Σαλόνι μοτοσυκλέτας CIMA Motor

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Voge GY300 Rally: On Off όπως παλιά
Με ψηλό φτερό

Voge-GY300-Rally-1.jpg

Στην κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας παρουσιάστηκε το GY300 Rally και η ελληνική αντιπροσωπεία της Voge αφηνεί υπονοούμενα πως θα το δούμε και στην Ευρώπη

Γιατί όχι; Ένα On Off με ψηλό φτερό και όχι ρύγχος. Μονοκύλινδρο, με ίσια σέλα, ζάντες με ακτίνες και τροχούς 21 ίντσες μπροστά και 19 πίσω. Όπως τα παλιά ψευτοεντούρο που αγαπήσαμε.


Το μοντέλο της Voge, θυγατρικής του γίγαντα Loncin, υιοθετεί στοιχεία από τα σύγχρονα adventure και θυμίζει το Honda CRF 250 Rally. Υπάρχει προστατευτική ζελατίνα, κάγκελα και ποδιά. Σιδερένια σχάρα που ακολουθεί την λεπτή σχεδίαση της ουράς της μοτοσυκλέτας. Μπροστά εκτός από το ψηλό φτερό, δεσπόζουν δύο μεγάλοι, πολυγωνικοί προβολείς LED.



Ο κινητήρας του πιθανότατα να είναι ίδιος με αυτόν του 300DS που ήδη διατίθεται στην χώρα μας και σύντομα θα το οδηγήσουμε. Αποδίδει 29 ίππους και 2,5 kgm ροπής. Τα φρένα αποτελούνται από δισκόφρενα που συνδυάζοντας με συμβατικές δαγκάνες και σίγουρα διαθέτουν σύστημα ABS.



Το πλαίσιο είναι ατσάλινο, δύο δοκών και το ψαλίδι κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι και μονό αμορτισέρ. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11 λίτρα. Το ύψος σέλας είναι 850 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος 235 χλστ. Το βάρος είναι 139 κιλά.
Voge-GY300-Rally-3.jpg Voge-GY300-Rally-6.jpg

Τι λέτε να έρθει στην Ελλάδα;

Πηγη https://2wo.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Benelli 1200GT - Βγήκε στην παραγωγή, αναμένεται και Ευρώπη​

c2d8115263a03dbd6d017aaef8f7767f_XL.jpg
Το τουριστικό μεγαθήριο 1200GT της Benelli βγήκε στην παραγωγή στην Κίνα, και μάλιστα σε απίστευτα χαμηλή τιμή, ενώ το αναμένουμε και στην Ευρώπη.
Στα πρότυπα των μεγάλων Street τουριστικών μοτοσυκλετών όπως τα BMW R 1250 RT και Yamaha FJR1300, αλλά με την… μισή τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην κίνα το 1200GT της Benelli.

Αν δηλαδή μιλάμε για μοτοσυκλέτες που στην Ευρώπη κοστίζουν 18+ χιλιάδες ευρώ, στην Κίνα, το 1200GT θα κοστίζει 12.800 ευρώ! Σίγουρα μετά τους φόρους η τιμή του θα ανέβει στην Ευρώπη, αλλά ακόμα κι έτσι αναμένεται να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική.
Αν τώρα πιστεύετε πως για μια τέτοια τιμή η Benelli θα έχει κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα και εξοπλισμό, θα σας απογοητεύσουμε καθώς η μοτοσυκλέτα δείχνει να τα έχει… όλα!

Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με τρικύλινδρο κινητήρα 1.209 κ.εκ., στα πρότυπα των παλιότερων Tornado Tre, με 134 hp / 9.000 rpm και 12,2 kgm / 6.500 rpm.
Τα πρώτα σχέδια έκαναν λόγο για τελική μετάδοση με άξονα, όμως οι φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής δείχνουν αλυσίδα.
Η TFT οθόνη οργάνων είναι… τεράστια στις 15 ίντσες, στην οποία θα βρείτε πληθώρα πληροφοριών, που περιλαμβάνουν ακόμα και την πίεση των ελαστικών.

