ΠΕΡΙ SCOOTER

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.636
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
οπως το βλεπω μαλλον κατασκευης jinqcheng ,o ιδιος κινητηρας,που φοραγε και το απριλια 200 ie,181 κυβικα,και η ιδια μεταδοση.Η εταιρεια απ την μπολωνια ,που φτιαχνει κι αυτη στην κινα.μεγαλε τιμονιερη ζεις ,εσυ μας οδηγεις. Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.330
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Test - Yamaha NMAX 155 - 2022 - Ανανέωση και εναρμονισμός​


Tobestsellerscooter της Yamaha, NMax 155, ανανεώθηκε κάνοντας το καλό ακόμα καλύτερο, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα και την ασφάλεια και εν συνεχεία, στην κορυφή των πωλήσεων.

Αναγνωρίσιμο και επιτυχημένο
Όταν παρουσιάστηκε το Yamaha NMAX, το 2015, γρήγορα αγαπήθηκε από τον κόσμο καθώς συνδύαζε τις αρετές ενός urban scooter με στοιχεία GT, με την Yamaha να εγγυάται για τις επιδόσεις και την αξιοπιστία. Στη διάρκεια της σύντομης ιστορίας του το NMAX δέχτηκε αρκετές βελτιώσεις, στις δύο εκδόσεις των 125 και 155 κυβικών εκατοστών, για να έρθει το 2021 όπου παρουσιάστηκε η τελευταία γενιά, στην οποία η Yamaha διατήρησε το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο και κατόρθωσε να δημιουργήσει μια πιο μοντέρνα εκδοχή της πλέον αναγνωρίσιμης όψης. Κυρίαρχο στοιχείο της νέας εμφάνισης είναι και ο διπλός προβολέας με λάμπες led, που φροντίζει για τον καλύτερο φωτισμό το βράδυ με πολύ μικρότερη κατανάλωση. Αλλά οι high-tech προσθήκες δεν σταματούν εδώ.

NMAX 125
Στην εβδομάδα της δοκιμής λατρέψαμε το keyless σύστημα του NMAX που μας επέτρεπε να βάζουμε μπροστά το scooter χωρίς να ψάχνουμε κάθε φορά που είναι το κλειδί, που σύμφωνα με τον γνωστό νόμο το βρίσκεις πάντα στη τελευταία τσέπη. Καβαλάς περιστρέφεις το διακόπτη, που βρίσκεται στο κέντρο και κάτω από το τιμόνι, και έτοιμος για εκκίνηση. Δύο μπουτόν κάτω από το κεντρικό διακόπτη επιτρέπουν στον οδηγό να ανοίξει τη σέλα και να ανοίξει το πορτάκι στο κεντρικό τούνελ, ανάμεσα στα πόδια, και να φανερωθεί η τάπα που ρεζερβουάρ, που σημειωτέον, χάρη στην επανασχεδίαση του πλαισίου, έχει πλέον μεγαλύτερη χωρητικότητα, φτάνοντας στα 7,1 λίτρα.
DSC_0252-web.jpg
Εναρμονισμένο με τα ηλεκτρονικά
Το NMAX είναι το πρώτο scooter που διαθέτει τη βασική μονάδα επικοινωνίας Bluetooth της Yamaha (CCU) η οποία συνδέει το ψηφιακό όργανο με το τηλέφωνο του αναβάτη μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyRide. Έτσι στο κεντρικό χώρο της οθόνης προβάλλονται ειδοποιήσεις για κλήσεις, μηνύματα και e-mail, καθώς και τη στάθμη φόρτισης του κινητού. Στην αντίστροφη κατεύθυνση, στο κινητό του ο ιδιοκτήτης μπορεί να δει στοιχεία όπως κατάσταση μπαταρίας, στάθμη λαδιού, κατανάλωση καυσίμου, την καταγραφή διαδρομής με βασικά δεδομένα τηλεμετρίας (απόσταση, γωνία κλίσης, ταχύτητα), εντοπισμό θέσης κ.ά. Πέρα από τη δυνατότητα σύνδεσης το ψηφιακό όργανο είναι προσανατολισμένο προς την ευχρηστία με μεγάλες και αρκετές ενδείξεις παρά προς τον εντυπωσιασμό.

NMAX 125
Ουσία και όχι ένα ακόμη τεχνολογικό τρυκ είναι το σύστημα Start & Stop που αδρανοποιεί τον κινητήρα όταν το scooter παραμείνει 5 δευτερόλεπτα ακίνητο, για να έρθει άμεσα σε λειτουργία ο κινητήρας μόλις ο οδηγός περιστρέψει το γκριπ του γκαζιού. Σίγουρα το σύστημα αυτό ταιριάζει περισσότερο στα αυτοκίνητα αφού τα scooter κατορθώνουν να κινηθούν ανάμεσα στα σταματημένα τετράτροχα, αλλά κάνει την αναμονή στο φανάρι με ένα NMAX πιο χαλαρή, και επιπρόσθετα, συμβάλει στην κατανάλωση και στους ρύπους.
Ιδανική απόδοση για καθημερινή χρήση
NMAX 125
Ο Blue Core κινητήρας του Yamaha NMAX 155 είναι εναρμονισμένος με τις προδιαγραφές Euro 5 και το σημαντικότερο χαρακτηριστικό του είναι το VVA, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού. Ο εκκεντροφόρος έχει δυο διαφορετικά έκκεντρα που προσφέρουν διαφορετική διάρκεια ανοίγματος των βαλβίδων εισαγωγής, έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη πλήρωση καυσίμου και στις χαμηλές και στις ψηλές στροφές. Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας έχει ισχύ 15,1 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 1,4kg ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Στις πράξη αυτό μεταφράζεται σε μια γεμάτη μπάντα απόδοσης που προσφέρει μια πολύ καλή επιτάχυνση έως την τελική ταχύτητα των 120 χ.α.ω., και αυτός είναι ο λόγος που θα προτιμήσει κανείς να ξοδέψει μερικές εκατοντάδες ευρώ παραπάνω για να πάρει το 155 αντί του 125, εάν φυσικά έχει άδεια οδήγησης Α2. Το 125 και το 155 μοιράζονται τις ίδιες αναρτήσεις, δηλαδή το τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 χιλιοστών και τα δύο αμορτισέρ πίσω, με διαδρομή 85 χιλιοστά. Ίδιοι είναι και οι τροχοί των 13 ιντσών με τα τρία διπλά μπράτσα που διαθέτουν από ένα δίσκο 230 χιλιοστών με σύστημα ABS.

Πρακτικότητα και ευελιξία
Έμφαση στην πρακτικότητα έχει δοθεί -πέρα από το keyless σύστημα- με δύο ντουλαπάκια στο πίσω μέρος της ποδιάς, με το αριστερό να είναι ανοικτό για ευκολότερη πρόσβαση ενώ διαθέτει και πρίζα ρεύματος για τη λειτουργία ή τη φόρτιση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για ένα open-face κράνος και διάφορα άλλα μικροαντικείμενα, ενώ μια μεγάλη γκάμα από αξεσουάρ, όπως η μεγαλύτερη ζελατίνα μπορούν να κάνουν το NMAX ακόμα πιο πρακτικό.

NMAX 125
Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του NMAX 155, τα χαρακτηριστικά GT που του έχει προσδώσει η Yamaha το κάνουν ιδιαίτερα άνετο για δύο επιβαίνοντες, με την θέση οδήγησης να θέλει τον οδηγό κάθετα με τα πόδια στις 90 μοίρες ή απλωμένα ελαφρώς μπροστά. Η συγκεντρωμένη χαμηλά μάζα ενός σχετικά μικρού βάρους (131 κιλά) επιτρέπει την εύκολη αλλαγή πορείας, ενώ οι τροχοί των 13 ιντσών προσφέρουν ευελιξία στην πυκνή κίνηση της πόλης. Τα φρένα χρειάζονται δύναμη στη μανέτα αλλά σταματούν με ασφάλεια το NMAX, χάρη και στο σύστημα ABS, ενώ επίσης για επικίνδυνες καταστάσεις υπάρχει σύστημα Traction Control, που ενεργοποιείται σε βρεγμένους δρόμους καθώς η ιπποδύναμη του urban scooter δεν είναι τέτοια που από μόνη της θα θέση σε κίνδυνο τον αναβάτη. Τέλος, παρά τους μικρούς τροχούς το NMAX 155 τα πάει καλά και με τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων.
NMAX 155
Ποιοτικό και ανταγωνιστικό
Το ανανεωμένο σε πολλά σημεία NMAX 155, με πληθώρα ηλεκτρονικών λειτουργιών και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, συναρμογής και βαφής, αλλά και ραφιναρισμένη λειτουργία, κάνουν τα 3.770 ευρώ να φαντάζουν ως μια πολύ καλή τιμή για το πακέτο που προσφέρει η Yamaha, καθιστώντας το νέο scooter ακόμα πιο ανταγωνιστικό. Οπότε αυτό που μένει είναι, η επιλογή ανάμεσα στα δύο, 125 και 155, με το δεύτερο, της δοκιμής, να δείχνει πιο σωστό να προτιμηθεί από αναβάτες που θα έχουν δίπλωμα A2 και να το θέλουν ίσως ως δεύτερο για την πόλη, οι οποίοι θα απολαύσουν εν μέσω άλλων, και την ροπή και δύναμη του μεγαλύτερου κινητήρα σε όλη την καμπύλη των στροφών.
DSC_9987-web.jpg


