Πως στριβει η μηχανη!!

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Προφανως δεν εχεις βιωσει αυτο που βιωνω ...γι αυτο κ δεν μπορουμε να συννενοηθουμε...αχαχα

Παμε παλι..
Εαν εφαρμοσω countersteering για να πλαγιασει η μηχανη....το σωμα δεν θα πλαγιασει μαζι...
Διοτι απ τη στιγμη που ασκεις πιεση σε ενα σωμα(τιμονι) που ειναι ακαμπτο και αμετακινητο, θα μετακινηθει το σωμα προς αντιθετη κατευθυνση.
Εκτος αν εχεις πχ πλατακι στον κορμο να κραταει κοντρα, και να μενει σταθερος!
Μετα ΤΕΛΟΣ
Ετσι ξεκινησε, ετσι θα παει....με τη μηχανη σε κλιση κ το σωμα πιο ορθιο.

Θες δηλ. να πεις, οτι ξεκινας με countersteering την ολη διαδικασια, (που αυτοματα απομακρυνει τον κορμο απ το γκριπ)
και στη συνεχεια εισαι με το κεφαλι στο εσωτερικο και το σωμα υπο κλιση?
Επανάληψις ίσον μήτηρ πάσις μαθήσεως
Countersteering: Πίεση στο τιμόνι/Clipon από την μεριά του εσωτερικού της στροφής. Αυτό και τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Το τι κάνει το σώμα μας είναι αλλά πράγματα. Δοκίμασε το με χαμηλές ταχύτητες, δοκιμάζοντας να είσαι χαλαρός πάνω στην μοτοσυκλέτα και χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι/clipon. Άσε την μηχανή να οδηγήσει το σώμα σου και μετά φέρε αντίθετες δυνάμεις να ισορροπήσεις το σύνολο.
 

User C

well know member
Δημοσιεύσεις
3.737
Από τη στιγμή που ξεκινά να πλαγιαζει η μηχανή, πρέπει να έχεις προετοιμαστεί νοητικά και να βγάλεις το σώμα ή το κεφάλι σου στο εσωτερικό της στροφής. Αν αφήσεις ελεύθερο το σώμα σου λογικό είναι να πας από την αντίθετη.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το ανάποδο. Αν αφήσεις το σώμα θα παει εκεί που το οδηγεί η βαρύτητα. Όταν πέφτουμε (γιατί κάναμε *****ια) δεν πέφτουμε όρθιοι γιατί είμασταν όρθιοι. Εμείς το κρατάμε όρθιο το σώμα.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Παμε παλι..
Εαν εφαρμοσω countersteering για να πλαγιασει η μηχανη....το σωμα δεν θα πλαγιασει μαζι...
Διοτι απ τη στιγμη που ασκεις πιεση σε ενα αντικειμενο(τιμονι) που ειναι ακαμπτο και αμετακινητο, θα μετακινηθει το σωμα προς αντιθετη κατευθυνση.
Δεν σε νοιάζει.
Μην το βάζεις αυτοσκοπό ότι θα γυρεις το σώμα σου στο εσωτερικό, μπορείς να κάλλιστα να εφαρμόσεις το γυροσκοπικό και να στέκεσαι κονιόρδος,ανάποδα ή όψη.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
αυτο λεω τοσους ....μηνες αχαχαχ
με το γυροσκοπικο ενω εχω αμεσοτητα και πιο ελεγχομενο πλαγιασμα, το τιμημα ειναι οτι στεκομαι ΚΟΝΙΟΡΔΟΣ
.
Ενω εγω ΘΕΛΩ να γερνω μαζι με τη μηχανη....εφαρμοζοντας ομως στην αρχη countersteering..
ΔΕΝ μπορω να το κανω αυτο..

Εαν ομως ειμαι ηδη πλαγιασμενος με το κεφαλι εξω (ειπαμε χωρις να εχω εφαρμοσει countersteering ) , τοτε μπορω να ασκησω πιεση στο τιμονι αν χρειαστει επιπλεον κλιση...χωρις να σηκωθει το σωμα
Ισως βοηθαει το βαρος του κεφαλιου που ειναι ηδη εξω στο να μην σηκωνεται ο κορμος
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Επανάληψις ίσον μήτηρ πάσις μαθήσεως
Countersteering: Πίεση στο τιμόνι/Clipon από την μεριά του εσωτερικού της στροφής. Αυτό και τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.
Το τι κάνει το σώμα μας είναι αλλά πράγματα. Δοκίμασε το με χαμηλές ταχύτητες, δοκιμάζοντας να είσαι χαλαρός πάνω στην μοτοσυκλέτα και χαλαρά τα χέρια στο τιμόνι/clipon. Άσε την μηχανή να οδηγήσει το σώμα σου και μετά φέρε αντίθετες δυνάμεις να ισορροπήσεις το σύνολο.
οχι ειναι αμεσα συνδεδεμενο τι θα κανει το σωμα ...γιατι το χερι ειναι μελος του.
Χαλαρα χερια στο τιμονι, σημαινει ΑΠΟΥΣΙΑ countersteering...
 

dkamzelas86

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
394
Ηλικία
38
Περιοχή
ΦΛΩΡΙΝΑ
Όνομα
Δημήτρης
Χαλαρά εννοεί όχι σφιχτά. Τόσο όσο να κρατάς το γκάζι ανοιχτό και βάζεις δύναμη χρειάζεται σε σπρώξιμο ή τράβηγμα για αλλαγή κατεύθυνσης. Έχε στο μυαλό σου οι αγκώνες σου να είναι χαλαροί κοντά στα πλευρά σου.

Στάλθηκε από το SM-A515F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μπάμπη μην το πολύ σκαλίζεις το θέμα γιατί από το πληκτρολόγιο δεν θα καταλάβεις τίποτε, ώστε να το εφαρμόσεις στην πραξη. (Φιλική συμβουλή)
Νομίζω καλύτερα αφεσου ελεύθερος και θα μπαίνεις μια χαρά στην στροφή, όπως κάνεις μέχρι τώρα, εκτός και ο τρόπος που οδηγείς στις στροφές σου προκαλεί κίνδυνο, εκεί επιβάλλεται αλλαγή !!

Η συνήθεια σε όλους τους ανθρώπους είναι μεγάλο πράγμα και κάνει κακή παρέα με την μάθηση.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Χαλαρα χερια στο τιμονι, σημαινει ΑΠΟΥΣΙΑ countersteering...
Λάθος μεγάλο.
Το γυροσκοπικό το εφαρμόζεις μία φορά στην αρχή της στροφής σπρώχνοντας ελαφρά το τιμόνι (αν σου είναι δύσκολο τότε τραβάς την άλλη του πλευρά).Η μοτοσυκλέτα "πέφτει" στη στροφή,αφήνεις το σπρώξιμο του τιμονιού και συνεχίζεις τη στροφή πάλι με χαλαρά χέρια.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπάμπη μην το πολύ σκαλίζεις το θέμα γιατί από το πληκτρολόγιο δεν θα καταλάβεις τίποτε, ώστε να το εφαρμόσεις στην πραξη. (Φιλική συμβουλή)
Νομίζω καλύτερα αφεσου ελεύθερος και θα μπαίνεις μια χαρά στην στροφή, όπως κάνεις μέχρι τώρα, εκτός και ο τρόπος που οδηγείς στις στροφές σου προκαλεί κίνδυνο, εκεί επιβάλλεται αλλαγή !!

Η συνήθεια σε όλους τους ανθρώπους είναι μεγάλο πράγμα και κάνει κακή παρέα με την μάθηση.
Ακαδημαϊκού χαρακτήρα είναι περισσότερο η συζήτηση..
Με τη μηχανή που έχω δε μου κάνει καρδιά να την πιέζω, βλέπω ότι μοτέρ κ κιβώτιο δυσανασχετουν.... Και λεφτά δεν υπάρχουν αχαχα
Ασε που έχω φύγει στο αντίθετο ρεύμα...βασικα δε φτιάχθηκε για τέτοια χρηση
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Λάθος μεγάλο.
Το γυροσκοπικό το εφαρμόζεις μία φορά στην αρχή της στροφής σπρώχνοντας ελαφρά το τιμόνι (αν σου είναι δύσκολο τότε τραβάς την άλλη του πλευρά).Η μοτοσυκλέτα "πέφτει" στη στροφή,αφήνεις το σπρώξιμο του τιμονιού και συνεχίζεις τη στροφή πάλι με χαλαρά χέρια.

Αυτό που περιγράφεις το έχω βιώσει μόνο με 2 μηχανες
Ενα αφρικα..(απ τα 5). Και το paneuropian 1100..
Ειδικά στο pan, μέσα στη στροφή μπορουσα να μαι μ ένα χερι, και η μηχανή ήταν σε ράγες, ούτε έπεφτε ούτε σηκωνόταν, μέχρι να πάρει εντολή.
Είναι πραγματικά ωραίο συναίσθημα, και νομίζω έχει να κάνει με την τέλεια ισορροπία εμπρός-πίσω μέρους...
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.132
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)

 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πάντα μου άρεσε αυτό το YT κανάλι και το επανα-επιβεβαίωσα με το νέο τους βιντεάκι ......
(επίσης επανα-επιβεβαίωσα την τεχνική στριψιματος μου εδώ και πολλά πλέον έτη η οποία
μου βγαίνει ως πιο φυσική παρόλο που βρίσκεται σε αντίθεση με τα διδασκόμενα στα
περισσότερα σχολεία μοτο κλπ κλπ).

Σε κάθε περίπτωση ευχάριστο βιντεάκι ........

Είχα την ευκαιρία τις τελευταίες μέρες να δοκιμάσω διάφορες τεχνικές στριψίματος.
Το counterlean είναι κάτι που ως σήμερα δεν είχα δοκιμάσει συνειδητά, αλλά διαπίστωσα πως είναι ο πιο ασφαλής τρόπος στριψίματος. Και σε lean, και σε neutral θέση μπορεί κάποιος να στρίψει με πολλά χλμ (έως τώρα χρησιμοποιούσα προσωπικά neutral). Με την counterlean θέση οδήγησης, στρίβεις εξίσου γρήγορα, αλλά με μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχο χειρισμού στα ίδια χλμ. Ειδικά σε συνεχόμενες αντίθετες στροφές. Και ειδικά αν το μηχανάκι σου είναι βαρύ.

Θα το υιοθετήσω και θα το δουλέψω να μου βγαίνει φυσικά και αβίαστα.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Είχα την ευκαιρία τις τελευταίες μέρες να δοκιμάσω διάφορες τεχνικές στριψίματος.
Το counterlean είναι κάτι που ως σήμερα δεν είχα δοκιμάσει συνειδητά, αλλά διαπίστωσα πως είναι ο πιο ασφαλής τρόπος στριψίματος. Και σε lean, και σε neutral θέση μπορεί κάποιος να στρίψει με πολλά χλμ (έως τώρα χρησιμοποιούσα προσωπικά neutral). Με την counterlean θέση οδήγησης, στρίβεις εξίσου γρήγορα, αλλά με μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχο χειρισμού στα ίδια χλμ. Ειδικά σε συνεχόμενες αντίθετες στροφές. Και ειδικά αν το μηχανάκι σου είναι βαρύ.

Θα το υιοθετήσω και θα το δουλέψω να μου βγαίνει φυσικά και αβίαστα.
Έτσι στριβω μια 20ετια...μου βγαίνει φυσικα.... Τώρα έχω στο νου μου να είμαι σε neutral θέση, για να είναι σε μικρότερη κλιση η μηχανη
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Έτσι στριβω μια 20ετια...μου βγαίνει φυσικα.... Τώρα έχω στο νου μου να είμαι σε neutral θέση, για να είναι σε μικρότερη κλιση η μηχανη
Δεν ξέρω αν το counterlean είναι το καλύτερο για όλα τα είδη των στροφών και όλες τις ταχύτητες. Πιθανόν όχι, όπως λέει και @RaGe_RaptoR
Προσέξτε με το counterlean αν/οποίοι προσπαθήσετε να πάτε λίγο γρήγορα.
Lean=risk
Αλλά για κλειστές συνεχείς στροφές με κλίση (ανηφόρα-κατηφόρα), ταχύτητας μέχρι 80-90 χλμ/ώρα και με βαρύ μηχανάκι, έχω την εντύπωση πως είναι ο πιο καλός τρόπος τοποθέτησης του σώματος.

Το ιδανικό είνα να μπορείς να συνδυάζεις τεχνικές ανάλογα με το τεραίν και το όχημα που οδηγάς. Ενα RT, ένα βαραντέρο και ένα GSXR δεν οδηγούνται το ίδιο.
 
Top Bottom