Ποιοι παρανομούν τελικά στους δρόμους;

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Μοιράζομαι εδώ το λινκ μιας έρευνας για την οδική ασφάλεια που δημοσίευσε η Ναυτεμπορική και που βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς σκιαγραφεί το προφίλ του παραβάτη οδηγού. Ο καθένας μπορεί να αποστασιοποιηθεί ή να αναγνωρίσει κομμάτι του εαυτού του σε αυτό.

Άνδρες 17-35 ετών οι παραβάτες οδηγοί στην Ελλάδα
Παρασκευή, 30 Οκτωβρίου 2020 12:48

Είναι άνδρας, ηλικίας κυρίως 17 με 35 χρόνων, δεν φορά ζώνη ασφαλείας ενώ οδηγεί, ταυτόχρονα πίνει, παραβιάζει όριο ταχύτητας και STOP, μιλά στο κινητό, στέλνει μηνύματα, ενώ τέλος δεν ξέχνα να παρκάρει παράνομα. Αυτά είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του Έλληνα παραβάτη οδηγού, που ευθύνεται σημαντικά για τα τροχαία, το προφίλ του οποίου σκιαγραφούν τα στοιχεία έρευνας του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, που παρουσιάστηκαν χτες βράδυ στη δεύτερη διαδικτυακή εκδήλωση του ΣΤ’ Κύκλου Διαλέξεων.

Μερίδιο ευθύνης στα τροχαία ατυχήματα, όπως δείχνουν τα στοιχεία έχουν και οι γυναίκες οδηγοί, οι οποίες σε μερικές παραβάσεις φαίνεται να «συναγωνίζονται» τους άνδρες.

Σύμφωνα με το διευθυντής του Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, Καθηγητής Παναγιώτη Μπεχράκη, στόχος όλων, είναι να καταπολεμηθεί ένα τόσο σημαντικό πρόβλημα όπως έγινε και με το κάπνισμα και να ξεφύγουμε από αυτή τη θλιβερή πρωτιά που έχει η χώρα μας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Η επιστημονική ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας είναι στην διάθεση της Πολιτείας, φορέων αλλά κι οποιουδήποτε θέλει να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος» ανέφερε ο κ Μπεχράκης απευθυνόμενος προς τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Ελευθέριο Οικονόμου, ο οποίος παραβρέθηκε και μίλησε στη διαδικτυακή εκδήλωση.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 28/8/2020 έως 9/9/2020 και συμμετείχαν 1.600 άτομα (Άνδρες και γυναίκες) ηλικίας 17 ετών και άνω από το σύνολο των αστικών και αγροτικών περιοχών της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας.

Βασικό ερώτημα στους συμμετέχοντες ήταν πόσες φορές τους τελευταίους τρείς μήνες παραβίασαν τις διατάξεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας όσον αφορά:

Τη χρήση ζώνης ασφαλείας; Σύμφωνα με τα στοιχεία, σε αναγωγή επί του συνόλου των οδηγών της χώρας, 1,260,000δηλαδή το 24% οδήγησαν από μια έως δέκα φορές χωρίς ζώνη ασφαλείας! Τα πρωτεία έχουν οι επαγγελματίες οδηγοί!

Υπέρβαση ορίου ταχύτητας: Το παραβίασαν 2.800.000 ,δηλαδή το 49%, με πρώτους τους μοτοσικλετιστές και δεύτερους τους επαγγελματίες

Επιτάχυνση για να περάσουν με πορτοκαλί φανάρι: Πάτησαν γκάζι, αντί για φρένο 3.116.000, πάνω από τους μισούς το 54%. Από αυτούς το 56% ήταν άνδρες και 52% γυναίκες

Παραβίαση STOP: 346.000 οδηγοί, ποσοστό 6%. Δυστυχώς οι περισσότεροι ήταν επαγγελματίες

Τη χρήση αλκοόλ: 750.000οδήγησαν έχοντας κάνει χρήση πάνω από ένα ποτό, δηλαδή το 13%!

Κινητό και οδήγηση: 2.827.000 μιλούσαν και οδηγούσαν κρατώντας το κινητό στο χέρι, ποσοστό 49% . Οι μοτοσικλετιστές πρώτοι, με δεύτερους τους επαγγελματίες

Να στέλνει ή να διαβάζει μήνυμα στο κινητό: 577.000είχαν...αφήσει το τιμόνι και ασχολούνταν με το κινητό, ποσοστό 10%

Προγραμματισμός GPS κατά την οδήγηση: 1.038.000 το… ξέχασαν πριν ξεκινήσουν, ποσοστό 18%

Παραβίαση λωρίδας έκτακτης ανάγκης: 404.000 ήταν οι «έξυπνοι» ποσοστό 7%

Οδήγηση μοτοσυκλέτας χωρίς κράτος: 180.000, ποσοστό 35%, (το βρίσκω τρομακτικό)

Παράνομο παρκάρισμα: 865,000 , ποσοστό 15% , ενώ 1.211.000 ανέφεραν ότι διπλο-πάρκαραν, ποσοστό 21% !

