Ο γρηγορότερος άνθρωπος στον κόσμο με μοτοσικλέτα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Guy Martin είναι πρόθυμος να ρισκάρει την ζωή του για να φτάσει τα 482 km/h (300 mph) με μοτοσικλέτα​

Από τον BikerSpirit

Ο Guy Martin θέλει να γίνει ο γρηγορότερος άνθρωπος στον κόσμο με μοτοσικλέτα και είναι πρόθυμος να διακινδυνεύσει τη ζωή του.


Ο 39χρονος οδηγός αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Suzuki Hayabusa το 2018 με 32.000 χιλιόμετρα για 5.600 ευρώ και λίγες μέρες αργότερα, έκανε την πρώτη του δοκιμή σε ένα αεροδρόμιο για να ελέγξει τη μέγιστη ταχύτητά του στο ένα μίλι ξεκινώντας από στάση καταγράφοντας 183.044 mph (294, 58 km / h).


Ο πρώην οδηγός αγώνων του ΤΤ, επικοινώνησε αργότερα με τον Jarrod ‘Jack’ Frost για να μετατρέψει το στάνταρ Hayabusa του σε ένα υπερτροφοδοτούμενο θηρίο με ισχύ 830 ίππων έτοιμο να αντιμετωπίσει ίσως την μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετώπισε ποτέ ο Guy: να γίνει ο πρώτος άνθρωπος που θα φτάσει στο μαγικό 300 mph (482 km / h) με μια συμβατική μοτοσικλέτα.

Το 2019, ο Martin κατάφερε και έφτασε στην ταχύτητα 270,9 mph (435,9 km / h) σε ένα μίλι κατά τη διάρκεια δοκιμών στο Elvington Airfield. Το 2020, δοκίμασε ξανά, αυτή τη φορά φτάνοντας στα 282 mph (453,8 km / h), μια προσπάθεια που ο Guy Martin θέλει να ολοκληρώσει καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021 για να πετύχει το ορόσημο των 300 mph και να μπει στο βιβλίο ρεκόρ Guinness ως ο ταχύτερος οδηγός του πλανήτη.

Σε μια συνέντευξη με τον χορηγό του, Morris Lubricants, ο Martin ισχυρίζεται ότι είναι σωματικά και διανοητικά προετοιμασμένος για την πρόκληση της “πτήσης” με ταχύτητα μεγαλύτερη από 480 km/h: «Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όταν θέλεις να κάνεις κάτι τέτοιο, εάν δεν είσαι πρόθυμος ρισκάρεις την ζωή σου γι ‘αυτό, δεν θέλεις να το κάνεις πραγματικά.»

«Όταν άρχισα να αγωνίζομαι, μου άρεσε τόσο πολύ που ρίσκαρα την ζωή μου γι’ αυτό. Μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια, το έκανα επειδή ήταν ανταγωνιστικό, αλλά δεν αξίζει πλέον Αν και το TT [Isle of Man] είναι πολύ ακραίο, ήταν η ίδια πίστα και η ίδια ρουτίνα κάθε χρόνο.»

Όταν ο Guy Martin έφυγε από τους αγώνες ΤΤ, εστίασε την επαγγελματική του καριέρα στο να αντιμετωπίζει διάφορα ρεκόρ όλων των ειδών για ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, αλλά συνειδητοποίησε ότι χρειαζόταν κάτι ακόμα πιο φιλόδοξο στη ζωή του: «Σκέφτηκα ότι οτιδήποτε κάνω από τότε και μετά, έπρεπε να είναι πρόθυμος να ρισκάρω την ζωή μου για αυτό. Μου αρέσει να προσπαθώ να προκαλώ τον εαυτό μου, να δοκιμάζω και μου πήρε λίγα χρόνια για να καταλάβω τι ήταν αυτό και αυτό είναι «αυτό» να ρισκάρω τη ζωή μου. Το λατρεύω, είναι περισσότερο ένα επιστημονικό πείραμα παρά μία οδηγική πρόκληση.»

Προκειμένου να πετύχει να φτάσει στο ρεκόρ των 300 μίλια/ώρα, ο Martin θα κάνει μερικές αλλαγές στο Hayabusa των 830hp: «Υπάρχουν μερικές μικρές τροποποιήσεις που κάνω και θα έχω ένα διαφορετικό ελαστικό που έγινε στην Αμερική για να δοκιμάσουμε. Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα πράγματα θα συμβάλουν στο να γίνω ταχύτερος μερικά μίλια / ώρα, αλλά δεν ξέρουμε, αν θα μπορέσω να βρω τα 10 μίλια / ώρα παραπάνω που θέλω. Κάνω αργά βήματα για τη διαδικασία της εξέλιξης των πάντων.»

Πηγαίνοντας 120 km / h πάνω από τη μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να φτάσει μια μοτοσυκλέτα MotoGP σε ένα χιλιόμετρο ευθεία είναι κάτι που βάζει σε δοκιμασία τον Guy Martin σε διανοητικό επίπεδο: «Δεν μπορώ πραγματικά να βρω τα λόγια να περιγράψω πώς είναι. Ο μόνος τρόπος που μπορώ να το εξηγήσω είναι ότι δεν μπορώ να κοιμηθώ για δύο ημέρες όταν οδηγώ τόσο γρήγορα. Στα 250 mph είναι μια χαρά, αλλά όταν έφτασα τα 260 mph ή τα 280 mph, δεν μπορούσα να κοιμηθώ για δύο ημέρες»


Επίσης αναγνωρίζει ότι έχει πρόβλημα με την ταχύτητα: πάντα θέλει περισσότερο. «Το πρόβλημα είναι ότι όταν έχω φτάσει τα 280 μίλια / ώρα, θέλω να πάω πιο γρήγορα. Θέλω να το ξανακάνω . Παρόλο που το κορμί μου είναι καταρρακωμένο, θέλω να το κυνηγήσω πάλι, δεν μπορώ να περιμένω. Είναι μόνο 16 δευτερόλεπτα. Απλώς σφίγγεις τα δόντια σου και προσπαθείς να χειριστείς αυτό το τέρας για ένα κομμάτι μήκους ενός μιλίου. Είναι κάτι που δεν έχω βιώσει ποτέ. Είναι τρελό, είναι ένας αγώνας πάλης σε όλους τους τομείς, σωματικά, διανοητικά, τα πάντα.»

Προς το παρόν, καθώς έρχεται η μέρα που ο Guy Martin θα προσπαθήσει να επιτύχει τον φιλόδοξο στόχο των 300 mph, ο Ralph Hudson παραμένει ο ταχύτερος οδηγός μοτοσικλετών στην ιστορία. Ο Βόρειο Αμερικανός έφτασε τα 297 mph (478 km / h) το 2018, στο Salar de Uyuni (Βολιβία) με ένα υπερτροφοδοτούμενο Suzuki GSX-R 1000 στην ίδια κατηγορία με τον Guy Martin.

Δυστυχώς, ο Hudson έχασε τη ζωή του το περασμένο καλοκαίρι προσπαθώντας να φτάσει την ταχύτητα των 300 μίλια / ώρα στην εβδομάδα ταχύτητας στο Βόννεβιλ. Ο 69χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του μετά από μια ριπή ανέμου στα 250 μίλια / ώρα και παρόλο που κατάφερε να αγωνιστεί για τη ζωή του για τρεις εβδομάδες, πέθανε στις 6 Σεπτεμβρίου ως αποτέλεσμα τραυματισμών.


Πηγη www.bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αυτή είναι η μοτοσυκλέτα των 644 χλμ/ώρα!​

motorcycle_400mph_2742021.jpg

Ο γνωστός speed freak και αγωνιζόμενος Guy Martin θα αποπειραθεί να σπάσει το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας σε μοτοσυκλέτα με αυτό το κατασκεύασμα που βλέπετε εδώ, με στόχο την υπέρβαση των 605 χιλιομέτρων την ώρα!

Ο Guy Martin δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού ο… τρελούτσικος αναβάτης έχει γίνει γνωστός τόσο από τους αγώνες όσο και τα ρεκόρ ταχύτητας που έχει καταφέρει. Τώρα, ο Martin έθεσε στο στόχαστρό του το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας σε μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που ανέρχεται στα 376 μίλια την ώρα ή 605 χλμ/ώρα, με μια ασύλληπτη μοτοσυκλέτα που φέρει… κινητήρα ελικοπτέρου!

Η κατασκευή που βλέπετε στην φωτογραφία, είναι η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Martin θα προσπαθήσει να σπάσει το ρεκόρ και είναι προφανώς φτιαγμένη γύρω από αυτό τον στόχο. Ο κινητήρας της είναι ένας Rolls-Royce Gem-42, τύπου Turboshaft που χρησιμοποιείται στο ελικόπτερο Westland Lynx και μπορεί να αποδώσει 1.200 ίππους. Η ειδική μοτοσυκλέτα έχει προφανώς αεροδυναμικά τελειοποιημένη μορφή, μονοκοκ αλουμινίου, κατασκευή αεροπορικών προδιαγραφών και 2 αλεξίπτωτα για την επιβράδυνση της. Η κατασκευή προφανώς θα καλύπτεται πλήρως με fairing και το μήκος της φτάνει τα 10 μέτρα.

Τα «μυαλά» πίσω από την μοτοσυκλέτα είναι ο Βρετανός μηχανικός Alex Macfazdean και ο πρώην αγωνιζόμενος Bernie Toleman. O Macfazdean δεν είναι ξένος στα ανάλογα εγχειρήματα, αφού είναι αυτός που σχεδίασε την μοτοσυκλέτα που έσπασε το ρεκόρ των 200 μιλίων την ώρα (322 χλμ/ώρα), το 1991. Να λοιπόν που μέσα σε 30 χρόνια, κυνηγάμε την διπλή ταχύτητα!

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η προσπάθεια για το ρεκόρ θα γίνει του χρόνου, από τον Guy Martin, στα πεδία άλατος Uyuni της Βολιβίας.

Πηγη www.mototriti.gr
 
N

notakos600

Guest
Ο τύπος έχει μια οικογενειακή επιχείρηση, ένα συνεργείο φορτηγών για την ακρίβεια.
Τον έχω δει στο isle of man και ειναι σχιζοφρενής στην κυριολεξία, όπως όλοι άλλωστε.
300 χλμ σε δημόσιο δρόμο...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επιτυχημένες οι πρώτες δοκιμές του Guy Martin για τα 640km/h!​

Η πορεία προς το παγκόσμιο ρεκόρ

Η πρώτη δοκιμή του 1.200 ίππων streamliner στο αεροδρόμιο North Weald ήταν πετυχημένη για τον Guy Martin που έχει βάλει στόχο το ρεκόρ των 400mph περίπου 640km/h και θα το επιχειρήσει τον ερχόμενο Ιούλιο στα πεδία άλατος της Βολιβίας, που μέχρι πρόσφατα ήταν μία τεράστια λίμνη την ξηρασία της οποίας θρηνούν κυριολεκτικά οι ντόπιοι.
Υπάρχουν πολλά ρεκόρ υψηλότερης ταχύτητας με μοτοσυκλέτα για διάφορες κατηγορίες αλλά εδώ μιλάμε για την κατηγορία streamliner, ειδικές αεροδυναμικές κατασκευές που η μόνη ομοιότητα που έχουν με την μοτοσυκλέτα είναι πως στηρίζονται σε δύο τροχούς, και μάλιστα από μία ταχύτητα και πάνω γιατί στις χαμηλές ταχύτητες χρειάζονται βοηθητικούς τροχούς. Μία λεπτομέρεια: Τώρα o Martin χρησιμοποιεί βοηθητικούς τροχούς για καρτ αλλά στην έρημο και στην σκληρή λευκή επιφάνεια από αλάτι θα χρησιμοποιηθούν πέδιλα που θα σηκωθούν μετά από μία ταχύτητα.
Κομμάτι της πρώτης αυτής δοκιμής ήταν να δει ποια είναι αυτή την ταχύτητα και πόσο καλά ισορροπεί η streamliner ώστε να προχωρήσουν τώρα σε δομικές αλλαγές, αν χρειάζονται. Προς το παρόν μετά τα περίπου 50km/h μπορεί να ισορροπήσει στους δύο τροχούς που ήταν και το ζητούμενο για τον Guy Martin και κάποιους μία από τους πιο έμπειρους που υπάρχουν στην Αγγλία για την κατασκευή αυτή κι έχουν ενωθεί σε ομάδα για να τα καταφέρουν.

Το ρεκόρ αυτή την στιγμή το κατέχει η streamliner Ack Attack με οδηγό τον Rocky Robinson και ιδιοκτήτη τον Mike Akatiff που έχει την Ack Technologies. Η Ack Attack είχε ένα παραπάνω κοινό με μοτοσυκλέτα, συγκριτικά με την streamliner του Guy Martin γιατί εκείνη χρησιμοποιούσε δύο κινητήρες Hayabusa με turbo αποδίδοντας περισσότερους από 1.000 ίππους! Το νέο ρεκόρ των 376.363mph (περίπου 605km/h) το κέρδισε η Ack Attack το 2010 έχοντας καταρρίψει το ρεκόρ κι άλλες φορές τα προηγούμενα χρόνια και μετά από δοκιμές που καταλήγουν σε βάθος δεκαετίας πριν από όλα αυτά! Από τότε κανείς δεν έχει καταφέρει να περάσει τα 400mph σε δύο τροχούς.

Σε αντίθεση με την Ack Attack, ο Martin θα χρησιμοποιήσει κάτι τελείως Εγγλέζικο, ένα κινητήρα ελικοπτέρου της Rolls-Royce που αποδίδει περίπου όσο οι δύο τουρμπισμένοι κινητήρες Hayabusa, φτάνοντας τους 1.200 ίππους.


Την επίβλεψη όλου του έργου έχει αναλάβει ο Toleman που ήταν ιδιοκτήτης ομάδας στο BSB και την κατασκευή επιβλέπει ο Alex Macfadzean που έχει μεγάλη εμπειρία σε ειδικές κατασκευές καθώς αγωνιζόταν με sidecar. Φυσικά η τεχνογνωσία και όλοι η μηχανολογική έρευνα για την κατασκευή έχει την υπογραφή της HORIBA MIRA και πριν από αυτή την πρώτη δοκιμή έγινε έλεγχος σε δυναμόμετρο για να δουν πως αντέχει την καταπόνηση και πως όλα δουλεύουν σωστά.

Ο Alex Macfadzean έχει ήδη διοργανώσει μία δημοπρασία τον ερχόμενο Μάιο πουλώντας την συλλογή του με BMW 1968 R69S, 1967 R50/2, 1970 R60/5, 1961 R50S και 1964 R27 για να χρηματοδοτήσει το εγχείρημα. Προς το παρόν η μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα jet έχει το όνομα 52 Express και ο ρόλος του Martin είναι να την οδηγήσει σε λίγο καιρό στο ίδιο αεροδρόμιο μέχρι τα 200mph, περίπου 320km/h και η ομάδα ελπίζει να οριστικοποιήσουν και την συμμετοχή του ως οδηγό για το ρεκόρ, κάτι που θεωρείται σίγουρο αλλά δεν έχει πλήρως οριστικοποιηθεί. Κομμάτι που περιπλέκει λίγο την συμφωνία είναι η προσπάθεια να φέρουν ένα τηλεοπτικό κανάλι να καλύψει όλη την προετοιμασία μέχρι το εγχείρημα και να γίνει χορηγός αναλαμβάνοντας κομμάτι του υψηλού κόστους.

