ΠΕΡΙ SCOOTER

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η «εισβολή» των Adventure scooter συνεχίζεται​

Από την Κίνα μέσω Ισπανίας​


Το Storm-V θα έρθει και στην χώρα μας με άλλο όνομα. Οπότε ας το δούμε προσεκτικά μιας και ο εξοπλισμός του εντυπωσιάζει και η τιμή του αναμένεται δελεαστική
Η Wottan είναι μια Ισπανική εταιρεία που προμηθεύεται τα scooter της από την Κινέζικη Taro. Στην Ελλάδα έρχονται ως Thrust Motor.
Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα μοντέλα που αναμένεται και στην χώρα μας το προσεχές διάστημα είναι το Defender 125 CBS Adventure. Στην Ισπανία το όνομά του είναι Storm-V.
wottan storm v 4

Οτιδήποτε adventure είναι μόδα. Όπως το στυλ SUV στα αυτοκίνητα. Για αυτό βλέπουμε ακόμη και αυτοκίνητα πόλης με μεγαλύτερες διαδρομής αναρτήσεων και άβαφους προφυλακτήρες. Τα τελευταία χρόνια η τάση αυτή περνάει και στα scooter.
Μια κατηγορία που εγκαινιάστηκε η Honda με το «μεγάλο» X-ADV, που επέκτεινε η Kymco με το DT X και που πλέον υπάρχουν στην γκάμα των περισσότερων εταιρειών. Από 125 έως 750 κ.εκ. η κατηγορία μεγαλώνει συνεχώς.
wottan storm v 5

Το Storm-V ή Defender για την χώρα μας, έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου adventure scooter πόλης. Διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, άβαφα πλαστικά, ψηλή «ξεκομμένη» από τα πλαστικά της ποδιάς ζελατίνα. Η μεγάλη σέλα είναι δύο επιπέδων έχει ύψος 760 χλστ. και κάτω από αυτή υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος ικανός να φιλοξενήσει ένα full face και ένα jet κράνος. Οι μεταφορικές δυνατότητες του scooter ενισχύονται από τα δύο ντουλαπάκια στην ποδιά. Ο πλούσιος εξοπλισμός του περιλαμβάνει TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα σύνδεσης με smartphone μέσω Bluetooth. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από σύστημα keyless.
Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, με δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες. Έχει χωρητικότητα 124,2 κ.εκ. με την μέγιστη ισχύ του να φτάνει τις 14,5 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.
wottan storm v 8

Οι τροχοί του είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 ιντσών πίσω με ελαστικά 120/80 και 130/70. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. και δύο αμορτισέρ που ρυθμίζονται σε προσφόρτιση.
Δύο δίσκοι αναλαμβάνουν το φρενάρισμα. Η τετραέμβολη μπροστινή δαγκάνα συνδυάζεται με δίσκο 260 χλστ. και η μονοέμβολη με δίσκο 220 χλστ. Το συνδυασμένο σύστημα φρεναρίσματος (CBS) είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο σωληνωτό, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 12,5 λίτρα και το βάρος του είναι 172 κιλά.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.859
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη​

non_30123.jpg

Τι κερδίζεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο σου και πάρεις ένα Scooter; Σχεδόν 2 ώρες καθημερινά, 1500 ευρώ τον χρόνο μόνο από καύσιμα και την ψυχική σου ηρεμία. Τι λέτε αξίζει;

Tο scooter ως μέσο αντιμετώπισης της κίνησης​

Η κίνηση στην Αθήνα έχει φτάσει στο απροχώρητο, μία απόσταση 20 χιλιομέτρων (ακόμα και 2-3 χιλιομέτρων αν είναι μέσα στο κέντρο) μπορεί να γίνει σε περισσότερο από 1:30 ώρα, βάζοντας και το parking στην εξίσωση. Το κόστος της βενζίνης πιέζει όλα τα νοικοκυριά. Το στρες είναι το νούμερο ένα πρόβλημα μας και η μετακίνηση με αυτοκίνητο συνεχώς τα αυξάνει, ιδιαίτερα αν κινείσαι σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όλα αυτά τα προβλήματα μπορείς να τα γλυτώσεις με ένα Scooter 125cc, και λέμε Scooter γιατί είναι πολύ πιο εύκολο στον χειρισμό του και με την νέα εξίσωση των διπλωμάτων μπορείς να το οδηγήσεις με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Γλιτώνεις 2 ώρες κάθε μέρα στο δρόμο​

