Πώς μπορώ να διαλέξω το κατάλληλο κράνος

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Εγω παρολο που ο Κυριακος διαφωνει με τα τεστ προσκρουσης θα συνεχιζω να τα συμβουλευομαι οσο οι ιδιες οι εταιρεις δεν τα αντικρουουν.η δεν μας λενε σε τι δοκιμασιες υποβαλουν τα κρανη τους για να υπαρχει μετρο συγκρισης με αυτα του ανταγωνισμου.
Ο τρόπος που γίνεται το τεστ..

 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.511
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
..Πολλές και καλές επιλογές πλέον υπάρχουν στην αγορά - σ'ότι αφορά τα τέστ, μένουμε σ'αυτό που μας δείχνουν.. ίσως να μην μπορούμε να ξέρουμε και όλη την αλήθεια...
-Το σίγουρο είναι πως πολλές Εταιρίες έχουν παρουσιάσει άνοδο, καθώς έχουν βελτιωθεί και ποιοτικά - ρόλο σαφώς έχουν παίξει οι Έλεγχοι!

Πιστεύω η τελική επιλογή έχει να κάνει και κατά πολύ 'από την πρώτη ματιά' - την πρώτη επαφή με το προιόν (σαν την αγορά Μοτό! - σε κερδίζει από την αρχή!).
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
δεν κανω διαφημιση θεωρω οτι λεει πολυ απλά κατανοητά και πολυ απλά




 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
7 σημάδια που δείχνουν πως πρέπει να αντικαταστήσετε το κράνος σας

Πότε και γιατί;


Εάν οδηγείτε συχνά, τότε το κράνος σας χρησιμοποιείται πολύ και κάποια στιγμή θα πρέπει να το αντικαταστήσετε, αλλά το ερώτημα είναι πότε;


Πότε ένα κράνος χρήζει αντικατάστασης; Ο γενικός κανόνας λέει κάθε 3 με 5 χρόνια, με την προϋπόθεση ότι δεν έχετε εμπλακεί σε ατύχημα με αυτό ή δεν έχει υποστεί ζημιές από πτώσεις.

Οι περισσότεροι κατασκευαστές και οργανισμοί ασφαλείας συνιστούν αυτό, ειδικά εάν συντηρείτε και προσέχετε το κράνος σας. Ωστόσο, υπάρχουν μερικά σημεία που πρέπει να προσέξετε για να προσδιορίσετε πότε είναι ώρα να αποκτήσετε ένα καινούργιο.

Πρέπει να αντικαταστήσετε το κράνος σας εάν σας πέσει;
Είναι βέβαιο ότι έχετε ακούσει ότι εάν σας πέσει το κράνος πρέπει να το αντικαταστήσετε. Επιτρέψτε μας να διευκρινίσουμε τυχόν παρανοήσεις. Εάν δεν σας πέσει στο γκρεμό, τότε δεν χρειάζεται να το αντικαταστήσετε. Φυσικά, θα πρέπει να ελέγξετε το κράνος σας για τυχόν ζημιά εάν σας πέσει, αλλά πιθανότατα δεν θα χρειαστεί να το αντικαταστήσετε .

Τα κράνη είναι πολύ ανθεκτικά . Η πλειοψηφία τους, που κατασκευάζεται με τα ισχύοντα πρότυπα ασφαλείας μπορεί να αντέξει σχεδόν τα πάντα, ειδικά αν προέρχεται από επώνυμο και αξιόπιστο κατασκευαστή. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως πρέπει να παρατάτε και πετάτε το κράνος όπου βρείτε. Σας συνιστούμε να το συντηρείτε και να το φυλάσσετε σε ξηρό, δροσερό μέρος.



Υλικό κράνους
Προτού προχωρήσουμε περισσότερο, ας δούμε το υλικό από το οποίο κατασκευάζεται ένα κράνος. Ρίξτε μια ματιά στα υλικά που χρησιμοποιούν οι κατασκευαστές θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα την αντοχή του κράνους.

Από τι κατασκευάζεται ένα κράνος;
Τα περισσότερα κράνη αποτελούνται από ένα εξωτερικό κέλυφος κατασκευασμένο από κάποιο ανθεκτικό θερμοπλαστικό, fiberglass ή carbon. Τα συγκεκριμένα είναι από τα πλέον ανθεκτικά υλικά και αντέχουν πολλά χρόνια. Μια απλή πτώση του κράνους σας δεν θα πρέπει να προκαλέσει ζημιά εάν είναι κατασκευασμένο από αυτά.

Το εσωτερικό του κράνος αποτελείται συνήθως από στρώση ειδικού πυκνού αφρού (διογκωμένη πολυστερίνη)ο οποίος θα απορροφήσει την υπόλοιπη δύναμη της κρούσης η οποία απορροφήθηκε εν μέρει και διασκορπίστηκε από το εξωτερικό κέλυφος. Εάν σας πέσει το κράνος με κάτι βαρύ μέσα του, πρέπει να ελέγξετε τον αφρό για παραμόρφωση. Ο αφρός κάνει εξαιρετική δουλειά για απορρόφηση και διασπορά κρούσης, οπότε μια απλή πτώση του κράνους σας δεν θα πρέπει να επηρεάσει δραστικά την κατάσταση του κράνους σας σε σημείο που να χρειαστεί να το αντικαταστήσετε.