Αν ο Martin καταφέρει να καταρρίψει το ρεκόρ στην Βολιβία, θα έχει επιδείξει πολύ πιο γρήγορη πρόοδο από την Ack Attack στην έρημο της Boneville αλλά ταυτόχρονα κι αυτό το ρεκόρ έχει δείξει μεγάλη αντοχή στον χρόνο, ξεπερνώντας την δεκαετία!


Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.270
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλετα σιγουρα δεν ειναι αλλα ουτε και θα επρεπε το ολο project να αναφερεται ετσι ....! Ισως 'επιγειο τροχηλατο πυραυλακι' ....! :cool:
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.393
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Guy Martin για πρώτη φορά στην πίστα με την Crighton CR700W (Video)​

Στο Cadwell Park με τη μοτοσυκλέτα των 129,5 κιλών και τον 220 ίππων​



Ο Martin δεν είναι οποιοσδήποτε αναβάτης και η Crighton CR700W δεν είναι μια απλή μοτοσυκλέτα. Ο εκρηκτικός συνδυασμός στο video που ακολουθεί
Την είχε ξαναοδηγήσει τον Ιούλιο του 2022 στο Elvington. Το «κοντέρ» είχε γράψει 302,5 χλμ/ώρα στην ευθεία. Ο στόχος ήταν να καταρρίψει το ρεκόρ ταχύτητας για μεγάλες μοτοσυκλέτες με Wankel κινητήρα που ήταν 277 χλμ/ώρα. Το πέτυχε και τώρα ήρθε η ώρα για την επόμενη πρόκληση. Να «γράψει γύρους» με την Crighton CR700W. Πριν παραθέσουμε το video ας δούμε γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα διαφέρει και ποιος είναι ο δημιουργός της.

Από την Norton RCW588 στην Crighton CR700W​

Η Crighton CR700W αποτελεί δημιούργημα της εταιρείας του 73χρονου Βρετανού μηχανικού Brian Crighton (Crighton Motorcycles) και της Rotron Power Ltd.
O Crighton είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε τον κινητήρα Wankel της αγωνιστικής Norton RCW588 που διέπρεψε στους αγώνες στα 80s και στα 90s.
Η CR700W τροφοδοτείται από έναν περιστροφικό κινητήρα 690 κ. εκ. που αποδίδει 220 hp @ 10.500 σ.α.λ. με τη ροπή να είναι 14.5 kgm / 9.500 σ.α.λ.!
Και όλα αυτά για μια μοτοσυκλέτα που το βάρος της είναι μόλις 129,5 κιλά χωρίς τα υγρά της!

Ο περιστροφικός κινητήρας ζυγίζει μόλις 24 κιλά, ενώ μαζί με το κιβώτιο έξι ταχυτήτων και το μονόδρομο συμπλέκτη που φέρουν την υπογραφή της Nova Transmissions Ltd, το βάρος δεν ξεπερνά τα 43 κιλά.

Πλαίσιο και ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και φέρουν την υπογραφή της Spondon, ενώ οι ανθρακονημάτινοι τροχοί της κατασκευάζονται από την Dymag. Την επιβράδυνση αναλαμβάνει η Brembo, ενώ σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των Ohlins και των Bitubo.

Η Crighton CR700W αποτελεί μια άσκηση μηχανικής με επιδόσεις που θα ζήλευαν ακόμα και κορυφαίες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Θα παραχθεί σε μόλις 25 αντίτυπα με την τιμή της να ορίζεται περίπου στις 111.000 ευρώ.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom