Δεν είναι μηχανάρα μου. Αλλά είστε πολλοί εδώ μέσα, οπότε πάρτε οφθαλμόλουτρον.
Η μοτοσυκλέτα ήρθε για αλλαγή των λαστιχένιων τσιμουχών να τις πω, φυσουνών να τις πω, αυτές τέλος πάντων που έχει το ψαλίδι και κάνουν 130 ευρώ δύο λαστιχένια εξαρτήματα, χωρίς καν μεταλλικό στοιχείο μέσα τους.
View attachment 41215
Περίμενα ότι θα είναι ένα σχετικά εύκολο, λύσε τον πάνω σύνδεσμο, βγάλε άξονες ψαλιδιού να κάνεις λίγο πίσω το ψαλίδι χωρίς να βγει τελείως, να ξεκουμπώσει ο άξονας κίνησης στον πάνω σύνδεσμο, και να περαστούν οι καινούριες φυσούνες, αλλά όταν είδα τι είχε μέσα, είπα, δεν το δένω αυτό έτσι, θα το βγάλω ΟΛΟ, να το πλύνω στο πλυντήριο, να γίνει λαμπίκο μέσα, και μετά θα δεθεί από την αρχή.
View attachment 41216
Μια λίμνη νερού, σκουριάς, λάσπης και γράσσου, μαζί με βελονίτσες ρουλεμάν από κάποια παλιότερη επισκευή, ήταν εκεί μέσα. Στην φωτό, έχει φύγει το πολύ νερό.
Για να βγει τελείως το ψαλίδι, πρέπει να λυθεί και το αμορτισέρ, πάνω-κάτω, δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί, απλά να κάνει λίγο στην άκρη. Βγήκε ΚΑΙ η εξάτμιση για να έχω καλύτερο χέρι στο εργαλείο που έλυσε την κάτω βίδα του αμορτισέρ.
Εννοείται μου έβγαλε την ψυχή με διάφορα κρυμμένα μυστικούλια στην συναρμολόγηση που αν δεν τα έχεις ξανακάνει, παιδεύεσαι, την επόμενη φορά όμως τα ξέρεις και πάνε αέρα (σχετικά πάντα).
Ξεκάθαρα, αυτή η εταιρία έχει το τμήμα αυτοκινήτων να σχεδιάζει ΚΑΙ τις μοτοσυκλέτες.