Η κίνηση στους δρόμους χτυπάει κόκκινο! Τόσες ώρες χαμένες, ακινητοποιημένοι όλοι μας, κολλημένοι στην κίνηση, να θέλουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας, να κοιτάμε συνέχεια το ρολόι μας, να νευριάζουμε και να αγχωνόμαστε. Έχουμε κάνει τεστ που δείχνουν το χρόνο μετακίνησης από Πειραιά προς διάφορες κατευθύνσεις σε ώρες αιχμής και τα αποτελέσματα ήταν εξωφρενικά! Για έναν εργαζόμενο που μετακινείται από και προς τη δουλειά του και κάνει κατά μέσο όρο 30-40 χλμ/μέρα, χάνονται 2 τουλάχιστον ώρες στο δρόμο και κατά τη διαδικασία εύρεσης χώρου στάθμευσης σε σχέση με έναν μοτοσικλετιστή. Σε όλον αυτόν το χρόνο παραμονής στους δρόμους, αν προσθέσουμε και το κόστος του καυσίμου με τη συνεχώς αυξανόμενη τιμή του λίτρου, το όφελος με τη χρήση ενός scooter, πολλαπλασιάζεται.

Ταχύτητα, ευελιξία και 1500 ευρώ/έτος στην τσέπη​

Το κυκλοφοριακό στις μεγαλουπόλεις πλέον είναι τραγικό. Όλοι αναζητάμε τρόπους πιο γρήγορης μετακίνησης, ψάχνουμε πιο σύντομες διαδρομές, αποφεύγουμε τις κεντρικές λεωφόρους , ψάχνουμε κάθε είδους παράκαμψη, χρησιμοποιούμε δρόμους όπως η αττική οδός για να κερδίσουμε 10-15 λεπτά από τον χρόνο μας ίσως και με πρόσθετη ζημιά στην τσέπη μας . Με τη χρήση ενός scooter, δεν χρειάζεται να σκεφτούμε τίποτα από όλα αυτά, καθώς σε όλες τις διαδρομές, μπορούμε να αποφεύγουμε την κίνηση, δεν αφιερώνουμε χρόνο σε πάρκιν και οι μετακινήσεις μας γίνονται πιο γρήγορα από κάθε άλλο μέσο μεταφοράς. Στον τομέα της οικονομίας που πλέον απασχολεί όλους μας, αρκεί να αναλογιστούμε την μέση τιμή κατανάλωσης ενός scooter στα 2,7 λίτρα/100 χλμ και ενός αυτοκινήτου που αγγίζει τα 10 λίτρα/100 χλμ. Για τον μέσο οδηγό που κάνει 30 χλμ/μέρα, δηλαδή 1000 χλμ τον μήνα, το κέρδος από το καύσιμο, αγγίζει τα 1500 ευρώ ανά έτος!

Αγχος – η μάστιγα του σύγχρονου ανθρώπου​

Απαλλαγμένος λοιπόν από το άγχος και το στρες που προκαλεί η κίνηση, από το κόστος χρήσης και συντήρησης ,μπορεί ο αναβάτης να απολαύσει πιο άνετες, ξεκούραστες και οικονομικές διαδρομές στην καθημερινότητα του( και όχι μόνο), πάντα με τον απαραίτητο εξοπλισμό για την ασφάλεια του και να γλιτώνει χρόνο και χρήμα όπως έλεγαν και οι παλιοί. Η αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει ένα δίτροχο, η ξεγνοιασιά του μποτιλιαρίσματος και του πάρκιν, καθώς και η ΅Άάνεση στην τσέπηΆΆ, είναι τα όπλα που έχει ένας αναβάτης συγκριτικά με τον μέσο οδηγό αυτοκινήτου. Για αυτό πλέον βλέπουμε να αποκτά όλο και περισσότερο φανατικό κοινό ο χώρος της μοτοσυκλέτας, με τις πωλήσεις των scooter να ξεπερνάνε κάθε προσδοκία σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Εσύ θα μείνεις πίσω στις εξελίξεις;

Πώς να κάνεις την μετάβαση​

Πλέον βάσει του καινούριου κοκ και των αλλαγών στα διπλώματα οδήγησης, μπορεί κάποιος με δίπλωμα αυτοκινήτου να οδηγήσει νόμιμα scooter 125 κεκ. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά και τα δίτροχα έχουν γίνει πλέον πολύ φιλικά στον χρήστη, ακόμα και για τους πιο αρχάριους που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ τους μοτοσυκλέτα. Το κόστος απόκτησης ενός scooter αυτής της κατηγορίας , είναι σχεδόν 10 φορές λιγότερο από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το ίδιο ισχύει και για τη συντήρηση του, την ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας . Η μόνη σημαντική ΅ΆεπένδυσηΆΆ που θα χρειαστεί, είναι για την αγορά πλήρους εξοπλισμού για τον ίδιο τον αναβάτη(και τον συνεπιβάτη), που αφορά την προστασία του από οποιοδήποτε ατύχημα και τα εκάστοτε καιρικά φαινόμενα. Ο εξοπλισμός αυτός, όπως κράνος, μπουφάν, γάντια ,μπορεί να αγοραστεί με σχετικά μικρό κόστος, καθώς η αγορά έχει αμέτρητες επιλογές.

Πηγη www.mototriti.gr
 

gk8719

new member
Δημοσιεύσεις
28
Ηλικία
42
Περιοχή
Chaidari
Όνομα
Gregory Georgiou
Ποιο σκούτερ εως 5.000 ευρω εχει τις καλύτερες αναρτήσεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
23.117
Ηλικία
59
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KYMCO DTX360
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ποιο σκούτερ εως 5.000 ευρω εχει τις καλύτερες αναρτήσεις ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Κανένα, έχω για υπηρέτρια ένα Kymco Dtx360 και σκέφτομαι να το αλλάξω με Maverick 500 για τις αναρτήσεις και μόνο.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.617
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Κανένα, έχω για υπηρέτρια ένα Kymco Dtx360 και σκέφτομαι να το αλλάξω με Maverick 500 για τις αναρτήσεις και μόνο.
με τα δεν θα είναι υπηρέτρια θα είναι μοτο βολτας .......
το σκούτερ απλα το μερνουμε για την ανεση και ευκολια που μας παρέχει γκάζι φρένο .....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
23.117
Ηλικία
59
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KYMCO DTX360
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
με τα δεν θα είναι υπηρέτρια θα είναι μοτο βολτας .......
το σκούτερ απλα το μερνουμε για την ανεση και ευκολια που μας παρέχει γκάζι φρένο .....
Ποιά άνεση βρε Κώστα; Αφου οι αναρτήσεις είναι για βασανιστήρια και φαντάσου το δικό μου έχει από τις καλύτερες συμβαντικές.
 

Beast

Moderator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
6.864
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Ποιά άνεση βρε Κώστα; Αφου οι αναρτήσεις είναι για βασανιστήρια και φαντάσου το δικό μου έχει από τις καλύτερες συμβαντικές.
Φίλε αφού το ξέρεις.
Μόνο σκούτερ με μονή ανάρτηση πίσω.
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.617
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Ποιά άνεση βρε Κώστα; Αφου οι αναρτήσεις είναι για βασανιστήρια και φαντάσου το δικό μου έχει από τις καλύτερες συμβαντικές.
εγω με αυτό που έχω νομίζω είναι στην καλύτερη περίπτωση σε σκουτερ
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
23.117
Ηλικία
59
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KYMCO DTX360
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
εγω με αυτό που έχω νομίζω είναι στην καλύτερη περίπτωση σε σκουτερ
Θεωρώ ότι το δικό μου έχει πιο άνετες αναρτήσεις
 

Galaher

member
Δημοσιεύσεις
1.617
Ηλικία
44
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Bmw f 650 gs
Aprilia sr 200 gt
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Περιοχή
Αχαρναι
Θεωρώ ότι το δικό μου έχει πιο άνετες αναρτήσεις
ποιος ξέρει μπορεί αλλα σε κάτι ομαδες στα μικρα σκουτερ στην κατηγορία μέχρι 200 cc οι διανομεις λενε τα καλύτερα στην άνεση σε σχέση με τα αλλα ....
Μπορεί στην ποιό μεγάλη να είναι το δικό σου μαζί με το honda νομίζω να είναι λίγο ποιό άνετο
 
Top Bottom