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚατασκευαστήςYamaha
ΜοντέλοNMAX 155
ΑντιπρόσωποςΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Τιμή3770euro
Εγγύηση2 χρόνια
Κινητήρας
ΤύποςΥγρόψυκτος, SOHC, 4-χρονος, 4-βάλβιδος, Euro5
Κυβισμός155 cc
Διάμετρος x Διαδρομή58 x 58,7 mm
Λόγος Συμπίεσης11,6:1
Χωρητικότητα Λαδιού Δ.Α.
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ7,1 L
Κατανάλωση καυσίμου2,3 L / 100 Km (εργοστασίου)
ΕκκίνησηΜίζα
Μπαταρία 12V-3.5AH
Τύπος ΚιβωτίουΑυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
Πλαίσιο
ΤύποςΑτσάλινο
Μήκος (mm)1.935
Πλάτος (mm)740
Ύψος (mm)1160
Μεταξόνιο (mm)1.340
Γωνία Κάστερ (°)Δ.Α.
Ίχνος (mm)Δ.Α.
Ύψος Σέλας (mm)765
Απόσταση από το Έδαφος (mm)125
Ακτίνα Στροφής (m)Δ.Α.
Βάρος γεμάτο (kg)131
Αναρτήσεις
ΜπροστάΤηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100mm
ΠίσωΔύο αμορτισέρ με διαδρομή 85mm
Τροχοί
ΜπροστάΧυτοί αλουμινένιοι
ΠίσωΧυτοί αλουμινένιοι
Ελαστικά
Μπροστά110/70-13M/C 48P
Πίσω130/70-13M/C 63P
Φρένα
ΜπροστάΔίσκος διαμέτρου 230mm
ΠίσωΔίσκος διαμέτρου 230mm
Ιπποδύναμη
Μέγιστη Ισχύς (hp/σ.α.λ.)15,1 / 8000
Μέγιστη Ροπή (kg/σ.α.λ.)1,4 / 6500

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.330
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Voge SR4 Max – Ήρθε Ελλάδα με άκρως ενδιαφέρουσα τιμή γνωριμίας​


To πρώτο maxi scooter της Voge έφτασε στην Ελλάδα φέροντας κορυφαία τεχνολογία, τον πλουσιότερο εξοπλισμό στην κατηγορία και μια τιμή γνωριμίας που εκπλήσσει ευχάριστα!
Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω, ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος τετραβάλβιδος κινητήρας είναι κατασκευασμένος σε συνεργασία με τη BMW και είναι αυτός ο ίδιος που χρησιμοποιείται από το βαυαρικό εργοστάσιο στα μοντέλα C400X και C400GT. Η ισχύς είναι στους 29 ίππους και η ροπή στα 30Nm, τιμές που φέρνουν το 0-50χλμ/ώρα σε μόλις 3,1 δευτερόλεπτα είναι ικανή να κινήσει όχημα και επιβάτες με ασφάλεια και άνεση χάρη στον αντικραδασμικό άξονα. Ακόμα, η χαμηλή κατανάλωση των 3,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 12,8 λίτρων, μπορεί να μεταφραστεί σε αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων.
SR4_δ.jpg

Ο προαναφερθείς κινητήρας φιλοξενείται σε ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο με τη σειρά του συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι, οδηγώντας στην καλύτερη δυνατή ακαμψία με άμεσο όφελος στην οδική συμπεριφορά και στην ασφάλεια. Εγγύηση αποτελούν και οι μεγάλοι τροχοί των 15” και 14” με τα ελαστικά της Pirelli σε διαστάσεις 120/70 και 150/70 αντίστοιχα, χωρίς αυτό να σημαίνει απώλεια σε αποθηκευτικούς χώρους, μιας και κάτω από τη σέλα μπορούν να φιλοξενηθούν δύο κράνη, ένα Full Face και ένα τύπου Jet.
SR4_γ.jpg

