Αστο Τασο να το κοιταξουν μη σου βγαλει αλλη ζημιαΔεν δουλεύουμε απόγευμα σήμερα (Τετάρτη γαρ), θα το αφήσω στις 2-και στο συνεργείο αναγκαστικά. Δεν το διακινδυνεύω....
Τι θα αλλάξει και θα πάει τόσο ρε Τάσο;Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....
Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Πολλα λες ρε φιλε με 300€ κανεις γενικη επισκευη φουρκετα που ειχαμε αλλαξει εμεις στη δουλεια 150€ μαζι με ανταλλακτικοΣτις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....
Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....
Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Σιγουρα μεχρι να ανοιξει, δεν ξερει τι θα βρει μεσα...Αυτό είναι το θέμα: ΔΕΝ ξέρουμε τι ακριβώς ζημιά/ζημιές έχει πάθει.
Στις 2:10 περίπου πήγα το άφησα...το δοκίμασε μου λέει Δευτέρα πρωί φέρτο μου λέει....
Αναμενόμενο κόστος κάνα 300-300κατι €...ωραία θα περάσουμε πάλι. Μετά από αυτό το βλέπω για πώληση. Δεν ξαναπέφτω στην χολέρα αυτού του παπιού ξανά.
Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.Το 300 στο είπε αυτός?
Ρώτα και αλλού.
Οκ για να αλλάξεις φουρκετα(αν είναι φουρκέτα) κατεβάζεις μοτέρ αλλά address ειναι πια, δεν έχει τη φασαρία μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας.
Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.
Το κάρτερ στο παπί, διαιρείται κάθετα, δλδ σε δεξί και αριστερό κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι για να διαιρεθεί, πρέπει να φύγει κύλινδρος&κεφαλή.
Ενα μοτέρ μοτοσυκλέτας, π.χ. ένα ZX9R διαιρείται οριζόντια, δλδ σε πάνω και κάτω κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι απλά λύνεις κάποια εξαρτήματα στα πλαινά (καπάκια, συμπλέκτη κ.ο.κ.) και μετά απλά γυρνάς το μοτέρ ανάποδα και λύνεις το κάτω κάρτερ. ΔΕΝ λύνεις κύλινδρους, ΔΕΝ λύνεις κεφαλές.
Στο ZX9R είναι πιο εύκολο να φτάσεις κιβώτιο από ότι στο παπί.
Κατά περίπτωση βέβεια, π.χ. στο TDM900 έχει μια βίδα κάρτερ ΚΑΤΩ από την κεφαλή, που δεν έχεις πρόσβαση αν δεν αφαιρέσεις κεφαλή.
αυτο νομιζω παιζει μονο σε 4κυλινδρα....Παίζει, κατά περίπτωση, να είναι χειρότερο.
Το κάρτερ στο παπί, διαιρείται κάθετα, δλδ σε δεξί και αριστερό κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι για να διαιρεθεί, πρέπει να φύγει κύλινδρος&κεφαλή.
Ενα μοτέρ μοτοσυκλέτας, π.χ. ένα ZX9R διαιρείται οριζόντια, δλδ σε πάνω και κάτω κομμάτι. Αυτό σημαίνει, ότι απλά λύνεις κάποια εξαρτήματα στα πλαινά (καπάκια, συμπλέκτη κ.ο.κ.) και μετά απλά γυρνάς το μοτέρ ανάποδα και λύνεις το κάτω κάρτερ. ΔΕΝ λύνεις κύλινδρους, ΔΕΝ λύνεις κεφαλές.
Στο ZX9R είναι πιο εύκολο να φτάσεις κιβώτιο από ότι στο παπί.
Κατά περίπτωση βέβαια, π.χ. στο TDM900 έχει μια βίδα κάρτερ ΚΑΤΩ από την κεφαλή, που δεν έχεις πρόσβαση αν δεν αφαιρέσεις κεφαλή.