Σέλες

drade

new member
Δημοσιεύσεις
12
Ηλικία
45
Περιοχή
Hellas
Όνομα
Μιχάλης
Καταλαβαίνω τι λες, δεν έχει το λεπτοκομμένο, σπαρτιάτικο τύπο των σουπερμότο αλλά εμένα και δεν με χαλάει καθόλου και με βολεύει πολύ. Βέβαια, εγώ την παρέθεσα την φωτογραφία για να δείτε ότι κάνει ποιοτική δουλειά ο εν λόγω μάστορας. Πάρτε και άλλη μια:IMG_20201111_152320_3-min.jpg
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καταλαβαίνω τι λες, δεν έχει το λεπτοκομμένο, σπαρτιάτικο τύπο των σουπερμότο αλλά εμένα και δεν με χαλάει καθόλου και με βολεύει πολύ. Βέβαια, εγώ την παρέθεσα την φωτογραφία για να δείτε ότι κάνει ποιοτική δουλειά ο εν λόγω μάστορας. Πάρτε και άλλη μια:View attachment 32951
Τούμπανο!
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Η σέλα που έχω απο Tony Baggio μετα απο 8 χρονια στο μηχανακι εχει ξεβαψει και εχει και μια τρυπα στο πισω καθισμα. Θελω απλα να βαλω ενα καινουργιο καλυμμα και να την ραψει, να παω Motok η θα με γδυσει και να κοιταξω αλλου γιατι ειναι απλη δουλεια(μαλλον);
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η σέλα που έχω απο Tony Baggio μετα απο 8 χρονια στο μηχανακι εχει ξεβαψει και εχει και μια τρυπα στο πισω καθισμα. Θελω απλα να βαλω ενα καινουργιο καλυμμα και να την ραψει, να παω Motok η θα με γδυσει και να κοιταξω αλλου γιατι ειναι απλη δουλεια(μαλλον);
Jimmys motoderma στην Θηβών, θα με θυμηθείς...
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Jimmys motoderma στην Θηβών, θα με θυμηθείς...
Μανο τι γινεται οσο στην φτιαχνει τη σελα ομως; Εγω την μαμα δεν την εχω, θα ειμαι χωρις μηχανακι η σου δινει να κανεις τη δουλεια σου;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο τι γινεται οσο στην φτιαχνει τη σελα ομως; Εγω την μαμα δεν την εχω, θα ειμαι χωρις μηχανακι η σου δινει να κανεις τη δουλεια σου;
Με 30€ θα στην φτιάξει, ο τύπος φτιάχνει μόνο σέλες από το 1980...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Μανο τι γινεται οσο στην φτιαχνει τη σελα ομως; Εγω την μαμα δεν την εχω, θα ειμαι χωρις μηχανακι η σου δινει να κανεις τη δουλεια σου;
Θα σου δώσει σέλα
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Με 30€ θα στην φτιάξει, ο τύπος φτιάχνει μόνο σέλες από το 1980...
Ειδα οτι εχει και σελα αντικαταστασης οσο καιρο δεν εχεις τη δικια σου σελα οποτε θα παρω ενα τηλεφωνο απο δευτερα
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Σημερινή εμπειρία.
Πάω σε πασίγνωστο σελάδικο στην Αθήνα που ήταν κοντά στο σπίτι μου ( οχι αυτό που μου πρότεινες εσύ @apache γιατί μου έπεφτε μακριά και είπα να δώ τι παίζει στο άλλο). Λέω καλησπέρα, έχω αυτή τη σέλα και θέλω να βάλω ένα κάλυμμα γιατί έχει αυτή την τρύπα. Βλέπουν σέλα απο Baggio και αρχίζουν και ξινίζουν και μου λένε 80ευρά για κάλυμμα και κράζουν την σέλα και το μαγαζί σε φοβερό βαθμό για να φτάσουμε στο τέλος να μου προτείνουν να μου φτιάξουν νέα σέλα(που έχει 110 ευρά) δικιά τους γιατί αυτή είναι για τα σκουπίδια. Η σέλα είναι απίστευτα βολική ( τουλάχιστον στο δικό μου κώλο, είμαι ευχαριστημένος και δεν έπαιζε να δώσω 110 ευρά για κάτι που δε χρειάζομαι).
