Σοβαρά μηχανάκια ή τρίχες;;

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ας πούμε αν στέκει ο προβληματισμός μου.
Η bmw λέει 20w50 ορυκτέλαιο.
Που το σηκώνει δομικά ο παλιός boxer.
Τώρα αν βάζει 20w50/ ημι.
Δεν θα είναι καλύτερα λόγω πρόσθετων ?
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.434
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
To moter εχει λιγα χλμ...

βαζε λοιπον 10-40 το χειμωνα που ειναι πιο λεπτο μην το ταλαιπωρεις κρυο
και 15-50 το καλοκαιρι που λογω ζεστης (ειναι αεροψυκτο το μοτερ) χρειαζεται κατι πιο παχυρευστο

Παντα ημισυνθετικο.
Το ορυκτελαιο ειναι καλο οσο το στρωνεις.

ειχα κανει 160.000 χλμ με το 1150 πριν το πουλησω το 2009
δεν ειχε κανει κιχ, και ακολουθουσα το πατρον που σου εγραψα πιο πανω.

Τι τιμη το πηρες ρε φιλε Ω....και που το βρηκες με 35.000χλμ;;;
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
To moter εχει λιγα χλμ...

βαζε λοιπον 10-40 το χειμωνα που ειναι πιο λεπτο μην το ταλαιπωρεις κρυο
και 15-50 το καλοκαιρι που λογω ζεστης (ειναι αεροψυκτο το μοτερ) χρειαζεται κατι πιο παχυρευστο

Παντα ημισυνθετικο.
Το ορυκτελαιο ειναι καλο οσο το στρωνεις.

ειχα κανει 160.000 χλμ με το 1150 πριν το πουλησω το 2009
δεν ειχε κανει κιχ, και ακολουθουσα το πατρον που σου εγραψα πιο πανω.

Τι τιμη το πηρες ρε φιλε Ω....και που το βρηκες με 35.000χλμ;;;
ακριβως οτι ειπες!!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εάν μιλάμε για αερόψυκτο πιστεύω με το 10/40 να έχεις κατανάλωση λαδιού....
 

Lepanto

member
Δημοσιεύσεις
847
Ηλικία
63
Εχω το CBF600S και υπάρχουν προδιαγραφες ως αναφορα τα λαδια που θα δουλέψει το μοτερ του.Συγκεκριμενο ιξώδες με μικρη δυνατοτητα παραλλαγής.
Ολα ΟΚ.

Τι γίνεται οταν για άλλη μοτοσυκλέτα,εν προκειμένου το 1150 GS η BMW το 2000 πρότεινε ορυκτελαιο 20-50,μηχανικοί προτείνουν υμισυνθετικό 15-50 ή άλλο,αντιπροσωπειες το γυρνάνε σε υμί.. 10-40,ιδιώτες βαζουν φουλ συνθετικό 10-60 & γενικότερα εχουν γραφτεί ενα κάρο θέματα σε Ελλάδα κι εξωτερικό χωρις να καταλήγουμε κάπου.
Υπάρχει σοβαρότητα και γενικότερα ένα λάδι που θα προσφέρει σωστή λίπανση στον κινητήρα και μακροζωΐα ή θα πρεοει να παιξω τζόκερ με βάλε σημερα αυτο,αυριο εκεινο κλπ;

Δεν με απασχολεί το "δεν του κανεις κακο αν το δουλέψεις με αυτό" αλλά το ΠΟΙΟ ειναι το σωστό.

Τα νευρα μου εγιναν κροσια με ολους τους "επιστημονες" ανα την υφηλιο και ΞΕΝΕΡΩΝΩΩΩΩ....

Νίκο κατσε φρόνιμα.Δεχομαι τι ειπαμε..

Τα παλιά μέταλλα έτσι.. τα πιο νέα αλλιώς.. με χ χιλιόμετρα αυτό.. με ψ χιλιόμετρα εκείνο..

ΈΛΕΟΣ.....
Γι αυτές τις περιπτώσεις απευθύνομαι πάντα στην αντιπροσωπεία και από εκεί παιρνω την θεωρητικά σωστή απάντηση !
Πχ πραγματικό γεγονός : ρωτώ στο Βέλγιο τον τεχνικό που μου έκανε σέρβις ( bmw gs 1200 adv)κάθε ποτε ν αλλάζω λάδια ! Απάντηση κάθε 10000χλμ το ίδιο στον αδερφό μου στην Φινλανδία !!! Η εδώ αντιπροσωπεία κάθε 5000χλμ , σε ερώτηση γιατί ; Η απάντηση είναι λόγο του καιρού ( ζεστές ημέρες ) !
Εγώ που η μηχανή μόνο ταξιδεύει και δεν κυκλοφορεί στην πόλη αλλάζω κάθε 10000χλμ !!!
 

User K

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όπως τα παν οι παραπάνω αλλά παίζει ρόλο και η χρήση.
Άλλα το πίνω το αίμα με το μπορουρί της σόμπας άλλο πάω για καφέ κάθε όποτε και αν.
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Επειδη ειχαν περασει και δυο Ντουκατι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ απο την κατοχη μου, μεταχειρισμενα και τα δυο, και ελιωναν στα τρακντευ στην πιστα, και κατι καλοκαιρια με 36-38 βαθμους θερμοκρασια υπο σκια, και το λαδι να ειναι 135-140 βαθμους στην πιστα.... και μαλιστα ανοιγοντας το ενα στα 50+ χιλιαδες χιλιομετρα ηταν κυριολεκτικα σαν καινουριο μεσα, η αποψη μου ειναι, θα ακουστει καπως βεβαια.... οτι ο κατασκευαστης ξερει... πραγματικα ξερει οσον αφορα τι λαδι θελει........ οποτε παντα εβαζα οτι λεει ο κατασκευαστης απο τεχνικα χαρακτηριστικα λαδιου....εκει που χανεται καμια φορα λιγο η φαση ειναι με την επιλογη κατασκευαστη λαδιου που προτινει ο κατασκευαστης μοτοσυκλετας, λογο των συμβασεων που εχουν μεταξυ τους μια δεδομενη περιοδο.....

ειχα δει διαφορα στο κιβωτιο, πιο *****η λειτουργια ειδικα μετα τα 3000 χλμ, με αλλαγη εταιριας λαδιου... πχ απο Shell σε AGIP πανω στα αεροψυκτα Ντουκατι....... ιδια χαρακτηριστικα το AGIP αλλα κραταγε το κιβωτιο *****οτερο για περισσοτερες χιλιαδες χιλιομετρα.... κατι που φαινοταν καραμπινατα μετα απο 2 συνεχομενα τρακντευ με ολοημερο λιωσιμο στην πιστα...... ενω πχ το Shell μετα τα 2500-3000 χλμ το πολυ ηθελε κλωτσιες το κιβωτιο......... αρα εχω την εντυπωση οτι εαν πχ κραταγα μεσα το Shell για 5000 χλμ, και το AGIP για 5000 χλμ, η λιπανση νομιζω οτι θα ηταν καλυτερη σε διαρκεια οταν το λαδι ειχε δουλεψει πολυ μεσα στον κινητηρα για μεγαλη περιοδο και χιλιομετρα......... γιαυτο στις περιοδους που πηγαινα πολυ πιστα, καλοκαιρια, με μεγαλες θερμοκρασιες, ειχα AGIP μεσα..................... εκει θελω να πιστευω βρισκεται η διαφορα στο πως θα κρατησει σε καλη κατασταση σε διαρκεια και βαθος χρονου ενα μοτερ, απο το πως συνεχιζει να δουλευει ενα λαδι με τα ιδια τεχνικα χαρακτηριστικα μιας εταιριες με μια αλλη μετα απο καποια ταδε χιλιαδες χιλιομετρα, αρα και θα επιρρεαζει σε βαθος χρονου και την υγεια του κινητηρα κλπ.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Επειδη ειχαν περασει και δυο Ντουκατι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ απο την κατοχη μου, μεταχειρισμενα και τα δυο, και ελιωναν στα τρακντευ στην πιστα, και κατι καλοκαιρια με 36-38 βαθμους θερμοκρασια υπο σκια, και το λαδι να ειναι 135-140 βαθμους στην πιστα.... και μαλιστα ανοιγοντας το ενα στα 50+ χιλιαδες χιλιομετρα ηταν κυριολεκτικα σαν καινουριο μεσα, η αποψη μου ειναι, θα ακουστει καπως βεβαια.... οτι ο κατασκευαστης ξερει... πραγματικα ξερει οσον αφορα τι λαδι θελει........ οποτε παντα εβαζα οτι λεει ο κατασκευαστης απο τεχνικα χαρακτηριστικα λαδιου....εκει που χανεται καμια φορα λιγο η φαση ειναι με την επιλογη κατασκευαστη λαδιου που προτινει ο κατασκευαστης μοτοσυκλετας, λογο των συμβασεων που εχουν μεταξυ τους μια δεδομενη περιοδο.....

