Πάμε χώμα;

3.737

Ετσι απλά με ένα τηλεφώνημα κανονισαμε να συναντηθούμε οι δυο μας χωρις προορισμό, απλά να περάσουμε την μέρα μας. Αποφασίσαμε λοιπόν να πάμε την διαδρομή προς Αυλώνα αλλά να κοιτάξουμε και τις εναλλακτικές. Απλή αναγνώριση πεδίου για να δούμε και αν το βγάζουν οι υπόλοιποι. Τι γίνεται και τι δεν γίνεται από αναβάτες χωρίς εμπειρία. Κάπου εδώ να θυμήθηκα πως στην συγκεκριμένη διαδρομή την έχουμε περάσει παρέα με τον Χρήστο πολλές φορές οδηγώντας ανθρώπους για πρώτη φορά στο χώμα. Δυο λόγια στην αλάνα, και πάμε. Μέχρι και το 2010 είχαμε περάσει από εκεί με πάνω από 50 διαφορετικούς αναβάτες με όλων των ειδών τις μοτοσυκλέτες.

Ξεκινώντας από τις παρυφές του Δρυμού και κινουμένοι αρχικά Δυτικά, περάσαμε από το Φυτώριο, σε ασφάλτινη διαδρομή στην περιφερειακή Εθνικού Δρυμού που κάνει τον γύρο της κορυφής Καραβόλας. Μια που βρισκόμασταν εκεί λοξοδρομήσαμε προς το εγκαταλελημένο εξοχικό του Παπαδόπουλου και κατόπιν κινηθήκαμε βόρεια πρώτα προς Ντράσιζα και Λοιμικό όπου και σταματήσαμε για να γυρίσουμε στον δρόμο για την Γαίδουροπηγή και Γκούρα. Εκεί ο δρόμος είχε εντελώς και είχε κλείσει από βράχους και ετσι επιστράψαμε στην άσφαλτο της Περιφερειακής όπου κυκλώσαμε την κορυφή μέχρι το μνημείο Εκτελεσθέντων των Ναζί μετά την θέση Μόλα, και καταλήξαμε στην χωμάτινη διαδρομή για Φλαμπούρι. Στάση στο καταφύγιο και καφέ, αλλά μας έτρωγε δεν είχαμε ολοκληρώσει την αναζήτηση μας. Κάθε φορά που χανόμασταν γελούσαμε και λέγαμε πάμε και από εκεί.

57F4A95C-9431-4327-A1E2-453B43F19617.jpegC9D228B4-C250-4206-BA9A-010CBCF7FE69.jpeg463880C5-3178-4666-A9DC-6EBDC7579871.jpeg89A684A9-9D3C-464B-9BD1-641136F1532E.jpeg480109EE-5C0A-4281-9BD0-C6457F87EDB6.jpeg

Κοιτάξαμε για τελευταία φορά τα ρολόγια και χωρίς καμμιά συνεννόηση απλά ακολουθήσαμε τον δρόμο για Παλαιοχώρι και από κινηθηκαμε στον δασικό δρόμο για το Σπήλαιο Πανός Βόρεια Βορειοανατολικά. Περνώντας από το ρέμα της Γκούρας κατευθυνθήκαμε προς την Αγ. Παρασκευή. Όλες οι μπάρες ήταν ανοιχτές και συναντήσαμε 5-6 αυτοκίνητα στην διαδρομή πράγμα που μας άγχωσε. Ρε φίλε και στο βουνό κίνηση; Από Αγ. Παρασκευή και μετά η διαδρομή σκληραίνει. Φυτευτή πέτρα, μόνο για χωμάτινα λάστιχα, και κλειστά σημεία με αρκετό κόκκινο πήλο μέχρι και το Βούντημα. Φυσικά πριν φτάσουμε στο ξερό πλέον Βούντημα, αφού το σημείο το έχουν μπαζώσει για να περάσει το ράλλυ Ακρόπολις, περάσαμε από τις μεγάλες λασπολακούβες στο ξωκλήσι του Αγ. Νικολάου. Ηταν το σημείο που έπρεπε να κάνουμε την βλακεία της ημέρας για να γελάμε για μέρες μετά.
-Ντίνο το'χεις; Μην μπείς με όσα, μπαίνοντας στο νερό τραβήξου πίσω και τράβα το τιμόνι να ελαφρώσ....
-Το χω ρε....ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΠ....

7234BDC2-5DCE-403B-92BC-52C38F096168.jpeg80B666B6-7EBC-4C6D-A537-CF04802D83CF.jpeg3B62F4B2-74AE-4CB9-8079-5FC29FBEB396.jpeg42DAD32E-C145-4C0C-99EB-5A6046F7ECF5.jpeg
Δεν είδα πολλά μόνο πολλά νερά να πετάγονται παντού και τον Ντίνο να βγάζει μπουρμπουλήθρες. Εντάξει το πήρε το βάπτισμα και αυτός... Πόσους έχω βαπτίσει σε αυτή την λακούβα δεν θυμάμαι... Γελια και χαβαλές με τον Ντίνο να είναι βρεγμένος μέχρι και μέσα στο έντερο.

Βούντημα και μετά στάση στην "Λίμνουλα για ψάρεμα" (αλλά χωρίς ψάρια) και κατάληξη στην κεντρική πλατεία της Αυλώνας. Από εκεί είχαν μείνει τα διαδικαστικά με Εθνική Οδό μέχρι τα σπίτια μας.
Ουσιαστικά όλη την μέρα ψάξαμε να βρούμε τα σημεία που θα μας έκαναν να χαμογέλασουμε από ευχαρίστηση από τις εικόνες που μαζέψαμε και από τις βλακείες που κάναμε. Χαθήκαμε και ξαναχαθήκαμε...και συνέχισαμε. Αλλωστε με τον Ντίνο δεν κινούμαστε πότε στις πεπατημένες διαδρομές. Πάντα ψάχνουμε το κάτι άλλο!

Σ.Σ.: Προς οποιοδήποτε θέλει να πει την "μαγκιά", την "εξυπνάδα" του ή ακόμη και την δική του αλήθεια από την βολή του καναπέ του, θεωρώντας έτσι πως αυτός συντελεί στη προστασία του δάσους, είναι περισσότερο οικολόγος από τους υπόλοιπους, είναι νόμιμος άρα και ηθικός, θα απαντήσω σε όλους την ίδια απάντηση που δίνω πάντα σε κάθε ηλιθιο (κατ'εμέ γιατί και εγώ είμαι ηλίθιος για άλλους)... ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ... οπότε μην το γράψετε θα με συγχίσετε και είμαι σε ηλικία κρίσιμη.

Disclaimer: Στην βόλτα δεν τραυματίστηκαν άνθρωποι, βλάστηση, και δεν χρησιμοποιηθηκαν με κάνενα τρόπο ζώα για τα γυρισμάτα.

Τελευταία επεξεργασία:

Νίκαια
Χωρίς παρεξήγηση, καλό θα ήταν να μην πηγαίνουμε σε απάτητα ...

Εχει αρκετούς χωματόδρομους το συγκεκριμένο βουνό που δεν χρειάζεται να βγούμε εκτός αυτών για να ζήσουμε την περιπέτεια ...
Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

3.737
Χωρίς παρεξήγηση, καλό θα ήταν να μην πηγαίνουμε σε απάτητα ...

Σε κάθε μέρος που πήγαμε ήταν δασικός δρομος. Το συγκεκριμένο βουνό το περπατώ από 13 ετών. Για πάνω από 10 χρόνια ήμουν εθελοντής δασοπυροσβέστης με σκοπιές μακριά από την οικογένεια μου για την ασφαλεια του. Ο πατέρας μου με πρώτο έβαλε σε βράχο για σκαρφάλωμα σε αυτό το βουνό 12 ετών. Σήμερα ανεβαίνουμε δυο Σαββατοκύριακα τον μήνα με την οικογένεια μου σε σηματοδοτημένα μονοπάτια και μαζεύουμε τα σκουπίδια των νεοφώτιστων «φίλων του δάσους» που καίγονται για την προστασία του. Με λίγα λόγια κόπτομαι περισσότερο από πολλούς άλλους για αυτό το βουνό γιατί ζω σε αυτό!

Δεν θα μπω ποτέ με την μηχανή στο μονοπάτι του Δρυμού. Θα γυρίσω όλο το βουνό με την μοτοσυκλέτα από τους δασικούς που ξέρω ότι μπορώ να πάω και έχω πάει και συναντώ μέχρι κει αυτοκίνητα μερικές φορές.

dinospanadp

670
Αθηνα
CRF 1100 ADV
dinosdns
Το χρωστούσαμε στον εαυτό μας αυτό αφού προσπαθούμε από μέσα Γενάρη να βγούμε μια βόλτα στα βουνά αλλά οι δουλειά και οι υποχρεώσεις μας κρατούσαν πίσω. Πριν δυο εβδομάδες είπαμε να πάμε μια βόλτα πολλοί μαζί, να δούν και άλλα παιδιά την χαρά της χωμάτινης οδήγησης, αλλά ο καιρός μας άλλαξε τα σχέδια... Με αυτή την ευκαιρία είπαμε να πάμε οι δυο μας, ώστε να κάνουμε και μια αναγνώριση του πεδίου, τι γίνεται και τι δεν γίνεται από αναβάτες χωρίς εμπειρία. Τι είδαμε; Είδαμε ότι όλα γίνονται, αρκεί να μην σκεφτόμαστε τις γρατζουνιές, την κεραμική επιστρώση, το πλύσιμο, το ραγισμένο πλαστικό. Θα μου πεις "κάτσε ρε φίλε, λεφτά δώσαμε" και θα έχεις και δίκιο. Αλλά ο καθένας ευχαριστιέται την μοτοσυκλέτα του με διαφορετικό τρόπο. Ούτε μπορώ, αλλά και ούτε θέλω να αλλάξω την γνώμη σε κανέναν και φυσικά δεν θέλω να έχω την ευθύνη για κανέναν. Για εμένα όλη η διαδρομή είναι βατή με διαφορετικά τερραίν. Περάσαμε χαλίκι, χορτάρι, φυτευτές πέτρες, πεσμένους κορμούς, κλειστούς δρόμους, σφιχτά περάσματα και σπαστήρια. Εμείς είχαμε κουμπώσει μια τρίτη και πηγαίναμε με 50-70 χλμ παντού (για το ψάρωμα ήταν αυτό).

Ξεκινώντας από τις παρυφές του Δρυμού και κινουμένοι αρχικά Δυτικά και μετά Βόρεια και Βορειοανατολικά, έχοντας περάσει από το Οροπέδιο της Αγ. Παρασκευής και έξω από το Βούντημα με κατάληξη την Αυλώνα, ψάξαμε να βρούμε τα σημεία που θα μας έκαναν να χαμογέλασουμε από ευχαρίστηση από τις εικόνες που μαζέψαμε. Χαθήκαμε και ξαναχαθήκαμε και όταν βγήκαμε στην αφετηρία είπαμε "Πάμε άλλη μια και βλέπουμε"...και συνέχισαμε. Αλλωστε με τον Ντίνο δεν κινούμαστε πότε στις πεπατημένες διαδρομές. Πάντα ψάχνουμε το κάτι άλλο

Έπεσες; λέει!!! Όχι ρε, είπα να ρίξω μια βουτιά χειμερινή!!! abcdefghgk

Kuklinski

3.437
Ηλικία
123
Brough Superior ss100
Ακης
Brooklyn NY
Ας οργανωθουμε λοιπον να παμε...

ας παρουμε και σακουλες σκουπιδιων να μαζεψουμε τις....βρωμιες των....οικολογων...

Εστω και για πιλοτικο εχετε με στα υπ'οψιν....

3.737
Ας οργανωθουμε λοιπον να παμε...

Εστω και για πιλοτικο εχετε με στα υπ'οψιν....
Σε σκεφτόμασταν χτες και σε μνημονεύαμε αλλά κανονίστηκε 07:00 το πρωί ενώ ήμασταν καθισμένοι και οι δυο στο σπίτι μας στην τουαλέτα. Συζήτηση επιπέδου.
Σ: Καλημέρα. Τι κανεις;
Ν: Ριχνω τα πρωινα
Σ: Κι εγώ… θα πιούμε κανένα καφέ;
Ν: Κανονικό καφέ δεν πινω
Σ: Οκ. Το χω. Ραντεβού σε μια ώρα.

ε και τον ηπιαμε…καθισμένοι σε βραχάκια.

Βουτια ε;

σε λακουβα με νερα ε;

μα ποιος τα κανει αυτα τα τρελα...

Με κάνεις και επαναλαμβάνομαι…

ρε που πάτε ρε; (Με φωνή Αυλωνίτη)

εσείς…όχι εγώ. Εγώ είμαι καλό παιδί. Τάξις και ηθική.

Τελευταία επεξεργασία:

Νίκαια
Σ.Σ.: Προς οποιοδήποτε θέλει να πει την "μαγκιά", την "εξυπνάδα" του ή ακόμη και την δική του αλήθεια από την βολή του καναπέ του, θεωρώντας έτσι πως αυτός συντελεί στη προστασία του δάσους, είναι περισσότερο οικολόγος από τους υπόλοιπους, είναι νόμιμος άρα και ηθικός, θα απαντήσω σε όλους την ίδια απάντηση που δίνω πάντα σε κάθε ηλιθιο (κατ'εμέ γιατί και εγώ είμαι ηλίθιος για άλλους... ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ... οπότε μην το γράψετε θα με συγχίσετε και είμαι σε ηλικία κρίσιμη.

Λυπάμαι ...

Λυπάμαι ...
Καθόλου μην λυπάσαι… αν διάβαζες ότι έχω διαβάσει στα social media από χτες από ανθρώπους του καναπέως

Edit: τώρα το συνδύασα. Δεν απευθύνομαι σε εσένα Παναγιώτη που και στον δρόμο είσαι και βγάζεις τα σωψύχα σου με κείμενα και φωτο. Εσένα σου απάντησα όπως αξίζει σε κάθε νοήμονα άνθρωπο παραπάνω. Το κείμενο ήρθε από όπως ανέβηκε στο Facebook page
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν το εξέλαβες έτσι.

Panos76

2.096
Ηλικία
Παιανία
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Panos
Ερώτηση....
Οι μπάρες στο φυτώριο κ στην Μόλα ήταν ανοιχτές;
Πριν 2 Παρασκευές που πήγα ήταν κ οι δύο κλειστές

Νίκαια
Ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν το εξέλαβες έτσι.

όλα καλά, συγνώμη και εγώ κατάλαβα λάθος