Μπορεί όντως να φτιάχνεις 150 φορές καλύτερες σέλες αλλά γιατί τέτοια επίθεση σε έναν ανταγωνιστή σου;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σημερινή εμπειρία.
Πάω σε πασίγνωστο σελάδικο στην Αθήνα που ήταν κοντά στο σπίτι μου ( οχι αυτό που μου πρότεινες εσύ @apache γιατί μου έπεφτε μακριά και είπα να δώ τι παίζει στο άλλο). Λέω καλησπέρα, έχω αυτή τη σέλα και θέλω να βάλω ένα κάλυμμα γιατί έχει αυτή την τρύπα. Βλέπουν σέλα απο Baggio και αρχίζουν και ξινίζουν και μου λένε 80ευρά για κάλυμμα και κράζουν την σέλα και το μαγαζί σε φοβερό βαθμό για να φτάσουμε στο τέλος να μου προτείνουν να μου φτιάξουν νέα σέλα(που έχει 110 ευρά) δικιά τους γιατί αυτή είναι για τα σκουπίδια. Η σέλα είναι απίστευτα βολική ( τουλάχιστον στο δικό μου κώλο, είμαι ευχαριστημένος και δεν έπαιζε να δώσω 110 ευρά για κάτι που δε χρειάζομαι).
Μπορεί όντως να φτιάχνεις 150 φορές καλύτερες σέλες αλλά γιατί τέτοια επίθεση σε έναν ανταγωνιστή σου;
Ειχα σελες από car dressing, Σάκη, ζεφο μπατζιο... Είχα και Corbin.
Η φιλοσοφία του μπατζιο είναι κοντά στην κορμπιν.. Φτιάχνει νέα σέλα με ακαμπτη βάση, και σκληρό αφρώδες..
Η δε δουλειά, είναι ποιοτικη.. Δεν εννοώ αν θα σε βολεψει η όχι, γιατί αυτό είναι προσωπικό.
Εννοώ για ποιότητα στη δουλεια
Αυτή είμαι η εμπειρία μου τουλαχιστον
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
Ειχα σελες από car dressing, Σάκη, ζεφο μπατζιο... Είχα και Corbin.
Η φιλοσοφία του μπατζιο είναι κοντά στην κορμπιν.. Φτιάχνει νέα σέλα με ακαμπτη βάση, και σκληρό αφρώδες..
Η δε δουλειά, είναι ποιοτικη.. Δεν εννοώ αν θα σε βολεψει η όχι, γιατί αυτό είναι προσωπικό.
Εννοώ για ποιότητα στη δουλεια
Αυτή είμαι η εμπειρία μου τουλαχιστον
Σου λέω εγώ οτι υποθέτουμε ότι δεν κάνει καλή δουλειά. Εγώ έρχομαι στο μαγαζί σου για τον χ λόγο, αν δεν με είχε βολέψει η σέλα πχ θα την είχα αλλάξει. Απλά επειδή είναι σέλα αλλουνού θες να μου χρεώσεις 80 ευρά το κάλυμμα για να με κάνεις να φτιάξω νέα σέλα. Εγώ το βρίσκω ψιλο*****ία όλο αυτό.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Σου λέω εγώ οτι υποθέτουμε ότι δεν κάνει καλή δουλειά. Εγώ έρχομαι στο μαγαζί σου για τον χ λόγο, αν δεν με είχε βολέψει η σέλα πχ θα την είχα αλλάξει. Απλά επειδή είναι σέλα αλλουνού θες να μου χρεώσεις 80 ευρά το κάλυμμα για να με κάνεις να φτιάξω νέα σέλα. Εγώ το βρίσκω ψιλο*****ία όλο αυτό.
εάν είναι ανατομική η σέλα μπατζιο που εχεις, θέλει δουλειά κ μάστορια να ντυθεί με νέο καλλυμα.
Ισως θέλουν να το αποφυγουν.
Χάσιμο χρόνου για το μαστορα
 

Spank

new member
Δημοσιεύσεις
211
Ηλικία
26
Μοτοσυκλέτα
Suzuki Dl650 V-Strom
Όνομα
Παναγιώτης
εάν είναι ανατομική η σέλα μπατζιο που εχεις, θέλει δουλειά κ μάστορια να ντυθεί με νέο καλλυμα.
Ισως θέλουν να το αποφυγουν.
Χάσιμο χρόνου για το μαστορα
Μπορεί να είναι και έτσι και να παρεξήγησα εγώ την κατάσταση, σίγουρος δεν μπορώ να είμαι.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Ηλικία
45
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MOTO.K. Η επιστήμη της σέλας​

Η απόλυτη άνεση και η απόλαυση της μοτοσυκλέτας σου έχουν ελληνική υπογραφή

Όσοι έχουν γράψει πολλά χιλιόμετρα στους δρόμους και πολύ περισσότερο οι τακτικοί αναγνώστες μας, γνωρίζουν πάρα πολύ καλά πως η σέλα μιας μοτοσυκλέτας, ενός scooter ή ενός παπιού παίζει καθοριστικό ρόλο, όχι μόνο στον τομέα της άνεσης αλλά και στην εκμετάλλευση των επιδόσεών της!
Και ο λόγος που συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός πως το σώμα μας βρίσκεται σε διαρκή κίνηση όταν οδηγούμε μοτοσυκλέτες και δέχεται δυνάμεις από όλες και προς όλες τις κατευθύνσεις, κάτι που επηρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας λόγω διαρκούς μετατόπισης του βάρους και φυσικά επηρεάσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον τρόπο χειρισμού της μοτοσυκλέτας από τον αναβάτη, καθώς η σέλα είναι ένα από τα βασικά σημεία στήριξης του σώματος πάνω σε οποιοδήποτε είδους δίκυκλο.

Ο σχεδιασμός και η κατασκευή μιας σέλας είναι πραγματικά μια σύνθετη διαδικασία με πολλαπλές παραμέτρους και γι’ αυτό είναι σπάνιες οι περιπτώσεις που οι σχεδιαστές των εργοστασίων καταφέρνουν να φτιάξουν από την αρχή μια σέλα που να ταιριάζει και να καλύπτει τις ανάγκες όλων των αναβατών που θα αγοράσουν τη μοτοσυκλέτα, το scooter ή το παπί σε όλα τα σημεία του πλανήτη.
Όπως γίνεται κατανοητό από όλα τα παραπάνω, ο σχεδιασμός και η κατασκευή της σέλας είναι σοβαρή υπόθεση, με πάρα πολλές παραμέτρους και επιπτώσεις για τον αναβάτη.


Απόλαυσε τη μοτοσυκλέτα σου
Η ΜΟΤΟ.Κ είναι μια 100% ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Κώστα Τσαλαπατάνη το 2003 με βασικό στόχο να κατασκευάζει εργονομικές σέλες μοτοσυκλετών, scooter και παπιών ώστε οι αναβάτες τους να απολαμβάνουν της οδήγησή τους.
Αυτή τη στιγμή, η MOTO.K συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στους κορυφαίους κατασκευαστές εργονομικών και custom σελών σε παγκόσμιο επίπεδο, όχι μόνο λόγω της συσσωρευμένης τεχνογνωσίας και των επενδύσεων σε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας που διαθέτει, αλλά και χάρη στη δυνατότητα να κατασκευάζει σέλες για τον συγκεκριμένο σωματότυπο του κάθε αναβάτη. Βρεθήκαμε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας και ξεναγηθήκαμε στους χώρους των εργαστηρίων και πώλησης επί της Καλλιρόης 37, όπου είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε από κοντά όλη την διαδικασία κατασκευής μιας tailor-made σέλας της MOTO.K αλλά και να ενημερωθούμε για όλη τη σειρά νέων προϊόντων που διαθέτει στη γκάμα της και κάνουν την ζωή μας πάνω στη μοτοσυκλέτα καλύτερη και ομορφότερη!

Το μεγάλο πλεονέκτημα μιας σέλας MOTO.K ξεκινά από την δυνατότητα κατασκευής του αφρώδους υλικού σε ένα ενιαίο κομμάτι στο επιθυμητό σχήμα και με την επιθυμητή σκληρότητα.

Αυτό εγγυάται δύο βασικά χαρακτηριστικά:
Το πρώτο έχει να κάνει με τους τομείς της ποιότητας κατασκευής, δηλαδή την αντοχή στο χρόνο χωρίς να αλλοιωθούν από τη συχνή χρήση το σχήμα και η σκληρότητα της σέλας, αλλά και την σιγουριά που έχει ο μοτοσυκλετιστής ότι η δική του σέλα ΜΟΤΟ.Κ έχει ακριβώς τα ίδια επίπεδα ποιότητας κατασκευής και απόδοσης με όλες τις υπόλοιπες σέλες ΜΟΤΟ.Κ. Οπότε η φράση: ”Εμένα μου έκανε καλή δουλειά, αλλά στη σέλα του φίλου μου όχι” δεν υπάρχει σε κανένα προϊόν της ΜΟΤΟ.Κ αφού τίποτα δεν βασίζεται στα… “κέφια” που είχε εκείνη την ημέρα ο μάστορας.
Το δεύτερο έχει να κάνει με τη δυνατότητα να κατασκευαστεί το αφρώδες με χαρακτηριστικά που ταιριάζουν ακριβώς στον συγκεκριμένο αναβάτη.

Σε αυτή την περίπτωση, ένα ειδικό όργανο μέτρησης πίεσης τοποθετείται πάνω στην εργοστασιακή σέλα το οποίο μετρά με ακρίβεια σε ποια σημεία της σέλας εμφανίζονται οι μέγιστες και οι ελάχιστες τιμές πίεσης, αλλά και σε πόση επιφάνεια διαχέεται η πίεση.
Με βάση αυτή την λεπτομερή μέτρηση που αφορά τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα με τον συγκεκριμένο αναβάτη πάνω της, η ομάδα σχεδιαστών της ΜΟΤΟ.Κ δημιουργεί ένα νέο σχήμα για το αφρώδες και προσαρμόζει τη σκληρότητά του ώστε οι μέγιστες τιμές πίεσης να μειωθούν σημαντικά και την ίδια στιγμή η επιφάνεια επαφής του σώματος με τη σέλα να μεγαλώσει.

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο η σέλα γίνεται πιο άνετη στην πολύωρη χρήση, αλλά προσφέρει πολύ καλύτερη στήριξη στο σώμα του αναβάτη, κάτι που είναι πάρα πολύ σημαντικό κατά τη διάρκεια της οδήγησης όπου το σώμα πρέπει να αντισταθεί στις δυνάμεις που δέχεται κατά το φρενάρισμα και την επιτάχυνση.
Γι΄αυτό και έχουμε γράψει πολλές φορές πως οι υπερβολικά *****ές σέλες είναι άνετες μόνο όταν καβαλάς τη μοτοσυκλέτα σταματημένη. Όταν όμως βρίσκεται σε κίνηση χρειάζεσαι μια σωστά σχεδιασμένη σέλα, όπου το σχήμα και η σκληρότητα του αφρώδους θα πρέπει να συμβάλει θετικά στη συνολική εργονομία της θέσης οδήγησης και να προσφέρει άνεση σε όλους τους μυς του σώματος. Άλλωστε όσοι υποφέρουν από πόνους στη μέση, ξέρουν πολύ καλά πως το πρόβλημα δημιουργήθηκε από τους μυς των ποδιών που δεν στηρίζουν σωστά το σώμα όταν σκύβουμε και σηκώνουμε βάρη.

Οπότε η πραγματικά άνετη σέλα δεν είναι εκείνη που απλώς κρατά χαρούμενα τα… οπίσθιά μας.

Συνεχιζεται.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
MOTO.K. Η επιστήμη της σέλας

Η πραγματικά άνετη σέλα είναι εκείνη που κρατά ξεκούραστο ΟΛΟΚΛΗΡΟ το σώμα μας και με αυτή τη φιλοσοφία είναι κατασκευασμένη κάθε σέλα της ΜΟΤΟ.Κ.

Ιδιαίτερα στα scooter και τα παπιά που δεν υπάρχει ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, η σέλα είναι το μοναδικό σταθερό σημείο στήριξης του σώματος και από το σωστό ή λάθος σχήμα της εξαρτάται αν σε κάθε φανάρι θα πρέπει να κρατάς αντίσταση με τα χέρια στο τιμόνι όλο το βάρος του σώματός σου. Περιττό να πούμε πως το τιμόνι είναι για να κατευθύνουμε ένα δίκυκλο και σε καμία περίπτωση για να στηριζόμαστε πάνω του.
Σε όποια σχολή ασφαλούς ή αγωνιστικής οδήγησης κι αν πας, το πρώτο πράγμα που θα σου πουν είναι να έχεις χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι. Οπότε δεν μιλάμε μόνο για άνεση, αλλά και για ασφάλεια και επιδόσεις.

Η γκάμα των προϊόντων της ΜΟΤΟ.Κ προσφέρει πολλαπλές επιλογές στους αναβάτες που επιθυμούν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους πάνω στο δίκυκλο που οδηγούν.
Για παράδειγμα μπορούν να αλλάξουν μόνο το κάλυμμα της σέλας διαλέγοντας κάποιο από την σειρά Basic ή την σειρά Design.
Τα καλύμματα της ΜΟΤΟ.Κ. είναι κατασκευασμένα από υψηλής ποιότητας και αντοχής υλικά με αντιολισθητικές ιδιότητες, τα οποία έχουν επιλεγεί ώστε τα χαρακτηριστικά τους να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των δικύκλων. Πρόκειται δηλαδή για υλικά με συγκεκριμένη συμπεριφορά και όχι υλικά γενικής χρήσης που χρησιμοποιούνται σε έπιπλα σπιτιού ή σε σκάφη αναψυχής και αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει πως έχει ληφθεί υπόψη η θερμοκρασία που αναπτύσσουν κάτω από τον καυτό καλοκαιρινό ήλιο, αλλά και η αντοχή τους στην τριβή από τη διαρκή κίνηση του σώματος πάνω τους. Για τους ίδιους λόγους, το πατρόν (δηλαδή το σχήμα των κομματιών που αποτελούν κάθε κάλυμμα της ΜΟΤΟ.Κ.) είναι ειδικά μελετημένο για το κάθε μοντέλο, ώστε οι αδιάβροχες ραφές να βρίσκονται στο σωστό σημείο. Η διαδικασία κοπής του πατρόν γίνεται σε ρομποτική μηχανή ακριβείας, κάτι που διασφαλίζει την τέλεια εφαρμογή τους πάνω στην εργοστασιακή σέλα.

Τα καλύμματα της σειράς Design ακολουθούν πιστά τη σχεδιαστική φιλοσοφία του κάθε μοντέλου (τόσο σε χρωματισμούς, όσο και στο σχήμα και την υφή των υλικών) ώστε το τελικό αποτέλεσμα να ταιριάζει απόλυτα με την αισθητική ολόκληρης της μοτοσυκλέτας.
Η πιο προσιτή οικονομικά επιλογή είναι η αγοράς μιας σέλας Comfort/Standard, οι οποία διαθέτει όλα τα ποιοτικά και τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουμε αναφέρει από την αρχή του κειμένου και το σχήμα/πυκνότητα του αφρώδους είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας εμπειρίας και μελέτης σε πραγματικές συνθήκες για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φυσικά υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής custom καλύμματος για όποιον το επιθυμεί.

Το επόμενο στάδιο είναι η κατασκευή μιας Custom σέλας ειδικά για τον δικό σου σωματότυπο και τη χρήση που επιθυμείς. Εδώ οι επιλογές είναι πρακτικά απεριόριστες ως προς τα μοντέλα δικύκλων και η διαδικασία σχεδιασμού και επιλογής υλικών γίνεται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη, χωρίς κανέναν ουσιαστικά συμβιβασμό.

Κάθε ανατομική σέλα ΜΟΤΟ.Κ. συνοδεύεται από πιστοποιητικό βελτίωσης κατανομής βάρους,, το οποίο περιέχει της εργονομικές μετρήσεις πριν και μετά την αντικατάσταση της σέλας.

Πέρα από το φυσικό κατάστημα που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της ΜΟΤ.Ο.Κ στην Καλλιρόης 37 (Τ.Κ. 11743 / Τηλ: +30 210 9712600, +30 210 9370668) όπου το εξειδικευμένο προσωπικό με χαρά θα σας βοηθήσει να επιλέξετε ανάμεσα στη μεγάλη γκάμα προϊόντων αυτό ακριβώς που χρειάζεστε, υπάρχει και η δυνατότητα αγορών χωρίς να χρειαστεί να φύγετε από τον σπίτι σας μέσω του E-SHOP της MOT.O.K. στο οποίο θα βρείτε αναλυτικά όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας, με υψηλής ποιότητας φωτογραφικό υλικό ώστε να έχετε την πραγματική εικόνα πριν αγοράσετε.





Πηγη www.motomag.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Τα πιο πεταμένα λεφτά που έχω δώσει ποτέ ήταν εκεί.
Μου αχρηστεψε κυριολεκτικά την μαμά σέλα για χάρη δήθεν μιας ανατομικης..η οποία με έβγαλε εντελώς έξω από την μοτο σε θέση οδήγησης ενω λόγω της μεταποίησης δεν κούμπωνε με τπτ στην μοτο...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.124
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Τα πιο πεταμένα λεφτά που έχω δώσει ποτέ ήταν εκεί.
Μου αχρηστεψε κυριολεκτικά την μαμά σέλα για χάρη δήθεν μιας ανατομικης..η οποία με έβγαλε εντελώς έξω από την μοτο σε θέση οδήγησης ενω λόγω της μεταποίησης δεν κούμπωνε με τπτ στην μοτο...
Ποιός ο Moto k????
 
Top Bottom