εννοειτε,,και το κανω..δεν καταργούμε τίποτα,παιδιά. όλα είναι διαφορετικά οπλα στη φαρέτρα μας. ας έχουμε ποικιλία.
Babis αν χρειαστεί να κάνεις πραγματικά απότομο ελιγμό, μόνο cs σε σώνει.
Αλλα με το σωμα απ την αλλη...στυλ μοταρντ
εννοειτε,,και το κανω..δεν καταργούμε τίποτα,παιδιά. όλα είναι διαφορετικά οπλα στη φαρέτρα μας. ας έχουμε ποικιλία.
Babis αν χρειαστεί να κάνεις πραγματικά απότομο ελιγμό, μόνο cs σε σώνει.
Φίλε συγκινήθηκα πάντως !!Καθε συζητηση καλη ειναι...
Εγω εχω να πω οτι μετα απ ολα αυτα που διαβασα, απο ολα τα παιδια..στριβω καλυτερα..
Πιο γρηγορα μαλλον οχι...πιο στρωτα ναι.
τι εκανα?
κατηργησα το countersteering.
Με βοηθησε και o στελιος και ο jiordos
.Φίλε συγκινήθηκα πάντως !!
Εντάξει η φωτογραφία σίγουρα δεν σε βοήθησε. Κάτι άλλο μπορεί. Όπως και να έχει κρατάμε το αποτέλεσμα εφόσον πλέον στρίβεις αρμονικά, αλλά μπορείς να αλλάξεις μουσική και να βάζεις Τερλέγκα, μετά θα πηγαίνει μόνο του το RT στο περίπτερο να σου φέρνει τσιγάρα(αν καπνίζεις) και στην κάβα για κανένα ουίσκι..
η φωτογραφία σου με βοήθησε...αναβάτης-μηχανή σε αρμονια
Πέταξα το Counter-Steering, που με καταδυναστευε, και ήρθα σε συμπαντικη αρμονία με το RT, με μουσική υπόκρουση vagelis
Αν το δεις προσεκτικά και το μοτάρντ είναι cs,σπρώχνεις το τιμόνι προς μια μεριά και το σώμα πάει προς την άλλη,δράση-αντίδραση.εννοειτε,,και το κανω..
Αλλα με το σωμα απ την αλλη...στυλ μοταρντ
Για μενα δεν υπαρχουν κανονες..Να πω και εγώ την εμπειρία μου. Βασικά τώρα το είδα το θέμα και λέω το εξής.
Αφενός η κάθε μηχανή έχει τον τρόπο τής αλλά εγώ πάντα έκανα το εξής Όταν έστριβα προς οποιαδήποτε κατεύθυνση πάντα πίεζα λίγο το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση δηλαδή. Έστω πως θες να στρίψεις αριστερά πίεζα λίγο το αριστερό κλιπον τιμόνι ανάλογα το είδος τις μηχανής πείτε όπως θέλετε λίγο δεξιά αυτό είναι λίγο πιο εύκολο για εμένα ειδικά όταν θες να κάνεις διόρθωση. Επίσης πάντα από ανοιχτά και στην κορυφή έκλεινα αυτό ήταν η καλύτερη επιλογή για εμένα μετά από τόσα μηχανάκια που είχα αυτό το στιλ μου ταιριάζει άποψη είναι όχι ντε και καλά η καλύτερη η μοναδική καλή συνέχεια σε όλους.
πηραμε μανο μου, αλλα πηραμε το λαθος...Ρε πάρτε ένα Πενφέ να στρίβει μόνο του....
Στόχω πεί πολλές φορές αλλά τα ξέρεις όλα, είσαι γεννημένος για GS από σωματότυπο μέχρι εμπειρία, εσύ τρώς χαλβά..πηραμε μανο μου, αλλα πηραμε το λαθος...
Στόχω πεί πολλές φορές αλλά τα ξέρεις όλα, είσαι γεννημένος για GS από σωματότυπο μέχρι εμπειρία, εσύ τρώς χαλβά..
Όχι φυσικά άλλη πρόσφυση έχει το ένα και άλλη το άλλο και περιθώρια κλίσης όμως σαν οδηγός το στιλ του οδηγού αλλάζει όχι τις μηχανής μιλάω φυσικά για το είδος κάθε μηχανής και το τι δυνατότητες έχει ο κάθε οδηγός. Η μηπωςυ δεν έχουμε δεί παπάκια να πηγαίνουν με όλα στις στροφές και τα περνάνε τους πάντες χαχαχ.Για μενα δεν υπαρχουν κανονες..
Καθε μηχανακι θελει τον τροπο του..
Αυτη τη στιγμη εχω ενα παπι και το ΡΤ...θα κανω το ιδιο πραγμα για να τα στριψω?
Προτίμησε βουνίσιες αναβάσεις-καταβάσεις. Ούτε σκυλιά, ούτε ποδηλάτες θα συναντήσεις όσο ανεβαίνει το υψόμετρο. Αυτά τα βρίσκεις κυρίως σε πεδινούς επαρχιακούς και μάλιστα στα πεδινά υπάρχουν χειρότεροι κίνδυνοι. Αγρότες με τρακτέρ και αγροτικά που βγαίνουν απο τυφλούς χωματόδρομους!Εγώ πάντως ακόμα και μετά από 20+ αναβάτης, ακόμα τις φοβάμαι τις στροφες. Συνηθως πριν πάω να μπω σε μια στροφή σβέλτα σκέφτομαι "και αν μέσα στη στροφή πεταχτεί ένα μεγάλο αδέσποτο σκυλί ή πέσω πάνω σε κανέναν πεσμένο ποδηλατη;" Και έτσι ενστικτωδώς μπαίνω με πολύ-πολυ λιγότερα χιλιομετρα από όσα αντέχει το πλαίσιο-αναρτησεις.
Sent from my A80Pro using Tapatalk
Και πολυ καλα κανεις...Εγώ πάντως ακόμα και μετά από 20+ αναβάτης, ακόμα τις φοβάμαι τις στροφες. Συνηθως πριν πάω να μπω σε μια στροφή σβέλτα σκέφτομαι "και αν μέσα στη στροφή πεταχτεί ένα μεγάλο αδέσποτο σκυλί ή πέσω πάνω σε κανέναν πεσμένο ποδηλατη;" Και έτσι ενστικτωδώς μπαίνω με πολύ-πολυ λιγότερα χιλιομετρα από όσα αντέχει το πλαίσιο-αναρτησεις.
Sent from my A80Pro using Tapatalk