Μάστιγα!!!!Μην κάνεiς πλάκα με τους τσιεσάδες....
2 στους 3 νέους εγγεγραμμένους έχουν GS και 2 στα 5 παλιά μέλη αλλάζουν σε GS.
Θα φάμε ξύλο....εγώ σε προειδοποίησα!
Μάστιγα!!!!Μην κάνεiς πλάκα με τους τσιεσάδες....
2 στους 3 νέους εγγεγραμμένους έχουν GS και 2 στα 5 παλιά μέλη αλλάζουν σε GS.
Θα φάμε ξύλο....εγώ σε προειδοποίησα!
Εντάξει, όταν μιλάμε για τις πολυαγαπημένες Tricia Helfer και Katee Sackhoff ας καβαλάνε και GS
Για όποιον δεν τις γνωρίζει, πρωταγωνίστριες στο remake του BattleStar Galactica
Για όποιον δεν γνωρίζει τι εστί BattleStar Galactica, μετεξεταστέος και να πάει να το δει ΑΜΕΣΑ!
αυτο ειναι το 125 .....Δεν πειράζει... εξάλλου ούλοι πενφε θα πάρουτε...ή...θα γίνουτε...
Για του λόγου το αληθές κοιτάΧτε αυτό το Βαρκαδερο που θέλει να αλλάξει...το ίδιο μυτάκι... έτσι σγα σγα...
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
αυτο ειναι το 125 .....
Εγώ ρε Σόφι είμαι της παλιάς σχολής του flat track άμα στην στροφή έχω πολλά χλμ τσαρουχώνω τα φρένα πλαγιασμένος και το τιμόνι συνεχώς ανάποδα και η μηχανή ούτε σηκώνεται ούτε μουλαρώνει, ο μόνος φόβος είναι να μην σου μπλοκάρει ο μπροστά το οποίο το μαθαίνεις με εξάσκηση, τώρα δε με την χοντρή που έχει cornering ABS δεν φοβάμαι τίποτα...Κεφάλαιο 5
Υποχρεωτική αλλαγή τροχιάς μέσα στην στροφή
Τα έχουμε κάνει όλα λάθος, έχουμε μπει με περισσότερα από όσα μπορούμε να αντέξουμε ή υπάρχει εμπόδιο μπροστα μας. Γενικά πρέπει να αλλάξουμε κατεύθυνση και τροχιά. Τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.
Α. Δεν σταματάμε ούτε μια στιγμή να κοιτάμε εκεί που θέλουμε να πάμε. Είναι ίσως ο πιο σημαντικος παράγοντας. Αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε ισια, ή αν κοιτάμε το εμπόδιο θα πάμε κατευθείαν εκεί πάνω. Το λεγόμενο TARGET FIXATION.
B. Πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας! ΞΑΝΑ...γιατί καμμιά μοτοσυκλέτα δεν πέφτει μόνη της...την ρίχνει ο οδηγός. Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμενοι γι αυτο. Να το έχουμε δοκιμάσει, να εχουμε αφήσει τα περιθώρια διορθώσεων και να μην είμαστε στα όρια. Είμαστε λοιπόν μέσα στην στροφή, σηκώνουμε την μοτοσυκλέτα και φρενάρουμε δυνατά για να ρίξουμε δραματικά την ταχύτητα σε όσο τμήμα της στροφής έχουμε, και ξαναστρίβουμε εκεί. Μιλάμε για να διορθώσουμε λάθος ταχύτητα ως και 30χαω παραπάνω. Ενα σωστό δυνατο φρενάρισμα (συνδυασμός φρένων από εμάς) 2 δευτερολέπτων σκεφτείτε πόση ταχυτήτα θα μειώσει με παραδειγμάτα στο χαρτί σας. Και γιατί λέω πως πρέπει να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας. Μέχρι να επεξεργαστεί ο εγκεφαλος οτι εχουμε μειωσει δραστικά την ταχυτήτά μας και να δώσει την εντολή θα έχουμε ήδη βγει από τον δρόμο. Πρέπει αυτά ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ επαναλαμβανω να γίνονται απολύτως μηχανικά και χωρίς σκέψη για να μπορούμε να το κάνουμε χωρίς ο εγκέφαλος να χρειάζεται να δίνει εντολές.
Εστω ότι έχουμε κάνει τελείως λάθος εκτίμηση, έστω οτι όλα πανε στραβά...Διότι υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις....ΚΑΝΟΥΜΕ τα ίδια ακριβώς πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι άλλο και ελπίζουμε και στην τυχή γιατί εμείς κάναμε τεράστια *****ία. Στην χειρότερη περίπτωση θα πέσουμε και αυτό μας πάει στο τελευταίο κεφάλαιο.
Συνεχίζεται...
Να αφήνεις το αριστερό χέρι τότε και να πιάνεις το πηρούνι τότε για μεγαλύτερη αυθεντικότητα και σταθερότητα στην στροφήΕγώ ρε Σόφι είμαι της παλιάς σχολής του flat track άμα στην στροφή έχω πολλά χλμ τσαρουχώνω τα φρένα πλαγιασμένος και το τιμόνι συνεχώς ανάποδα και η μηχανή ούτε σηκώνεται ούτε μουλαρώνει, ο μόνος φόβος είναι να μην σου μπλοκάρει ο μπροστά το οποίο το μαθαίνεις με εξάσκηση, τώρα δε με την χοντρή που έχει cornering ABS δεν φοβάμαι τίποτα...
Τι είπες ρε μαθουσαλα τον έστειλες για τσάι τώρα τον ιντστρακτουρα.. Τον βλέπω να σκίζει τα διπλώματα..Εγώ ρε Σόφι είμαι της παλιάς σχολής του flat track άμα στην στροφή έχω πολλά χλμ τσαρουχώνω τα φρένα πλαγιασμένος και το τιμόνι συνεχώς ανάποδα και η μηχανή ούτε σηκώνεται ούτε μουλαρώνει, ο μόνος φόβος είναι να μην σου μπλοκάρει ο μπροστά το οποίο το μαθαίνεις με εξάσκηση, τώρα δε με την χοντρή που έχει cornering ABS δεν φοβάμαι τίποτα...
Τι μλκς ..... Αχαχαχααααα....Να αφήνεις το αριστερό χέρι τότε και να πιάνεις το πηρούνι τότε για μεγαλύτερη αυθεντικότητα και σταθερότητα στην στροφή
εγω ρε;;;; Δεν θυμασαι στους παλιους αγωνες με Harley σε χωματινες πιστες...αφηναν το χερι και κραταγαν το πηρουνι (στα 30's της εποχής σου)Τι μλκς ..... Αχαχαχααααα....
Εγώ σου μιλάω σοβαρά και εσύ με κοροδεύεις...Θες και μπακαλοταβέρνα.....
Στα σημερινά δεν γίνεται έχουν το μυτάκι...εγω ρε;;;; Δεν θυμασαι στους παλιους αγωνες με Harley σε χωματινες πιστες...αφηναν το χερι και κραταγαν το πηρουνι (στα 30's της εποχής σου)
Αμα θέλεις ΟΛΑ γίνονται...δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει μόνο δεν θέλω! (αλλά μην έχεις την Νίκη από πίσω γιατι βλέπω να τρως τσοκαριές)Στα σημερινά δεν γίνεται έχουν το μυτάκι...
Χρόνια και χρόνια προπόνηση στις χωμάτινες αλάνες με τα Sachs, ευτυχώς τότες δεν γνώριζα την Νίκη....Αμα θέλεις ΟΛΑ γίνονται...δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει μόνο δεν θέλω! (αλλά μην έχεις την Νίκη από πίσω γιατι βλέπω να τρως τσοκαριές)
Προσγείωση από άλμα 30 εκατοστών με τριταχυτο Sachs του θείου από το χωριό...Μια εμπειρία μοναδική που σε στοιχειώνει για μια ολόκληρη ζωή...Χρόνια και χρόνια προπόνηση στις χωμάτινες αλάνες με τα Sachs, ευτυχώς τότες δεν γνώριζα την Νίκη....
Και Flat Track με υπερηχητικές ταχύτητες της τάξεως των 45 χλμ/ω...Προσγείωση από άλμα 30 εκατοστών με τριταχυτο Sachs του θείου από το χωριό...Μια εμπειρία μοναδική που σε στοιχειώνει για μια ολόκληρη ζωή...
(οχι εγώ...ενας φίλος)
"Ετσι.....Η διεθνώς ασφαλέστερη και πιο ξεκούραστη τεχνική στριψιματος .... κι όλα τ'αλλα υγεία να υπάρχει...!
View attachment 31953