Πλαϊνές βαλίτσες και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας

Le Tavernier

member
Δημοσιεύσεις
854
Ηλικία
48
Περιοχή
Κατωχώρι Πορταριάς
Μοτοσυκλέτα
Aprilia ETV1000 Raid
Όνομα
Νικόλας
Περιοχή
Βόλος
Το καφρίλια δεν μασάει. Πέρα από την πλάκα στα 120-140 εγώ νιώθω άνετα , και εκεί ταξιδεύω. Είμαι τόσο χέσας που δεν έχω 200ρισει το μηχανάκι μου και δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το καφρίλια δεν μασάει. Πέρα από την πλάκα στα 120-140 εγώ νιώθω άνετα , και εκεί ταξιδεύω. Είμαι τόσο χέσας που δεν έχω 200ρισει το μηχανάκι μου και δεν ξέρω αν θα το κάνω ποτέ

Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο για καμμιά σπαλομπριζόλα είσαι μου φαίνεται....Laughabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.267
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Νομίζω εξαρτάται απ τις βαλίτσες..
Η givi δίνει όριο 130..η bmw ξέρει κανείς αν δίνει όριο;
Στου Δέσποτα το τσι ες γράφουν 180!!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.273
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στου Δέσποτα το τσι ες γράφουν 180!!
Και 160 οι vario (πλαστικές)
Και πάλι πολλά είναι!
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Να ξέρεις ότι άν αλλάξεις το αμορτισέρ πίσω το μηχανάκι θα μεταμορφωθεί και ειδικά φορτωμένος..
Το super tenere ( 750ο) είχε αλλαγμένο πίσω αμορτισέρ - η μάρκα μου διαφεύγει-
Στα γκάζια με την βαλίτσα άδεια είχα θέμα πλευστότητας, όταν είχε βάρος όχι.
Πειραματίστηκα λίγο με τις ρυθμίσεις πίσω και έστρωσε.
Το ίδιο συνέβαινε και σε κάποια gsx f750 της δουλειάς χωρίς top case.
Και εκείνο με σφίξιμο προφορτισης έστρωσε.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.420
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Βαλιτσα με βαλιτσα εχει διαφορα

μαμα βαλιτσες σχεδιασμενες ειδικα για το οχημα-ειδικα αν ειναι GT οχημα εχουν τρελη διαφορα στην συμπεριφορα...

Στο Κ1200GT μου ειναι σαν να μην εχεις βαλιτσες, ενω απλα σαμαρια που ειχα βαλει στο ν65 μετα τα 120 ενιωθα οτι σερνω αγκυρα.

πρεπει να υπολογιζει καποιος την ροη του αερα αναλογα με την σχεδιαση της μοτο, και να μην εξεχουν εκτεθειμενες απευθειας στον ανεμο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Στο Κ1200GT μου ειναι σαν να μην εχεις βαλιτσες, ενω απλα σαμαρια που ειχα βαλει στο ν65 μετα τα 120 ενιωθα οτι σερνω αγκυρα

Στο r1150gs που είχα με τις μαμά βαλίτσες δεν κούναγε/επηρέαζε σε νορμάλ συνθήκες ποτέ. Σαν να μην υπήρχαν ένα πράγμα.

Εγώ στο gs με τη μαμά μπαγκαζιέρα δεν ακούω τίποτα με 180-200 χλμ. είτε μονός είτε διπλός.
Oπως θα καταλάβατε.. Εσείς με τα Japan..προσοχη με τις βαλίτσες...
Εγω μέτα από 3 πενφε ξέρω πολύ καλά τι λένε οι κύριοι από πανω..

Γιατί και γω μαζί σας να τα χωνουμε στην πενφε... Αλλα σε τέτοια θέματα το κουβαδακι σας κ σ άλλη παραλία... abcdefghg
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.123
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Oπως θα καταλάβατε.. Εσείς με τα Japan..προσοχη με τις βαλίτσες...
Εγω μέτα από 3 πενφε ξέρω πολύ καλά τι λένε οι κύριοι από πανω..

Γιατί και γω μαζί σας να τα χωνουμε στην πενφε... Αλλα σε τέτοια θέματα το κουβαδακι σας κ σ άλλη παραλία... abcdefghg
Θες να τα παμε με βαλίτσες με 200+? Αλλα τι λέω το δικό σου δεν πιάνει ούτε 180....
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.474
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Νομίζω εξαρτάται απ τις βαλίτσες..
Η givi δίνει όριο 130..η bmw ξέρει κανείς αν δίνει όριο;
Η bmw για τις βαλιτσες αλουμινίου στα GS Adventure δίνει 180 χλμ ανώτατο όριο.

Ταξιδεύεις όμως ασφαλής με όσα χιλιόμετρα, αρκεί να μην έχει αέρα γιατί μετά δυσκολεύουν τα πράγματα.
 
Top Bottom