Στο φτερο,απαντησεις για οτι δεν χρειαζεται να ανοιχτει νεο θεμα.

Dr V

new member
Δημοσιεύσεις
20
Ηλικία
28
Περιοχή
Εύβοια
Μοτοσυκλέτα
Honda C50 12V
Όνομα
Βασίλης
Όλοι οι C/GLX μαμά στρόφαλοι έχουν διαδρομή 41,4mm;
Μέχρι τι διαδρομή μπορούν να πάρουν;
Χωρίς να πειραχτουν τα καρτερ μέχρι πόσα mm κυλινδροπιστονο μπορούν να πάρουν;
Είχα δει σε ένα βίντεο ότι παίρνουν έως 51mm, σε άλλο βίντεο όμως είχα δει ότι για να μπει το 51mm θέλει ή άνοιγμα τα καρτερ ή κατέβασμα εξωτερικά ο κύλινδρος. Τελικά τι ισχύει;
Ευχαριστώ πολύ.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
39mm διάμετρο και 41.1mm έχουν τα GLX50, φαντάζομαι και τα στρογγυλοφάναρα το ίδιο θα είναι....

Τώρα πόσα mm μπορούν να ανέβουν χωρίς άνοιγμα στα κάρτερ δεν το γνωρίζω...αν το κάνεις 72αρι πάντως δεν παίζει να θελήσει άνοιγμα. Στα 51mm γίνεται 84 κυβικά σχεδόν.
 

Dr V

new member
Δημοσιεύσεις
20
Ηλικία
28
Περιοχή
Εύβοια
Μοτοσυκλέτα
Honda C50 12V
Όνομα
Βασίλης
Ναι 72αρι 47mm δε χρειάζεται, το έχω κάνει. Ρωτώ περισσότερο εγκυκλοπαιδικά και για μελλοντικό ρεκτιφιε
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Διαδρομή μην παίξεις πρέπει να μετρηθεί καλά για να μη καρφώνει τις βαλβίδες στο πιστόνι.... Κυλινδροπιστονο θα πάρεις άμα χαλάσει το δικό του 20κυβικα παραπάνω. Σε ένα kazeR είχα βάλει κινέζικο κυλινδροπιστονο με 50 ευρώ πριν 10 χρόνια 130 κυβικα επειδή της μάνας του έχανε πολύ συμπίεση, ακόμα το ίδιο φοραει

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Επίσης ρόλο στο "κάρφωμα" παίζει και ο εκκεντροφόρος, δηλαδή τι βύθισμα θα έχει. Για αυτό υπάρχουν και τα μπομπέ πιστόνια που έχουν τσέπες πάνω τους για να μην βρίσκουν οι βαλβίδες πάνω στο έμβολο. Αλλά ναι, την διαδρομή άστην όπως είναι.

Να το πω και πιο "λαϊκά", βάλε κάτι που να "χωράει" μέσα στο μοτέρ. Αν εγώ στο δικό μου βάλω στρόφαλο 59mm (55.2 μανίσιο) τότε καλή τύχη στο να φτιαχτεί σωστά όλο το υπόλοιπο μοτέρ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.375
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μόνο με ένα μεγαλύτερο μοτέρ /φρένα θα ησυχάσεις.
Αυτό ότι είχε να δώσει το εδωσε
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Επειδή έρχεται η ώρα να αλλάξω μπουζί και βλέποντας βιντεάκια στον σωλήνα είδα ότι ένας έβαζε διηλεκτρικό γράσο στην μπουζοπιπα/πολλαπλασιαστή.

ισχυει κάτι τέτοιο;

είναι περιττό ;

να βάλω;;

Διάβασα ότι είναι για καλύτερη αγωγήμοτητα.

ευχαριστώ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.162
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Επειδή έρχεται η ώρα να αλλάξω μπουζί και βλέποντας βιντεάκια στον σωλήνα είδα ότι ένας έβαζε διηλεκτρικό γράσο στην μπουζοπιπα/πολλαπλασιαστή.

ισχυει κάτι τέτοιο;

είναι περιττό ;

να βάλω;;

Διάβασα ότι είναι για καλύτερη αγωγήμοτητα.

ευχαριστώ.
Διηλεκτρικό γράσο να βάζεις σε όλες τις ηλεκτρικές επαφές
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Επειδή έρχεται η ώρα να αλλάξω μπουζί και βλέποντας βιντεάκια στον σωλήνα είδα ότι ένας έβαζε διηλεκτρικό γράσο στην μπουζοπιπα/πολλαπλασιαστή.

ισχυει κάτι τέτοιο;

είναι περιττό ;

να βάλω;;

Διάβασα ότι είναι για καλύτερη αγωγήμοτητα.

ευχαριστώ.
εγω βαζω φιλε,...προστατευει και απ τη διαβρωση,,σα βαζελινη ειναι και λιωνει με τις θερμοκρασιες και ψιλολερωνει
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Έχει χρησιμοποιήσει κάνεις τα ακουστικά κράνους της twiins που παίζουν στο εμπόριο ?? Να μάθουμε καμιά λεπτομέρεια για μέγεθος/ακουστικότητα κλπ ??cdefghigi
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Χαζεύοντας διάφορα ανταλλακτικά, έπεσα πάνω σε αυτό για το δικό μου:
https://iracing.gr/e-shop-iracing/ΚΥΛΙΝΔΡΟΠΙΣΤΟΝΟ-SUZUKI-ADDRESS-125-53-50mm-ΚΟΜΠΛΕ-p395062026



Είναι στις εργοστασιακές διαστάσεις (53.5 x 55.2) αλλά με την διαφορά ότι το πιστόνι έχει τσέπες, ενώ της Suzuki το γνήσιο είναι φλατ.

Τι διαφορά κάνει αυτό δηλαδή;
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Χαζεύοντας διάφορα ανταλλακτικά, έπεσα πάνω σε αυτό για το δικό μου:
https://iracing.gr/e-shop-iracing/ΚΥΛΙΝΔΡΟΠΙΣΤΟΝΟ-SUZUKI-ADDRESS-125-53-50mm-ΚΟΜΠΛΕ-p395062026



Είναι στις εργοστασιακές διαστάσεις (53.5 x 55.2) αλλά με την διαφορά ότι το πιστόνι έχει τσέπες, ενώ της Suzuki το γνήσιο είναι φλατ.

Τι διαφορά κάνει αυτό δηλαδή;
Μεγάλη












Στην τσέπη σού
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Περισσότερη συμπίεση, αδύνατον να υπολογιστεί, θέλει και εκκεντροφόρο για να δουλέψει μάλλον, αλλιώς απλά θα έχει λίγο παραπάνω νεύρο στις χαμηλές και μπορεί να βαράει πιρακια στις ψηλές.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Α, άρα πάνω κάτω τίποτα δεν πρόσφερει.
Θα ανεβάσει παραπάνω συμπίεση Τάσο.
Αλλά από μόνο του δεν θα δεις κάτι συνταρακτικό.
Όπως σου είπαν συνδυασμός , εκκεντροφόρου κλπ για να δουλέψει σωστά.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
συνδυασμός , εκκεντροφόρου κλπ για να δουλέψει σωστά.
Αν αρχίζεις να παίζεις με εκκεντροφόρους, τότε μετά πας και σε πρόγραμμα και το 500αρικο + τα έξοδα εργασίας δεν το γλιτώνεις...ανώφελο γενικά, απλά ήμουν περίεργος να μάθω γιατί σε μανίσια διάμετρο βάλανε τσέπες.

Όταν λέμε ότι βαράει πιρακια, σε τι δυσλειτουργία αναφερόμαστε;;;

Τα πειράκια (ή αλλιώς προανάφλεξη ή και κρουστική καύση) δημιουργούνται κυρίως από μάπα βενζίνη.

Ο κινητήρας συμπιέζει το μείγμα και όταν φτάσει στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο), το μπουζί δίνει σπινθήρα και έχουμε εκτόνωση (το καίει δηλαδή). Αν η ποιότητα βενζίνης είναι κακή τότε το μείγμα αναφλέγεται πριν φτάσει στο ΑΝΣ και αυτά είναι τα πειράκια. Γίνεται η καύση πριν την ώρα της, ας το πούμε. Επίσης και από κακορυθμισμένο injection ή αβάνς μπορεί να προκληθεί αλλά στο 80% των περιπτώσεων ευθύνεται η ποιότητα βενζίνης.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Αν αρχίζεις να παίζεις με εκκεντροφόρους, τότε μετά πας και σε πρόγραμμα και το 500αρικο + τα έξοδα εργασίας δεν το γλιτώνεις...ανώφελο γενικά, απλά ήμουν περίεργος να μάθω γιατί σε μανίσια διάμετρο βάλανε τσέπες.



Τα πειράκια (ή αλλιώς προανάφλεξη ή και κρουστική καύση) δημιουργούνται κυρίως από μάπα βενζίνη.

Ο κινητήρας συμπιέζει το μείγμα και όταν φτάσει στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο), το μπουζί δίνει σπινθήρα και έχουμε εκτόνωση (το καίει δηλαδή). Αν η ποιότητα βενζίνης είναι κακή τότε το μείγμα αναφλέγεται πριν φτάσει στο ΑΝΣ και αυτά είναι τα πειράκια. Γίνεται η καύση πριν την ώρα της, ας το πούμε. Επίσης και από κακορυθμισμένο injection ή αβάνς μπορεί να προκληθεί αλλά στο 80% των περιπτώσεων ευθύνεται η ποιότητα βενζίνης.
Και ο αισθητήρας ( λ) ή ο καταλύτης


Ωραίος Τάσο
Σωστότατος
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.782
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Και ο αισθητήρας ( λ) ή ο καταλύτης
Ο καταλύτης πως όμως;

Άντε ο λάμδα, σε περίπτωση φθοράς θα στείλει λάθος δεδομένα στην ECU και δεν θα ρυθμίζει σωστά το μείγμα. Ο καταλύτης γιατί όμως;
 
Top Bottom