Σε 14 χώρες της Ευρώπης οδηγείς 125 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Υπέκυψαν τελικά στην συντεχνία των Σχολών και για να πάρεις Α1 πρέπει να τους αφήσεις το κατιτί σου...
Δεν θα αλλάξει ποτέ αυτή η χώρα mountza 2
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
εμενα δεν με χαλαη. καιρος να δει απο προτο χερι ο καθαρος αυτοκινητιστης το (ελα μορε θα σταματιση το μηχανακι.)
ΥΓ να δω ποτε θα γινη ο ο διαχωρισμος διπλωματος αουτο - Μοτο.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπέκυψαν τελικά στην συντεχνία των Σχολών και για να πάρεις Α1 πρέπει να τους αφήσεις το κατιτί σου...
Δεν θα αλλάξει ποτέ αυτή η χώρα mountza 2
Δεδομένου πως τα 125 κυβικά μπορούν να βγουν και εκτός αστικού ιστού και κάποια απο αυτά επιτυγχάνουν και ταχύτητες στο όριο ακόμη και αυτοκινητοδρόμων, οι 5 ώρες εκπαίδευσης δεν είναι κάτι τρομερό. Τις θεωρώ μάλιστα αναγκαίες.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Δεδομένου πως τα 125 κυβικά μπορούν να βγουν και εκτός αστικού ιστού και κάποια απο αυτά επιτυγχάνουν και ταχύτητες στο όριο ακόμη και αυτοκινητοδρόμων, οι 5 ώρες εκπαίδευσης δεν είναι κάτι τρομερό. Τις θεωρώ μάλιστα αναγκαίες.
To κακό είναι πως κατά 99% αυτό θα γίνει μόνο στα χαρτιά...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Εκεινο που σκιαζομαι ειναι οτι μπορει να βγει στο δρομο και η κουτση μαρια με σκουτερ και θα εχουμε ατυχηματα πολλαYescdefghigicdefghigi
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το βλέπετε οι περισσότεροι απο την οπτική πως ξαφνικά θα κ@υλώσουν όλοι που δεν έχουν δίπλωμα μηχανής και θα ξαμολυθούν στους δρόμους με σκουτερ και παπιά.

Εγώ σας λέω δεν θα έχουμε αύξηση των ατυχημάτων με μοτοσυκλέτες, ενώ παράλληλα μπορεί να μειωθούν κιόλας.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Προσωπικά το βλέπω σαν μια ευκαιρία:

α) να ξαναβγούν από αποθήκες κάτι ξεχασμένα 50άρια (κυρίως πάπιες, Τownmate, C50), που όμως θα έχουν τα γνωστά προβλήματα με τα απλήρωτα παράβολα, οπότε αυτοί που τα έχουν θα τα κυκλοφορούν παράτυπα (μια που δεν ασφαλίζουν χωρίς πληρωμένο παράβολο). Κάτι μπαρμπάδια στα χωριά απλά θα έχουν τώρα δίπλωμα (και όχι ενεργή άδεια και πληρωμένη ασφάλεια)

β) να κινηθεί η αγορά του μεταχειρισμένου 50cc που πρέπει να είχε βαλτώσει με τη μεταφορά των διπλωμάτων από την ΕΛ.ΑΣ στο Υπουργείο (λόγω δυσανάλογου κόστους έκδοσης). Πρώτα θα σύρουν το χορό τα προαναφερθέντα παπιά και μετά κάθε λογής δίχρονο μια που θα είναι τα μόνα που έχουν ανεκτές επιδόσεις.

γ) να στραφούν αρκετοί στη χρήση δικύκλων 125cc για τη μετακίνηση τους εντός πόλεων => i) μειωμένη κίνηση λόγω εγκατάλειψης αυτοκινήτου, ii) αυξημένη ζήτηση σε καινούρια και μεταχειρισμένα δίκυκλα της κατηγορίας, iii) αύξηση ατυχημάτων (λόγω αυξημένου αριθμού χρηστών και όχι λόγω "εκπαίδευσης" από τις σχολές οδηγών), iv) περισσότερες επιλογές στη κατηγορία, v) περισσότερα καταστήματα που θα ασχολούνται με το δίκυκλο (ανταγωνισμός κ.λ.π)

