N
notakos600
Guest
Δεν θα πάρεις Ducati τελικά;Δεν πρόκειται να βάλω κάτι το περίεργο, απλά να το αλλάξω σε σκέτο "Red Shogun" θέλω.
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν θα πάρεις Ducati τελικά;Δεν πρόκειται να βάλω κάτι το περίεργο, απλά να το αλλάξω σε σκέτο "Red Shogun" θέλω.
Δεν κοιτάζεις καλύτερα το Tasos rockstarΔεν πρόκειται να βάλω κάτι το περίεργο, απλά να το αλλάξω σε σκέτο "Red Shogun" θέλω.
Δεν πρόκειται να βάλω κάτι το περίεργο, απλά να το αλλάξω σε σκέτο "Red Shogun" θέλω.
Αποτάσσομαι...
Πάνω που έφτιαχνα το από πάνω...Δεν θα πάρεις Ducati τελικά;
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν πρόκειται να βάλω κάτι το περίεργο, απλά να το αλλάξω σε σκέτο "Red Shogun" θέλω.
Με τα λάστιχα είσαι ενταξει Δημήτρη;Καλησπέρα στην παρεα και καλό Σαββατοκύριακο
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τάσο αν το γυρίσεις καρμπυρατέρ σίγουρα θα καίει παραπάνω και θα είναι αμφιβόλου λειτουργίας πάντα. Στην Ασία για να το έχουν καρμπυρατέρ θα έχει διαφορές στα ηλεκτρικά του και λογικά δεν θα έχει τρόμπα βενζίνης. Πάρε λοιπόν ένα μεταχειρισμένο σώμα να κάνεις δουλειά και μην μπλέκεις. Στο car έχει δυο τρείς που πουλάνε. π.χ μία που είδαLong story short: ο ψεκασμός τα έφτυσε πάλι, για 3η φορά. Αλλάξαμε φίλτρο, καθαρίσαμε μπεκ, κοιτάξαμε ρεύματα, τίποτα. Απλά είναι το αδύναμο σημείο σε αυτό το μηχανάκι. Επειδή, δεν θέλω να ξαναμπλέξω με ψεκαστήρια και 300αρικα, αποφάσισα να το μετατρέψω.
Μετά από μπόλικο ψάξιμο, η εν λόγω μετατροπή σε αυτό το μηχανάκι είναι σχεδόν plug and play. Το έχουν κάνει και άλλα άτομα, δεν είναι δύσκολο, δουλειά 3 ωρών είναι. Το όλο κόστος δεν θα ξεπεράσει τα 90€.
Βρήκα μεταχειρισμένο καρμπυρατέρ Mikuni VM στα 18 χιλιοστά, αλλά το παιδί που το πουλάει μου λέει πως θέλει κιτάκι επισκευής. Το συγκεκριμένο μηχανάκι στην Ασία έβγαινε με VM. Ψάχνω, ψάχνω κιτ αλλά δεν βρίσκω.
Nοτη δεν έχω άποψη για το καλό ή όχι μιας και δεν υπήρξα πελάτης.Ξέρουμε καλό συνεργείο για Suzuki στα δυτικά της Αθήνας παίδες?
Μα δεν χαλάνε αυτά...Αν αφορά v strom .