Συνεχίζοντας στα του εξοπλισμού, συναντάμε τρία δισκόφρενα διαμέτρου 265mm με τις τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά να είναι τα «δυνατά χαρτιά». Παράλληλα, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και το δικάναλο ABS της Continental έχουν τις προδιαγραφές για να αυξήσουν περαιτέρω τα περιθώρια ασφάλειας του οχήματος. Στην ασφάλεια συμβάλλουν και τα φώτα ημέρας DRL, ο ισχυρός LED προβολέας των 60.000cd και τα φώτα φρένων έκτακτης ανάγκης ESS, που αναβοσβήνουν σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος για να προειδοποιήσουν τα οχήματα που ακολουθούν.
SR4_α.jpg

Πέρα από την ασφάλεια, σημασία έχει η εργονομία και η άνεση, με την αεροδυναμική ζελατίνα να βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, με τη δυνατότητα ρύθμισής της να εξυπηρετεί κάθε ανάγκη και κάθε σωματότυπο. Η θέση οδήγησης είναι φυσική, με τις γωνίες που δημιουργούνται σε σώμα, πόδια και χέρια αναβάτη να εγγυώνται πολύωρη ξεκούραστη οδήγηση, με την πληροφορία να φτάνει στον αναβάτη μέσω της έγχρωμης οθόνης TFT των 7 ιντσών.
SR4_β.jpg

Τη χρηστικότητα για τις ανάγκες της καθημερινότητας υποστηρίζουν δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι, ο γάντζος ανάρτησης αντικειμένων στην ποδιά όπως και η θέση της τάπας πλήρωσης καυσίμου, που δεν απαιτεί άνοιγμα της σέλας. Στα συν του «κάθε μέρα», είναι η λειτουργία Keyless (χωρίς κλειδί), το ηλεκτρικό άνοιγμα σε σέλα και ρεζερβουάρ, η θύρα USB, το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS) και το χειρόφρενο για ασφαλή στάθμευση σε εδάφη με κλίση.
SR4_στ.jpg

Τελευταίο και καλύτερο για το Voge SR4 Max είναι η τιμή γνωριμίας των 5.995€ (για περιορισμένο αριθμό τεμαχίων) σε δύο χρωματισμούς, λευκό (pearl white) και μαύρο (Sparkling black). Όπως κάθε μοντέλο της Voge καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω των ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας.
Για περισσότερες πληροφορίες, πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και τρόπους απόκτησης μέσω ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων μπορείτε να απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του μοντέλου, πατώντας εδώ.

Πηγη www.bikeit.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Oλόϊδια μηχανακια..


Δείτε την διαφορά τιμής, αυτά που έβαλα έξτρα στο BMW to Voge τα έχει standart..
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.152
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός

3600euros κοστίζει στις Φιλιππινες


Sent from my iPhone using Tapatalk
6500€ εδώ και είναι ίδιο το BMW C400X/GT οταν λέω ίδιο εννοώ από σκελετό μέχρι μοτέρ όλα.

 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.330
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Virtus 250 - Scooter με Adventure look​

Αναμένεται στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2023
daytona-virtus-250-00008.jpgdaytona-virtus-250-00009.jpg
Στην δημοφιλέστατη τον τελευταίο καιρό κατηγορία των Adventure scooters έρχεται να προστεθεί και το Daytona Virtus 250, με ασιατική προέλευση, On-Off εμφάνιση και εντυπωσιακό επίπεδο εξοπλισμού.
Το Virtus 250 πατάει πάνω στο XDV scooter της κινέζικης Longjia, που είχαμε δει το 2021, και που κατόπιν βρέθηκε και στην Ευρώπη μέσω διαφόρων κατασκευαστών (LexMoto, Keeway, κ.α.), ενώ τώρα ήρθε η σειρά και της Daytona Motors.

Πρόκειται για ένα scooter με μονοκύλινδρο, τετράχρονο, υγρόψυκτο και ψεκαστό τετραβάλβιδο κινητήρα 250 κ.εκ. (που μάλλον προέρχεται από συνεργασία του Piaggio Group με κινέζικα εργοστάσια), με επίσημα νούμερα απόδοσης 24,85 hp / 8.750 rpm και 2,34 kgm / 6.750 rpm, και τροχούς 13 ιντσών.


daytona-virtus-250-00010.jpgdaytona-virtus-250-00011.jpgdaytona-virtus-250-00020.gif

Εντυπωσιακή και καλαίσθητη (αν και ταυτόχρονα και λίγο φλύαρη) είναι η εμφάνιση του Virtus, με μεγάλα floordboards για μαρσπιέ, προβολάκια ενσωματωμένα χαμηλά στο φέρινγκ, LED φωτιστικά σώματα με επιθετικό design, άπειρες αιχμές και εξίσου πολλές επιφάνειες και επίπεδα στο κοστούμι του.

Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρων καυσίμου, το μεταξόνιο ανακοινώνεται στα 1.390 mm, το ύψος σέλας στα 800 mm, και το γεμάτο υγρά βάρος στα 168 κιλά.

Στον εντυπωσιακό στάνταρ εξοπλισμό του Virtus περιλαμβάνονται: full LED φώτα, LCD οθόνη οργάνων 5 ιντσών, Keyless σύστημα, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, αναρτήσεις KYB με ανεστραμμένο πιρούνι 38 mm και 2 πίσω αμορτισέρ, φρένα J.Juan με δίσκο 240 mm μπροστά με ακτινική δαγκάνα, δίσκο 220 mm πίσω και δικάναλο ABS, ρυθμιζόμενη ζελατίνα χωρίς τη χρήση εργαλείων, έξοδος ρεύματος 12V/10Ah, θερμαινόμενα γκριπ 3 επιπέδων (!), αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, άνετη και μεγάλη σέλα 2 ατόμων, σχάρα με χειρολαβές συνεπιβάτη, ντουλαπάκι με θύρα USB στην ποδιά, ρυθμιζόμενες μανέτες σε 5 θέσεις, αποθηκευτικός χώρος για ένα κράνος και μικροαντικείμενα κάτω από τη σέλα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.330
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Kymco μας παρουσιάζει το AK 550 Premium (Video)​

Ένα και μοναδικό​


To ΑΚ 550 Premium έρχεται εξοπλισμένο και ασφαλέστερο όσο ποτέ, κλείνοντας το μάτι σε όσους ψάχνουν ένα mega scooter με απόλυτα sport χαρακτήρα, κορυφαία ασφάλεια και μοναδικές τουριστικές δυνατότητες
Το κορυφαίο mega scooter στην οικογένεια της Kymco είναι το Sport μοντέλο που έχει καθιερώσει την εταιρεία σε μία κατηγορία μεγάλων απαιτήσεων, ενσωματώνοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και εφαρμόζοντας υψηλό ποιοτικό επίπεδο σε κάθε του σημείο. Η νέα έκδοση Premium έρχεται να συμπληρώσει την υπάρχουσα AK 550 ABS Noodoe και είναι σχεδιασμένη για όσους θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με ακόμα μεγαλύτερη άνεση και ευκολία, χωρίς όμως να στερηθούν τα δυναμικά Sport χαρακτηριστικά του μοντέλου. Tο AK 550 Premium έχει μια πιο τουριστική χροιά, που χαρακτηρίζεται από ένα νέο αεροδυναμικό προφίλ για μεγαλύτερη προστασία στις μακρινές διαδρομές. Παράλληλα είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά συστήματα που το κάνουν να διαφέρει από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο των scooter! Αδρανειακή μονάδα μέτρησης, Cornering ABS, Cruise Control, Traction Control, Riding Modes και σύστημα πολυμέσων Noodoe είναι στοιχεία που κάνουν το ΑΚ Premium μοναδικό στο είδος!
KYMCO AK 550 PREMIUM MY2023 14

Full ηλεκτρονικό και το πρώτο στον κόσμο με Cornering ABS​

Mια αδρανειακή μονάδα μέτρησης ΙΜU (Inertia Measurement Unit) συνεργάζεται με το εξελιγμένο σύστημα πέδησης AIBS Advanced και μεταξύ άλλων ενσωματώνει τη λειτουργία Cornering ABS, κάτι που αποτελεί παγκόσμια πρωτιά στον κόσμο των scooter! Στο εσωτερικό της βρίσκονται επιταχυνσιόμετρα και γυροσκόπια που καταγράφουν όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στο όχημα (κλίσεις, επιταχύνσεις, φρεναρίσματα κλπ) σε 6 άξονες. Όλα τα δεδομένα περνάνε μέσα από έναν επεξεργαστή, ο οποίος στη συνέχεια δίνει τις ανάλογες εντολές στα συστήματα ασφαλείας και προσαρμόζει τη διαχείριση της ισχύος. Η όλη τεχνολογία προέρχεται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων και το αποτέλεσμα στην όλη ασφάλεια οχήματος και αναβατών είναι απόλυτα ευεργετικό.
KYMCO AK 550 PREMIUM MY2023 3

