Σουτιεν SPEED TWIN 1200

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Triumph Speed Twin 1200: Έρχεται και αυτό!





Του Νίκου Βιτσιλάκη

Είναι αλήθεια πως έλειπε από τη γκάμα των κλασσικών μοτοσυκλετών της Triumph και είναι γεγονός ότι φέρει ένα όνομα πολύ βαρύ για την ιστορία της αγγλικής φίρμας.



Ο λόγος για το αναμενόμενο -όπως όλα δείχνουν- Speed Twin, ένα ασυνήθιστο μοντέλο με χαρακτήρα streetfighter και εμφάνιση vintage. Δεν είναι νέο το όνομα για την Triumph, καθόσον το είχε χρησιμοποιήσει σε μια σημαντική, όπως αποδείχθηκε στο πέρασμα του χρόνου, μοτοσυκλέτα της, την πρώτη δικύλινδρη του εργοστασίου πίσω στο 1937. Εκείνη τη χρονιά την είχε παρουσιάσει στην τοπική έκθεση μοτοσυκλέτας και την έβγαλε στην παραγωγή αμέσως μετά (1938), αλλά ο πόλεμος ήταν αυτός που το 1940 σταμάτησε την παραγωγή της. Ελάτε όμως που η εμπορική της πορεία, έστω και για εκείνα τα 2-3 χρόνια, ήταν τεράστια, οπότε με το τέλος των εχθροπραξιών ξαναμπήκε στη γραμμή παραγωγής και παρέμεινε εκεί για σχεδόν 20 χρόνια (1947 – 1966).

Στις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο βλέπουμε ένα Truxton R 1200 που του έχουν αφαιρέσει το φέρινγκ και του έχουν τοποθετήσει ένα ψηλό τιμόνι, όπως επίσης και δύο μονούς προβολείς, στα πρότυπα όλων των μοντέλων streetfighter της Triumph (Street Triple και Speed Triple). Μόνο που αυτά τα “Triple” έχουν τρικύλινδρο κινητήρα με πολλά άλογα, ενώ στην περίπτωση του νέου Speed Twin μιλάμε για δικύλινδρο σύνολο, πάντα υγρόψυκτο, με έμφαση στη ροπάτη λειτουργία και όχι στα ξεσπάσματα ψηλά στο κόκκινο του στροφόμετρου. Άλλη οπτική αλλαγή σε σχέση με το Thruxton παρατηρούμε στην εξάτμιση, που στο επερχόμενο μοντέλο διαθέτει ένα τελικό έναντι δύο.



Όσον αφορά στους τροχούς, το πρωτότυπο των φωτογραφιών εμφανίζεται με 18αρα ακτινωτή ζάντα πίσω και χυτή 17αρα μπροστά! Προφανώς το εργοστάσιο είναι σε φάση εξέλιξης του μοντέλου και δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι πρόκειται να εφαρμόσει. Πάντως, πληροφορίες από έγκυρες πηγές μας λένε πως το μοντέλο στην τελική του μορφή θα χρησιμοποιεί χυτές αλουμινένιες με διάμετρο 17 ιντσών, πως οι δύο προβολείς θα γίνουν ένας και πως η ανάρτηση θα είναι πλέον συμβατικής τεχνολογίας. Μετά τις 2 Οκτωβρίου, όταν και το μοντέλο θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Κολωνίας, θα τα ξέρουμε όλα.
 

evangelos

member
Δημοσιεύσεις
1.717
Ηλικία
50
Περιοχή
Ιωάννινα
Μοτοσυκλέτα
Triumph Tiger 800 - GAS GAS EC300
Όνομα
EVANGELOS
Να δεις ότι όλοι πριν "πάρουτε πενφε" που λέει ένας φίλος, θα πάρετε triumph. !!!!

Όσο είστε νέοι (γιατί εγώ το πήρα) και αντέχετε τα triumph! (ΟΛΑ ΤΑ TRIUMPH ΛΕΜΕ!!)


GreetingGreetingGreeting


όταν περάσουν τα χρόνια και δεν .... θα πάρουμε πενφε!!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.147
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Να δεις ότι όλοι πριν "πάρουτε πενφε" που λέει ένας φίλος, θα πάρετε triumph. !!!!

Όσο είστε νέοι (γιατί εγώ το πήρα) και αντέχετε τα triumph! (ΟΛΑ ΤΑ TRIUMPH ΛΕΜΕ!!)


