Όχι όχι συμφωνώ και επαυξάνω σε όσα είπες, αυτό που ρωτάω είναι αν ουσιαστικά ένα μηχανάκι που βρίσκεις 4200 κούτα, πόσο χάνει στην τιμή. Ιδανικά και για λόγους ευκολίας στην συζήτηση ας πούμε ότι είναι κομπλέ σαν μεταχειρισμένο με οκ λάστιχα κλπ. Γιατί αν πχ στο δίνει 3μιση......Γιατί να το πάρεις και να μην πας στο καινούργιο απολαμβάνοντας και την πλήρη εγγύηση κλπ κλπ. Αξίζει?
Γύφτος Ίσως το ότι σκέφτομαι έτσι,αλλά μου φαίνεται αρκετά λογικό το ότι όταν ένα όχημα δεν είναι πια καινούργιο αυτομάτως χάνει ένα ευκαταφρόνητο ποσό της αρχικής του αξίας.τι όχι?
Μεγάλο θέμα ανοίγεις! Απομείωση αξίας και πόσο λογικά η παράλογα συμβαίνει...
Τεράστιο θέμα.
Δεν ξέρω πως να σου το απαντήσω αυτό.
Κι έχουμε κάνει δεκάδες φορές την συζήτηση εδώ μέσα.
Πχ αν διαβάσεις σε αλλα νηματα θα δεις πως προσωπικά εγώ θεωρώ καλύτερη μια αγορά καινούριου Κινέζικου 500αριου τύπου CF ή Voge, απο ένα μεταχειρισμένο υπερδεκαετιας Vstrom 650 στα ίδια λεφτά. Θεωρώ πχ εξωφρενική την τιμή ενός Vstrom του 2009 ABS στα 5κ
Άλλος θεωρεί εξωφρενικό να δώσει 5κ για Κινεζικο, επειδή θεωρεί πως στα 10 χρόνια δεν θα αξίζει ούτε 1500 ευρώ.
Ο καθένας έχει διαφορετικά κριτήρια
Δύσκολη η ερώτηση σου για το πόσο πρέπει να είναι η απομείωση. Θεωρώ δεν υπάρχει μια σωστή απάντηση
Μπορώ όμως να σου πω τι θα έκανα εγώ στην θέση σου, συγκεκριμένα για το T310
Αν είχα σκοπό να το κρατήσω 1-2 χρόνια μέχρι να δω αν μου κάνει γενικά η φάση μοτοσυκλέτα, θα επαιρνα μεταχειρισμένο με 3κ. Οτι ήταν να χάσει απο αξία, το έχασε ο πρώτος αγοραστής και σε 1-2 χρόνια δεν θα πέσει σχεδόν καθόλου.
Αν αγόραζα με σκοπό να το κρατήσω τουλάχιστον 5-6+ χρόνια, θα πήγαινα σε καινούριο T310. Για λόγους εγγύησης και μόνο και επειδή σε 5-6 χρόνια θα έκανα απόσβεση την απομείωση της αξίας του, με την χρήση μου.
Με 3,5κ μάλλον δεν θα αγόραζα μεταχειρισμένο Τ310, εκτός και αν ήταν σαν καινούριο (ελάχιστα χλμ και προίκα σε περιφερειακά).