Ρεπορτάζ & Έρευνα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Έλεγχος ασφαλιστηρίου - Μόνο με την πινακίδα​

b57c173a36e8dea2e46cbcecf04f35a1_XL.jpg

Για τις -δυσάρεστες και μη- περιπτώσεις που χρειάζεται να μάθουμε αν κάποιο όχημα είναι ασφαλισμένο ή όχι, τα πράγματα είναι πλέον απλούστερα.
Πιο αναλυτικά, την πρόσβαση στον έλεγχο των πινακίδων άλλων οχημάτων όσον αφορά το αν είναι ασφαλισμένα ή όχι έχουν πλέον οι οδηγοί μέσα από την εφαρμογή MyAuto, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Μπαίνοντας στο σχετικό site του gov.gr, o κάθε πολίτης καθώς και οι αρμόδιες αρχές μπορούν να διασταυρώσουν αν το όχημα είναι ασφαλισμένο χωρίς κωδικούς taxisnet, βάζοντας μόνο τα στοιχεία της πινακίδας.

Το σύστημα προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών καθώς δεν εμφανίζει ονοματεπώνυμο ιδιοκτήτη αλλά μόνο τη μάρκα του οχήματος, το χρώμα, αν είναι ασφαλισμένο (χωρίς να αναφέρεται σε ποια ασφαλιστική εταιρεία) και την πινακίδα. Πρόκειται για ένα θετικό βήμα καθώς δίνει άμεσα τη δυνατότητα στον οδηγό ενός οχήματος που θα εμπλακεί σε ατύχημα να ελέγξει κατά πόσο το άλλο όχημα έχει την απαραίτητη από το νόμο ασφαλιστική κάλυψη για αστική ευθύνη.
Ωστόσο, με περίπου 550.000-600.000 ανασφάλιστα οχήματα να κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους με ότι αυτό συνεπάγεται σε ατυχήματα με σοβαρούς τραυματισμούς τίθεται για άλλη μία φορά το ζήτημα κατά πόσο θα έπρεπε το σύστημα αυτόματα να εντοπίζει τα ανασφάλιστα οχήματα και όχι με την κατά καιρούς σάρωση της βάσης δεδομένων που έχουν οι αρμόδιες υπηρεσίες και τα υπουργεία.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Υπουργείο Μεταφορών - Στόχος ο μηδενικός ΦΠΑ στα κράνη μοτοσυκλέτας!​

Δηλώσεις του Υφυπουργού Μιχάλη Παπαδόπουλου

Σε συνέντευξη που παραχώρησε, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022, στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 και στους δημοσιογράφους κ.κ. Δημήτρη Οικονόμου και Άκη Παυλόπουλο, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε πως το Υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών προσπαθούν να βρούν τρόπο να θεσπίσουν μηδενικό ΦΠΑ στα κράνη μοτοσυκλέτας!
Με αφορμή σχετική ερώτηση, ο κ. Παπαδόπουλος αναφέρθηκε και στους κανόνες κυκλοφορίας για τα πατίνια, αλλά και στο κόστος αγοράς στα κράνη, που έχει ήδη μειωθεί από την παρούσα κυβέρνηση στο 13%. Σχετικά ανέφερε: «Ένα πρόβλημα που εξετάζουμε στην Κυβερνητική Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, στην οποία έχω την τιμή να προεδρεύω, είναι και η εφαρμογή των κανόνων κυκλοφορίας που ισχύουν για τα πατίνια, όπου το κράνος είναι υποχρεωτικό.
Επίσης σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να θεσπίσουμε τον μηδενικό ΦΠΑ στα κράνη. Όλα αυτά εντάσσονται στο Στρατηγικό Σχέδιο για την Οδική Ασφάλεια 2021 - 2030, η εφαρμογή του οποίου προϋποθέτει μια αλλαγή νοοτροπίας και κουλτούρας στην οδική συμπεριφορά, αλλά και συγκεκριμένες πράξεις από την Πολιτεία».

Θυμίζουμε πως ο ΦΠΑ στα κράνη είχε μειωθεί από το 24% στο 13% το 2020.
Στην ίδια συνέντευξη, και για τη χρήση των αντιολισθητικών αλυσίδων από τους οδηγούς αυτοκινήτων, ο κ. Παπαδόπουλος υπενθύμισε ότι με σχετική εγκύκλιο, που έχει υπογράψει, προβλέπεται οι σχολές οδηγών να συμπεριλάβουν στο πρόγραμμα εκπαίδευσης την εκμάθηση της διαδικασίας τοποθέτησης και αφαίρεσης των αλυσίδων, ενώ για τους σημερινούς οδηγούς, σημείωσε πως έχει απευθύνει παράκληση στους ιδιοκτήτες συνεργείων και ΚΤΕΟ να συνδράμουν τους οδηγούς στην εκμάθηση της σχετικής διαδικασίας.