Το γκάζι είναι πλέον ηλεκτρονικό και αυτό σημαίνει τη δυνατότητα εφαρμογής πολλών νέων τεχνολογιών. Όπως το σύστημα ελέγχου ETS (Electronic Throttle System), γνωστό και ως Ride by Wire, που προσφέρει δύο διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Riding Modes) και που παράλληλα φροντίζει για τη διαχείριση του νέου συστήματος ελέγχου πρόσφυσης TCS, μια σημαντική τεχνική καινοτομία που βελτιώνει δραματικά την οδηγική ασφάλεια. Το Traction Control κάνει το ντεμπούτο του στο AK 550 Premium μαζί με το Cruise control, ένα πραγματικό εργαλείο για τον ταξιδιώτη, καθώς του επιτρέπει να διατηρεί σταθερή ταχύτητα μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Νέα σχεδίαση, μεγαλύτερη άνεση και οικονομία​

Η σχεδίαση έχει αλλάξει ολοκληρωτικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις πλέον “λείες” επιφάνειες και με βασικό στόχο την επίτευξη καλύτερου αεροδυναμικού συντελεστή. Σε συνδυασμό με μια νέα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα (+-85mm), αυτό μεταφράζεται σε μειωμένη αεροδυναμική αντίσταση και τα οφέλη εντοπίζονται τόσο στην καλύτερη προστασία του αναβάτη όσο και στη σημαντική μείωση του θορύβου στις υψηλές ταχύτητες. Ευνόητο είναι πως αυτό επιφέρει ευεργετικό αποτέλεσμα και στην κατανάλωση καυσίμου, κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του AK 550 Premium.
KYMCO AK 550 PREMIUM MY2023 2

Σταθερή αξία​

Η εξαιρετική τεχνική βάση του AK 550 χαρακτηρίζει και τη νέα έκδοση Premium. Ο οριζόντιας διάταξης δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας E5 των 550cc (2ΕΕΚ - 8V) αποδίδει 51Hp και προσφέρει στο mega scooter τελική ταχύτητα που ξεπερνά με άνεση τα 160Km/h. Η τελική μετάδοση έχει αποκτήσει έναν νέο ιμάντα (Belt-drive), ο οποίος πέρα από μεγαλύτερη αντοχή εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου, μειωμένο θόρυβο λειτουργίας και χαμηλότερες απαιτήσεις στη συντήρηση.
KYMCO AK 550 PREMIUM MY2023 11

Σημασία στη λεπτομέρεια​

Ο πίνακας των οργάνων έχει ανανεωθεί με γνώμονα την ευκολότερη ανάγνωση κάτω από κάθε συνθήκη. Εξακολουθεί να αποτελείται από 3 ψηφιακές οθόνες, πλην όμως με αυξημένη φωτεινότητα και υψηλότερη ευκρίνεια. Τα δεδομένα είναι καλά ταξινομημένα και το περίγραμμα αλλάζει χρώμα ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης, ενώ η κυκλική κεντρική οθόνη εξακολουθεί να φιλοξενεί το εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας Kymco Noodoe, το οποίο επιτρέπει τη σύνδεση με smartphone και πλοήγηση Turn by Turn! Η εκκίνηση γίνεται με έξυπνο κλειδί δεύτερης γενιάς και μέσα από ένα πρακτικό μπουτόν ανάφλεξης "click and go", το οποίο αφενός ξεκλειδώνει αυτόματα το τιμόνι και αφετέρου θέτει σε ετοιμότητα όλες τις λειτουργίες του ΑΚ Premium. Όλοι οι διακόπτες του τιμονιού έχουν επανασχεδιαστεί και προσεγγίζονται χωρίς να χρειαστεί ο αναβάτης να σηκώσει κάποιο χέρι. Ιδιαίτερα χρηστική αποδεικνύεται η δυνατότητα που δίνεται στον αναβάτη να ελέγχει βασικές λειτουργίες μέσα από ξεχωριστά κουμπιά, τοποθετημένα σε “στυλ πιάνου” κάτω από τον κεντρικό πίνακα οργάνων. Τέλος, τα ανήκοντα στο βασικό εξοπλισμό θερμαινόμενα γκριπ είναι αυτά που φροντίζουν να κάνουν πιο άνετες τις διαδρομές σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Σύντομα στην Ελλάδα​

Η νέα ναυαρχίδα της Kymco θα διατίθεται σε τρεις χρωματισμούς (Aviation Blue, Golden Grey, Space Black) και η άφιξή της στην Ελλάδα αναμένεται μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2023.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.330
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Δοκιμή Motron Ventura 125 2022: Υιοθετήστε μια νέα αστική συνήθεια​

Με 2.399 ευρώ​


Ελαφρύ, εύχρηστο, κομψό. Αν έπρεπε να περιγράψουμε με λίγα λόγια το Motron Ventura 125, αυτές οι τρεις λέξεις θα ήταν αρκετές