Πλήρες είναι το οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων της μοτοσυκλέτας, με Traction Control, κλπ., ενώ έχουμε και αρκετά ακόμα ηλεκτρονικά gadget, όπως keyless σύστημα, κάμερες (!) εμπρός και πίσω, GPS, ηλεκτρικούς καθρέπτες που διπλώνουν αν θέλετε, ηλεκτρική ζελατίνα που ανεβοκατεβαίνει με ένα κουμπί, κ.α.
Πλήρης και επώνυμος είναι και ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας, με δικάναλο ABS της Bosch, ανάποδο πιρούνι κτήνος σε διάμετρο, ακτινικές δαγκάνες και φρένα της Brembo, κ.α.
Αναμένουμε τώρα να δούμε την τιμή του και στην Ευρώπη.

Πηγη BIKEIT.GR
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος

Benelli 1200GT - Βγήκε στην παραγωγή, αναμένεται και Ευρώπη​

View attachment 33641
Το τουριστικό μεγαθήριο 1200GT της Benelli βγήκε στην παραγωγή στην Κίνα, και μάλιστα σε απίστευτα χαμηλή τιμή, ενώ το αναμένουμε και στην Ευρώπη.
Στα πρότυπα των μεγάλων Street τουριστικών μοτοσυκλετών όπως τα BMW R 1250 RT και Yamaha FJR1300, αλλά με την… μισή τιμή έκανε το ντεμπούτο του στην κίνα το 1200GT της Benelli.

Αν δηλαδή μιλάμε για μοτοσυκλέτες που στην Ευρώπη κοστίζουν 18+ χιλιάδες ευρώ, στην Κίνα, το 1200GT θα κοστίζει 12.800 ευρώ! Σίγουρα μετά τους φόρους η τιμή του θα ανέβει στην Ευρώπη, αλλά ακόμα κι έτσι αναμένεται να είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική.
Αν τώρα πιστεύετε πως για μια τέτοια τιμή η Benelli θα έχει κάνει εκπτώσεις σε ποιότητα και εξοπλισμό, θα σας απογοητεύσουμε καθώς η μοτοσυκλέτα δείχνει να τα έχει… όλα!

Μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα με τρικύλινδρο κινητήρα 1.209 κ.εκ., στα πρότυπα των παλιότερων Tornado Tre, με 134 hp / 9.000 rpm και 12,2 kgm / 6.500 rpm.
Τα πρώτα σχέδια έκαναν λόγο για τελική μετάδοση με άξονα, όμως οι φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής δείχνουν αλυσίδα.
Η TFT οθόνη οργάνων είναι… τεράστια στις 15 ίντσες, στην οποία θα βρείτε πληθώρα πληροφοριών, που περιλαμβάνουν ακόμα και την πίεση των ελαστικών.

Πλήρες είναι το οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων της μοτοσυκλέτας, με Traction Control, κλπ., ενώ έχουμε και αρκετά ακόμα ηλεκτρονικά gadget, όπως keyless σύστημα, κάμερες (!) εμπρός και πίσω, GPS, ηλεκτρικούς καθρέπτες που διπλώνουν αν θέλετε, ηλεκτρική ζελατίνα που ανεβοκατεβαίνει με ένα κουμπί, κ.α.
Πλήρης και επώνυμος είναι και ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας, με δικάναλο ABS της Bosch, ανάποδο πιρούνι κτήνος σε διάμετρο, ακτινικές δαγκάνες και φρένα της Brembo, κ.α.
Αναμένουμε τώρα να δούμε την τιμή του και στην Ευρώπη.

Πηγη BIKEIT.GR
Δυσκολα πιστευω θα πουλησει σε χωρες σαν την Ελλαδα. Και με τιμουλα στα 15κ ακομη πιο δυσκολα.
Ενδιαφερον φαινεται παντως.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Beijing Motor China 2021: Τα σημαντικότερα μοντέλα της έκθεσης (Video)​

Κάποια από αυτά θα τα δούμε και στην Ευρώπη​


H έκθεση μοτοσυκλέτας του Πεκίνου (Beijing Motor China) που διεξήχθη από 28 έως 30 Μαϊου, φιλοξένησε πάνω από 300 εγχώριους και ξένους κατασκευαστές, που είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στο κοινό τα νέα τους προϊόντα

Κείμενο: Μένιος Κατής - Πηγή: Mega China Motor​

Την τιμητική τους όπως ήταν αναμενόμενο, είχαν τα Κινέζικα εργοστάσια που τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει άλματα προόδου όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, διεκδικώντας πλέον σημαντικό μερίδιο και στις αγορές του εξωτερικού συμπεριλαμβανομένης φυσικά και της Ευρώπης.

Πάμε να δούμε τα σημαντικότερα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην έκθεση.


H QJMotor αποτέλεσε τον μεγαλύτερο εκθέτη της έκθεσης παρουσιάζοντας πλειάδα νέων μοντέλων σε έναν χώρο 1.500 τετραγωνικών μέτρων.

Τα βλέμματα έπεσαν πάνω στο QJ250GS-29E, ένα όμορφο super sport με επιθετική εμφάνιση και τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 249 κ. εκ. που αποδίδει 27.5 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 22.5 Nm ροπής @ 7.250 σ.α.λ.
Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται συμπλέκτης ολίσθησης, αναρτήσεις της KYB, ABS και ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη TFT.

qjmotor


Το άλλο μοντέλο που πρωταγωνίστησε στο αχανές περίπτερο της εταιρείας ήταν το SRK700. Ένα γυμνό streetfighter που τροφοδοτείται από έναν καινούργιο τετράχρονο υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 700 κ. εκ. Η απόδοση που ανακοινώνει η εταιρεία είναι 75 hp @ 8.750 σ.α.λ και 68.2 Nm ροπής @ 6.250 σ.α.λ. Κύριο χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας είναι το χαμηλό της βάρος που δεν ξεπερνά τα 192 κιλά (πλήρης υγρών).


Άλλη μια εταιρεία που βρέθηκε στο επίκεντρο λόγω των πολλών νέων μοντέλων που παρουσίασε κάποια εκ των οποίων αναμένουμε και στην Ευρώπη.

Την παράσταση έκλεψε το νέο adventure 800MT που έρχεται με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρας LC8c 799 κ.εκ. των 790 Adventure και 790 Duke, ως αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας που έχει η εταιρεία με την KTM. Περισσότερες λεπτομέρειες για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Το νέο 250SR Racing Version με τον νέο χρωματικό συνδυασμό μπλε/πορτοκαλί κέντρισε και αυτό τα φώτα της δημοσιότητας. Θυμίζουμε ότι το μικρό super sport λανσάρεται στη χώρα μας ως 300 SR με υπερκυβισμένο κινητήρα στα 292.4 κ. εκ. Περισσότερες πληροφορίες για το 250SR Racing Version μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

CFMOTO 700 CLX


Τεράστιο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η περίπτωση του 700 CL-X Sport, ενός cafe racer το οποίο είχαμε πρωτοδεί ως concept στην EICMA 2019. Μια μοτοσυκλέτα που αν μη τι άλλο δεν περνά απαρατήρητη και η οποία χρησιμοποιεί έναν νέο δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτος 693 κ. εκ. που αντλεί την έμπνευσή του όσον αφορά στην αρχιτεκτονική του από εκείνον του Kawasaki Z650. Η μέγιστη ισχύς είναι στους 75 hp @ 8.500 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη τιμή ροπής είναι 68 Nm @ 6.500 σ.α.λ. Περισσότερα στοιχεία για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

cfmoto 1250 TRG


To... βαρύ πυροβολικό της CFMoto στην έκθεση ήταν το 1250TR-G, ένα υπερτουριστικό μοντέλο που αποτελεί καρπό της συνεργασίας με την ΚΤΜ. Ξεκίνησε την καριέρα του ως αστυνομική μοτοσυκλέτα και στη συνέχεια ήρθε και η έκδοση παραγωγής.

Ο κινητήρας του είναι ο LC8 της KTM, πλήρως ανασχεδιασμένος. Η χωρητικότητά του είναι μειωμένη στα 1.279 κ. εκ., αντί για 1.301 κ. εκ. των μοντέλων Super Duke και Super Adventure και είναι ο μεγαλύτερος που έχει εφαρμόσει η κινέζικη εταιρεία σε μοτοσυκλέτα της. Η απόδοση κυμαίνεται στους 140 hp. Τα φρένα είναι της Brembo, το ABS της Bosch, οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 120/70-17 και 190/55-17 και η τελική ταχύτητα είναι 240 χλμ/ώρα. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια τεράστια οθόνη TFT.


Δυναμική παρουσία είχε στο Πεκίνο η ιταλική μάρκα, η οποία δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως ανήκει στην QJ Motor. Το σημαντικότερο μοντέλο της εταιρείας στην έκθεση ήταν χωρίς αμφιβολία το super-touring 1200GT, το οποίο λανσάρεται στην Κίνα με τιμή που διαμορφώνεται μόλις στα 12.800 ευρώ! Το επιβλητικό μοντέλο εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο τετράχρονο υγρόψυκτο κινητήρα 1.209 κ. εκ. που αποτελεί μια εξελιγμένη μορφή του μοτέρ 898 κ.εκ. του Tornado Tre. Αποδίδει 134 hp @ 9.000 σ.α.λ. και 12.2 kgm / 6.500 σ.α.λ. Παρά τη χαμηλή τιμή η εταιρεία δεν έχει κάνει εκπτώσεις στον εξοπλισμό προικίζοντας το μοντέλο της με ένα σωρό καλούδια που θα κάνουν πιο εύκολο και άνετο το ταξίδι του αναβάτη. Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

benelli 600 gc dan tnt 899 terbaru


Με ενδιαφέρον υποδέχθηκε το κοινό και το 600GC που αποτελεί το μοναδικό τρετρακύλινδρο cruiser που κατασκευάζεται στην Κίνα. Διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα ο οποίος πλέον αποδίδει 80.4 hp, ενώ έχουν γίνει βελτιώσεις όσον αφορά στον εξοπλισμό και στην εργονομία προκειμένου να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη άνεση στους αναβάτες του.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι 10 δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες της CIMA Motor 2021​

Η μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας της Κίνας, Chongqing China International Motorcycle Expo, ολοκληρώθηκε και αυτό είναι το top-10 που αναδείχθηκε από την ψήφο του κοινού και του ειδικού Τύπου της χώρας.
Από τις 17 ως τις 20 Σεπτεμβρίου 2021 η πόλη Chongqing φιλοξένησε τη 19η έκθεση CIMA Motor, συντόμευση του China International Motorcycle Expo. Εκεί παρουσιάστηκε η αφρόκρεμα της νέα κολεξιόν του 2022, με πολλές μοτοσυκλέτες και σκούτερ που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για τις ευρωπαϊκές αγορές.

Κατά την τελετή λήξης της έκθεσης τη Δευτέρα 20/9, οι διοργανωτές παρουσίασαν και τα μοντέλα που ψήφισε το κοινό και ο Τύπος της χώρας ως κορυφαία της έκθεσης.
Ας δούμε ποιο είναι το top-10 της εσοδείας του 2022:

1. CFMOTO 800MT
cfmoto mt800
Η μεγάλη νικήτρια της έκθεσης δεν χρειάζεται και πολλές συστάσεις για όσους παρακολουθούν την επικαιρότητα μέσω του ΒΙΚΕΙΤ. Πρόκειται για τον πρώτο καρπό της συνεργασίας CFMOTO και KTM, χτισμένο γύρω από τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του 790 Adventure, σε μια πιο “συμβατική” παραλλαγή με το καύσιμο στην παραδοσιακή του θέση και όχι κάτω από τον κινητήρα.

Όσο περιμένουμε κάποια στιγμή να δούμε το ΜΤ800 και στα μέρη μας, αυτό φρόντισε να γεμίσει τα όνειρα των Κινέζων με το πρώτο βραβείο της CIMA.

2. Voge Promise 500AC

voge promise 500ac
Η δεύτερη θέση πάει σε μια ακόμη γνώριμή μας μοτοσυκλέτα. Στην Ελλάδα τη γνωρίζουμε ως σκέτο 500AC και δεν γνωρίζουμε αν η εικονιζόμενη αποτελεί κάποια κινέζικη έκδοση ή αν απλά το όνομα Promise έρχεται να προσφέρει την απαραίτητη ποιητικότητα που είθισται να χαρακτηρίζει τις επωνυμίες μοντέλων στην Κίνα.

Θα δείτε και στη συνέχεια μοτοσυκλέτες με ονόματα που περιγράφουν γλαφυρά τι εννοούμε με την “ποιητικότητα“.

3. Changzhou Guangyang Rowing S350
Changzhou Guangyang Rowing S350
Στην Ελλάδα θα το γνωρίζουμε σύντομα, μόνο που εδώ θα έρχεται με ένα πολύ πιο ευκολοχώνευτο όνομα: KYMCO DT X360.

Προφανώς η Changzhou Guangyang έχει πάρει την άδεια να το παράγει για την κινεζική αγορά, επιλέγοντας φυσικά και ένα πιο παιχνιδιάρικο όνομα.

4. Jinan Suzuki Cool Road GL150
Jinan Suzuki Cool Road GL150
Αν βλέπετε κάτι οικείο σε αυτή τη φωτογραφία, αν λ.χ. σας θυμίζει Suzuki Intruder, τότε πέφτετε μέσα. Είναι ένα μονοκύλινδρο 150 που συχνά θα το βρει κανείς σε κινέζικες ιστοσελίδες ως Suzuki Intruder 150.
Για την αισθητική του δεν έχουμε τίποτε άλλο να πούμε, παρά μόνο ένα: Cool Road. Αυτοπεριγραφόμενο είναι.

5. Gaokin High Gold GK500
GAOKIN high gold GK500
Αν επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Gaokin θα παρατηρήσετε πως η σχέση της με τη Brixton δεν είναι απλώς περιστασιακή, μα πλήρως εργοστασιακή.
Αυτό που εμείς θα γνωρίζουμε πολύ σύντομα ως Brixton Crossfire 500, διαφημίζεται στην Κίνα ως “σχεδιασμένο από Ευρωπαίους” και εύλογα αποδεικνύεται και ιδιαίτερα δημοφιλές στο κοινό της αχανούς χώρας.

6. Zongshen Cyclone RG3
zongshen cyclone rg3
Παρουσιάστηκε στην Κίνα ως το αντίπαλο δέος του CFMOTO 400GT στην κορυφή της sport touring αγοράς της χώρας.
Κινείται από δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 359 cc και αποδίδει λίγο πάνω από τους 40 ονομαστικούς ίππους, φορτωμένο με πλούσιο εξοπλισμό, όπως μονόδρομο συμπλέκτη.

Συνεχιζεται.......

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Οι 10 δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες της CIMA Motor 2021

7. QJ Motor Race 600
qj race 600
Τετρακύλινδρο σε σειρά 600 κυβικών εκατοστών και πολύ οικείο στην όψη. Η QJ είναι η ιδιοκτήτρια της Benelli και αυτή η σπορ μοτοσυκλέτα διαθέτει τον ίδιο τετρακύλινδρο κινητήρα του ΒΝ600 (που δεν πωλείται στην Ελλάδα).