GreetingGreetingGreeting


όταν περάσουν τα χρόνια και δεν .... θα πάρουμε πενφε!!
triumph (55).jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.292
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Triumph Speed Twin 2021 - Πιο δυνατό, με καλύτερο κράτημα και νέα στάνταρ εξοπλισμού και ποιότητας​

triumph-speed-twin-2021-00004.jpgtriumph-speed-twin-2021-00005.jpg
Το ανανεωμένο Triumph Speed Twin του 2021 είναι κατά τι πιο δυνατό και ροπάτο από το προηγούμενο μοντέλο, με καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ενώ πληροί τις Euro 5 προδιαγραφές. Παράλληλα, έχει νέο πιρούνι, νέα φρένα, νέους τροχούς και νέα ελαστικά, βελτιώσεις σε ποιότητα και υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού από πριν.
Το Speed Twin είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά το 2018, θέτοντας νέα στάνταρ επιδόσεων για Modern Classic μοτοσυκλέτα, με χορταστική ροπή και κορυφαίο κράτημα.

Το 2021, μαζί με την υποχρεωτική Euro 5 αναβάθμιση, η Triumph προχώρησε σε δραματικές βελτιώσεις σε όλους τους τομείς, ανεβάζοντας το Speed Twin σε νέα ύψη.
Καλύτερες επιδόσεις

triumph speed twin 2021 00014
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1.200 κ.εκ. παράγει 3 PS (2,95 HP) περισσότερους από πριν, για ένα σύνολο 98,6 hp / 7.250 rpm, ενώ παράλληλα οι Βρετανοί γέμισαν ακόμα περισσότερο τις μεσαίες στροφές.
Η μέγιστη ροπή είναι όμως όλα τα λεφτά, καθώς φτάνει τα 11,4 κιλά στις μόλις 4.250 rpm, 500 στροφές χαμηλότερα από ότι στο προηγούμενο μοντέλο!

Βελτιωμένη είναι και η απόκριση του κινητήρα, λόγω της μείωσης της αδράνειας κατά 17%, με τη χρήση ελαφρύτερου στρόφαλου και εναλλάκτη, που επιτρέπουν στον κινητήρα όχι μόνο να στροφάρει ευκολότερα, αλλά και περισσότερο, με το κόκκινο να έχει μετακινηθεί 500 στροφές ψηλότερα.
Νέα είναι τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης, διαφορετικοί οι αυλοί εισαγωγής και νέα τα προφίλ του εκκεντροφόρου.
Για ακόμα πιο απολαυστικό, βαθύ ήχο, οι εξατμίσεις είναι νέες, ενώ αραιά είναι τα διαστήματα συντήρησης, κάθε 16.000 χιλιόμετρα.

Καλύτερο κράτημα
triumph speed twin 2021 00024

Για το 2021, το Speed Twin έρχεται με ανάποδο πιρούνι 43mm της Marzocchi, υψηλότερων προδιαγραφών από πριν, με διαδρομή 120 mm. Θυμίζουμε πως στο προηγούμενο μοντέλο το πιρούνι ήταν συμβατικό με φυσούνες, ενώ ακόμα δεν μπορούμε να αποφασίσουμε ποιο μας αρέσει πιο πολύ. Σίγουρα το συμβατικό με τις φυσούνες βγάζει περισσότερο στιλ εποχής, ενώ το ανάποδο φέρνει πιο σύγχρονο αέρα, μαζί με καλύτερο κράτημα, στη μοτοσυκλέτα.
Πίσω βρίσκουμε 2 αμορτισέρ, κι αυτά με διαδρομή 120 mm.
Η πέδηση έχει βελτιωθεί με τη χρήση τετραπίστονων ακτινικών δαγκανών M50 της Brembo (περισσότερη δύναμη, καλύτερη πληροφόρηση και δυνατότερο δάγκωμα), που πιάνουν σε δίσκους 320 mm. Πίσω έχουμε μια διπίστονη δαγκάνα της Nissin με δίσκο 220 mm. Φυσικά το δικάναλο ABS είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.
Νέα είναι και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα Metzeler Racetec RR, που βρίσκονται τοποθετημένα σε νέους αλουμινένιους 17άρηδες τροχούς με 12 μπράτσα.
Η θέση οδήγησης είναι άνετη, η σέλα αρκετά χαμηλή στα 809 mm, ενώ τα μαρσπιέ βρίσκονται 38 mm πιο μπροστά και 4 mm πιο χαμηλά από ότι στην πιο σπορ Thruxton.

Τεχνολογικές βελτιώσεις
triumph speed twin 2021 00020
Τρία είναι τα Riding Modes: Rain, Road και Sport, με βελτιωμένη λειτουργία για το 2021.
Τα Riding Modes αλλάζουν με το πάτημα ενός κουμπιού ακόμα και κατά την οδήγηση, ενώ ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιήσει και το Traction Control αν επιθυμεί.
Τα φώτα είναι LED, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει και DRL LED λαμπτήρες μπροστά.
Τα όργανα αποτελούνται από 2 «ρολόγια» αναλογικών ενδείξεων, που διαθέτουν ένθετες 2 μικρές οθόνες με πληθώρα πληροφοριών, όπως σχέση κιβωτίου, 2 μερικοί χιλιομετρητές, στάθμη καυσίμου, trip computer, κ.α.
Κάτω από τη σέλα θα βρείτε μια θύρα USB για φόρτιση ηλεκτρικών μικροσυσκευών, ενώ στα έξτρα αξεσουάρ βρίσκεται και ένδειξη πίεσης ελαστικών TPS.
Ακόμα υψηλότερη ποιότητα
triumph speed twin 2021 00031
Το νέο Speed Twin έχει βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής σε πολλές βουρτσισμένες αλουμινένιές λεπτομέρειες, με νέες ανωδιωμένες βάσεις προβολέα, κλασική τάπα ρεζερβουάρ Monza και ανωδιωμένο ψαλίδι.
Το νέο Speed Twin θα είναι διαθέσιμο σε 3 χρώματα: Red Hopper (κόκκινο), Matt Storm Grey (γκρι) με κίτρινες λεπτομέρειες, και Jet Black (μαύρο).
Σημειώστε πως η Triumph παρέχει περισσότερα από 50 επίσημα αξεσουάρ, για να φέρετε τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα σας, αξεσουάρ όπως LED φλας, καπιτονέ σέλα, βαλίτσες, θερμαινόμενα γκριπ, κ.α.
Όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας, το νέο Speed Twin θα είναι διαθέσιμο από τον Αύγουστο του 2021, με τιμή που θα ξεκινά από τα 13.590,00 ευρώ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΥ/Ψ, 2Κ, 1ΕΕΚ, 4Β/Κ
Χωρητικότητα1200 cc
Διάμετρος97.6 mm
Διαδρομή80 mm
Συμπίεση12.1:1
Μέγιστη ιπποδύναμη100 PS / 98.6 bhp (73.6 kW) @ 7250 rpm
Μέγιστη ροπή112 Nm (11,4 kgm) @ 4250 rpm
ΤροφοδοσίαΗλεκτρονικός ψεκασμός
Εξάτμιση2 σε 2
Τελική ΜετάδοσηO ring αλυσίδα
ΣυμπλέκτηςΥγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση
Κιβώτιο6 σχέσεων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Τύπος πλαισίουΑτσάλινο σωληνωτό
ΨαλίδιΑλουμινένιο
Τροχός μπροστάΑλουμινένιος 17” x 3.5”
Τροχός πίσωΑλουμινένιος 17” x 5.0”
Ελαστικό μπροστά120/70 ZR17
Ελαστικό πίσω160/60 ZR17
Ανάρτηση μπροστάΑνάποδο πιρούνι 43mm Marzocchi, 120mm διαδρομής
Ανάρτηση πίσωΔυο αμορτιέρ, προφόρτιση, 120mm διαδρομής
Φρένα μπροστά2Δ 320mm, Brembo M50 4 πιστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS
Φρένο πίσωΔ 220mm, Nissin 2πίστονη δαγκάνα, ABS
ΌργαναΔυο όργανα αναλογικών ενδείξεων και 2 ψηφιακές οθόνες
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΜΗΚΟΣ2099 mm
Πλάτος (τιμόνι)778 mm
Ύψος χωρίς καθρέπτες1097 mm
Ύψος σέλας809 mm
Μεταξόνιο1413 mm
Γωνία Κάστερ22.3°
Ίχνος91.5 mm
Βάρος με υγρά216 kg
Ρεζερβουάρ14.5 l


Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.264
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λιτο , απεριττο και ολα μινιμαλιστικα επανω του .... μεταξονιο , καστερ , ρεζερβουαρ , πισω αναρτηση αιχμης και η τιμουλα του .....! :cool:
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
το ανάποδο φέρνει πιο σύγχρονο αέρα, μαζί με καλύτερο κράτημα, στη μοτοσυκλέτα.
Γιατί;

Και άιντε, το ανάποδο φέρνει καλύτερο κράτημα, έτσι γενικά κι αόριστα, πίστευε και μη ερεύνα που λένε οι παπάδες κι αποτι φαίνεται τα περιοδικά μοτοσυκλέτας,

Ο συνδυασμός άκαμπτου ανάποδου, με παντελώς ξεπερασμένα διπλά αμορτισέρ άνευ μοχλικού πίσω, τι φέρνει; Το ΩΝΣΓ πριν την στροφή;
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.471
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
πίστευε και μη ερεύνα που λένε οι παπάδες

Οι παπαδες λενε: ερευνατε τας γραφας. Αρα ΕΡΕΥΝΑΤΕ. Αυτο το λενε καποιοι απο την αλλη πλευρα ( να το χω πει 1.350.000 φορες)
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.425
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
To ειχα το 1200 , απο τα πρωτα που ηρθαν Ελλαδα...


υπεροχη μοτοσυκλετα, ηρεμη δυναμη και απιστευτα οικονομικο....

T Thuxton.jpg
 
Top Bottom