Κι όλα αυτά τη στιγμή που η χώρα μας κατέχει «τη θλιβερή πρωτιά στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε με το υψηλότερο ποσοστό σε θανάτους από τροχαία δυστυχήματα. Ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο ποσοστό των θυμάτων είναι ηλικίας 17 έως 35 ετών» όπως ανέφερε κατά την έναρξη της ομιλίας του ο Υφυπουργός, κ. Οικονόμου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Οικονόμου από την Παγκόσμια Τράπεζα, το οικονομικό κόστος από τα τροχαία ατυχήματα ανέρχεται στο 1-3% του ΑΕΠ κάθε κράτους. Στην Ε.Ε. ετησίως δαπανάται ποσό ύψους €160 δισ., το οποίο ισοδυναμεί με το 2% του ΑΕΠ της Ε.Ε. Η ελληνική οικονομία επιβαρύνεται ετησίως με δαπάνες άνω των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Για την πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, όπως εξήγησε ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη θα πρέπει να βελτιωθούν συντονισμένα όλοι οι παράγοντες που συνθέτουν το πρόβλημα: οδηγός - όχημα - οδικό δίκτυο. Συγκεκριμένα απαιτείται:

  • Η αναβάθμιση του συστήματος εκπαίδευσης των οδηγών,
  • Η σταδιακή αντικατάσταση των οχημάτων,
  • Η καθιέρωση του μαθήματος της κυκλοφοριακής αγωγής,
  • Η ενίσχυση των μεθόδων τεχνικής επιτήρησης οδικής συμπεριφοράς αλλά και της αστυνόμευσης με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων όπως π.χ. ραντάρ,
  • Περαιτέρω βελτίωση του οδικού δικτύου,
  • Η σύσταση ενός ενιαίου φορέα κεντρικού συντονισμού των εμπλεκόμενων υπηρεσιών σε ένα τροχαίο ατύχημα.
Καταλήγοντας ο κ. Οικονόμου ανέφερε πως «Σημαντικότερη όμως προϋπόθεση για την επιτυχία οποιασδήποτε πολιτικής στην οδική ασφάλεια είναι η καλλιέργεια κουλτούρας Οδικής Ασφάλειας στα παιδιά, γιατί μόνο έτσι μπορεί να αλλάξει μελλοντικά η κοινωνική αντίληψη για το σοβαρό αυτό πρόβλημα» άποψη με την οποία συμφώνησε και ο κ. Μπεχράκης τονίζοντας πως «έτσι έγινε και με το κάπνισμα, όταν το παιδί έλεγε μπαμπά μη καπνίζεις, τώρα πρέπει να μάθει να λέει μπαμπά μη τρέχεις …».

Την εκδήλωση προλόγισε ο κ. Παναγιώτης Αρκουμανέας, Πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, ο οποίος ανέφερε πως «ο ΕΟΔΥ σε συνεργασία με φορείς έχει ως κύριο στόχο να λάβει μέτρα για τα τροχαία για πρόληψη, προστασία και ευαισθητοποίηση του κόσμου σε θέματα οδικής ασφάλειας».



http://www.naftemporiki.gr/story/1652510


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ερχόμαστε πάλι στα ίδια δηλαδή βασικά στο εξής ένα , νόμοι υπάρχουν αλλά δεν τηρούνται ... τα υπόλοιπα εκ των υστέρων είναι για την συντήρηση ...!cde
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.094
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
θα συμφωνησω κι εγω με τον απ απανω ,,,,αν πληρωσεις μια δυο φορες δυσκολα θα το ξανακάνεις.....
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.233
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Αν οι τροχονομοι βγαινανε με τον ιδιο ζηλο που δειξανε με της μασκες να κοψουν προστιμα για 6 μηνες θα κανανε πληροις αναμορφωση των ελληνων οδηγων
Αφου μονο με χαρατσι βαζουμε μυαλο
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.444
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Αν οι τροχονομοι βγαινανε με τον ιδιο ζηλο που δειξανε με της μασκες να κοψουν προστιμα για 6 μηνες θα κανανε πληροις αναμορφωση των ελληνων οδηγων
Αφου μονο με χαρατσι βαζουμε μυαλο