8. Sundiro Honda Split Line RX125
Sundiro Honda Split Line RX125
Δεν θα επιχειρήσουμε να ερμηνεύσουμε το Split Line (χωρισμένη γραμμή;), πάντως η συνεργασία της Honda με τη Sundiro είναι μια πασίγνωστη ιστορία που κρατά πολλά χρόνια και έχει παράξει αμέτρητες εμπορικές επιτυχίες στην Κίνα.
Το συγκεκριμένο 125άρι σκουτεράκι είναι προφανώς η επόμενη.

9. Dayang ADV150
Dayang ADV 150
Άλλο ένα σκούτερ που πιθανότατα θα δούμε στο κοντινό μέλλον και στα μέρη μας με το λογότυπο της Daytona, το ADV150 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με προφανή στόχο να τα βάλει με το νέο Honda X-ADV 150.

10. Longjia Victoria Sixties 300i
Longjia Victoria Sixties 300i
Χαζεύοντας τη γκάμα μοτοσυκλετών και σκούτερ της Longjia αναπόφευκτα θα παρατηρήσεις την έφεσή της στο να δημιουργεί σχέδια που θυμίζουν εντονότατα πασίγνωστα μοτίβα μεγάλων κατασκευαστών, χωρίς όμως να προβαίνει σε πολύ ξεδιάντροπες αντιγραφές (όπως άλλες συμπατριώτισσές της).
Καμιά φορά βέβαια το παρακάνει στην ομοιότητα, όπως λ.χ, εδώ με αυτό το σκούτερ που δύσκολα θα γινόταν πιο Lambretta. Πάντως στο κοινό της CIMA άρεσε πολύ και βρέθηκε έτσι να κλείνει τη δεκάδα των δημοφιλέστερων εκθεμάτων της φετινής έκθεσης.

Πέρα από τις δέκα δημοφιλέστερες, έχουμε και μερικές ξεχωριστές μοτοσυκλέτες που βραβεύτηκαν σε επιμέρους κατηγορίες.

Βραβείο Καινοτομίας - Zongshen Cyclone RX6
Zongshen Cyclone RX6
Εδώ έχουμε μια πολύ ξεχωριστή μοτοσυκλέτα για την οποία σας έχουμε ξαναμιλήσει πρόσφατα. Πρόκειται για την πρώτη εμπορική εφαρμογή παγκοσμίως του νέου δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα 650 cc της Norton.
Μιλάμε για τον μισό V4 των Άγγλων, ο οποίος επρόκειτο να ντεμπουτάρει στη σειρά Atlas, δηλαδή στα Nomad και Ranger, με στόχο να ανοίξει τις πόρτες σε ένα πολύ ευρύτερο κοινό για τη Norton.
Δυστυχώς οι ατασθαλίες του ισχυρού της ανδρός και η επακόλουθη χρεωκοπία και εξαγορά από την ινδική TVS φρέναραν τα σχέδια αυτά, ωστόσο η συμφωνία που είχε ήδη γίνει με τη Zongshen προχωρά κανονικά – από την κινέζικη πλευρά τουλάχιστον – και ορίστε που βραβεύεται για την καινοτομία της.

Βραβείο Σπορ Μοτοσυκλέτας – Zongshen Aprilia GPR250R
zongshen aprilia gpr 250r
Προϊόν της συνεργασίας Zongshen και Aprilia, αυτή η μοτοσυκλέτα πρωτοπαρουσιάστηκε το 2019 και αφορά αποκλειστικά την αγορά της Κίνας.
Ονομάζεται GPR250R, όνομα που θυμίζει περισσότερο Derbi παρά Aprilia, ωστόσο ο κινητήρας δεν προέρχεται από την Ιταλία, μα πρόκειται για κινέζικη μονάδα, μονοκύλινδρη 250 cc.
Η εμφάνιση που συνιστά πιστό αντίγραφο του RSV4 και τα σηματάκια της Aprilia στο κορμί του GPR250R το κάνουν ποθητό στο κοινό της κινεζικής αγοράς και, όπως βλέπουμε, φέρνουν βραβεία.

Βραβείο Σχεδιασμού – Taro TR400 Huracan
TARO Trailblazer TR400
Μονοκύλινδρο 400άρι σκούτερ της Taro κερδίζει βραβείο σχεδιασμού διότι αποτελεί την απάντηση στο ερώτημα “αν έφτιαχνε σκούτερ η Ducati πώς θα έμοιαζε;” Με Panigale.
Στην ιστοσελίδα της η Taro δηλώνει πως το Huracan σχεδιάστηκε από μια “διάσημη γαλλική σχεδιαστική ομάδα”, χωρίς ωστόσο να μας πουν ποια είναι αυτή.
Προσθέτουμε όμως κι ένα επίσης αναγνωρίσιμο Huracan για λίγη ακόμη ιταλική αύρα (Lamborghini) και ιδού πως ξεχωρίζεις από τον γενικό πληθυσμό.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καταιγισμος , ξυπνησανε τον Γκοτσιλα και στις μοτοσυκλετες.abcde
Βεβαια οι Εγρωπεοι 'προλεταριοι' θα κλαψουν στο τελος ... εμεις ενα μποστανακι θα το΄χουμε ....! ooops
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Cyclone RX850: Nέο crossover με κινητήρα της Norton​

Αναμένεται να έρθει και στην Ευρώπη.​







Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εκθέματα στο περίπτερο της Cyclone στην 19η Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Κίνας (CIMA 2021), ήταν το νέο crossover RX850

Kείμενο: Μένιος Κατής

Μια μοτοσυκλέτα που δεν προορίζεται μόνο για τις Ασιατικές αγορές και που εφοδιάζεται με δικύλινδρο κινητήρα της Norton.
Το RX850 είναι στην ουσία ένα αναβαθμισμένο RX6, καθώς τα δύο μοντέλα μοιράζονται ίδιο πλαίσιο (σ.σ. χαλύβδινο τύπου διαμάντι και αλουμινένιο ψαλίδι), ίδιο κινητήρα αλλά υπερκυβισμένο στην περίπτωση του RX850, όπως επισης και διάφορα άλλα εξαρτήματα.
Το νέο crossover χρησιμοποιεί τον υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά 8βάλβιδο κινητήρα που ετοίμασε η Norton για το Atlas. Μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται στα 850 κ. εκ. με την εξέλιξη να έχει γίνει από την Ricardo engineering.

Επίσημη ενημέρωση σχετικά με την απόδοση δεν υπάρχει ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κυμαίνεται στους 85 hp. Θυμίζουμε ότι στην περίπτωση του RX6 ο ίδιος κινητήρας με χωρητικότητα όμως 649.5 κ. εκ. αποδίδει 70 hp @ 8.500 σ.α.λ. και 62 Nm ροπής @ 7.000 σ.α.λ.
Σε επίπεδο εξοπλισμού το RX850 έρχεται με μεγάλη «προίκα»: φωτιστικά σώματα LED, πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 6.75 ιντσών που συνδέεται με smart phone, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, λειτουργία χωρίς κλειδί (keyless), φρένα της Nissin, δικάναλο ABS της Bosch, ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Pirelli.
Σε επίπεδο αναρτήσεων, το διαθέτει αντεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι της Kayaba και μονό αμορτισέρ της ίδιας μάρκας, το οποίο είναι τοποθετημένο στο πλάι, όπως συμβαίνει άλλωστε και στην περίπτωση του μικρότερου RX6.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά όπως επίσης και το πότε θα ξεκινήσει η εμπορική του πορεία δεν υπάρχουν. Και αυτό όμως όπως και το RX6 αποτελούν μεγάλα στοιχήματα για την premium μπράντα της Zongshen που θέλει να μετρήσει τις δυνάμεις της και επί Ευρωπαϊκού εδάφους.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom