StepaS
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.187
- Μοτοσυκλέτα
- KTM 1290 Super Adventure S
- Όνομα
- Vagelis
Σήμερα λοιπόν τοποθετήθηκε και ο εν λόγω συναγερμός. Αγορά μονάδος 250€ + 90€ η εγκατάσταση. Ήθελε αρκετή δουλίτσα και πολύ λεπτή θα έλεγα, τουλάχιστον στη δικιά μου μηχανή. Δεν έρχεται με έτοιμη φίσα για καμιά μοτοσυκλέτα όπως από κάποιες άλλες εταιρίες. Παρόλα αυτά στη δικιά μου μηχανή πήρε φίσα από άλλο συναγερμό και μετρώντας/κόβοντας/ράβοντας τον έφερε στα μέτρα του ΚΤΜ χωρίς να υπάρχει "σπαγγέτι" από καλώδια.
Αυτό βέβαια είναι θέμα μάστορα και για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης τον συστήνω ανεπιφύλακτα! Ο άνθρωπος την ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του!!
Οι λειτουργίες του συγκεκριμένου συναγερμού είναι πάρα πολλές... αλλά αχρείαστες οι περισσότερες, τουλάχιστον στη δικιά μου περίπτωση που δεν ήθελα να επεμβω στην πλεξούδα της μοτοσυκλέτας μου. Μετά από την πτοτροπή του μάστορα δεν έβαλα ούτε και το "περιμετρικό" του Pandora. Λέει πως το περιμετρικό στις μοτοσυκλέτες πέραν του ότι καταναλώνει αρκετή μπαταρία δεν μπορεί να έχει σαφή χρήση γιατί η μηχανή δεν είναι ένα παραλληλόγραμμο όπως είναι το αυτοκίνητο. Έτσι γίνεται πολύ ευαίσθητο και τελικά σε ειδοποιεί χωρίς λόγο πολλές φορές.
Οι λειτουργίες που έχει ο δικός μου είναι οι εξής:
- ειδοποίηση σε περίπτωση κλήσης, κραδασμών, παραβίαση σέλας, χρήση μίζας.
- αμφίδρομο χειριστήριο με οθόνη που σου δείχνει την κατάσταση του οχήματος, την τάση της μπαταρίας, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος της μηχανής και σε περίπτωση που χτυπήσει ο συναγερμός δονείται-χτυπάει και σου δείχνει στην οθόνη τον λόγο για τον οποίο ενεργοποιήθηκε.
- ειδοποίηση όταν το χειριστήριο βγει εκτός εμβέλειας.
Κάποιες από τις λειτουργίες που δεν χρησιμοποίησα είναι οι εξής:
- Ένδειξη θερμοκρασίας του κινητήρα.
- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα όταν πέσει κάτω από κάποια θερμοκρασία και αυτόματη απενεργοποίηση όταν φτάσει στην επιθυμητή (προφανώς αυτό είναι για όσους ζουν σε πολύ κρύες χώρες).
- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα σε προκαθορισμένη ώρα (για να μην περιμένουμε προθερμαίνοντας τον κινητήρα).
- Δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα. Ανάλογα ποιο καλώδιο θα κόψεις αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα είτε να μην μπορείς να βαρέσεις μίζα είτε να κόψεις ακόμη και τη λειτουργία του κινητήρα εν κινήσει. Στην τελευταία περίπτωση (η οποία απαγορεύεται στις χωρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης) παρεμβάλεις το καλώδιο του πλαγιοστάτη. Παρόλα αυτά εφόσον ο ιδιοκτήτης φέρει την ευθύνη κάποια συνεργεία το κάνουν.
Κάποια από τα θετικά του σε σχέση με άλλους:
- μπορείς να παραμετροποιήσεις τους διάφορους αισθητήρες στο επίπεδο που θέλεις.
- υπάρχει η δυνατότητα όπλισης και αφόπλισης χωρίς τη χαρακτηριστική ηχητική ειδοποίηση.
- το χειριστήριο παίρνει μπαταρία ΑΑΑ και δε χρειάζεται να αγχώνεσαι για την αποφόρτισή του.
- Η κεντρική μονάδα και η σειρήνα δείχνουν να είναι εξαιρετικής ποιότητας.
- Η κατανάλωση ενέργειας που έχει ο συγκεκριμένος συναγερμός νομίζω πως είναι η χαμηλότερη που υπάρχει σε σχέση με άλλες εταιρίες. Και με τη χρήση μιας έξυπνης λειτουργίας η κατανάλωση μειώνεται στο 25% στο πρώτο στάδιο και στο 50% στο δεύτερο στάδιο. Η εναλλαγή σταδίων είναι παραμετροποιήσιμη. Εννοείται πως ο συναγερμός παραμένει ενεργός σε όποια φάση κι αν είναι.
Αρνητικά:
- το χειριστήριο φαίνεται να είναι φθηνοκατασκευή.
- δεν έρχεται με έτοιμη φίσα.
- δεν έχει λειτουργία handsfree (χειριστήριο/μπρελόκ που όταν πλησιάσουμε τη μηχανή απενεργοποιείται αυτόματα ο συναγερμός), οπότε πριν καβαλήσουμε πρέπει να τον απενεργοποιήσουμε τον συναγερμό από το χειριστήριό του.
- (για μερικούς) οδηγίες μόνο στα αγγλικά.
Ίσως ξεχνάω ή να μου διαφεύγει κάτι... Για οποιαδήποτε απορία εδώ είμαστε κι αν θυμηθώ ή ανακαλύψω κάτι καινούργιο θα επανέλθω.
Αυτό βέβαια είναι θέμα μάστορα και για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης τον συστήνω ανεπιφύλακτα! Ο άνθρωπος την ξέρει πολύ καλά τη δουλειά του!!
Οι λειτουργίες του συγκεκριμένου συναγερμού είναι πάρα πολλές... αλλά αχρείαστες οι περισσότερες, τουλάχιστον στη δικιά μου περίπτωση που δεν ήθελα να επεμβω στην πλεξούδα της μοτοσυκλέτας μου. Μετά από την πτοτροπή του μάστορα δεν έβαλα ούτε και το "περιμετρικό" του Pandora. Λέει πως το περιμετρικό στις μοτοσυκλέτες πέραν του ότι καταναλώνει αρκετή μπαταρία δεν μπορεί να έχει σαφή χρήση γιατί η μηχανή δεν είναι ένα παραλληλόγραμμο όπως είναι το αυτοκίνητο. Έτσι γίνεται πολύ ευαίσθητο και τελικά σε ειδοποιεί χωρίς λόγο πολλές φορές.
Οι λειτουργίες που έχει ο δικός μου είναι οι εξής:
- ειδοποίηση σε περίπτωση κλήσης, κραδασμών, παραβίαση σέλας, χρήση μίζας.
- αμφίδρομο χειριστήριο με οθόνη που σου δείχνει την κατάσταση του οχήματος, την τάση της μπαταρίας, τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος της μηχανής και σε περίπτωση που χτυπήσει ο συναγερμός δονείται-χτυπάει και σου δείχνει στην οθόνη τον λόγο για τον οποίο ενεργοποιήθηκε.
- ειδοποίηση όταν το χειριστήριο βγει εκτός εμβέλειας.
Κάποιες από τις λειτουργίες που δεν χρησιμοποίησα είναι οι εξής:
- Ένδειξη θερμοκρασίας του κινητήρα.
- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα όταν πέσει κάτω από κάποια θερμοκρασία και αυτόματη απενεργοποίηση όταν φτάσει στην επιθυμητή (προφανώς αυτό είναι για όσους ζουν σε πολύ κρύες χώρες).
- Αυτόματη έναρξη του κινητήρα σε προκαθορισμένη ώρα (για να μην περιμένουμε προθερμαίνοντας τον κινητήρα).
- Δυνατότητα απομόνωσης του κινητήρα. Ανάλογα ποιο καλώδιο θα κόψεις αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα είτε να μην μπορείς να βαρέσεις μίζα είτε να κόψεις ακόμη και τη λειτουργία του κινητήρα εν κινήσει. Στην τελευταία περίπτωση (η οποία απαγορεύεται στις χωρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης) παρεμβάλεις το καλώδιο του πλαγιοστάτη. Παρόλα αυτά εφόσον ο ιδιοκτήτης φέρει την ευθύνη κάποια συνεργεία το κάνουν.
Κάποια από τα θετικά του σε σχέση με άλλους:
- μπορείς να παραμετροποιήσεις τους διάφορους αισθητήρες στο επίπεδο που θέλεις.
- υπάρχει η δυνατότητα όπλισης και αφόπλισης χωρίς τη χαρακτηριστική ηχητική ειδοποίηση.
- το χειριστήριο παίρνει μπαταρία ΑΑΑ και δε χρειάζεται να αγχώνεσαι για την αποφόρτισή του.
- Η κεντρική μονάδα και η σειρήνα δείχνουν να είναι εξαιρετικής ποιότητας.
- Η κατανάλωση ενέργειας που έχει ο συγκεκριμένος συναγερμός νομίζω πως είναι η χαμηλότερη που υπάρχει σε σχέση με άλλες εταιρίες. Και με τη χρήση μιας έξυπνης λειτουργίας η κατανάλωση μειώνεται στο 25% στο πρώτο στάδιο και στο 50% στο δεύτερο στάδιο. Η εναλλαγή σταδίων είναι παραμετροποιήσιμη. Εννοείται πως ο συναγερμός παραμένει ενεργός σε όποια φάση κι αν είναι.
Αρνητικά:
- το χειριστήριο φαίνεται να είναι φθηνοκατασκευή.
- δεν έρχεται με έτοιμη φίσα.
- δεν έχει λειτουργία handsfree (χειριστήριο/μπρελόκ που όταν πλησιάσουμε τη μηχανή απενεργοποιείται αυτόματα ο συναγερμός), οπότε πριν καβαλήσουμε πρέπει να τον απενεργοποιήσουμε τον συναγερμό από το χειριστήριό του.
- (για μερικούς) οδηγίες μόνο στα αγγλικά.
Ίσως ξεχνάω ή να μου διαφεύγει κάτι... Για οποιαδήποτε απορία εδώ είμαστε κι αν θυμηθώ ή ανακαλύψω κάτι καινούργιο θα επανέλθω.
Τελευταία επεξεργασία: