ΠΕΡΙ SCOOTER

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Απίστευτός υπηρέτης, το δικό μου είναι το τελευταίο του 2019 με Euro4, εξαιρετικό, απίστευτο με γκάζι φρένο και όλα τα υπόλοιπα σε υπερθετικό βαθμό, τον λέω Σάββα, δεν θα αποχωριστούμε ποτέΣ..

... άρχισαν οι γεροντο-ερωτες ....! ooops
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να ενημερωσουμε καποιους κατοχους εδω μεσα μηπως και αποφασισουν να εκμοντερνιστουν ..... επιτελους ....! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kymco DT X360 2021: Ήρθε στην Ελλάδα, αυτή είναι η τιμή του (Video)​

Με 5.690 ευρώ​












Το είδαμε από κοντά στο Moto Show & Electric Bike Festival 2021
Ένα maxi scooter με χαρακτηριστικά crossover μοτοσυκλέτας έλειπε. Στον χωματόδρομο που πάτησε το XADV έρχεται να προστεθεί το DT X360. Η πρόταση της Kymcο σε μια νέα κατηγορία.
Στο σταντ της εταιρείας υπήρχαν και οι τρεις χρωματισμοί που είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή 5.690 ευρώ. Αυτή που είχαμε δει σε όλες τις φωτογραφίες, μάυρο – πορτοκαλί, η πιο διακριτική μάυρο-γκρι, ενώ η διχρωμία που μας άρεσε περισσότερο ήταν το πράσινο-μαύρο.
Σχεδιαστικά το DT X360 διαφέρει από τα υπόλοιπα scooter της Kymco διαθέτοντας χαρακτηριστικά στην σχεδίασή του που παραπέμπουν σε μοτοσυκλέτα adventure. Στο μπροστινό μέρος υπάρχει ρύγχος, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CST είναι διττού χαρακτήρα, το τιμόνι ψηλό και φαρδύ για καλύτερο έλεγχο σε εκτός δρόμου διαδρομές και οι καθρέφτες στηρίζονται σε αλουμινένια «μπράτσα». Η σχεδίαση των πλαστικών φέρει πολλές αιχμές και το τελικό της εξάτμισης διαθέτει προστατευτικό για να μην «πληγώνεται» από πέτρες. Προσοχή όμως το DT X360 διαθέτει τις τυπικές διαδρομές αναρτήσεων ενός maxi scooter.
Γενικότερα η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή πλαστικών και μεταλλικών μερών είναι εξαιρετική. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγάλος και όλες οι λειτουργίες του ελέγχονται από διακόπτη στα δεξιά του τιμονιού. Ο χώρος κάτω από την σέλα τεράστιος και στηρίζεται με αμορτισέρ. Σύμφωνα με την Kymco μπορεί να χωρέσει δύο full face κράνη. Διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Από τον περιστροφικό διακόπτη κλειδώνει το τιμόνι, ανοίγει το καπάκι της τάπας του ρεζερβουάρ και η σέλα. Δύο υποδοχές USB θα φορτίσουν τις ηλεκτρονικές σας συσκευές. Μία στο ντουλαπάκι στα αριστερά της πόδιάς και ακόμη μία που βρίσκεται στο μέσον του τιμονιού, "κρυμμένη" από καπάκι με το logo της Kymco . Η σέλα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι μεγάλη. Έχει στην διάθεσή του χειρολαβές και αναδιπλούμενα μαρσπιέ. Υπάρχει επίσης και βάση για αποσκευές.
Η ζελατίνα είναι ψηλή και εξέχει από τα υπόλοιπα πλαστικά. Το ύψος σέλας είναι 800 χλστ. και είναι σωστά σχεδιασμένη για να μην ανοίγουν τα πόδια και να πατάνε εύκολα στο έδαφος. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου είναι διαστάσεων 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω, με ελαστικά 120/80 και 150/70. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 12,5 λίτρα. Το βάρος του χωρίς υγρά είναι 175 κιλά. Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Ο τελευταίας γενιάς Euro5 υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας G5-SC διαθέτει 321 κ.εκ. με μέγιστη ισχύ 28,6 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 3 kgm ροπή στις 5.750 σ.α.λ.
Το χαλύβδινο πλαίσιο συνδυάζεται με πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 37 χλστ και διαδρομή 110 χλστ. Τα δύο αμορτισέρ πίσω διαθέτουν διαδρομή 100 χλστ. Στα φρένα συναντάμε ένα δισκόφρενο μπροστά 260 χλστ. με δαγκάνα 3 εμβόλων και ένα πίσω 240 χλστ με δαγκάνε δύο εμβόλων.
Τα αξεσουάρ που προορίζονται για το DT X 360 ABS/TCS E5
  • Προστατευτικά πλαϊνά κάγκελα
  • Πατάκια δαπέδου εμπρός από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304 με αντιολισθητικό λάστιχο
  • Στήριγμα κινητού τηλεφώνου
  • Βάση στήριξης GPS
  • Πατάκια δαπέδου μεσαία από ανοξείδωτο ατσάλι SUS304 με αντιολισθητικό λάστιχο
  • Πλάτη συνοδηγού
  • Sport παρμπριζ

Μπορείτε να το αποκτήσετε εύκολα με τους εξής τρόπους αποπληρωμής:
  • Σε 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα (άτοκο πρόγραμμα)
  • Σε 12-18 δόσεις με επιδοτούμενη τραπεζική χρηματοδότηση (επιδοτούμενο πρόγραμμα).
  • Σε 12-72 δόσεις με έντοκη τραπεζική χρηματοδότηση (έντοκο πρόγραμμα)
Περισσότερα δείτε εδώ

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το σκληροτράχηλο adve με 14αρα ζάντα μπροστά και 13αρα πίσω ... με φέρνει σε οργασμο που δεν υπάρχει ουτε στην λίστα του Καίσαρα ...!facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda ADV 350: Έρχεται το 2022​

Λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές σύντομα​




Από τις αρχές του νέου έτους θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το ADV 350 το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί έως το τέλος του 2021

Από τον Οκτώβριο του 2020 πληροφορίες που προέρχονταν από την Ταϊλάνδη προέβλεπαν τον ερχομό του ADV 350. Τώρα πλέον το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο, αφού η έλευσή του ως μοντέλο 2022 θα ανακοινωθεί σύντομα ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους.
Θεωρείται απίθανο να δούμε στην Ευρώπη και το ADV 150 (μοντέλο φωτογραφίας) το οποίο κυκλοφορεί ήδη στην Ασία.
Το ADV 350, σχεδιαστικά θα είναι πιο κοντά στο ADV 150, θα είναι δηλαδή «πιο scοοter» από το X-ADV, με το μοτέρ και την εξάτμιση να βρίσκονται στην τυπική θέση για τέτοιου είδους δίκυκλο.
Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Forza 350.
Ο μονοκύνδρος, τετραβάλβιδος, κινητήρας προδιαγραφών Euro5 έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. Η ιπποδύναμη στο Forza 350 είναι 29,2 στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή 3,2 kgm στις 5.250 σ.α.λ.
Αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και φυσικά ABS.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο αποτελούμενο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, τονίζοντας έτσι τον χαρακτήρα on off του ADV 350.
Θα αποτελέσει έκπληξη αν δεν διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και αν δεν τοποθετηθεί η οθόνη TFT που φέρουν τα X-ADV και Forza 750. Αν συμβεί αυτό τότε θα είναι εξοπλισμένο και με το Smartphone Voice Control.
Το «έξυπνο κλειδί» του Forza 350, θα βρίσκεται στην λίστα του στάνταρ εξοπλισμού. Ο κεντρικός διακόπτης ανάφλεξης απ’ όπου ξεκλειδώνει το τιμόνι και ο χώρος αποσκευών - διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό top box 45 λίτρων. Με το έξυπνο κλειδί στην τσέπη του αναβάτη, η μπαγκαζιέρα ξεκλειδώνει και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Μπορεί επίσης να κλειδωθεί από το κλειδί. Τα φλας θα έχουν τη λειτουργία στάσης έκτακτης ανάγκης. Μόλις ο αισθητήρας ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλα οχήματα.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Φινέτσα ή δύναμη;
Συγκριτικό: HONDA FORZA 350 – SYM MAXSYM 400

1.jpg

Δύο καλοί “αντίπαλοι” στη μεσαία κατηγορία των scooter, προβάλουν τα πλεονεκτήματά τους για να προσελκύσουν το κοινό. Στην πράξη οι διαφορές τους είναι μικρές και η επιλογή θα έρθει αφού ανακαλύψει κανείς τι είναι πιο σημαντικό για τον ίδιο, στα επιμέρους σημεία.

Το πολύ καλό FORZA 300 στη δεύτερη και πιο επιτυχημένη μορφή, βρίσκεται στην αγορά από το 2018, ένα ΜΑΧΙ GT scooter που χρησιμοποιεί τον κινητήρα του SH 300 και καταφέρνει να συνδυάσει την ευελιξία της καθημερινής μετακίνησης και την άνεση στις μετακινήσεις που περιλαμβάνουν περισσότερα χλμ συνεχούς κίνησης, ιδανικό για αστική και περιαστική μετακίνηση.
Δυο χρόνια μετά ήρθε η ώρα για ανανέωση, περισσότερο λόγω ευρωπαϊκών προδιαγραφών και όχι τόσο γιατί το χρειαζόταν, γι’ αυτό το λόγο οι περισσότερες αλλαγές αφορούσαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα και όχι τόσο την εξωτερική εμφάνιση όπου το facelift είναι περιορισμένης έκτασης.

Από την πλευρά του MAXSYM 400, από το 2011 το λογότυπό κοσμούσε τα πλαϊνά ενός mega scooter, εμφανισιακά κλώνου του SUZUKI BURGMAN 650, ένα scooter που πάρα τις συνολικά μεγάλες διαστάσεις, ο πλούσιος εξοπλισμός, η ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και η προσιτή τιμή του χάρισαν αξιόλογες πωλήσεις.
Η δυναμική στην αγορά αλλάζει συνέχεια, ο ανταγωνισμός στα μεσαίου κυβισμού scooter είναι αρκετά μεγάλος και μια εταιρία σε αυτό το χώρο όπως η SYM δεν θα μπορούσε να μείνει με σταυρωμένα χεριά.
Στην EICMA του 2019 η SYM παρουσίασε ένα τελείως διαφορετικής προσέγγισης scooter από το απερχόμενο μοντέλο αφήνοντας πίσω αντιγραφές και λύσεις του παρελθόντος, υιοθετώντας μοντέρνο σχήμα, πρακτικό μέγεθός, ηλεκτρονικό εξοπλισμό που ορίζει η εποχή και φυσικά σύγχρονες προδιαγραφές.
Εμφάνιση-Ποιότητα κατασκευής
Ας δούμε τα scooter πιο αναλυτικά ξεκινώντας με το FORZA 350
Αν κοιτάξεις το μοντέλο γρήγορα από τις μπροσούρες ή από κοντά χωρίς να εστιάσεις, νομίζεις ότι είναι ακριβώς το ίδιο με το προηγούμενο, αυτό όμως δεν ισχύει: το εμπρός μέρος είναι ανασχεδιασμένο με προεκτάσεις άλλα και αεραγωγούς που καταλήγουν σε πιο αιχμηρό τελείωμα. Έχει μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος της ζελατίνας και δυο εξαγωγές στην μέση που βοηθούν, σε συνδυασμό με την ηλεκτρική ρύθμιση της ζελατίνας, στην καλύτερη κάλυψη του αναβάτη άλλα και στο να ομαλοποιείται η ροή του αέρα γύρω του, επίσης πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό έχουν και οι καθρέπτες.

Στο πλαϊνό μέρος τα καπάκια κάτω από τη σέλα έχουν αποκτήσει εκατέρωθεν από μια εξαγωγή αέρα και στη συνέχεια ένα μεγάλο νεύρο που κάνει το νέο FORZA να φαίνεται ποιο μυώδες και σπορ από το πλάι. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπάκι της εξάτμισης συμβάλλοντας στην καλύτερη προστασία άλλα και στο να “γεμίσει” το πίσω μέρος του scooter, επίσης πιο αιχμηρή σχεδίαση έχει και το πίσω φωτιστικό σώμα.

Οι παραπάνω αλλαγές σε συνδυασμό με την άριστη ποιότητα δίνουν στο FORZA 350 πιο “premium” αίσθηση από το απερχόμενο μοντέλο.
Το MAXSYM 400 άλλαξε κατηγορία, από mega scooter έγινε maxi, στένεψε, έγινε πιο ελαφρύ, πιο ψηλό, πιο πρακτικό. Το σχήμα του είναι μακρόστενο, μοιάζει λίγο με του CITYCOM 300 κάνοντας το να φαίνεται αρκετά ευέλικτο στην αστική μετακίνηση. Το εμπρόσθιο μέρος αποτελείται από ένα ενιαίο φωτιστικό που προσδίδει μια σπορ νότα στο σκούτερ, θυμίζοντας παλαιότερη supersport μοτοσυκλέτα.
Η ζελατίνα είναι πλέον ρυθμιζόμενη σε δυο θέσεις χωρίς χρήση εργαλείων (με το ένα χέρι). Στο τελείωμα του εμπρόσθιου βαμμένου μέρους υπάρχει κλίση προς τα έξω για την εκτροπή της ροής του αέρα προστατεύοντας τα πόδια του αναβάτη.
Η κεντρική ποδιά του scooter είναι άβαφη και στο εμπρόσθιο μέρος της είναι ενσωματωμένα τα διάφανα φωτιστικά των φλας. Αποτελείται από καλής ποιότητας ματ πλαστικό και έχει δυο θέσεις για τα πόδια. Τα πλαϊνά καπάκια κάτω από τη σέλα είναι βαμμένα και καταλήγουν σε ένα πολύ όμορφο διάφανο φωτιστικό σώμα.

To αρκετά σύγχρονο σχήμα ολοκληρώνεται από την ιδιαίτερη για scooter trioval εξάτμιση και το πανέμορφο αλουμινένιο ψαλίδι.
Η σέλα του scooter έχει καλής ποιότητας κάλυμμα με εμφανείς ραφές και λεπτομέρεια του brand της εταιρίας.
Η συναρμογή δεν είναι σε όλο το scooter στο ανώτατο σημείο της κλίμακάς, πέρα από αυτό όμως έχει αρκετά καλή ποιότητα κατασκευής που φαίνεται ότι θα αντέξει στο πέρασμα του χρόνου.

Θέση οδήγησης - Όργανα
Αναβάτης με ύψος 1.76 κάθεται στην άνετη σέλα του FORZA 350 σχετικά πάνω από το scooter, με το τιμόνι να φέρνει τα χέρια αρκετά κάτω από το ύψος του στήθους, δημιουργώντας θέση οδήγησης με το σώμα να βρίσκεται σε φυσικές γωνίες. Η σέλα και η ποδιά έχουν σωστό σχεδιασμό αφήνοντάς τα πόδια του αναβάτη να πατήσουν άνετα κάτω.

Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από δυο αναλογικές ενδείξεις για ταχύμετρο και στροφόμετρο, ανάμεσα τους υπάρχει οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις, παρέχοντας πληροφορίες από ώρα και εξωτερική θερμοκρασία, μέχρι χιλιόμετρα που απομένουν με την ποσότητα καύσιμου που έχει το ρεζερβουάρ.
Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται από τον αριστερό διακόπτη που όμως θέλει λίγο προσοχή γιατί το χειριστήριο Β καταλαμβάνει τη θέση της κόρνας, με αποτέλεσμα κάποιες φορές αντί για κόρνα να αλλάζουμε τις ενδείξεις του πίνακα. Η ευκρίνεια του πίνακα οργάνων είναι πάρα πολύ καλή, ακόμα και κάτω από τον ήλιο. Πλέον υπάρχει επιλογή να ελέγχουμε διάφορες λειτουργίες του smartphone μας, μέσω του Honda Smartphone Voice Control, που όμως παρέχεται σαν αξεσουάρ. Η εκκίνηση με το smart key γίνεται χωρίς να χρειάζεται να βγάλουμε το κλειδί από την τσέπη ή τα πράγματα μας, αρκεί να είναι σε σημείο που μπορεί να το διαβάσει τοscooter.

Από την άλλη η θέση οδήγησης στο MAXSYM 400 τοποθετεί τον αναβάτη πιο ψηλά πάνω στο scooter, με το πιο φαρδύ και ψηλό τιμόνι να φέρνει τα χέρια λίγο πιο ψηλά και σε πιο ανοιχτή θέση από του FORZA 350, δίνοντάς καλύτερο μοχλό στους ελιγμούς.
Η σχετικά ψηλή (800mm) για scooter σέλα ενώ φαίνεται άνετη με αρκετό αφρώδες, περιμετρικά έχει ελάχιστο, με αποτέλεσμα εάν μετακινηθείς από το κέντρο της να νιώθεις ότι κάθεσαι πάνω σε πλαστικό, ταυτόχρονα με το αρκετό φάρδος της που ανοίγει τα πόδια, αναστήματα κάτω του 1.70 πατάνε στις μύτες των ποδιών. Για καθημερινή χρήση η σέλα είναι οκ, σε συνεχόμενη πολύωρη οδήγησή ίσως δημιουργήσει κάποιο θέμα.
Χάνοντας όμως κάπου, κερδίζεις κάπου άλλου. Ο χώρος κάτω από τη σέλα με το μεγάλο άνοιγμα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, έχει μεγαλώσει από τη μείωση του υλικού της σέλας, με αποτέλεσμα ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει και δείχνει ότι χωράει jet κράνος στο εμπρόσθιο μέρος να χωράει σχετικά άνετα έναfull face σε medium νούμερο.
Ο πινάκας οργάνων έχει παρόμοια διάταξη με του FORZA 350. Αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο και στη μέση τους υπάρχει μια lcd οθόνη με τις απαραίτητες ενδείξεις. Δεν έχει τόσες επιλογές όσο του FORZA 350, παρ’ όλα αυτά έχει ότι χρειάζεται ένας αναβάτης scooter για τις καθημερινές του μετακινήσεις.
Για την εκκίνηση του scooter και εδώ δεν χρειάζεται κλειδί αφού και το MAXSYM 400 είναι εφοδιασμένο μεkeyless σύστημα.

Πηγη www.motograndprix.gr

Συνεχιζεται......
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Συγκριτικό: HONDA FORZA 350 – SYM MAXSYM 400

Στο δρόμο
Η λειτουργία του κινητήρα του FORZA 350 είναι βελούδινη. Ελάχιστοι μηχανικοί θόρυβοι διαφεύγουν στο περιβάλλον, το ίδιο ισχύει και για τους κραδασμούς που λάμπουν δια της απουσίας τους, ακόμα και με τοscooter πάνω στο κεντρικό σταντ.
Στο δρόμο το FORZA 350 επιταχύνει από στάση δυνατά και γραμμικά, ανεξάρτητα με το αν έχει στη σέλα του ένα ή δύο άτομα, η αυξημένη ροπή σε σχέση με το 300 διακρίνεται από χαμηλά και σε συνδυασμό με την άμεση απόκριση του κινητήρα και της μετάδοσης κάνει τo FORZA 350 ένα scooter που μπορεί να ανταπεξέλθει σχεδόν σε ότι περάσει από το μυαλό του αναβάτη, από καθημερινή αστική μετακίνηση μέχρι ταξίδια στο εθνικό δίκτυο.
Τα 120 km/h έρχονται αρκετά εύκολα στο κοντέρ, από εκεί και πάνω συνεχίζει να επιταχύνει με μειωμένο ρυθμό έως την τελική των 150 km/h.
Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην υψηλότερη θέση καλύπτει πλήρως τον αναβάτη με ύψος 1.76 με ελάχιστη ροή στο πάνω μέρος του κράνους, βοηθώντας τον να διατηρεί αρκετά υψηλή ταχύτητα χωρίς να τον ταλαιπωρεί ο αέρας.
Το Τraction Control που έχει επιλογή απενεργοποίησης, κάνει διακριτικά τη δουλειά του και με φρέσκα ελαστικά ακόμα και στην ελληνική άσφαλτο ελάχιστες φόρες θα επέμβει.
Η ποιότητα κύλισης είναι κλασική HONDA, δηλαδή άριστη.
Οι αναρτήσεις έχουν σχετικά σφιχτές ρυθμίσεις, χωρίς όμως να μεταφέρουν έντονους κραδασμούς, προσφέρουν σωστή πληροφόρηση και μόνο κοντά στην τελική παρουσιάζεται μια μικρή πλεύση από το πίσω μέρος του scooter, που μάλλον οφείλεται στο πλαίσιο.
Οι αντιδράσεις του συνολικά διακρίνονται για την ομοιογένεια και τη φιλικότητα προς τον οδηγό, ωστόσο παρά το σχετικά μικρό βάρος της κατασκευής και την καλή ρύθμιση στις αναρτήσεις, υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση στις απότομες αλλαγές πορείας.
Στο φρενάρισμα οι διπίστονες δάγκανες της Nissin προσφέρουν καλό φρενάρισμα – παρά το ένα δισκόφρενο μπροστά - με μια ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση να φτάνει στις μανέτες μετά από συνεχή χρήση, όχι απαραιτήτως κακό στην καθημερινή μετακίνηση. Η λειτουργία του ABS είναι μέσα στις καλύτερες που έχουμε οδηγήσει σεscooter έχοντας μικρά κενά και διακριτική επέμβαση.
Από την πλευρά του το MAXSYM 400 αρχικά έχει το λεπτό – κλασικό – ήχο της μίζας, που σε όλα τα scooter SYM θέτει σε λειτουργία το μοτέρ. Εδώ τα πράγματα δεν είναι τόσο βελούδινα και ήσυχα όσο στο FORZA.Έχοντας το scooter στο κεντρικό σταντ παρατηρούμε κάποιους κραδασμούς να διαταράσσουν την ησυχία των καθρεπτών και τον κινητήρα να έχει μια τραχύτητα στη λειτουργία.
Ξεκινώντας αυτό που εντυπωσιάζει τον αναβάτη είναι η ακαριαία απόκριση του ψεκασμού της Keihin, η αίσθηση της γκαζιέρας, και η άμεση μετάδοση. Το πρώτο χαμόγελο ήρθε, η βαρετή δοκιμή ενός scooter γίνεται διασκεδαστική. Ανοίγοντας το γκάζι ακούγεται ο αέρας που περνάει από το φίλτρο, άλλα και η λίγο παραπάνω ελεύθερη εξάτμιση για EURO 5 προδιαγραφές, χωρίς όμως αυτά να γίνονται κουραστικά.
Περιστρέφοντας απότομα το γκάζι τα 399cc του SYM σε συνδυασμό με την ελληνική άσφαλτο και την αρκετή ροπή του κινητήρα από πολύ χαμηλά, βάζουν τo Traction Control σε λειτουργία επιταχύνοντας ταυτόχρονα τοscooter δυνατά, τόσο δυνατά που αναρωτιέσαι αν είναι παραπάνω κυβικά. Τα 140 km/h έρχονται αρκετά γρήγορα και συνεχίζει να επιταχύνει έως και τα 160km/h στο κοντέρ.
To εύρος λειτουργίας του κινητήρα σε συνάρτηση με τη σωστά ρυθμισμένη μετάδοση και την ακαριαία λειτουργία του φυγοκεντρικού συμπλέκτη, κάνει την καθημερινή μετακίνηση διασκέδαση. Σε όποιες στροφές (σε φυσιολογική κλίμακα) ανοίξεις το γκάζι, υπάρχει διαθέσιμη ροπή για ένα ασφαλές προσπέρασμα, έχοντας στη σέλα του ένα ή δύο άτομα.
Η ροπή στις χαμηλές στροφές κινεί το scooter με το ¼ του γκαζιού με ταχύτητες 60-80 km/h και μπορεί να σπάσει αρκετά εύκολα την πρόσφυση του πίσω τροχού. Το απότομο σε κάποιες συνθήκες Traction Control (που μπορεί να απενεργοποιηθεί), έχει ρόλο ύπαρξης σε αυτό το scooter. Η λειτουργία του είναι διακριτική και καταλαβαίνεις ότι ενεργοποιείται από την ενδεικτική λυχνία και το στιγμιαίο κόψιμο στον ήχο της εξάτμισης. Σε ελάχιστες περιπτώσεις και μετά από προσπάθεια υπό συνθήκες που δεν έχουν σχέση με καθημερινή μετακίνηση, δεν μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση και γίνεται απότομο και κοφτό στις αντιδράσεις του, δεν υπάρχει κανένας λόγος να το φέρετε σε αυτή την κατάσταση και απλώς το αναφέρουμε.
Η κύλιση είναι καλή και επικρατεί ησυχία, εκτός από κάποιους ελάχιστους κραδασμούς που παράγονται από τα ράουλα της μετάδοσης και τον μάλλον σκληρό ιμάντα κίνησης.
Οι αναρτήσεις έχουν σφικτή ρύθμιση, με την εμπρόσθια να παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και απόσβεση, ακόμα και σε κατσαρά οδοστρώματα, έχοντας προοδευτική λειτουργία.
Η πίσω ρυθμιζόμενη ως προς την προφόρτιση ανάρτηση περνώντας πάνω από κάποια ανωμαλία ή μικρή λακκούβα χωρίς γκάζι, καταφέρνει να αποσβέσει σωστά με ελάχιστο κραδασμό. Όταν γίνει το αντίθετο, περάσεις δηλαδή από κάπου με γκάζι που θα φέρει την ανάρτησή σε έκταση, η αντίδραση θα είναι ένας επώδυνος κραδασμός στη μέση του αναβάτη.
Δεν φταίει τόσο η ρύθμιση, άλλα η διάταξη που τα περισσότερα scooter έχουν και φυσικά δεν ενδεικνύεται για τα ελληνικά δεδομένα.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν να βγάλουν εις πέρας οι 2 τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, με 275mmδίσκους εμπρός και μια κλασική δαγκάνα με 275mm δίσκο πίσω και σε συνδυασμό με τις ρυθμιζόμενες ως προς την απόσταση μανέτες κάνουν το φρενάρισμα εύκολη υπόθεση υπό οποιαδήποτε ταχύτητα και συνθήκη για τοMAXSYM 400.
Έχουν αίσθηση, δύναμη και σωστή πληροφόρηση για το πόσο δύναμη χρειάζεται να ασκήσει ο αναβάτης σε αυτά.
Κλείνοντας, σε καλό οδόστρωμα αντιδρά σαν σύνολο, με γρήγορη γεωμετρία αλλά και σταθερότητα, ακόμα και στην τελική του, με ποιοτικό φρενάρισμα.
Κινητήρες
Ο κινητήρας του FORZA 350 καλύπτει τις EURO 5 προδιαγραφές, ανέβηκε ο κυβισμός από τα 279cc στα 330ccαυξάνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη και τη ροπή από τα 25,5 hp σε 29,2 hp και η ροπή αντίστοιχά από27,2ΝΜ / 7000 σε 31,5ΝΜ / 7500.
Ο Κινητήρας του MAXSYM 400 διατηρεί μεγάλο μέρος των χαρακτηριστικών του όμοια με το προηγούμενο μοντέλο και αυτό γιατί υπήρχε μια καλή βάση με έναν αρκετά αποδοτικό κινητήρα με φυσιολογική κατανάλωση. Έτσι επανασχεδιάζοντας τον το εργοστάσιο τον βελτίωσε στα σημεία, επικεντρώνοντας στη μείωση των τριβών και του βάρους. Τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα είναι 34hp με 39.5ΝΜ ροπή στις 5250 rpm έναντι 34.5hp με 35.7ΝΜ στις 5500 rpm του παλιού.

Τελικά ποιο;
Συνοψίζοντας, άμεση σύγκριση δεν θα είχε αντικειμενικό αποτέλεσμά, θα αδικήσουμε τα πολύ καλά χαρακτηριστικά και των δύο. Είναι εξίσου καλά scooter που απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, καλύπτοντας τις περισσότερες ανάγκες μελλοντικού πελάτη αυτής της κατηγορίας. Το HONDA έχει κορυφαία ποιότητα κατασκευής, άνεση, και πλούσιο για την κατηγορία εξοπλισμό. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή τιμολογιακή πολίτικη της HONDA κάνουν το FORZA 350 ιδανική αγορά για κάποιον που ψάχνει άνετο, πλούσια εξοπλισμένο scooter να μπορεί να συνδυάσει αστική και περιαστική μετακίνηση με καλή κάλυψη από τις καιρικές συνθήκες, με ένα όχημα φιλικό προς τον χρήστη.
Από την άλλη ο μελλοντικός αγοραστής δε θα πρέπει να αντιμετωπίσει το MAXSYM 400 ως μια ακόμη οικονομική πρόταση της SYM. Το scooter έχει χαρακτήρα, καταπληκτικό κινητήρα με μικρή κατανάλωση, καλή ποιότητα κατασκευής, αναρτήσεις που αδικούνται από την κατάσταση των ελληνικών δρόμων και κορυφαία φρένα.
Δεν είναι τόσο άνετο και τόσο πλούσια εξοπλισμένο, προτάσσει όμως gadgets, όπως το πλαϊνό στάντ “χειρόφρενο” που κατά την γνώμη μας είναι πιο χρηστικό στην καθημερινή μετακίνηση με scooter από το να έχει κάποιος περισσότερες επιλογές στον πίνακα οργάνων (όπου στην πλειοψηφία τους ελάχιστες φορές θα ασχοληθούν με αυτόν σε καθημερινή βάση οι αγοραστές).
Ακολουθεί πινάκας με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των scooter σε αντιπαραβολή, με πράσινο χρώμα εκεί που υπερτερεί το καθένα έναντι του άλλου.

  • Τεχνικά ΧαρακτηριστικάFORZA 350MAXSYM 400
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤετράχρονοςΤετράχρονος
    ΨΥΞΗΥγρόψυκτο Υγρόψυκτο
    ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒ1/41/4
    ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑPGM EFIKEIHIN EFI
    ΙΣΧΥΣ29,23/750034/6750
    ΡΟΠΗ31.5 Nm/5250 rpm39.5 Nm/5250 rpm
    ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζαΜίζα
    ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ11,7 L13 L
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ3.4 / 1003.5 / 100
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2.147 x 754 x 1.5072.232 x 820 x 1.417
    ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ780 mm800 mm
    ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)184 kg215 kg
    ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ1 Δαγκ δυο εμβ Nissin / Δίσκος 256mm ABS2 4εμβ ακτινικές/ 2 Δίσκοι 275mm ABS
    ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ 1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 240mm ABS1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 275mm ABS
    ΕΜΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗTηλ Πιρούνι 33 χλστΤηλ Πιρούνι 41mm
    ΟΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗΔιπλά ρυθμ αμορτισέρ Διπλά ρυθμ αμορτισερ
    ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ120/70-15120/70-15
    ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ140/70-14160/60-14
    ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ150165
    ΚΙΛΑ/ΙΠΠΟ6,296,32
    ΤΙΜΗ 6.1506.295

Πηγη www.motograndprix.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Honda ADV 350: Έρχεται το 2022​

Λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές σύντομα​




Από τις αρχές του νέου έτους θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το ADV 350 το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί έως το τέλος του 2021

Από τον Οκτώβριο του 2020 πληροφορίες που προέρχονταν από την Ταϊλάνδη προέβλεπαν τον ερχομό του ADV 350. Τώρα πλέον το τοπίο είναι πιο ξεκάθαρο, αφού η έλευσή του ως μοντέλο 2022 θα ανακοινωθεί σύντομα ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του νέου έτους.
Θεωρείται απίθανο να δούμε στην Ευρώπη και το ADV 150 (μοντέλο φωτογραφίας) το οποίο κυκλοφορεί ήδη στην Ασία.
Το ADV 350, σχεδιαστικά θα είναι πιο κοντά στο ADV 150, θα είναι δηλαδή «πιο scοοter» από το X-ADV, με το μοτέρ και την εξάτμιση να βρίσκονται στην τυπική θέση για τέτοιου είδους δίκυκλο.
Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του νέου Forza 350.
Ο μονοκύνδρος, τετραβάλβιδος, κινητήρας προδιαγραφών Euro5 έχει χωρητικότητα 330 κ.εκ. Η ιπποδύναμη στο Forza 350 είναι 29,2 στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή 3,2 kgm στις 5.250 σ.α.λ.
Αναμένεται να είναι εξοπλισμένο με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης HSTC, που μπορεί να απενεργοποιηθεί και φυσικά ABS.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο αποτελούμενο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι αναρτήσεις θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, τονίζοντας έτσι τον χαρακτήρα on off του ADV 350.
Θα αποτελέσει έκπληξη αν δεν διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και αν δεν τοποθετηθεί η οθόνη TFT που φέρουν τα X-ADV και Forza 750. Αν συμβεί αυτό τότε θα είναι εξοπλισμένο και με το Smartphone Voice Control.
Το «έξυπνο κλειδί» του Forza 350, θα βρίσκεται στην λίστα του στάνταρ εξοπλισμού. Ο κεντρικός διακόπτης ανάφλεξης απ’ όπου ξεκλειδώνει το τιμόνι και ο χώρος αποσκευών - διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό top box 45 λίτρων. Με το έξυπνο κλειδί στην τσέπη του αναβάτη, η μπαγκαζιέρα ξεκλειδώνει και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Μπορεί επίσης να κλειδωθεί από το κλειδί. Τα φλας θα έχουν τη λειτουργία στάσης έκτακτης ανάγκης. Μόλις ο αισθητήρας ABS ανιχνεύσει ξαφνικό φρενάρισμα, τα αλάρμ αναβοσβήνουν για να προειδοποιήσουν άλλα οχήματα.

Πηγη https://2wo.gr
Βλέπω τον τίτλο λέω επιτέλους έβγαλε η Honda ελαφρύ και δυνατό adventure μηχανάκι! Μετά το ανοίγω και βλέπω πάλι άλλο ένα χαζοσκουτερ....

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Συγκριτικό: HONDA FORZA 350 – SYM MAXSYM 400

Στο δρόμο ....

  • Τεχνικά ΧαρακτηριστικάFORZA 350MAXSYM 400
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονοςΤετράχρονος
    ΨΥΞΗΥγρόψυκτοΥγρόψυκτο
    ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒ1/41/4
    ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑPGM EFIKEIHIN EFI
    ΙΣΧΥΣ29,23/750034/6750
    ΡΟΠΗ31.5 Nm/5250 rpm39.5 Nm/5250 rpm
    ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζαΜίζα
    ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ11,7 L13 L
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ3.4 / 1003.5 / 100
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)2.147 x 754 x 1.5072.232 x 820 x 1.417
    ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ780 mm800 mm
    ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)184 kg215 kg
    ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ1 Δαγκ δυο εμβ Nissin / Δίσκος 256mm ABS2 4εμβ ακτινικές/ 2 Δίσκοι 275mm ABS
    ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 240mm ABS1 Δαγκ 1 εμβ / Δισκος 275mm ABS
    ΕΜΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗTηλ Πιρούνι 33 χλστΤηλ Πιρούνι 41mm
    ΟΠ.ΑΝΑΡΤΗΣΗΔιπλά ρυθμ αμορτισέρΔιπλά ρυθμ αμορτισερ
    ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ120/70-15120/70-15
    ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ140/70-14160/60-14
    ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ150165
    ΚΙΛΑ/ΙΠΠΟ6,296,32
    ΤΙΜΗ6.1506.295

Πηγη www.motograndprix.gr

Για τον γαιδαρο καβαλα και τα δυο εν σχεση με το Sh 350i .... τιμη , ογκωδης πλαστικουρα , μικροι τροχοι , υπερ του δεοντος βαρος ειδικα εκεινα τα 215 κιλα , η δε καταναλωση τα 4,5 λιτρα θα ειναι στανταρ οταν το Sh 350i ξεπερναει τα 4,2 με μεση ταχυτητα τα 120 km/h....! facepalm 2
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βλέπω τον τίτλο λέω επιτέλους έβγαλε η Honda ελαφρύ και δυνατό adventure μηχανάκι! Μετά το ανοίγω και βλέπω πάλι άλλο ένα χαζοσκουτερ....

Μηπως κοιταξες σε λαθος υπο-παραγραφο ? ...! cdefghig

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.263
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μα το προ-ζητουμενο ... "ελαφρυ και δυνατο" μηχανακι δειχνει τον απαιτητικο γνωστη σπορτσμαν .... αλλα μπα .......! Tooth
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Για τον γαιδαρο καβαλα και τα δυο εν σχεση με το Sh 350i .... τιμη , ογκωδης πλαστικουρα , μικροι τροχοι , υπερ του δεοντος βαρος ειδικα εκεινα τα 215 κιλα , η δε καταναλωση τα 4,5 λιτρα θα ειναι στανταρ οταν το Sh 350i ξεπερναει τα 4,2 με μεση ταχυτητα τα 120 km/h....! facepalm 2
ενω το Sh...ειναι ο γαιδαρος αυτοπροσωπως Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Icoma Tatamel - Γιαπωνέζικο αναδιπλούμενο e-scooter​

91b5149030d0628ff7e6ed4f928b15eb_XL.jpg
Στα πρότυπα του θρυλικού Honda Motocompo έρχεται ένα νέο αναδιπλούμενο (σπαστό) e-scooter της γιαπωνέζικης Icoma, που ακούει στο όνομα Tatamel, και όταν δεν χρησιμοποιείται, αποθηκεύεται εύκολα σαν βαλιτσάκι.
Καταρχήν να βγάλουμε από τη μέση το ακανθώδες ερώτημα “από πού μπορώ να αγοράσω ένα”. Για την ώρα δεν μπορείτε, καθώς το Tatamel είναι στην concept φάση του, όμως ο εφευρέτης του, και CEO της startup Icoma, υποστηρίζει πως σύντομα θα βγάλει το γλυκούλι σκουτεράκι του στην παραγωγή.

Το Tatamel διπλώνει πανέξυπνα σχεδόν όλα του τα εξαρτήματα, όπως σέλα, τιμόνι, ψαλίδι, μαρσπιέ και μπροστινά φλας, για να μετατραπεί σε ένα… βαλιτσάκι, το οποίο μπορείτε να σύρετε πάνω σε ένα σετ από ροδάκια και στους τροχούς του, ενώ υπάρχει και χερούλι για να το τραβάτε!
Φτιαγμένο ως last mile δίκυκλο, και δη για μέρη όπως η Ιαπωνία που έχουν τεράστιο πρόβλημα πάρκινγκ και χώρων, το Tatamel μπορεί να σας πάει στη δουλειά σας και να αποθηκευτεί κάτω από το γραφείο σας.

Μάλιστα το μοναδικό του design περιλαμβάνει δυο πλαϊνούς “πίνακες”, οι οποίοι μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τα γούστα σας, φιλοξενώντας είτε ξύλινα πάνελ, είτε πλαστικά, ακόμα και φωτοβολταϊκά σώματα αλλά και οθόνες που θα προβάλλουν διαφημίσεις ή ότι άλλο θέλετε!
Όταν ξεδιπλωθεί το Tatamel έχει μήκος 1.230 mm, ύψος 1.000 mm και πλάτος 650 mm.
Το ηλεκτρικό μοτέρ των 600 Watt τροφοδοτείται από μια μπαταρία 12 Ah ιόντων λιθίου που χαρίζει στο σκουτεράκι τελική ταχύτητα 40 χλμ/ώρα και αυτονομία 50 χλμ/ώρα.

Κι όταν διπλωθεί το Tatamel έχει μήκος 700 mm, ύψος 680 mm και πλάτος 260 mm.
Το Tatamel έχει τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και μονό πίσω αμορτισέρ, διαθέτει ταμπούρα μπροστά και πίσω, πλαϊνό σταντ και LED φώτα.
Σημειώστε πως ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μπαταρία του Tatamel για να φορτίσει μικροσυσκευές, όπως το κινητό του τηλέφωνο.


Πηγη www.bikeit.gr
 

geosar

new member
Δημοσιεύσεις
9
Ηλικία
43
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιωργος
Καλημερα παιδια

Θα ηθελα την βοηθεια σας εαν ειναι δυνατον

Χθες αλλαξα μπιλιες βαριατορ στο Sym St200 στα 24.000 χλμ

Εβαλα Dr.Pulley Racing 1 γραμμαριο λιγοτερο απο τα μαμα (12 αντι για 13 γρ.)

Επισης αλλαξα και ιμαντα , δεν εβαλα τον γνησιο αλλα Βando ιδιων διαστασεων (αν και μου φανηκε πιο χαλαρος)

Το προβλημα που δημιουργηθηκε ειναι το εξης:

Το σκουτερ μεχρι τα 60+ παει μια χαρα , επιταχυνει πιο αργα και πιο ομαλα αλλα το περιμενα

Μετα τα 60 Km/h το σκουτερ πατιναρει..... φτανει 9.000 στροφες (ενω πριν εφτανε με το ζορι 8.500) και ανεβαζει χλμ πολυ αργα αλλα ξεκαθαρα πατιναροντας...

Μετα τα 90 Km/h ομως σταματατει να πατιναρει και ανεβαζει πιο ομαλα και γρηγορα μεχρι τα 100+ και επισης μολις σταματαει το πατιναρισμα οι στροφες πεφτουν στις 8.000 χωρις εγω να κλεισω το γκαζι και δεν ανεβαζει αλλο

Λετε να φταινε οι μπιλιες; εβαλα 10% παρακατω γραμμαρια οπως προτεινει η DR Pulley

Σκεφτομαι να αγορασω μπιλιες της Pulley στα 9 γρ μηπως φταει το βαρος...γιατι δεν νομιζω να θελει αλλαγη απο τωρα ο φυγοκεντρικος συμπλεκτης.....εκτος και εαν ο ιμαντας ειναι λιγο μεγαλυτερος απο τον γνησιο και ας γραφει οτι ειναι για το σκουτερ μου...
 

geosar

new member
Δημοσιεύσεις
9
Ηλικία
43
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιωργος
Πανω κατω τα ιδια λεφτα εχουν

Τις μπιλιες τις αλλαξα γιατι ηθελα μεγαλυτερη τελικη
 
Top Bottom