Πρόβλημα με 4η

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Not good....

Στον δρόμο προς την δουλειά, ούτε με χαμηλές στροφές δεν έμπαινε πλέον η 4η. Επίσης ξεκίνησε να κάνει έναν θόρυβο όποτε δεν μπορεί να μπει η 4η, πως είναι όταν δεν μπαίνει καλά η ταχύτητα και κοπανάει η καμπάνα κάπως.

Δεν δουλεύουμε απόγευμα σήμερα (Τετάρτη γαρ), θα το αφήσω στις 2-και στο συνεργείο αναγκαστικά. Δεν το διακινδυνεύω....
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Τάσο, ο τρόπος που χειριζόμαστε ενα μηχανημα παίζει μεγάλο ρόλο στο αν θα βγάλει ζημιές...
Aς πούμε αυτό που είπες... Δεν μπαίνει καλά η ταχύτητα και κοπανάει κάπως, δεν το έχω βιώσει ποτέ στο kazer..

Για να πάει σβέλτα ένα παπάκι πρέπει να του πετάξεις τα μάτια έξω... Με ότι συνεπαγεται
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Δεν δουλεύουμε απόγευμα σήμερα (Τετάρτη γαρ), θα το αφήσω στις 2-και στο συνεργείο αναγκαστικά. Δεν το διακινδυνεύω....
Αστο Τασο να το κοιταξουν μη σου βγαλει αλλη ζημια
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Θα πάω να ρωτήσω αν είναι σε διάφορους μάστορες να πάρω τιμές.

Αμα είναι κάνα εξωφρενικό νούμερο, δεν ξέρω τι θα κάνω...ειρωνικό, πως πάντα έκραζα τα Innova περί αξιοπιστίας, αλλά δεν έχω δει ποτέ Honda γενικά να βγάζει βλάβες η μια μετά την άλλη.

Θα έχω νέα το απόγευμα.

Αυτό όμως, που πονάει σε αυτό το μηχανάκι (Address), και το ίδιο μου έχουν πει και μηχανικοί είναι τα ανταλλακτικά του. Είναι Α-ΚΡΙ-ΒΑ. Πιο ακριβά από άλλα μηχανάκια. Αυτή είναι η πραγματική *****ία με το Suzuki. Όταν όμως είχα την δυνατότητα να το δώσω, για κάτι με πιο προσιτές τιμές ανταλλακτικών δεν το έκανα. Τώρα κοπανάω το κεφάλι μου στον τοίχο.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....

Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.408
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το 300 στο είπε αυτός?
Ρώτα και αλλού.
Οκ για να αλλάξεις φουρκετα(αν είναι φουρκέτα) κατεβάζεις μοτέρ αλλά address ειναι πια, δεν έχει τη φασαρία μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....

Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Τι θα αλλάξει και θα πάει τόσο ρε Τάσο;
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.772
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτό είναι το θέμα: ΔΕΝ ξέρουμε τι ακριβώς ζημιά/ζημιές έχει πάθει.

Δεν παίρνει την 4η ούτε στις χαμηλές πλέον, και παράλληλα όποτε παω να βάλω 4η κοπανάει κάτι μέσα, σαν να τρίβονται μέταλλα στην καμπάνα ένα πράμα. Δεν έχω ιδέα τι παίζει να έχει πάθει αλήθεια.

Αλλά αμα κρίνω από αυτά τα 2, σίγουρα δεν έπαθε μικρή ζημιά. Και το Address πέρα από μπελαλίδικο μηχανάκι έχει (ξαναλέω) πανάκριβα ανταλλακτικά. Τέλος, το φτιάχνω μια τελευταία φορά και το ξεφορτώνομαι. Και αμα καβαλήσω ποτέ ξανά Suzuki να με χέσετε.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....

Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Πολλα λες ρε φιλε με 300€ κανεις γενικη επισκευη φουρκετα που ειχαμε αλλαξει εμεις στη δουλεια 150€ μαζι με ανταλλακτικο
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Με 300 ευρω Τασο ...κατεβαζουμε, επισκευαζουμε ( αλλαγη 5 ρουλεμαν συνηθως και βαλβολινες) σε πρωτευων και δευτερευων αξονα,
και ξανανεβαζουμε το σασμαν σε αυτοκινητα. ( σε μηχανικα σασμαν αναφερομαι).
Υπερβολικο τον βρισκω τον "τεχνιτη" Τασο. Yes
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....

Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Αυτό είναι το θέμα: ΔΕΝ ξέρουμε τι ακριβώς ζημιά/ζημιές έχει πάθει.
Σιγουρα μεχρι να ανοιξει, δεν ξερει τι θα βρει μεσα...
Αλλα τοτε πως ξερει το κοστος?
Και αν χρειαζεται μονο μια φουρκετα, ποσο πιο ακριβη ειναι στο address, που βγαινει διπλη τιμη?

Βρε μπας και σε δαγκωνει?
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....

Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.

Με τοσα αλλαζω σασμαν στο tiger και μου περισευουν λεφτα να κανω και δυο φουλαρισματα.Κανε μου την χαρη να το πας και σε καποιον αλλο μαστορα Τασο.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Το 300 στο είπε αυτός?
Ρώτα και αλλού.
Οκ για να αλλάξεις φουρκετα(αν είναι φουρκέτα) κατεβάζεις μοτέρ αλλά address ειναι πια, δεν έχει τη φασαρία μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.

Το κάρτερ στο παπί, διαιρείται κάθετα, δλδ σε δεξί και αριστερό κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι για να διαιρεθεί, πρέπει να φύγει κύλινδρος&κεφαλή.

Ενα μοτέρ μοτοσυκλέτας, π.χ. ένα ZX9R διαιρείται οριζόντια, δλδ σε πάνω και κάτω κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι απλά λύνεις κάποια εξαρτήματα στα πλαινά (καπάκια, συμπλέκτη κ.ο.κ.) και μετά απλά γυρνάς το μοτέρ ανάποδα και λύνεις το κάτω κάρτερ. ΔΕΝ λύνεις κύλινδρους, ΔΕΝ λύνεις κεφαλές.

Στο ZX9R είναι πιο εύκολο να φτάσεις κιβώτιο από ότι στο παπί.

Κατά περίπτωση βέβαια, π.χ. στο TDM900 έχει μια βίδα κάρτερ ΚΑΤΩ από την κεφαλή, που δεν έχεις πρόσβαση αν δεν αφαιρέσεις κεφαλή.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.

Το κάρτερ στο παπί, διαιρείται κάθετα, δλδ σε δεξί και αριστερό κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι για να διαιρεθεί, πρέπει να φύγει κύλινδρος&κεφαλή.

Ενα μοτέρ μοτοσυκλέτας, π.χ. ένα ZX9R διαιρείται οριζόντια, δλδ σε πάνω και κάτω κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι απλά λύνεις κάποια εξαρτήματα στα πλαινά (καπάκια, συμπλέκτη κ.ο.κ.) και μετά απλά γυρνάς το μοτέρ ανάποδα και λύνεις το κάτω κάρτερ. ΔΕΝ λύνεις κύλινδρους, ΔΕΝ λύνεις κεφαλές.

Στο ZX9R είναι πιο εύκολο να φτάσεις κιβώτιο από ότι στο παπί.

Κατά περίπτωση βέβεια, π.χ. στο TDM900 έχει μια βίδα κάρτερ ΚΑΤΩ από την κεφαλή, που δεν έχεις πρόσβαση αν δεν αφαιρέσεις κεφαλή.

Ναι αλλα 300???
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.

Το κάρτερ στο παπί, διαιρείται κάθετα, δλδ σε δεξί και αριστερό κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι για να διαιρεθεί, πρέπει να φύγει κύλινδρος&κεφαλή.

Ενα μοτέρ μοτοσυκλέτας, π.χ. ένα ZX9R διαιρείται οριζόντια, δλδ σε πάνω και κάτω κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι απλά λύνεις κάποια εξαρτήματα στα πλαινά (καπάκια, συμπλέκτη κ.ο.κ.) και μετά απλά γυρνάς το μοτέρ ανάποδα και λύνεις το κάτω κάρτερ. ΔΕΝ λύνεις κύλινδρους, ΔΕΝ λύνεις κεφαλές.

Στο ZX9R είναι πιο εύκολο να φτάσεις κιβώτιο από ότι στο παπί.

Κατά περίπτωση βέβαια, π.χ. στο TDM900 έχει μια βίδα κάρτερ ΚΑΤΩ από την κεφαλή, που δεν έχεις πρόσβαση αν δεν αφαιρέσεις κεφαλή.
αυτο νομιζω παιζει μονο σε 4κυλινδρα....
Μονοκυλινδρα και V δικυλινδρα δεν εχουν αφαιρουμενο καρτερ κ ανοιγουν στη μεση σαν καρπουζι οπως ειπες...που σημαινει και ελατηρια πιστονιου αν θελουμε να γινει σωστη δουλεια
Δηλ. λεφτα!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ρε παιδες,μιλάμε για ένα μονοκύλινδρο μοτεράκι .
Με 200 αγοράζεις ολόκληρο λιφαν .
Μην τρελαθουμε κιόλας .
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Και με 20 ευρώ, αγοράζεις μια τοστιέρα. Και;

Suzuki μοτέρ επάνω. Το κόστος επισκευής σε ένα χαλασμένο γρανάζι κιβωτίου έχει να κάνει με τα εργατικά που χρειάζονται (κατέβασμα μοτέρ, ΠΛΗΡΕΣ λύσιμο, αντικατάσταση εξαρτημάτων, ξαναδέσιμο, ανέβασμα) ΣΥΝ το κόστος των ανταλλακτικών, που τις τιμές τις βάζει η Suzuki. Οχι η Lifan , όχι η Bluesky (η τοστιέρα).


Δεν ξέρω τιμές suzuki, ενδεικτικά να πω, οτι γρανάζια κιβωτίου Honda CBR600FY (2000) που έχουμε φτιάξει, είχαν κανά 150ρι το κάθε γρανάζι, και κανά 100ρι η κάθε φουρκέτα. Μια συλλογή 2 γρανάζια και μια φουρκέτα, αμέσως-αμέσως είναι 400 ευρώ τα ανταλλακτικά μόνο.

Δεν περιμένω να κάνουν τόσο τα παπίσια πράγματα φυσικά, αλλά δεν περιμένω να είναι και όσο φτηνά νομίζετε κάποιοι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.352
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στάνταρ
Αλλά κάπου πρέπει να υπάρχει μέτρο.
Αλλιώς έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν μάλιστα (καινούρια) πορτοκάλια.
 
Top Bottom