ΠΕΡΙ SCOOTER

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.077
Ηλικία
43
Όνομα
Alex
Κατανάλωση στο ταξίδι 3.8 λίτρα/100 χλμ με 28 άλογα. Το δικό μου με 44 άλογα έχει μεικτή κατανάλωση 3.1 (με προσεκτικό γκάζι). Η "πρακτικοτητα" χωρίς ταχύτητες κοστίζει ακριβά σε κατανάλωση. Και καλά αυτό το χουν όλα τα σκούτερ, καίνε σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες, αυτό είναι τοις πάσοι γνωστο. 280 mm μόνο δίσκο σε 185 κιλά?

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
6.364
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κατανάλωση στο ταξίδι 3.8 λίτρα/100 χλμ με 28 άλογα. Το δικό μου με 44 άλογα έχει μεικτή κατανάλωση 3.1 (με προσεκτικό γκάζι). Η "πρακτικοτητα" χωρίς ταχύτητες κοστίζει ακριβά σε κατανάλωση. Και καλά αυτό το χουν όλα τα σκούτερ, καίνε σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες, αυτό είναι τοις πάσοι γνωστο. 280 mm μόνο δίσκο σε 185 κιλά?

Συνολικα και τα δυο δισκοφρενα στα μεσαια σκουτερ εχουν δραστικο ρολο φρεναρισματος λογω εδρασεως και βαρους του κινητηρα στο ψαλιδι (οπισθοβαρα εκ κατασκευης) ο πισω τροχος "παταει" και την "ακουει" πολυ καλα σε φρεναρισμα πανικου , αντιθετα με την μοτοσυκλετα που γινεται εμπροσθοβαρης στο φρεναρισμα οποτε το πισω δισκοφρενο ειναι κυριως .... διακοσμητικο (για να μην παρασυρει και σε επικινδυνα σουρσιματα τον ακινητοποιημενο πισω τροχο ή και την ασκοπη λειτουργια του ΑΒS ).

Καταναλωση Sh350 c.c. (29 hp) 4,3 λιτρα/100 χλμ , με μ.ω.τ 110-120 km/h με ηπιο καιρο ..... δικαβαλος και 5 βαλιτσος ..... topcase 50 ltr , σαμαρια 32 ltr/each , χωρος κατω απο την σελα γεματος , σακβουαγιαζ στην ποδιά.
Αν τωρα αφαιρεσουμε τα 2 σαμαρια ταξιδιου οι υπολοιποι αποθηκευτικοι χωροι παραμενουν σε ετοιμοτητα.
Καθημερινη ευκολια συνεχους χρησεως ειδικα μεσα στον αστικο κυκλο ..... χειμωνα .... καλοκαιρι , εξαλλου γι΄αυτο και εχουν επικρατησει.
Καλα σε εκκινηση απο φαναρι , ξεφορτωτο, ξεχναμε την συγκριση ειδικα με ... μονοκυλινδρες μηχανουλες .... καρατσεκαρισμενο .....!abcdefghgk

Το μοναδικο μειονεκτηματα τους η πισω αναρτηση οπου λογω μη αναρτωμενου βαρους (του μοτερ) δεν μπορει να αποσβεσει σωστα .
Τωρα αν μετα απο ολα αυτα για καποιον το μισο λιτρο παραπανω στα 100 km ειναι δυνατοτερο πλεονεκτημα τοτε ... Jincheng .....! ooops

jincheng.jpg
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.011
Ηλικία
62
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Πίσω ανάρτηση,η αχίλλειος πτέρνα των σκούτερ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.562
Ηλικία
51
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συνολικα και τα δυο δισκοφρενα στα μεσαια σκουτερ εχουν δραστικο ρολο φρεναρισματος λογω εδρασεως και βαρους του κινητηρα στο ψαλιδι (οπισθοβαρα εκ κατασκευης) ο πισω τροχος "παταει" και την "ακουει" πολυ καλα σε φρεναρισμα πανικου , αντιθετα με την μοτοσυκλετα που γινεται εμπροσθοβαρης στο φρεναρισμα οποτε το πισω δισκοφρενο ειναι κυριως .... διακοσμητικο (για να μην παρασυρει και σε επικινδυνα σουρσιματα τον ακινητοποιημενο πισω τροχο ή και την ασκοπη λειτουργια του ΑΒS ).

Καταναλωση Sh350 c.c. (29 hp) 4,3 λιτρα/100 χλμ , με μ.ω.τ 110-120 km/h με ηπιο καιρο ..... δικαβαλος και 5 βαλιτσος ..... topcase 50 ltr , σαμαρια 32 ltr/each , χωρος κατω απο την σελα γεματος , σακβουαγιαζ στην ποδιά.
Αν τωρα αφαιρεσουμε τα 2 σαμαρια ταξιδιου οι υπολοιποι αποθηκευτικοι χωροι παραμενουν σε ετοιμοτητα.
Καθημερινη ευκολια συνεχους χρησεως ειδικα μεσα στον αστικο κυκλο ..... χειμωνα .... καλοκαιρι , εξαλλου γι΄αυτο και εχουν επικρατησει.
Καλα σε εκκινηση απο φαναρι , ξεφορτωτο, ξεχναμε την συγκριση ειδικα με ... μονοκυλινδρες μηχανουλες .... καρατσεκαρισμενο .....!abcdefghgk

Το μοναδικο μειονεκτηματα τους η πισω αναρτηση οπου λογω μη αναρτωμενου βαρους (του μοτερ) δεν μπορει να αποσβεσει σωστα .
Τωρα αν μετα απο ολα αυτα για καποιον το μισο λιτρο παραπανω στα 100 km ειναι δυνατοτερο πλεονεκτημα τοτε ... Jincheng .....! ooops

View attachment 43926
Ασε μας βρε στελιο...οδηγησα το sh350 του νοτη....Οκ ..παει μονο του ..γκαζωνει φρεναρει...εγω δεν καταλαβα να βαραει η πισω αναρτηση παντως..και κατα καποιο τροπο εφευγαν οι νομοι της βαρυτητας οσο ημουν καβαλα.....
Σαν εξομοιωτης
Ενω καβαλας, ειναι σαν μην καβαλας....!!!!
Πρωτη φορα ενιωσα ετσι μπερδεμενος!
Χιλιες φορες ενα Καζερ!!
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
17.311
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

150αρια scooter με κατανάλωση κάτω από 3 λίτρα​

150cc_fuel_saving.jpg

Με μεγάλο πλεονέκτημα την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου που εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία και αραιά διαστήματα επίσκεψης στο βενζινάδικο, τα Honda SH 150, Piaggio Medley S 150, Sym DGR 160 και Yamaha NMAX 155, καταφέρνουν να ανταποκριθούν επάξια στις καθημερινές δοκιμασίες.

Παρά το μικρό κυβισμό τους, τα Honda SH 150, Piaggio Medley S 150, Sym DGR 160 και Yamaha NMAX 155, καταφέρνουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αντεπεξέλθουν σε κάθε είδους απαίτηση των αναβατών τους. Μάλιστα, το κάνουν με το δικό τους ξεχωριστό τρόπο το καθένα, αποζημιώνοντας και με το παραπάνω όταν έρχεται η ώρα να μπει το χέρι στην τσέπη.

Τεχνικά χαρακτηριστικάHonda SH 150Piaggio Medley S 150Sym DRG 160Yamaha NMAX 155
Ισχύς (ίπποι)16,216,81515,1
Ροπή (kg-m)1,441,531,571,4
Ύψος σέλας (χιλιοστά)800800800765
Βάρος (κιλά)134136 (στεγνό)132131
Κατανάλωση (λ./100χλμ.)22,62,73
Ρεζερβουάρ (λίτρα)7777
Τιμή (ευρώ)4100375033953770

Καίνε κάτω από 3 λίτρα
Παρκάρουν παντού και χωράνε όλα σου τα πράγματα
Ευέλικτα σαν χέλια, δε μασάνε με δικάβαλο
Ποιος κυβισμός είναι ο καταλληλότερος για την πόλη;

Honda SH 150i​

Piaggio Medley S 150​

Sym DRG 160​

Yamaha NMAX 155​



Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
17.311
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Daytona Revo 50 - Εύχρηστο και πρακτικό​

61e63fc1ad8f976ed82265dedeea8579_XL.jpg

Το νέο REVO 50 είναι η φρέσκια πρόταση της DAYTONA MOTORS για όσους αναζητούν την πρακτικότητα και την ευκολία, μέσα σε ένα πραγματικά οικονομικό πακέτο.
Παρά το μικρό του μέγεθος, το REVO 50 ξεχωρίζει για τον προσεγμένο σχεδιασμό του και το στιλ που αποπνέει, χωρίς να γίνεται καμία "έκπτωση" και στην ποιότητα. Οι δίδυμοι LED προβολείς ακολουθούν τις επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές της ποδιάς, προσδίδοντας μια επιθετική άποψη στο μικρό scooter. Αντίστοιχα και το πίσω φωτιστικό σώμα αποτελείται από συστοιχίες LED, που αποτελούν με την σειρά τους την οπτική συνέχεια της ουράς του REVO 50, κάνοντάς το να ξεχωρίζει. Η προσοχή που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια τονίζεται και από τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ενσωματώνονται στα πλαστικά του, προκειμένου να διατηρηθεί αδιατάρακτος ο σχεδιασμός του REVO 50.

REVO 50 COVER 04
Ο αερόψυκτος, μονοκύλινδρος, διβάλβιδος κινητήρας του, επιτυγχάνει εντυπωσιακά νούμερα κατανάλωσης, της τάξης των 2 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα, που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 5 λίτρων, μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα σε αυτονομία. Για την εκκίνησή του διαθέτει μίζα αλλά και μανιβέλα, διασφαλίζοντας ότι ακόμη και σε περίπτωση που αδειάσει η μπαταρία του, ο αναβάτης του θα μπορεί να κινηθεί και να φτάσει στον προορισμό του.

Ανάμεσα στις χρηστικές αρετές του REVO 50 συγκαταλέγεται η στιβαρή σχάρα του, πάνω στην οποία μπορούν να φορτωθούν μεγάλα αντικείμενα, ο ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος πίσω από την ποδιά, ο αναδιπλούμενος γάντζος για τη μεταφορά αποσκευών και το ευρύχωρο, επίπεδο, πάτωμα.
Meter Revo50x
Ο σχεδιασμός των οργάνων ακολουθεί τη λιτή και χρηστική φιλοσοφία του REVO 50, με αναλογικές ενδείξεις και ενδεικτικές λυχνίες, με τις απαραίτητες για τον αναβάτη πληροφορίες. Η κλειδαριά και ο κεντρικός διακόπτης διαθέτουν μαγνητικό κάλυμμα ασφαλείας, ως μια επιπλέον προστασία κατά της κλοπής.

Το "πακέτο" των φρένων αποτελείται από ένα δίσκο 190mm και δαγκάνα δύο εμβόλων μπροστά και πίσω από ένα ταμπούρο 110mm, προσφέροντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο ασφάλειας στον αναβάτη του REVO 50.
Led Revo50x
Η τιμή του REVO 50, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί και χωρίς δίπλωμα μοτοποδηλάτου*, έχει καθοριστεί στα 1.595€ και διατίθεται από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

- Δείτε τις προϋποθέσεις για οδήγηση χωρίς δίπλωμα μοτοποδηλάτου: https://www.gorgolis.gr/isodynamia-diplomaton-proypotheseis/.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΤετράχρονος
Αερόψυκτος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ:1 / 2
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ39.0mm Χ 41.5mm
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑEFI
ΕΚΚΙΝΗΣΗΜίζα-Μανιβέλα
ΡΟΠΗ3Nm / 6000 rpm
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ5 L
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.0 L / 100 km
(WMTC3)
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ1860 x 660 x 1130
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ1270mm
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)85kg
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣΔίσκος 190mm
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩΤαμπούρο 110mm
ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ – ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Τηλεσκοπικό Πιρούνι
31mm – 75mm
ΟΠ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Ένα αμορτισέρ
50mm
ΕΜΠΡ. ΕΛΑΣΤΙΚΟ90/90-12
ΟΠ. ΕΛΑΣΤΙΚΟ90/90-10

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
17.311
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

To Italjet Dragster είναι μια κατηγορία μόνο του​

Μοναδικό στο είδος του​

Είναι ένα από τα λίγα σκούτερ που κερδίζουν τον σεβασμό των μοτοσικλετιστών, αλλά και των παιδιών. Και γι' αυτό, μετά από 25 χρόνια, δεν υπάρχει κανείς που να μην το θυμάται

Μετά από μια μακρά περίοδο παύσης εργασιών, η Italjet επιστρέφει για να καταπλήξει , όπως μας είχε συνηθίσει κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας της (η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1960, έκλεισε το 2003 και «επέστρεψε» το 2018). Η ιταλική εταιρεία, επενδύει στο θρυλικό όνομα Dragster, το πιο ριζοσπαστικό scooter που έχει παραχθεί ποτέ.

Italjet Dragster 1995 1


Είναι scooter, αλλά δεν έχει κανένα κοινό στοιχείο με τα χαρακτηριστικά commuter των υπολοίπων. Τόσο η εμφάνιση, όσο και οι τεχνολογικές λύσεις, «σπάνε το πρωτόκολλο», αναδεικνύοντας ένα μοναδικό δίκυκλο που εύκολα θα κρατήσει μια μόνιμη θέση σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης

Το Dragster δεν πρέπει να κριθεί ως scooter, διότι σίγουρα υπολείπεται στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Πρέπει να το δούμε ως μια custom κατασκευή, ανάλογη με αυτές που παρουσιάζονται από μεγάλους βελτιωτικούς οίκους και κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Μπροστά του, το πιο σπορ scooter, δείχνει σχέδιο περασμένης δεκαετίας. Το «μούτρﻨτου μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός superbike 200 ίππων. Το κόκκινο χωροδικτύωμα από χρωμο-μολυβδαινιούχο ατσάλι και αλουμινένιες πλάκες, «δένει» με την εμφάνιση τύπου streetfighter. Η μπροστινή ανάρτηση είναι η πατενταρισμένη από την Italjet, I.S.S (Independent Steering System), με έναν μονόμπρατσο βραχίονα που συνδυάζεται με αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του scooter. Αν αυτό που σας περιγράφουμε και βλέπετε στις φωτογραφίες δεν μοιάζει με custom κατασκευή, τότε …

Dragster 2022 12


Ακόμη και οι αλουμινένιες χούφτες, που ενσωματώνουν τα μικρά φλας, η έδραση του πίσω αμορτισέρ, τα LED φωτιστικά στα δύο άκρα του scooter, η τιμονόπλακα, οι ζάντες και το μίνιμαλ πάνελ οργάνων είναι πρωτότυπου σχεδιασμού.

Το μοναδικό «νορμάλ» κομμάτι του παζλ είναι η εξάτμιση και φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση.

Το νέο Dragster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τετράχρονους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους τετραβάλβιδους κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση είναι 13 hp και στη δεύτερη 18 hp.

Dragster 2022 13


Και στις δύο περιπτώσεις το βάρος χωρίς τα υγρά είναι στα 133 κιλά με υγρά.

Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Tα φρένα διαθέτουν ABS και προέρχονται από την Brembo. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 175 χλστ. και ο πίσω 240 χλστ.

Δείτε εδώ τις τιμές του Italjet Dragster

Πηγη https://2wo.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.077
Ηλικία
43
Όνομα
Alex

To Italjet Dragster είναι μια κατηγορία μόνο του​

Μοναδικό στο είδος του​

Είναι ένα από τα λίγα σκούτερ που κερδίζουν τον σεβασμό των μοτοσικλετιστών, αλλά και των παιδιών. Και γι' αυτό, μετά από 25 χρόνια, δεν υπάρχει κανείς που να μην το θυμάται

Μετά από μια μακρά περίοδο παύσης εργασιών, η Italjet επιστρέφει για να καταπλήξει , όπως μας είχε συνηθίσει κατά τη διάρκεια της μακράς ιστορίας της (η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1960, έκλεισε το 2003 και «επέστρεψε» το 2018). Η ιταλική εταιρεία, επενδύει στο θρυλικό όνομα Dragster, το πιο ριζοσπαστικό scooter που έχει παραχθεί ποτέ.

Italjet Dragster 1995 1


Είναι scooter, αλλά δεν έχει κανένα κοινό στοιχείο με τα χαρακτηριστικά commuter των υπολοίπων. Τόσο η εμφάνιση, όσο και οι τεχνολογικές λύσεις, «σπάνε το πρωτόκολλο», αναδεικνύοντας ένα μοναδικό δίκυκλο που εύκολα θα κρατήσει μια μόνιμη θέση σε μια έκθεση μοντέρνας τέχνης

Το Dragster δεν πρέπει να κριθεί ως scooter, διότι σίγουρα υπολείπεται στους τομείς της άνεσης και της εργονομίας. Πρέπει να το δούμε ως μια custom κατασκευή, ανάλογη με αυτές που παρουσιάζονται από μεγάλους βελτιωτικούς οίκους και κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Μπροστά του, το πιο σπορ scooter, δείχνει σχέδιο περασμένης δεκαετίας. Το «μούτρﻨτου μπορεί να συγκριθεί με αυτό ενός superbike 200 ίππων. Το κόκκινο χωροδικτύωμα από χρωμο-μολυβδαινιούχο ατσάλι και αλουμινένιες πλάκες, «δένει» με την εμφάνιση τύπου streetfighter. Η μπροστινή ανάρτηση είναι η πατενταρισμένη από την Italjet, I.S.S (Independent Steering System), με έναν μονόμπρατσο βραχίονα που συνδυάζεται με αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του scooter. Αν αυτό που σας περιγράφουμε και βλέπετε στις φωτογραφίες δεν μοιάζει με custom κατασκευή, τότε …

Dragster 2022 12


Ακόμη και οι αλουμινένιες χούφτες, που ενσωματώνουν τα μικρά φλας, η έδραση του πίσω αμορτισέρ, τα LED φωτιστικά στα δύο άκρα του scooter, η τιμονόπλακα, οι ζάντες και το μίνιμαλ πάνελ οργάνων είναι πρωτότυπου σχεδιασμού.

Το μοναδικό «νορμάλ» κομμάτι του παζλ είναι η εξάτμιση και φυσικά ο κινητήρας και η μετάδοση.

Το νέο Dragster διατίθεται σε δύο εκδόσεις με τετράχρονους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους τετραβάλβιδους κινητήρες 125 κ. εκ. και 200 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5. Στην πρώτη περίπτωση η απόδοση είναι 13 hp και στη δεύτερη 18 hp.

Dragster 2022 13


Και στις δύο περιπτώσεις το βάρος χωρίς τα υγρά είναι στα 133 κιλά με υγρά.

Οι τροχοί είναι 12 ιντσών μπροστά και 13 πίσω. Tα φρένα διαθέτουν ABS και προέρχονται από την Brembo. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 175 χλστ. και ο πίσω 240 χλστ.

Δείτε εδώ τις τιμές του Italjet Dragster

Πηγη https://2wo.gr
Μόνο design, κατά τα άλλα άλλο ένα αδιάφορο κουβαδακι-δικυκλο

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.011
Ηλικία
62
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εμεις οι παλαιουρες το ειχαμε προλαβει 200αρι διχρονο δικυλινδρο.Πυρηνικη βομβα για την εποχη του.Τωρα εχει μεινει η σχεδον ιδια εμφανιση,χωρις εξωτερικα πλαστικα,σιγουρα θελει γκαραζ αλλιως το ψυρισμα ειδικα στα ηλεκτρονικα θα παει συννεφο.
 
Top Bottom