Ο νέος κατασκευαστής, μέλος του αυστριακού KSR, μας συστήθηκε στις αρχές του 2021 με 10 μοντέλα. «Get out there» (Βγες εκεί έξω). Αυτό είναι το μότο που συνοδεύει τη Motron στα πρώτα χρόνια ζωής της και η επιλογή της να καθιερωθεί με απλά, χρηστικά, προσιτά μοντέλα προσανατολισμένα στην εύκολη καθημερινή μετακίνηση κρίνεται απολύτως λογική. Όπως τόνισαν οι ιδιοκτήτες του KSR Group Michael and Christian Kirschenhofer κατά την παρουσίαση του νέου brand name, «το λανσάρισμα της νέας μάρκας Motron είναι προσαρμοσμένο στον παλμό της εποχής. Ειδικά σε περιόδους όπως η παρούσα που οι άνθρωποι λαχταρούν την ισορροπία στην καθημερινότητά τους εν μέσω πανδημίας. Απευθυνόμαστε σε εκείνους που μπορούν να βρουν στη Motron ένα brand για να ξεκινήσουν ένα νέο χόμπι, ένα νέο πάθος. Το μότο της εταιρείας μας είναι 'Get out There' και υπογραμμίζει την προσέγγισή μας για να καταπολεμήσουμε τις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε: βγείτε έξω και διασκεδάστε με μια Motron».
Motron Ventura 125 2022 2wo 16

Το Ventura είναι το πρώτο scooter με μεγάλους τροχούς της Motron . Ένα απολύτως ισορροπημένο χρηστικό δίκυκλο που μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες ενός κοινού κάθε ηλικίας που αναζητά ένα καλοφτιαγμένο όχημα για την αστική του μετακίνηση. Εύχρηστο στην καθημερινότητα, ευέλικτο, εύκολο ακόμα και στο παρκάρισμα, με προσιτή τιμή (2.399 ευρώ).
Η Motron «ήρθε αντιμέτωπη» με δίκυκλα ευρείας χρήσης που γίνονται όλο και πιο περίπλοκα στη διαχείριση. Η συνταγή της είναι… τίποτα περιττό, πολλή ουσία. Στο Ventura διακρίναμε πρακτικές λύσεις που κάνουν τη διαφορά στη διαδρομή σπίτι-γραφείο. Από το επίπεδο πάτωμα, το κλασσικό άγκιστρο, στο οποίο οι τσάντες τοποθετούνται μπροστά από τα πόδια, το χώρο κάτω από τη σέλα που φιλοξενεί ένα jet κράνος, μέχρι θύρα φόρτισης USB και αντικλεπτικό διακόπτη όλα βρίσκονται στη διάθεση του αναβάτη.
Motron Ventura 125 2022 2wo 13

Τα πλαστικά μέρη δίνουν μια ξεχωριστή νότα στο Ventura, που χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες καταφέρνει να τραβάει τα βλέμματα. Προσέξτε τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων LED τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος. Το χρώμα της σέλας που προσθέτει premium εμφάνιση στην γκρι έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας, το ψηφιακό πάνελ οργάνων, τη σχάρα με τις ενσωματωμένες χειρολαβές συνεπιβάτη.
Motron Ventura 125 2022 2wo 4

Σε πόλεις, όπου η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι σχεδόν κανόνας, ένα scooter όπως το Ventura αποδεικνύεται, σήμερα περισσότερο από ποτέ, ως η επικρατέστερη λύση για τη διήθηση ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Αν όμως, κοιτάζοντάς το στις φωτογραφίες, πιστεύετε ότι οι συμπαγείς διαστάσεις του υποδηλώνουν μια «μαζεμένη» σε διαστάσεις σέλα, είστε... εκτός πραγματικότητας. Η Motron έχει μελετήσει σωστά τη θέση οδήγησης που αφήνει αρκετό χώρο στον αναβάτη. Ακόμη κι αν είναι πάνω από 1,80, τα γόνατά του δεν φτάνουν στην ποδιά. Αλλά και με δύο επιβαίνοντες, το Ventura αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη. Ο χώρος για τον συνεπιβάτη είναι κάτι παραπάνω από επαρκής, τα μαρσπιέ εύκολα προσβάσιμα και οι χειρολαβές, ενσωματωμένες στη σχάρα αποσκευών, καθιστούν εύκολη τη στήριξη χωρίς να τοποθετούν τα χέρια σε αφύσικες θέσεις. Επιπλέον, οι αναρτήσεις, ακόμη και με δύο άτομα, λειτουργούν καλά απορροφώντας τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς να μειώνεται η άνεση ακόμα και ύστερα από πολύωρη οδήγηση στην κίνηση.
Motron Ventura 125 2022 2wo 3

