Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500 - Ανακοινώθηκε τιμή

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Τσάμπα πράμα.
Μόνο οι τροχοί που έχει άμα ήταν πεμφε θα έκαναν 2,500€.
Ελπίζω μόνο μην είναι ο ίδιος προμηθευτής
που φευγαν οι ακτίνες στο δρόμο στα καλά καθουμενα
 

nassos

new member
Δημοσιεύσεις
45
Ηλικία
34
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νάσος
Αν δεν κανει το ίδιο όπως το ζοντες που άλλαζε έκδοση κάθε δύο μήνες νομίζω θα ναι πιάσει στην αγορά...όχι ότι δεν έπιασαν τα ζοντες ειδικά το τ310(βάση τουλάχιστον ταξινομήσεων)...έχει ένα ελκυστικό πακέτο πάντως θα φάνει εν καιρό....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή Daytona Maverick 500 2021: Οικονομική περιπέτεια​

Άκρως δελεαστική μοτοσυκλέτα​

Η Daytona μέσα από επιτυχημένες συνεργασίες παρουσιάζει στη χώρα μας μοντέλα που αναζητά πραγματικά το κοινό

Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος​

Χάρη στα «τίμια» adventure, στα νέο-κλασσικά και υπερ-μοντέρνα roadster και scrambler, τα τελευταία χρόνια μαγνητίζει τεράστιο κοινό. Αυτό δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά και οι ταξινομήσεις από το 2019 όπου πρωτοείδαμε το Daytona by Zontes Τ310.

Daytona Maverick 500 2021 static 2WO 1

17 Νοεμβρίου 202​

Η ημερομηνία που δόθηκε στη δημοσιότητα η πρώτη φωτογραφία του Maverick 500. Όσοι ασχολούμαστε επαγγελματικά με τη μοτοσυκλέτα είχαμε δει το μοντέλο σε πολλές χώρες. Έχει σχεδιαστεί κυρίως για την ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό δεν το γράφουμε επικαλούμενοι πληροφορίες «εκ των έσω», αλλά βλέποντας τον άκρως εντυπωσιακό σχεδιασμό και τον «τα κάνω όλα και συμφέρω» κυβισμό, που ανταποκρίνονται στα ζητούμενα της ευρωπαϊκής μοτοσυκλετιστικής κουλτούρας – αν μπορούμε να την αποκαλέσουμε έτσι - που κυριαρχεί.

Προτού μας αποχαιρετίσει το 2020 μάθαμε την άκρως δελεαστική τιμή του που σε συνδυασμό με τον πλούσιο και επώνυμο εξοπλισμό του το κατέτασσαν πριν «πατήσει τις ρόδες του» στην ελληνική άσφαλτο στα best seller του 2021. Η Daytona λοιπόν έκανε την είσοδό της σε μια ακόμη κατηγορία, στην οποία συναντάμε μοντέλα που έχουν κάνει πάταγο στην εγχώρια και όχι μόνο αγορά.

Daytona Maverick 500 2021 details 2WO 6


Μέχρι τέλη Νοεμβρίου 2021 είχαν ταξινομηθεί 46 Maverick και ο λόγος είναι η περιορισμένη διαθεσιμότητα λόγω των προβλημάτων στην παραγωγή, στις μεταφορές αλλά και στην αυξημένη ζήτηση σε όλη την Ευρώπη. Με 6.345 ευρώ είναι η οικονομικότερη πρόταση αυτήν τη στιγμή στην ελληνική αγορά ανάμεσα στα δικύλινδρα adventure 500 κ.εκ. με μπροστινό τροχό 19 ιντσών, οπότε το μέλλον, σύμφωνα και με τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού στη χώρα μας, θα είναι ακόμη καλύτερο. Όμως, ας μη σταθούμε μόνο στην τιμή και ας προχωρήσουμε στην ουσία.