ειχα δει διαφορα στο κιβωτιο, πιο *****η λειτουργια ειδικα μετα τα 3000 χλμ, με αλλαγη εταιριας λαδιου... πχ απο Shell σε AGIP πανω στα αεροψυκτα Ντουκατι....... ιδια χαρακτηριστικα το AGIP αλλα κραταγε το κιβωτιο *****οτερο για περισσοτερες χιλιαδες χιλιομετρα.... κατι που φαινοταν καραμπινατα μετα απο 2 συνεχομενα τρακντευ με ολοημερο λιωσιμο στην πιστα...... ενω πχ το Shell μετα τα 2500-3000 χλμ το πολυ ηθελε κλωτσιες το κιβωτιο......... αρα εχω την εντυπωση οτι εαν πχ κραταγα μεσα το Shell για 5000 χλμ, και το AGIP για 5000 χλμ, η λιπανση νομιζω οτι θα ηταν καλυτερη σε διαρκεια οταν το λαδι ειχε δουλεψει πολυ μεσα στον κινητηρα για μεγαλη περιοδο και χιλιομετρα......... γιαυτο στις περιοδους που πηγαινα πολυ πιστα, καλοκαιρια, με μεγαλες θερμοκρασιες, ειχα AGIP μεσα..................... εκει θελω να πιστευω βρισκεται η διαφορα στο πως θα κρατησει σε καλη κατασταση σε διαρκεια και βαθος χρονου ενα μοτερ, απο το πως συνεχιζει να δουλευει ενα λαδι με τα ιδια τεχνικα χαρακτηριστικα μιας εταιριες με μια αλλη μετα απο καποια ταδε χιλιαδες χιλιομετρα, αρα και θα επιρρεαζει σε βαθος χρονου και την υγεια του κινητηρα κλπ.
Ποιό Shell και ποιό Agip χρησιμοποιούσες, θυμάσαι;
 

Zatara

member
Δημοσιεύσεις
1.423
Ηλικία
54
Περιοχή
Κουκουβάουνες
Μοτοσυκλέτα
Daytona DY 125RS EFI '17
Όνομα
Γιαβάσης Βλάμης
Ρε ψυχολογικά προβλήματα έχεις πάλι; Το φελέκι μου μέσα...




Edit @omega το παραπάνω, προς αποφυγή παραξηγήσεων ασούμε Thank
 
Τελευταία επεξεργασία:

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Ποιό Shell και ποιό Agip χρησιμοποιούσες, θυμάσαι;

Shell Advance Ultra 4, 10-40 .... το στοκ..... εχω και το μανιουαλ.... το AGIP δεν θυμαμαι καλα τωρα, εχουν περασει και 10 χρονια.... και εχει αλλαξει σε ΕΝΙ νομιζω.... θα κοιταξω στο νετ μηπως βρω κατι και θυμηθω, να σου πω....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Shell Advance Ultra 4, 10-40 .... το στοκ..... εχω και το μανιουαλ.... το AGIP δεν θυμαμαι καλα τωρα, εχουν περασει και 10 χρονια.... και εχει αλλαξει σε ΕΝΙ νομιζω.... θα κοιταξω στο νετ μηπως βρω κατι και θυμηθω, να σου πω....
Πάντως στα specifications καλύτερο δείχνει το Shell στην ζέστη.
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Πάντως στα specifications καλύτερο δείχνει το Shell στην ζέστη.

Μπορει στα χαρτια, αλλα και μεχρι τα 2500-3000 χλμ να ισχυει, αλλα τοτε απο 2004 μεχρι 2008, εγραφα 12.000+ χλμ σε διαστημα 4-5 μηνων, καλοκαιρια κατα βαση, με καμποσα ολοημερα τρακντευ μεσα, Μεγαρα κυριως.... ειδικα με το αεροψυκτο 800ρι....
και θυμαμαι μετα τα 2500 χλμ, με το Shell επαιζα ξυλο με το κυβωτιο.... ηθελε στρατιωτικη μποτα... και το AGIP το αλλαζα στα 5000 χλμ και το κιβωτιο ηταν *****ο ακομα, και μεχρι τα 3000+ "απαλο" για Ντουκατι....
επειδη το Shell το ειχε ο μαστορας σε βαρελια, μπιτονια δεν θυμαμαι, χωρις το πλαστικο μπουκαλι, μου κοστιζε πολυ φθηνοτερα, και οταν δεν ελιωνε σε πιστα και δεν ειχε 30+ θερμοκρασιες, εβαζα απο αυτο....
αλλα οταν κανονιζα κανα μηνα, πχ Ιουνιο Ιουλιο για 2-3 ολοημερα τραντευ και μερικες χιλιαδες χιλομετρα με νταλα καυσωνα.... AGIP να να μην χαλαω και τα παπουτσια LoL..... αναφερομαι παντως σε φουλ συνθετικα περιοδου μεσα 2000 πανω σε αεροψυκτα Ντουκατι.... δεν ξερω πως μπορει να συμπεριφεροταν το καθε ιδιο λαδι πανω σε αλλα μηχανακια.
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
Στους κινητηρες που το κιβωτιο-κινητηρα χρησιμοποιει την ιδια λιπανση απο λαδι.... ειδικα τωρα στα Ελληνικα πολυ θερμα καλοκαιρια ειναι καλο να δινει βαση ο ιδιοκτητης στην αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων, κουμπωμα ταχυτητων, σκληροτητα, δυσκολια αλλαγων, χασιμο ταχυτητας κλπ, απο την αρχη που αλλαζει λαδι και οπως παιρνουν τα χιλιομετρα, πχ στην αρχη στα μηδεν χιλιομετρα κατα την αλλαγη λαδιου, μετα καπου στα 3000 χλμ.... στα 5000 χλμ... κλπ..... νομιζω οτι εαν πολυ νωρις, πχ ηδη απο τα 2000-2500 χλμ αλλαζει η αισθηση προς το χειροτερο η πολυ χειροτερο στο κιβωτιο-ταχυτητες... ισως πρεπει να ψαχτει για αλλον κατασκευαστη λαδιου των χαρακτηριστικων λαδιου που προτινει ο κατασκευαστης μοτοσυκλετας.... εννοειται ΠΑΝΤΑ χειμωνα καλοκαιρι με σωστη προθερμανση κινητηρα εκκινηση και περπατημα μερικα χιλιομετρα πριν απο σκληρη οδηγικα χρηση, ειδικα σε αεροψυκτα, γιατι το λαδι λιπαινει σωστοτερα οταν ερθει μεσα σε ενα φασμα θερμοκρασιων, ουτε κρυο, ουτε τηγανισμενο.... αποψη μου εμπειρικα τα παραπανω, που τα εμαθα απο αλλους παλιοτερους στην πιστα κυριως που οσο ναναι τρωί πολυ ξυλο το μηχανακι, προσωπικα δεν ειμαι καποιος ειδικος.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Στους κινητηρες που το κιβωτιο-κινητηρα χρησιμοποιει την ιδια λιπανση απο λαδι.... ειδικα τωρα στα Ελληνικα πολυ θερμα καλοκαιρια ειναι καλο να δινει βαση ο ιδιοκτητης στην αισθηση του κιβωτιου ταχυτητων, κουμπωμα ταχυτητων, σκληροτητα, δυσκολια αλλαγων, χασιμο ταχυτητας κλπ, απο την αρχη που αλλαζει λαδι και οπως παιρνουν τα χιλιομετρα, πχ στην αρχη στα μηδεν χιλιομετρα κατα την αλλαγη λαδιου, μετα καπου στα 3000 χλμ.... στα 5000 χλμ... κλπ..... νομιζω οτι εαν πολυ νωρις, πχ ηδη απο τα 2000-2500 χλμ αλλαζει η αισθηση προς το χειροτερο η πολυ χειροτερο στο κιβωτιο-ταχυτητες... ισως πρεπει να ψαχτει για αλλον κατασκευαστη λαδιου των χαρακτηριστικων λαδιου που προτινει ο κατασκευαστης μοτοσυκλετας.... εννοειται ΠΑΝΤΑ χειμωνα καλοκαιρι με σωστη προθερμανση κινητηρα εκκινηση και περπατημα μερικα χιλιομετρα πριν απο σκληρη οδηγικα χρηση, ειδικα σε αεροψυκτα, γιατι το λαδι λιπαινει σωστοτερα οταν ερθει μεσα σε ενα φασμα θερμοκρασιων, ουτε κρυο, ουτε τηγανισμενο.... αποψη μου εμπειρικα τα παραπανω, που τα εμαθα απο αλλους παλιοτερους στην πιστα κυριως που οσο ναναι τρωί πολυ ξυλο το μηχανακι, προσωπικα δεν ειμαι καποιος ειδικος.
Οπώς τα λές ,όλα συνηγορούν ότι το Agip είχε σαφώς καλύτερο antifoam ιδιότητες.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
"Ολα τα λάδια έχουν μία θερμοκρασία λειτουργίας που συνήθως ξεκινάει στους 60°C.
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
αφου τα πιασαμε ας πουμε.
καταρχην αλλο αεροψυκτο bmw και αλλο ducati....ακομα και πως ψυχονται τα 2 μοτερ διαφερουν,ειναι εμφανες.
το 1150 εχει ενα μοτερ που καλειται να κουνησει 300 κιλα πραμα,βαλε και τα αξονικα...βαλε βαλε...
το ντουκατι ειναι τελειως αντιθετο πραμα,τα χωριζουν και 100 κιλα.
εμπειρικα στα multistrada 1000aria ειχα καλυψει το ψυγειο λαδιου μεχρι τελος μαιου,γιατι δεν επιανε θερμοκρασια με τιποτα,κοινως τη ζεστη την διωχνει καλα,πολυ καλα.
συμφωνω οτι παιζει ρολο η μαρκα,και ολες οι μαρκες δεν σημαινει οτι δουλευουν το ιδιο σε ολα τα μηχανακια...
ο μεγαλυτερος συμμαχος του αεροψυκτου ειναι στο χαλαρο ζεσταμα εν κινηση και οχι ρελαντι κατα την αποψη μου..

ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας στα αεροψυκτα ειναι απο 80-110 το λαδι,αλλα και σε μια κινηση να πιασει 130 δεν τρεχει τιποτα
 

User P

new member
Δημοσιεύσεις
0
Όνομα
User P
αφου τα πιασαμε ας πουμε.
εμπειρικα στα multistrada 1000aria ειχα καλυψει το ψυγειο λαδιου μεχρι τελος μαιου,γιατι δεν επιανε θερμοκρασια με τιποτα,κοινως τη ζεστη την διωχνει καλα,πολυ καλα.
συμφωνω οτι παιζει ρολο η μαρκα,και ολες οι μαρκες δεν σημαινει οτι δουλευουν το ιδιο σε ολα τα μηχανακια...
ο μεγαλυτερος συμμαχος του αεροψυκτου ειναι στο χαλαρο ζεσταμα εν κινηση και οχι ρελαντι κατα την αποψη μου..

Eτσι ειναι.... τα μεγαλα αεροψυκτα Ντουκατι, απο το 800 και πανω.... με ψυγειακι λαδιου, χειμωνα με μπολικο κρυο θελουν "10" χιλιομετρα να πιασουν θερμοκρασια....
γιαυτο και πολλοι βαριονται την διαδικασια και ανοιγουν γκαζι και στροφες με κρυα λαδια.... εαν γινεται συνεχως αυτο για καποιες χιλιαδες χιλιομετρα, τοτε αυτο δεν ειναι καλο μηχανακι για αγορα μεταχειρισμενου... καρατσεκαρισμενο...
τα χειροτερα στο συνεργειο ηταν των easy riders που βαριοντουσαν την προθερμανση κατα μανιουαλ, αλλα κατα τα υπολοιπα ηταν σχετικα χαλαροι LoL.... (αα επι της ευκαιριας και στα μεγαλα κυβικα των aircooled ducs τον πινει το μοτερ απο τους συνεχομενα καντηλι σουζακηδες)
εγω ΠΟΤΕ μα ποτε δεν εμπαινα σε διαδικασια να κυνηγησω τον κινητηρα εαν δεν ειχε ερθει το λαδι σε θερμοκρασια λειτουργιας, γιαυτο και παρολο το ξυλο που ετρωγε και στην πιστα, ηταν αψογο το μοτερ μεσα....
και το 600 και το 800 που ειχα καποτε..........
συμφωνω, το καλυτερο ζεσταμα γινεται εν κινηση... λιγο ρελαντι μισο λεπτο οποσδηποτε αρχικα να κανει κυκλοφορια το λαδι μεσα πρωτα απο ολα... και να ανεβασει λιγο θερμοκρασια κυριως τον χειμωνα αυτο, και μετα δρομο χωρις πιεση στο γκαζι και το στροφομετρο.... εν κινησει ζεσταινεται μια χαρα.
 
Top Bottom