Σοβαρά μηχανάκια ή τρίχες;;

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Eτσι ειναι.... τα μεγαλα αεροψυκτα Ντουκατι, απο το 800 και πανω.... με ψυγειακι λαδιου, χειμωνα με μπολικο κρυο θελουν "10" χιλιομετρα να πιασουν θερμοκρασια....
γιαυτο και πολλοι βαριονται την διαδικασια και ανοιγουν γκαζι και στροφες με κρυα λαδια.... εαν γινεται συνεχως αυτο για καποιες χιλιαδες χιλιομετρα, τοτε αυτο δεν ειναι καλο μηχανακι για αγορα μεταχειρισμενου... καρατσεκαρισμενο...
τα χειροτερα στο συνεργειο ηταν των easy riders που βαριοντουσαν την προθερμανση κατα μανιουαλ, αλλα κατα τα υπολοιπα ηταν σχετικα χαλαροι LoL.... (αα επι της ευκαιριας και στα μεγαλα κυβικα των aircooled ducs τον πινει το μοτερ απο τους συνεχομενα καντηλι σουζακηδες)
εγω ΠΟΤΕ μα ποτε δεν εμπαινα σε διαδικασια να κυνηγησω τον κινητηρα εαν δεν ειχε ερθει το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας, γιαυτο και παρολο το ξυλο που ετρωγε και στην πιστα, ηταν αψογο το μοτερ μεσα....
και το 600 και το 800 που ειχα καποτε..........
συμφωνω, το καλυτερο ζεσταμα γινεται εν κινηση... λιγο ρελαντι μισο λεπτο οποσδηποτε αρχικα να κανει κυκλοφορια το λαδι μεσα πρωτα απο ολα... και να ανεβασει λιγο θερμοκρασια κυριως τον χειμωνα αυτο, και μετα δρομο χωρις πιεση στο γκαζι και το στροφομετρο.... εν κινησει ζεσταινεται μια χαρα.
καλα οσοι βαριοντουσταν και ανοιγαν γκαζι,κλασικα δακρυζε πισω κυλινδρος μετα απο λιγο καιρο ,στη βαση του...και στα ντουκατι αμα δακρυσει ο πισω...ειναι πολυ μανικι..
βεβαια η πομονα το 1150 δεν εχει τετοια θεματα....παντως οτι 1150 ειχαμε εδω κατω,το τσιμπαγε το λαδακι με αυξοντα αριθμο οσο το πιεζες
 

VDR

new member
Δημοσιεύσεις
114
Ηλικία
121
Μοτοσυκλέτα
DR650SE R1200GSA
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Προσωπικά στο DR650SE χρησιμοποιώ ότι λέει ο κατασκευαστής, ως αναφορά το ιξώδες 10w40 (708.000χλμ).
Στο R1200GSA '08, χρησιμοποιώ από τη δεύτερη αλλάγή 10w40, και ας φωνάζανε για 20-50 στο Παναγιωτόπουλο!(192.839 χλμ).
Και τα δύο αεροελαιόψυκτα, με εκδρομές σε ερήμους ώς και 56 βαθμούς. Συνήθως κάνω αλλαγές στις 5000 χλμ, σε ταξίδι όμως τα ξεπερνώ. Χρησιμοποιώ συνθετικό valvoline..μεγάλη κουβέντα τα λιπαντικά..σκέτη σπαζοκεφαλιά!
 

chrisf

member
Δημοσιεύσεις
1.063
Ηλικία
44
Περιοχή
Petroupolis Athens
Μοτοσυκλέτα
suzuki bandit 650 s 2009
Όνομα
Χρήστος
Προσωπικά στο DR650SE χρησιμοποιώ ότι λέει ο κατασκευαστής, ως αναφορά το ιξώδες 10w40 (708.000χλμ).
Στο R1200GSA '08, χρησιμοποιώ από τη δεύτερη αλλάγή 10w40, και ας φωνάζανε για 20-50 στο Παναγιωτόπουλο!(192.839 χλμ).
Και τα δύο αεροελαιόψυκτα, με εκδρομές σε ερήμους ώς και 56 βαθμούς. Συνήθως κάνω αλλαγές στις 5000 χλμ, σε ταξίδι όμως τα ξεπερνώ. Χρησιμοποιώ συνθετικό valvoline..μεγάλη κουβέντα τα λιπαντικά..σκέτη σπαζοκεφαλιά!
Ποσα χλμ εχει το Dr????

Στάλθηκε από το SM-A310F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: VDR

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Πολλή κουβέντα, σοβαρό θέμα. Τα σύγχρονα συνθετικά λάδια υπερκαλύπτουν τις προδιαγραφές για τα παλιά μηχανάκια.
Γενικά όσο πιο ακριβό το λάδι συνήθως τόσο πιο καλο.
Ιξωδες όπως προτείνει ο κατασκευαστης. Αν προτείνει για παράδειγμα 10w40, μπορούμε να παίξουμε προς τα πάνω με το 40 (ακόμα και 60 άμα παρα καίει λαδια) και προς τα κάτω με το 10W. Π.χ. Άμα ένας κατασκευαστής συνιστά 20W50 και του βάλεις 10W40, σε θερμοκρασία 90 βαθμούς (κανονική λειτουργία) ενδέχεται να είναι επικίνδυνα λεπτορευστο, ενώ αν βάλεις 10w60, δε σε πειράζει γιατί στους 90 βαθμούς έχει μικρή διαφορά στη ρευστότητα το 50ρι με το 60ρι. Ζημιά στην κρύα εκκίνηση γίνεται αν ο κατασκευαστής συνιστά 10W και εμείς βάλουμε 20w, αφού το λάδι είναι πολυ χοντρό για φτάσει παντού. Πρέπει να θυμόμαστε ότι με τα χιλιόμετρα πέφτει η ρευστοτητα. Σε μελετες ενα λάδι 10w40 σε 3000 χλμ μπορεί να γίνει 5w30 η και λιγότερο. Ένα λάδι 100% συνθετικό, μπορεί θεωρητικά να κρατήσει τη ρευστότητα του για περισσότερο χρόνο. Γενικά για να μην αλλάζουμε λάδια χειμώνα καλοκαίρι προτιμήστε ένα λάδι με ρευστότητα κρυας εκκίνησης (W) όσο προτείνει ο κατασκευαστής για χειμωνα, με υψηλότερη ρευστότητα θερμοκρασίας λειτουργίας. Πχ αν ο κατασκευαστής μας συνιστά χειμώνα 10w40, εμείς θα βάζουμε χειμώνα - καλοκαίρι συνθετικό 10w50 η και 60 ακόμα αν ζούμε σε ζεστά κλιματα.
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Αναλογα τα χλμ που εχει το 1150 σου
θα σου προτεινα 15-50 ημισυνθετικο.

Εαν το μοτερ σου ειναι ακομη σφικτο, το χειμωνα μπορεις να βαζεις 10-40

Αλλαγη καθε 10κ λεει η εταιρια, καθε 5κ με ελεγχο στα 2000 σου λεω εγω.

Συμφωνώ !
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Ενα επωνυμο 15-50 ημι ολο το χρόνο και καθάρισες μη τρελένεσαι. Το μοτέρ αυτό δεν στροφάρει, στις 5000 εχεις 160 κοντερατα (150 πραγματικά). Στους επαρχιακους σπάνια περναω τις 4500 στρ γιατι λογω ροπης δεν χρειαζεται. Επισης το κιβωτιο λυπαίνεται ξεχωριστά.

Και που εισαι, μη το ζεσταινεις στατικα, βαζεις μπρος και ξεκινας γλυκα και ηρεμα εως να ανεβασει θερμοκρασία τουλαχιστον 2 γραμμές.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
GS 1200 /07 Οι πρωτες δυο αλλαγες εγιναν στην Λαρισα και τοτε η BMW εβαζε Castrol (διαφορετικο τυπο την δευτερη φορα GTX ) Αφου τελειωσε η εγγυηση αποφασισα να του κανω μονος μου Service . Φιλτρο λαδιου απο Renault 5 (κανει και απο Punto αλλα ειναι λιγο πιο μεγαλο) και λαδια 20-50 αυτοκινητου Σαν να αλλαξα μηχανακι ησυχασε Στην επομενη μετα απο 7500 (μενω επαρχια) αλλη μαρκα 20-50 αλλα αυτα τα ''εκαιγε'' λιγο Μετα απο χειμωνα στο αναμα η μηχανη ''ακουγοτανε '' οποτε αλλαγη σε 15-40 με μια αλλαγη σε μαρκα γιατι τα πρωτα τα ''τσιμπαγε'' για τα υπολοιπα χλμ μεχρι οταν την πουλησα με 110000 χλμ ολα οκ
 
Top Bottom