δ) αρκετοί νέοι στο χώρο θα απογοητευτούν από τα δίκυκλα και θα υπάρξει μέσα σε 1-2 χρόνια πληθώρα μεταχειρισμένων στη κατηγορία (λόγω περιορισμένης προστασίας από καιρικές συνθήκες, επικινδυνότητας κατά τη χρήση, αυξημένου κινδύνου κλοπής -εδώ Κοζάνη π.χ μόνο κανένα παπί ακούς να κλέβουν μια στο τόσο από ανήλικα κυρίως-,)

ε) να περιοριστούν ακόμα περισσότερο οι νόμιμοι διαθέσιμοι χώροι στάθμευσης δικύκλων

στ) να στοχοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι δικυκλιστές λόγω συμπεριφορών που έχουν αναπτύξει πολλοί "κουτάκιδες" ( παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, πλατείες, πεζόδρομους )

ζ) να αγαπήσουν κάποιοι εξ αυτών το δίκυκλο και να παραμείνουν στο χώρο -όχι σαν απλοί χρήστες δικύκλου-

η) να τους κάνει πιο προσεκτικούς απέναντι στα δίκυκλα όταν οδηγούν αυτοκίνητο (και ίσως να εκλείψει το γνωστό "ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ")


Προσωπικά είμαι ΥΠΕΡ 100% μιας τέτοιας κίνησης, μια που ποτέ δεν πίστεψα ότι οι σχολές οδηγών σε μαθαίνουν να οδηγείς σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε μαθαίνουν ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

Αρκετοί λοιπόν από αυτούς που θα μπουν με το νέο νόμο στα δίκυκλα θα έχουν κάποια χρόνια εμπειρίας με το αυτοκίνητο και θα ξέρουν τα βασικά, αυτά που θα μάθαιναν σε οποιαδήποτε σχολή οδηγών δλδ. Ίσως μάλιστα η πρότερη εμπειρία τους με το αυτοκίνητο να τους κάνει πιο προσεκτικούς κατά τη χρήση του δικύκλου και όχι πιο επικίνδυνους από πολλούς με "φρέσκα" διπλώματα δικύκλων για την "κάβλα" τους. Γιατί αυτοί -αρχικά τουλάχιστον- θα καβαλήσουν δίκυκλο για να ικανοποιήσουν μια ανάγκη (οικονομικότερη μετακίνηση & ευκολότερο πάρκινγκ) και όχι για να βγάλουν γούστα, οπότε εκτιμώ ότι θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι και συντηρητικοί κατά την οδήγηση του...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Προσωπικά το βλέπω σαν μια ευκαιρία:

α) να ξαναβγούν από αποθήκες κάτι ξεχασμένα 50άρια (κυρίως πάπιες, Τownmate, C50), που όμως θα έχουν τα γνωστά προβλήματα με τα απλήρωτα παράβολα, οπότε αυτοί που τα έχουν θα τα κυκλοφορούν παράτυπα (μια που δεν ασφαλίζουν χωρίς πληρωμένο παράβολο). Κάτι μπαρμπάδια στα χωριά απλά θα έχουν τώρα δίπλωμα (και όχι ενεργή άδεια και πληρωμένη ασφάλεια)

β) να κινηθεί η αγορά του μεταχειρισμένου 50cc που πρέπει να είχε βαλτώσει με τη μεταφορά των διπλωμάτων από την ΕΛ.ΑΣ στο Υπουργείο (λόγω δυσανάλογου κόστους έκδοσης). Πρώτα θα σύρουν το χορό τα προαναφερθέντα παπιά και μετά κάθε λογής δίχρονο μια που θα είναι τα μόνα που έχουν ανεκτές επιδόσεις.

γ) να στραφούν αρκετοί στη χρήση δικύκλων 125cc για τη μετακίνηση τους εντός πόλεων => i) μειωμένη κίνηση λόγω εγκατάλειψης αυτοκινήτου, ii) αυξημένη ζήτηση σε καινούρια και μεταχειρισμένα δίκυκλα της κατηγορίας, iii) αύξηση ατυχημάτων (λόγω αυξημένου αριθμού χρηστών και όχι λόγω "εκπαίδευσης" από τις σχολές οδηγών), iv) περισσότερες επιλογές στη κατηγορία, v) περισσότερα καταστήματα που θα ασχολούνται με το δίκυκλο (ανταγωνισμός κ.λ.π)

δ) αρκετοί νέοι στο χώρο θα απογοητευτούν από τα δίκυκλα και θα υπάρξει μέσα σε 1-2 χρόνια πληθώρα μεταχειρισμένων στη κατηγορία (λόγω περιορισμένης προστασίας από καιρικές συνθήκες, επικινδυνότητας κατά τη χρήση, αυξημένου κινδύνου κλοπής -εδώ Κοζάνη π.χ μόνο κανένα παπί ακούς να κλέβουν μια στο τόσο από ανήλικα κυρίως-,)

ε) να περιοριστούν ακόμα περισσότερο οι νόμιμοι διαθέσιμοι χώροι στάθμευσης δικύκλων

στ) να στοχοποιηθούν ακόμα περισσότερο οι δικυκλιστές λόγω συμπεριφορών που έχουν αναπτύξει πολλοί "κουτάκιδες" ( παρκάρισμα σε πεζοδρόμια, πλατείες, πεζόδρομους )

ζ) να αγαπήσουν κάποιοι εξ αυτών το δίκυκλο και να παραμείνουν στο χώρο -όχι σαν απλοί χρήστες δικύκλου-

η) να τους κάνει πιο προσεκτικούς απέναντι στα δίκυκλα όταν οδηγούν αυτοκίνητο (και ίσως να εκλείψει το γνωστό "ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΔΑ")


Προσωπικά είμαι ΥΠΕΡ 100% μιας τέτοιας κίνησης, μια που ποτέ δεν πίστεψα ότι οι σχολές οδηγών σε μαθαίνουν να οδηγείς σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε μαθαίνουν ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ.

Αρκετοί λοιπόν από αυτούς που θα μπουν με το νέο νόμο στα δίκυκλα θα έχουν κάποια χρόνια εμπειρίας με το αυτοκίνητο και θα ξέρουν τα βασικά, αυτά που θα μάθαιναν σε οποιαδήποτε σχολή οδηγών δλδ. Ίσως μάλιστα η πρότερη εμπειρία τους με το αυτοκίνητο να τους κάνει πιο προσεκτικούς κατά τη χρήση του δικύκλου και όχι πιο επικίνδυνους από πολλούς με "φρέσκα" διπλώματα δικύκλων για την "κάβλα" τους. Γιατί αυτοί -αρχικά τουλάχιστον- θα καβαλήσουν δίκυκλο για να ικανοποιήσουν μια ανάγκη (οικονομικότερη μετακίνηση & ευκολότερο πάρκινγκ) και όχι για να βγάλουν γούστα, οπότε εκτιμώ ότι θα είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι και συντηρητικοί κατά την οδήγηση του...
Σε γενικές γραμμές συμφωνω στα περισσότερα

Πάντως θεωρώ απίθανο κάποιος μπαρμπας που έβαλε το 50άρι παπί στην αποθήκη και δεν το κίνησε χρόνια, να θεωρήσει ευκαιρία πως θα τον καλύπτει το δίπλωμα κα να το βγάλει, αλλά παράνομα χωρίς τέλη κλπ για να κυκλοφορεί. Δηλαδή δεν τον πειράζει να είναι παράνομος απο άποψη τελών/ασφαλιστικής κάλυψης, αλλά τον νοιάζει το δίπλωμα; Σιγα. Πάλι πρόστιμο θια φάει αν είναι να φάει.
Ο παράνομος θα συνεχίσει να είναι παράνομος και ο νόμιμος θα φροντίσει να είναι νόμιμος.

Το παραπάνω απο την άποψη νομιμότητας.

Τώρα απο την άποψη ασφάλεια του δικύκλου, όντως θα βγουνε κάποια χρεπάκια στους δρόμους, που απλά θα λειτουργούν όπως όπως. Αλλά τι να λέμε; Εδω πουλάνε τέτοια χρεπάκια στο car.gr για 2000 και γράφουν συλλεκτικό πάνω.

Επίσης δεν συμφωνώ πως θα περιοριστούν οι χωροι παρκαρίσματος. Για κάθε μπαρμπάδι που θα αφήνει το αμάξι και θα καβαλάει το σκουτερ, θα αδειάζει μια θέση πάρκινγκ αυτοκίνητου. Αρα δημιουργία 4 θέσεων δικύκλου. Χώρια την πίεση που μπορεί να ασκηθεί για δημιουργία νέων χώρων πάρκινγκ.


Πιστευω πάντως το συνολικό πρόσημο θα είναι θετικό.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Αποστόλη για τις θέσεις στάθμευσης (λόγω προηγούμενης δουλειάς) έχω πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει στην Κοζάνη. Από Οκτώβριο μέχρι Απρίλιο θα δεις τους μόνιμους και θα βρεις εύκολα νόμιμη θέση (στην Κοζάνη όλο το υπόλοιπο Κέντρο είναι θέσεις παρκομέτρων οι οποίες ελέγχονται -όχι όπως στη Πτολ/δα-). Από Μάη μέχρι αρχές Οκτώβρη αν ψάξεις για parking μοτό μετά τις 9:00 π.μ απλά θα μείνεις με την όρεξη... Προφανώς αυτό είναι κάτι που αφορά την Κοζάνη και αλλάζει κατά τόπους (όπως και η ανεκτικότητα αστυνομίας & πολιτών για τα παράνομα σταθμευμένα).
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αποστόλη για τις θέσεις στάθμευσης (λόγω προηγούμενης δουλειάς) έχω πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει στην Κοζάνη. Από Οκτώβριο μέχρι Απρίλιο θα δεις τους μόνιμους και θα βρεις εύκολα νόμιμη θέση (στην Κοζάνη όλο το υπόλοιπο Κέντρο είναι θέσεις παρκομέτρων οι οποίες ελέγχονται -όχι όπως στη Πτολ/δα-). Από Μάη μέχρι αρχές Οκτώβρη αν ψάξεις για parking μοτό μετά τις 9:00 π.μ απλά θα μείνεις με την όρεξη... Προφανώς αυτό είναι κάτι που αφορά την Κοζάνη και αλλάζει κατά τόπους (όπως και η ανεκτικότητα αστυνομίας & πολιτών για τα παράνομα σταθμευμένα).

Εγώ στο θέτω με πολύ απλή λογική. Κάθε αυτοκίνητο που δεν θα κυκλοφορεί εντός πόλης, δημιουργεί 4 θέσεις παπιών ή 3 θέσεις μοτοσυκλετών κάθετα παρκαρισμένων.
30 άνθρωποι να παρατήσουν τα αμάξια τους είναι 120 θέσεις μοτό. 30 για αυτούς που τα παράτησαν για να βάλουν το σκουτεροπαπί τους και άλλες 90 που δημιουργήθηκαν απο την απόφαση τους και μονο.
Το πως χειρίζεται τα παρκόμετρα ο κάθε δήμος ή την ανεκτικότητα που έχουν για τα παρκαρισμένα είναι εξαιρέσεις κάθε περιοχής, που δεν είναι ο κανόνας.
Κοιτώντας την μεγάλη εικόνα, θα κυκλοφορούν λιγότερα αυτοκίνητα. Κέρδος και σε πάρκινγκ και σε μποτιλιάρισμα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Υπέκυψαν τελικά στην συντεχνία των Σχολών και για να πάρεις Α1 πρέπει να τους αφήσεις το κατιτί σου...
Δεν θα αλλάξει ποτέ αυτή η χώρα mountza 2



Μα.δεν θα πάρουν μονο οι σχολές το κατιτις.
Και το ίδιο το κράτος μέσω του συγκοινωνιών θα πάρει.
Μην ξεχνάμε οτι κάποτε τα πρωτα δελτία διπλώματος με την μορφή κάρτας δεν είχαν την κατηγορία Α/Μ ( μοτοποδήλατο- 50cc)
Μετα κατήργησαν τα διπλώματα της τροχαίας δίνοντας το δικαίωμα να ενσωματωθούν στην κάρτα- δίπλωμα με το αζημιωτο.
Τώρα για να γίνει αυτό που ψηφίστηκε, οι σχολές οδήγησης θα πιστοποιούν με κάποιο τρόπο οτι ο ενδιαφερόμενος έκανε τα 3 υποχρεωτικά μαθήματα, στην συνέχεια θα πρέπει να γίνεται μετάβαση στο συγκοινωνιών που με το αντίστοιχο παράβολο + φωτο θα σου βγάζουν νεο δίπλωμα με την κατηγορία Α/Μ
 

User S-T

well know member
Δημοσιεύσεις
3.640
ναι καλα. ας βαλουν μεσα σε ιδιοκτητο χωρο τα αυτοκινητα τους οσοι εχουν καταθεση ηλεκτρονικα πινακιδες και μετα βλεπουμε.
ΥΓ ειναι δηνατων να οδηγησης ηρεμα και σαν ανθρωπος οταν διπλα σου - πισο σου εχεις ντελιβερα - κουριερ.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ισοδυναμία διπλωμάτων Β με Α1/ΑΜ – Πώς εκδίδεται η νέα άδεια οδήγησης​

bd5e7001eee927c678172715c20a052e_XL.jpg

Με τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ πριν λίγες μέρες έγινε νόμος του κράτους η περίφημη ισοδυναμία, απαιτώντας ωστόσο την έκδοση νέου διπλώματος από τους ενδιαφερόμενους.
Η Υπουργική Απόφαση που επιτρέπει σε οδηγούς αυτοκινήτου να οδηγήσουν και ελαφρύ δίκυκλο (Α1 ή μοτοποδήλατο ΑΜ) χωρίς να απαιτείται επέκταση της άδειας οδήγησης Β προσγειώθηκε στην Ελληνική πραγματικότητα πέρυσι τον Σεπτέμβριο δίχως πολλές τυμπανοκρουσίες.

Οι αντιδράσεις που προκλήθηκαν οδήγησαν μόλις μερικές μέρες μετά σε μια δήλωση υπαναχώρησης από την ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, ωστόσο η απόφαση ήταν ειλημμένη. Έτσι τον Μάρτιο του 2021, μετά από διαβουλεύσεις και επικαιροποίηση της απόφασης με την προσθήκη όρων και υποχρεώσεων εκπαίδευσης για τους κατόχους διπλώματος κατηγορίας Β, η ισοδυναμία έγινε νόμος του κράτους, με ισχύ από την ημερομηνία δημοσίευσής του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αυτό συνέβη στο ΦΕΚ 1845 της 7ης Μαΐου 2021, με το οποίο έγιναν γνωστές και οι πρακτικές πτυχές της διαδικασίας αυτής.

Συγκεκριμένα, εισάγεται ο Εθνικός Κωδικός 121 που θα αναγράφεται στα διπλώματα Β διαχωρίζοντας αυτά που τεκμηριώνουν την ικανότητα των κατόχων τους να οδηγήσουν και ελαφρύ δίκυκλο.

Ας δούμε πρώτα ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ο κάτοχος του διπλώματος αυτοκινήτου για να μπορεί να οδηγήσει και μηχανή:

- Κατοχή του διπλώματος Β για τουλάχιστον έξι (6) χρόνια
- Ηλικία οδηγού άνω των 27 ετών
- Υποχρεωτική παρακολούθηση πέντε (5) μαθημάτων οδήγησης με μοτοσυκλέτα Α1

Έχοντας καλύψει τις παραπάνω προϋποθέσεις, ο ενδιαφερόμενος οδηγός θα πρέπει να αποκτήσει την ενημερωμένη άδεια οδήγησης Β που να αναγράφει τον Κωδικό 121. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά γι’ αυτό είναι κάμποσα και περιγράφονται αναλυτικά στο άρθρο 4Α του ΦΕΚ 1845.

Πέραν όλων των κλασικών – ΑΦΜ, φωτοτυπίες ταυτότητας, φωτογραφία, παράβολα κ.ο.κ. – απαιτείται αναλυτική βεβαίωση από τη σχολή οδηγών για την παρακολούθηση των μαθημάτων με αριθμό κυκλοφορίας του εκπαιδευτικού οχήματος και το ονοματεπώνυμο του εκπαιδευτή.

Στην ίδια Υπουργική Απόφαση εξηγείται και τι προβλέπεται για όσους οδηγούς θελήσουν αργότερα να επεκτείνουν την άδεια οδήγησής τους σε οποιαδήποτε δίκυκλη κατηγορία.

Ο κάτοχος λοιπόν άδειας οδήγησης Β με Εθνικό Κωδικό 121, για να την επεκτείνει σε οποιαδήποτε εκ των κατηγοριών Α1, Α2 ή Α οφείλει να παρακολουθήσει επτά (7) πρακτικά μαθήματα με εκπαιδευτική μοτοσυκλέτας της αιτούμενης κατηγορίας, υποχρεούται δε σε θεωρητική εξέταση του Ερωτηματολογίου 2 (για τα δίκυκλα).

Επιπλέον, θα πρέπει να δώσει και εξετάσεις οδήγησης – δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς, ως λέγεται επισήμως – με την ανάλογη εκπαιδευτική μοτοσυκλέτα.


Πηγη www.bikeit.gr
 

parkaris

new member
Δημοσιεύσεις
92
Μοτοσυκλέτα
Cbf 125
Όνομα
-
τι αλλαξε δηλαδή από την κανονική διαδικασία?cdefghig
 
Top Bottom