Πηγη www.motomag.gr

Αι γαμω το μ@νι της πουτανας μας δουλευουν ψιλο γαζι BcdefBcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

440 ξέχασαν τα κράνη τους στο σπίτι κατά το περασμένο τριήμερο​

9089d8d80db0dba10de9b111f02c7d62_XL.jpg

Η αστυνομία ανακοίνωσε τους έλεγχους της τροχαίας και τα αποτελέσματά τους, κατά το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου. Η τροχαία έβγαλε 2.544 συνεργεία ελέγχου στους δρόμους. Ελέγχθηκαν 62.595 οχήματα και βεβαιώθηκαν 14.988 παραβάσεις.
Το δελτίο τύπου της αστυνομίας υποστηρίζει ότι οι έλεγχοι επικεντρώθηκαν στις «επικίνδυνες» και αντικοινωνικές τροχονομικές παραβάσεις οι οποίες μπορούν να αποβούν μοιραίες τόσο για τον παραβάτη όσο και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Τέτοια θεωρούνται η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, παραβίαση ΛΕΑ, αντικανονικό ποσπέρασμα και η χρήση κινητού τηλεφώνου. Ιδιαίτερη μνεία κάνει μάλιστα η τροχαία στην παραβίαση της λωρίδας έκτακτης ανάγκης μπας και συνετίσει τους οδηγούς.
Αναλυτικά οι παραβάσεις του τριημέρου ήταν οι εξής:

Συνολικά, από την 27 Οκτωβρίου έως και χθες Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022 συγκροτήθηκαν συνολικά 2.544 συνεργεία, από τα οποία ελέγχθηκαν 62.595 οχήματα και βεβαιώθηκαν 14.988 τροχονομικές παραβάσεις. Συγκεκριμένα:
• 3.541 για υπερβολική ταχύτητα,
• 510 για μη χρήση ζώνη ασφαλείας,
• 503 για στέρηση άδειας οδήγησης,
• 440 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
• 362 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
• 290 για έλλειψη ΚΤΕΟ,
• 176 για Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης,
• 123 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
• 114 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα,
• 87 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
• 82 για αντικανονικούς ελιγμούς,
• 65 για φθαρμένα ελαστικά
• 61 για αντικανονικό προσπέρασμα,
• 16 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
• 13 για παραβίαση προτεραιότητας,
• 7 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα και
• 8.598 για λοιπές παραβάσεις.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανανέωση διπλώματος - πόσο κοστίζει, και κάθε πότε πρέπει να το ανανεώνεις​

d3076264771e8c5c8719c457d9cb3340_XL.jpg

Κάθε νέα νομοθεσία, φροντίζει να φέρνει μαζί της και ένα καινούριο κόστος. Αυτή τη φορά έρχονται οι υποχρεωτικές αντικαταστάσεις διπλωμάτων. Το μέτρο ξεκινάει με όσους απέκτησαν ή ξαναέβγαλαν δίπλωμα, λόγω απώλειας ή κλοπής, το 2013.


Με τη νέα οδηγία αυτοί θα πρέπει μετά από 15 χρόνια να ανανεώσουν το δίπλωμά τους. αυτό ισχύει και για όσους είχαν από πριν χάρτινο δίπλωμα και το αντικατέστησαν με πλαστικό, τύπου κάρτας. Από το 2028 λοιπόν θα πρέπει οι οδηγοί να χρεωθούν με 108 ευρώ που περιλαμβάνει το παράβολο αντικατάστασης, τα έξοδα έκδοσης του διπλώματος, το παράβολο παγίου τέλους χαρτοσήμου καθώς και εισφορά υπέρ τρίτων. Τα παράβολα για τους γιατρούς είναι 10 ευρώ Χ 2.

Όσοι έχουν χάρτινο δίπλωμα παρόλαυτά παίρνουν χάρη, αφού αυτά τα διπλώματα λήγουν το 2033, εξαιρούνται όσοι έβγαλαν δίπλωμα από το 2015 και μετά. Και γι’ αυτούς η ανανέωση πρέπει να γίνει στα 15 χρόνια, δηλαδή το 2030.

Συνεπώς από ‘δω και πέρα από την αρχή της ζωής του, ένας οδηγός, μέχρι τα 65 του θα έχει ανανεώσει το δίπλωμά του τρεις φορές σε αντίθεση με τη μέχρι σήμερα νομοθεσία όπου πηγαίνουμε για πρώτη ανανέωση στα 65. Από αυτή την ηλικία και μετά το δίπλωμα ανανεώνεται κάθε τρία χρόνια.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέος Κ.Ο.Κ. –Πληρώνεις το πρόστιμο, παίρνεις τις πινακίδες​

e381ee94ea884c314deb150f29f03aec_XL.jpg

Ο αρμόδιος Υφυπουργός Μεταφορών ξεκαθάρισε πότε θα αφαιρούνται οι πινακίδες και πότε όχι, στον αναθεωρημένο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Στο πλαίσιο του νέου ΚΟΚ θα είναι η «τιμωρία» του οδηγού και όχι του οχήματος μετά από τροχαίες παραβάσεις, όπως είχαμε δει και εδώ. Επ’ αυτού αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές Μιχάλης Παπαδόπουλος, στην τηλεόραση της ΕΡΤ 1 δηλώνοντας πως «απενοχοποιούμε το αυτοκίνητο. Κάτι που πρακτικά σημαίνει πως αν ένας οδηγός μέσα σε μια οικογένεια κάνει μια παράβαση τιμωρείται σήμερα και αυτός και το αυτοκίνητο και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας που χρειάζονται το αυτοκίνητο και δεν έχουν όλες οι οικογένειες την πολυτέλεια να έχουν δύο και τρία αυτοκίνητα».

Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, καθώς θα υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις για την επιστροφή των πινακίδων που έχουν αφαιρεθεί από το όχημα. «Θα παίρνουμε τις πινακίδες για κάποιες παραβάσεις, όπως η στάθμευση σε θέση ΑμεΑ, αλλά με το που θα πληρώσεις την κλήση σου και θα τιμωρηθείς και διοικητικά με το δίπλωμά σου, θα παίρνεις πίσω τις πινακίδες σου».

Ακόμα, ο νέος ΚΟΚ θα έχει ειδική πρόβλεψη για τα επαγγελματικά οχήματα, όπως τα μικρά φορτηγά. «Σε άλλες περιπτώσεις δεν θα αφαιρούνται καθόλου οι πινακίδες. Αυτό έχει να κάνει και με τις εταιρείες. Ένα αυτοκίνητο επαγγελματικό δεν μπορείς να το στερήσεις από μία εταιρεία, επειδή κάποιος οδηγός το χειρίζεται με λάθος τρόπο», είπε ο Υφυπουργός.

Αντίθετα, κατά τα λεγόμενα του υπουργού κάποια πρόστιμα θα αυξηθούν καθώς «Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται μέσα στην πόλη και όχι πλέον στην Εθνική όπως γίνονταν παλιά και γι΄ αυτό, κατά τη δική μου άποψη δεν υπάρχουν επικίνδυνες ή λιγότερο επικίνδυνες παραβάσεις. Ωστόσο, προσδιορίζουμε κάποιες παραβάσεις ως άκρως επικίνδυνες, όπως είναι το αλκοόλ και το κόκκινο, όπου τα πρόστιμα αυξάνονται.

Η ουσία είναι να πείσουμε τον Έλληνα πολίτη να αλλάξει τη λογική που έχει με την οδήγηση, να αλλάξει την κουλτούρα του. Όχι όπως συμβαίνει σήμερα που κάποιος μαθαίνει τον ΚΟΚ όταν δίνει εξετάσεις και μετά τον ξεχνάει. Αυτή είναι η αλήθεια και για αυτό στον νέο νόμο που περάσαμε πέρυσι, αλλάζουμε το σύστημα εξετάσεων και υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος και μέσα στις αίθουσες ώστε να είναι διαφανής η διαδικασία».

Πηγη www.bikeit.gr

Πως το ειπες εκεινο το τελευταιο ο Ελληνας να αλλαξει τη κουλτουρα του ToothToothTooth παρε το μηδεν δεν ακουγεσαι Happy
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο Υπουργείο Μεταφορών θέλει ο ΣΕΜΕ και τα 50 cc​

df31dce95018bd5c766a9f86463c6735_XL.jpg

[Δελτίο Τύπου]

Με επιστολή του προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή και τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Πιερρακάκη, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών Ελλάδας (ΣΕΜΕ) αιτήθηκε επισήμως την υπαγωγή της ταξινόμησης των δικύκλων έως 50 κ.εκ. στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.


Ως γνωστόν, η διαδικασία ταξινόμησης των ως άνω οχημάτων υπάγεται έως σήμερα στη δικαιοδοσία της Ελληνικής Αστυνομίας και ειδικότερα στη Διεύθυνση Τροχαίας. Με την επιστολή του ο ΣΕΜΕ επισήμανε πως η παρούσα διαδικασία ενέχει πολλές στρεβλώσεις, όπως έχουν ήδη επισημανθεί σε σχετική του επικοινωνία με την Τροχαία. Μάλιστα, υπενθυμίζεται πως για την ταξινόμηση ενός νέου δικύκλου αυτής της κατηγορίας απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία αγοραστή και πωλητή σε Τμήμα Τροχαίας μαζί με το μη ταξινομημένο όχημα (μεταφορά του στο οικείο Τμήμα με ευθύνη των παραπάνω), ώστε να ελεγχθεί το όχημα από αστυνομικό όργανο και να δηλωθεί ο αριθμός πλαισίου.

Επιπρόσθετα, για τη διεκπεραίωση της αίτησης απαιτούνται, όπως ορίζονται από την Υπουργική Απόφαση 2513/2/218-ιδ - ΦΕΚ 1917/Β/31-8-2011, έγγραφα όπως: Πιστοποιητικό τελωνείου θεωρημένο, υπεύθυνη δήλωση του εισαγωγέα ότι το νέο όχημα είναι πανομοιότυπο με αυτό της έγκρισης τύπου από το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, θεωρημένο για το γνήσιο της υπογραφής αντίγραφο έγκρισης τύπου από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τιμολόγιο αγοράς, φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, ένσημο ΕΛ.ΑΣ 3€ και ηλεκτρονικό παράβολο 12 (e-παράβολο), το ΑΦΜ του αγοραστή, πιστοποιητικό συμμόρφωσης οχήματος από την κατασκευάστρια εταιρεία (CoC) και, τέλος, αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας.

Πέραν τούτου, η άδεια κυκλοφορίας μοτοποδηλάτου ισχύει για το ημερολογιακό έτος εντός του οποίου εκδίδεται και αυτή πρέπει να ανανεώνεται από τον ιδιοκτήτη μέσα στο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους. Ο ΣΕΜΕ κρίνει αναγκαία την υπαγωγή της διαδικασίας αδειοδότησης των μοτοποδηλάτων (50cc) στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για τους παρακάτω πολύ σημαντικούς λόγους:

Πρώτον, μπορεί να πραγματοποιείται πληρέστερη παρακολούθηση και απεικόνιση των ταξινομήσεων των μοτοποδηλάτων από το έμπειρο προσωπικό και τα ηλεκτρονικά συστήματα του Υπουργείου.

Δεύτερον, το ισχύον σύστημα δεν προσφέρει δυνατότητα ιχνηλασιμότητας των οχημάτων από τις Αρχές μέσω του μοναδικού αλφαριθμητικού κωδικού (VIN), στις περιπτώσεις που οι εταιρείες ανακοινώσουν υποχρεωτικές ανακλήσεις. Αυτό ενέχει σοβαρούς κινδύνους ασφαλείας για τους αναβάτες αλλά και για τους λοιπούς χρήστες του οδικού δικτύου, αφού δεν θα μπορέσουν να ειδοποιηθούν εγκαίρως όταν αυτό καταστεί αναγκαίο.

