ΠΕΡΙ SCOOTER

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Κατανάλωση στο ταξίδι 3.8 λίτρα/100 χλμ με 28 άλογα. Το δικό μου με 44 άλογα έχει μεικτή κατανάλωση 3.1 (με προσεκτικό γκάζι). Η "πρακτικοτητα" χωρίς ταχύτητες κοστίζει ακριβά σε κατανάλωση. Και καλά αυτό το χουν όλα τα σκούτερ, καίνε σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες, αυτό είναι τοις πάσοι γνωστο. 280 mm μόνο δίσκο σε 185 κιλά?

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κατανάλωση στο ταξίδι 3.8 λίτρα/100 χλμ με 28 άλογα. Το δικό μου με 44 άλογα έχει μεικτή κατανάλωση 3.1 (με προσεκτικό γκάζι). Η "πρακτικοτητα" χωρίς ταχύτητες κοστίζει ακριβά σε κατανάλωση. Και καλά αυτό το χουν όλα τα σκούτερ, καίνε σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες, αυτό είναι τοις πάσοι γνωστο. 280 mm μόνο δίσκο σε 185 κιλά?

Συνολικα και τα δυο δισκοφρενα στα μεσαια σκουτερ εχουν δραστικο ρολο φρεναρισματος λογω εδρασεως και βαρους του κινητηρα στο ψαλιδι (οπισθοβαρα εκ κατασκευης) ο πισω τροχος "παταει" και την "ακουει" πολυ καλα σε φρεναρισμα πανικου , αντιθετα με την μοτοσυκλετα που γινεται εμπροσθοβαρης στο φρεναρισμα οποτε το πισω δισκοφρενο ειναι κυριως .... διακοσμητικο (για να μην παρασυρει και σε επικινδυνα σουρσιματα τον ακινητοποιημενο πισω τροχο ή και την ασκοπη λειτουργια του ΑΒS ).

Καταναλωση Sh350 c.c. (29 hp) 4,3 λιτρα/100 χλμ , με μ.ω.τ 110-120 km/h με ηπιο καιρο ..... δικαβαλος και 5 βαλιτσος ..... topcase 50 ltr , σαμαρια 32 ltr/each , χωρος κατω απο την σελα γεματος , σακβουαγιαζ στην ποδιά.
Αν τωρα αφαιρεσουμε τα 2 σαμαρια ταξιδιου οι υπολοιποι αποθηκευτικοι χωροι παραμενουν σε ετοιμοτητα.
Καθημερινη ευκολια συνεχους χρησεως ειδικα μεσα στον αστικο κυκλο ..... χειμωνα .... καλοκαιρι , εξαλλου γι΄αυτο και εχουν επικρατησει.
Καλα σε εκκινηση απο φαναρι , ξεφορτωτο, ξεχναμε την συγκριση ειδικα με ... μονοκυλινδρες μηχανουλες .... καρατσεκαρισμενο .....!abcdefghgk

Το μοναδικο μειονεκτηματα τους η πισω αναρτηση οπου λογω μη αναρτωμενου βαρους (του μοτερ) δεν μπορει να αποσβεσει σωστα .
Τωρα αν μετα απο ολα αυτα για καποιον το μισο λιτρο παραπανω στα 100 km ειναι δυνατοτερο πλεονεκτημα τοτε ... Jincheng .....! ooops

jincheng.jpg
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συνολικα και τα δυο δισκοφρενα στα μεσαια σκουτερ εχουν δραστικο ρολο φρεναρισματος λογω εδρασεως και βαρους του κινητηρα στο ψαλιδι (οπισθοβαρα εκ κατασκευης) ο πισω τροχος "παταει" και την "ακουει" πολυ καλα σε φρεναρισμα πανικου , αντιθετα με την μοτοσυκλετα που γινεται εμπροσθοβαρης στο φρεναρισμα οποτε το πισω δισκοφρενο ειναι κυριως .... διακοσμητικο (για να μην παρασυρει και σε επικινδυνα σουρσιματα τον ακινητοποιημενο πισω τροχο ή και την ασκοπη λειτουργια του ΑΒS ).

Καταναλωση Sh350 c.c. (29 hp) 4,3 λιτρα/100 χλμ , με μ.ω.τ 110-120 km/h με ηπιο καιρο ..... δικαβαλος και 5 βαλιτσος ..... topcase 50 ltr , σαμαρια 32 ltr/each , χωρος κατω απο την σελα γεματος , σακβουαγιαζ στην ποδιά.
Αν τωρα αφαιρεσουμε τα 2 σαμαρια ταξιδιου οι υπολοιποι αποθηκευτικοι χωροι παραμενουν σε ετοιμοτητα.
Καθημερινη ευκολια συνεχους χρησεως ειδικα μεσα στον αστικο κυκλο ..... χειμωνα .... καλοκαιρι , εξαλλου γι΄αυτο και εχουν επικρατησει.
Καλα σε εκκινηση απο φαναρι , ξεφορτωτο, ξεχναμε την συγκριση ειδικα με ... μονοκυλινδρες μηχανουλες .... καρατσεκαρισμενο .....!abcdefghgk

Το μοναδικο μειονεκτηματα τους η πισω αναρτηση οπου λογω μη αναρτωμενου βαρους (του μοτερ) δεν μπορει να αποσβεσει σωστα .
Τωρα αν μετα απο ολα αυτα για καποιον το μισο λιτρο παραπανω στα 100 km ειναι δυνατοτερο πλεονεκτημα τοτε ... Jincheng .....! ooops

View attachment 43926
Ασε μας βρε στελιο...οδηγησα το sh350 του νοτη....Οκ ..παει μονο του ..γκαζωνει φρεναρει...εγω δεν καταλαβα να βαραει η πισω αναρτηση παντως..και κατα καποιο τροπο εφευγαν οι νομοι της βαρυτητας οσο ημουν καβαλα.....
Σαν εξομοιωτης
Ενω καβαλας, ειναι σαν μην καβαλας....!!!!
Πρωτη φορα ενιωσα ετσι μπερδεμενος!
Χιλιες φορες ενα Καζερ!!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

150αρια scooter με κατανάλωση κάτω από 3 λίτρα​

150cc_fuel_saving.jpg

Με μεγάλο πλεονέκτημα την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία και αραιά διαστήματα επίσκεψης στο βενζινάδικο, τα Honda SH 150, Piaggio Medley S 150, Sym DGR 160 και Yamaha NMAX 155, καταφέρνουν να ανταποκριθούν επάξια στις καθημερινές δοκιμασίες.

Παρά το μικρό κυβισμό τους, τα Honda SH 150, Piaggio Medley S 150, Sym DGR 160 και Yamaha NMAX 155, καταφέρνουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αντεπεξέλθουν σε κάθε είδους απαίτηση των αναβατών τους. Μάλιστα, το κάνουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο το καθένα, αποζημιώνοντας και με το παραπάνω όταν έρχεται η ώρα να μπει το χέρι στην τσέπη.

Τεχνικά χαρακτηριστικάHonda SH 150Piaggio Medley S 150Sym DRG 160Yamaha NMAX 155
Ισχύς (ίπποι)16,216,81515,1
Ροπή (kg-m)1,441,531,571,4
Ύψος σέλας (χιλιοστά)800800800765
Βάρος (κιλά)134136 (στεγνό)132131
Κατανάλωση (λ./100χλμ.)22,62,73
Ρεζερβουάρ (λίτρα)7777
Τιμή (ευρώ)4100375033953770

Καίνε κάτω από 3 λίτρα
Παρκάρουν παντού και χωράνε όλα σου τα πράγματα
Ευέλικτα σαν χέλια, δε μασάνε με δικάβαλο
Ποιος κυβισμός είναι ο καταλληλότερος για την πόλη;

Honda SH 150i​

Piaggio Medley S 150​

Sym DRG 160​

Yamaha NMAX 155​



Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Revo 50 - Εύχρηστο και πρακτικό​

61e63fc1ad8f976ed82265dedeea8579_XL.jpg

Το νέο REVO 50 είναι η φρέσκια πρόταση της DAYTONA MOTORS για όσους αναζητούν την πρακτικότητα και την ευκολία, μέσα σε ένα πραγματικά οικονομικό πακέτο.
Παρά το μικρό του μέγεθος, το REVO 50 ξεχωρίζει για τον προσεγμένο σχεδιασμό του και το στιλ που αποπνέει, χωρίς να γίνεται καμία "έκπτωση" και στην ποιότητα. Οι δίδυμοι LED προβολείς ακολουθούν τις επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές της ποδιάς, προσδίδοντας μια επιθετική άποψη στο μικρό scooter. Αντίστοιχα και το πίσω φωτιστικό σώμα αποτελείται από συστοιχίες LED, που αποτελούν με την σειρά τους την οπτική συνέχεια της ουράς του REVO 50, κάνοντάς το να ξεχωρίζει. Η προσοχή που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια τονίζεται και από τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ενσωματώνονται στα πλαστικά του, προκειμένου να διατηρηθεί αδιατάρακτος ο σχεδιασμός του REVO 50.

REVO 50 COVER 04
Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, διβάλβιδος κινητήρας του, επιτυγχάνει εντυπωσιακά νούμερα κατανάλωσης, της τάξης των 2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 5 λίτρων, μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα σε αυτονομία. Για την εκκίνησή του διαθέτει μίζα αλλά και μανιβέλα, διασφαλίζοντας ότι ακόμη και σε περίπτωση που αδειάσει η μπαταρία του, ο αναβάτης του θα μπορεί να κινηθεί και να φτάσει στον προορισμό του.

Ανάμεσα στις χρηστικές αρετές του REVO 50 συγκαταλέγεται η στιβαρή σχάρα του, πάνω στην οποία μπορούν να φορτωθούν μεγάλα αντικείμενα, ο ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος πίσω από την ποδιά, ο αναδιπλούμενος γάντζος για τη μεταφορά αποσκευών και το ευρύχωρο, επίπεδο, πάτωμα.
Meter Revo50x
Ο σχεδιασμός των οργάνων ακολουθεί τη λιτή και χρηστική φιλοσοφία του REVO 50, με αναλογικές ενδείξεις και ενδεικτικές λυχνίες, με τις απαραίτητες για τον αναβάτη πληροφορίες. Η κλειδαριά και ο κεντρικός διακόπτης διαθέτουν μαγνητικό κάλυμμα ασφαλείας, ως μια επιπλέον προστασία κατά της κλοπής.

Το "πακέτο" των φρένων αποτελείται από ένα δίσκο 190mm και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και πίσω από ένα ταμπούρο 110mm, προσφέροντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο ασφάλειας στον αναβάτη του REVO 50.
Led Revo50x
Η τιμή του REVO 50, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί και χωρίς δίπλωμα μοτοποδηλάτου*, έχει καθοριστεί στα 1.595€ και διατίθεται από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

- Δείτε τις προϋποθέσεις για οδήγηση χωρίς δίπλωμα μοτοποδηλάτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis/.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
Αερόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ:1 / 2
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ39.0mm Χ 41.5mm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα-Μανιβέλα
ΡΟΠΗ3Nm / 6000 rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ5 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.0 L / 100 km
(WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ1860 x 660 x 1130
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1270mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)85kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 190mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΤαμπούρο 110mm
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό Πιρούνι
31mm – 75mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ένα αμορτισέρ
50mm
ΕΜΠΡ. ΕΛΑΣΤΙΚΟ90/90-12
ΟΠ. ΕΛΑΣΤΙΚΟ90/90-10

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Italjet Dragster είναι μια κατηγορία μόνο του​

Μοναδικό στο είδος του​

Είναι ένα από τα λίγα σκούτερ που κερδίζουν τον σεβασμό των μοτοσικλετιστών, αλλά και των παιδιών. Και γι' αυτό, μετά από 25 χρόνια, δεν υπάρχει κανείς που να μην το θυμάται

Μετά από μια μακρά περίοδο παύσης εργασιών, η Italjet επιστρέφει για να καταπλήξει , όπως μας είχε συνηθίσει κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας της (η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1960, έκλεισε το 2003 και «επέστρεψε» το 2018). Η ιταλική εταιρεία, επενδύει στο θρυλικό όνομα Dragster, το πιο ριζοσπαστικό scooter που έχει παραχθεί ποτέ.

Italjet Dragster 1995 1


Είναι scooter, αλλά δεν έχει κανένα κοινό στοιχείο με τα χαρακτηριστικά commuter των υπολοίπων. Τόσο η εμφάνιση, όσο και οι τεχνολογικές λύσεις, «σπάνε το πρωτόκολλο», αναδεικνύοντας ένα μοναδικό δίκυκλο που εύκολα θα κρατήσει μια μόνιμη θέση σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης

Το Dragster δεν πρέπει να κριθεί ως scooter, διότι σίγουρα υπολείπεται στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Πρέπει να το δούμε ως μια custom κατασκευή, ανάλογη με αυτές που παρουσιάζονται από μεγάλους βελτιωτικούς οίκους και κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Μπροστά του, το πιο σπορ scooter, δείχνει σχέδιο περασμένης δεκαετίας. Το «μούτρﻨτου μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός superbike 200 ίππων. Το κόκκινο χωροδικτύωμα από χρωμο-μολυβδαινιούχο ατσάλι και αλουμινένιες πλάκες, «δένει» με την εμφάνιση τύπου streetfighter. Η μπροστινή ανάρτηση είναι η πατενταρισμένη από την Italjet, I.S.S (Independent Steering System), με έναν μονόμπρατσο βραχίονα που συνδυάζεται με αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του scooter. Αν αυτό που σας περιγράφουμε και βλέπετε στις φωτογραφίες δεν μοιάζει με custom κατασκευή, τότε …

Dragster 2022 12


Ακόμη και οι αλουμινένιες χούφτες, που ενσωματώνουν τα μικρά φλας, η έδραση του πίσω αμορτισέρ, τα LED φωτιστικά στα δύο άκρα του scooter, η τιμονόπλακα, οι ζάντες και το μίνιμαλ πάνελ οργάνων είναι πρωτότυπου σχεδιασμού.

Το μοναδικό «νορμάλ» κομμάτι του παζλ είναι η εξάτμιση και φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση.

Το νέο Dragster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τετράχρονους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους τετραβάλβιδους κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση είναι 13 hp και στη δεύτερη 18 hp.

Dragster 2022 13


Και στις δύο περιπτώσεις το βάρος χωρίς τα υγρά είναι στα 133 κιλά με υγρά.

Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Tα φρένα διαθέτουν ABS και προέρχονται από την Brembo. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 175 χλστ. και ο πίσω 240 χλστ.

Δείτε εδώ τις τιμές του Italjet Dragster

Πηγη https://2wo.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

To Italjet Dragster είναι μια κατηγορία μόνο του​

Μοναδικό στο είδος του​

Είναι ένα από τα λίγα σκούτερ που κερδίζουν τον σεβασμό των μοτοσικλετιστών, αλλά και των παιδιών. Και γι' αυτό, μετά από 25 χρόνια, δεν υπάρχει κανείς που να μην το θυμάται

Μετά από μια μακρά περίοδο παύσης εργασιών, η Italjet επιστρέφει για να καταπλήξει , όπως μας είχε συνηθίσει κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας της (η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1960, έκλεισε το 2003 και «επέστρεψε» το 2018). Η ιταλική εταιρεία, επενδύει στο θρυλικό όνομα Dragster, το πιο ριζοσπαστικό scooter που έχει παραχθεί ποτέ.

Italjet Dragster 1995 1


Είναι scooter, αλλά δεν έχει κανένα κοινό στοιχείο με τα χαρακτηριστικά commuter των υπολοίπων. Τόσο η εμφάνιση, όσο και οι τεχνολογικές λύσεις, «σπάνε το πρωτόκολλο», αναδεικνύοντας ένα μοναδικό δίκυκλο που εύκολα θα κρατήσει μια μόνιμη θέση σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης

Το Dragster δεν πρέπει να κριθεί ως scooter, διότι σίγουρα υπολείπεται στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Πρέπει να το δούμε ως μια custom κατασκευή, ανάλογη με αυτές που παρουσιάζονται από μεγάλους βελτιωτικούς οίκους και κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Μπροστά του, το πιο σπορ scooter, δείχνει σχέδιο περασμένης δεκαετίας. Το «μούτρﻨτου μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός superbike 200 ίππων. Το κόκκινο χωροδικτύωμα από χρωμο-μολυβδαινιούχο ατσάλι και αλουμινένιες πλάκες, «δένει» με την εμφάνιση τύπου streetfighter. Η μπροστινή ανάρτηση είναι η πατενταρισμένη από την Italjet, I.S.S (Independent Steering System), με έναν μονόμπρατσο βραχίονα που συνδυάζεται με αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του scooter. Αν αυτό που σας περιγράφουμε και βλέπετε στις φωτογραφίες δεν μοιάζει με custom κατασκευή, τότε …

Dragster 2022 12


Ακόμη και οι αλουμινένιες χούφτες, που ενσωματώνουν τα μικρά φλας, η έδραση του πίσω αμορτισέρ, τα LED φωτιστικά στα δύο άκρα του scooter, η τιμονόπλακα, οι ζάντες και το μίνιμαλ πάνελ οργάνων είναι πρωτότυπου σχεδιασμού.

Το μοναδικό «νορμάλ» κομμάτι του παζλ είναι η εξάτμιση και φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση.

Το νέο Dragster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τετράχρονους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους τετραβάλβιδους κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση είναι 13 hp και στη δεύτερη 18 hp.

Dragster 2022 13


Και στις δύο περιπτώσεις το βάρος χωρίς τα υγρά είναι στα 133 κιλά με υγρά.

Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Tα φρένα διαθέτουν ABS και προέρχονται από την Brembo. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 175 χλστ. και ο πίσω 240 χλστ.

Δείτε εδώ τις τιμές του Italjet Dragster

Πηγη https://2wo.gr
Μόνο design, κατά τα άλλα άλλο ένα αδιάφορο κουβαδακι-δικυκλο

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εμεις οι παλαιουρες το ειχαμε προλαβει 200αρι διχρονο δικυλινδρο.Πυρηνικη βομβα για την εποχη του.Τωρα εχει μεινει η σχεδον ιδια εμφανιση,χωρις εξωτερικα πλαστικα,σιγουρα θελει γκαραζ αλλιως το ψυρισμα ειδικα στα ηλεκτρονικα θα παει συννεφο.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Motron Ventura 125: Yπόσχεται οικονομικές, ασφαλείς και στυλάτες μετακινήσεις εντός πόλης​

Με 2.399 ευρώ​

Motron-Ventura-125-2022-1.jpgMotron-Ventura-125-2022-7.jpgMotron-Ventura-125-2022-8.jpgMotron-Ventura-125-2022-9.jpg

Πρόκειται για ένα scooter που μπαίνει σε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες δικύκλων στη χώρα μας. Ως γνωστόν τα δίκυκλα μέχρι 125 κ.εκ. μπορούν να οδηγηθούν και με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και να αποτελέσουν την εναλλακτική λύση στην αστική μετακίνηση
Το Ventura διαθέτει μοντέρνο σχεδιασμό, σύγχρονο εξοπλισμό, ανέσεις και χώρους για δύο άτομα. Mεγάλη σέλα, χώρο για κράνος κάτω από αυτήν και επίπεδη ποδιά, τρία βασικά χαρακτηριστικά που θα το κάνουν ιδανικό σύντροφο στην καθημερινότητα.
Είναι καλοσχεδιασμένο, στα πρότυπα των δημοφιλέστερων scooter με μεγάλους τροχούς που παράγονται από την πλειοψηφία των κατασκευαστών. Οι διαστάσεις του είναι ιδανικές για κίνηση στην πόλη και το ύψος σέλας επιτρέπει σε αναβάτη 1,75 να πατάει εύκολα στο έδαφος.
Το Ventura είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Λευκό, μαύρο και γκρι-ασημί, όπως αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες. Στην επίσημη ιστοσελίδα της Motron ο συγκεκριμένος χρωματισμός φαίνεται αρκετά διαφορετικός, όμως στην πραγματικότητα τα πλαστικά του scooter είναι βαμμένα στην απόχρωση του αλουμινίου και είναι πολύ πιο όμορφο από τις φωτογραφίες.
Τα καλοσχεδιασμένα φωτιστικά σώματα είναι όλα τεχνολογίας LED. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών μπροστά και πίσω και οι ζάντες φέρουν 10 μπράτσα, αν και σε σχεδίαση είναι παλιομοδίτικες. Η επένδυση της σέλας είναι από ποιοτικό υλικό που θυμίζει σουέτ στην υφή. Η μικρή, κομψή σχάρα ενσωματώνει και τις χειρολαβές του συνεπιβάτη που πατάει πάνω σε αναδιπλούμενα μεγάλα μαρπιέ.
Το τελικό της εξάτμισης διαθέτει όμορφα καπάκια και προσταστευτικά που το ομορφαίνουν. Η βάση πινακίδας και το φτερό στον πίσω τροχό εγγυώνται πως δεν θα λερωθείτε από νερά και λάσπες.
Το ρεζερβουάρ καυσίμου βρίσκεται κάτω από την σέλα και παρά τον μεγάλο τροχό των 16 ιντσών οι σχεδιαστές της Motron εξοικονόμησαν χώρο και για κράνος κάτω από αυτή. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από οθόνη LCD. Στον στάνταρ εξοπλισμό του Ventura περιλαμβάνονται αντικλεπτική κλειδαριά, σινιάλο, αλάρμ, kill switch, θύρα USB, γάντζο στην ποδιά, κεντρικό και πλαϊνό σταντ. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα CST Urban Travel και το φρένα διαθέτουν συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS.
MOTRON VENTURA 125 2022KSR HELLAS
ΤΙΜΗ (€):2.399
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ, ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)125
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (ps/rpm)9,65 @ 8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm)0.9 @ 6.500
ΒΑΡΟΣ (kg)120 (πλήρες υγρών)
ΎΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)810
ΜΗΚΟΣ (mm)1.980
ΠΛΑΤΟΣ (mm)685
ΕΛΑΣΤΙΚΑCST URBAN TRAVEL
ΜΠΡΟΣΤΑ110/70-16
ΠΙΣΩ110/70-16
ΠΛΑΙΣΙΟΣΩΛΗΝΩΤΟ, ΑΤΣΑΛΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣΔΙΣΚΟΣ 260 mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 2 ΕΜΒΟΛΩΝ, CBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩΔΙΣΚΟΣ 240 mm, ΔΑΓΚΑΝΑ 1 ΕΜΒΟΛΟΥ, CBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ7
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (lt/100 km)2,6 ΛΙΤΡΑ

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge SR4 Max - Το πρώτο scooter της Voge σύντομα στην Ελλάδα​

Με κορυφαίο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ακόμα και dash-cam

Το SR4 Max, το πρώτο scooter της Voge ξεχωρίζει για το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού του, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει Traction Control, Cornering Lights, TFT οθόνη οργάνων, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, TPMS, dash-cam, κ.α. Το νέο Max αναμένεται σύντομα και στη χώρα μας.
Η Voge δείχνει να ξέρει τι κάνει όσον αφορά στην Ευρώπη, καθώς δεν ξεκίνησε να χτίζει γκάμα scooter από τα χαμηλά, αλλά χτυπά κατευθείαν σε μια από τις δημοφιλέστερες και πιο εμπορικές κατηγορίες, αυτή του μεσαίου κυβισμού και των Α2 διπλωμάτων.

Το SR4 Max διαθέτει μονοκύλινδρο κινητήρα 349.8 κυβικών και απόδοσης 29 hp / 7.500 rpm και 3 kgm / 6.000 rpm, τον οποίο κατασκευάζει η μητρική Loncin, δηλαδή η ίδια εταιρεία που κατασκευάζει στην Κίνα και τα C400X/C400GT για λογαριασμό της BMW. Ο κινητήρας διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και silent blocks στα σημεία στήριξης, κάτι που εγγυάται βελούδινη λειτουργία σε όλο το εύρος λειτουργίας του.

Στο site της Voge στην Κίνα, το επίσημο γεμάτο βάρος του scooter ανακοινώνεται στα 214 κιλά, το ύψος σέλας στα 761 mm, ενώ το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 12,8 λίτρων.
Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 120/70-15 και 150/70-14, και το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.565 mm.





Οι αναρτήσεις του SR4 είναι της ΚΥΒ, με τα δύο πίσω αμορτισέρ να ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις, και τα ακτινικά φρένα εμπρός ανήκουν στην J.Juan με δύο δίσκους 265mm εμπρός και έναν ίδιας διάστασης πίσω. Φυσικά το δικάναλο ABS είναι στον στάνταρ εξοπλισμό όπως επιβάλλουν οι Euro 5 προδιαγραφές.
Πέρα από τη σύγχρονη και καλαίσθητη εμφάνιση του, τo scooter της VOGE ξεχωρίζει για το εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού του, που έχει ξεκάθαρο στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς.

Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζουν τα κάτωθι:
  • Κάμερα καταγραφής εικόνας, τοποθετημένη πάνω από τους διπλούς LED προβολείς μεταφέρει σε κάρτα μνήμης όλα όσα συμβαίνουν μπροστά της
  • Τraction control
  • Σύστημα TPMS (παρακολουθεί την πίεση των ελαστικών σε πραγματικό χρόνο)
  • Cornering lights (φωτίζουν στο εσωτερικό των στροφών)
  • Έγχρωμη οθόνη TFT 7” με συνδεσιμότητα bluetooth και λειτουργίες πολυμέσων και πλοήγησης
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα
  • Φώτα με λειτουργία «follow me home», παραμένουν αναμμένα για λίγο μετά το σβήσιμο του κινητήρα
  • Φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης (αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος)
  • Full LED φωτιστικά σώματα και DRL LED φώτα
  • Θύρα USB
  • “Έξυπνο” κλειδί για αυτόματη εκκίνηση και εντοπισμό του scooter
  • Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και τάπας ρεζερβουάρ
  • Χειρόφρενο (για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση)
  • Αποθηκευτικός χώρος 41,5 λίτρων κάτω από τη σέλα (χωρά ένα full face και ένα jet κράνος)
  • Ισχυροί προβολείς LED (60.000 CD),
  • Αμορτισέρ αερίου που κρατά ανοιχτή τη σέλα
  • Ακτινικές δαγκάνες J.Juan μπροστά
  • Δικάναλο Continental ABS
  • Αναρτήσεις Kayaba (ρυθμιζόμενες οι πίσω)
  • Αλουμινένιες ζάντες
  • Αλουμινένιο ψαλίδι
  • Ελαστικά Pirelli Angel
To SR4 Max αναμένεται σύντομα στην Ελλάδα.


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.217
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
γιατι τα αντιστοιχα των αλλων ποσο ειναι?

O βασιλιας .... το Ηonda Sh 350i ειναι 175 κιλα που για μενα και παλι ειναι αδικαιολογητα βαρυ.
Τα αντιστοιχα , της ιδιας ιπποδυναμεως των 30 ιππων , βαραινουν μεχρι και 190 kg ....... αλλα οχι και 214 kg .... ! facepalm 2
Οτι απο χερι η μεση καταναλωση του θα ειναι πλεον πανω απο 4,5 ltr / 100 km λογω CVT , δεν το κανουμε θεμα ...!Tooth
Κυριως ομως για 'σκουτερακι' η παθητικο-ενεργητικη του ασφαλεια ( βαρος , κιλα/ιππο ) θα .... σκιζει τα νερα .....! ooops
 
Top Bottom