Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500 - Ανακοινώθηκε τιμή

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κακώς συγκρίνετε Κινεζικα ον οφ με τζαπαν στρητακια, με κριτήριο την τιμή.
Συγκρίνετε ίδιες κατηγορίες για είστε δίκαιοι. Επειδή αν πάμε σε Κινεζικα στρητακια, είναι ακόμη φτηνότερα.
Σωστό και αυτό..
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Εδώ παράγει η xiaomi μηχανάκια. Η Daytona είναι κολοσσός μπροστά της.

Με την αγορά μηχανης δίνουν και ένα 8πύρινο κινητό δώρο.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δεν είναι ακριβώς έτσι η αναλογία.
Οι Κινεζοι είναι πολύ πιο μπροστά στην μοτοβιομηχανια παρά στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Η ανάλογη ερώτηση θα ήταν πχ στην δεκαετία του '90 αν θα έπαιρνες Ιαπωνικό αυτοκινητο ή Ευρωπαικό, και ταυτόχρονα έβγαζε η Hyundai τα πρώτα accent.
Το πρώτο μου αμάξι ήταν το accent και το πήρα καινούριο συνειδητά, , όταν σε ευρωπαϊκό έπαιρνα κάτι δίπορτα τσικρίκια με 1000 κυβικά στα ίδια χρήματα που θα έπρεπε να κάθομαι στο πίσω κάθισμα για να τα οδηγώ. Δεν το μετάνιωσα.
........................................................................................
Χαμός θα γίνεται με τα Κινέζικα σε μια δεκαετία.

.... κατι μπερδευεις αμα συγκρινεις οριτζιναλ ιαπωνικο της δεκαετιας του 1990 (toyota , honda , nissan ,mitsubishi) με τα hyundai , καλα τα ευρωπαϊκα ηταν και ειναι για τον καιαδα .... η οποια hyundai σημερα εχει μεν την πρωτοκαθεδρια σε αξιοπιστια σχετικα γιατι δεν υπαρχουν τα made in japan ....! Στην Ελλαδα τα πρωτα μοντελα της ηταν τα Pony και τα Εxcel νομιζω πολλα χρονια πριν το Accent.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
.... κατι μπερδευεις αμα συγκρινεις οριτζιναλ ιαπωνικο της δεκαετιας του 1990 (toyota , honda , nissan ,mitsubishi) με τα hyundai , καλα τα ευρωπαϊκα ηταν και ειναι για τον καιαδα .... η οποια hyundai σημερα εχει μεν την πρωτοκαθεδρια σε αξιοπιστια σχετικα γιατι δεν υπαρχουν τα made in japan ....! Στην Ελλαδα τα πρωτα μοντελα της ηταν τα Pony και τα Εxcel νομιζω πολλα χρονια πριν το Accent.
Excel και Scoupe καλες πολυ καλες πωλησεις με την πρωτη αποσυρση
του Σουφλια 1991. Μετα ηρθε το πρωτο αξεντ νομιζω 1993-94 και τα καραβια
απο Κορεα δεν προλαβαιναν!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
.... κατι μπερδευεις αμα συγκρινεις οριτζιναλ ιαπωνικο της δεκαετιας του 1990 (toyota , honda , nissan ,mitsubishi) με τα hyundai , καλα τα ευρωπαϊκα ηταν και ειναι για τον καιαδα .... η οποια hyundai σημερα εχει μεν την πρωτοκαθεδρια σε αξιοπιστια σχετικα γιατι δεν υπαρχουν τα made in japan ....! Στην Ελλαδα τα πρωτα μοντελα της ηταν τα Pony και τα Εxcel νομιζω πολλα χρονια πριν το Accent.
Μπερδεύτηκες μάλλον Στελιο. Ξαναδιάβασε τι γράφω.
Δεν συγκρίνω Ιαπωνικά και Ευρωπαικά με Κορεάτικα. Παραλληλίζω το πως έβλεπε ο Έλληνας τα Κορεάτικα εκείνης της εποχής σε σχέση με τα Ιαπωνικά και Ευρωπαικά, με το πως βλέπει στις μοτοσυκλέτες τα Κινέζικα σήμερα σε σχέση με τα Ευρωπαικά και Ιαπωνικά.
Θεωρώ πως έχει μια παρόμοια οπτική.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αυτο σου λεω τοτε και γω .... πως βλεπει ο Ελληνας τα σημερινα εστω ημι-ιαπωνικα μηχανακια και τα κινεζικα με την 10% χαμηλοτερη τιμη.... ειναι πολυ νωρις ακομα για να ρισκαρει καποιος για αυτη την διαφορα τιμης ...... και μην ξεχνας στα αυτοκινητα δεν μπορεσαν ακομα να εδραιωθουν παρα τους κολοσσους που εχουν ασχετως αν εχουν εδραιωθει στην δικια τους αχανη αγορα. cdefghigi
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
458
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Ωραίο το maverick και πιστεύω πως θα πάει καλά στην αγορά