Τρίτον, η σημαντική αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών δικύκλων, που κατά βάση ανήκουν στην εν λόγω κατηγορία, εκτός του ότι απασχολεί ανθρώπινους πόρους της Τροχαίας σε γραφειοκρατικές διαδικασίες, οξύνει το πρόβλημα της ελλιπούς παρακολούθησης και εποπτείας της αγοράς και στερεί από τις εισαγωγικές εταιρείες τη δυνατότητα ενός ορθού σχεδιασμού των εμπορικών πολιτικών τους.

Τέταρτον, μπορεί να επιφέρει περιβαλλοντική ζημία από τη μη ορθή καταγραφή ταξινόμησης ηλεκτρικών μοτοποδηλάτων και τη μη ορθή διαδικασία ανακύκλωσης των μπαταριών που φέρουν. Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από την ανεξέλεγκτη απόθεση των μπαταριών τους είναι επικίνδυνο, καθώς και ασύμφορη η εκ των υστέρων συγκομιδή τους, ιδιαίτερα εάν χαρακτηριστούν critically damaged.

Πέμπτον, επειδή η ασφάλεια της ζωής των πολιτών και των περιουσιών τους αποτελεί ύψιστο καθήκον της πολιτείας, τονίζεται πως τα ανασφάλιστα οχήματα αποτελούν κίνδυνο και θα πρέπει να εξαλειφθούν. Σημειώνουμε πως σύμφωνα και με δημοσιεύματα υπάρχουν χιλιάδες οχήματα τα οποία δεν έχουν ανανεώσει τις άδειές τους και πιθανόν εξακολουθούν να κυκλοφορούν. Η ανάληψη της διαδικασίας ταξινόμησης των μοτοποδηλάτων από το ΥΜΕ θα επεκτείνει αυτόματα τη δυνατότητα παρακολούθησης αυτών των ανασφάλιστων οχημάτων.

Έκτον, η υπάρχουσα διαδικασία προκαλεί αδικαιολόγητη γραφειοκρατική επιβάρυνση τόσο στην Τροχαία όσο και στις εισαγωγικές εταιρίες μοτοποδηλάτων, οι οποίες πρέπει να φροντίσουν για τη μεταφορά του μοτοποδηλάτου προς πώληση στο τμήμα της Τροχαίας καθώς και για την υπογραφή της υπεύθυνης δήλωσης για κάθε μοτοποδήλατο από το διευθύνοντα σύμβουλό τους. Καθώς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέχει πλήρως την τεχνογνωσία ταξινόμησης οχημάτων και οι υπηρεσίες του είναι έτοιμες να αναλάβουν το παραπάνω έργο, είμαστε βέβαιοι πως η πρόταση μας για την εφαρμογή κοινής πολιτικής για όλα τα δίκυκλα θα βρει σύμφωνη την Ελληνική Kυβέρνηση.

Η θέσπιση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου τοποθετώντας την περιγραφόμενη υπηρεσία στο καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο θα προσέδιδε επιπλέον ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους, θα αναβάθμιζε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση της χώρας, θα αποκαθιστούσε μία στρέβλωση η οποία στερεί ανθρώπινους πόρους από την Τροχαία, θα μείωνε τη γραφειοκρατία και θα μας παρείχε ποιοτικότερα στατιστικά, καθώς και την ιχνηλάτηση του καταναλωτή για τις περιπτώσεις των ανακλήσεων, ιδιαίτερα όταν έχει συντελεστεί μεταβίβαση του μοτοποδηλάτου.

Συμεών Σιδηρόπουλος
Γενικός Διευθυντής ΣΕΜΕ
Πολιτικός Επιστήμονας, PhD

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Parking μοτοσυκλετών - Καθορισμός των όρων και προϋποθέσεων από το ΥΜΕ​

Τα ήδη υπάρχοντα έχουν 18 μήνες για να συμμορφωθούν με το νέο πλαίσιο

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών καθορίζει το πλαίσιο κανόνων για να δημιουργηθούν πάρκινγκ δίκυκλων στις πόλεις της χώρας, ενώ όσα έχουν λειτουργούν ήδη, οφείλουν να συμμορφωθούν με τις διατάξεις αυτής εντός δέκα οκτώ μηνών από τη δημοσίευσή της.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του Υπουργείου Μεταφορών:
“Όροι και προϋποθέσεις για τη δημιουργία θέσεων στάθμευσης μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων
Οι όροι και οι προϋποθέσεις ίδρυσης και λειτουργίας σταθμών μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων, αλλά και ποδηλάτων, ως ανεξάρτητες εγκαταστάσεις ή ως συμπληρωματικές εντός άλλων εγκαταστάσεων, καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση που υπέγραψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος.
Με βάση την Απόφαση, οι σταθμοί διακρίνονται σε ιδιωτικής και δημόσιας χρήσεως και χρησιμοποιούνται για τη στάθμευση μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, ενώ ο χώρος μπορεί να είναι:
  • κλειστός στεγασμένος εντός κτιριακής εγκατάστασης,
  • στεγασμένος μερικώς και ανοικτός από μία ή περισσότερες πλευρές,
  • υπαίθριος με ή χωρίς χρήση σκιάστρου,
  • οποιοσδήποτε συνδυασμός των ανωτέρω χώρων.
Οι σταθμοί δεν απαιτείται να έχουν ελάχιστη ωφέλιμη επιφάνεια στεγασμένου χώρου, ούτε οποιοσδήποτε περιορισμό στον αριθμό των θέσεων στάθμευσης των δικύκλων.
Η χωροθέτηση των σταθμών γίνεται σε περιοχές όπου επιτρέπεται από τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις περί χρήσεων γης και με τους όρους που περιγράφονται στη συγκεκριμένη Απόφαση.
Κάθε σταθμός, στην είσοδο και την έξοδο, πρέπει να φέρει κατάλληλη σήμανση, ώστε να εξασφαλίζεται η ασφαλής διέλευση των πεζών και η οδική ασφάλεια κατά την είσοδο και έξοδο των οχημάτων προς και από τον σταθμό, όπως επίσης και ηλεκτροφωτισμό.



Η Απόφαση ορίζει επίσης τις τεχνικές προδιαγραφές που αφορούν στις ελάχιστες διαστάσεις των θέσεων στάθμευσης και τις κλίσεις στην επιφάνεια των σταθμών, τις στροφές και την περιοχή των ελιγμών για τη στάθμευση των δικύκλων.
Οι ενδεικτικές διαστάσεις των μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων που λαμβάνονται υπόψη είναι οι εξής:
  • Μοτοποδήλατο: μήκος 1,80 μ και πλάτος 0,80 μ.
  • Μοτοσικλέτα: μήκος 2,30 μ. και πλάτος 1,40 μ.
Το ελάχιστο πλάτος των λωρίδων κυκλοφορίας στην περίπτωση λωρίδας μονής κατεύθυνσης είναι δύο μέτρα (2μ) και στην περίπτωση λωρίδας διπλής κατεύθυνσης τέσσερα μέτρα (4μ).
Επίσης, προβλέπεται οριζόντια σήμανση οδοστρωμάτων και κατακόρυφη σήμανση με πινακίδες, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Σημειώνεται πως οι υποψήφιοι εκμεταλλευτές των σταθμών μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, οφείλουν να προβούν σε αναγγελία έναρξης λειτουργίας σταθμού ιδιωτικής χρήσης, με βάση τις ισχύουσες διατάξεις.
Οι σταθμοί που έχουν δραστηριοποιηθεί πριν από την έναρξη ισχύος της παρούσας Απόφασης οφείλουν να συμμορφωθούν με τις διατάξεις αυτής εντός δέκα οκτώ (18) μηνών από τη δημοσίευσή της.
Με αφορμή την Απόφαση για τη χωροθέτηση των θέσεων στάθμευσης μοτοσικλετών, μοτοποδηλάτων και ποδηλάτων, ο Υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, δήλωσε:
“Δημιουργούμε για πρώτη φορά ένα σαφές πλαίσιο κανόνων για να δημιουργηθούν πάρκινγκ δίκυκλων στις πόλεις μας. Οι οργανωμένοι χώροι στάθμευσης μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση του προβλήματος της στάθμευσης των μοτοσικλετών και των μοτοποδηλάτων, εξασφαλίζοντας περισσότερο δημόσιο χώρο στους πεζούς και ταυτόχρονα, την προστασία της περιουσίας των ιδιοκτητών των οχημάτων. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα στάθμευσης και στα ποδήλατα, με δεδομένη την αύξηση της χρήσης τους, αλλά και την υψηλή αξία που έχουν, πλέον, πολλά σύγχρονα ποδήλατα, λόγω της τεχνολογικής τους αναβάθμισης”.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιτροπή Ανταγωνισμού - Κανονιστική παρέμβαση στον κλάδο πετρελαιοειδών​

Έρευνα για το αν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού

Ο κλάδος πετρελαιοειδών της ελληνικής αγοράς μπαίνει στο στόχαστρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, που πρόκειται να εξετάσει φαινόμενα όπως την ασυμμετρία στην μετακύλιση αυξήσεων από το διυλιστήριο στο πρατήριο, και για να αποφανθεί αν υπάρχει απουσία συνθηκών αποτελεσματικού ανταγωνισμού.
Καλώς την κι ας άργησε την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς η Ελλάδα περιλαμβάνεται εδώ και πολύ καιρό στις πιο ακριβές ευρωπαϊκές χώρες όσον αφορά στις τιμές υγρών καυσίμων, ενώ την ίδια ώρα μισθολογικά είμαστε πολύ χαμηλά.
Διαβάζοντας το μακροσκελές δελτίο τύπου της ΕΑ, μαθαίνουμε τα εξής: αν η ΕΑ διαπιστώσει την μη ύπαρξη συνθηκών αποτελεσματικού ανταγωνισμού στον κλάδο, θα δημοσιεύσει τις απόψεις της, εντός 90 ημερών από την έναρξη του ελέγχου, με τη δημόσια διαβούλευση στις απόψεις της να κρατά τουλάχιστον 30 ακόμα ημέρες. Αν μετά τη διαβούλευση η ΕΑ συνεχίσει να πιστεύει πως δεν υπάρχουν συνθήκες αποτελεσματικού ανταγωνισμού θα ανακοινώσει συγκεκριμένα μέτρα, τα οποία θα τεθούν σε νέα δημόσια διαβούλευση που θα κρατήσει τουλάχιστον 30 ακόμα ημέρες. Μετά το πέρας και της 2ης διαβούλευσης, και αφού λάβει υπόψη της τα αποτελέσματα της, η ΕΑ έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει αναγκαία μέτρα για τη δημιουργία συνθηκών αποτελεσματικού ανταγωνισμού προς όφελος των καταναλωτών.
Μπορεί τώρα το δελτίο τύπου της ΕΑ να είναι συνταγμένο με εξαιρετική προσοχή, χωρίς να κατηγορεί πριν βγάλει συμπεράσματα, όμως στο τέλος του σημειώνονται και τα εξής: “Το φαινόμενο Rockets & Feathers (όταν οι εταιρείες έχουν αύξηση στα κόστη ανεβάζουν αστραπιαία τις τιμές λιανικής, ενώ αντίθετα όταν τα κόστη πέφτουν, κατεβάζουν τις τιμές πολύ πιο αργά) μπορεί να οφείλεται σε διάφορα αίτια και ενδεχόμενες στρεβλώσεις του ανταγωνισμού, τόσο από την πλευρά της ζήτησης όσο και από την πλευρά της προσφοράς, μεταξύ των οποίων η ύπαρξη ρητής ή σιωπηρής συμπαιγνίας, αποθηκευτικοί περιορισμοί, κόστος αναζήτησης (search costs) για τους καταναλωτές λόγω internalities κλπ.”
Αναμένουμε με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα της παρέμβασης της ΕΑ, αν και δεν είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι -μην ξεχνάμε πως και το ένα από τα δύο διυλιστήρια που έχουμε στην Ελλάδα, η «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΕ», είναι κρατική.

Ακολουθεί ολόκληρο το δελτίο τύπου της Επιτροπής Ανταγωνισμού:

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιαπωνία – Τα πενηντάρια οδεύουν προς αφανισμό​

429aee1dd2b45af69380b4b251a02e8f_XL.jpg


Η ραγδαία μείωση πωλήσεων μοτοποδηλάτων στην Ιαπωνία και η εισαγωγή αυστηρότερων προδιαγραφών απειλούν τα πενηντάρια με εξαφάνιση, υπάρχει όμως μια ρηξικέλευθη εναλλακτική πρόταση.
Στην Ιαπωνία τα πενηντάρια, γνωστά ως hara-chari, ήταν κάτι σα θρησκεία: μικρά, ευκολοδήγητα, φτηνά, οικονομικά σε όλες τις πλευρές της συντήρησής τους και, με τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 45 km/h, πρακτικότατα στην εξυπηρέτηση εντός περιορισμένου βεληνεκούς. Η εύκολη απόκτηση σχετικού διπλώματος οδήγησης, αλλά και χρήση τους με δίπλωμα αυτοκινήτου συνιστούν επίσης σημαντικά πλεονεκτήματα στην αγορά.
Στην πορεία ωστόσο η τάση αυτή άλλαξε και, ειδικά από τη στιγμή που δημιουργήθηκαν οι σχετικές κλίμακες διπλωμάτων οδήγησης στην Ευρώπη, τα 125άρια έγιναν τα νέα 50άρια καθώς το βλέμμα των κατασκευαστών κλείδωσε στη γονιμότατη κατηγορία Α1.
Αυτό αντικατοπτρίστηκε έντονα στα επίσημα στατιστικά της ιαπωνικής αγοράς, όπου τα μοτοποδήλατα μόνα τους αναλογούσαν σε σχεδόν 2 εκατομμύρια ταξινομήσεις ετησίως το 1980, ποσό που έπεσε κάτω από μισό το 2000, για να συρρικνωθεί το 2021 σε μόλις 127,736 δίκυκλα.
Στο μεταξύ, από φέτος (2022) η μοτοσυκλετιστική βιομηχανία της Ιαπωνίας περνά στην εποχή των προδιαγραφών Reiwa 2, οι οποίες είναι εφάμιλλες των Euro 5, ωστόσο η πίεση της εμπορικής ένωσης National Federation of Motorcycle Cooperative Associations (AJ) κατάφερε μια τριετή εξαίρεση από αυτές για τα δίκυκλα 50 cc, με το επιχείρημα πως η προσαρμογή τους στα νέα δεδομένα θα επιβάρυνε πολύ το κόστος πλήττοντας το βασικό τους εφόδιο: τη χαμηλή τιμή.
Με το άκαμπτο όριο του Οκτωβρίου 2025 ενόψει πλέον, το ερώτημα στέκει αμείλικτο: αξίζει η επένδυση στην εξέλιξη νέων κινητήρων 50 cc για τις νέες προδιαγραφές; Από πλευράς εργοστασίων, όλα δείχνουν πως η απάντηση είναι ξεκάθαρα όχι.
Στις 25 Νοεμβρίου σε μια διάσκεψη της AJ στην Ιαπωνία ο πρόεδρός της, Naoyuki Omura, παρουσία μελών της ιαπωνικής κυβέρνησης έκανε την ακόλουθη δήλωση: “θα μορφοποιήσουμε ένα νέο πλαίσιο για ένα είδος μοτοποδηλάτου ως την ερχόμενη Άνοιξη”.
Η συζήτηση που έχει ανοίξει ανεπίσημα εδώ και αρκετό καιρό στην Ιαπωνία επικεντρώνει στο ότι η εξάλειψη του μοτοποδηλάτου από την αγορά θα αποτελέσει πλήγμα για τα οικονομικά ασθενέστερα στρώματα της κοινωνίας, αλλά και στο κομμάτι του εμπορικού κόσμου που προφανώς έχει χτιστεί γύρω από την υποστήριξή τους. Μπορεί να μην πουλούν πια σε εκατομμύρια κομμάτια, μα είναι πολλά εκατομμύρια αυτά που κυκλοφορούν στους δρόμους της Ιαπωνίας και χρειάζονται ανταλλακτικά, αξεσουάρ και συντήρηση.
Η νέα πρόταση εκτιμάται πως θα είναι κινητήρες 125 cc σε χαμηλότερο επίπεδο απόδοσης, οι οποίοι θα κατηγοριοποιούνται όπως σήμερα τα μοτοποδήλατα από όλες τις απόψεις – διπλώματα, φόροι, κόστη αγοράς κ.ο.κ. Αυτό θα επέτρεπε στους κατασκευαστές να προσφέρουν νέα μοντέλα χωρίς να πρέπει να φορτωθούν το κόστος εξέλιξης, μιας και είναι πολύ πιο απλό να φιμώσουν και να ελαφρύνουν από εξοπλισμό ένα υπάρχον 125.
Στο πίσω μέρος της όλης κουβέντας βέβαια βρίσκεται πάντα η Ηλεκτροκίνηση, καθώς το πέρασμα σε αυτόν τον νέο κόσμο ενδεχομένως να κάνει αυτήν την κουβέντα ανούσια. Απ’ ότι φαίνεται πάντως, η ιαπωνική βιομηχανία και ο εμπορικός κόσμος δε βιάζονται να ξεγράψουν τα επόμενα 10-15 χρόνια πριν τη διαφαινόμενη κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Δεν αποκλείεται έτσι σε λίγα χρόνια να δούμε μια νέα κατηγορία δικύκλων να βγαίνει στις αγορές: 125άρια προδιαγραφών μοτοποδηλάτου.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος το μποτιλιάρισμα τον Κηφισό λόγω ατυχημάτων​

kifisos-maketa.png

Η Περιφέρεια Αττικής διαθέτει ειδική πλατφόρμα οδικής βοήθειας με γερανό για τη Λεωφόρο Κηφισού που θα απομακρύνει σε λίγα λεπτά τα ακινητοποιημένα από διάφορες αιτίες οχήματα (τρακαρίσματα, μηχανικές βλάβες κ.ά.).

Αμεση παρέμβαση από την Περιφέρεια Αττικής με «γερανό» στον Κηφισό​

Από την 1η Δεκεμβρίου 2022 δρομολογήθηκε από την Περιφέρεια Αττικής η λειτουργία πλατφόρμας με γερανό στη λεωφόρο Κηφισού για την ταχεία απομάκρυνση ακινητοποιημένων οχημάτων από διάφορες αιτίες (τρακαρίσματα, μηχανικές βλάβες, κ.ά). Η πλατφόρμα συνεπικουρεί τα οχήματα οδικής ασφάλειας κλειστού τύπου (βαν) που επιχειρούν στη λεωφόρο Κηφισού εδώ και δύο χρόνια.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών, από το Δεκέβρη του 2021 έως το Νοέμβριο του 2022, η ομάδα άμεσης επέμβασης της Περιφέρειας Αττικής έχει συμβάλει στη διαχείριση 1.004 συμβάντων. Από αυτά το 75% σημειώθηκαν στην άνοδο του Κηφισού, το 62,5% αφορούν σε μηχανικές βλάβες των οχημάτων, ενώ το ποσοστό των συγκρούσεων ανέρχεται στο 37,5%.

Το ντεραπαρισμένο όχημα απομακρύνθηκε μέσα σε λίγα λεπτά από τον Κηφισό, συμβάλλοντας στην ταχύτερη αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.


Με αφορμή ένα συμβάν που έλαβε χώρα χθες το πρωί σε ώρα αιχμής (στις 8:30 π.μ.), στο ρεύμα καθόδου της λεωφόρου, στη συμβολή της με τη λεωφόρο Αθηνών που είχε σαν αποτέλεσμα την ανατροπή ενός οχήματος, την ακινητοποίηση δεύτερου εμπλεκομένου αυτοκινήτου, καθώς και τη δημιουργία ανάσχεσης στις δύο αριστερές λωρίδες του αυτοκινητόδρομου, η συνδρομή της πλατφόρμας υπήρξε άμεση και καθοριστική.

Το τροχαίο συμβάν εντοπίστηκε από το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής και ο χρόνος αντίδρασης, τόσο από την Τροχαία, όσο και από τα οχήματα οδικής ασφάλειας ήταν άμεσος. Τα οχήματα απομακρύνθηκαν με ασφάλεια και η κυκλοφορία των οχημάτων στη λεωφόρο επανήλθε σε κανονικά επίπεδα. Να σημειωθεί ότι η πλατφόρμα στον ένα μήνα λειτουργίας της έχει ήδη συνδράμει σε 10 σοβαρά περιστατικά. Τα ακινητοποιημένα οχήματα που εμπόδιζαν την κυκλοφορία, σε συνεργασία με την Τροχαία, απομακρύνθηκαν τάχιστα, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η Περιφέρεια.



Ο Περιφερειάρχης Αττικής εξέφρασε την ικανοποίησή του, τόσο για τις ενέργειες της Ελληνικής Αστυνομίας και της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, όσο και για το προσωπικό της Περιφέρειας Αττικής που βρίσκεται όλο το εικοσιτετράωρο σε ετοιμότητα, για την αντιμετώπιση των έκτακτων καταστάσεων στην κεντρικότερη οδική αρτηρία του λεκανοπεδίου.

Πηγή: autotriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΚΤΕΟ – Αλλαγές ετοιμάζει το υπουργείο Μεταφορών​

3aae45b3ab0148a6538ca1941b21e859_XL.jpg


Αυστηροποίηση των ελέγχων και αλλαγές σύνδεση με το σύστημα μηχανογράφησης του υπουργείου προ των πυλών.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ημερήσιου Τύπου, το υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει να ανανεώσει τη διαδικασία τεχνικών ελέγχων οχημάτων με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία τους, αυστηρότερους ελέγχους και άμεση διασύνδεση με το σύστημα μηχανογράφησης των ΚΤΕΟ.
Η πηγή του προβλήματος, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, είναι διπλή: αφενός έχουμε μεγάλο αριθμό οχημάτων που δεν περνούν από ΚΤΕΟ, με περίπου 700,000 δίκυκλα να αναλογούν στο σύνολο των 1.8 εκατομμυρίων οχημάτων που εκτιμάται πως δεν έχουν περάσει από τον υποχρεωτικό περιοδικό τεχνικό έλεγχο.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά στον αριθμό των οχημάτων που κόβονται στον έλεγχο, καθώς στην Ελλάδα αυτό το ποσοστό βρίσκεται περίπου στο 4.5% του συνόλου του ελέγχων, ενώ στη Γερμανία (με πιο καινούργιο στόλο οχημάτων) το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 35.5%.
Έτσι το υπουργείο εξετάζει το ενδεχόμενο να εισάγει μια νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία καταχώρησης των τεχνικών ελέγχων στη βάση δεδομένων του συστήματος μηχανογράφησης των ΚΤΕΟ, κατά την οποία θα περιλαμβάνονται και φωτογραφίες του οχήματος από όλα τα στάδια του ελέγχου.
Τα δεδομένα της διαδικασίας και οι φωτογραφίες θα ενσωματώνονται στη βάση δεδομένων αυτομάτως, σε πραγματικό χρόνο και χωρίς την παρεμβολή άλλης συσκευής, με προφανή στόχο να χτυπηθεί το φαινόμενο εικονικών ελέγχων ή ψευδών βεβαιώσεων.
Η διαδικασία προβλέπει επίσης την αυτόματη καταγραφή της ημερομηνίας ελέγχου, καθώς και της ώρας έναρξης και λήξης της διαδικασίας.
Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο ο τεχνικός έλεγχος να γίνεται πιο συχνά για τα παλαιά οχήματα, χωρίς ωστόσο να γίνεται αναφορά στο πώς ορίζεται το "παλαιό όχημα" ή πόσο πιο συχνά από τη σημερινή διετή περιοδικότητα μπορούν να γίνονται οι έλεγχοι.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Διαφάνεια εξετάσεων: Παράταση στην παράταση και πέναλτι – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης​

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
16.041
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Mετα το 24 θα εξομαλυνθεί πάλι οι τιμές στα μεταχειρω....σύμφωνα με χτεσινή μαλιστα κουβέντα μεγάλου μεταπωλητή της οδού καλλιροης....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
17.281
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Vstroma & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Mετα το 24 θα εξομαλυνθεί πάλι οι τιμές στα μεταχειρω....σύμφωνα με χτεσινή μαλιστα κουβέντα μεγάλου μεταπωλητή της οδού καλλιροης....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ζήσε Μαημ να φας τριφυλλλλλ δλδ Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τιμές βενζίνης - Ξανά ανοδική τάση, περιοχές με πάνω από 2 ευρώ​

2f6166f824e956ac54666787628f1594_XL.jpg

Ακόμα «το φυσάμε και δεν κρυώνει» με τις τιμές των καυσίμων στην χώρα μας, καθώς οι τελευταίες ανοδικές τάσεις της βενζίνης έχουν φέρει ξανά τιμή κοντά ή και παραπάνω από τα 2 ευρώ.

Σχεδόν κάθε μέρα και 2 λεπτά πάνω
Οι τιμές της βενζίνης, αλλά και των καυσίμων γενικότερα, έχουν πάρει ξανά την ανιούσα και αυτό είναι προφανές. Μετά από ένα σεβαστό χρονικό διάστημα κατά το οποίο τα καύσιμα σημείωσαν μεγάλη πτώση ειδικά σε σχέση με το τρομακτικό 2,30-2,50 του καλοκαιριού, τώρα οι διεθνείς πηγές κάνουν λόγο για καθημερινή αυξητική τάση. Άλλωστε, αυτό ήταν και κάτι εμφανές σε οποιονδήποτε κυκλοφορεί στους δρόμους της χώρας.

Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Τιμών Υγρών Καυσίμων, ο Ιανουάριος έκλεισε με την μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης στην επικράτεια, στο 1,919 ευρώ ανά λίτρο. Αυτό σημαίνει μια αύξηση της τιμής της βενζίνης κατά 7,7 λεπτά το λίτρο, σε σχέση με το κλείσιμο του 2022, όταν και καταγράφηκε μέση τιμή 1,842 λεπτά το λίτρο. Ο νομός Κυκλάδων σημειώνει την υψηλότερη τιμή βενζίνης αυτή την στιγμή στην χώρα μας, καθώς φτάνει τα 2,146 (!) ευρώ το λίτρο.

Αστάθεια στις τιμές διεθνώς
Η ανοδική τάση αυτής της περιόδου οφείλεται, ως συνήθως, σε διεθνείς παράγοντες όπως η αναμονή ενεργοποίησης των κυρώσεων για τα Ρωσικά πετρελαιοειδή, από 8 Φεβρουαρίου, ο λόγος για πλαφόν στα πετρελαιοειδή που πωλούνται προς τρίτες χώρες από την Ε.Ε., αλλά και ο ρόλος της Κίνας στην αγορά πετρελαίου.

Αξίζει να σημειωθεί, ωστόσο, ότι πηγές ενημέρωσης αναφέρουν ότι από αύριο Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου, οι τιμές της βενζίνης θα πέσουν διεθνώς, κατά 9,5 δολάρια ο τόνος! Αυτό σημαίνει ότι πρέπει, σε εύλογο χρονικό διάστημα, οι μειώσεις αυτές να φανούν και στα πρατήρια, πράγμα που συνήθως καθυστερεί στην χώρα μας –φυσικά, σε αντίθεση με τις αυξήσεις…

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom