Πώς μπορώ να διαλέξω το κατάλληλο κράνος

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Κι εγώ έχοντας το caberg tourmax κανένα πρόβλημα και σε υψηλές ταχύτητες <160.
Μόνο σε πλευρικούς ανέμους είδα πρόβλημα .
Εδώ να σημειωθεί πως για χρήση εθνικών οδών πρέπει το γείσο να αφαιρείται ,άλλο που εμείς συνεχάμε να τα φοράμε με αυτά.
Και η αφαίρεση του γίνεται πάρα πολύ απλά με ένα δεκάλεπτο κέρμα
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.644
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
τέλεια παιδιά σας ευχαριστώ ! Ίσως όταν χρειαστεί αναβάθμιση το κράνος να πάω σε τέτοιο ! Μου αρέσουν οπτικά πολύ .
Ίσως έχουν και μεγαλύτερο εύρος όρασης νομίζω με την ζελατίνα αυτήν
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή: O'Neal DSRS Square V.22​

Ένα κράνος πολλές χρήσεις​



Tα τελευταία χρόνια και ταυτόχρονα με την άνοδο της adventure μοτοσυκλετών, παρατηρούμε την αυξημένη δημοτικότητα των αντίστοιχων κρανών. Και όχι άδικα, αφού μπορούν να συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα δύο διαφορετικών κατηγοριών, σχεδόν καταφέρνοντας να αποφεύγουν τα μειονεκτήματα τους

Κάπως έτσι λοιπόν, η νέα γενιά αυτής της κατηγορίας κρανών προσφέρει την ελευθερία (αλλά και το πανέμορφο look) ενός off road μοντέλου, με την προστασία και την άνεση στο ταξίδι ενός full face (σχεδόν).
Το νέο O΄Neal DSRS Square V.22 που μας παραχώρησε η Moto Market (σε γκρι-μαύρο ματ χρώμα) είναι η τελευταία απάντηση της εταιρείας σε μια κατηγορία--φωτιά. Εμφανισιακά δείχνει φρέσκο και design-άτο, με ωραία γραφικά και όμορφες λεπτομέρειες, ενώ μόλις το πιάσεις στα χέρια σου θετική εντύπωση προκαλεί το φινίρισμα και η ποιότητα του. Χαρακτηριστικά που αρμόζουν σε κράνος αρκετά μεγαλύτερης αξίας, αφού η τιμή πώλησης του O’Neal DSRS Square V.22 (δείτε εδώ περισσότερα και αποκτήστε το) κρίνεται ιδιαιτέρως ελκυστική, στα 159,90€ (Απρίλιος 2022).
ONeal DSRS Square V by 2wo3

Το DSRS Square V.22 έρχεται με εξωτερικό κέλυφος από ABS σε δύο μεγέθη ενώ διατίθεται από Small έως XXL. Mπροστά, στην περιοχή του σαγονιού, συναντάμε δύο αεραγωγούς τους οποίους εύκολα μπορεί κανείς να ανοίξει/κλείσει ακόμα και με χειμωνιάτικο γάντι (εννοείται στα τυφλά), ενώ κάτι τέτοιο ισχύει και για τον αεραγωγό στο πάνω μέρος του κράνους. Σε γενικές γραμμές και οι τρεις προσφέρουν πολύ καλό εξαερισμό για τις πιο ζεστές ημέρες του χρόνου. Θα έλεγε κανείς ότι το DSRS Square V.22 είναι άξιος εκπρόσωπος μιας κατηγορίας η οποία τη μια στιγμή, στο κλεινόν άστυ ή όταν ψάχνεις τον ξενώνα σε κάποιο χωριό, σε κάνει να αισθάνεσαι ότι φοράς jet κράνος (φυσικά με σαφώς μεγαλύτερη προστασία σε πρόσωπο και σαγόνι) και την επόμενη, στον περιφερειακό και με κλειστή τη ζελατίνα, ότι φοράς ένα full face (όσο τα χιλιόμετρα παραμένουν εντός ορίων ταχύτητας, το «τράβηγμα» από το γείσο είναι υπαρκτό, χωρίς να αποτελεί πρόβλημα παρά μόνο σε πολύωρο ταξίδι με μεγάλες μουαγιέν, οπότε για τέτοιες περιπτώσεις καλό είναι να βγαίνει).
Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται, αφού στο αριστερό τμήμα του κράνους συναντά κανείς τον διακόπτη ο οποίος κατεβάζει και ανεβάζει τη μικρή φιμέ εσωτερική ζελατίνα. Παρόλο που στα πρώτα χιλιόμετρα απαιτεί εξοικείωση για να τον βρίσκεις εύκολα, όταν αυτό γίνει μετά από μικρό χρονικό διάστημα, διαπιστώνει κανείς ότι είναι καλοσχεδιασμένη.
ONeal DSRS Square V by 2wo11

Κατεβασμένη φτάνει ακριβώς πάνω από τη μύτη, πράγμα που σημαίνει ότι σε λογικές ταχύτητες μπορείς να έχεις την εξωτερική ζελατίνα σηκωμένη και να απολαμβάνεις τον αέρα χωρίς τον φόβο να σου καρφωθεί ένα έντομο στο μάτι, ενώ εξαιρετικά σημαντικό είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από αναβάτες με γυαλιά μυωπίας αφού υπάρχει κενό. Σαν κρύσταλλο προφανώς δεν μπορεί να συγκριθεί με ακριβά γυαλιά ποδηλάτου/ορεινού τρεξίματος (τα οποία πολλές φορές στοιχίζουν όσο ολόκληρο το κράνος) όμως ακόμα και αν προτιμήσει κανείς τα δικά του γυαλιά ηλίου, δεν θα αισθανθεί πόνο στα αυτιά, ενόχληση στη μύτη και τα σχετικά. Τέλος, μπορεί κανείς να αφαιρέσει τη ζελατίνα και να φορέσει εντουράδικη μάσκα. Πολύ σημαντικό, αφού ο αναβάτης μπορεί να φορέσει το καθημερινό του κράνος και κατά τη διάρκεια της κυριακάτικης χωμάτινης βόλτας.
Η εσωτερική επένδυση αφαιρείται και πλένεται εύκολα. Επιπλέον τα «μαξιλαράκια» φέρουν ποιοτική επένδυση, «αγκαλιάζοντας» το κεφάλι, χωρίς να ενοχλούν σε κανένα σημείο.
ONeal DSRS Square V by 2wo9

Όταν ο δρόμος ανοίξει, το O’Neal DSRS Square V.22 καλείται να αντιμετωπίσει τους αιώνιους εχθρούς της κατηγορίας, μεταξύ των οποίων τον θόρυβο, τον αέρα και το κρύο.
Έχοντας βάλει το γείσο στις αποσκευές, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του ένα τυπικό full face κράνος από άποψη σταθερότητας αλλά και κρύου-το υποσιάγωνο κόβει αρκετό από τον αέρα, ενώ η πολύ καλή εφαρμογή ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση παραμένει ακόμα και φορώντας μπαλακλάβα. Από άποψη θορύβου, σε μεγάλες ταχύτητες δεν είναι και το πιο αθόρυβο κράνος, όμως είναι κάτι το οποίο δεν αποτελεί πρόβλημα ή αποτρεπτικό παράγοντα, αφού κινείται εντός των ορίων της συγκεκριμένης κατηγορίας.
ONeal DSRS Square V by 2wo10

Από άποψη εξοπλισμού, υπάρχει η υποδοχή για την τοποθέτηση ενδοεπικοινωνίας αλλά και Pinlock (αντιθαμβωτική) ζελατίνα, ενώ προσωπικά, για ψυχολογικούς λόγους, θα προτιμούσαμε double d ring αντί για μικρομετρικό κούμπωμα.
Έχοντας να επιδείξει μια πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, το νέο κράνος της O’Neal αποτελεί μια πολύ αξιόλογη πρόταση της κατηγορίας. Έχοντας ως βασικό ατού την τιμή του (πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να αντικατασταθεί πιο εύκολα μετά από χρόνια ή μετά από πτώση-μακριά από εμάς/εσάς) την ποιότητα κατασκευής αλλά και την εμφάνιση, το O’Neal DSRS Square V.22 καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αναγκών, όπως ακριβώς και οι adventure μοτοσυκλέτες.
H Moto Market εισάγει στην χώρα μας όλα τα είδη εξοπλισμού αναβάτη της O’Neal. Μπορείτε να τα δείτε και να τα αποκτήσετε στα καταστήματα και στο eshop motomarket-shop.gr.
ONeal DSRS Square V by 2wo14


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κράνος Sena Outrush R BT® (Video)​

Από το Moto Market​




Το Outrush R συνοδεύεται από ένα κομψό και ευέλικτο ανοιγώμενο σχεδιασμό με ενσωματωμένα ηχεία και μικρόφωνο για την σύζευξη με το smartphone σας, για να έχετε πρόσβαση σε μουσική και στο τηλέφωνο σας κατά τη διάρκεια της βόλτας σας

Το Outrush R προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, με εύκολα χειριστήρια, ενώ παρέχει απρόσκοπτη επικοινωνία με το παγκοσμίου επιπέδου σύστημα ήχου Bluetooth της Sena. Με κομψό σχεδιασμό, ενσωματωμένα ηχεία και μικρόφωνο και σύζευξη smartphone για πρόσβαση σε μουσική και τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της διαδρομής σας.
sena outrush r 5

• Εσωτερική φυμέ ζελατίνα
• Ηχεία και μικρόφωνο ενσωματωμένα στο κράνος
• 4-Way Bluetooth ενδοεπικοινωνία, με 2-Way HD ενδοεπικοινωνία, που υποστηρίζεται από Bluetooth® 5.0
• Χειριστήριο με τρία κουμπιά στην αριστερή πλευρά
• Πιστοποίηση ECE, Dual Homologated P/J
• Γρήγορη σύζευξη με Smart Intercom Pairing, απλώς σαρώστε κωδικούς QR χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Sena Utility
sena outrush r 3

Με υποστήριξη Bluetooth® 5.0, αυτό το αρθρωτό κράνος μοτοσικλέτας επιτρέπει σε έως και τέσσερις αναβάτες να συνδέσουν τις συσκευές Sena Bluetooth μεταξύ τους. Επιπλέον, όταν συνδέεστε μόνο με έναν άλλο αναβάτη, θα έχετε εμπειρία αμφίδρομης ενδοεπικοινωνίας HD, η οποία βελτιώνει την ποιότητα ήχου στο ταξίδι. Εντυπωσιακή εμβέλεια ενδοεπικοινωνίας 900 μέτρων και εκπληκτικός χρόνος ομιλίας έως και 12 ώρες.
Το Sena Outrush R BT είναι διαθέσιμο στα καταστήματα και στο eshop του Moto Market


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κράνος παραγωγής με Head Up Display [VIDEO]​

Νοιώσε σαν πιλότος F16

Η SHOEI παρουσίασε το δικό της κράνος με Head Up Display, όπου σε αντίθεση με όσα κράνη αυτής της κατηγορίας έχουμε δει από strat-up εταιρείες, το κράνος της SHOEI… υπάρχει, δουλεύει και πωλείται κανονικά!
Το μοντέλο ονομάζεται OPTICSON και έχει ειδικά σχεδιασμένο κέλυφος που ενσωματώνει τα ακουστικά, το μικρόφωνο, το χειριστήριο και την μονάδα διαχείρισης, προσφέροντας καλύτερη εργονομία, άνεση, ποιότητα ήχου και ασφάλεια σε σχέση με τις after market ενδοεπικοινωνίες.

Η μπαταρία του συστήματος του OPTICSON είναι εξωτερική και συνδέεται με καλώδιο με το κράνος, καθώς είναι πολλαπλάσιας χωρητικότητας από τις μπαταρίες των ενδοεπικοινωνιών και η SHOEI δεν ήθελε το βάρος της να βρίσκεται μέσα στο κράνος για λόγους που σχετίζονται με την άνεση και την ασφάλεια. Φυσικά έχει ενσωματωμένο και το τζαμάκι του Head Up Display που προβάλει εμπρός από το δεξί μάτι του αναβάτη πληροφορίες του Navigation (Turn By Turn) όπως επίσης και πληροφορίες για τις τηλεφωνικές κλήσεις.
Η φωτεινότητα των συμβόλων ρυθμίζεται αυτόματα χάρη στον αισθητήρα φωτός που υπάρχει στο πιγούνι του κράνους ή μπορεί να διαλέξει ο αναβάτη σε ποια από τις πέντε βαθμίδες φωτεινότητας θέλει να προβάλλονται μόνιμα οι ενδείξεις.


Προς το παρόν το OPTICSON θα ξεκινήσει να πωλείται μόνο στην αγορά της Ιαπωνίας, με την τιμή για τις προπαραγγελίες να έχει καθοριστεί στα 950€ περίπου και τα κράνη να παραδίδονται από τις 17 Δεκεμβρίου. Για τις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα αν και πότε θα είναι διαθέσιμο.



Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Caberg Duke X – Νέο flip-up κράνος προδιαγραφών ECE 22.06​

Duke_X-Tour-Matt-Black-Anthracite-Fucshia-3-4.jpg

Η κατασκευάστρια κρανών από το Bergamo της Ιταλίας παρουσιάζει το πρώτο νέο της κράνος για την κολεξιόν του 2023.
Από τον ερχόμενο μήνα, Ιανουάριο 2023, η γκάμα της Caberg θα εμπλουτιστεί με ένα νέο μοντέλο, το πρώτο της για τη νέα χρονιά. Πρόκειται για το Duke X, ένα ανοιγόμενο (flip-up) full-face κράνος, 100% κατασκευασμένο στην Ιταλία και σχεδιασμένο σύμφωνα με τις αυστηρές νέες προδιαγραφές ECE 22.06 P/J, διαθέτοντας έναν νέο μηχανισμό για το άνοιγμά του.
Η Caberg άλλωστε είναι η πρώτη κατασκευάστρια στην Ιταλία που σχεδίασε και παρήγαγε ένα flip-up κράνος το 1992, το "292 unlimited".
Duke X Matt Blue Yama 3 4
Η εξασφάλιση της προσθήκης P/J στην έγκριση ECE 22.06 σημαίνει πως το Caberg Duke X είναι εγκεκριμένο για οδήγηση είτε κλειστό ή ανοικτό, χάρη και στον νέο μηχανισμό που περιλαμβάνει έναν μικρό επιλογέα που κλειδώνει το ανασηκωμένο μέρος του κράνους στη θέση του, αποτρέποντας κάθε ενδεχόμενο μετακίνησης ή κλεισίματός του κατά λάθος.
Το νέο Duke X διαθέτει σύστημα Double Visor Tech, δηλαδή μια διάφανη ζελατίνα εξοπλισμένη με υποδοχές αντιθαμβωτικής μεμβράνης Pinlock, αλλά και μια κοντύτερη φιμέ ζελατίνα που κρύβεται στο κέλυφος του κράνους και βγαίνει συρταρωτά.
duke x all
Το Polycarbonate κέλυφός του ακολουθεί τη σχεδίαση της προηγούμενης γενιάς Caberg Duke, με νέα σχεδίαση στο κινούμενο μπροστινό κομμάτι, ασφαλίζει με μικρομετρική καστάνια και, παρά τα επιπλέον χαρακτηριστικά του (όπως ο νέος μηχανισμός κλειδώματος) το βάρος του παραμένει στα 1,550 (+/- 50) γραμμάρια.
Η καλή κυκλοφορία του αέρα μέσα στο κράνος εξασφαλίζεται με δύο μεγάλες εισαγωγές στο κομμάτι της γνάθου και ψηλά στην κορυφή του κελύφους, οι οποίες κατευθύνουν τη ροή μέσω καναλιών σε όλο το εσωτερικό του.
Duke X Tour Matt Black Anthracite Fucshia 3 4 open
Το νέο Duke X έχει έτοιμη την αναμονή για το σύστημα επικοινωνίας Caberg Pro Speak Evo και αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην αγορά από τον Ιανουάριο του 2023 σε πέντε μονόχρωμα μοντέλα και δύο με γραφικά που χαρακτηρίζουν την έκδοση Duke X Tour.
Αντιπρόσωπος Ελλάδας Caberg: Moto Market

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή κράνους Caberg Tourmax Titan​

Adventure και ανοιγόμενο​


Τα ανοιγόμενα κράνη είναι πολύ δημοφιλή. Είναι εύχρηστα, άνετα και η δυνατότητα χρησιμοποίησής τους ως jet έχει πλεονεκτήματα

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος​

Μια άλλη κατηγορία κρανών που συνεχώς κερδίζει έδαφος στις πωλήσεις είναι τα adventure που ταιριάζουν σε αναβάτες που οδηγούν τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες αλλά και scooter που διαθέτουν off road στοιχεία στην εμφάνισή τους. Το Caberg Tourmax ήταν από τα πρώτα κράνη που συνδύασαν στοιχεία των δύο δημοφιλών κατηγοριών.
Όλα τα κράνη της Caberg που έχουμε φορέσει μας έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένους. Είναι άνετα και έχουν εξαιρετική σχέση ποιότητας – τιμής. Παράλληλα είναι από τα πλέον ασφαλή, αφού έχουν καταφέρει να αποσπάσουν διακρίσεις σε δοκιμές που πραγματοποιούνται από διεθνής φορείς αξιολόγησης. Στο Βρετανικό σύστημα SHARP συγκέντρωσε βαθμολογία 5/5. Το Tourmax του 2023 πληροί τις προδιαγραφές ECE 22.06.
Caberg Tourmax Titan 2WO 5

Το Caberg Tourmax είναι βασισμένο στο μοντέλο Duke 2, ωστόσο όπως υποδηλώνει η εμφάνισή του, διαθέτει «περιπετειώδη» εμφάνιση.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι έλαβε τη διπλή έγκριση τύπου P / J μετά την εκπλήρωση των απαιτήσεων που καθορίστηκαν από τους κανονισμούς δοκιμών ECE, τόσο για τα κράνη πλήρους προσώπου (P) όσο και για τα Jet (J) που επιτρέπουν την οδήγηση και με το «σαγόνι» του κράνους ανοιχτό. Ένας εύχρηστος διακόπτης ασφαλίζει το κράνος στην ανοιχτή θέση και με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τα ανεπιθύμητα απότομα κλεισίματα.
Επιπλέον το σύστημα ανοίγματος είναι πολύ εύκολο σε χρήση. Πιέζοντας τον διακόπτη κάτω από τους μπροστινούς αεραγωγούς σηκώνεται πολύ εύκολα. Οδηγώντας διαπιστώσαμε πως το γείσο είναι σωστά σχεδιασμένο και δεν φέρνει αντίσταση στον αέρα.
Caberg Tourmax Titan 2WO 4

Όπως όλα τα ανοιγόμενα κράνη είναι πιο θορυβώδες από ένα full face. Αυτό οφείλεται κυρίως στο σύστημα ανοίγματος, αλλά και στο γείσο. Στο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες, οι ωτοασπίδες που πρέπει να χρησιμοποιούμε ούτως ή άλλως μειώνουν αισθητά το θόρυβο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε μικρές αποστάσεις με χαμηλές ταχύτητες δεν είναι ενοχλητικός.
Κατασκευάζεται από πολυκαρβονικό ABS (ομάδα θερμοπλαστικών πολυμερών που περιέχουν ανθρακικές ομάδες στις χημικές τους δομές), υλικό ανθεκτικό στις κρούσεις που επιτρέπει την τιμή του κράνους να παραμείνει χαμηλά. Το μέγεθος του κελύφους είναι ένα και είναι διαθέσιμο από XS έως XL. Γενικά οι επενδύσεις του είναι πολύ ποιοτικές. Είναι αφαιρούμενες και υποαλλεργικές. Αυτό που εντοπίσαμε είναι πως δεν υπάρχει επαρκής χώρος για το σαγόνι, καθώς «τρίβεται» στο εσωτερικό του κράνους. Βέβαια το σχήμα του κεφαλιού δεν είναι ίδιο σε όλους, οπότε άλλοι αναβάτες ίσως να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις δοκιμές της SHARP, ο «προφυλακτήρας» του πηγουνιού παρέμεινε κλειδωμένος και κλειστός στο 87% των δοκιμασιών.
Caberg Tourmax Titan 2WO 6

Ο αερισμός του κράνους είναι επαρκής. Επιτυγχάνεται από αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος και από έναν ακόμη στο ανώτερο μέρος. Παρ’ ότι οι μπροστινοί είναι μόνιμα ανοιχτοί δεν μας ενόχλησαν. Ο αεραγωγός στο επάνω μέρος κλείνει. Ο αέρας διοχετεύεται μέσω εσωτερικών καναλιών και υπάρχουν οπές εξαερισμού στο πάνω μέρος της επένδυσης.

Σε πιο κρύο καιρό και βροχή, οι αεραγωγοί, σε συνδυασμό με το Pinlock (προσφέρεται δωρεάν), καταφέρνουν να διατηρούν την ζελατίνα καθαρή.

Στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται διάφανη ζελατίνα, αντηλιακή εσωτερική που κατεβαίνει μέσω διακόπτη ακόμη και με χοντρά χειμερινά γάντια και pinlock. Υπάρχει επίσης αφαιρούμενο υποσιάγωνο που κλείνει το κενό μεταξύ κράνους και προσώπου, κάνοντας το κράνος πολύ ζεστό τους χειμερινούς μήνες.
Caberg Tourmax Titan 2WO 8

Τα κράνη της Caberg μπορείτε να τα βρείτε στο διαδικτυακό και στα φυσικά καταστήματα της MOTO MARKET, εταιρείας που εισάγει στην χώρα μας τα κράνη που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ιταλία.

Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Δοκιμή κράνους Caberg Tourmax Titan​

Adventure και ανοιγόμενο​


Τα ανοιγόμενα κράνη είναι πολύ δημοφιλή. Είναι εύχρηστα, άνετα και η δυνατότητα χρησιμοποίησής τους ως jet έχει πλεονεκτήματα

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος​

Μια άλλη κατηγορία κρανών που συνεχώς κερδίζει έδαφος στις πωλήσεις είναι τα adventure που ταιριάζουν σε αναβάτες που οδηγούν τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες αλλά και scooter που διαθέτουν off road στοιχεία στην εμφάνισή τους. Το Caberg Tourmax ήταν από τα πρώτα κράνη που συνδύασαν στοιχεία των δύο δημοφιλών κατηγοριών.
Όλα τα κράνη της Caberg που έχουμε φορέσει μας έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένους. Είναι άνετα και έχουν εξαιρετική σχέση ποιότητας – τιμής. Παράλληλα είναι από τα πλέον ασφαλή, αφού έχουν καταφέρει να αποσπάσουν διακρίσεις σε δοκιμές που πραγματοποιούνται από διεθνής φορείς αξιολόγησης. Στο Βρετανικό σύστημα SHARP συγκέντρωσε βαθμολογία 5/5. Το Tourmax του 2023 πληροί τις προδιαγραφές ECE 22.06.
Caberg Tourmax Titan 2WO 5

Το Caberg Tourmax είναι βασισμένο στο μοντέλο Duke 2, ωστόσο όπως υποδηλώνει η εμφάνισή του, διαθέτει «περιπετειώδη» εμφάνιση.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι έλαβε τη διπλή έγκριση τύπου P / J μετά την εκπλήρωση των απαιτήσεων που καθορίστηκαν από τους κανονισμούς δοκιμών ECE, τόσο για τα κράνη πλήρους προσώπου (P) όσο και για τα Jet (J) που επιτρέπουν την οδήγηση και με το «σαγόνι» του κράνους ανοιχτό. Ένας εύχρηστος διακόπτης ασφαλίζει το κράνος στην ανοιχτή θέση και με αυτόν τον τρόπο αποφεύγονται τα ανεπιθύμητα απότομα κλεισίματα.
Επιπλέον το σύστημα ανοίγματος είναι πολύ εύκολο σε χρήση. Πιέζοντας τον διακόπτη κάτω από τους μπροστινούς αεραγωγούς σηκώνεται πολύ εύκολα. Οδηγώντας διαπιστώσαμε πως το γείσο είναι σωστά σχεδιασμένο και δεν φέρνει αντίσταση στον αέρα.
Caberg Tourmax Titan 2WO 4

Όπως όλα τα ανοιγόμενα κράνη είναι πιο θορυβώδες από ένα full face. Αυτό οφείλεται κυρίως στο σύστημα ανοίγματος, αλλά και στο γείσο. Στο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες, οι ωτοασπίδες που πρέπει να χρησιμοποιούμε ούτως ή άλλως μειώνουν αισθητά το θόρυβο, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Σε μικρές αποστάσεις με χαμηλές ταχύτητες δεν είναι ενοχλητικός.
Κατασκευάζεται από πολυκαρβονικό ABS (ομάδα θερμοπλαστικών πολυμερών που περιέχουν ανθρακικές ομάδες στις χημικές τους δομές), υλικό ανθεκτικό στις κρούσεις που επιτρέπει την τιμή του κράνους να παραμείνει χαμηλά. Το μέγεθος του κελύφους είναι ένα και είναι διαθέσιμο από XS έως XL. Γενικά οι επενδύσεις του είναι πολύ ποιοτικές. Είναι αφαιρούμενες και υποαλλεργικές. Αυτό που εντοπίσαμε είναι πως δεν υπάρχει επαρκής χώρος για το σαγόνι, καθώς «τρίβεται» στο εσωτερικό του κράνους. Βέβαια το σχήμα του κεφαλιού δεν είναι ίδιο σε όλους, οπότε άλλοι αναβάτες ίσως να μην αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις δοκιμές της SHARP, ο «προφυλακτήρας» του πηγουνιού παρέμεινε κλειδωμένος και κλειστός στο 87% των δοκιμασιών.
Caberg Tourmax Titan 2WO 6

Ο αερισμός του κράνους είναι επαρκής. Επιτυγχάνεται από αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος και από έναν ακόμη στο ανώτερο μέρος. Παρ’ ότι οι μπροστινοί είναι μόνιμα ανοιχτοί δεν μας ενόχλησαν. Ο αεραγωγός στο επάνω μέρος κλείνει. Ο αέρας διοχετεύεται μέσω εσωτερικών καναλιών και υπάρχουν οπές εξαερισμού στο πάνω μέρος της επένδυσης.

Σε πιο κρύο καιρό και βροχή, οι αεραγωγοί, σε συνδυασμό με το Pinlock (προσφέρεται δωρεάν), καταφέρνουν να διατηρούν την ζελατίνα καθαρή.

Στον βασικό εξοπλισμό του περιλαμβάνονται διάφανη ζελατίνα, αντηλιακή εσωτερική που κατεβαίνει μέσω διακόπτη ακόμη και με χοντρά χειμερινά γάντια και pinlock. Υπάρχει επίσης αφαιρούμενο υποσιάγωνο που κλείνει το κενό μεταξύ κράνους και προσώπου, κάνοντας το κράνος πολύ ζεστό τους χειμερινούς μήνες.
Caberg Tourmax Titan 2WO 8

Τα κράνη της Caberg μπορείτε να τα βρείτε στο διαδικτυακό και στα φυσικά καταστήματα της MOTO MARKET, εταιρείας που εισάγει στην χώρα μας τα κράνη που σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ιταλία.

Πηγη https://2wo.gr
Το κρανακι μου ,το φέραν επιτέλους Ελλάδα abcdefghgk
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
658
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Πολυ όμορφο και πολύ βολικό φαίνεται πραγματικά, αλλά 1800gr, σαν πολλά δεν είναι;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Όλα τα σπαστά τόσο είναι.
Όταν θες εσωτερικό αλεξηλιο,πινλοκ,γείσο ,ενδοεπικοινωνια και υποσιαγωνο ,ναι θα πάει από τα 1550 (το Μ που έχω) στα 1830γρ.
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
658
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Όλα τα σπαστά τόσο είναι.
Όταν θες εσωτερικό αλεξηλιο,πινλοκ,γείσο ,ενδοεπικοινωνια και υποσιαγωνο ,ναι θα πάει από τα 1550 (το Μ που έχω) στα 1830γρ.
Αυτό φίλε μου είναι, γράφει, 1750 +- 50 από μόνο του, γιαυτό λέω ότι μου φαίνεται βαρύ, συν ενδοεπικοινωνια συν κάμερα κτλ θα ξεφύγει άνω των 2 κιλών, απαγορευτικό πιστεύω
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αυτό φίλε μου είναι, γράφει, 1750 +- 50 από μόνο του, γιαυτό λέω ότι μου φαίνεται βαρύ, συν ενδοεπικοινωνια συν κάμερα κτλ θα ξεφύγει άνω των 2 κιλών, απαγορευτικό πιστεύω
Τα γραμμάρια εκεί είναι .
Αν βάλεις και ενδοεπικοινωνια θα βγει στα 1800κατι.
Δύο κιλά δεν γίνεται με τίποτα.
Τα 1550 που γράφω είναι αν αφαιρέσεις το γείσο (σε χρήση εθνικής οδού παράδειγμα )
Αλλά υπολόγισε και την επικοινωνία ,οπότε καπου στα 1650 θα είσαι.
Οποίο σπαστό (με γείσο)και να πάρεις εκεί θα είσαι .
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Συμπτωματικά, σήμερα αγόρασα νέο κράνος.
Δοκίμασα αρκετά, αλλά αυτό μου κάθησε καλύτερα.
Το βασικό είναι πως ειδικά για αυτό το μοντέλο δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Συμπτωματικά, σήμερα αγόρασα νέο κράνος.
Δοκίμασα αρκετά, αλλά αυτό μου κάθησε καλύτερα.
Το βασικό είναι πως ειδικά για αυτό το μοντέλο δίνουν 5 χρόνια εγγύηση.
Ιδού το κρανάκι


Στάλθηκε από το 21081111RG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.081
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Καλορίζικο και κυρίως αγρατζουνιστο Πάνο. Ωραίο κρανακι Giving
Νά 'σαι καλά Κώστα.
Ευχαριστώ πολύ.
Αυτό το ματ χρώμα είχε 40€ διαφορά, όχι από το αντίστοιχο λευκό, αλλά από το γυαλιστερό χρωματιστό.
Ξέρω, μου τον έπιασαν, αλλά αυτό μου άρεσε...
 
Top Bottom