Ρεπορτάζ & Έρευνα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δυο έργα που θα δώσουν κυκλοφοριακή ανάσα στην Αττική​


af145fdd9e5d3283ecc498c8d07a807e_XL.jpg

Στα έργα, που θα συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού στην Αττική, καθώς και στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ και στον κ. Άρη Πορτοσάλτε.
Ο κ. Καραμανλής επισήμανε καταρχάς με αφορμή τις αναφορές για το κυκλοφοριακό σήμερα, ότι ο Κηφισός και όλοι οι περιφερειακοί και μεγάλοι δρόμοι ανήκουν μετά τον Καλλικράτη του 2011 στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας. “Αυτό δε σημαίνει ότι εμείς νίπτουμε τα χέρια μας. Για αυτό στο Υπουργείο προτείναμε αυτό που ζητά ο Σύλλογος Συγκοινωνιολόγων εδώ και 20 χρόνια, δηλαδή να κάτσουμε όλοι ο φορείς σε ένα τραπέζι και να λύσουμε τα προβλήματα”, πρόσθεσε και υπογράμμισε ότι αυτό ήδη έχει μπει μπροστά καθώς ήδη οι συναρμόδιοι φορείς έχουν στείλει τους εκπροσώπους τους για το νέο αυτό φορέα συντονισμού.

“Θα βρούμε πρακτικές λύσεις όταν επιτέλους κάτσουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς σε ένα τραπέζι κάτι που γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης Ένωσης. Πρέπει να μην πετάει το μπαλάκι της ευθύνης ο ένας στον άλλο. Ο πολίτης λέει: ‘Εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιος είναι αρμόδιος’. Αυτό που λέει είναι ότι βλέπει την πολιτεία ως μία συγκεκριμένη οντότητα”, σχολίασε επίσης.
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι με τον “πράσινο δακτύλιο”, η κίνηση στο κέντρο έχει βελτιωθεί αισθητά και το πρόβλημα πλέον αφορά στους περιφερειακούς δρόμους. “Πρέπει να κάτσουμε λοιπόν κάτω οι Δήμοι, η Περιφέρεια, τα αρμόδια Υπουργεία, μαζί με το Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά”, τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε επίσης ότι και το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, που μέχρι το 2011 ανήκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ανήκει πλέον στην Περιφέρεια και χρειάζεται αναβάθμιση. Υπενθύμισε για παράδειγμα ότι κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας υπήρχαν και λειτουργούσαν υποδειγματικά την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων και πρόσθεσε: “Πρέπει να αναβαθμίσουμε αυτά τα συστήματα, ώστε σε πραγματικό χρόνο να βλέπουν οι αρμόδιοι τι γίνεται στις κεντρικές αρτηρίες. Σήμερα αυτό δε συμβαίνει, πρέπει να το δει η Περιφέρεια και εμείς θα τη βοηθήσουμε με εξοπλισμό”.
Τα “έργα της Αττικής” που θα αποσυμφορήσουν το κυκλοφοριακό
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι για να αποσυμφορηθεί το λεκανοπέδιο πρέπει να γίνουν τα λεγόμενα έργα της Αττικής: Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η λεγόμενη σήραγγα της Ηλιουπόλεως.

Ανέφερε ότι η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που δημοπρατείται τις επόμενες ημέρες και έχει προϋπολογισμό 350 εκ ευρώ, θα δώσει πραγματικά τεράστια ανακούφιση στους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό.
Το δεύτερο έργο αφορά στην μετακίνηση των πολιτών προς το Ελληνικό και τα νότια προάστια. Το εμβληματικό αυτό έργο της λεγόμενης σήραγγας της Ηλιουπόλεως είναι στο στάδιο των προμελετών και σύντομα θα υπάρχει και θα παρουσιαστεί συγκεκριμένη λύση, ανέφερε ο κ. Καραμανλής. Εξετάζεται ειδικότερα η σήραγγα να καταλήγει λίγο πριν τη Βουλιαγμένης.
Με το έργο αυτό που θα διασφαλίζει την πρόσβαση στα νότια προάστια και την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, που θα δώσει λύση στο πρόβλημα της κίνησης προς την Αττική Οδό, καθώς και με τις επεκτάσεις στο Λαύριο και τη Ραφήνα, θα αποσυμφορηθεί η Αττική.

“Αυτά τα έργα πρέπει να σχεδιαστούν τώρα, να γίνουν τώρα, γιατί αν δεν τα κάνουμε σε πέντε χρόνια από σήμερα, σε δέκα χρόνια από σήμερα, η κατάσταση θα είναι πολύ χειρότερη”, επισήμανε ο κ. Καραμανλής.
Ενίσχυση των ΜΜΜ με 500 εκ ευρώ

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών. “Επενδύουμε πάνω από 500 εκ ευρώ στα ΜΜΜ και σπάμε ένα κύκλο αποεπένδυσης των τελευταίων 10 ετών. Έχουμε ενισχύσει το στόλο στην Αθήνα κατά 55%”, τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Αναφέρθηκε επίσης στη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, καθώς και στις αντιδράσεις για ορισμένους σταθμούς, εκτιμώντας ότι θα ξεπεραστούν. “Όσοι ζούμε και κυκλοφορούμε στο κέντρο της Αθήνας καταλαβαίνουμε ότι δεν μπορούμε από τη μία να παραπονιόμαστε για την κίνηση και από την άλλη, κάθε φορά που πάμε να κάνουμε ένα φιλοπεριβαλλοντικό έργο όπως το Μετρό, να προσφεύγουμε στη Δικαιοσύνη”, σχολίασε και τόνισε ότι όπως είχε πει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, θα προκληθεί από την κατασκευή του έργου μία πρόσκαιρη αναστάτωση, αλλά τα θετικά αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά.
“Έχουν γίνει πράγματα στα δύο αυτά χρόνια στα ΜΜΜ, που δεν έγιναν για πάνω από μία δεκαετία”, τόνισε ο κ. Καραμανλής. Ανέφερε ότι ο στόλος στην Αττική αυξήθηκε στα 1.320 λεωφορεία από 850 και υπενθύμισε ότι έγινε ανάθεση έργου σε ιδιώτες και συγκεκριμένα στα ΚΤΕΛ, καθώς και ότι έγινε για πρώτη φορά στο δημόσιο leasing. Σημείωσε ότι έχει βγει στον αέρα και ο διαγωνισμός για 700 νέα λεωφορεία σε πρώτη φάση και θα αγοραστούν και άλλα 500 σε δεύτερη φάση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... οπως και να το κανεις μια μικρη χαρα την πηραμε τωρα, ιδιαιτερα δε οι Φιλιππινεζες μας για την πλαζ Βουλιαγμενης ....! :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καταγγελία και αποχώρηση των εκπροσώπων τεσσάρων λεσχών από το Δ.Σ. της ΜΟΤ.Ο.Ε​


90a8f544a9ff7583b19ba77c66534b01_XL.jpg

Τέσσερις λέσχες μοτοσυκλετιστών καταγγέλλουν την ΜΟΤ.Ο.Ε. και αποχωρούν από το Δ.Σ. της. Διαβάστε το επίσημο δελτίο τύπου και τις καταγγελίες των τεσσάρων λεσχών.
"Περισσότερο από έναν χρόνο μετά από τις εκλογές της Ομοσπονδίας στα Ιωάννινα και τρεις περίπου μήνες μετά την Γενική Συνέλευση στην Φλώρινα, και ΤΙΠΟΤΑ απολύτως δεν έχει αλλάξει! Καμία ενέργεια, καμία εξέλιξη, καμία προσπάθεια για διόρθωση, βελτίωση, αναβάθμιση ή εξυγίανση της απαράδεκτης κατάστασης που επικρατεί τα τελευταία χρόνια.

Αντιθέτως νέα και εξαιρετικά επιβαρυντικά στοιχεία και δεδομένα έχουν προκύψει για την λειτουργία και για την Διοίκηση που ορίζει τις τύχες του Οργανωμένου Μοτοσυκλετισμού στην Ελλάδα τα τελευταία 15 τουλάχιστον χρόνια.
Έτσι λοιπόν αφού η παρουσία μας στο Δ.Σ είναι απλώς διακοσμητική και οι παρεμβάσεις μας στις αποφάσεις του, απλά αγνοούνται…

Υποβάλλουμε σήμερα την παραίτηση μας από το Δ.Σ της ΜΟΤ.Ο.Ε
Αποχωρούμε από αυτό που εσείς ονομάζετε Πανελλήνια Ομοσπονδία, γεμάτοι ντροπή, πικρία και αγανάκτηση! Αποχωρούμε καταγγέλλοντας σε όλο τον μοτοσυκλετιστικό κόσμο την:
  • Παράτυπη όπως αναγκαστήκατε να παραδεχθείτε στην τελευταία Γ.Σ, διενέργεια εκλογών από το 2006 και ένθεν με την συμμετοχή αθλητών, βασιζόμενοι σε απόφαση Γενικής Συνέλευσης και όχι βάσει του καταστατικού της Ομοσπονδίας που είναι η ανώτατη αρχή λειτουργίας.
  • Απόλυτη απουσία από το συνδικαλιστικό έργο, που είναι η κατεξοχήν αποστολή της ΜΟΤ.Ο.Ε. Δεν έχει πραγματοποιηθεί εδώ και χρόνια καμία επαφή με φορείς ή πολιτεία.
  • Αδράνεια για βελτίωση, τροποποίηση ή εξυγίανση του τρόπου που διαχειρίζεται η Ομοσπονδία τα οικονομικά, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η οικονομική δυσπραγία και να μεγαλώνει η αμφισβήτηση όλων απέναντι μας.
  • Οργανωτική σας αδυναμία, αφού καμία προσπάθεια προσέγγισης νέων λεσχών με σκοπό την ένταξή τους στην Ομοσπονδία και την ενδυνάμωση αυτής. Αντίθετα μάλιστα οι εγγεγραμμένες λέσχες μειώνονται κάθε χρόνο.
  • Απαξίωση της ιστορίας και του σήματος της ΜΟΤ.Ο.Ε. Την απουσία επικοινωνίας με τις Λέσχες και υποστήριξη προς αυτές. Την αντίδραση για να προστατευθεί η Πανελλήνια Συγκέντρωση Μοτοσυκλετιστών, με αποτέλεσμα αυτή να φθίνει τόσο σε συμμέτοχες, όσο και σε ποιότητα.
Για τους παραπάνω και αρκετούς ακόμη λόγους, αρνούμαστε να συνεχίσουμε να συμμετέχουμε σε αυτό το θέατρο του παραλόγου και προκειμένου να προστατεύσουμε το προσωπικό μας κύρος και να φανούμε συνεπείς στους ανθρώπους που μας εξέλεξαν για να προσφέρουμε, λάβαμε την απόφαση αποχώρησης από το Δ.Σ.
Σε κάθε περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα της προσφυγής σε κάθε νόμιμο και ένδικο μέσο και κάθε δυνατότητα δημοσιοποίησης της πραγματικής τραγικής εικόνας της Ομοσπονδίας, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ομαλή λειτουργία και συνέχεια της πορείας και της ιστορίας της ΜΟΤ.Ο.Ε.

Ακολουθούν υπογραφές των μελών του Δ.Σ με σειρά εκλογής:
Καράμπελας Παναγιώτης, Μέλος Δ.Σ (Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών - Λ.Ε.ΜΟΤ)
Γρηγοράκης Ηλίας, Μέλος Δ.Σ (Ένωση Μοτοσυκλετιστών Αλεξανδρούπολης ¨Οι Αγριάνες¨)

Κωνσταντινίδης Κωνσταντίνος, ΜέλοςΔ.Σ (Σύλλογος Φίλων Αυτοκινήτου-Μοτοσυκλέτας ΣΥ.Φ.Α.ΜΟ.Σ)
Κωστάκης Ευάγγελος, Αναπλ. Μέλος Δ.Σ (Σύλλογος Μοτοσυκλετιστών Σκαλανίου - ΣΥ.ΜΟ.ΣΚΑ)

Αγιομαυρίτης Στυλιανός, Αναπλ. Μέλος Δ.Σ (Λέσχη Ελλήνων Μοτοσυκλετιστών)"

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ταυτότητα και δίπλωμα οδήγησης στο smartphone!​

780c83cb8dd8eda7532ff2babfe75843_XL.jpg

Από μια συνέντευξη που έδωσε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στο περιοδικό «Νομικός Παλμός» ξεχωρίσαμε την ανακοίνωση για ψηφιακή ταυτότητα και ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης που θα έρθουν σύντομα στα smartphone των Ελλήνων πολιτών!
Συγκεκριμένα, όταν ο Υπουργός ρωτήθηκε για την αντικατάσταση των παλαιών ταυτοτήτων με νέες ψηφιακές, απάντησε ως εξής:

"Στόχος μας είναι να δώσουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να ταυτοποιούνται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Ως εκ τούτου, στο σχεδιασμό μας περιλαμβάνεται η δυνατότητα να «περάσουν» πολλά έγγραφα σε εφαρμογές wallet. Ήδη έχουμε κάνει την αρχή με τη φοιτητική ταυτότητα, η οποία αγκαλιάστηκε από τους φοιτητές ως μια λειτουργία η οποία τους διευκολύνει στην καθημερινότητά τους. Το ίδιο υπό μια ευρύτερη έννοια ισχύει και με τα πιστοποιητικά Covid-19, τα οποία πλέον χρησιμοποιούμε πολύ συχνά. Τα κυριότερα έγγραφα ταυτοποίησης τα οποία θέλουμε να περάσουμε στο wallet του κινητού μας είναι το δίπλωμα οδήγησης και, ιδίως, η αστυνομική ταυτότητα."
Το ψηφιακό δίπλωμα και η ψηφιακή ταυτότητα θα μας διευκολύνουν πολύ στις κινήσεις μας εντός της Ελλάδας, καθώς το πορτοφόλι μας θα ελαφρύνει από τη χαρτούρα, αλλά και θα πάψουμε να ανησυχούμε αν ξεχάσαμε κάποιο χαρτί, αν το χάσαμε και αν πρέπει να το αντικαταστήσουμε πληρώνοντας παράβολα, φωτογραφίες, κλπ.

Αυτό που θέλουμε να δούμε, είναι αν τα εν λόγω ψηφιακά έγγραφα θα έχουν και ευρωπαϊκή ισχύ, κάτι που θα λύσει τα χέρια όσων ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης αναμένονται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022!
Παράλληλα, ψηφιακά θα γίνονται και οι ανανεώσεις διπλωμάτων, όπως είχε δηλώσει ο κ. Πιερρακάκης σε προηγούμενη συνέντευξη στον ΣΚΑΙ. Εκεί ο Υπουργός είχει πει ότι κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 210.000 ανανεώσεις διπλωμάτων οδήγησης με μια μη τυποποιημένη διαδικασία. "Όλα αυτά τώρα θα γίνονται ψηφιακά, μέσω μιας πλατφόρμας. Θα συναντούν φυσικά οι οδηγοί άνω των 65 ετών τους γιατρούς για τις εξετάσεις, αλλά όλα τα υπόλοιπα θα γίνονται ψηφιακά με sms, ενημερώσεις των πολιτών κλπ".

Πηγη www.bikeit.gr
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.141
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Η δοκιμη εγινε ....πιστοποιητικα ...τα free pass...ολα πετυχαν και ειχαν και καθολικη αποδοχή...
Οποτε ολα πλεον στα σμαρτφον

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν΄ναι κακο εδω ετσι οπως φτασαμε ετσι κι αλλοιως. abcde
Προσοδοκω ομως και στο να 'τσιπωθω' on line μονιμα , εξαλλου εχω δει και τα 3 matrix και .... πιστεψα ...!. Samurai suicide
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090

Ταυτότητα και δίπλωμα οδήγησης στο smartphone!​

View attachment 40919

Από μια συνέντευξη που έδωσε ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στο περιοδικό «Νομικός Παλμός» ξεχωρίσαμε την ανακοίνωση για ψηφιακή ταυτότητα και ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης που θα έρθουν σύντομα στα smartphone των Ελλήνων πολιτών!
Συγκεκριμένα, όταν ο Υπουργός ρωτήθηκε για την αντικατάσταση των παλαιών ταυτοτήτων με νέες ψηφιακές, απάντησε ως εξής:

"Στόχος μας είναι να δώσουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να ταυτοποιούνται μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Ως εκ τούτου, στο σχεδιασμό μας περιλαμβάνεται η δυνατότητα να «περάσουν» πολλά έγγραφα σε εφαρμογές wallet. Ήδη έχουμε κάνει την αρχή με τη φοιτητική ταυτότητα, η οποία αγκαλιάστηκε από τους φοιτητές ως μια λειτουργία η οποία τους διευκολύνει στην καθημερινότητά τους. Το ίδιο υπό μια ευρύτερη έννοια ισχύει και με τα πιστοποιητικά Covid-19, τα οποία πλέον χρησιμοποιούμε πολύ συχνά. Τα κυριότερα έγγραφα ταυτοποίησης τα οποία θέλουμε να περάσουμε στο wallet του κινητού μας είναι το δίπλωμα οδήγησης και, ιδίως, η αστυνομική ταυτότητα."
Το ψηφιακό δίπλωμα και η ψηφιακή ταυτότητα θα μας διευκολύνουν πολύ στις κινήσεις μας εντός της Ελλάδας, καθώς το πορτοφόλι μας θα ελαφρύνει από τη χαρτούρα, αλλά και θα πάψουμε να ανησυχούμε αν ξεχάσαμε κάποιο χαρτί, αν το χάσαμε και αν πρέπει να το αντικαταστήσουμε πληρώνοντας παράβολα, φωτογραφίες, κλπ.

Αυτό που θέλουμε να δούμε, είναι αν τα εν λόγω ψηφιακά έγγραφα θα έχουν και ευρωπαϊκή ισχύ, κάτι που θα λύσει τα χέρια όσων ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Η ψηφιακή ταυτότητα και το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης αναμένονται να τεθούν σε λειτουργία μέσα στο 2022!
Παράλληλα, ψηφιακά θα γίνονται και οι ανανεώσεις διπλωμάτων, όπως είχε δηλώσει ο κ. Πιερρακάκης σε προηγούμενη συνέντευξη στον ΣΚΑΙ. Εκεί ο Υπουργός είχει πει ότι κάθε χρόνο πραγματοποιούνται 210.000 ανανεώσεις διπλωμάτων οδήγησης με μια μη τυποποιημένη διαδικασία. "Όλα αυτά τώρα θα γίνονται ψηφιακά, μέσω μιας πλατφόρμας. Θα συναντούν φυσικά οι οδηγοί άνω των 65 ετών τους γιατρούς για τις εξετάσεις, αλλά όλα τα υπόλοιπα θα γίνονται ψηφιακά με sms, ενημερώσεις των πολιτών κλπ".

Πηγη www.bikeit.gr
Εδώ υπάρχει ένα θέμα και καλό θα είναι οι φίλοι να έχουν υπόψιν τους ότι:
Το δίπλωμα οδήγησης καθώς και η ταυτότητα αποτελούν(τουλαχιστον μέχρι σήμερα) κρατικά έγγραφα τα οποία οφείλει ο κάτοχος να έχει στην κατοχή του για τον έλεγχό τους.Ως πωλητής την ταυτότητα κι ως οδηγός την άδεια ικανότητας οδήγησης.

Το Υπουργείο ΔΕΝ ξέρω πως το σκέφτεται αλλά πρακτικά ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα δημιουργήσει εκεί που δεν υπάρχει.
Εξηγώ:
ΠΩΣ θα γνωρίζει το όργανο αν το δίπλωμα που του επιδεικνύει ο κάτοχος ΔΕΝ έχει αφαιρεθεί λόγω τροχονομικής παράβασης;
Πως θα γνωρίζει το όργανο ότι υπάρχει το έγγραφο και δεν έχει χαθεί,έχοντας άγνοια ή και γνώση ο πωλητής;

Πως μπορεί να εξασφαλίσει το όργανο ότι ο πωλητής φέρει το έγγραφο της ταυτότητάς του κανονικά και δεν έχει χαθεί,αντικατασταθεί από πρόθεση ή άγνοια;
Αν βρεθεί σε σημείο εγκληματικής ενέργειας το όποιο έγγραφο(ταυτότητα/δίπλωμα) είναι κατοχυρωμένος ο πωλητής που τα εχει και καλά δτο wallet;;;



Για να πάμε και στα πιστοποιητικά(ααααλλη εξυπνάδα)

Ο καθένας ότι ήθελε.Άλλος τύπωνε μόνο το barcode για σκαναρισμα,άλλος τα έκανε σμυκρινση,άλλος screenshot το barcode και στράβωνε αν ζήταγες να δεις τα στοιχεία..
Ένα χαρτί ήταν ρε παιδιά.Ένα χαρτί.Καλώς ή κακώς ένα χαρτί.

-Δεν έχετε την εφαρμογή να με σκανάρετε;
-Όχι κύριε..Δεν υποχεούμαι να την έχω,πολύ δε περισσότερο ΔΕΝ επιθυμώ να σας "σκανάρω".
Επιθυμώ την επίδειξη ενός εγγράφου και την επικοινωνία μαζί σας ως ον,όχι ως αριθμοί και κώδικες..

Ψιλά γράμματα..


Προσωπικά,ως πολίτης πρώτα απ' όλα,καμία διάθεση για βοήθεια δεν βλέπω στην παραπάνω ενέργεια πλην της παραπάνω εξάρτησης από μια συσκευή.Η ενέργεια θα φέρει περισσότερη νευρικότητα,παρεξηγήσεις στην επικοινωνία και σίγουρα πιο απρόσωπες καταστάσεις.

Αυτή είναι η γνώμη μου..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Λέγε τέτοια και μετά θα μας βαλουν και καμμιά ακομη .... άδεια κυκλοφορίας για το κινητο ... ωστε να ματα-αποδεικνυουμε πως τα αποθηκευμένα *pdf είναι δικά μας.
Βρε τσιπακι στο κούτελο λεμε .... για πάταξη γραφειοκρατίας ... τέλος.....! abcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αθήνα - Τέλος στην αντικοινωνική στάθμευση με 830 «έξυπνους» αισθητήρες σε ράμπες και διαβάσεις​

2e1aaeb311fc9d40a6659bad25a6f0db_XL.jpg
Τέλος στην παράνομη και αντικοινωνική στάθμευση των οχημάτων μέσα στην πόλη, επιδιώκει να βάλει ο Δήμος Αθηναίων αξιοποιώντας την τεχνολογία, μέσω της εγκατάστασης «έξυπνων» αισθητήρων σε διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ και ενός πρωτοποριακού συστήματος ελέγχου των παραβάσεων.
Το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα αποτρεπτικής στάθμευσης, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ Α.Ε.) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας μπαίνει σταδιακά σε εφαρμογή. Μέχρι στιγμής, 830 αισθητήρες έχουν εγκατασταθεί σε διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ -από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, το Κολωνάκι και την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα, το Κουκάκι και το Παγκράτι- με στόχο να εντοπίσουν οχήματα που σταθμεύουν παράνομα πάνω σε αυτές.

Πώς λειτουργούν οι αισθητήρες
Κάθε αισθητήρας εμφανίζεται σε ηλεκτρονικό χάρτη του Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων της Δημοτικής Αστυνομίας. Μέσω της πλατφόρμας λαμβάνονται δεδομένα τα οποία «ενημερώνουν» για την κατάσταση των αισθητήρων και ουσιαστικά για την κατάληψη της διάβασης ή ράμπας από κάποιο όχημα. Με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο επιχειρήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τις παραβάσεις. Αυτόματα, μέσω φορητών συσκευών, ενημερώνονται και οι

δημοτικοί αστυνομικοί, οι οποίοι βρίσκονται σε ακτίνα 500 μέτρων από το σημείο της παράβασης. Τα δεδομένα που συλλέγονται, δίνουν τη δυνατότητα στη Δημοτική Αστυνομία να οργανώσει αποτελεσματικά τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό στο κέντρο και τις γειτονιές της Αθήνας.
«Με την εγκατάσταση των αισθητήρων στις διαβάσεις και τις ράμπες, επιδιώκουμε να βάλουμε τέλος στην αντικοινωνική στάθμευση. Στην αδιαφορία και την έλλειψη σεβασμού απέναντι στα άτομα με αναπηρία, στους ηλικιωμένους, στους γονείς με παιδιά» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και προσθέτει: «Πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόγραμμα αποτρεπτικής στάθμευσης, που έχει εφαρμοστεί ποτέ στη χώρα, και για ένα πολύτιμο «εργαλείο» που ενισχύει τις προσπάθειές μας στη διασφάλιση της προσβασιμότητας και στον μετασχηματισμό της Αθήνας σε μία πόλη βιώσιμη και λειτουργική: Μία πόλη χωρίς εμπόδια και φραγμούς, που προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους».
Ανακατασκευή πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ

Παράλληλα με το σύστημα της έξυπνης αποτρεπτικής στάθμευσης, ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει το πρόγραμμα ανακατασκευής πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ σε πολλά σημεία της πόλης. Μάλιστα, έχει ξεκινήσει πιλοτικά τη σήμανση σε ράμπες με κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα, προκειμένου αυτές να είναι όσο το δυνατό πιο ευδιάκριτες σε οδηγούς και πεζούς.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τα καγκελα ξηλωθηκανε , τα εμβολα που ανεβοκατεβαινουν σκουριασανε . οι μπογιες στεγνωσανε οποτε τωρα ηρθε η ωρα για τους αισθητηρες.
Φθηνο-εμπορευμα για το μεροκαματο , δυσκολες εποχες σημερα .....! facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τα καγκελα ξηλωθηκανε , τα εμβολα που ανεβοκατεβαινουν σκουριασανε . οι μπογιες στεγνωσανε οποτε τωρα ηρθε η ωρα για τους αισθητηρες.
Φθηνο-εμπορευμα για το μεροκαματο , δυσκολες εποχες σημερα .....! facepalm 2
Ωρε φιλε να σε ρωτησω βλεπω η απαντησει ειναι της 4,33 πμ δε κοιμασαι η ξυπνας και πας για μπεκατσες Tooth
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ωρε φιλε να σε ρωτησω βλεπω η απαντησει ειναι της 4,33 πμ δε κοιμασαι η ξυπνας και πας για μπεκατσες Tooth

Συνήθως κάνω ενα διάλειμμα από το ... σεχ ... τετοια ώρα. cde
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Silkolene: Επίσκεψη σε έναν κολοσσό της λίπανσης​

127bf024770cc29acf2fc0b0bb8433e2_XL.jpg
Κείμενο και φωτογραφίες του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Silkolene είναι ένας κατασκευαστής λιπαντικών που ασχολείται μόνο με τη μοτοσυκλέτα, πιστός στη φιλοσοφία που υποστηρίζει ότι η εξειδίκευση βελτιώνει το είδος.
Όλοι θέλουμε το καλύτερο για τη μοτοσυκλέτα μας και ένα από τα θεμελιώδη στοιχεία της είναι ένα καλό λιπαντικό λάδι. Στην αρένα υπάρχουν πολλές εταιρείες με εξαιρετικά προϊόντα και η αγγλική φίρμα μας κάλεσε στις εγκαταστάσεις της στο Stoke-on-Trent για να μας δείξει τι σημαίνει αφοσίωση στους δύο τροχούς. Η πόλη είναι γνωστή στον πολύ κόσμο από την ποδοσφαιρική της ομάδα (Stoke City), κατοικείται από περίπου 260.000 ανθρώπους και βρίσκεται στην καρδιά της Βρετανίας, κάπου ανάμεσα σε Manchester και Birbingham. Από τον 17ο αιώνα ηγείται της βιομηχανικής ανάπτυξης στην Αγγλία και η Silkolene αποτελεί ένα από τα πλέον σημαντικά της μέλη, καθώς μέσα από την έρευνα και την εξέλιξη έχει καταστεί σε έναν λίαν σημαντικό παράγοντα για την οικονομία της πόλης και της χώρας ευρύτερα. Η εταιρεία υπάγεται στον όμιλο της γερμανικής Fuchs και αυτό από μόνο του λέει πολλά, καθώς μιλάμε για έναν πραγματικό κολοσσό, που τυγχάνει ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος κατασκευαστής λιπαντικών στον κόσμο.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε καταλάβει, προϊόντα της Fuchs συναντάμε σχεδόν παντού γύρω μας. Αν σκεφτείτε που υπάρχουν τριβές θα βρείτε και κάτι από την εν λόγω εταιρεία. Από τις βιομηχανικές εφαρμογές και την παραγωγή ενέργειας έως τις μετακινήσεις σε έδαφος, νερό και αέρα. Στον B’ Παγκ. Πόλεμο κατασκεύαζε λιπαντικά για κινητήρες αεροπλάνων (Spitfire, Hurricane, Lancaster) ενώ συνεργαζόταν επί πολλά χρόνια με την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, συμμετέχοντας παράλληλα στην εξέλιξη του υπερηχητικού επιβατικού Concorde (το οποίο κοσμούσε για χρόνια το λογότυπό της Silkolene).
Η εμπλοκή με τη βιομηχανία αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών ξεκίνησε το 1982 και από τις αρχές της δεκαετίας του 1990 η εταιρεία επικεντρώθηκε στην τεχνολογία συνθετικών λιπαντικών, συμπεριλαμβανομένων και εστέρων. Πέρα από την αεροδιαστημική μηχανική, η Silkolene εξειδικεύτηκε και στους κινητήρες μοτοσυκλετών και scooter συμμετέχοντας δυναμικά και στους αγώνες. Ξεκίνησε συνεργασία με τη Honda UK Motorcycle Race Team και επενδύοντας σε μεγάλο βαθμό τον τομέα της Έρευνας και της Εξέλιξης (R&D) κατάφερε να καταστήσει τα προϊόντα της πρώτα σε πωλήσεις στη Μεγάλη Βρετανία. Σήμερα τα προϊόντα της κατασκευάζονται όχι μόνο στην Aγγλία, (Hanley, Stoke-on-Trent), αλλά και σε εργοστάσιά της σε Γερμανία, ΗΠΑ και Νοτιοανατολική Ασία. Η Fuchs Silkolene υποστηρίζει πολλά διαφορετικά αθλήματα και πρωταθλήματα σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperBike και SuperSport, το βρετανικό Πρωτάθλημα British SuperBikes, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motorcross, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Speedway, αλλά και το Isle of Man TT.

H “μητέρα” εταιρεία Fuchs έχει ιστορία που μας πηγαίνει πίσω στο 1931, όπου και έχουμε την ίδρυσή της από τον Rudolf Fuchs στο Mannheim της Γερμανίας. Έκτοτε πολλά έχουν αλλάξει, πολλές χώρες έχουν μπει στη λίστα της βιομηχανικής της δραστηριότητας, ενώ μιλώντας στην αμείλικτη γλώσσα των αριθμών το μεγάλο μπαμ έγινε το 2015, όταν και ο τζίρος της ξεπέρασε τα 2 δις. Το σημαντικό ωστόσο είναι η συνεχής εξέλιξη των προϊόντων της, κάτι που επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι το 70% των πωλήσεων της εταιρείας έρχεται από προϊόντα που εξελίχθηκαν την τελευταία 5ετία. Στις μέρες μας, η Fuchs είναι ιδιοκτήτρια 58 διαφορετικών εταιρειών που ασχολούνται με προϊόντα λίπανσης κάθε μορφής. Οι 5 εξ αυτών βρίσκονται στη Γερμανία, 26 στην υπόλοιπη Ευρώπη, 20 σε Ασία/Αφρική και 7 σε Β. και Ν. Αμερική.
Η Fuchs με μια ματιά
silkolene reportaz bikeitgr 00032
  • Νο1 μεταξύ των ανεξάρτητων προμηθευτών λιπαντικών
  • 2,6 δισ. ευρώ πωλήσεις το 2018
  • 5.500 εργαζόμενοι
  • 58 εταιρείες παγκοσμίως
  • Πλήρης σειρά από περισσότερα σπό 10.000 λιπαντικά και εξειδικευμένα προϊόντα
Τι εστί Silkolene

silkolene reportaz bikeitgr 00037
Αφήνοντας το δάσος για να κοιτάξουμε το δέντρο, περνάμε από τη Fuchs στη Silkolene. Η γκάμα της 100% αγγλικής φίρμας παρέχει προϊόντα για οτιδήποτε σχετίζεται με την «υγεία» της «καλής» μας. Ενδεικτικά, είτε έχουμε να κάνουμε με δίχρονο, είτε με τετράχρονο κινητήρα, μπορούμε να βρούμε όχι μόνο το κατάλληλο λάδι για τον κινητήρα αλλά και για τα επιμέρους συστήματα, όπως οι αναρτήσεις, το κιβώτιο ταχυτήτων, το σύστημα ψύξης, μετάδοσης και πολλά άλλα. Όλη η γκάμα προϊόντων ξεπερνά τις πλέον αυστηρες προδιαγραφές των κατασκευαστών (API & JASO MA MA2), ενώ η σειρά προϊόντων τεχνολογίας XP είναι η μόνη που (εργαστηριακά αποδεδειγμένα) προσφέρει 3% αύξηση ιπποδύναμης, έως 18% μειωμένη κατανάλωση λαδιού και έως 11% εξοικονόμηση σε καύσιμο. Αναλογιζόμενοι την παρουσία της Silkolene και στις αγωνιστικές πίστες, όπου όλα δοκιμάζονται στον έσχατο βαθμό, εύκολα μπορούμε να πούμε πως η αγωνιστική τεχνογνωσία περνάει και στην καθημερινότητά μας με τον πλέον απλό τρόπο, δηλαδή τη συντήρηση. Και ποιος δεν θα ήθελε να έχει την επιλογή των καλύτερων στην καθημερινότητα του;
Η Silkolene UK είναι η πρώτη βρετανική εταιρεία λιπαντικών στην οποία απονεμήθηκε η πιστοποίηση BS5750, κάτι που αποτελεί τρανή απόδειξη για μια συνεχή βελτίωση της ποιότητας και των υπηρεσιών της. Με τα χρόνια, η εταιρεία συνέχισε να συλλέγει και να αποκτά αναγνωρισμένα βραβεία και εγκρίσεις, όπως: IATF 16949:2016, ISO 9001:2015, AS/EN 9100:2016, OHSAS 18001, SC 21, ISO 14001:2015, GMP, ISO 50001

Συνεχιζεται.....

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Η ιστορία της Silkolene
silkolene reportaz bikeitgr 00001

1908 - Η εταιρεία Dalton and Company Limited ξεκινά τη δραστηριότητά της στην περιοχή Belper (Derbyshire) με την παραγωγή λιπαντικών για κινητήρες. Ήταν η εποχή όπου οχήματα με μηχανικά σύνολα εσωτερικής καύσης ξεκίνησαν να αντικαθιστούν τα παραδοσιακά ιππήλατα.
1962 - Το πρώτο βρετανικό εργοστάσιο που ξεκινά την παραγωγή φαρμακευτικών και καλλυντικών ποιότητας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
1982 - Πλήρης ενασχόληση με τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εισάγοντας εξειδικευμένα πρόσθετα και λάδια συνθετικής μορφής που έκαναν την εταιρεία να ξεχωρίσει στις πιο απαιτητικές συνθήκες λίπανσης.
1990 – Η Dalton and Company Limited μετονομάζεται επίσημα σε Silkolene Lubricants Plc.
1996 - Η νέα εταιρεία ενσωματώνεται στη Fuchs Lubricants UK, καθιστώντας την σαν τον μεγαλύτερο ανεξάρτητο παραγωγό λιπαντικών παγκοσμίως. Η Silkolene έχει εξελιχθεί σε μια πραγματικά παγκόσμια μάρκα με πολυετή εμπειρία και τώρα τα προϊόντα της διατίθενται σε περισσότερες από 50 χώρες. Τα Premium προϊόντα της είναι εστιασμένα 100% στη μοτοσυκλέτα και παράγονται χρησιμοποιώντας όλη τη σύγχρονη διαθέσιμη τεχνολογία σε πρόσθετα και συνθετικά λιπαντικά. Με την τεράστια εξέλιξή της καταφέρνει να καθιερωθεί στη συνείδηση του μοτοσυκλετιστή, προσφέροντάς του την καλύτερη δυνατή απόδοση και προστασία. Η γκάμα της καλύπτει κάθε είδους ανάγκη και κάθε τύπο μοτοσυκλέτας, με τη μεγάλη αναγνώριση να έρχεται μέσα από την επιλογή της από πολλές αγωνιστικές ομάδες πρωταθληματικού χαρακτήρα.

2019 – Τα προϊόντα της χρησιμοποιούνται από επαγγελματικές αγωνιστικές ομάδες των MotoGP, WSBK, BSB, International Speedway, Motocross, Karting.
Τεχνολογία στο έπακρο
silkolene reportaz bikeitgr 00021
Οι εγκαταστάσεις της Silkolene έχουν έκταση 89.000τμ, απασχολούν 350 μόνιμους εργαζόμενους και βρίσκονται κυριολεκτικά μέσα στην πόλη, αλλά -από τις συζητήσεις που κάναμε με τους ντόπιους- αυτό δεν ενοχλεί κανέναν. Δεν είναι θέμα θέσεων εργασίας που επιφέρουν ανοχή, είναι ξεκάθαρη η υπερηφάνεια των κατοίκων για την “εταιρεία τους”. Σαν κλασσικό εργοστάσιο με ιστορία, τα -άψογα συντηρημένα- κτίρια ποικίλουν κατασκευαστικά και σχηματικά, καταφέρνοντας να συνυπάρχουν σε πλήρη αρμονία. Tα χρέη της ξενάγησης ανέλαβε ένας 40ρης Ολλανδός PR, ο συμπαθέστατος και απόλυτα ενημερωμένος -όπως αποδείχθηκε στο τέλος της ημέρας- Joost Van Genderen, ξεκινώντας από τα διοικητικά τμήματα, κατόπιν στα παραγωγικά, στο “πακετάρισμα” και, τέλος, στα αμέτρητα εργαστήρια (R&D, Quality Control Analysis, Customer Service Samples Analysis, Τριβολογία). Εργαστήριο που μετράει τη ρευστότητα ενός λιπαντικού μετά από συγκεκριμένη χρήση, εργαστήριο όπου πειραματίζονται φοιτητές(!) για την πρακτική τους εργασία, εργαστήριο για ότι μπορείτε να φανταστείτε σε μια εταιρεία με ετήσια παραγωγή 120.000 τόνων σε λιπαντικά και συντηρητικά προϊόντα.
Οι αυτοματισμοί είναι αυτοί που εντυπωσιάζουν σε πρώτη φάση, ρομπότ 4-Axis τελευταίας τεχνολογίας φροντίζουν για μια αλάνθαστη, ταχεία και σίγουρη εργασία. Σε σχετική μας ερώτηση, μπορούν και εκτελούν ταυτόχρονα έως και 15 διαφορετικές “εντολές”, με τον ανθρώπινο παράγοντα να μένει σε θέση παρατηρητή. Περισσότεροι από 40 χημικοί με εκτεταμένες τεχνολογίες και γνώσεις εφαρμογών έρχονται σε τακτικές επαφές με διάφορους κατασκευαστές, φορείς του κλάδου και προμηθευτές εξαρτημάτων, έτσι ώστε από κοινού να εντοπίζουν και να αντιλαμβάνονται όλες τις ανάγκες των μοτοσυκλετιστών.
silkolene reportaz bikeitgr 00015
Μελετώντας τον ανταγωνισμό, συλλέγοντας πληροφόρηση από απλούς μηχανικούς έως και εργοστασιακές αγωνιστικές ομάδες, αποσύρονται στα εργαστήρια και με τον state-of-the-art εξοπλισμό που έχουν στη διάθεσή τους φροντίζουν για το αύριο. Δεν είναι τυχαίο που η Honda, ο Νο1 κατασκευαστής στον κόσμο, εμπιστεύεται τη Silkolene για την παραγωγή των λιπαντικών της! Κάτι αντίστοιχο γίνεται και με πολλές αγωνιστικές ομάδες, ακόμα και του MotoGP!
Στην Ελλάδα τα προϊόντα μοτοσυκλέτας, ATV και scooter διανέμονται από τη Mototrend SA, γνωστή στο χώρο από την αντιπροσώπευση εταιρειών όπως οι Kymco, Voge και Gemini.
Μπορείτε να δείτε όλη τη διαθέσιμη γκάμα προϊόντων της Silkolene ΕΔΩ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Όχι ρε πστ μ !... γερμανικης ιδιοκτησίας λάδια βάζω στο Ηonda μου ως γνήσια ....! facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κύπρος - Αντιδράσεις για υποχρεωτική χρήση μπουφάν με αερόσακο​

a86254f0c7e6eea8ad8fcba38f427a8a_XL.jpg

Το Υπουργείο Μεταφορών της Κύπρου θέλει να υποχρεώσει βάσει νόμου τους επαγγελματίες αναβάτες μοτοσυκλέτας να φορούν μπουφάν με αερόσακο, όμως η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου (CMRC) αντιτίθεται στο σχέδιο αυτό με συγκεκριμένα επιχειρήματα.
Ο συγκεκριμένος νόμος αναφέρει πως οι επαγγελματίες αναβάτες μοτοσυκλέτας πρέπει να φορούν κράνος, jacket με ανακλαστικές ταινίες, τεχνικό ρουχισμό με προστατευτικά σε γόνατα, πλάτη και γοφούς και ειδικό αερόσακο.

Περιέργως δεν γίνεται πουθενά λόγος για το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος ενός μπουφάν με αερόσακο, κάτι που πιστεύουμε θα είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα στην εφαρμογή ενός ανάλογου νόμου, με την CMRC να έχει διαφορετικές ενστάσεις.
Πρώτα απ’ όλα η Λέσχη Δικαιωμάτων Μοτοσικλετιστών Κύπρου αναφέρει πως είναι δύσκολο να οριστεί ένας “επαγγελματίας” αναβάτης. Επαγγελματίας αναβάτης θεωρείται γενικά ο courier, ο ταχυδρόμος, ή κάποιος που δουλεύει κυρίως πάνω σε μοτοσυκλέτα, αλλά αυτός ο ορισμός δεν καθορίζεται με κάποιο νόμο.

Δεύτερη ένσταση της CMRC είναι η σύνδεση του αερόσακου με τη μοτοσυκλέτα μέσω καλωδίου (για όσους αερόσακους χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα) και η πιθανή ενεργοποίηση του από λάθος κίνηση του αναβάτη ή από λακκούβα του δρόμου.
Για τους αερόσακους χωρίς καλώδιο (η CMRC τους αποκαλεί “algorithm airbags”, ήτοι αερόσακους που ανιχνεύουν σύγκρουση / πτώση με αισθητήρες και αλγόριθμο), η ένσταση βρίσκεται στο υποθετικό σενάριο του “κι αν ξεχάσεις να τις φορτίσεις;”
Επίσης η CMRC δεν θέλει τους αστυνομικούς να επιθεωρούν τους αναβάτες ώστε να διαπιστώσουν αν φέρουν μπουφάν με αερόσακο, καθώς θεωρεί τον έλεγχο “σωματική έρευνα”! Υπερβολικούς τους βρίσκουμε. Καταρχήν τα μπουφάν με αερόσακο το αναγράφουν πάνω τους, κι αν φοράει κανείς αερόσακο κάτω απ’ αυτά, ας ανοίξει το μπουφάν να τον δείξει. Δεν χρειάζεται να… γδυθείς για να δει ο άλλος τον αερόσακο.

Τέλος η CMRC αναφέρει πως οι αερόσακοι για μοτοσυκλέτα είναι πρόσφατη τεχνολογία, και δεν υπάρχει για την ώρα κάποιο ευρωπαϊκό στάνταρ ασφαλείας που να ελέγχει την λειτουργία τους.
Δεν ξέρουμε πως σας φαίνονται τα παραπάνω, εμάς πάντως τα επιχειρήματα της CMRC δεν μας έπεισαν εντελώς, ενώ η άποψη της Λέσχης περί ασφάλειας στους επαγγελματίες αναβάτες περιορίζεται στην παροχή κράνους και εκπαίδευσης από τον εργοδότη.
Με πληροφορίες από άρθρο της FEMA.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σε ποια χώρα είναι απαγορευμένοι οι αγώνες ταχύτητας από το 1955;​

Γίνεται προσπάθεια άρσης απαγόρευσης στην Ελβετία​


HillsAreAlive_Picture (1).jpg

H πανέμορφη (και πανάκριβη) Ελβετία βρίσκεται ανάμεσα σε Γαλλία, Γερμανία, Αυστρία και Ιταλία, όμως σε αντίθεση με τις “petrolhead” γειτονικές χώρες, η ίδια έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τους αγώνες και την ταχύτητα

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Παρόλο που οι γύρω χώρες έχουν ένα πλούσιο αγωνιστικό καλεντάρι για οτιδήποτε μηχανοκίνητο, η Ελβετία έχει απαγορεύσει τους αγώνες σε πίστα από το 1955!
Εκείνη τη χρονιά έλαβε χώρα στον 24ωρο του Le Mans το μεγαλύτερο δυστύχημα στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όταν ο οδηγός της Mercedes, Pierre Levegh καθώς και 84 θεατές έχασαν την ζωή τους, ενώ τραυματίστηκαν πάνω από 120 άτομα. Αποτέλεσμα αυτού του τραγικού γεγονότος, η γειτονική Ελβετία απαγόρευσε όλους τους αγώνες. Παρόλα αυτά, το 2015 πραγματοποιήθηκε μια επίδειξη αυτοκινήτων Formula E (δηλαδή ηλεκτροκίνητων) στους δρόμους της Γενεύης αλλά και ένας αγώνας Formula E GP στη Ζυρίχη, το 2018.
Στις μέρες μας, η Ελβετία συνεχίζει να απαγορεύει αγώνες ταχύτητας, όμως αρκετές τοπικές αρχές προσπαθούν να φέρουν την κουβέντα και πάλι στο τραπέζι το ερχόμενο καλοκαίρι και να συζητηθεί το ενδεχόμενο της άρσης των απαγορεύσεων.
Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που πάει να γίνει κάτι τέτοιο, όμως όσοι βλέπουν με καλό μάτι τον μηχανοκίνητο αθλητισμό (είτε είναι φίλοι του, είτε έχουν καταλάβει τα οικονομικά μεγέθη) θεωρούν ότι λόγω της εξέλιξης των οχημάτων, των standard ασφαλείας και της τεχνολογίας, ίσως καταφέρουν να αλλάξουν την γνώμη της πλειοψηφίας του Κοινοβουλίου.
Υ.Γ. Σε αυτό το σημείο καλό είναι να θυμίσουμε την γενικότερη «απέχθεια» του ελβετικού κράτους για την ταχύτητα αλλά και την εξαιρετικά αυστηρή αντιμετώπιση όσων τρέχουν σε δημόσιους δρόμους. Το 2010, ένας Σουηδός οδηγός μιας Mercedes SLS AMG φωτογραφήθηκε ενώ έτρεχε με 290km/h σε δρόμο με όριο 120km/h. Το πρόστιμο-ρεκόρ έφτασε το ένα εκατομμύριο ευρώ (!), αφού η ποινή συνυπολογίζει το μέγεθος της παράβασης αλλά και την οικονονική κατάσταση του παραβάτη.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Hippo: Υπηρεσίες ενοικίασης και μίσθωσης δικύκλων​

Η νεοσύστατη εταιρεία προσφέρει ελκυστικά πακέτα για την κάλυψη προσωρινών ή και πιο μακροπρόθεσμων αναγκών μετακίνησης.
Η Hippo ιδρύθηκε το 2021 και ανήκει στη Muvus, αντιπρόσωπο στην Ελλάδα των Royal Enfield, CFMOTO, NIU, Polaris και πολλών άλλων εταιρειών (λ.χ. Yuasa). Η διαθέσιμη γκάμα δικύκλων που προσφέρει αφορά όλες τις μάρκες που αντιπροσωπεύει η Muvus, αλλά και άλλα δημοφιλή μοντέλα άλλων κατασκευαστών, όπως οι Honda, Lambretta, SYM, Yamaha.

Οι επιλογές περιλαμβάνουν από ηλεκτρικά ποδήλατα Ecobike, ηλεκτρικό πατίνι και τα περισσότερα μοντέλα σκούτερ της NIU, βενζινοκίνητα σκούτερ διαφόρων κατασκευαστών και μοτοσυκλέτες, οι οποίες φτάνουν ως τα 650 κυβικά των Royal Enfield Interceptor και CFMOTO 650 σε εκδόσεις MT και GT.
hippo 1

Μέσω της Hippo ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να νοικιάσει οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ή άλλο δίκυκλο του διαθέσιμου στόλου, κάνοντας την κράτηση μέσω μιας απλής ηλεκτρονικής φόρμας στην ιστοσελίδα της εταιρείας, όπου βλέπει και αναλυτικά όλα τα εμπλεκόμενα κόστη.
Οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν κράνος (αν επιθυμεί ο πελάτης), οδική βοήθεια, απεριόριστα χιλιόμετρα (για μοτοσυκλέτες άνω των 300 cc και για ελάχιστη ενοικίαση 3 ημερών), δωρεάν ακύρωση της κράτησης αν προκύψει κάποιο απρόοπτο και διάφορες επιλογές ασφαλιστικής κάλυψης, ενώ η Hippo προσφέρει πλήρη υποστήριξη κάθε μέρα, όλη τη μέρα, για όλη τη διάρκεια της ενοικίασης.
royal enfield interceptor 650

Αυτή η διαδικασία αφορά την ενοικίαση για περίοδο από μια μέρα ως έναν ολόκληρο μήνα, ενώ για μεγαλύτερα διαστήματα η μοτοσυκλέτα μπορεί να μισθωθεί (leasing). Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης αποστέλλει μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας – ή και με φυσική παρουσία στο σημείο εξυπηρέτησης – το ενδιαφέρον του για συγκεκριμένο μοντέλο και στη συνέχεια λαμβάνει προσφορά, η οποία προσαρμόζεται ως την τελική σύμβαση που θα υπογραφεί με τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί, τα χιλιόμετρα που προβλέπει πως θα κάνει, τις ασφαλιστικές καλύψεις κ.ο.κ.
Η μακροχρόνια μίσθωση μπορεί να έχει διάρκεια από 6 ως 36 μήνες.
NIU NQi Pro Cargo

Εκτός των παραπάνω προγραμμάτων που απευθύνονται σε ιδιώτες, η Hippo προσφέρει και ολοκληρωμένες εταιρικές λύσεις για μίσθωση δικύκλων με αρκετά προνόμια.
Η ενοικίαση/μίσθωση μπορεί να γίνει ακόμη και για μια μέρα, προς διευκόλυνση επιχειρήσεων που θέλουν να ικανοποιήσουν συγκεκριμένες μέρες με ιδιαίτερο φόρτο εργασίας, χωρίς να απασχολούν το δίκυκλο για μέρες που δεν το χρειάζονται.

Μπορεί φυσικά να έχει και μεγαλύτερη διάρκεια, είτε με τον μήνα ή τον χρόνο, προφανώς πετυχαίνοντας συμφερότερες χρεώσεις όσο το διάστημα μεγαλώνει.
Τα οφέλη της χρήση ενοικιαζόμενων και μισθωμένων οχημάτων μπορούν να είναι σημαντικότατα, καθώς ο πελάτης δεν ασχολείται με κανένα από τα τετριμμένα κόστη της ιδιοκτησίας (ελαστικά, αναλώσιμα, συντήρηση), τέλη κυκλοφορίας κλπ, εξυπηρετώντας τις καθημερινές του ανάγκες μόνο τις μέρες που πραγματικά χρειάζεται το δίκυκλο, ή οργανώνοντας μια εκδρομή με μια μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα.
Hippo Rent Lease Ride
Ν. Δημητρακοπούλου 116
11741 Κουκάκι, Αθήνα
Τηλέφωνα: 2109213608, 6980599951
Web: https://hipporent.gr/

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom