Το βλέπεις περίεργα το θέμα με τις μάρκες. Το πρόβλημα σου είναι απλό και οι λύσεις πολύ συγκεκριμένες. Και δεν φταίει κάποια μάρκα, αλλά η χρήση που κάνεις.
Το πρόβλημα σου είναι πως θες το παπί να το δουλεύεις και σαν μοτοσυκλέτα, και σαν εργάτη (τουλάχιστον αυτό βλέπω απο τις αναρτήσεις απο βόλτες που κάνεις). Και αυτό έχει και πολλά δικάβαλα και ταξιδάκια εκτός πόλης και παρατεταμένα λειτουργία σε υψηλές ταχύτητες (για ένα παπί). Πράγμα για το οποίο δεν έχει φτιαχτεί.
Οπότε όποιας μάρκας παπί και αν πάρεις, θα έχει την ίδια τύχη και θα βγάλει αργά ή γρήγορα τα ίδια προβλήματα.
Για εμένα, μην κοιτάξεις ούτε το πιο γρήγορο, ούτε το πιο φτηνό. Πάρε αυτό με την λιγότερη χρήση (λιγότερα χλμ πχ) στο άνω άκρο της τιμής που αντέχεις.
ή μια και καλή, πάρε μοτοσυκλετάκι 125 κυβικά, που θα είναι πολύ πιο ανθεκτικό απο ένα παπί για την χρήση που θες, χωρίς να τινάξει τον προυπολογισμό σου. Εχει 125άρια σε τιμές παπιού, με καλύτερες αναρτήσεις, φρένα και κινητήρες.
900 ευρώ καινούριο
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑ...
www.car.gr
σταθερή αξία και σαν εργάτης
Το μηχανάκι είναι όπως το βλέπετε λειτουργεί κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα! Μοτερικα είναι σε ά...
www.car.gr
σχολείο ον οφ
Το μηχανάκι είναι απροβλημάτιστο, μόλις βγήκε από σέρβις: λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρος μπου...
www.car.gr
λιγο παραπάνω, αλλά φιλαράκι το έχει για να πηγαίνει καθημερινά στο χωράφι. ΑΘΑΝΑΤΟ
Πληροφορίες από το τηλέφωνο
www.car.gr
όλα είναι για το δίπλωμα σου και πάνω κάτω όσα θα έδινες για παπί, αλλά θα έχεις μοτοσυκλέτα. Σε όλα καλύτερα, ακόμη και στον κινητήρα και ας είναι 125 κυβικά.