Ρεκόρ Guinness

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Polini: Παγκόσμιο ρεκόρ 750 χιλιομέτρων με minibike!​

Άθλος πάνω σε μίνι μοτοσυκλετάκι

Μια μοναδική νίκη, ένα πραγματικά δύσκολο ρεκόρ. Είκοσι τέσσερις ώρες πάνω στη σέλα (ποια σέλα;) ενός minibike και παραπάνω από 750 διανυθέντα χιλιόμετρα!
Ο Ιταλός δημοσιογράφος Valerio Boni – όχι στην πρώτη του νιότη – μαζί με την Polini Motori πέτυχαν οι δυο τους ένα εξαιρετικό παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες, 24ωρης δοκιμασίας.

Δεν έγινε τώρα η επίτευξη του ρεκόρ, πέρσι έγινε, αλλά το κατόρθωμα γιορτάζεται μέχρι σήμερα (ακόμα κι από την εταιρία που στέλνει δελτία τύπου) και φυσικά παραμένει άπιαστο.

Ο πωπός του Βαλέριο πρέπει να είναι φτιαγμένος από σίδερο, τσιμέντο, δεν εξηγείται αλλιώς να οδηγάει επί 24 ώρες ένα τόσο μικρό μηχανάκι με τα γόνατα τέρμα διπλωμένα.

Το ρεκόρ έγινε στην πίστα Laghi στο Castelletto di Branduzzo και ο Valerio με την υποστήριξη της ομάδας , κατέγραψε το ρεκόρ των 751.488 km κάνοντας συνολικά… 1.236 γύρους… ουφ, ζαλάδα!

Χρησιμοποιώντας ένα μόνο MiniBike Polini 910 Carena RS με ιπποδύναμη 6.2 ίππων, μετά από 24 ώρες, 17 στάσεις για ανεφοδιασμό, 1 αλλαγή ελαστικών μπροστά και 3 πίσω, 1 νέα αλυσίδα, 2 ζευγάρια νέα τακάκια και 1 συμπλέκτη, η καρό σημαία σημείωσε το νέο ρεκόρ. Ένα Παγκόσμιο ρεκόρ Guinness παρακαλώ, να, υπάρχει και το δίπλωμα…



Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο Παγκόσμιο ρεκόρ σούζας χωρίς χέρια (Video)​

580 μέτρα και 81 εκατοστά​



Ο Λιθουανός Arūnas Gibieža είναι ο νέος κάτοχος του ρεκόρ Guiness, αφού έκανε σούζα χωρίς χέρια για 581 μέτρα και 81 εκατοστά

Φωτoγραφίες: Red Bull Content Pool​

Ο 32χρονος αθλητής της Red Bull είναι επαγγελματίας stunt rider που έχει κάνει περισσότερες από 400 επιδείξεις σε 25 χώρες.
Ο Arūnas Gibieža ξεκίνησε τα πρώτα «ακροβατικά» με δίκυκλο σε ηλικία 10 ετών με το scooter της αδερφής του. Σε πολύ λίγο καιρό ξεκίνησε να κάνει τις πρώτες του σούζες.
Η προσπάθεια για την κατάκτηση του ρεκόρ έγινε στην πρωτεύουσα της χώρας του, στο Βίλνιους, στις 3 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια του Red Bull Showrun. Σε ένα σόου που όσοι παρακολούθησαν είδαν ασύλληπτα κόλπα με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.
Arnas Gibiea wheelie record 2

Στο κέντρο του Βίλνιους και μπροστά σε χιλιάδες συμπατριώτες του, ο Arūnas έκανε την απόπειρα σε κλειστό δημόσιο δρόμο μήκους 850 μέτρων.
Η μεγάλη πρόκληση του Λιθουανού ήταν να διατηρήσει ταχύτητα 70 χλμ/ώρα, γεγονός που προκάλεσε την υπερθέρμανση του πίσω φρένου.
Ξεπερνώντας όλα τα εμπόδια και μόλις στην πρώτη του προσπάθεια κατέρριψε το ρεκόρ που κατείχε ο Ινδός Rohitesh Upadhyay από το 2019, με σούζα χωρίς χέρια για 567 μέτρα

Δείτε εδώ το νέο Παγκόσμιο Ρεκό σούζας χωρίς χέρια

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

CFMOTO ZFORCE 1000 Sport – Ρεκόρ Γκίνες με 5 backflip σε 2 λεπτά [Βίντεο]​



Το μεγάλο SxS της CFMOTO έγραψε ιστορία για λογαριασμό τηλεοπτικής εκπομπής στην Ιταλία.

Ο Maurizio Perin είναι ένας από τους πιο γνωστούς stunt riders της Ιταλίας, αλλά και μάνατζερ της CFMOTO Italia. Αυτές οι δύο ενασχολήσεις του συναντήθηκαν την Κυριακή 6 Μαρτίου 2023 στη διάρκεια της τηλεοπτικής εκπομπής Lo Show dei Record (το Σόου των Ρεκόρ), όπου ο Perin θα επιχειρούσε να γράψει ένα νέο ρεκόρ Γκίνες.

Οδηγώντας ένα Side-by-Side (SxS) CFMOTO ZForce 1000 Sport – με V2 963 κ.εκ. και 78 hp – σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην πίστα της Monza, ο Perin έπρεπε να εκτελέσει 5 διαδοχικά επιτυχή backflips, δηλαδή περιστροφές 360 μοιρών στον αέρα, σε διάστημα μικρότερο των 3 λεπτών.
cfmoto zforce 1000 sport 00006
Ο Ιταλός το κατάφερε και με το παραπάνω, καταφέροντας και τα 5 ακροβατικά με απόλυτη επιτυχία σε μόλις 1 λεπτό και 51.4 δευτερόλεπτα, για να γράψει το όνομά του σε ένα ασυνήθιστο ρεκόρ στο Βιβλίο Γκίνες (Guinness).
Δείτε την προσπάθεια του Perin στο βίντεο που ακολουθεί.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι 2 φίλοι που γύρισαν τον κόσμο με SH και αμαξίδιο και μπήκαν στο βιβλίο Γκίνες​













Οι Sidecar Guys απέδειξαν ότι η Adventure μοτοσυκλέτα είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεσαι, αν θέλεις να γυρίσεις τον κόσμο.

Στον κόσμο του μοτοσυκλετιστικού ταξιδιού, οι επιβλητικές σύγχρονες μοτοσυκλέτες και το μάρκετινγκ για... «τολμηρούς και γενναίους» αναβάτες, έχουν δημιουργήσει εντυπώσεις ότι χρειάζεσαι ένα δίτροχο θηρίο, για να ταξιδέψεις μεγαλεπήβολα. Κι όμως όχι! Αυτό απέδειξαν οι Matt Bishop και Reece Gilks, γνωστοί και ως Sidecar Guys, που έκαναν τον γύρο του κόσμου, με ένα Honda SH300, εξοπλισμένο με ένα sidecar ιδιοκατασκευή! Και η επιμονή τους, ανταμείφθηκε με μια θέση στο βιβλίο Guinness!


Το ταξίδι των Bishop και Gilks διήρκεσε από το τέλος του 2017 περίπου μέχρι και τις αρχές του 2019, φυσικά ως project ξεκίνησε να σχεδιάζεται και αρκετά νωρίτερα. Το εγχείρημα ήταν αρκετά δύσκολο, και για κάποιους πολύ συγκεκριμένους λόγους: Κανένας από τους δύο φίλους δεν είχε εμπειρία οδήγησης δικύκλου, ούτε και δίπλωμα για μηχανάκι, τα οποία μάλιστα έβγαλαν πριν ξεκινήσει το ταξίδι!
Και γιατί να επιλέξουν λοιπόν, ένα 300άρι scooter με αμαξίδιο-ιδιοκατασκευή; Οι δύο φίλοι δηλώνουν ευθαρσώς, ότι ο λόγος ήταν... για να βγάλουν λάθος όλο τον κόσμο της Μεγάλης Βρετανίας, ο οποίος τους έχει φλομώσει με «ξενοφοβικά σχόλια για τους ανθρώπους του υπόλοιπου κόσμου.

Η θεωρία μας ήταν ότι δεν θα τα κατάφερνε κανένας να τα βγάλει πέρα, σε όλο τον κόσμο, με ένα τόσο ακατάλληλο όχημα, από μόνος του και ότι θα χρειαζόμασταν την βοήθεια των ανθρώπων που θα συναντάγαμε καθημερινά». Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά οι Bishop και Gilks, ήταν πολλές οι φορές, τελικά, που χρειάστηκαν την συνδομή των συνανθρώπων τους σε όλο το ταξίδι, είτε για τεχνική βοήθεια είτε για φιλοξενία.

Η τεράστια διαδρομή που πραγματοποίησαν έφτασε τα 34.000 χιλιόμετρα: Ξεκίνησαν από το Λονδίνο για να φτάσουν στο Cape Town της Ν. Αφρικής, μέσω της ανατολικής ακτής της ηπείρου, από το Σαντιάγο της Χιλής μέχρι το Vancouver του Καναδά και τέλος, από το Βλαδιβοστόκ της Ρωσίας, μέσω του υπερσιβηρικού αυτοκινητόδρομου, στην Μ. Βρετανία και στο Λονδίνο.

Στην πορεία τους, οι 2 φίλοι προσπάθησαν να συγκεντρώσουν πόρους και να τραβήξουν την προσοχή, υπέρ της κατάργησης της σημερινής σκλαβιάς, ένα ζήτημα που δυστυχώς απασχολεί ακόμα πολλά σημεία του κόσμου.

Κάπως έτσι, με την διέλευση τους από 35 χώρες και κάνοντας το ταξίδι μέσα σε 455 ημέρες, οι δύο φίλοι εξασφάλισαν μια θέση στο βιβλίο Guinness, ενώ στο κανάλι τους στο Youtube δημοσιεύεται υλικό από το τρελό ταξίδι τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εσείς σε πόσες χώρες μπορείτε να ταξιδέψετε σε 24 ώρες;​

Ο Thierry Sarasyn επισκέφθηκε 15 χώρες σε 22 ώρες​




Ο Βέλγος δημοσιογράφος Thierry Sarasyn με ένα Kawasaki Versys 1000 διένυσε σε 22 ώρες 2.280 χλμ. περνώντας από 15 χώρες και «έγραψε» νέο ρεκόρ
Ξεκίνησε από την Πολωνία λόγω της εγγύτητας της συγκεκριμένης σε μεγάλο αριθμό χωρών. Βρέθηκε στην Βόρεια Ιταλία και στη συνέχεια κατευθύνθηκε βόρεια προς στην Ολλανδία. Στο τέλος το κοντέρ του Versys 1000 έχει 2.280 χλμ. περισσότερα και ολοκλήρωσε τον άθλο σε 22 ώρες.
Ο Sarasyn είχε στόχο να ολοκληρώσει το ταξίδι, χωρίς ωστόσο να παραβιάσει τα όρια ταχύτητας που ισχύουν σε κάθε χώρα. Υποστηρικτές του εγχειρήματος ήταν η Brisgestone και η Motul. Όπως αναφέρει το RideApart ο Βέλγος τρεφόταν για 22 ώρες με φαγητό αστροναυτών και ισοτονικά.
thierry sarasyn 3

O Sarasyn ήταν ο κάτοχος και του προηγούμενου ρεκόρ, αφού το 2022 με ένα MV Agusta Super Veloce είχε ταξιδέψει σε 13 χώρες.
thierry sarasyn 4



Kawasaki ρεεεεεεεεεεεεε αιντε μας εχετε σκοτισει τον ερωτα με κατι πεν φε Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ivan Cervanes και Triumph Tiger 1200 GT Explorer: Ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες - Video​

4.012 χιλιόμετρα, 317 γύροι στο Nardo, 167.79 χλμ./ώρα μέση ωριαία ταχύτητα, 520 λίτρα βενζίνης
Ivan Cervantes and Triumph Guinnes Record


Ο Iván Cervantes, 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Enduro και πρεσβευτής της Triumph, σημείωσε ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη διανυθείσα απόσταση σε 24 ώρες με μοτοσυκλέτα, διανύοντας 4.012,53 χιλιόμετρα σε 24 ώρες στην οβάλ πίστα του Nardo, με την Triumph Tiger 1200 GT Explorer.

Θυμίζουμε πως ο Ισπανός πρωταθλητής του Enduro ο οποίος από τον Ιούλιο του 2021 αποτελεί έναν εκ των Παγκόσμιων Πρεσβευτών της Triumph έχει αναλάβει την εξέλιξη των εκτός δρόμου μοντέλων της βρετανικής εταιρείας. Ταυτόχρονα ο ίδιος αγωνίζεται σε αγώνες Rally Raid με την Triumph Tiger Rally Pro, πετυχαίνοντας νίκες σε αγώνες όπως το Baja Aragón, το 1000 Dunas Raid και τον αγώνα Basella Maxi-Trail Race.

Ωστόσο αυτή τη φορά το έργο που του ανατέθηκε ήταν διαφορετικό και… ασφάλτινο. Ο Ισπανός με την Triumph έβαλαν ως στόχο να σημειώσουν νέο ρεκόρ Guinness για τη μεγαλύτερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ μοτοσυκλέτα σε 24 ώρες. Όπλο του Cervantes στο δρόμο προς το ρεκόρ ήταν μια Tiger 1200 GT Explorer του 2023. Για να προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα ο Ισπανός επιστράτευσε την αγωνιστική του Tiger 1200 Rally Pro, αλλά και τον καθηγητή Andrew Bagshaw στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ ώστε να σχεδιάσουν προσεκτικά τη στρατηγική διατροφής και ύπνου.
Ivan Cervantes, Triumph

Στις 30 Απριλίου του 2023, ο Cervantes βρέθηκε με την Triumph Tiger 1200 GT Explorer στο κέντρο δοκιμών του Nardo της Ιταλίας, που ιδρύθηκε το 1975 και ανήκει στην Porsche από το 2012, ώστε να καταρρίψει το ρεκόρ των 3.406,17 χιλιομέτρων που κρατούσε ο Αμερικανός Carl Reese από τις 26 Φεβρουαρίου 2017.
Nardo


Κι ο Ισπανός τα κατάφερε! Διανύοντας 317 γύρους κινούμενος με ταχύτητες άνω των 200 χλμ./ώρα διέλυσε το ρεκόρ των 24 ωρών, ξεπερνώντας το κατά... 600 χιλιόμετρα. Το ρεκόρ παρακολούθησε και επιβεβαίωσε κριτής του GUINNESS WORLD RECORDS με την τελική επιβεβαιωμένη απόσταση να φτάνει τα 4.012,53 χιλιόμετρα, απόσταση που ισοδυναμεί με ταξίδι από το Λονδίνο στη Μεγάλη Πυραμίδα της Γκίζας στην Αίγυπτο μέσα σε 24 ώρες!
Ivan Cervantes, Triumph

Η Triumph Tiger 1200 GT Explorer που χρησιμοποιήθηκε για το ρεκόρ επιλέχθηκε τυχαία από τη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Triumph στο Hinckley του Ηνωμένου Βασιλείου. Δεν υπήρξαν τροποποιήσεις πάνω της, εκτός από την ολοκλήρωση του πρώτου σέρβις πριν από την προσπάθεια. Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 30 λίτρων και η προστασία από τον άνεμο βοήθησαν τον Ισπανό ώστε να συνεχίσει να οδηγεί χωρίς διακοπή, ενώ οι θερμαινόμενες χειρολαβές και η θερμαινόμενη σέλα παρείχαν πρόσθετη άνεση κατά τις κρύες πρωινές ώρες και τις απροσδόκητες βροχοπτώσεις.
Ivan Cervantes, Triumph

Μετά την επίτευξη του ρεκόρ ο Iván Cervantes δήλωσε: "Η Tiger 1200 GT Explorer ήταν η τέλεια μοτοσυκλέτα για αυτή την προσπάθεια. Είναι πολύ άνετη στην οδήγηση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σίγουρα, το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν ο καιρός, επειδή κάποια στιγμή είχαμε βροχή, αλλά αυτή η μοτοσυκλέτα έχει πολύ μεγάλη ζελατίνα και εξαιρετική προστασία, γεγονός που με βοήθησε πολύ. Δεν είναι εύκολο να οδηγείς για 24 ώρες στη σειρά, αλλά, τελικά, το ρεκόρ είναι δικό μου με αυτή την καταπληκτική μοτοσυκλέτα!”
Ivan Cervantes, Triumph

O Nick Bloor, Διευθύνων Σύμβουλος της Triumph Motorcycles με τη σειρά του ανέφερε τα εξής: Το επίτευγμα του Ivan να κατακτήσει το συγκεκριμένο ρεκόρ Γκίνες με την Tiger 1200 είναι απλά απίστευτο! Η αποφασιστικότητα και η επιμονή του τον οδήγησαν όχι μόνο να καταρρίψει το υπάρχον ρεκόρ, αλλά και να προσθέσει σχεδόν 20% στην απόσταση που διένυσε σε 24 ώρες. Μια εξαιρετική προσπάθεια, την οποία όλοι στην Triumph είναι περήφανοι που την υποστήριξαν".


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ultraviolette F77 - Έσπασε ρεκόρ απόστασης σε 22 ημέρες οδήγησης​

c162923d296402e4c544d7049fce55e8_XL.jpg

Η ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα μπήκε σε δύο σημαντικά βιβλία ρεκόρ της Ασίας.

Ένας από τους πρώτους ιδιοκτήτες της ηλεκτρικής Ultraviolette F77, από το Chennai της Ινδίας, αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο ταξίδι 22 ημερών, κυνηγώντας το ρεκόρ απόστασης και μια θέση στα βιβλία. Ο κύριος Baala Manikandan εξοπλίστηκε με 55 κιλά αποσκευές (!) και αναχώρησε, καταφέρνοντας να διανύσει 6.727 χιλιόμετρα σε 22 ημέρες, δηλαδή περίπου 306 χιλιόμετρα την ημέρα. Δηλαδή, ο Manikandan εξαντλούσε πλήρως την μπαταρία της F77 του, κάθε μέρα.

Το ταξίδι δεν ήταν εύκολο, καθώς ο Manikandan οδήγησε σε πολλαπλές συνθήκες, σε θερμοκρασίες που κυμαίνονταν από 45 έως και -15 βαθμούς Κελσίου, δοκιμάζοντας προφανώς και τις ικανότητες μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας σε τέτοιες συνθήκες. Το κατόρθωμα του, καταγράφηκε στα βιβλία ρεκόρ της Ινδίας αλλά και της Ασίας, ως η μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε με ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η εξοικονόμηση καυσίμου που πέτυχε ο Manikandan, οδηγώντας ηλεκτρική και όχι βενζινοκίνητη μοτοσυκλέτα, ανέρχεται στα 270 λίτρα περίπου, ενώ το ίδιο ρεπορτάζ αναφέρει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα ήταν, για τον ίδιο λόγο, κατά 645 κιλά μικρότερες.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Φτου ... μισό να ξυσω το μολύβι με το ...νύχι.
Έστω μοτοσυκλέτα που καίει 7 λιτρα στα 100. Άρα στα συνολικά 6727 km έκαψε (67,27 κατοσταρες επί 7 ltr) : 471 λίτρα βενζίνης άρα βάρος (έστω με 0,78 ειδικό βάρος βενζίνης) : 368 κιλά καύσιμο.

Και άντε και 1 αλλαγή λαδιών 5 λίτρα (βάρος 4,5 κιλά) , όχι θέλω να είμαστε δίκαιοι και .... "ακριβολογοι"...! Tooth
Σύνολο λοιπόν καμμένων υδρογονάνθρακων 372,5 κιλά ... μέχρι τα 645 του ινδου ?....!cdefghigi

Πέραν της πλάκας του εντυπωσιασμου αυτό που δεν έχουμε καταλάβει εμείς οι ...θνητοι...είναι η ισχύς του μέσου (μεταφορικό έργο / απαιτούμενο χρονο) Ακόμη και με ένα ποδήλατο θα μπορούσαν να γίνουν τα 6000 km σε πόσο χρόνο όμως ? Είμαστε έτοιμοι να αποδεχτούμε το επιπλέον κοστος για .... "αργό κύλισμα του χρόνου" σε ένα ταξίδι μέχρι να ανακαλυφτεί το ..."αεικίνητο" ?.....!cdefghig
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέο ρεκόρ Guinness για τον γηραιότερο αναβάτη που συμμετείχε σε αγώνα​

leslieharris4.jpg

Η αγάπη για τη μοτοσυκλέτα και τους αγώνες δεν σταματά ποτέ. Τρανή απόδειξη ο Leslie Harris, ο οποίος κατέχει πλέον το ρεκόρ Guinness, ως ο γηραιότερος αναβάτης που έχει συμμετάσχει σε αγώνα.

Νωρίτερα φέτος, και μόλις 3 εβδομάδες πριν τα 98α γενέθλιά του, ο Leslie Harris από τη Νέα Ζηλανδία έλαβε μέρος στο 43ο Pukekohe Classic Motorcycle Festival στο Όκλαντ. Αυτός ο αγώνας είναι αγώνας σταθερότητας, που σημαίνει ότι οι συμμετέχοντες προσπαθούν να διατηρήσουν όσο περισσότερο μπορούν τον ίδιο ρυθμό σε κάθε γύρο.



Είναι ένας αγώνας που έχει ξανασυμμετάσχει ο Leslie, τον οποίο μάλιστα είχε κερδίσει το 2019, σε ηλικία 93 ετών. Για το 2023 ο Νεοζηλανδός συμμετείχε φέτος (μετά από μια απουσία 3 χρόνων λόγω τραυματισμού) με μια BSA Bantam 175cc με την οποία έφτασε στην 4η θέση. Μάλιστα στον φετινό αγώνα συμμετείχε και ο γιος του, που τερμάτισε 8ος, και η εγγονή του που πήρε την καρό σημαία στην 21η θέση.



«Οι σταθεροί χρόνοι γύρου είναι βασικό στοιχείο όλων των αγώνων μηχανοκίνητων, καθώς επιτρέπουν στις ομάδες να έχουν καλύτερο έλεγχο πάνω στη φθορά των ελαστικών και στη συμπεριφορά του οχήματος. Είναι μια ικανότητα που παίρνει πολλά χρόνια για να την εξελίξει κανείς χωρίς τις σύγχρονες μορφές χρονομέτρησης», ανέφερε ο γιος του Leslie, Rod.



Eπίσης αποκάλυψε ότι ο πατέρας του δεν σκέφτεται να «κρεμάσει τη φόρμα του» στο άμεσο μέλλον, οπότε περιμένουμε να ακούσουμε για ένα νέο ρεκόρ το 2024.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τύπος πατήθηκε από 376 μοτοσυκλέτες για να... σπάσει ρεκόρ Γκίνες​


Στο σημερινό επεισόδιο της σειράς «ποιο άχρηστο ρεκόρ θα σπάσουμε σήμερα».

Τα τελευταία χρόνια, το θρυλικό βιβλίο (και φυσικά η εταιρεία που βρίσκεται από πίσω του) Guinness έχει δεχθεί κριτική, καθώς επιλέγει να αναδείξει διάφορες και πολλές φορές ανούσιες προσπάθειες καταρρίψεων ρεκόρ, υποβαθμίζοντας την ποιότητα του και το status του. Ειδικά αν διαβάσετε το σημερινό ανάλογο ρεπορτάζ, μπορεί να δώσετε -και σας καταλαβαίνουμε- ένα κάποιο δίκιο σε όσους στηλιτεύουν το βιβλίο Γκίνες. Anyway.

Το σημερινό ανούσιο ρεκόρ, λοιπόν, ανήκει πλέον στον Ινδό Pandit Dhayagude, ο οποίος αποφάσισε να μείνει στην ιστορία ως ο άνθρωπος που πατήθηκε από τις περισσότερες μοτοσυκλέτες ever. Πιο συγκεκριμένα, 376 μοτοσυκλέτες (ναι, καλά διαβάσατε), ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή δεν ήταν, ξαφνικά, η... πρώτη προσπάθεια του Dhayagude για το ρεκόρ.

Ο Ινδός έχει επιχειρήσει και στο παρελθόν να κάνει το ίδιο, πετυχαίνοντας να αντέξει 121 μοτοσυκλέτες να περνούν από πάνω του, την πρώτη φορά που το επιχείρησε. ΟΚ, δεν είναι και άσχημα για πρώτη φορά.

Που θα παει η μ@λακια στα βουνα facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
photo-boni-4(1).jpg

Στα 65 του, με μια βέσπα 50 κ.εκ. του 1979
Ο Valerio Boni μπαίνει στο Guinness για 6η φορά


Στο τέλος του 24ώρου, ο Boni συμπλήρωσε 615 γύρους στην ιστορική Ισπανική πίστα Terramar, καλύπτοντας μια απόσταση 1,233.075 χλμ., 305 περισσότερα από αυτά που κατέγραψε το 2005 ο Αυστραλός Mark Brown με ένα πιο σύγχρονο σκούτερ. Με το ίδιο σκούτερ, πριν από 45 χρόνια, είχε διανύσει 940 χλμ., πιστοποιημένο από επίσημη υπηρεσία χρονομέτρησης, χωρίς να γνωρίζει ότι θα μπορούσε να ζητήσει πιστοποίηση Guinness. Η προσπάθεια έγινε με τον ίδιο τρόπο, χωρίς στάσεις για ανεφοδιασμό, όπου έπρεπε να γίνει εν κινήσει, αν και οι οδηγίες δεν επέβαλλαν αυτή την ιδιόμορφη πρόσθετη δυσκολία.

Ένα νέο ρεκόρ, το έκτο μέσα σε τρία χρόνια, προστίθεται στη μοναδική συλλογή του Valerio Boni, ενός 65χρονου δημοσιογράφου που ειδικεύεται στους κινητήρες, ειδικά στους μικρούς κυβισμούς. Το τελευταίο της σειράς είναι αυτό που με 1,233.075 χλμ. (766,19 μίλια), ορίζει τη μέγιστη απόσταση που διανύθηκε σε 24 ώρες με ένα σκούτερ 50 κυβικών, που κατακτήθηκε από το μεσημέρι της 6ης Μαρτίου έως την ίδια ώρα την επόμενη μέρα στην ιστορική πίστα Terramar, περίπου σαράντα χιλιόμετρα νότια της Βαρκελώνης. Ένα αποτέλεσμα που όχι μόνο ανεβάζει τον πήχη του ρεκόρ κατά 305 χλμ. αλλά αντιπροσωπεύει και προσωπική ικανοποίηση για το ότι επανέλαβε και ξεπέρασε ό,τι είχε γίνει πριν από 45 χρόνια.

Το 1979, ο νεαρός Boni, μόλις 20 ετών, είχε πράγματι διανύσει 940 χλμ. (584.089 μίλια) σε 24 ώρες με τη Vespa 50, μια εντυπωσιακή απόσταση αν ληφθεί υπόψη το όριο ταχύτητας των 40 χλμ./ώρα που είχε επιβάλει ο νόμος εκείνη τη φορά.

«Δεν ήταν επίσημο ρεκόρ γιατί παρά την παρουσία μιας επίσημης υπηρεσίας χρονομέτρησης, δεν είχα σκεφτεί τη δυνατότητα να αποκτήσω πιστοποίηση Guinness. Απλώς το θεώρησα μια από τις μικρές τρέλες της ζωής μου με δύο τροχούς, αλλά είδα επίσης ότι ήταν μια μικρή ήττα, αφού ο στόχος μου το 1979 ήταν να φτάσω τα 960 χλμ.

Για να το κάνω αυτό, σχεδίασα ένα 24ωρο χωρίς διακοπή, χρησιμοποιώντας μια καινοτόμο τεχνική ανεφοδιασμού εμπνευσμένη από τη μέθοδο -ανεφοδιασμού σε αέρα- που χρησιμοποιούν τα μαχητικά αεροσκάφη, αλλά μια πτώση στην απόδοση του κινητήρα τις νυχτερινές ώρες με έκανε να χάσω περίπου είκοσι χιλιόμετρα».

«Κατά τη διάρκεια των ημερών του Covid, ανακάλυψα ότι στη βάση δεδομένων Guinness υπήρχε μια κατηγορία -η μεγαλύτερη απόσταση που διανύθηκε σε 24 ώρες με ένα σκούτερ 50 κυβικών- και ανήκε στον Αυστραλό Μαρκ Μπράουν, που το 2005 δεν είχε ξεπεράσει τα 928 χλμ., 12 λιγότερα από τα δικά μου».

Από εκείνη τη στιγμή γεννήθηκε ασυνείδητα η ιδέα της ανάκτησης του ρεκόρ που του ανήκε ηθικά. Η Vespa 50 ήταν ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση, αποκαταστάθηκε πλήρως το 2015 και καταχωρήθηκε στο ιστορικό μητρώο της FMI, αλλά στο μεταξύ είχαν περάσει 45 χρόνια τόσο για το σκούτερ όσο και για τον αναβάτη, στοιχείο που δεν έπρεπε να υποτιμηθεί.

Η τελική ώθηση ήρθε τυχαία, κατά την παρουσίαση ενός βιβλίου, «Ποτέ δεν ξεχνάς την πρώτη σου βέσπα», στο οποίο η συγγραφέας Πάολα Σκάρσι συγκέντρωσε σε 208 σελίδες τις μαρτυρίες των περισσότερο ή λιγότερο διάσημων χαρακτήρων που συνδέονται με το πιο διάσημο σκούτερ του κόσμου.

Η συνάντηση με τον Denys Maiorino, ιδιοκτήτη του εργαστηρίου Epoca Motors στην Trezzo sull'Adda, που ειδικεύεται στην ανακατασκευή σκούτερ, φούντωσε την επιθυμία να αποδεχθεί την πρόκληση. Ένα από τα θεμελιώδη στοιχεία στην οργάνωση μιας προσπάθειας ρεκόρ σχετίζεται πάντα με την επιλογή της ιδανικής πίστας, η οποία πρέπει να συνδυάζει τη διάταξη της πίστας με την οικονομική πτυχή.

Αν και το 1979 το 24ωρο εγχείρημα διοργανώθηκε στην πίστα της Pirelli στη Vizzola Ticino, μετά από προσεκτική αξιολόγηση, προτιμήθηκε η Ισπανική πίστα Terramar, όχι μακριά από τη Βαρκελώνη. Μία πίστα με σχήμα δαχτυλίδι μήκους 2,005 μέτρων (1,24 μίλια), με δύο εντυπωσιακές υπερυψωμένες καμπύλες στις κλίσεις των δύο ανοιχτών στροφών, από τις παλαιότερες στον κόσμο, που κατασκευάστηκε το 1923 και αγαπήθηκε πολύ από τον Tazio Nuvolari.

«Είδα την πίστα Terramar για πρώτη φορά το 2018 - θυμάται ο Boni - και με γοήτευσε. Νιώθω το βάρος του χρόνου και σε ορισμένα σημεία, οι πλάκες από σκυρόδεμα της επιφάνειας είναι πολύ ανώμαλες, αλλά δεδομένης της μειωμένης ταχύτητας, σκέφτηκα παίρνοντας το ρίσκο και αντιμετωπίζοντας το μακρύ ταξίδι πρέπει να πω ότι ένα σημαντικό μέρος της επιλογής έγινε από τους -στρογγυλούς- αριθμούς: ένα σκούτερ 45 ετών, μια πίστα που μόλις γιόρτασε έναν αιώνα ζωής, 55 χρόνια από τότε. Την παρουσίαση της πρώτης Vespa 50 Special, τα 100 χρόνια του εργοστασίου της Pontedera, όπου κατασκευάζεται πάντα η Vespa, και τέλος τα 65 μου χρόνια».

«Στην πρώιμη φάση σχεδιασμού της προσπάθειας, υπήρχε μια μικρή διαφοροποίηση σχετικά με τον αρχικό στόχο των 960 χιλιομέτρων, το να πάμε για 1,080 χλμ. (671,08 μίλια). Ο πρώτος ήταν ο αρχικός στόχος, επιτεύξιμος με ταχύτητα 40 χλμ./ώρα, το νόμιμο όριο ταχύτητας του 1979, ενώ ο δεύτερος αντιπροσώπευε τη μέγιστη απόσταση που μπορούσε να διανυθεί με τη σημερινή νόμιμη μέγιστη ταχύτητα για ένα μοτοποδήλατο στην Ευρώπη: 45 χλμ/ώρα (28 μίλια/ώρα)».

Η απάντηση ήρθε από τις κατευθυντήριες γραμμές Guinness, οι οποίες έθεσαν το όριο κυβισμού στα 50 κ.εκ. αλλά χωρίς όρια ταχύτητας, υπό την προϋπόθεση ότι ο κινητήρας συμμορφώνεται με έναν κινητήρα μαζικής παραγωγής. Έτσι, η Vespa απελευθερώθηκε από τα μπλοκ περιορισμού της απόδοσή της, αυξάνοντας την ταχύτητά της σε περίπου 55 χλμ./ώρα (34,1 μίλια/ώρα).

Η προσπάθεια υποστηρίχθηκε από την ομάδα της Epoca Motors και τους φίλους Ivo Viscasillas και Cristian Noguera, ειδικούς αναβάτες σκούτερ αντοχής. Στη διαδικασία για τον ανεφοδιασμό όπου η Vespa έκανε εν κινήσει, ο Valerio Boni κατάφερε να διατηρήσει μια μέση ταχύτητα υψηλότερη από την απαραίτητη για να νικήσει το ρεκόρ από την αρχή. Και έσπασε το παλιό ρεκόρ των 928 χιλιομέτρων πολύ πριν τις 5 το πρωί.

Το μόνο πρόβλημα ήταν ένας ερεθισμός των ματιών που προκλήθηκε από τη σκόνη, που ανάγκασε μια σύντομη παύση για να βάλει μερικές οφθαλμικές σταγόνες, οπότε το ρεκόρ ήταν ήδη στο τσεπάκι. Αυτό σήμαινε ότι δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθεί ένα αυστηρά αδιάκοπο 24ωρο, αλλά αυτό δεν θα επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα, καθώς ήταν μια επιπλέον πρόκληση που προστέθηκε από τον αναβάτη που ήθελε να επαναλάβει ακριβώς τη δοκιμή του 1979.

Στην πραγματικότητα, οι οδηγίες δεν θέτουν κανένα όριο στις στάσεις, τις οποίες μπορεί να διαχειριστεί εξ ολοκλήρου κατά την κρίση του ο αναβάτης εντός του χρονικού πλαισίου της προσπάθειας. Η βεβαιότητα του αποτελέσματος ήρθε τις επόμενες ημέρες, αφού όλα τα απαιτούμενα έγγραφα στάλθηκαν στο Λονδίνο για επαλήθευση και έγκριση, διαφορετικά δεν είναι δυνατή η χρήση της ονομασίας «Ρεκόρ Γκίνες».

Αυτό το αποτέλεσμα δεν γιορτάζει μόνο την αποφασιστικότητα και το πάθος κάποιου που έμεινε στη σέλα για μια ολόκληρη μέρα, αλλά και τη διαχρονική γοητεία της Vespa, μιας εικόνας που αντέχει στο χρόνο και τις τάσεις και συνεχίζει να εμπνέει προκλήσεις και όνειρα. Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι είναι 78 ετών και τα πολυάριθμα επιτεύγματα που πέτυχαν ταξιδιώτες και ονειροπόλοι με το σκούτερ από την Pontedera, το ρεκόρ που επιτεύχθηκε στο Terramar είναι επί του παρόντος το μόνο με Vespa μεταξύ των πάνω από 53,000 που έχουν καταγραφεί στη βάση δεδομένων Guinness. Πριν από αυτό το κατόρθωμα, ο Valerio Boni είχε ήδη κατακτήσει τα παρακάτω αήττητα ρεκόρ:

Μάιος 2021 – Castelletto di Branduzzo (Ιταλία), η μεγαλύτερη απόσταση με μικρή μοτοσυκλέτα σε 24 ώρες

Μάιος 2022 - Brembate (Ιταλία), η μεγαλύτερη απόσταση με μοτοσυκλέτα μοτοκρός σε 24 ώρες

Οκτώβριος 2022 - Zuera (Ισπανία), η μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες

Φεβρουάριος 2023 - Κρεμόνα (Ιταλία), του ταχύτερου ρυμουλκούμενου σκι σε άσφαλτο

Νοέμβριος 2023 - Cervesina (Ιταλία), η μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από μια ομάδα
 
Top Bottom