Συμφωνείτε?

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
149
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής


Εμένα με βρίσκει σύμφωνο.

Έχω ένα Moto Guzzi Stelvio 1200 το ntx
το οποίο το αγόρασα για αυτό που είναι,ακριβώς, ένα τουριστικό μηχανάκι που να μπορεί να ταξιδέψει δικαβαλο και να μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

(Εκτός από το ότι είναι Moto Guzzi και ntx για όσους καταλαβαίνουν...για γνώστες δλδ...)

Ένα fjr 1300 δηλαδή ή ενα paneuropean που να μπορεί να κάνει ένα βατό χωματόδρομο και εάν μου πέσει ,να μην μετράω χιλιάρικα στα πλαστικά.
Αυτό είναι όλο.

Τα υπόλοιπα είναι καθαρά μάρκετινγκ.

Πολύς κόσμος κοιμάται και ξυπνάει με τα διαφημιστικά σποτάκια με οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου που κάνουν" παπάδες "με μηχανάκια 250 + κιλών .. με βαλίτσες πάντα.

Μην τσιμπάς οι εταιρείες εκτός από μηχανές πουλάνε και ανταλλακτικά και δίσκους συμπλέκτη και βαλίτσες.
Και αναφέρομαι στους νέους στο χώρο που νομίζουν ότι οτιδήποτε κάτω από χιλιαρι είναι μεταβατικό στάδιο ,ένα σκαλοπάτια για το όνειρο, το Mastodon 1300 (εντός ολίγου..)

Φυσικά ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με την μηχανή του και τα λεφτά του , εννοείται.
Μπορεί να πάρει ένα cbr 1000 να κάνει το γύρο του κόσμου από χώμα, μπορεί να πάρει ένα μηχανάκι 300 κιλών να παλέψει με τις λάσπες.
Απλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτή την δουλειά.
Άλλα είχαν στο μυαλό τους στα σχεδιάστρια των εταιρειών και αλλα στο τμήμα του μάρκετινγκ.

Μην σας ζαλίζω όμως αυτός εδώ τα εξηγεί καλύτερα.

 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συμφωνω ...ως προς το marketing
βεβαια καποιοι χεραδες (ελαχιστοι) θα το πανε και χωμα το θηριο..To υπολοιπο 99% οχι

Επισης , ειχα και το FJR και το Paneuropian, και δε νομιζω να εχουν σχεση με το stelvio
Βεβαια δεν ειχα ποτε Stelvio, ειχα ομως το R1150gs, και ηταν αλλη κατηγορια μηχανης, ΚΑΜΙΑ σχεση με τα touring
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Ο μύθος πουλάει
Είτε πρόκειται για μοτοσυκλέτες
Ρούχα, μουσική, ιδεολογία, γυναίκες....

Το θέμα είναι τι χρειάζεται ο καθένας μας και πόσο μπορεί να κάνει χρήση....

Το 3% μάλλον θα κάνει την προβλεπόμενη χρήση....
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Ο μύθος πουλάει
Είτε πρόκειται για μοτοσυκλέτες
Ρούχα, μουσική, ιδεολογία, γυναίκες....

Το θέμα είναι τι χρειάζεται ο καθένας μας και πόσο μπορεί να κάνει χρήση....

Το 3% μάλλον θα κάνει την προβλεπόμενη χρήση....
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά η προβλεπόμενη χρήση είναι αυτή που κάνει το 97%.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά η προβλεπόμενη χρήση είναι αυτή που κάνει το 97%.
Δεν στεναχωρεις απλα ειναι ετσι οπως το λες :cool:
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης


Εμένα με βρίσκει σύμφωνο.

Έχω ένα Moto Guzzi Stelvio 1200 το ntx
το οποίο το αγόρασα για αυτό που είναι,ακριβώς, ένα τουριστικό μηχανάκι που να μπορεί να ταξιδέψει δικαβαλο και να μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

(Εκτός από το ότι είναι Moto Guzzi και ntx για όσους καταλαβαίνουν...για γνώστες δλδ...)

Ένα fjr 1300 δηλαδή ή ενα paneuropean που να μπορεί να κάνει ένα βατό χωματόδρομο και εάν μου πέσει ,να μην μετράω χιλιάρικα στα πλαστικά.
Αυτό είναι όλο.

Τα υπόλοιπα είναι καθαρά μάρκετινγκ.