Αληθεια τωρα ρε Μητσε, το πιστευεις αυτο που λες;;; Ο Ελληναρας;;;; abcdefghgk
 
N

notakos600

Guest
Αν οι τροχονομοι βγαινανε με τον ιδιο ζηλο που δειξανε με της μασκες να κοψουν προστιμα για 6 μηνες θα κανανε πληροις αναμορφωση των ελληνων οδηγων
Αφου μονο με χαρατσι βαζουμε μυαλο
Δώσε πόνο Μήτσο, το άσπρο Versys 650 σου λείπει τώρα κι ένα μπλοκακι Rolling
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Επιτάχυνση για να περάσουν με πορτοκαλί φανάρι: Πάτησαν γκάζι, αντί για φρένο 3.116.000, πάνω από τους μισούς το 54%. Από αυτούς το 56% ήταν άνδρες και 52% γυναίκες

Κάτι δεν βγαίνει στα νούμερα...
 

EvangeloSKG

member
Δημοσιεύσεις
1.693
Ηλικία
48
Περιοχή
Μαρούσι
Μοτοσυκλέτα
R1200GS
Όνομα
Βαγγέλης
Περιοχή
Μαρούσι
Ερχόμαστε πάλι στα ίδια δηλαδή βασικά στο εξής ένα , νόμοι υπάρχουν αλλά δεν τηρούνται ... τα υπόλοιπα εκ των υστέρων είναι για την συντήρηση ...!cde

Αν οι τροχονομοι βγαινανε με τον ιδιο ζηλο που δειξανε με τις μασκες να κοψουν προστιμα για 6 μηνες θα κανανε πληρη αναμορφωση των ελληνων οδηγων
Αφου μονο με χαρατσι βαζουμε μυαλο

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...
 

Αντώνης Κ

new member
Δημοσιεύσεις
63
Περιοχή
ΠΙΚΕΡΜΙ, ΑΤΤΙΚΗ
Μοτοσυκλέτα
CBF 1000
Όνομα
Αντώνης Κομνηνός
Περιοχή
ΠΙΚΕΡΜΙ, ΑΤΤΙΚΗ
Αναστροφή, οδήγηση στο αντιθετο ρεύμα, αλλαγή λωρίδας ή αλλαγή κατεύθυνσης χωρίς έλεγχο, δεν μπήκαν στην έρευνα όπως και άλλα.
Ούτε η έρευνα είναι πλήρης.
 

StepaS

well know member
Δημοσιεύσεις
3.187
Μοτοσυκλέτα
KTM 1290 Super Adventure S
Όνομα
Vagelis
Ζούμε σε μια χώρα που όλοι παρανομούν και σε όλα τα επίπεδα, όχι μόνο στους δρόμους.
Δείξε μου έναν άνθρωπο σ`αυτή τη χώρα που δεν παρανομεί για να σου δείξω έναν "μ@λ@κα!".... (δυστυχώς κάπως έτσι πάει)

Ξεκινώντας λοιπόν από αυτό ως βάση... νομίζω πως το άρθρο καταλήγει στο πιο σωστό συμπέρασμα. Είναι θέμα παιδείας πρώτα απ`όλα! Αν ο μπαμπάς είναι ο "έξυπνος" που διδάσκει τη "λαμογιά κτλ κτλ" τότε τι μπορεί να περιμένεις από το παιδί που μεγαλώνει με τέτοιες αντιλήψεις και πρότυπα;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ταυτοποιήθηκε ο άνδρας που άφησε 8χρονο να οδηγεί σε δημόσιο δρόμο σε viral video​

Αντιμέτωποι με τις αρχές οι γονείς του παιδιού


Ένα video που έγινε viral για τα δεκάδες κακά παραδείγματα που δίνει και που -δυστυχώς- θα μπορούσε να είναι γυρισμένο στην Ελλάδα αντί για την Ιταλία, αποτέλεσε αποδεικτικό στοιχείο για τις αρχές του Palermo.
Στο video που αρχικά ανέβηκε στο “Tik Tok”, φαίνεται ένας άνδρας να κάθεται συνοδηγός σε μία Honda VFR800 όσο ένα μικρό παιδί την οδηγεί σε δημόσιο δρόμο. Ο άνδρας απολαμβάνει μάλιστα το τσιγάρο του, όσο αφήνει το παιδί να οδηγεί χωρίς κανείς τους να φορά κράνος.
Μετά τον ντόρο που προκλήθηκε και με δεδομένο πως η πινακίδα φαίνεται ξεκάθαρα στο video, οι Ιταλικές αρχές εντόπισαν την μοτοσυκλέτα και τον ιδιοκτήτη της σε μία γειτονιά του Palermo. Αποδείχτηκε πως ο άντρας αυτός δεν έχει συγγενική σχέση με το μικρό παιδί, αλλά είναι γείτονας και φίλος των γονιών. Του επιδόθηκε μία σειρά προστίμων και ασκήθηκε δίωξη στους γονείς του παιδιού.


Αυτό είναι το video:

Μερίδα Ελλήνων χρηστών, ευτυχώς μικρή, σχολίασε αρχικά το video κάνοντας λόγο για εικόνα άλλων εποχών με την αναφορά τους να έχει νοσταλγικό χαρακτήρα για χαμένες ελευθερίες, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία ευτυχώς το καταδίκασε. Το τελευταίο επιχείρημα στην λίστα των σοβαρών επιχειρημάτων με τα γιατί δεν πρέπει κανείς να αναπολεί τέτοιες συμπεριφορές, είναι ταυτόχρονα κι ένα από αυτά που θα καταλάβουν πιο εύκολα εκείνοι που εκφράζονται με αυτό τον τρόπο: Η κυκλοφορία στους δρόμους δεν είναι η ίδια με την δεκαετία του ’80 και ο συνωστισμός μεγαλύτερος. Από εκεί και πέρα πρέπει να καταδικάζονται καθολικά τέτοιες συμπεριφορές από όλους, αν θέλουμε κάποια στιγμή να σταματήσουμε να μιλάμε για τα αυτονόητα σε αυτή την χώρα, ώστε να μπορέσουμε να προχωρήσουμε λύνοντας κι άλλα προβλήματα…

Πηγη www.motomag.gr


Τι να πεις και τι να γραψεις για το λεβεντη BcdefBcdef
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΚΤΜ 1290 Super Duke R vs Mercedes AMG GT S: Πρόστιμο μέσω YouTube (Video)​

Η αστυνομία μετά από έρευνα ανακάλυψε τους εμπλεκόμενους​





Η αστυνομία εκτίμησε την ταχύτητα του youtuber αν και είχε καλυμμένο το ταχύμετρο και του έστειλε την κλήση
Με τόσα που δημοσιεύονται στο youtube, θα συνέβαινε και αυτό. Απ’ ότι φαίνεται η γαλλική αστυνομία έχει βάλει στο στόχαστρο τις κόντρες σε δημόσιους δρόμους που δημοσιεύονται στο youtube. Σε μία από αυτές ένα Super Duke R και ένα Mercedes AMG GT S αναπτύσσουν ταχύτητα πάνω από 200 χλμ/ώρα, παρ’ ότι αυτό δεν φαίνεται καθώς ο youtuber έχει «θολώσει» το ταχύμετρο. Η αστυνομία εκτίμησε την ταχύτητα και μετά από έρευνα εντόπισε τον αναβάτη της μοτοσυκλέτας και του επέβαλε υψηλό πρόστιμο.


Σύμφωνα με τον δικηγόρο του πάντως οι εκτιμήσεις που έγιναν από την αστυνομία και έχουν στα χέρια του οι εισαγγελείς δεν αποτελούν απόδειξη για την δίωξη στον πελάτη του.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόστιμο 6.000 ευρώ σε αναβάτη που κάλυψε πινακίδα​

camera_italia_paravash_13102021.jpg

Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της Ιταλίας, αναβάτης από την Τοσκάνη που παραβίαζε συστηματικά τα όρια ταχύτητας σε συγκεκριμένο σημείο, έγινε εν τέλει τσακωτός και αναγκάστηκε να πληρώσει τόσα πολλά, που… ίσως θα ήταν καλύτερο να φάει εξαρχής το πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα!​

Έκανε 19 παραβάσεις - Κάλυπτε την πινακίδα του με κράνος​


Ο παραβάτης φαίνεται να υπερέβη κατά συρροή τα όρια ταχύτητας στο σημείο εκείνο, ενώ φυσικά γνώριζε την ύπαρξη της κάμερας. Και για αυτό, είχε την λύση: Ο Ιταλός κάλυπτε την πινακίδα του χρησιμοποιώντας ένα κράνος, κάθε φορά που πέρναγε από την κάμερα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να του βεβαιωθεί η παράβαση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο αναβάτης πέρασε από το ίδιο σημείο, 19 φορές μέσα σε 3 μήνες.

Το «μοιραίο λάθος» που τον οδήγησε στoν εντοπισμό​

Οι αστυνομικές αρχές φυσικά και θορυβήθηκαν με τον κατά συρροή παραβάτη, αφού μπήκαν σε διαδικασία έρευνας και δεν άργησαν να τον εντοπίσουν: Η μοτοσυκλέτα του, με το κράνος στο «επίμαχο σημείο», εντοπίστηκε παρκαρισμένη δίπλα από το ίδιο του το σπίτι…

Πρόστιμο 6.000 ευρώ και αφαίρεση του διπλώματος!​

Όπως θα περίμενε κανείς, οι αρχές ήταν αμείλικτες μετά τον εντοπισμό του παραβάτη, αφού του επέβαλαν πρόστιμο 6.000 ευρώ για απόκρυψη στοιχείων και αφαίρεση του διπλώματος του, αφού χρεώθηκε με 69 πόντους στο point system! Μετά το συμβάν, ο παραβάτης επιχείρησε μάλιστα να δηλώσει ότι δεν παραβίασε ο ίδιος το όριο, αλλά ο γιος του και ο εγγονός του, οδηγώντας την μοτοσυκλέτα…

Πηγη www.mototriti.gr
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Εγω βαζω μονοταινια, περναω μπιστολι τα διοδια κ να παν να πηδηχτουνε

με Ρτ....
με τσιες θα κανα και σουζα....αμα ηξερα
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρόστιμο €400 σε όσους τοποθετούν καρέκλες κτλ σε θέσεις πάρκινγκ​

karekles-parking.jpg
Τέλος στην “ευρηματικότητα” ορισμένων βάση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, μιας και όσοι τοποθετούν καρέκλες, γλάστρες, καφάσια, τσιμεντόλιθους κτλ για να “κλείσουν” μια θέσης στάθμευσης, θα τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 400 ευρώ. Συγκεκριμένα, το άρθρο 48 του Κ.Ο.Κ. αναφέρει:

Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου

1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς.
2. Κατ’ εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι’ αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών.
3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής.
4. Όταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα.
5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι’ αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόσον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος – έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων.
6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400) ευρώ.

Πηγη www.autoblog.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.478
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

Πρόστιμο €400 σε όσους τοποθετούν καρέκλες κτλ σε θέσεις πάρκινγκ​

View attachment 37886
Τέλος στην “ευρηματικότητα” ορισμένων βάση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, μιας και όσοι τοποθετούν καρέκλες, γλάστρες, καφάσια, τσιμεντόλιθους κτλ για να “κλείσουν” μια θέσης στάθμευσης, θα τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 400 ευρώ. Συγκεκριμένα, το άρθρο 48 του Κ.Ο.Κ. αναφέρει:

Κατάληψη τμήματος οδού και πεζόδρομου

1. Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς.
2. Κατ’ εξαίρεση της διάταξης της προηγούμενης παραγράφου, μπορεί να επιτραπεί σε έκτακτες περιπτώσεις ή ζώνες μικρής κυκλοφορίας εντός κατοικημένων περιοχών, αν υπάρχει αρκετός χώρος γι’ αυτά, η κατάληψή τμήματος οδού με προσωρινές εγκαταστάσεις ή εμπόδια ύστερα από άδεια των Δημοτικών ή Κοινοτικών Αρχών μετά γνώμη των αρμόδιων Αστυνομικών Αρχών.
3. Αυτοί που ανεγείρουν οικοδομές μέσα σε κατοικημένες περιοχές ή εκτελούν άλλα έργα και καταλαμβάνουν ολόκληρο το πεζοδρόμιο μπροστά από την οικοδομή ή το έργο, υποχρεούνται να κατασκευάσουν πρόσθετο πεζοδρόμιο ή να πάρουν άλλα κατάλληλα μέτρα για την ασφαλή διέλευση των πεζών. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημόσιων Εργων καθορίζονται οι λεπτομέρειες για την εφαρμογή της διάταξης αυτής.
4. Όταν επιτρέπεται, όπως πιο πάνω, η κατάληψή τμήματος οδού πρέπει αυτά να επισημαίνεται υποχρεωτικά από αυτόν που το κατέλαβε κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 του παρόντος Κώδικα.
5. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι’ αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόσον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος – έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων.
6. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400) ευρώ.

Πηγη www.autoblog.gr
Πραγματικά εύχομαι να ισχύσει στην πράξη(το βλέπω χλωμό όμως) γιατί οι περισσότεροι Έλληνες καβαντζώνουν τους δημόσιους δρόμους λες και είναι οικόπεδο τους

Βέβαια ο νόμος είναι από το 1999 οπότε πήγε άπατος και αυτός Laugh 1
 
Top Bottom