Πρόταση για κοντινή βόλτα αύριο Δευτερα;

Δημοσιεύσεις
100
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Εγω δεν θυμαμαι που,αλλα δεν θυμομουν οτι υπηρξε και κλοπη.

Θα κοιτάξω να βρω το θέμα και θα το ανεβάσω για όσους δεν γνωρίζουν...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Θα κοιτάξω να βρω το θέμα και θα το ανεβάσω για όσους δεν γνωρίζουν...
Ζηταω συγνωμη που το ανεβαζω εκ μερους σου Νικο μου ειχε κανει πολυ εντυπωση τοτε φοβερη ιστορια και το ειχα αποθηκευσει Bcdefghg

 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το ρωτάς στα σοβαρά τώρα αυτό; abcdefghgk
Ναι, στα σοβαρά το ρωτάω. Μπας και την έχεις καταργήσει; Μια διάταξη στην οποία έχει καταργηθεί η αντλία βενζίνης στο VFR750F-RC36-2 σαν το δικό σου, εξηγεί τα συμπτώματα που περιγράφεις.

Πρώτον, πως μπόρεσε και πέρασε η βενζίνη. Η αντλία βενζίνης εκτός από αντλία είναι και διακόπτης. Οταν δεν δέχεται ρεύμα ΣΦΡΑΓΙΖΕΙ την ροή της βενζίνης, και δεν περνάει τίποτα. Το ότι εσένα σου πέρασε η βενζίνη, πάει να πει ή οτι έχεις μια πολύ φθαρμένη αντλία ή οτι δεν έχεις καθόλου ΚΑΙ δεν είχες κλείσει τον χειροκίνητο διακόπτη κάτω από το ντεπόζιτο.

Δεύτερον, το ότι βρήκες λίγη βενζίνη στο ντεπόζιτο και δεν είχε τρέξει όλη. Μπορεί να έτυχε ο χρόνος που έτρεχε και πρόλαβε μια ποσότητα να μην τρέξει ΑΛΛΑ η βενζίνη στο μοντέλο σου, βρίσκεται ΠΙΟ ΨΗΛΑ από τα καρμπυρατέρ, και μπορεί να ρέει προς αυτά, μόνο με την βαρύτητα, ΕΚΤΟΣ από τα τελευταία 1.5-2 λίτρα που είναι ΚΑΤΩ από το επίπεδο των καρμπς, και για αυτά τα τελευταία 1.5 λίτρα βάζει την αντλία βενζίνης η Honda.

Η κατάργηση της αντλίας βενζίνης στο μοντέλο αυτό, είναι πολύ συνηθισμένη μόντα, γιατί ξεφορτώνεσαι ένα εξάρτημα που και ρεύμα τραβάει και αναξιόπιστο είναι και μπορεί να μείνεις εξαιτίας του, ενώ από βαρύτητα δεν μένεις ποτέ, με αντάλλαγμα ότι δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα τελευταία 1.5-2 λίτρα και ότι πρέπει ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ να κλείνεις την βενζίνη κάθε φορά που θα σταθμεύσεις την μηχανή.

Οπότε ξαναρωτάω, μπας και την εχεις καταργήσει, οπότε και εξηγείται πως πέρασε η βενζίνη;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Οπως τα λεει ο Νεος ειναι..
Η αντλια βενζινης λειτουργει σαν διακοπτης..
Για να γινει η ...πλημμυρα σε μηχανακια χωρις αντλια πρεπει να συμβουν 2 αστοχιες μαζι...
Υπερχειλιση στα καρμπ..και διαρροη στο ρουμπινετο , εκτος κι αν ηταν ανοιχτο

Στα παλιοτερα kawa rx1000 και gtr1000, ηταν συχνο φαινομενο, και εβγαζαν κιτ με σωληνακια για τα καρμπ...σε περιπτωση υπερχειλισης..


Μολις βγηκε το zzr1100 με την τρομπα βενζινης....ολα καλα !
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.481
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Το ρωτάς στα σοβαρά τώρα αυτό; abcdefghgk
Πλακα πλακα το μηχανακι το φροντισαν καποιοι στιγμη Βρετανοι μηχανικοι.Δεν ειναι σπανιο να ξεφορτωνονται πραγματα που δεν ειναι ακρως απαραιτητα σε μια μηχανη.Ισως να εγινε χωρις να το γνωριζεις.Ακους τον ηχο της αντλιας οταν γυρνας το κλειδι;
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Πλακα πλακα το μηχανακι το φροντισαν καποιοι στιγμη Βρετανοι μηχανικοι.Δεν ειναι σπανιο να ξεφορτωνονται πραγματα που δεν ειναι ακρως απαραιτητα σε μια μηχανη.Ισως να εγινε χωρις να το γνωριζεις.Ακους τον ηχο της αντλιας οταν γυρνας το κλειδι;
οχι ρε τι ηχο....μιλαμε για αντλια σαν του αφρικα
 

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
405
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
Τελικά τον ThanosP πειράζετε αλλά το honda έμεινε πάλι
Δεν ήταν να γίνει η βόλτα... Όλοι είμαστε καλά, απλά δεν κατάφερα να ξεκινήσω ποτέ.
Λόγω οικογένειας και χαοτικών ωραρίων εργασίας που με αναγκάζουν να δουλεύω συχνά και τα ΣΚ, η μηχανή έχει καταλήξει να είναι ...διακοσμητική.
Τα τελευταία 2 χρόνια ζήτημα είναι αν έχω κάνει 2-3 χιλιάδες χλμ όλα μαζί. Καθότι στη πόλη μετακινούμαι είτε με το αμάξι είτε με το σκούτερ, η Αύρα κάθεται κουκουλωμένη και περιμένει το ΕΝΑ ρεπό που θα κληρώσουν τα "φρουτάκια" (καιρός, χρήματα, διάθεση, δυνατότητα) για να πάω κάπου.

Έτσι δεν μου έκανε καμία εκπληξη που το πρωί η μπαταρία ήταν τελείως νεκρή (παρότι την έχω 1.5 χρόνο μόλις).
Αυτό όμως που μου έκανε έκπληξη ήταν ο καταρράκτης βενζίνης που άρχισε να τρέχει απο την εξάτμιση όταν κατάφερα να τη βάλω μπροστά. Δεν το είχε ξανακάνει αυτό ποτέ και προφανώς ήταν πολύ ανησυχητικό. Η μηχανή δούλευε κανονικά, όμως απο τις σωληνώσεις της εξάτμισης η βενζίνη έτρεχε ποτάμι.

Έβγαλα το τελικό, κοίταξα όσο μπορουσα μέσα στο χταπόδι που έδειχνε καθαρό, την έβαλα ξανά μπροστά, δεν έφτυνε καύσιμο, όμως διαπίστωσα οτι δεν κρατούσε ρελαντί και όταν προσπάθησα να ανεβάσω λίγο στροφές είδα οτι δεν άκουγε στο γκάζι καθόλου. Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα είχε σβησει και δεν ήθελε να πάρει μπροστά με τίποτα.
Ανοιγω ντεπόζιτο και ήταν στεγνό. Παραξενεύτηκα γιατί το ντεπόζιτο είχε μερικά λίτρα βενζίνης όπως θυμόμουν.

Με δυο λόγια πήγα, έβαλα βενζίνη, η μηχανή πήρε ξανά μπροστά αλλά συνέχισε να στάζει βενζίνη απο τη σωλήνα οπότε η βόλτα πήγε δυστυχώς περίπατο... :(

Όσο για το τι έφταιγε; Δεν φταίει η Χόντα φίλε Γιάννη, αλλά εγώ και μόνο εγώ, που την έχω αφήσει πλέον εκεί να κάθεται τόσο μεγάλα διαστήματα...

Όταν άνοιξα το δείκτη λαδιού να κοιτάξω τη στάθμη, τα λάδια άρχισαν να τρέχουν απο μέσα σαν πίδακας νερού, όντας πολύ ξανθά στο χρώμα και βρωμόντας βενζίνη. Είχα βρει το φταίχτη.
Κάποιο απο τα φλοτέρ στα καρμπς έχει κολλήσει ανοιχτό και όλο αυτό το διάστημα που η μηχανή καθόταν άδειασε όλο το ντεπόζιτο βενζίνης μέσα στο κινητήρα, με αποτέλεσμα τώρα το μοτέρ να ειναι πλημμυρισμένο βενζίνη και λάδι.

Τώρα πρέπει να αδειάσω το μοτέρ απο τα πάντα, να λύσω φιλτροκούτι, χοάνες κλπ, να βγάλω τα καρμπυρατέρ, να τα λύσω και να τα καθαρίσω, να αλλάξω orings κλπ και παράλληλα να κάνω και το κλασσικό σέρβις λάδια, φίλτρα, ψυκτικά κλπ.
Ξέρω να τα κάνω, αλλά θα χρειαστούν χρόνο (που δεν έχω) και χώρο (που επίσης δεν έχω). Για μηχανικό δεν τίθεται καν ζήτημα γιατί η υπόθεση έχει πολύ δουλειά και θα μου πιούν το αίμα (πέρα που δεν τους εμπιστεύομαι να κάνουν καλή δουλειά)

Έχει κανένα φιλαράκι καμιά ιδέα; Αν έχει κάποιος χώρο πχ σε κάποιο γκαράζ, μαγαζί ή αποθήκη που θα μπορούσε να μου παραχωρήσει μια γωνιά ώστε να έρχομαι στα ρεπό μου και να δουλεύω τη μηχανή ας μου στείλει ενα μήνυμα. Τα εργαλεία και μπύρες τις βάζω εγώ.
ελπιζω φιλε νικο να μη το πηρες στραβα!δεν ηταν σποντα για σενα η για την Αυρα αλλα 1 απαντηση στο καλαμπουρι που εγινε για τα aprilia!
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Πλακα πλακα το μηχανακι το φροντισαν καποιοι στιγμη Βρετανοι μηχανικοι.Δεν ειναι σπανιο να ξεφορτωνονται πραγματα που δεν ειναι ακρως απαραιτητα σε μια μηχανη.Ισως να εγινε χωρις να το γνωριζεις.Ακους τον ηχο της αντλιας οταν γυρνας το κλειδι;
Ενα που σου απάντησε ήδη ο Λάμπης, η συγκεκριμένη αντλία δεν είναι υψηλής πίεσης για ψεκασμό, είναι χαμηλής πίεσης για καρμπς, και ΔΕΝ ακούγεται, μπορείς όμως να την νοιώσεις αν την αγγίζεις με το χέρι.

Εκτός αυτού όμως, στο συγκεκριμένο η αντλία ενεργοποιείται, από ρελέ, το οποίο ρελέ ''διαβάζει'' στην εισοδό του για να ενεργοποιηθεί, σήμα από τον ένα πολλαπλασιαστή. Οπότε η αντλία δουλεύει ΑΦΟΥ ξεκινήσει να γυρνάει ο κινητήρας, και ως εκ τούτου δεν ακούγεται πιο πριν έτσι κι αλλιώς.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.144
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Θα κοιτάξω να βρω το θέμα και θα το ανεβάσω για όσους δεν γνωρίζουν...
Νικόλα όταν βρεις τον χρόνο και την διάθεση ανέβασέτο σαν ξεχωριστό thread .... καλο το λινκ αλλά δεν εχει την ευχερεια των απαντησεων....αλλωστε
υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που δεν γνωρίζουν την περιπέτεια σου και αποτελεί από μόνο του ένα κόσμημα ανάρτησης σε οποιοδήποτε φόρουμ...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δημοσιεύσεις
100
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Νικόλα όταν βρεις τον χρόνο και την διάθεση ανέβασέτο σαν ξεχωριστό thread .... καλο το λινκ αλλά δεν εχει την ευχερεια των απαντησεων....αλλωστε
υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που δεν γνωρίζουν την περιπέτεια σου και αποτελεί από μόνο του ένα κόσμημα ανάρτησης σε οποιοδήποτε φόρουμ...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Will do. Το θέμα που έχω γράψει έχει και τη συνέχεια επί Ελληνικού εδάφους με την ανακατασκευή.
 
Δημοσιεύσεις
100
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Τελικά τον ThanosP πειράζετε αλλά το honda έμεινε πάλι

ελπιζω φιλε νικο να μη το πηρες στραβα!δεν ηταν σποντα για σενα η για την Αυρα αλλα 1 απαντηση στο καλαμπουρι που εγινε για τα aprilia!
Ναι, εννοείται ότι καμία παρεξήγηση. Εξάλλου ήταν η αλήθεια. Το Honda έμεινε ενώ τα ιταλικά βολταριζαν.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Δημοσιεύσεις
100
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Όταν άνοιξα το δείκτη λαδιού να κοιτάξω τη στάθμη, τα λάδια άρχισαν να τρέχουν απο μέσα σαν πίδακας νερού, όντας πολύ ξανθά στο χρώμα και βρωμόντας βενζίνη. Είχα βρει το φταίχτη.
Κάποιο απο τα φλοτέρ στα καρμπς έχει κολλήσει ανοιχτό και όλο αυτό το διάστημα που η μηχανή καθόταν άδειασε όλο το ντεπόζιτο βενζίνης μέσα στο κινητήρα, με αποτέλεσμα τώρα το μοτέρ να ειναι πλημμυρισμένο βενζίνη και λάδι.

Όπως έγραψα, η παραπάνω διάγνωση διεγράφη γιατί ο πολυμήχανος Μιχαήλ εκ Μεσογείων έχει δίκιο. Το Vfr έχει ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης που παρεμβάλλεται στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου και χωρίς ρεύμα κανονικά παραμένει κλειστή, οποτε δεν θα αφηνε να αδειάσει το ντεπόζιτο μέσα στο κινητήρα έτσι απλά.

1) Ναι, το ρουμπινετο ήταν ανοιχτό αλλά αυτό ποτέ δεν είχε προκαλέσει προβλήματα στο παρελθόν και 2) η τρομπα βενζινης παραμενει στη θέση της μαζί με όλα τα συμπαραμαρτουντα.

Αυτό με κάνει να υποπτεύομαι τελικά τη τρόμπα βενζίνης και όχι τα φλοτερ. Τώρα πρέπει να βρω τρόπο να την τεσταρω και να δω πως γίνεται το μαγικο να είναι ανοιχτή χωρίς ρεύμα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Όπως έγραψα, η παραπάνω διάγνωση διεγράφη γιατί ο πολυμήχανος Μιχαήλ εκ Μεσογείων έχει δίκιο. Το Vfr έχει ηλεκτρική τρόμπα βενζίνης που παρεμβάλλεται στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου και χωρίς ρεύμα κανονικά παραμένει κλειστή, οποτε δεν θα αφηνε να αδειάσει το ντεπόζιτο μέσα στο κινητήρα έτσι απλά.

1) Ναι, το ρουμπινετο ήταν ανοιχτό αλλά αυτό ποτέ δεν είχε προκαλέσει προβλήματα στο παρελθόν και 2) η τρομπα βενζινης παραμενει στη θέση της μαζί με όλα τα συμπαραμαρτουντα.

Αυτό με κάνει να υποπτεύομαι τελικά τη τρόμπα βενζίνης και όχι τα φλοτερ. Τώρα πρέπει να βρω τρόπο να την τεσταρω και να δω πως γίνεται το μαγικο να είναι ανοιχτή χωρίς ρεύμα.


Μήπως
Έχει σχέση με το ότι σε άφησε από μπαταρία?
Δηλαδή
Αν υπάρχει κάποιο βραχυκύκλωμα στην τρόμπα ή στον διακόπτη και αυτή δουλεύει με αποτέλεσμα και να σου φάει την μπαταρία και να γεμίσεις βενζίνες?
 
Δημοσιεύσεις
100
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Μήπως
Έχει σχέση με το ότι σε άφησε από μπαταρία?
Δηλαδή
Αν υπάρχει κάποιο βραχυκύκλωμα στην τρόμπα ή στον διακόπτη και αυτή δουλεύει με αποτέλεσμα και να σου φάει την μπαταρία και να γεμίσεις βενζίνες?

Η αλήθεια είναι ότι αυτό μου πέρασε από το μυαλό..,
 
Top Bottom