Πολύς κόσμος κοιμάται και ξυπνάει με τα διαφημιστικά σποτάκια με οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου που κάνουν" παπάδες "με μηχανάκια 250 + κιλών .. με βαλίτσες πάντα.

Μην τσιμπάς οι εταιρείες εκτός από μηχανές πουλάνε και ανταλλακτικά και δίσκους συμπλέκτη και βαλίτσες.
Και αναφέρομαι στους νέους στο χώρο που νομίζουν ότι οτιδήποτε κάτω από χιλιαρι είναι μεταβατικό στάδιο ,ένα σκαλοπάτια για το όνειρο, το Mastodon 1300 (εντός ολίγου..)

Φυσικά ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με την μηχανή του και τα λεφτά του , εννοείται.
Μπορεί να πάρει ένα cbr 1000 να κάνει το γύρο του κόσμου από χώμα, μπορεί να πάρει ένα μηχανάκι 300 κιλών να παλέψει με τις λάσπες.
Απλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτή την δουλειά.
Άλλα είχαν στο μυαλό τους στα σχεδιάστρια των εταιρειών και αλλα στο τμήμα του μάρκετινγκ.

Μην σας ζαλίζω όμως αυτός εδώ τα εξηγεί καλύτερα.

Δεν πήρες stelvio για να πατάς και λίγο χώμα , το πήρες γιατί αυτό σου άρεσε και αυτό είναι οκ. Θέλω να πω πως, όπως έγραψες και εσύ, λίγο χώμα πατάς με ΚΑΘΕ τύπου μηχανάκι, δεν είναι ανάγκη να έχει ακτίνες ή δυο-τρια εκατοστά μεγαλύτερες αναρτήσεις. Fjr έχω και έχω ανέβει Άγραφα, πήγα Νεμουτα από κακό χώμα και πρόβλημα δεν συνάντησα.
Τώρα αν θα πάρεις fjr ή stelvio πιστεύω πως πρώτα αποφασίζουμε τί γουστάρουμε να κοιτάμε και μετά βρίσκουμε τις ανάλογες δικαιολογίες για την επιλογή μας.
Αν μας αρέσει το fjr θα μιλήσουμε (στον εαυτό μας) για τις τουριστικές δυνατότητες, την ποιότητα κύλισης και την γιαπωνέζικη αξιοπιστία. Αν μας αρέσει το stelvio , θα πείσουμε τον εαυτό μας με επιχειρήματα του τύπου πως πάει καλύτερα στο χώμα ή θα λέμε (πάλι στον εαυτό μας) για την ιταλική φινέτσα και τον μοναδικό χαρακτήρα.
Υγ:πρώτη φορά στη ζωή μου οδήγησα Guzzi πριν λίγες μέρες, το V100. Φοβερό εργαλείο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το marketing αυτο ειναι αν θελεις παιζεις μπαλα η δεν παιζεις χρονια τωρα παντα επαιζα με τα δικα μου κριτηρια και χρηση
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τώρα αν θα πάρεις fjr ή stelvio πιστεύω πως πρώτα αποφασίζουμε τί γουστάρουμε να κοιτάμε και μετά βρίσκουμε τις ανάλογες δικαιολογίες για την επιλογή μας.
Αν μας αρέσει το fjr θα μιλήσουμε (στον εαυτό μας) για τις τουριστικές δυνατότητες, την ποιότητα κύλισης και την γιαπωνέζικη αξιοπιστία. Αν μας αρέσει το stelvio , θα πείσουμε τον εαυτό μας με επιχειρήματα του τύπου πως πάει καλύτερα στο χώμα ή θα λέμε (πάλι στον εαυτό μας) για την ιταλική φινέτσα και τον μοναδικό χαρακτήρα.
ακριβως αυτο!!!
Εχω αλλαξει ενα καρρο μηχανακια και πλεκω εγκωμιο σε οτι εχω εκεινη τη στιγμη...Rolling(μιλωντας με τον εαυτο μου )
Στο διαταυτα...οτι κι αν εχεις ειναι το ιδιο , γιατι παντα καθε μηχανη εχει κατι που δεν εχει μια αλλη

Για τον ιδιο λογο, ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο να αποφασισεις τι γουσταρεις..
Σαν να λες, γουσταρω ψαρι και οχι κεφτεδακι
 
Τελευταία επεξεργασία:

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
149
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μιλάς με γρίφους γέροντα ☺

Τι εννοείς καμία σχέση το gs με τα touring ?
Προφανώς δεν μιλάμε για ιπποδύναμη και ανεμοκαλυψη .
Τουριστικό μηχανάκι είναι κι αυτό που μπορείς να κάνεις και λίγο χώμα.. αντε λίγο παραπάνω .