Μέσα στους δρόμους της πόλης​

Η οδική συμπεριφορά και η ευστάθεια κρίνονται εξαιρετικές κυρίως λόγω των τροχών 16 ιντσών. Το Ventura αλλάζει κατεύθυνση πολύ εύκολα, χάρη στο ακριβές πιρούνι που δεν θα «αναστατωθεί» ούτε αν οδηγείτε επιθετικά. Ανάλογη συμπεριφορά έχουν ελάχιστα scooter μικρού κυβισμού, τα οποία ταυτόχρονα αποδεικνύονται πολύ σταθερά ακόμα και στην τελική τους ταχύτητα, με λίγα περισσότερα από 100 χλμ./ώρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Τα φρένα διαθέτουν άμεση απόκριση, όντας σωστά ρυθμισμένα, ιδιαίτερα το μπροστινό δισκόφρενο έχει πολύ καλή αίσθηση. Επίσης, το να γνωρίζετε ότι έχετε CBS (συνδυασμένο σύστημα φρένων) αποδεικνύεται καθοριστικό στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης. Και αν η ευκινησία είναι το μεγάλο πλεονέκτημα, δεν είναι το μόνο του Ventura.
Motron Ventura 125 2022 2wo 6

Ένας τετράχρονος, αερόψυκτος κινητήρας με ένα σωστά ρυθμισμένο σύστημα μετάδοσης, μπορεί να μην κάνουν τη διαφορά, παρέχουν ωστόσο όλα όσα χρειάζεται κάποιος προκειμένου να μετακινείται οικονομικά κάθε μέρα. Είναι γρήγορο κατά την εκκίνηση, αλλά και κατά την επιτάχυνση στις μεσαίες στροφές «τραβάει» δυνατά. Οι κραδασμοί πρακτικά απουσιάζουν και σε συνδυασμό με την πολύ χαμηλή κατανάλωση- 2,8 λίτρα στα 100 χλμ. ακόμα και τέρμα γκάζι- θα επισκεφτείς το βενζινάδικο έπειτα από πολλές ημέρες.
Motron Ventura 125 2022 2wo 5

Και όταν έρθει η ώρα του ανεφοδιασμού, η Motron υιοθέτησε μια «έξυπνη» λεπτομέρεια. Η τάπα του ρεζερβουάρ που βρίσκεται κάτω από τη σέλα περιβάλλεται από ένα ψηλό περίγραμμα, το οποίο κρατά τον υπόλοιπο χώρο καθαρό σε περίπτωση υπερχείλισης.
Το να είναι ορατό ένα όχημα θεωρείται πολύ σημαντικό, ειδικά το βράδυ. Τα φώτα θέσης στην ποδιά, σε συνδυασμό με τον ισχυρό προβολέα στο τιμόνι, καθιστούν το Ventura ορατό στους πεζούς και τους οδηγούς αυτοκινήτων.
Motron Ventura 125 2022 2wo 7

Το Ventura τηρεί όλες τις υποσχέσεις του. Είναι «σωστό και τίμιο» και αντεπεξέρχεται εύκολα στα καθήκοντά του, τραβώντας παράλληλα τα βλέμματα. Ανήκει στα scooter που επιβεβαιώνουν καθημερινά το λόγο ύπαρξής τους, μεταφέροντάς σας με συνέπεια όπου του ζητηθεί.

MOTRON VENTURA 125 2022KSR HELLAS
ΤΙΜΗ (€):2.399 (ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2022)
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ,
ΑΕΡΟΨΥΚΤΟΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc)125
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm)Δ.Α.
ΣΥΜΠΙΕΣΗΔ.Α.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜΙΖΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (ps/rpm)9,8/8.000
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (nm/rpm)0,9/6.500
ΒΑΡΟΣ (kg)120 (ΜΕ ΥΓΡΑ)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm)810
ΜΗΚΟΣ (mm)1.980
ΠΛΑΤΟΣ (mm)685
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm)Δ.Α.
ΙΧΝΟΣ(mm)Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o)Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ:CST 110/70-16
ΠΙΣΩ:CST 110/70-16
ΠΛΑΙΣΙΟ:ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
ΨΑΛΙΔΙ:
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 260 mm
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟ 240 & CBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ7.0 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ (lt/100km/h)2,8 ΛΙΤΡΑ

Πηγη https://2wo.gr
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.282
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Καλοτάξιδο κι αγρατζουνιστο Γιώργο
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.354
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Top Bottom