πάρχουν ήδη κάποιες προηγμένες λύσεις στην αγορά που αποσκοπούν στην μείωση των περιστροφικών δυνάμεων, πέραν της προστασίας του κρανίου από τα κατάγματα. Μία από αυτές είναι η MIPS που εφαρμόζει η εταιρεία Bell. Σε ένα κράνος με το σύστημα MIPS, όπως το Bell ΜΧ-9 Adventure MIPS Stryker (διαβάστε εδώ την δοκιμή του) που έχουμε στην κατοχή μας για δοκιμές, Σε ένα κράνος με Σύστημα Προστασίας Εγκεφάλου MIPS (BPS) το κέλυφος και η επένδυση χωρίζονται από ένα στρώμα χαμηλής τριβής. Όταν ένα κράνος με το Σύστημα Προστασίας Εγκεφάλου MIPS υποβάλλεται σε γωνιακή πρόσκρουση, το στρώμα χαμηλής τριβής επιτρέπει στο κράνος να ολισθαίνει σε σχέση με το κεφάλι. Το MIPS BPS έχει σχεδιαστεί για να προσθέτει προστασία στα κράνη έναντι της περιστροφικής κίνησης. (Διαβάστε εδώ για το σύστημα MIPS)

Η εσωτερική επένδυση αποτελείται από αφρώδες υλικό με υφασμάτινη επένδυση που θα βοηθήσει στην περαιτέρω στήριξη του κεφαλιού μέσα στο κράνος, θα απορροφήσει τον ιδρώτα και την υγρασία και θα συμβάλει στον σωστό εξαερισμό του. Ακόμη και αν φθαρεί από λάθος χρήση θα μπορούσε να αντικατασταθεί. Για τα περισσότερα επώνυμα κράνη της αγοράς υπάρχουν διαθέσιμα ανταλλακτικά.

Λόγοι που χρειάζεστε νέο κράνος
Οι 7 λόγοι που αναφέρονται παρακάτω θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε εάν χρειάζεστε ένα καινούργιο κράνος.

# 1 - Ηλικία κράνους
Πόσο χρονών είναι το κράνος σου; Όπως αναφέραμε στην αρχή αυτού του άρθρου, εάν έχετε φορέσει το κράνος σας για πάνω από 5 χρόνια, τότε ίσως είναι καιρός να το αντικαταστήσετε. Μπορεί να δείχνει σε άριστη κατάσταση, αλλά πρέπει να λάβετε υπόψη την ηλικία του και τον αντίκτυπο που έχει στα υλικά του κράνους.
Το κράνος είναι εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες, σε βρωμιά, ακτίνες UV και άλλα στοιχεία που μπορεί να νομίζετε πως δεν επηρεάζουν την κατάσταση του. Όλα αυτά “αποδυναμώνουν” τις ρητίνες και τις κόλλες που συγκρατούν τα μέρη του.

Η ημερομηνία λήξης των 5 ετών έχει οριστεί από τους περισσότερους κατασκευαστές. Υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διάρκεια ζωής του κράνους σας. Έτσι, παρόλο που η πενταετία είναι το συνιστώμενο όριο ηλικίας για αντικατάσταση, αυτό μπορεί να γίνει λίγα λιγότερα ή περισσότερα.



# 2 - Χρήση
Εάν φοράτε το κράνος σας καθημερινά, εκτίθεται σε συνεχή φθορά . Μπορεί να μην είναι απολύτως εμφανές, αλλά η συνεχής χρήση φθείρει το κράνος με την πάροδο του χρόνου.
Όπως συμβαίνει και με την μοτοσυκλέτα σας. Καθώς τα χιλιόμετρα μαζεύονται, είτε πρέπει να την συντηρείτε πιο συχνά, είτε να την αντικαταστήσετε.

# 3 - Έχετε εμπλακεί σε ατύχημα;
Πρέπει να το ελέγξετε σχολαστικά και ίσως να επισκεφθείτε το κατάστημα που το έχετε αγοράσει για να το ελέγξουν από το τμήμα service. Το να φοράτε σπασμένο κράνος δεν θα σας προστατεύσει.

Αν δεν το έχετε καταλάβει ακόμα…

φοράτε κράνος με το οποίο έχετε εμπλακεί σε ατύχημα. Απλά δεν αξίζει να ρισκάρετε τη ζωή σας για να εξοικονομήσετε λίγα ευρώ.


# 4 – Δεν εφαρμόζει σωστά στο κεφάλι
Όταν αγοράζετε ένα κράνος, στο σωστό νούμερο, η εφαρμογή είναι τέλεια. Με την πάροδο του χρόνου όμως, αισθάνεστε πως το κεφάλι σας “πλέει” μέσα σε αυτό. Ο λόγος είναι πως ο εσωτερικός αφρός έχει χάσει το αρχικό του σχήμα, οπότε το κράνος χρειάζεται αντικατάσταση.

Το κράνος πρέπει να αγκαλιάζει σταθερά το κεφάλι . Δεν θέλετε να εμπλακείτε σε ατύχημα φορώντας ένα κράνος με φθαρμένο αφρώδες. Τα κατάγματα του κρανίου και οι τραυματισμοί του εγκεφάλου έχουν συνδεθεί με κράνη με χαλαρή εφαρμογή.

# 5 – Οι επενδύσεις εμφανίζουν φθορά
Συνήθως, δεν είναι το εξωτερικό περίβλημα που φθείρεται πρώτα. Είναι συνήθως η επένδυση και ο αφρός στο εσωτερικό του κράνους. Εάν αρχίσει να ξεφλουδίζει στα μαλλιά σας ή στους ώμους σας, αυτό είναι σημάδι ότι χρειάζεται αντικατάσταση.

Είτε αυτό συμβαίνει μετά από 3 χρόνια χρήσης είτε 5, θα πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά την αγορά νέου κράνους. Εάν ο αφρός είναι βαμμένος μαύρος, μπορείτε επίσης να ελέγξετε για μικρές άσπρες ρωγμές που σχηματίζονται.

Εάν συμβεί αυτό, το κράνος δεν θα είναι σε θέση να απορροφήσει αποτελεσματικά την πρόσκρουση. Να είστε προσεκτικοί εάν χρησιμοποιείτε προϊόντα περιποίησης μαλλιών καθώς αυτά βοηθούν στην ταχύτερη φθορά των εσωτερικών επενδύσεων του κράνους σας.



# 6 – Το εξωτερικό κέλυφος διαλύεται ή εμφανίζει φθορές
Εάν το κέλυφος του κράνους σας είναι έχει ρωγμές ή αρχίσει να διαλύεται, τότε πρέπει να αντικαταστήσετε το κράνος σας . Το κέλυφος είναι το πρώτο σημείο επαφής κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Επομένως, αυτό το τμήμα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Τυχόν ρωγμές στο κέλυφος θα εκθέσουν αμέσως το κεφάλι σας σε τραυματισμό σε περίπτωση ατυχήματος.

# 7 – Οι ιμάντες συγκράτησης δεν ασφαλίζουν
Το λουράκι του κράνους είναι ένας από τους ουσιαστικούς παράγοντες για τη συγκράτηση του κράνους στο κεφάλι σας. Εάν αυτό το εξάρτημα δεν λειτουργεί σωστά, ίσως είναι καιρός να αγοράσετε ένα νέο κράνος ή να βρείτε να αντικαταστήσετε.



Τελευταίες σκέψεις
Είμαστε βέβαιοι ότι γνωρίζετε ότι η προστασία του κεφαλιού σας αποτελεί προτεραιότητα. Επομένως χρειάζεστε ένα καλό κράνος.

Ένας άλλος λόγος για να αγοράσετε καινούργιο, πέρα από την φθορά, είναι η πρόοδος στην τεχνολογία κατασκευής τους. Κάθε χρόνο οι εταιρείς παρουσιάζουν νέες τεχνολογίες προστασίας, που είναι καλύτερες από τις προηγούμενες.

Κατά την γνώμη μας και η αγορά ενός μεταχειρισμένου κράνους εμπεριέχει ρίσκο. Γιατί μπορεί να φαίνεται εξωτερικά ωραίο, αλλά μπορεί να υπάρχει φθορά που να μην εντοπιστεί από το ανθρώπινο μάτι.

https://2wo.gr/afieromata/4861-7-si...KU9ET4vjj3hJ3Gm4lInoEuyNjYMY8-yF2gvNNkQlNZ7XA
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Intelligent Cranium Helmets – Έρχεται υπερφορτωμένο με τεχνολογία​

7a73522a1a1ed37281c277f5556fdba4_XL.jpg

Με τρεις κάμερες για 360 μοίρες κάλυψη, head-up display, φωνητικό έλεγχο, αισθητήρες εγγύτητας, επικοινωνίες και πολλά άλλα κόλπα, αυτό πρέπει να είναι όντως το πιο έξυπνο κράνος στον κόσμο.


Η αμερικανική Intelligent Cranium ξεκίνησε δειλά-δειλά το 2016 παρουσιάζοντας σχέδια κι ένα πρωτότυπο γι’ αυτό που αποκαλούσε ως “ένα 100% έξυπνο κράνος”. Το πλάνο της προέβλεπε την ενσωμάτωση σε ένα κράνος σπορ προδιαγραφών όλης της διαθέσιμης ηλεκτρονικής τεχνολογίας που μπορεί να συνεισφέρει στην ασφάλεια του αναβάτη.

Ως είθισται σε τέτοια εγχειρήματα που δεν προέρχονται από κάποια μεγάλη εταιρεία, οι προσπάθειες βασίζονται σε κοινωνική χρηματοδότηση (crowd funding) και λίγες φορές καταφέρνουν να φέρουν ολοκληρωμένο αποτέλεσμα στα χέρια των πελατών. Ενίοτε μάλιστα η οσμή σκανδάλου κάνει τον γύρο του πλανήτη.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως και σκαμπανεβάσματα υπήρξαν και καθυστερήσεις, πάντως τώρα οι δημιουργοί του κράνους iC-R φέρονται έτοιμοι να παράξουν τα πρώτα κράνη και αυτή τη στιγμή τρέχει μια χρηματοδοτική καμπάνια στο Indiegogo (μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου 2020) με τον ορατό στόχο του Μαρτίου 2021 για τις πρώτες παραδόσεις.

spredaj rdec
Το iC-R είναι το κεντρικό μοντέλο της σειράς, έχοντας κάτω του το οικονομικότερο iC-Re και ψηλότερα τα iC-Rs και iC-Rs+, με τις διαφορές να αφορούν φυσικά στον εξοπλισμό.

Η βάση είναι ένα full face κράνος με κέλυφος ενισχυμένο με ανθρακόνημα και κέβλαρ, και κάπου εδώ τελειώνουν τα παραδοσιακά.

Η iC Helmets δηλώνει πως τυφλά σημεία πλέον δεν υπάρχουν για όποιον το φορά, καθώς το κράνος μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις κάμερες, μια μπροστά (4K/60fps) και δύο πίσω, οι οποίες καλύπτουν 120 και 240 μοίρες αντιστοίχως, δηλαδή όλον τον χώρο γύρω από τον αναβάτη, και αποθηκεύουν σε ενσωματωμένη μνήμη από 64 ως 128 GB, επεκτάσιμη με κάρτα microSD.
Για ό,τι δεν βλέπει το μάτι και η κάμερα, το κράνος φορά και αισθητήτες εγγύτητας και ήχου για να αντιληφθεί και να προειδοποιήσει όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε επικίνδυνα μικρή απόσταση από πίσω.
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του μια διεπαφή HUD (head-up display) που προβάλλει στη ζελατίνα σε μια διάφανη οθόνη 1920x1080 τις επιλεγμένες πληροφορίες, με άφθονο υλικό να διεκδικεί θέση εκεί από τις πίσω κάμερες, ειδοποιήσεις ασφαλείας και όλα τα δεδομένα από το τηλέφωνο (κλήσεις, πλοήγηση κ.ο.κ.).

zgoraj vizir 1

Ο έλεγχος των λειτουργιών του μπορεί να γίνει ολοκληρωτικά με φωνητικές εντολές και οι σχεδιαστές του μας προϊδεάζουν για μια προσωποιημένη υπηρεσία που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη. Λογικά αυτό θα μεταφράζεται από τα μαρκετινίστικα στα ελληνικά σε κάτι σαν “του μαθαίνεις τις εντολές που θες να ακούει”.

Η παρέλαση τεχνολογίας συνεχίζεται με επικοινωνία Bluetooth Mesh, όπου φυσικά ηχεία και μικρόφωνο ειναι ενσωματωμένα στο κράνος, πίσω LED φως για να είναι πιο ορατό στο σκοτάδι, αλλά και σύστημα αυτόματης ειδοποίησης βοήθειας (ESAS) σε περίπτωση ατυχήματος.

Για γαρνιτούρα το iC-R διαθέτει δυνατότητα εντοπισμού μέσω GPS και της υπηρεσίας Find My Helmet που ενσωματώνεται στην εφαρμογή για τηλέφωνα που το συνοδεύει.

Τέλος, για τις ακριβές εκδόσεις έχουμε και φωτοευαίσθητη ζελατίνα που σκουραίνει αυτομάτως ανάλογα με το περιβάλλον φως, ενώ σε όλη τη γκάμα μπορεί να τοποθετηθεί φίλτρο για την προστασία της εισπνοής του αναβάτη.
zoom1 1

Όλα αυτά τροφοδοτούνται από μπαταρία που ενσωματώνεται στο κράνος και, κατά τους κατασκευαστές του, διαρκεί 6-8 ώρες ανά φόρτιση. Ναι, το βράδυ θα βάζουμε το κράνος στην πρίζα να φορτίζει.

Αυτό που δεν βρήκαμε στις πληροφορίες της iC Helmets είναι το πόσο ζυγίζει το κράνος τους. Προφανώς και η τιμή αυτή δεν είναι απόλυτη, μιας και οι Αμερικανοί δηλώνουν πως το iC-R κατασκευάζεται σε modular λογική, δηλαδή μπορείς να πάρεις μια έκδοση και να προσθαφαιρέσεις ό,τι θες από τον εξοπλισμό του εκ των υστέρων. Έτσι λογικά κάθε έκδοση του κράνους θα έχει αισθητές διαφορές στη ζυγαριά.

Στην τρέχουσα προσφορά που προσφέρεται για προπαραγγελία μέσω Indiegogo για λίγες ακόμη μέρες, η Intelligent Cranium κοστολογεί το κράνος της από 509 δολάρια (418 ευρώ με ισοτιμία 16/12/2020) ως 1080 (886).
zoom2 1

Η απόσταση από τη μια στην άλλη έκδοση είναι χαοτική, καθώς η οικονομική έκδοση δεν έχει καμιά κάμερα, παρά μόνο το πίσω LED φως, αισθητήρες εγγύτητας, Bluetooth, ειδοποίηση ESAS και φωνητική αναγνώριση. Χτίζοντας σε άλλα τρία στάδια φτάνουμε στο iC-Rs+ με τα πάντα όλα.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, όταν το κράνος είναι έτοιμο για παραδόσεις στους πελάτες θα έχει πιστοποιηθεί κατά DOT, Snell και ECE.

Μπορείτε να δείτε στη συνέχεια ένα βίντεο (περίπου 21 λεπτών) του διευθύνοντα συμβούλου (CEO) της Intelligent Cranium, Ambrose Dodson, όπου περιγράφει αναλυτικά το κορυφαίο μοντέλο iC-Rs+.
Intelligent Cranium Helmets / Indiegogo


 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
να μαθουμε και το βαρος του (αν και αυτο δεν παιζει και τοσο ρολο αν ειναι καλα ζυγισμενο και με σωστη εως την καλυτερη αεροδυναμική)......
βεβαια ομως ερχομαστε παλι και πάλι στα ιδια και στα ιδια ...κι αλλα ηλεκτρονικά.....με κοστος επισκευών κλπ κλπ κλπ
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
να μαθουμε και το βαρος του (αν και αυτο δεν παιζει και τοσο ρολο αν ειναι καλα ζυγισμενο και με σωστη εως την καλυτερη αεροδυναμική)......
βεβαια ομως ερχομαστε παλι και πάλι στα ιδια και στα ιδια ...κι αλλα ηλεκτρονικά.....με κοστος επισκευών κλπ κλπ κλπ
Εγώ ένα ξέρω να πώ:
1.Shoei Neotec II
2. SENA SRL
3. Λαίλαπς
Βρές μου πιό θανατηφόρο συνδιασμό...
Μανούλα θα πρέπει να σε ευχαριστούνε που με γέννησες...
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
437
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Εγώ ένα ξέρω να πώ:
1.Shoei Neotec II
2. SENA SRL
3. Λαίλαπς
Βρές μου πιό θανατηφόρο συνδιασμό...
Μανούλα θα πρέπει να σε ευχαριστούνε που με γέννησες...
Μάνο μου εσύ είσαι ολοκληρωμένος τι να λέμε!!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Και εχει αργησει ενα τετοιο κρανος νομιζω σημερα με ολη αυτη την σουπερ ηλεκτρονικη τεχνολογια.
Το θεμα βαρους και τροφοδοσιας ισως το αργουν λιγο ακομα. cdefghigi
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.442
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Intelligent Cranium Helmets – Έρχεται υπερφορτωμένο με τεχνολογία​

View attachment 24255

Με τρεις κάμερες για 360 μοίρες κάλυψη, head-up display, φωνητικό έλεγχο, αισθητήρες εγγύτητας, επικοινωνίες και πολλά άλλα κόλπα, αυτό πρέπει να είναι όντως το πιο έξυπνο κράνος στον κόσμο.


Η αμερικανική Intelligent Cranium ξεκίνησε δειλά-δειλά το 2016 παρουσιάζοντας σχέδια κι ένα πρωτότυπο γι’ αυτό που αποκαλούσε ως “ένα 100% έξυπνο κράνος”. Το πλάνο της προέβλεπε την ενσωμάτωση σε ένα κράνος σπορ προδιαγραφών όλης της διαθέσιμης ηλεκτρονικής τεχνολογίας που μπορεί να συνεισφέρει στην ασφάλεια του αναβάτη.

Ως είθισται σε τέτοια εγχειρήματα που δεν προέρχονται από κάποια μεγάλη εταιρεία, οι προσπάθειες βασίζονται σε κοινωνική χρηματοδότηση (crowd funding) και λίγες φορές καταφέρνουν να φέρουν ολοκληρωμένο αποτέλεσμα στα χέρια των πελατών. Ενίοτε μάλιστα η οσμή σκανδάλου κάνει τον γύρο του πλανήτη.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως και σκαμπανεβάσματα υπήρξαν και καθυστερήσεις, πάντως τώρα οι δημιουργοί του κράνους iC-R φέρονται έτοιμοι να παράξουν τα πρώτα κράνη και αυτή τη στιγμή τρέχει μια χρηματοδοτική καμπάνια στο Indiegogo (μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου 2020) με τον ορατό στόχο του Μαρτίου 2021 για τις πρώτες παραδόσεις.

spredaj rdec
Το iC-R είναι το κεντρικό μοντέλο της σειράς, έχοντας κάτω του το οικονομικότερο iC-Re και ψηλότερα τα iC-Rs και iC-Rs+, με τις διαφορές να αφορούν φυσικά στον εξοπλισμό.

Η βάση είναι ένα full face κράνος με κέλυφος ενισχυμένο με ανθρακόνημα και κέβλαρ, και κάπου εδώ τελειώνουν τα παραδοσιακά.

