ΠΕΡΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΩΝ

zissimo

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
66
Περιοχή
Πάτρα
Μοτοσυκλέτα
BMW R 100 GS Paris Dakar ,BMW R 1150 R
Όνομα
Ζήσιμος
Περιοχή
Πατρα
Έβλεπα πριν λίγο ένα βιντεάκι στο οποίο ανέφερε μια ενδιαφέρουσα - αν και ολίγον μακάβρια - στατιστική:

Οι θάνατοι στο δρόμο με δίτροχα, είναι περισσότεροι για μεσήλικες παρά για νεολαίους ........ cdefghigi cdefghigi

Άλλη μια στατιστική που υποδεικνύει ότι κάτι έχει αλλάξει πολύ έντονα σε σχέση με τη νεολαία της εποχής μου !
(πριν καμιά δεκαριά χρόνια δηλαδής Tooth).
Το λαμβάνει ο καθείς από τη δική του σκοπιά αυτό, σε κάθε περίπτωση όμως με εντυπωσίασε.

Για υπερήλικες λέει κάτι ? abcdefghgk
 

caesarsk

well know member
Δημοσιεύσεις
2.729
Ηλικία
50
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Σοφιανος
Συνεχίζουμε και καβαλάμε γιατί έχουμε κάλο στον έγκεφαλο και για τους παρακάτω λόγους

1. Ποιος δεν θυμαται τον εαυτο του στο 2:33 μέχρι το 4:05; Οσοι θυμούνται κατέληξαν με κάποια δίκυκλα αμφιβολου ποιοτητας αναμεσα στα πόδια τους να συνεχίζουν τα ίδια.

2. Γιατί κάποιοι μεγαλώσαμε βλέποντας σε βιντεοκασέτες τον Evil Kenevil και ονειρευόμασταν να πετούσαμε δίπλα του

3. Γιάτι κάποιοι με κάποιο θεϊκο χερί που μας οδηγεί στην αυτοκαταστροφή γνωριστηκαμε με τον Brian Deegan και είπαμε να δοκιμάσουμε αν μπορούμε να σπάσουμε όλους τους νόμους της φυσικής και κουβαλάμε πάνω μας ακόμη το tattoo για να θυμόμαστε τον Jeremy Lusk

και για πολλούς ακόμη λόγους που δεν είναι κατανοητοί ακόμη από την ψυχιατρική. Οι επιστημονικές έρευνες συνεχίζονται για να βρουν θεραπεία για εμάς.
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.477
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τελικά ο φόβος φυλάει τον αναβάτη ή συμβαίνει το αντίθετο;​


moto_fovos.jpg

Ο φόβος «φυλάει τα έρμα», λέει το παλιό ελληνικό ρητό και η απορία ίσως έρχεται εύλογη: Ισχύει κάτι τέτοιο για τους μοτοσικλετιστές;

Κάποιοι λένε ότι ο φόβος είναι ο χειρότερος σύμβουλος στην οδήγηση μοτοσικλέτας, κάποιοι άλλοι ακριβώς το αντίθετο. Τι πραγματικά όμως συμβαίνει;

Το σίγουρο είναι ότι οι περισσότεροι από μας κάποια στιγμή έχουμε αισθανθεί τον φόβο μετά από έναν παράτολμο ή λανθασμένο χειρισμό, σε σημείο να πούμε ότι «φτηνά την γλιτώσαμε»! Κάποιοι άλλοι όμως δεν πρόλαβαν να νιώσουν την ανακούφιση μετά τον φόβο και έφυγαν από τη ζωή μετά από μια οδυνηρή σύγκρουση ή εκτροπή!

Το βέβαιο είναι ότι η επιθετική οδήγηση δεν είναι και τόσο ασφαλής, ούτε όμως και η συντηρητική «αμυντική» οδήγηση είναι, ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, αφού κάποιες φορές ειδικά σε ταξίδι το τράβηγμα του γκαζιού σε συνδυασμό με μια «επιθετική» κίνηση ίσως σώσει τη ζωή του μηχανόβιου, από το να οδηγεί «εγκλωβισμένος» ανάμεσα σε αυτοκίνητα που «παλεύουν» να βρούνε τον χώρο τους εν μέσω οδηγικών εγωισμών στο δρόμο, έρμαιο του όποιου λανθασμένου χειρισμού.

Από την άλλη όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση που επιτρέπει ταχύτητες 100 έως 120 χλμ, τότε η οδήγηση της μηχανής με σφήνες ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από εκείνη της ροής κυκλοφορίας αποτελεί μια αυτοκτονική τακτική!

Αυτοκτονική τακτική είναι όμως και η πολύ αργή κίνηση του μοτοσικλετιστή σε ταξίδι που αναγκάζει τους άλλους οδηγούς σε οριακές προσπεράσεις.

Φόβος ή θάρρος στην οδήγηση;

Ούτε το ένα ούτε το άλλο, αφού δεν οδηγούμε σε πίστες αλλά σε δημόσιους δρόμους. Η απάντηση είναι απλή και συνοψίζεται στη λέξη: Σύνεση, αλλά δεν είναι μόνο αυτό.

Ο φόβος είναι καλό να υπάρχει στην οδήγηση, χωρίς όμως να γίνεται υπερβολικός. Δεν είναι καλό να φέρνεις τη μηχανή στα όρια της ειδικά στα πλαγιάσματα, ούτε όμως είναι εξίσου καλό να την οδηγάς χωρίς να την πλαγιάζεις σχεδόν καθόλου!

Είναι καλό να φοβάσαι την άσφαλτο, ειδικά στη χώρα μας, όπως είναι καλό να φοβάσαι και να μην εμπιστεύεσαι τους άλλους οδηγούς.

Είναι καλό να μην έχεις εμπιστοσύνη ούτε στην προτεραιότητα που έχεις και να φοβάσαι ότι κάποιος θα την παραβιάσει επειδή οδηγάει αυτοκίνητο και νιώθει ασφαλής!

Όμως δεν είναι ένδειξη θάρρους οι σφήνες με μεγάλες ταχύτητες, η μη τήρηση αποστάσεων ή η σούζες ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με τους ψυχολόγους ο φόβος λειτουργεί ως μηχανισμός επιβίωσης και προστασίας. Αν δεν υπήρχε ο φόβος ο άνθρωπος δεν θα ήταν σε θέση να αντιληφθεί τους κινδύνους που τον απειλούν και να προστατεύσει τον εαυτό του και τους άλλους. Όμως ενώ ο φόβος είναι χρήσιμος η φοβία είναι δυσλειτουργική και παγιδεύει το άτομο χωρίς πραγματικά να τον προστατεύει.

Με απλά λόγια ο φόβος είναι χρήσιμος στην οδήγηση, όχι όμως η φοβία και πολύ περισσότερο η αποκοτιά που από κάποιους δυστυχώς μεταφράζεται λανθασμένα ως θάρρος!
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.477
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τελικά που λες να πας με την απελευθέρωση των μετακινήσεων; Πάρε …ιδέα!​


56649452_10157309797473675_2545063556500422656_n.jpg

Βασικά μπορείς να πάρεις τη μηχανή σου και να πας από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα η και στη Καλαμάτα ακόμα και ας έχει πανδημία και μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας από νομό σε νομό…. Κανένας δεν θα σε σταματήσει!
Αυτό τουλάχιστον έχει αποδείξει η μέχρι τώρα πρακτική καθώς είμαστε όλοι κουρασμένοι από τα μέτρα και εμείς οι πολίτες και οι αστυνομικοί!

Όμως η αλήθεια είναι ότι ακόμα και να θες να κάνεις αυτή την εκδρομή δεν θα την χαρείς. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι από μας μείναμε και τηρήσαμε τα μέτρα, όσο μπορούσαμε τουλάχιστον.
Η άλλη πικρή αλήθεια είναι ότι πολλοί κυρίως εκείνοι που δεν καβαλάνε μηχανές, δεν τα τήρησαν και εσύ αισθανόσουν κάπως, που δεν ξεπικάρεις ενώ και η δίκυκλη αγάπη σου «πονά» με την ακινησία ή την ελάχιστη κινητικότητα!
Και τώρα μπορείς έστω τα σαββατοκύριακα να κάνεις εκδρομούλες εντός του νομού σου.
Τι κάνεις; Φυσικά πας βόλτες, να ξεπικάρεις να ξεδώσει και το …μηχανάκι σου.
Το κάνεις παίρνοντας όλα τα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό, ειδικά εκεί που θα σταματήσεις και για την οδική σου ασφάλεια, εννοείται! Παίρνεις τους δρόμους τους μικρούς για στροφιλίκια και τους αυτοκινητόδρομους για …ξεκάπνισμα.
Τώρα αν σε βγάλει ο δρόμος στον …άλλο νομό, απλώς κάνεις τον αδιάφορο, επειδή δεν φταις εσύ αλλά …εκείνη, αυτή η …πονηρή μηχανή που καβαλάς και σε πάει… όπου θέλει!!!

Πηγη https://activeman.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.477
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι τύπος μοτοσικλετιστή ή μηχανόβιου είσαι;​


43285553_10156835191898675_8298927429297111040_n.jpg

Η μηχανή δείχνει τον χαρακτήρα σου και το δίτροχο εργαλείο το κάνει εύκολα, απ΄ ότι ένα αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι απλός! Η μηχανή δεν επηρεάζεται από άλλους αστάθμητους παράγοντες όπως συμβαίνει στα αυτοκίνητα, όπως για παράδειγμα όταν κάποιος υποχρεώνεται να αγοράσει, οικογενειακό! Στη μηχανή δεν έχει τέτοια, το δίτροχο εργαλείο εκφράζει τον άνθρωπο που το καβαλά!

Και είναι λογικό, αφού ένας αναβάτης στο 80% των χιλιομέτρων που θα διανύσει τον χρόνο θα είναι μόνος του, αυτός και το μηχανάκι του.
Ιδού λοιπόν οι τέσσερις πιο διαδεδομένες κατηγορίες μηχανόβιων:

Ο δήθεν…​

Κυκλοφορεί πάντα με καλογυαλισμένη μηχανή και κυρίως πιστιάρικη. Φροντίζει να σκουπίζει ακόμα και τα …ελάχιστα υπολείμματα σκόνης και δεν μιλάμε για τις λάσπες… Το ντύσιμο του πάντα τζίλικο και πάντα cazoual. Είναι γυμνασμένος ή fit και θέλει να το δείχνει και γι αυτό τον λόγο ο χειμώνας δεν του αρέσει.
Κάνει άσκοπες μπαντιές στα φανάρια και τρέχει άνευ λόγου. Όταν πάει ταξίδι αισθάνεται ότι τρέχει σε αγώνα MotoGP και προσπαθεί να πιάσει τον …καλύτερο χρόνο, ανεξαρτήτως κυκλοφορίας του δρόμου, ενώ έχει πάντα έτοιμη τη δικαιολογία ότι το …ξεκαπνίζει!!!
Δεν του αρέσει ο χειμώνας και συνήθως αποθηκεύει την …αγαπημένη του μέχρι να …ζεστάνει ο καιρός!!!

Ο ψευτοκουλτουριάρης​

Τον βλέπεις και νομίζεις ότι ξεπήδησε από κάποια αμερικάνικη ταινία της εποχής του 70, όπου ομάδες μηχανόβιων τσοπεράδων με Harley κυκλοφορούσαν στους δρόμους των ΗΠΑ προκαλώντας πολλά νομικής φύσεως προβλήματα και επειδή οι Harley είναι αρκετά σπάνιες στην Ελλάδα κυκλοφορεί με τα αντίγραφα άλλων εταιριών και τις εξατμίσεις να …ξεκουφαίνουν.
Το ντύσιμο του πάντα classic και στο μοτόρι πάντα κρεμασμένα τα σαμάρια ταξιδίου και ας είναι άδεια…

Ο συνειδητοποιημένος​

Είναι ο τύπος που προσέχει και αγαπά το …μηχανάκι του. Μπορεί να καβαλάει Fazer 1000, GSXR ή ακόμα και R1, αλλά το αποκαλεί «μηχανάκι». Το φροντίζει, αλλά δεν τρελαίνεται αν σκονιστεί ή λασπωθεί ενώ ο ίδιος ντύνεται πάντα casual και προσεγμένα αλλά δεν διστάζει να καβαλήσει και με κοστούμι, αν η περίσταση το απαιτεί.
Είναι τύπος γυμνασμένος ή fitness ή απλά προσέχει τον εαυτό του.
Χρησιμοποιεί το μηχανάκι στη δουλειά του, στη βόλτα, στα ταξίδια. Γενικά το αποχωρίζεται ελάχιστα και του αρέσουν όλες οι εποχές. Θεωρεί ασέβεια να το αποθηκεύσει για τον χειμώνα και δεν το κάνει ποτέ! Καβαλάει πάντα με όλους τους καιρούς και τις θερμοκρασίες και φυσικά και τον χειμώνα και σιχαίνεται το μποτιλιάρισμα.
Το γκαζώνει όποτε πρέπει εκτός αν τον προκαλέσει κάποιος της πρώτης κατηγορίας των «δήθεν». Πάει ταξίδι γρήγορα αλλά όσο του επιτρέπει ο δρόμος και βάζει πάνω απ΄ όλα την ασφάλεια.
Είναι ταξιδιάρης και δεν χάνει ευκαιρία για ένα moto-ταξίδι και γενικά έχει τη φιλοσοφία του allweather μηχανόβιου!

Ο επαγγελματίας​

Γι αυτή την κατηγορία το μηχανάκι είναι απλά εργαλείο και μόνο. Είναι ο άνθρωπος που το αγόρασε μόνο και μόνο γιατί γλιτώνει το μποτιλιάρισμα. Συνήθως είναι συμβατικές μηχανές, πάντα σκονισμένες και πάντα φορτωμένες με εργαλεία της δουλειάς, αν είναι μάστορας η με τεράστια μπαγκαζιέρα αν κάνει δουλειά γραφείου.
Είναι ο οδηγός του πενθημέρου, αφού το σαββατοκύριακο χρησιμοποιεί αποκλειστικά το αυτοκίνητο του και όσο για τα σέρβις της μηχανής… αυτά αργούν γιατί δεν έχει …χρόνο!

Πηγη https://activeman.gr
 

maik900

Administrator
Δημοσιεύσεις
18.477
Ηλικία
61
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΩΣΤΑΚΙΩΤΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γεννήθηκα μοτοσυκλετιστής​


Σε κάθε συνάντηση μοτοσικλετιστών τίθεται πάντα το ερώτημα πώς ξεκινήσαμε στον κόσμο των δύο τροχών, πώς γίναμε μοτοσυκλετιστές ή από πού πηγάζει αυτό το πάθος - χωρίς εξήγηση! - με μοτοσικλέτες. Ήταν το πρώτο ποδήλατο που πυροδότησε αυτό το πάθος; Ήταν οι ήρωες της παιδικής ηλικίας και της εφηβείας, με τις φανταστικές τους μηχανές ή οι μοτοσικλετιστές με τις ζωντανές και ηρωικές τους νίκες;

Δεν συμπεριλαμβάνω εδώ εκείνους τους ανθρώπους που για προσωπικές, οικονομικές, εργασιακές ή ακόμα και ανάγκες εξοικονόμησης χρόνου, επιλέγουν τις μοτοσυκλέτες ως μέσο μεταφοράς ή/και εργασίας, γιατί σε αυτούς τους ανθρώπους μπορεί να αρέσουν ακόμη και οι μοτοσυκλέτες, αλλά ποιον θέλω να περιγράψω εδώ; -και περιλαμβάνω τον εαυτό μου- είναι αυτοί που αναπνέουν τη μοτοσικλέτα, αυτοί που απολαμβάνουν την οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Άρα, «γεννηθήκαμε μοτοσυκλετιστές». Το πιστεύω και απαντάω πάντα όταν με ρωτάνε. Δεν γεννιόμαστε και γινόμαστε μοτοσικλετιστές, γιατί στην πραγματικότητα γεννιόμαστε μοτοσικλετιστές. Πάντα λέω την ιστορία μου: Ο πατέρας μου έχει εννέα αδέρφια. Η μητέρα μου είναι το μικρότερο από τα 14 αδέρφια. Έχω δεκάδες θείους και θείες και ίσως εκατό ξαδέρφια. Σε όλη μου την οικογένεια, ακόμα και με τα 2α ξαδέρφια μου, δεν ξέρω κανέναν που να οδηγεί μηχανή. Δεν είχα κανένα κίνητρο, αντιθέτως, όλοι στην οικογένεια σήκωσαν μύτη όταν οδήγησα για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα. Θυμάμαι τα κηρύγματα: "Είναι επικίνδυνο! Θα σκοτωθείς !". Και τέτοια πράγματα. Τίποτα όμως από αυτά για όσους «γεννήθηκαν μοτοσυκλετιστές». Η αλήθεια είναι ότι, στο DNA μας, είναι προγραμματισμένο: «αυτός θα είναι μοτοσυκλετιστής!». Και ω, δεν υπάρχει τρόπος.

Φυσικά, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τους κινδύνους του να οδηγείς και να είσαι μοτοσικλετιστής. Ξέρω καλά το θέμα, έχω υποφέρει από μικρές πτώσεις σε σοβαρά ατυχήματα και έχω χάσει φίλους, αλλά αυτό θα είναι ένα θέμα που θα διερευνηθεί σε μεγαλύτερο βάθος κάποια άλλη στιγμή.

Η ιστορία μου στον κόσμο των δύο τροχών είναι συνυφασμένη με αυτή πολλών που ζουν με μοτοσικλέτα. Ξεκίνησα με αυτό το πάθος για τα ποδήλατα, τους διαγωνισμούς ποδηλάτων, τις συλλογές περιοδικών μοτοσυκλετών, τη συγκίνηση όταν κυκλοφόρησαν νέα για υπέροχες μοτοσυκλέτες στη Βραζιλία,, η πρώτη μοτοσυκλέτα, το πρώτο ταξίδι με μόλις 16 χρονών-ναι, είχα μοτοσικλέτα, αλλά όχι δίπλωμα οδήγησης το όνειρο να γίνω αναβάτης MotoGP για να κερδίσω αυτόν τον αγώνα, τις βόλτες, τους φίλους στο δρόμο τα moto group και τα moto clubs, τα διεθνή ταξίδια με μοτοσικλέτες και την ατμόσφαιρα μοτοσικλέτας που γίνεται μέρος της καθημερινότητάς μας, η ζωή μας.

Σε αντίθεση με άλλα είδη πάθους, που λέγεται ότι έχουν ημερομηνία λήξης, το πάθος για τη μοτοσικλέτα και τις μοτοσυκλέτες δεν έχει τέλος. Βλέπουμε ηλικιωμένους μοτοσυκλετιστές εκεί έξω στα 70, 80 και ακόμη και πάνω από τα 90, και να κάνουν μεγάλα ταξίδια. Ο αγαπητός μας μοτοσικλετιστής Tio Bel είναι 97 ετών και οδηγεί Suzuki Hayabusa. Και αυτός είναι ο στόχος του ,μοτοσικλετιστή να συνεχίσει να οδηγεί τη μηχανή του όσο το σώμα του και ο Θεός του επιτρέπουν.

Συνεχίζω λοιπόν με το πάθος μου για τη μοτοσικλέτα, ψάχνοντας πάντα να απολαμβάνω τη μοτοσυκλέτα, τους φίλους, τον δρόμο και τη ζωή.

Αν ταυτιστήκατε με αυτό το μικρό κείμενο, να είστε σίγουροι, το DNA σας είναι μοτοσικλετιστή.

Πηγη www.viagemdemoto.com
 
Top Bottom