Βέβαια ούτε και εγώ είχα κανένα από τα 3 μηχανάκια που συζητάμε

Αναφέρθηκαν σαν παράδειγμα μιας κατηγορίας, περισσότερο από άποψη κιλών.

Για να κάνουμε καμία κουβέντα.

Είχα όμως ένα R1100s υποτίθεται sport touring με το οποίο το Stelvio είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις αλλά ξεφεύγει σε βάρος και η βασική τους διαφορά είναι ότι το stelvio μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

Βέβαια και με το bmw πάταγα χώμα αλλά με την ψυχή στο στόμα

Εδώ να σημειώσω ότι η σχέση μου με το χώμα είναι..για να με βγάλει μέχρι την παραλία .
Με ότι αυτό συνεπάγεται για την βαρύτητα της άποψης μου για το χώμα.
Συνεπώς δεν είμαι για πολλά όπως δεν είναι και το stelvio.

Αλλά στρίβει και φρενάρει όπως ένα καλό τουριστικό μηχανάκι. γιατί για αυτό έχουν φτιαχτεί τα συγκεκριμένα μοτο.
Τώρα αν μπορεί κάποιος να φτάσει μέχρι το διασελο του Ολύμπου η να περάσει την κρόκαλα στην ρεματιά με το gs δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο λόγος που σχεδιάστηκε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Δηλαδή για να γυρίσω στο τοπικ του νήματος ,όπως θα έλεγε και ο Μπαμπινιώτης , το να σου πλασάρουν το βιντεακι προώθησης του Africa να πηγαίνει τάπα στους αμμόλοφους είναι μια παπατζα μαρκετιστικη.
Παρεμπιπτόντως το R1100s έχει ακριβώς το ίδιο βάρος και την ίδια ιπποδύναμη με το πρώτο Africa ,για κατανομή και κέντρο βάρους καλύτερα να μην μιλήσουμε. ..
Δεν μπορώ να φανταστώ ένα μηχανάκι 230 +κιλών είναι διαχειρισιμο σε τέτοιες συνθήκες .
Μπορείς όμως κάλλιστα να το φορτώσεις και να κάνεις το γύρο του κόσμου.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μιλάς με γρίφους γέροντα ☺

Τι εννοείς καμία σχέση το gs με τα touring ?
Προφανώς δεν μιλάμε για ιπποδύναμη και ανεμοκαλυψη .
Τουριστικό μηχανάκι είναι κι αυτό που μπορείς να κάνεις και λίγο χώμα.. αντε λίγο παραπάνω .

Βέβαια ούτε και εγώ είχα κανένα από τα 3 μηχανάκια που συζητάμε

Αναφέρθηκαν σαν παράδειγμα μιας κατηγορίας, περισσότερο από άποψη κιλών.

Για να κάνουμε καμία κουβέντα.

Είχα όμως ένα R1100s υποτίθεται sport touring με το οποίο το Stelvio είναι πολύ κοντά σε επιδόσεις αλλά ξεφεύγει σε βάρος και η βασική τους διαφορά είναι ότι το stelvio μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

Βέβαια και με το bmw πάταγα χώμα αλλά με την ψυχή στο στόμα

Εδώ να σημειώσω ότι η σχέση μου με το χώμα είναι..για να με βγάλει μέχρι την παραλία .
Με ότι αυτό συνεπάγεται για την βαρύτητα της άποψης μου για το χώμα.
Συνεπώς δεν είμαι για πολλά όπως δεν είναι και το stelvio.

Αλλά στρίβει και φρενάρει όπως ένα καλό τουριστικό μηχανάκι. γιατί για αυτό έχουν φτιαχτεί τα συγκεκριμένα μοτο.
Τώρα αν μπορεί κάποιος να φτάσει μέχρι το διασελο του Ολύμπου η να περάσει την κρόκαλα στην ρεματιά με το gs δεν σημαίνει ότι αυτός είναι ο λόγος που σχεδιάστηκε το συγκεκριμένο μοντέλο.
Δηλαδή για να γυρίσω στο τοπικ του νήματος ,όπως θα έλεγε και ο Μπαμπινιώτης , το να σου πλασάρουν το βιντεακι προώθησης του Africa να πηγαίνει τάπα στους αμμόλοφους είναι μια παπατζα μαρκετιστικη.
Παρεμπιπτόντως το R1100s έχει ακριβώς το ίδιο βάρος και την ίδια ιπποδύναμη με το πρώτο Africa ,για κατανομή και κέντρο βάρους καλύτερα να μην μιλήσουμε. ..
Δεν μπορώ να φανταστώ ένα μηχανάκι 230 +κιλών είναι διαχειρισιμο σε τέτοιες συνθήκες .
Μπορείς όμως κάλλιστα να το φορτώσεις και να κάνεις το γύρο του κόσμου.
δεν θα διαφωνησω...
Ταξιδια θα κανεις με οποιαδηποτε μηχανη, και επισης για χωμα θες λιγα κιλα
Αυτα ειναι γνωστα σε ολους πια.

Απλα ενα FJR με ενα stelvio η ενα GS δεν εχει καμια σχεση σαν μηχανη.... μοτερ...θεση οδηγησης, , αεροδυναμικη, γεωμετρια, ανεμοκαλυψη κλπ κλπ
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ


Εμένα με βρίσκει σύμφωνο.

Έχω ένα Moto Guzzi Stelvio 1200 το ntx
το οποίο το αγόρασα για αυτό που είναι,ακριβώς, ένα τουριστικό μηχανάκι που να μπορεί να ταξιδέψει δικαβαλο και να μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

(Εκτός από το ότι είναι Moto Guzzi και ntx για όσους καταλαβαίνουν...για γνώστες δλδ...)

Ένα fjr 1300 δηλαδή ή ενα paneuropean που να μπορεί να κάνει ένα βατό χωματόδρομο και εάν μου πέσει ,να μην μετράω χιλιάρικα στα πλαστικά.
Αυτό είναι όλο.

Τα υπόλοιπα είναι καθαρά μάρκετινγκ.

Πολύς κόσμος κοιμάται και ξυπνάει με τα διαφημιστικά σποτάκια με οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου που κάνουν" παπάδες "με μηχανάκια 250 + κιλών .. με βαλίτσες πάντα.

Μην τσιμπάς οι εταιρείες εκτός από μηχανές πουλάνε και ανταλλακτικά και δίσκους συμπλέκτη και βαλίτσες.
Και αναφέρομαι στους νέους στο χώρο που νομίζουν ότι οτιδήποτε κάτω από χιλιαρι είναι μεταβατικό στάδιο ,ένα σκαλοπάτια για το όνειρο, το Mastodon 1300 (εντός ολίγου..)

Φυσικά ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με την μηχανή του και τα λεφτά του , εννοείται.
Μπορεί να πάρει ένα cbr 1000 να κάνει το γύρο του κόσμου από χώμα, μπορεί να πάρει ένα μηχανάκι 300 κιλών να παλέψει με τις λάσπες.
Απλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτή την δουλειά.
Άλλα είχαν στο μυαλό τους στα σχεδιάστρια των εταιρειών και αλλα στο τμήμα του μάρκετινγκ.

Μην σας ζαλίζω όμως αυτός εδώ τα εξηγεί καλύτερα.

O άκρως υποτιμητικός όρος ''μηχανάκι'' καθιερώθηκε σε πολύ παλιότερες δεκαετίες που η Ελλάδα ήταν πολύ φτωχή και σχεδόν ότι δίτροχο κυκλοφορούσε, ήταν οντως μηχανάκι, δλδ μικρή μοτοσυκλέτα μικρής δύναμης και κυβισμού, που αγόραζε ο μεροκαματιάρης για να πηγαίνει φτωχικά στις δουλειές του. Τότε, δεκαετίες 50 και 60, όντως ήταν όλα μηχανάκια. Κανονικές μεγάλες μηχανές είχαν μόνο οι πλούσιοι.

Είναι τουλάχιστον ΑΜΑΡΤΙΑ, με τόση πληροφόρηση, με τόσα μέσα, ακόμα στο 2023, να χρησιμοποιούμε τον όρο. Προσβάλουμε την μοτοσυκλέτα μας, αποδίδοντάς της ένα όρο με υποκοριστική κατάληξη, η οποία ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ έχει έννοια υποτιμητική στην ελληνική γλώσσα. Πάνω απόλα όμως προσβάλουμε τον ευατό μας, γιατί δείχνουμε ότι δεν έχουμε δική μας σκέψη και κρίση, δεν σκεφτόμαστε με την σωστή λέξη για την εκάστοτε έννοια, αλλά με ότι μας μάθανε οι...προηγούμενοι. Καμία βελτίωση, καμία εξέλιξη δλδ.

Εγώ, πριν αρχίσω τις φιλοσοφίες τι είναι τα μοντέλα και σε ποιούς απευθύνονται και τα μάρκετινγκ και όλα αυτά, θα κοίταγα ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ να το λέω σωστά εγώ ο ίδιος, και μετά βλέπουμε τι κάνουν οι άλλοι.

Και η απάντηση σε αυτό που ρωτάς στον τίτλο, είναι: Οχι.
 

Crazy Horse

new member
Δημοσιεύσεις
149
Ηλικία
59
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
Μοτοσυκλέτα
Moto guzzi stelvio 1200 4v ntx
Όνομα
Αντώνης
Περιοχή
Λαγονήσι Αττικής
https://www.tokoulouri.com/culture/problems_solved/
O άκρως υποτιμητικός όρος ''μηχανάκι'' καθιερώθηκε σε πολύ παλιότερες δεκαετίες που η Ελλάδα ήταν πολύ φτωχή και σχεδόν ότι δίτροχο κυκλοφορούσε, ήταν οντως μηχανάκι, δλδ μικρή μοτοσυκλέτα μικρής δύναμης και κυβισμού, που αγόραζε ο μεροκαματιάρης για να πηγαίνει φτωχικά στις δουλειές του. Τότε, δεκαετίες 50 και 60, όντως ήταν όλα μηχανάκια. Κανονικές μεγάλες μηχανές είχαν μόνο οι πλούσιοι.

Είναι τουλάχιστον ΑΜΑΡΤΙΑ, με τόση πληροφόρηση, με τόσα μέσα, ακόμα στο 2023, να χρησιμοποιούμε τον όρο. Προσβάλουμε την μοτοσυκλέτα μας, αποδίδοντάς της ένα όρο με υποκοριστική κατάληξη, η οποία ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ έχει έννοια υποτιμητική στην ελληνική γλώσσα. Πάνω απόλα όμως προσβάλουμε τον ευατό μας, γιατί δείχνουμε ότι δεν έχουμε δική μας σκέψη και κρίση, δεν σκεφτόμαστε με την σωστή λέξη για την εκάστοτε έννοια, αλλά με ότι μας μάθανε οι...προηγούμενοι. Καμία βελτίωση, καμία εξέλιξη δλδ.

Εγώ, πριν αρχίσω τις φιλοσοφίες τι είναι τα μοντέλα και σε ποιούς απευθύνονται και τα μάρκετινγκ και όλα αυτά, θα κοίταγα ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ να το λέω σωστά εγώ ο ίδιος, και μετά βλέπουμε τι κάνουν οι άλλοι.

Και η απάντηση σε αυτό που ρωτάς στον τίτλο, είναι: Οχι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Επισης....μια μοτοσυκλετα ειναι σαν ενα μπουφαν....Δεν ταιριαζει σε ολους
Μιλουσα με εναν ...ωριμο κυριο...68 ετων, πουλαει ενα cbr1000f του 91.
Εχει και ενα cbr1000rr και ταξιδευει πια μονο με αυτο

ειναι πιο ελαφρυ και ευκολο λεει,,, και η πιο σκυφτη θεση οδηγησης του ανακουφιζει τη μεση
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.389
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Εμένα με βρίσκει σύμφωνο.

Έχω ένα Moto Guzzi Stelvio 1200 το ntx
το οποίο το αγόρασα για αυτό που είναι,ακριβώς, ένα τουριστικό μηχανάκι που να μπορεί να ταξιδέψει δικαβαλο και να μπορεί να πατήσει και λίγο χώμα.

(Εκτός από το ότι είναι Moto Guzzi και ntx για όσους καταλαβαίνουν...για γνώστες δλδ...)

Ένα fjr 1300 δηλαδή ή ενα paneuropean που να μπορεί να κάνει ένα βατό χωματόδρομο και εάν μου πέσει ,να μην μετράω χιλιάρικα στα πλαστικά.
Αυτό είναι όλο.

Τα υπόλοιπα είναι καθαρά μάρκετινγκ.

Πολύς κόσμος κοιμάται και ξυπνάει με τα διαφημιστικά σποτάκια με οδηγούς παγκόσμιου επιπέδου που κάνουν" παπάδες "με μηχανάκια 250 + κιλών .. με βαλίτσες πάντα.

Μην τσιμπάς οι εταιρείες εκτός από μηχανές πουλάνε και ανταλλακτικά και δίσκους συμπλέκτη και βαλίτσες.
Και αναφέρομαι στους νέους στο χώρο που νομίζουν ότι οτιδήποτε κάτω από χιλιαρι είναι μεταβατικό στάδιο ,ένα σκαλοπάτια για το όνειρο, το Mastodon 1300 (εντός ολίγου..)

Φυσικά ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με την μηχανή του και τα λεφτά του , εννοείται.
Μπορεί να πάρει ένα cbr 1000 να κάνει το γύρο του κόσμου από χώμα, μπορεί να πάρει ένα μηχανάκι 300 κιλών να παλέψει με τις λάσπες.
Απλά δεν είναι φτιαγμένα για αυτή την δουλειά.
Άλλα είχαν στο μυαλό τους στα σχεδιάστρια των εταιρειών και αλλα στο τμήμα του μάρκετινγκ.

Μην σας ζαλίζω όμως αυτός εδώ τα εξηγεί καλύτερα.

Συμφωνώ απόλυτα με το πρώτο βίντεο μόνο που του καταλογίζω ένα μικρό ατόπημα: Στις αρχές αλλά και στο τέλος του βίντεο κατηγορεί τα πολλά άλογα,δεν λέει απλώς ότι δεν χρειάζονται τόσα πολλά αλλά υποστηρίζει ότι η μεγάλη ιπποδύναμη είναι μείον στο χωματόδρομο.
Αυτό δεν ισχύει,μείον είναι ο όγκος και το βάρος σε μία μηχανή ενώ αντιθέτως η δύναμη είναι πάντα ευπρόσδεκτη.Το CRF 300 πχ που χρησιμοποιεί σαν παράδειγμα θα ήταν πολύ καλύτερο ή μάλλον χρηστικότερο αν απέδιδε 10-15 ίππους παραπάνω.

Ένας άλλος διαφορετικός λόγος ότι οι διαφημίσεις περί adventure κλπ είναι παπάντζες είναι το γεγονός ότι ο άλλος πάει off road που εκτός από την παραφορτωμένη μηχανή/μαούνα με τα τριβάλιτσα φορτώνεται και ο ίδιος με ένα σωρό τζάρτζαλα,κορντούρες κατακαλόκαιρο που δεν χρειάζονται,γάντια χειμωνιάτικα που δεν νιώθεις και συν τοις άλλοις σακκίδιο στην πλάτη - και καλά με τα απαραίτητα.Και σαν να μην έφτανε το σακκίδιο έχουν κοτσάρει επάνω του και υδροδοχείο (!) με σωληνάκια και σκατουλάκια λες και πας extreme tour στην έρημο Mojave! Μόνο που τους βλέπω ανατριχιάζω.Και όταν αναπόφευκτα κάποια στιγμή πέσεις δεν θα μπορέσεις ούτε τον εαυτό σου να σηκώσεις,πόσω μάλλον το μαστόδοντο.
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
O άκρως υποτιμητικός όρος ''μηχανάκι'' καθιερώθηκε σε πολύ παλιότερες δεκαετίες που η Ελλάδα ήταν πολύ φτωχή και σχεδόν ότι δίτροχο κυκλοφορούσε, ήταν οντως μηχανάκι, δλδ μικρή μοτοσυκλέτα μικρής δύναμης και κυβισμού, που αγόραζε ο μεροκαματιάρης για να πηγαίνει φτωχικά στις δουλειές του. Τότε, δεκαετίες 50 και 60, όντως ήταν όλα μηχανάκια. Κανονικές μεγάλες μηχανές είχαν μόνο οι πλούσιοι.

Είναι τουλάχιστον ΑΜΑΡΤΙΑ, με τόση πληροφόρηση, με τόσα μέσα, ακόμα στο 2023, να χρησιμοποιούμε τον όρο. Προσβάλουμε την μοτοσυκλέτα μας, αποδίδοντάς της ένα όρο με υποκοριστική κατάληξη, η οποία ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ έχει έννοια υποτιμητική στην ελληνική γλώσσα. Πάνω απόλα όμως προσβάλουμε τον ευατό μας, γιατί δείχνουμε ότι δεν έχουμε δική μας σκέψη και κρίση, δεν σκεφτόμαστε με την σωστή λέξη για την εκάστοτε έννοια, αλλά με ότι μας μάθανε οι...προηγούμενοι. Καμία βελτίωση, καμία εξέλιξη δλδ.

Εγώ, πριν αρχίσω τις φιλοσοφίες τι είναι τα μοντέλα και σε ποιούς απευθύνονται και τα μάρκετινγκ και όλα αυτά, θα κοίταγα ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ να το λέω σωστά εγώ ο ίδιος, και μετά βλέπουμε τι κάνουν οι άλλοι.

Και η απάντηση σε αυτό που ρωτάς στον τίτλο, είναι: Οχι.
Υποτιμητικός; Γιατί;
Εγώ μηχανάκι λέω ο,τι κινείται πάνω από τα 1000 κυβικά. Και μηχανάρα/εργαλείο αποκαλώ τα μικρά.
Όπως λέμε γυναικάρα μου, κουκλάρα μου τα νεογέννητα ή τα πολύ μικρά κορίτσια. Ενώ αποκαλούμε κορίτσια τις γιαγιάδες (πχ πάνε τα κορίτσια βόλτα και εννοούμε το ΚΑΠΗ). Χαβαλές να γίνεται.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.445
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
tiger 955i-gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Θες μηχανακι για χαλαρο χωμα?παρε ενα 250αρι.Θες μηχανακι να πας ταπα ? παρε ενα ελαφρυ 700αρι και μεχρι εκει.Ολα τ αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.

Ο μεσος οδηγος δηλαδη το 90% ισως δεν μπορει να παει χωμα με τους δεινοσαυρους.Οσο και ωραια να του το πασαρουν γνωριζει οτι δεν θα κανει αυτα που του πουλαει το τμημα marketing της καθε εταιρειας.

Το αγοραζει γι αυτα που μπορει να κανει το μηχανακι,το αγοραζει ισως για να νομιζουν οι αλλοι που τον βλεπουν καβαλα σε ενα τετοιο μηχανακι οτι ενας απο αυτους που μπορουν να τα κανουν,αλλα ξερει πολυ καλα οτι το μονο χωμα που θα δει το μηχανακι του θα ειναι αυτο που θα φερει ο νοτιας με την βροχη απ την Σαχαρα.

O άκρως υποτιμητικός όρος ''μηχανάκι'' καθιερώθηκε σε πολύ παλιότερες δεκαετίες που η Ελλάδα ήταν πολύ φτωχή και σχεδόν ότι δίτροχο κυκλοφορούσε, ήταν οντως μηχανάκι, δλδ μικρή μοτοσυκλέτα μικρής δύναμης και κυβισμού, που αγόραζε ο μεροκαματιάρης για να πηγαίνει φτωχικά στις δουλειές του. Τότε, δεκαετίες 50 και 60, όντως ήταν όλα μηχανάκια. Κανονικές μεγάλες μηχανές είχαν μόνο οι πλούσιοι.

Είναι τουλάχιστον ΑΜΑΡΤΙΑ, με τόση πληροφόρηση, με τόσα μέσα, ακόμα στο 2023, να χρησιμοποιούμε τον όρο. Προσβάλουμε την μοτοσυκλέτα μας, αποδίδοντάς της ένα όρο με υποκοριστική κατάληξη, η οποία ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ έχει έννοια υποτιμητική στην ελληνική γλώσσα. Πάνω απόλα όμως προσβάλουμε τον ευατό μας, γιατί δείχνουμε ότι δεν έχουμε δική μας σκέψη και κρίση, δεν σκεφτόμαστε με την σωστή λέξη για την εκάστοτε έννοια, αλλά με ότι μας μάθανε οι...προηγούμενοι. Καμία βελτίωση, καμία εξέλιξη δλδ.

Εγώ, πριν αρχίσω τις φιλοσοφίες τι είναι τα μοντέλα και σε ποιούς απευθύνονται και τα μάρκετινγκ και όλα αυτά, θα κοίταγα ΠΡΩΤΑ ΑΠΟΛΑ να το λέω σωστά εγώ ο ίδιος, και μετά βλέπουμε τι κάνουν οι άλλοι.

Και η απάντηση σε αυτό που ρωτάς στον τίτλο, είναι: Οχι.

Μιχαλη συνεχιζεις να επιμενεις και σου απανταω στο συγκεκριμενο θεμα επειδη νομιζω οτι με αφορα,μιας και ειμαι ενας απο αυτους που χρησιμοποιουν συχνα αυτο τον ορο.Θα ηθελα λοιπον να σου πω οτι...

Δεν νοιωθω να προσβαλω τον εαυτο μου,αντιθετα νοιωθω να με προσβαλεις εσυ λεγοντας οτι δεν εχω δικη μου σκεψη και κριση.Μην μπερδευεις την σκεψη με την εκφραση και μην κανεις υποδειξεις πως θα εκφραστει καποιος γιατι δεν εχεις το δικαιωμα.

Δεν υποτιμω την μηχανη μου λεγοντας την μηχανακι.Δικο μου ειναι και μπορω να το λεω μηχανακι ακομη και παπαρακι.Δεν καταλαβαινω γιατι ντε και καλα πρεπει καθε φορα να νοιωθω ενοχες για το πως το αποκαλω?Νομιζεις οτι εσενα περιμενα να μου πεις την διαφορα αναμεσα σε μια μηχανη και ενα μηχανακι?

Υπαρχουν ανθρωποι που "μικραινουν" καποια πραγματα για να μπορουν να χωραν στην καρδια τους.Αστους να το κανουν και μην τους κρινεις.

Φιλικα παντα και χωρις καμμια διαθεση για ασκοπες αντιπαραθεσεις Smileys drinking beer Emoticon
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Θες μηχανακι για χαλαρο χωμα?παρε ενα 250αρι.Θες μηχανακι να πας ταπα ? παρε ενα ελαφρυ 700αρι και μεχρι εκει.Ολα τ αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.

Ο μεσος οδηγος δηλαδη το 90% ισως δεν μπορει να παει χωμα με τους δεινοσαυρους.Οσο και ωραια να του το πασαρουν γνωριζει οτι δεν θα κανει αυτα που του πουλαει το τμημα marketing της καθε εταιρειας.

Το αγοραζει γι αυτα που μπορει να κανει το μηχανακι,το αγοραζει ισως για να νομιζουν οι αλλοι που τον βλεπουν καβαλα σε ενα τετοιο μηχανακι οτι ενας απο αυτους που μπορουν να τα κανουν,αλλα ξερει πολυ καλα οτι το μονο χωμα που θα δει το μηχανακι του θα ειναι αυτο που θα φερει ο νοτιας με την βροχη απ την Σαχαρα.



Μιχαλη συνεχιζεις να επιμενεις και σου απανταω στο συγκεκριμενο θεμα επειδη νομιζω οτι με αφορα,μιας και ειμαι ενας απο αυτους που χρησιμοποιουν συχνα αυτο τον ορο.Θα ηθελα λοιπον να σου πω οτι...

Δεν νοιωθω να προσβαλω τον εαυτο μου,αντιθετα νοιωθω να με προσβαλεις εσυ λεγοντας οτι δεν εχω δικη μου σκεψη και κριση.Μην μπερδευεις την σκεψη με την εκφραση και μην κανεις υποδειξεις πως θα εκφραστει καποιος γιατι δεν εχεις το δικαιωμα.

Δεν υποτιμω την μηχανη μου λεγοντας την μηχανακι.Δικο μου ειναι και μπορω να το λεω μηχανακι ακομη και παπαρακι.Δεν καταλαβαινω γιατι ντε και καλα πρεπει καθε φορα να νοιωθω ενοχες για το πως το αποκαλω?Νομιζεις οτι εσενα περιμενα να μου πεις την διαφορα αναμεσα σε μια μηχανη και ενα μηχανακι?

Υπαρχουν ανθρωποι που "μικραινουν" καποια πραγματα για να μπορουν να χωραν στην καρδια τους.Αστους να το κανουν και μην τους κρινεις.

Φιλικα παντα και χωρις καμμια διαθεση για ασκοπες αντιπαραθεσεις Smileys drinking beer Emoticon
Μ αρέσει που κάθεσαι και ασχολείσαι.Ο Μάικ τρέφεται απ' αυτά, είναι το βούτυρο στο ψωμί του.Χαχαχα.
 
Top Bottom