Η iC Helmets δηλώνει πως τυφλά σημεία πλέον δεν υπάρχουν για όποιον το φορά, καθώς το κράνος μπορεί να εξοπλιστεί με τρεις κάμερες, μια μπροστά (4K/60fps) και δύο πίσω, οι οποίες καλύπτουν 120 και 240 μοίρες αντιστοίχως, δηλαδή όλον τον χώρο γύρω από τον αναβάτη, και αποθηκεύουν σε ενσωματωμένη μνήμη από 64 ως 128 GB, επεκτάσιμη με κάρτα microSD.
Για ό,τι δεν βλέπει το μάτι και η κάμερα, το κράνος φορά και αισθητήτες εγγύτητας και ήχου για να αντιληφθεί και να προειδοποιήσει όταν κάποιο όχημα πλησιάσει σε επικίνδυνα μικρή απόσταση από πίσω.
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του μια διεπαφή HUD (head-up display) που προβάλλει στη ζελατίνα σε μια διάφανη οθόνη 1920x1080 τις επιλεγμένες πληροφορίες, με άφθονο υλικό να διεκδικεί θέση εκεί από τις πίσω κάμερες, ειδοποιήσεις ασφαλείας και όλα τα δεδομένα από το τηλέφωνο (κλήσεις, πλοήγηση κ.ο.κ.).

zgoraj vizir 1

Ο έλεγχος των λειτουργιών του μπορεί να γίνει ολοκληρωτικά με φωνητικές εντολές και οι σχεδιαστές του μας προϊδεάζουν για μια προσωποιημένη υπηρεσία που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη. Λογικά αυτό θα μεταφράζεται από τα μαρκετινίστικα στα ελληνικά σε κάτι σαν “του μαθαίνεις τις εντολές που θες να ακούει”.

Η παρέλαση τεχνολογίας συνεχίζεται με επικοινωνία Bluetooth Mesh, όπου φυσικά ηχεία και μικρόφωνο ειναι ενσωματωμένα στο κράνος, πίσω LED φως για να είναι πιο ορατό στο σκοτάδι, αλλά και σύστημα αυτόματης ειδοποίησης βοήθειας (ESAS) σε περίπτωση ατυχήματος.

Για γαρνιτούρα το iC-R διαθέτει δυνατότητα εντοπισμού μέσω GPS και της υπηρεσίας Find My Helmet που ενσωματώνεται στην εφαρμογή για τηλέφωνα που το συνοδεύει.

Τέλος, για τις ακριβές εκδόσεις έχουμε και φωτοευαίσθητη ζελατίνα που σκουραίνει αυτομάτως ανάλογα με το περιβάλλον φως, ενώ σε όλη τη γκάμα μπορεί να τοποθετηθεί φίλτρο για την προστασία της εισπνοής του αναβάτη.
zoom1 1

Όλα αυτά τροφοδοτούνται από μπαταρία που ενσωματώνεται στο κράνος και, κατά τους κατασκευαστές του, διαρκεί 6-8 ώρες ανά φόρτιση. Ναι, το βράδυ θα βάζουμε το κράνος στην πρίζα να φορτίζει.

Αυτό που δεν βρήκαμε στις πληροφορίες της iC Helmets είναι το πόσο ζυγίζει το κράνος τους. Προφανώς και η τιμή αυτή δεν είναι απόλυτη, μιας και οι Αμερικανοί δηλώνουν πως το iC-R κατασκευάζεται σε modular λογική, δηλαδή μπορείς να πάρεις μια έκδοση και να προσθαφαιρέσεις ό,τι θες από τον εξοπλισμό του εκ των υστέρων. Έτσι λογικά κάθε έκδοση του κράνους θα έχει αισθητές διαφορές στη ζυγαριά.

Στην τρέχουσα προσφορά που προσφέρεται για προπαραγγελία μέσω Indiegogo για λίγες ακόμη μέρες, η Intelligent Cranium κοστολογεί το κράνος της από 509 δολάρια (418 ευρώ με ισοτιμία 16/12/2020) ως 1080 (886).
zoom2 1

Η απόσταση από τη μια στην άλλη έκδοση είναι χαοτική, καθώς η οικονομική έκδοση δεν έχει καμιά κάμερα, παρά μόνο το πίσω LED φως, αισθητήρες εγγύτητας, Bluetooth, ειδοποίηση ESAS και φωνητική αναγνώριση. Χτίζοντας σε άλλα τρία στάδια φτάνουμε στο iC-Rs+ με τα πάντα όλα.

Σύμφωνα με την κατασκευάστρια, όταν το κράνος είναι έτοιμο για παραδόσεις στους πελάτες θα έχει πιστοποιηθεί κατά DOT, Snell και ECE.

Μπορείτε να δείτε στη συνέχεια ένα βίντεο (περίπου 21 λεπτών) του διευθύνοντα συμβούλου (CEO) της Intelligent Cranium, Ambrose Dodson, όπου περιγράφει αναλυτικά το κορυφαίο μοντέλο iC-Rs+.
Intelligent Cranium Helmets / Indiegogo


Ρε Μιχαλιό δεν σου ξεφεύγει τίποτα Dancing Giving
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Forcite MK1 είναι ένα «έξυπνο», καινοτόμο κράνος που έρχεται από την Αυστραλία​

Σύντομα και στην Ευρώπη​

forcite-mk1-1.jpgforcite-mk1-2.jpg
Παρουσιάστηκε το 2020 και τα στοιχεία που το καθιστούν ιδιαίτερο, είναι οι έξυπνες λειτουργίες που υποστηρίζει καθώς και η ενσωματωμένη action camera της Sony (IMX HD 1080P 60FPS)

Η Forcite διακρίνεται για τα «έξυπνα» κράνη που κατασκευάζει για snowboard, αλλά τώρα βρήκε ένα νέο πεδίο για να εφαρμόσει την προηγμένη τεχνολογία που έχει αναπτύξει, αυτό της μοτοσυκλέτας.

Πέρα από την ενσωματωμένη action camera, το MK1 μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth και χάρη στην εφαρμογή (app) που έχει αναπτύξει η εταιρεία, να προσφέρει απεριόριστες δυνατότητες στον αναβάτη.

Διαθέτει ενσωματωμένα ακουστικά, μέσω των οποίων ο οδηγός μπορεί να ακούσει μουσική, να απαντήσει σε τηλεφωνικές κλήσεις ή να συνομιλήσει με τον συνεπιβάτη του. Παράλληλα, διαθέτει GPS και μπορεί να λαμβάνει ειδοποιήσεις που σχετίζονται με τη διαδρομή μέσω μια μικρής, διακριτικής λωρίδας LED που βρίσκεται στο εσωτερικό του κράνους.

Στη νέα βελτιωμένη εκδοχή του, εξοπλίζεται με νέους αισθητήρες όπως γυροσκόπιο, βαρόμετρο, επιταχυνσιόμετρο και αλτίμετρο, οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή δεδομένων που σχετίζονται με την οδήγηση.

Από κει και έπειτα, οι δυνατότητες του συστήματος είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Σε συνεργασία με το app ο αναβάτης μπορεί να μελετήσει και να αναλύσει διάφορες επιμέρους λεπτομέρειες των διαδρομών που έχει πραγματοποιήσει, ενώ η εφαρμογή μπορεί να αναλύσει τις προτιμήσεις του αναβάτη με βάση τις διαδρομές που κάνει και να του προτείνει νέες, εναλλακτικές. Σημειώστε δε πως η εφαρμογή διαθέτει δικό της σύστημα πλοήγησης που βασίζεται στο Google Maps!

Το Forcite Mk1 είναι κατασκευασμένο με βάση τις προδιαγραφές ECE 22.05 και όχι τις νέες ECE 22.06 (διαβάστε εδώ), αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα καθώς θα μπορεί να πωλείται κανονικά για ακόμα 2 χρόνια.

Το κέλυφός του είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα και το συνολικό του βάρος κυμαίνεται στα 1.500 γραμμάρια (+/- 50 γρ.), με την έκδοση XL να είναι στα 1.630 γραμμάρια. Διαθέτει οχτώ σημεία εξαερισμού, pinlock και μια αντηλιακή ζελατίνα.

Η τιμή του στην Αυστραλία διαμορφώνεται στα 1.299 δολάρια (Αυστραλίας) που αντιστοιχούν περίπου σε 825 ευρώ.

Τα πρώτα 1.000 αντίτυπα που κυκλοφόρησαν στην εγχώρια αγορά, εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού και έτσι τώρα η εταιρεία επιστρέφει δριμύτερη καθώς το επόμενο διάστημα σκοπεύει να διαθέσει το προϊόν της στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.


Πηγη https://2wo.gr
 

dinospanadp

member
Δημοσιεύσεις
658
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
CRF 1100 ADV
Όνομα
dinosdns
Το έχει αγοράσει κάποιο μέλος;
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.093
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το έχει αγοράσει κάποιο μέλος;
Πραγματικά και ειλικρινά πρεπει να ειναι παρα πολυ καλό κρανος ....
Ομως εγω 1000 ευρω σε κρανος καρμπον δεν θα τα εδινα...
Ο λογος: το οτι ειναι καρμπον που σημαινει συνεχως στην τσίτα μην μου πέσει μην χτυπήσει μην το γδαρω...απαπα δεν μπορω να ζω με αγχη ...(δεν ξερω αν με νοείς ) ...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Caberg Avalon: Προσιτό full-face κράνος με σπορ σχεδίαση​

Από το Motomarket​


1-caberg-avalon (1).jpg

Πρόκειται για ένα full-face κράνος με σπορ σχεδίαση και αξιόλογα τεχνικά χαρακτηριστικά που προσφέρεται σε προσιτή τιμή χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στον τομέα της ασφάλειας

Είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση στο κλεινόν άστυ αλλά και για μεγαλύτερες διαδρομές προσφέροντας άνεση στον αναβάτη.

Και αυτό οφείλεται τόσο στο χαμηλό του βάρους (σ.σ. 1.500 γρ. +/- 50 γρ.) όσο και στο γεγονός ότι το εξωτερικό του κέλυφος -LG chem ABS υψηλής αντοχής-, διατίθεται σε δύο μεγέθη προσφέροντας την καλύτερη αναλογία μεταξύ του όγκου του κελύφους και του κεφαλιού του αναβάτη.

22324 Caberg Avalon Blast black red 3


Το Avalon διαθέτει αντιχαρακτική ζελατίνα που μπορεί να δεχθεί Pinlock anti-fog και ενσωματώνει εσωτερική φιμέ ζελατίνα DVT (Double Visor Tech) με πλευρικό μοχλό. Και οι δύο ζελατίνες μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Τον εξαερισμό αναλαμβάνουν ρυθμιζόμενοι αεραγωγοί που διασφαλίζουν την ομαλή ροή του αέρα στο εσωτερικό του κράνους, ενώ υπάρχει και σύστημα ανακύκλωσης του αέρα.

22327 Caberg Avalon Blast gray black 2


Η εσωτερική επένδυση του Avalon είναι κατασκευασμένη από υποαλλεγρικά και αναπνεύσιμα υφάσματα, ενώ αφαιρείται εύκολα για να πλυθεί.

Ο ιμάντας στο πηγούνι διαθέτει μικρομετρική πόρπη για εύκολη ρύθμιση, ενώ τόσο το επιρρίνιο όσο και το υποσιάγωνο αφαιρούνται πολύ εύκολα.

Οι σχεδιαστές της εταιρείας από το Μπέργκαμο έχουν φροντίσει να αφήσουν το χώρο που χρειάζεται ώστε να μπορεί να δεχθεί σύστημα ενδοεπικοινωνίας Bluetooth.

24258 caberg avalon forge K1 3


Σε ό,τι αφορά στο κομμάτι της αισθητικής, το Avalon προσφέρεται σε μονόχρωμες εκδόσεις (μαύρο ματ και λευκό), καθώς και σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς που έρχονται με διαφορετικά γραφικά: Hawk, Giga, Forge, Blast.

To Avalon όπως και όλα τα κράνη της Caberg μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα και στο πρόσφατα ανανεωμένο eshop του Motomarket. Σε λίγο καιρό θα έχουμε στην διάθεσή μας το Avalon και θα σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας οδηγώντας με αυτό τα νέα μοντέλα 2022.

22331 Caberg Avalon Hawk 2


Caberg Avalon - Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

- Κέλυφος LG chem ABS υψηλής αντοχής σε 2 μεγέθη.
- Σύστημα διπλής ζελατίνας (διάφανη + εσωτερική φυμέ).
- Σύστημα γρήγορης απελευθέρωσης ζελατίνας.
- Αντιχαρακτική ζελατίνα, έτοιμη να δεχθεί Fogcity Go.
- Μικρομετρική πόρπη.
- Αεραγωγοί για καλύτερη κυκλοφορία του αέρα.
- Αφαιρούμενη εσωτερική επένδυση που πλένεται εύκολα.
- Αφαιρούμενο επιρρίνιο και υποσιάγωνο.
- Έτοιμο να δεχθεί συστήματα ενδοεπικοινωνίας Bluetooth.
- Βάρος 1500 +/- 50γρ.

Πηγη https://2wo.gr
 

ThanosP

member
Δημοσιεύσεις
1.644
Ηλικία
32
Περιοχή
Κορινθος
Μοτοσυκλέτα
Africa twin
Tuareg 660
Όνομα
Θάνος
Κάτι σχετικά άκυρο αλλά σχετικό !

Όσοι χρησιμοποιήτε dual κρανοι , με γυσο σε ον οφφ μοτοσικλέτες όπως και η δίκη μου , αντιμετώπιζεται πρόβλημα αεροδυναμικής ή ταλαντώσεις στο κεφάλι πχ σε εθνικές οδούς και μεγάλες ταχύτητες ;
Μιλαμε για ένα καλό κράνος διπλής χρήσης!!!
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.017
Όνομα
George
Κάτι σχετικά άκυρο αλλά σχετικό !

Όσοι χρησιμοποιήτε dual κρανοι , με γυσο σε ον οφφ μοτοσικλέτες όπως και η δίκη μου , αντιμετώπιζεται πρόβλημα αεροδυναμικής ή ταλαντώσεις στο κεφάλι πχ σε εθνικές οδούς και μεγάλες ταχύτητες ;
Μιλαμε για ένα καλό κράνος διπλής χρήσης!!!
με καλο κρανος ποτε
με τα λοιπα ναι
εκει ειναι κ μια απο τις βασικες διαφορες κ βλεπεις πως οτι πλερωνεις παιρνεις...

(κ εξηγουμαι..με το ΑΡΑΙ Χ4 TOUR ποτε δεν ειχα την παραμικρη ενοχληση οπως κ να εστριβα το κεφαλι κ ασχετως χιλιομετρων ταχυτητας
με το BELL γ*******σετα...
με ενα Acerbis τα ιδια
με ενα Suomy carbon MX Tourer ευτηχως οχι αλλα εκανε απιστευτο σαματα κ το σουταρα πανω στην βδομαδα
 
Top Bottom