Ωραίο και το 390 και με πολύ καλό εξοπλισμό αλλά είναι πολύ χαμηλό, έχει χυτές ζάντες, μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις και μια περίεργη αισθητική. Αν είχε το 390 τα χαρακτηριστικά του maverick που αναφέρω, θα ήταν αχτύπητο πραγματικά.

Το Daytona μου αρέσει πολύ περισσότερο από το 390, χωράει άνετα 2 άτομα, θα έχει καλύτερη προστασία από τον αέρα, στο χώμα θα μπει με αξιώσεις λόγω αναρτησεων και ειλικρινά δεν το βλέπω να υστερεί πουθενά πέρα από το βάρος.

Επίσης ο δικύλινδρος κινητήρας στο ταξίδι είναι καλύτερος.



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Σχετικά είναι, τι καλύπτει τον καθένα, αλλά όταν έχεις το Τ10 4500, περιμένεις το 500 στα 5500, σε αυτή την τιμή θα τα έσβηνε όλα στην κατηγορία, στα 6200, το σκέφτεσαι αρκετά.

Και μη κοιτάτε τις διαδρομές στις αναρτήσεις και τις ακτίνες στις ζάντες, κοίταξτε τα test στο χώμα από αμερικανικά περιοδικά, σε σχέση με αυτά που χουν διαδρομές και ακτίνες.

Και αυτή τη στιγμή στο χώμα και στο δρόμο δεν υπάρχει καλύτερο στην κατηγορία με 2ο το Χ300 το οποίο επίσης δεν έχει διαδρομές αλλά στο χώμα και στο δρόμο πάει πολύ καλύτερα από όλα (πλην 390).

Έτσι αν έχουμε τον καλύτερο με 6500 και με 6000 (x300), δε βαζουμε το δικό μας 6200, το βάζουμε λίγο παρακάτω.

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Οι εποχες αλλαξαν..οχι ομως ως προς το καλυτερο οσων αφορα την ποιοτητα..
Μην συγκρίνετε τα παλια Ιαπωνικά κ Κορεάτικα που στην προσπάθειά τους να πουλήσουν επρεπε να ειναι ασπαστα κυριολεκτικα..
Το καταφεραν σχεδον με τα πρωτα μοντέλα κ διαχρονικα το κρατησαν..
Αλλες εποχες...
Τωρα οι Κινεζοι δεν κοιτουν ποιοτητα , αλλα κοιτουν να βγαλουν φτηνά μοντελα σε συγκριση με τα Ευρωπαικα Ιαπωνικα κτλ ωστε να χτυπήσουν αυτόν που θέλει ντε κ καλα καινουργιο οχημα..
Γιαυτο κ αλλαζουν καθε χρονο σχεδον τα μοντελα τους κ ολο κ μια καινουργια εταιρεια βγαινει ξεπεταγεται..
Μην κοιτάτε μονο την αγορα, δειτε το μηχανάκι αυτο σε βαθος χρονου τι υποστήριξη θαχει απαυτες τις εταιρειες..
Το νεο μότο ειναι αγοραζεις καινούργιο καθε 3ετια το πολύ γιατι στο πουλαω φθηνα..
Οποιος το κρατήσει παραπανω ας μας πει την εικόνα του Κινεζικου σε 10 χρονια..Οτι Κινεζικο βλεπω στο δρομο , εχει σκορπίσει, εχει κιτρινισει, παντου ταινίες να κρατανε τα πλαστικα..
Γενικα εμενα μου κανει οτι θελω πχ Multistrada αλλα επειδη δε μπορω να το αγορασω, ας παρω μια απομιμηση Trk με τα μισα λεφτα..
Κ για τέλος να πω οτι η Ευρωπαικη αγορα, πόσο μαλλον η Ελληνική ειναι μια τριχα απτα @ρχι@ της αγορας στην οποία απευθύνονται οι Κινεζοι..
Γιαυτο κ δεν εχει εδω αντιπροσωπους σοβαρους που να σε κανουν να πιστέψεις στην Κινεζικη εταιρεια..
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Βλεπω ρεαλιστικα το θεμα Αποστολη 6000κ για κινεζικο η 7000κ για CB500?
Άμα θέλουμε να το δούμε ρεαλιστικά τότε η ΑΡΧΙΚΗ διαφορά τιμής είναι 1300.
Αν προσθέσουμε στο cb τα:

-FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω -ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο υπολογιστή ταξιδιού
-Bluetooth και θύρα φόρτισης
-Δυο ρυθμίσεις κινητήρα SAFE/SPORT
-2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις
-2 δισκόφρενα μπροστά αντί ένα στο cb500 -ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων -προστατευτικές χούφτες
-πλαϊνά κάγκελα

Τότε τα 1300 γίνονται χαλαρά 2000 και δε βάζουμε μέσα τα 2 επιπλέον χρόνια εγγυηση

Εν τω μεταξύ λέμε για κινέζικα αλλά τα φρένα αναρτήσεις ψεκασμός είναι από το πάνω ράφι
 
Τελευταία επεξεργασία:

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Δε μπορούμε να παραθέτουμε μοντέλα απλά με μια τιμή.
Πρέπει να κοιτάμε συνολικά σαν πακέτο.
Τι να το κάνεις το cb όταν το παίρνεις γυμνό και θες άλλα 2000 να το στησεις όπως το daytona η το sv650 όταν είναι άλλη κατηγορία?
Βγήκε το cf650 στα 4800 με μειωμένη έξτρα τιμή από τα 6000 και πάλι δε μας άρεσε.
Σε λίγο θα μας θα δίνουν τζάμπα και πάλι θα λέμε δε μας κάνει γιατί δε θα χει πχ μεταπώληση
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.532
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Παρουσιάστηκε το Daytona Maverick 500​

Ανακοινώθηκε και η τιμή του!

Η αντιπροωπεία της Daytona στην Ελλάδα, η Γκοργκόλης Α.Ε., παρουσίασε το Maverick 500, το οποίο είναι διαθέσιμο στην χώρα μας, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα και την τιμή της μοτοσυκλέτας. Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατασκευή, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το κόστος του νέου Daytona Maverick 500, μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Δελτίο τύπου

Daytona
Maverick 500

Μετά την επιτυχή πορεία της Daytona T310, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο crossover adventure MAVERICK 500. Προσβλέπει στη δυναμική είσοδο και στη μεσαία κατηγορία με μια φιλόδοξη παραγωγή με προσέγγιση στην τελειότητα και σε αφοπλιστική τιμή.
Σκοπός της η κάλυψη των αναγκών και των πιο απαιτητικών αναβατών που αποζητούν την εύκολη και άνετη μετακίνηση σε καθημερινές διαδρομές πόλης, την ευελιξία κίνησης σε αυτοκινητόδρομο, αλλά θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα σε off road διαδρομές.

Η Daytona MAVERICK 500 συγκεντρώνει περιζήτητα χαρακτηριστικά της κατηγορίας σε ένα λειτουργικό, πρακτικό και οικονομικό σύνολο. Με μαζεμένες διαστάσεις, ιδανικό ύψος σέλας και βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολη στους χειρισμούς και πολύ βολική στην καθημερινή χρήση. Φοράει ακτινωτούς τροχούς για καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών του δρόμου, γεγονός που προσδίδει οδηγική άνεση και σε χωμάτινες διαδρομές. Ο μπροστινός τροχός είναι 19” ιντσών και 17” ιντσών ο πίσω. Tα Metzeler Tubeless ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω.

Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση. Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω. Η θέση οδήγησης είναι εργονομική για αναβάτη και συνεπιβάτη. Το ύψος της σέλας 820mm και το πλάτος της επιτρέπουν τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν εύκολα στο έδαφος. Στην πέδηση η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου, 300mm εμπρός και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω, ενώ οι δαγκάνες φέρουν την υπογραφή της NISSIN. Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Στιβαρό με συμπαγείς διαστάσεις
Το πλαίσιο της MAVERICK 500 είναι τύπου “διαμάντι” και αγκαλιάζει τον κινητήρα, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο τετράγωνης διατομής. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να είναι στα 20 λίτρα, το βάρος της πλήρης υγρών φτάνει τα 206 κιλά.

Κινητήρας υψηλών επιδόσεων



Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6τάχυτος κινητήρας της Loncin, 46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm. Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH ενώ η κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ., όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.

Τεχνολογική υπεροχή & Εξοπλισμός
Η MAVERICK 500 έρχεται εξοπλισμένη με FULL LED φωτισμό εμπρός και πίσω, αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή LCD οθόνη με αλτίμετρο, υπολογιστή ταξιδιού, Bluetooth και θύρα φόρτισης USB. Προσφέρει δυο ρυθμίσεις λειτουργίας κινητήρα SAFE/SPORT και 2κάναλο σύστημα ABS με τρεις ρυθμίσεις. Παράλληλα στον εργοστασιακό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, ρυθμιζόμενη ζελατίνα δύο θέσεων, προστατευτικές χούφτες, πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, καρίνα αλουμινίου και χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών, κεντρικό και πλαϊνό σταντ.

Αξεσουάρ
(Βαλίτσα Loboo αριστερή: 37L, δεξιά:33L, κεντρική:36L)

Χρώματα
Λευκό, Κόκκινο, Μαύρο

Διάθεση
Τιμή: 5.895€
Εγγύηση: 4 χρόνια
Διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε..

ΟΚ!!
στα υπόψιν..
Πολλών!!!
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Δεν εχει σημασια που κατασκευάζεται ενα προϊόν , αλλα τι προδιαγραφές καλύπτει..
Κ η north face φτιάχνει ρουχα στη Κινα, αλλα δεν εχει καμια σχεση με τις απομιμησεις των Κινέζων..
Το ιδιο ισχυει κ για ολα τα προιοντα..
Το οτι φτιαχνονται στη Κινα δε σημαινει οτι ειναι Κινεζικα..
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Ταυλανδη Πανο.

Αρα εχουμε πλεον να διαλεξουμε αναμεσα σε ενα κινεζικο και σε ενα ταυλανδεζικο,η σε ενα ινδικο.

Οποτε αυτο που θα επρεπε να συζηταμε κατα την αποψη μου δεν ειναι η χωρα προελευσης αλλα οι προδιαγραφες των προιοντων οπως εγραψε και ο Νικος παραπανω.

Αν ενα κινεζικο εχει σοβαρες προδιαγραφες και after market υποστηριξη,για μενα ειναι το ιδιο καλο με ενα γιαπωνεζικο,η ενα ευρωπαικο.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Αρα εχουμε πλεον να διαλεξουμε αναμεσα σε ενα κινεζικο και σε ενα ταυλανδεζικο,η σε ενα ινδικο.

Οποτε αυτο που θα επρεπε να συζηταμε κατα την αποψη μου δεν ειναι η χωρα προελευσης αλλα οι προδιαγραφες των προιοντων οπως εγραψε και ο Νικος παραπανω.

Αν ενα κινεζικο εχει σοβαρες προδιαγραφες και after market υποστηριξη,για μενα ειναι το ιδιο καλο με ενα γιαπωνεζικο,η ενα ευρωπαικο.
Eγω Πανο τονισα οτι θα αργησει ο Ελληνας να αποβαλει το made in china.(αν ειναι Bosch το δεχεται πχ)
Tωρα για την ποιοτητα του καθε προιοντος ειδικα τροχοφορου, πιστευω ειναι πολυ νωρις να κρινουμε εκ του ασφαλους! Smileys drinking beer Emoticon
 
Τελευταία επεξεργασία:

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.468
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Eγω Πανο τονισα οτι θα αργησει ο Ελληνας να αποβαλει το made in china.(αν ειναι Bosch το δεχεται πχ)
Tωρα για την ποιοτητα του καθε προιοντος ειδικα τροχοφορου πιστευω ειναι πολυ νωρις να κρινουμε εκ του ασφαλους! Smileys drinking beer Emoticon

Kαι εγω που τα λεω αυτα,κινεζικο μηχανακι δεν θα επαιρνα αυτη τη στιγμη.Ηθελα ομως να τονισω το οτι κανουν παπαδες οι ανθρωποι αλλα θελει αρκετο καιρο μεχρι να αποκτησουμε τυφλη εμπιστοσυνη στα προιοντα τους.

Αντιθετα αυτα που εχουν την εμπιστοσυνη μας κανουν οτι περναει απο το χερι τους για την χασουμε.
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Kαι εγω που τα λεω αυτα,κινεζικο μηχανακι δεν θα επαιρνα αυτη τη στιγμη.Ηθελα ομως να τονισω το οτι κανουν παπαδες οι ανθρωποι αλλα θελει αρκετο καιρο μεχρι να αποκτησουμε τυφλη εμπιστοσυνη στα προιοντα τους.

Αντιθετα αυτα που εχουν την εμπιστοσυνη μας κανουν οτι περναει απο το χερι τους για την χασουμε.
Ολοι CF με 4900 θα παρουμε! Εγω προσωπικα το αγοραζα χθες! Yes
 
Top Bottom