Η Adventure εκδοχή μιας πολυμορφικής πλατφόρμας​

Πριν λίγους μήνες είχαμε οδηγήσει το Rockstar 500, που αποτελεί τη scrambler εκδοχή της πλατφόρμας στην οποία βασίζονται τα δύο μοντέλα. To Maverick φέρει τις απαραίτητες πινελιές της κατηγορίας adventure, υιοθετώντας στην πραγματικότητα πολλά στοιχεία από την «ευρωπαϊκή σχολή». Αν και στο γκρι-μαύρο χρώμα που το είχαμε στη διάθεσή μας κρύβει τις όμορφες λεπτομέρειες που διανθίζουν το design του Maverick, το «φορτωμένο» μπροστινό μέρος τραβάει το βλέμμα. Οι λόγοι είναι συγκεκριμένοι. Τα πολλά και καλοσχεδιασμένα πλαστικά του Maverick στοχεύουν στην προστασία του αναβάτη αλλά και στην ομαλή ενσωμάτωση του ρεζερβουάρ των 20 λίτρων. Τα κάγκελα είναι ιδανικά σχεδιασμένα και προσαρμοσμένα για να μην εξέχουν και δημιουργούν πρόβλημα στη διήθηση μεταξύ ακινητοποιημένων αυτοκινήτων, αλλά και να συμβαδίζουν με το συμμετρικό design της μοτοσυκλέτας. Το «χάσμα» μεταξύ LED προβολέα και υπόλοιπου φέρινγκ γεφυρώνεται με δύο όμορφες βάσεις, που μας θύμισαν έντονα BMW G310GS. To ρύγχος δεν θα μπορούσε να λείπει και η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις (με εργαλεία).

Daytona Maverick 500 2021 action 2WO 7


Οι ζάντες φέρουν ακτίνες που «δένουν» περιμετρικά της ζάντας, «έτοιμες» να δεχτούν τα tubeless ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, τα εξαιρετικά Metzeler Tourance, κατάλληλα και για ήπια off road χρήση. Προστασία από τα χώματα και τις πέτρες που μπορεί να βρει στο διάβα του το Maverick εξασφαλίζει η στάνταρ αλουμινένια ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Τέλος εκπτώσεων​

Θα έχετε διαβάσει στην παρουσίαση του μοντέλου στην ελληνική αγορά για τα περιφερειακά εξαρτήματα που έχουν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του και τα οποία προσδίδουν κύρος, αυξημένο αίσθημα ασφάλειας και αυτοπεποίθηση στον αναβάτη του. Φρένα και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις εξ Ιαπωνίας, από τη Nissin και την KYB αντίστοιχα, γερμανικό σύστημα ψεκασμού και ρυθμιζόμενο ABS με τρεις τρόπους λειτουργίας (και στους δύο τροχούς, μόνο μπροστά, απενεργοποιημένο) της Bosch, οθόνη LCD και αναλογικό στροφόμετρο, φωτιστικά σώματα LED με τον προβολέα εφοδιασμένο με φώτα ημέρας (DRL), δύο παροχές ρεύματος (USB και 12V). Πέρα από τα κάγκελα και την ποδιά είναι εξοπλισμένο και με προστατευτικές χούφτες, ενώ εκτός από τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα και τα ελαστικά Metzeler Tourance, την «υπογραφή» στο Maverick 500 έχει βάλει και η Loncin.

Daytona Maverick 500 2021 static 2WO 4


Loncin​

Το Maverick 500 είναι η τρίτη κατά σειρά μοτοσυκλέτα στην οποία συναντάμε τον υγρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά, οχταβάλβιδο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας, που αποδίδει 4,1 kgm ροπή και 46 ίππους. Οπότε το Maverick, όπως και το Rockstar άλλωστε, μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2.

Τη Loncin την ξέρουμε πολλά χρόνια και έχει αποδείξει πως πρόκειται για μια υπολογίσιμη υπέρ-δύναμη στον χώρο των δύο τροχών. Πρόκειται για τον πιο δραστήριο κατασκευαστή κινητήρων από την Κίνα με παραγωγή που φτάνει τα τρία εκατομμύρια ετησίως. Είναι δε γνωστό πως εδώ και πολλά χρόνια συνεργάζεται με την BMW Motorrad και πως τελευταία δημιούργησε και ένα νέο brand name για να εισέλθει πιο εύκολα στο ευρωπαϊκό μοτοσυκλετιστικό γίγνεσθαι.

Daytona Maverick 500 2021 details 2WO 2


Η λειτουργία είναι ποιοτική, η κατανάλωσή του χαμηλή, οι κραδασμοί του ελάχιστοι και τα αποθέματα ισχύος και ροπής αρκετά και ικανά να κινήσουν το Maverick των σχεδόν 200 κιλών (με υγρά). Όλα τα παραπάνω συμβαδίζουν με την ξεκάθαρη κατασκευαστική φιλοσοφία του Maverick, που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του ως χρηστικό commuter που θα περιδιαβαίνει τις πόλεις με άνεση και θα προσφέρει τις ταξιδιωτικές του ικανότητες απλόχερα φορτωμένο με όλα τα απαραίτητα. Και εκεί που θα τελειώνει η άσφαλτος θα συνεχίσει ακάθεκτο. Όλα τα παραπάνω τα οφείλει σε μεγάλο βαθμό στον κινητήρα με τη γραμμική απόδοση από τις χαμηλότερες στροφές μέχρι την κορύφωση που έρχεται στις 8.500 σ.α.λ. Εκεί που νιώθεις πως εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο τις δυνατότητές του είναι μεταξύ 5 με 8.000 στροφές και γύρω από τις 6.000 καταλαβαίνεις πως τον «δουλεύεις» στα καλύτερά του, μιας και στις 6.500 κορυφώνεται η ροπή του.

Daytona Maverick 500 2021 details 2WO 4


Απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση ακόμη και από αρχάριο αναβάτη για τον οποίο το Maverick 500 αποτελεί την πρώτη του μοτοσυκλέτα. Μέσα στην πόλη η ελαστική απόδοση του δικύλινδρου, σε συνδυασμό με τον *****ό συμπλέκτη και το καλά κλιμακωμένο και σαφέσταστο στις αλλαγές εξατάχυτο κιβώτιο κάνουν τις μετακινήσεις πανεύκολες και συνάμα ταχύτατες. Στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να ταξιδεύεις ολημερίς με 140 χλμ/ώρα και να δεις στο ψηφιακό κοντέρ ακόμη και 170 χλμ/ώρα. Και όλα αυτά χωρίς να ακούς το μοτέρ να ζορίζεται και να ταλαιπωρείσαι από κραδασμούς.

Εντός και εκτός με την ίδια ευκολία και άνεση​

Βρίσκεσαι πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που αν μη τι άλλο δεν περνά απαρατήρητη. Όμορφη, επιβλητική, adventure με τα όλα της. Κάθεσαι χαμηλά με τα χέρια να «κρεμιούνται» από το τιμόνι, γεγονός που συνηθίζεται εύκολα, αν και αρχικά μας φάνηκε λίγο περίεργο. Νοιώθεις άμεσα εξοικείωση μαζί της και σε αυτό συνηγορεί και το γεγονός πως πατάς πανεύκολα στο έδαφος ακόμη και αν είσαι κάτω από 1,75. Ο λόγος είναι η στενή σέλα που αφήνει να πόδια να συναντήσουν το έδαφος απολύτως φυσιολογικά. Έτσι, οι επιτόπιες μανούβρες γίνονται πανεύκολα και το «πήξιμο» στους δρόμους δεν απασχολεί ιδιαίτερα. Τα πάντα βρίσκονται εκεί που πρέπει και έτοιμα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον αναβάτη. Η κόρνα έχει δυνατό ήχο, η ορατότητα από τους καθρέφτες είναι σχεδόν τέλεια, το τιμόνι είναι φαρδύ παρέχοντας καλό μοχλό και θα έδινε ακόμη καλύτερο αν η σέλα ήταν λίγο ψηλότερα τοποθετημένη, τα όργανα ενημερώνουν για τα πάντα τον αναβάτη και ελέγχονται από δύο διακόπτες πάνω από την οθόνη LCD, τόσο το πλαϊνό, όσο και το κεντρικό σταντ λειτουργούν άψογα.

Daytona Maverick 500 2021 action 2WO 6


Μέσα σε όλα έχεις και τον φιλικότατο κινητήρα να σου κάνει ακόμη πιο εύκολη τη μοτοσυκλετιστική καθημερινότητα. Στο ίδιο μοτίβο κινούνται και οι αναρτήσεις με τη μεγάλη διαδρομή των 200 χλστ. Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή «καταπίνει» τις περισσότερες από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς μάλιστα ξερές αντιδράσεις.

Το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB είναι ρυθμιζόμενο και ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την εξαιρετική οδική συμπεριφορά του Maverick ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης. Πληροφορεί τον αναβάτη στον οποίο εξασφαλίζει μέγιστο έλεγχο σε συνεχείς στροφές. Η πρόσφυση επίσης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, αφού οι αναρτήσεις της KYB συνδυάζονται άψογα με τα Metzeler Tourance.

Daytona Maverick 500 2021 details 2WO 1


Το σετ της Nissin συνάδει με τη φιλικότητα του συνόλου. Αποδεικνύονται ικανά σε οποιεσδήποτε συνθήκες να επιβραδύνουν και να ακινητοποιήσουν το Maverick, διαθέτοντας προοδευτική λειτουργία και άριστη αίσθηση στη ρυθμιζόμενη μανέτα.

Συνεχιζεται.....

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή Daytona Maverick 500 2021​

Ταξίδεψε​

Έχεις στη διάθεσή σου μια μοτοσυκλέτα με ρυθμιζόμενη ζελατίνα, adventure με 46 ίππους και μεγάλη σέλα για δύο άτομα. Το ταξίδι με το Maverick αποτελεί ακόμη μια εύκολη διαδικασία και αυτό το διαπιστώσαμε γράφοντας χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο. Σηκώνεις με τη βοήθεια εργαλείων τη ζελατίνα και έτσι καλύπτεσαι επαρκώς από τον αέρα, με τις ρυπές που της ξεφεύγουν να σε βρίσκουν στους ώμους. Η σέλα είναι υπεράνω κριτικής. Πολύ απλά «πιάσιμο», κούραση δεν θα νοιώσεις και μουρμούρα από τον συνεπιβάτη δεν θα ακούσεις.

Daytona Maverick 500 2021 action 2WO 8


Γεμίζεις το 20λιτρο ρεζεβουάρ και με κατανάλωση που κυμαίνεται στα 4,5 λίτρα με σταθερά 140 χλμ/ώρα θα διανύσεις περισσότερα από 400 χλμ.

Σίγουρα, το Maverick είναι ασφαλές και ουδέτερο στο δρόμο και αυτό δεν αλλάζει ούτε όταν περάσεις στο χώμα. Μπορείς να οδηγείς όρθιος λόγω της εργονομικής σχεδίασης των πλαστικών και της στενής σέλας, αλλά και του ύψους του τιμονιού. Εκεί ουσιαστικά διαπιστώνεις τη βασική αιτία που κρύβεται πίσω από τη ρύθμιση της ανάρτησης, με το Maverick να ξεδιπλώνει μία άκρως ευχάριστη και περιπετειώδη πλευρά του χαρακτήρα του.

Daytona Maverick 500 2021 action 2WO 2


Τα έχει όλα​

Πλήρη και επώνυμο εξοπλισμό, όμορφη σχεδίαση και συμφέρουσα τιμή. Το Maverick 500 διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν δημοφιλές ένα adventure στη χώρα μας. Η επιτυχία είναι εξασφαλισμένη.

Λεπτομέρειες και Παρατηρήσεις
  • Οι χοντρές ακτίνες των τροχών δένουν εξωτερικά στην περίμετρο της ζάντας έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν tubeless λάστιχα
  • Σωστά “μαζεμένα” είναι τα προστατευτικά σίδερα στα πλάγια του φέρινγκ και δεν προεξέχει κάτι περίεργα
  • Η σέλα είναι δίπατη με καλό αφρώδες για αναβάτη και συνεπιβάτη, αλλά το μήκος της για τον δεύτερο είναι ελαφρώς περιορισμένο

  • Αν ο συνεπιβάτης είναι μεγαλόσωμος θα κάθεται πάνω σε ένα σκληρό κομμάτι της σέλας
  • Το ανυψωμένο ντεπόζιτο θα απαιτήσει συγκεκριμένο tank bag για αυτούς που θα χρησιμοποιούν το 500 σε ταξίδια
  • Κραδασμοί στις μεσαίες και υψηλές στροφές γίνονται αντιληπτοί και από τον συνεπιβάτη
  • Ο κινητήρας του Maverick έχει δυο προγράμματα λειτουργίας Safe και Sport
  • Καλoί είναι οι καθρέφτες, καθώς και τα φώτα τη νύχτα και η κόρνα
  • Τα σωληνάκια των φρένων είναι υψηλής πίεσης

  • Η ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται σε ύψος μεν, αλλά όχι γρήγορα (με μια κίνηση) και θέλει εργαλεία
  • Μεγάλες και χρήσιμες οι ενσωματωμένες στη σχάρα χειρολαβές
  • Πολύ χρήσιμη η καλοφτιαγμένη αλουμινένια ποδιά κάτω από τον κινητήρα, που προστατεύει και τις -χρυσές – σωλήνες των εξατμίσεων
  • Πέραν της ταχύτητας και της σχέσης του κιβωτίου, οι υπόλοιπες ενδείξεις του ψηφιακού οργάνου είναι μικρές
  • Μικρές είναι και οι ενδείξεις του αναλογικού στροφόμετρου
Θετικά
  • Ποιότητα κατασκευής – Εξοπλισμός
  • Κινητήρας – Επιδόσεις – Κατανάλωση
  • Αναρτήσεις – πιρούνι με πλήρεις ρυθμίσεις
  • 4ετής εγγύησης
Για βελτίωση
  • Αέρας δεξιά-αριστερά της ζελατίνας
  • Αίσθηση μπροστινού φρένου
  • Λίγοι κραδασμοί άνω των 5.000 rpm

DAYTONA MAVERICK 500, ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


ΤύποςMAVERICK 500
ΚατηγορίαADVENTURE
Έτος2021
Τιμή6.345 €
ΚατασκευαστήςDaytona Motors
ΑντιπρόσωποςΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. Αθήνα : Θησέως 309, τηλ. 210 9403880, Υπόλ. Ελλάδα : τηλ. 24310 56101
Κινητήρας
ΤύποςΤετράχρονος, Δικύλινδρος, Υγρόψυκτος
Διάταξη / ΚυβισμόςΕν σειρά / 471 cc
Διάμετρος επί διαδρομή
Εκκεντροφόροι / Βαλβίδες στον κύλινδροDOHC / 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Ιπποδύναμη46 ίπποι στις 8.500rpm
Ροπή40,5 Nm στις 6.500rpm
ΤροφοδοσίαΗλεκτρονικός ψεκασμός
Σχέσεις ταχυτήτων6
Συμπλέκτης / ΛειτουργίαΥγρός Πολύδισκος / Συρματόσχοινο
Πρωτεύουσα μετάδοσηΜε γρανάζια
Τελική μετάδοσηΜε αλυσίδα
Πλαίσιο
Τύπος πλαισίουΣωληνωτό από ατσάλι
Αναρτήσεις
Μπροστά (Τύπος - Διαδρομή)Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι - 195mm
ΡυθμίσειςΠροφόρτιση – Συμπίεση – Επαναφορά
Πίσω (Τύπος - Διαδρομή)Υδραυλικό Αμορτισέρ - 200 mm
ΡυθμίσειςΠροφόρτιση
Φρένα
Μπροστά (Τύπος - Διάμετρος)Δύο δίσκοι - 300mm με ABS
ΔαγκάναΕνός εμβόλου
Πίσω (Τύπος - Διάμετρος)Δίσκος - 240mm με ABS
ΔαγκάναΕνός εμβόλου
Τροχοί
Μπροστά (Διάμετρος - Ελαστικό)19 " - 110/80
Πίσω (Διάμετρος - Ελαστικό)17 - 150/70
Διαστάσεις - Βάρος
Μήκος2200 mm
Πλάτος935mm
Ύψος1400mm
Μεταξόνιο
Ύψος Σέλας820mm
Ρεζερβουάρ20 lt.
Βάρος178kg

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom