Αν βάλω δώσεις ξεχειλωνει αλλά από εκεί και πέρα θα πηγαινα σε καινούργιο. Έχει κινέζικα με 5 χιλιάρικα που όσοι τα δοκίμασαν δεν πίστευαν τον τιμοκατάλογο.....σωστά? Απλά δεν ξέρω είμαι σκεπτικός γιατί μπορεί ξέρω γω απλά να μη μου κάνει η φάση μηχανης για καθημερινότητα ή χίλια δυο. Γι αυτό ενώ μπορώ να διαθέσω κάποια χρήματα σκέφτομαι ακόμα και τα κλε του 05 που παίζουν στο ενάμιση χιλιάρικο. Σκέφτομαι κάπως ορθολογιστικά γιατί σαν οδηγός μόνο αυτοκινήτου ,οτιδήποτε ψόφιο με 2 ρόδες θα μου κάνει την καυλα μου και την δουλειά φαντάζομαι.
Απο προτάσεις μεταχειρισμένων μεσαίων δεν έχω να πω κάτι άλλο. Αλλά εδώ βάζεις έναν άλλον παράγοντα που έχει ενδιαφέρον. Καινούριο Κινέζικο.
Φέρνω τον εαυτό μου στην θέση σου και λέω με σιγουριά ναι. Ενα Daytona T310 Στοκ του 2020 (όχι το μονόμπρατσο) στοιχίζει 4κ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4 ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI ΙΣΧΥΣ 35,4 PS/9500 rpm Ρ...
www.car.gr
Κρατάω και αυτό που έγραψες ότι ένα σκούτερ 250 κυβικά θα σου έκανε την δουλειά.
Κρατάω επίσης αυτό που αναφέρεις συνέχεια, ότι σκέφτεσαι ορθολογιστικά.
Το T310 υπερέχει σε όλα για κάποιον που θέλει μοτοσυκλέτα και όχι σκουτερ, αλλά δεν έχει βλέψεις για μεγάλα κυβικά ακόμη.
-Σε βγάζει μεν 1000 ευρώ εκτός budget, αλλά σε χωράει οριακά.
-Εχει αξιοπρεπή ιπποδύναμη για να μάθεις να οδηγάς χωρίς να το βαρεθείς. (Τα 36 άλογα του υπολείπονται περίπου 8 άλογα του KLE500)
-Θα σε βγάλει άνετα έξω σε αυτοκινητόδρομο σε ταξίδια καλύτερα απο οποιοδήποτε σκούτερ.
-καίει λίγο.
-Κυκλοφορεί 4 χρόνια πλέον και δεν ακούστηκε κάτι τρομερά ανησυχητικό
-Ολες οι "παιδικές" ασθένειες του έχουν λυθεί
-Κρατάει πολύ καλή μεταπωλητική αξία (τουλάχιστον στα 4 χρόνια που κυκλοφόρησε και είναι και πρώτο σε πωλήσεις)
- Είναι σύγχρονο, με όλες τις ηλεκτρονικές ευκολίες και κυρίως με ABS
-Είναι φορτωμένο με έξτρα που σε άλλες μοτό θέλεις αρκετά χρήματα για να τοποθετήσεις
Αυτη την στιγμή μοντέλα που αγοράστηκαν το 2017 και το 2018 έχασαν στην τετραετία μόλις 25% της αξίας τους. Κρατάει τρομερή μεταπώλητική αξία για την ώρα.
Γνώμη μου. Παίρνεις καινούριο και στην τετραετία χάνεις 1000 ευρώ στην μεταπώληση. 250 ευρώ τον χρόνο . Σιγά το κόστος. Θα έχεις καΙ εγγύηση τα πρώτα χρόνια όλα τα απρόβλεπτα κόστη θα βγαίνουν δωρεάν.
ή
ακόμη προτιμότερο παίρνεις μεταχειρισμένο με ελάχιστα χλμ στα 3 χιλιάρικα, το κρατάς δύο χρόνια και το δίνεις περίπου όσο το πήρες, όταν με το καλό δεις τι ακριβώς θέλεις να έχει μια μοτοσυκλέτα και μάθεις να οδηγάς κιόλας. Με ασφάλεια, σε μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα
Μεταχειρισμένα, Μοτοσυκλέτες, τ310, ταξινόμηση: τιμή (φτηνά πρώτα)
www.car.gr