Οι “παλιοί” με τη βενζίνη και οι νέοι με την πρίζα!

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.664
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Σαφώς και σε βάθος χρόνου θα πάει προς τα ηλεκτρικά, ιδιαίτερα όταν λυθούν τα βασικά υπάρχοντα θέματά τους. Για την ώρα ούτε που το σκέπτομαι, αναγνωρίζω όμως τη συνάρτηση χρόνου των εντυπώσεων και τελικά αποφάσεων.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.149
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σαφώς και σε βάθος χρόνου θα πάει προς τα ηλεκτρικά, ιδιαίτερα όταν λυθούν τα βασικά υπάρχοντα θέματά τους. Για την ώρα ούτε που το σκέπτομαι, αναγνωρίζω όμως τη συνάρτηση χρόνου των εντυπώσεων και τελικά αποφάσεων.
Η λύση είναι οι μηχανές εσωτερικής καύσης υδρογόνου τίποτα άλλο
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.664
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Η λύση είναι οι μηχανές εσωτερικής καύσης υδρογόνου τίποτα άλλο
Δεν θα διαφωνήσω σε καμία περίπτωση, γνωρίζεις όμως τπτ σχετικά με ανάπτυξη μηχανών υδρογόνου μικρής κλίμακας που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε μοτό ?
ίσως η κλίμακα μεγέθους και βάρους που μπορεί να υποστηριχθεί αποτελούν αποτρεπτικούς παράγοντες για εφαρμογή σε μοτό (π.χ. η ασφαλής αποθήκευση του υδρογόνου )
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.149
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δεν θα διαφωνήσω σε καμία περίπτωση, γνωρίζεις όμως τπτ σχετικά με ανάπτυξη μηχανών υδρογόνου μικρής κλίμακας που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν σε μοτό ?
ίσως η κλίμακα μεγέθους και βάρους που μπορεί να υποστηριχθεί αποτελούν αποτρεπτικούς παράγοντες για εφαρμογή σε μοτό (π.χ. η ασφαλής αποθήκευση του υδρογόνου )
To know how υπάρχει , τις προηγούμενες 10ετιες υπήρχαν αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν κανονικά σε Ιαπωνία και Νορβηγία, στην Νορβηγία μάλιστα υπήρχε και δίκτυο ανεφοδιασμού, η Honda έχει κινητήρα από το 1992, απλά επειδή στο υδρογόνο έχεις εύκολη πρόσβαση και μπορείς να το παράξεις και σπίτι σου λες να άφηναν στον κόσμο ελεύθερη ενέργεια;
 
Top Bottom