Οι εξορμήσεις μιας πάπιας - τα χρονικά ενός παπόβιου

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@rantanplan Για αρχή απλά ας μπω σε κάνα πιο απλό χωματόδρομο ή και καμιά αλάνα πχ να το χαζομάθω λιγάκι...μετά πάμε και στα κατσάβραχα :D


Στο μεταξύ να το πρώτο βίντεο! Για κάμερα των 60€ είναι οκ πιστεύω. Δεν περίμενα και κάτι το ουάου προφανώς, αλλά σε καταγραφή τα πάει εντάξει πιστεύω. Η ανάλυση είναι 1080p @ 60FPS.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Well, τελικά δεν δούλεψε όπως το περίμενα...

O δρόμος αυτός δεν είναι χώμα. Είναι κατά 80% πέτρες και λακούβες και κατά 20% κανονικό χώμα, και απο οτι φαίνεται συνεχίζει έτσι για όλη την διαδρομή. Είναι γ@μησε τα και άφησε τα η κατάσταση του απλά. Και ίσως για αυτό δεν έχω δει ποτέ μηχανές να πηγαίνουν εκεί πάνω παρά μόνο αγροτικά ή τζιπάκια. Το μηχανάκι απλά ΔΕΝ οδηγιέται σε τέτοιο terrain. Το τιμόνι πήγαινε μόνιμα αριστερά δεξιά, κόντεψα να πέσω σε ένα σημείο όσο και αν προσπαθούσα να αποφεύγω μεγάλες πέτρες. Οδήγησα μέχρι την στροφή της φωτογραφίας και πέρα του οτι είχε άπειρες μέλισσες εκεί πέρα (δεν τις πάω καθόλου) σε μια στάνη πιο κάτω ήτανε κάτι τσοπανόσκυλα που γαβγίζανε το πρώτο δευτερόλεπτο που με είδανε. Αναστροφή και πίσω. Δεν πειράζει...

Την επόμενη φορά με το κατάλληλο μοτό...τουλάχιστον την βόλτα μου την πήγα...




Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να μπω σε έναν πιο απλό χωματόδρομο για εξάσκηση...επίσης ένας φίλος μου είπε οτι σε χώμα ρίχνεις 10psi λιγότερο απο όσο ορίζει ο κατασκευαστής για να απορροφάνε καλύτερα του κραδασμούς και τις πέτρες τα λάστιχα....δεν έχω κάτι να χάσω αν τα δοκιμάσω αυτά τα 2 πιστεύω.





Έχει πανω απο δυο μηνες που έχω κατεβάσει το παπί ( glx ) στο νησί.
Το έκανα συνειδητά με γνώμονα την οικονομία την ευκολία κίνησης και την αποφυγή συνωστισμού ( πήγαινα με λεωφορείο στην δουλειά)
Γι αυτό δεν κατέβασα το μεγάλο ((BANDIT)
Αν εξαιρέσουμε κάποιες μέρες με βροχή, η με πολλά μποφόρ αέρα και κρύο, γράφει καθημερινά μονο για την δουλειά 34χλμ.
Συνολικά μέχρι χτες που τα είδα έχει γράψει στο κοντερακι του 1700+χλμ εδώ στο νησί.
Βέβαια δεν είναι μονο η μετάβαση στην δουλειά αλλά και βόλτες σε διάφορα αξιοθέατα του νησιού ( Ζιά,καρδαμαινα,Τιγκάκι,Αγ Φωκάς)
Έχω περασει απο ολους τους άθλιους δρόμους του νησιού μέχρι δασικούς χωματόδρομους για να ανεβω πανω στο βουνό ( Δίκαιο)
Το παπί είναι τόσο όσο.
Τοσο ελαφρύ ώστε το παίρνεις και στα χέρια και το ανεβάζεις.
Στον χωματόδρομο που εβαλες περνάει αέρα, δεν είναι καμια εξτριμ ειδική απο εντούρο.
Σίγουρα με κάποιο ελαφρύ ον οφ η εντουρακι περνάει ποιο άνετα αλλά δεν εχεις και κανένα χαμηλωμένο μπουσα.
 
N

notakos600

Guest
Well, τελικά δεν δούλεψε όπως το περίμενα...

O δρόμος αυτός δεν είναι χώμα. Είναι κατά 80% πέτρες και λακούβες και κατά 20% κανονικό χώμα, και απο οτι φαίνεται συνεχίζει έτσι για όλη την διαδρομή. Είναι γ@μησε τα και άφησε τα η κατάσταση του απλά. Και ίσως για αυτό δεν έχω δει ποτέ μηχανές να πηγαίνουν εκεί πάνω παρά μόνο αγροτικά ή τζιπάκια. Το μηχανάκι απλά ΔΕΝ οδηγιέται σε τέτοιο terrain. Το τιμόνι πήγαινε μόνιμα αριστερά δεξιά, κόντεψα να πέσω σε ένα σημείο όσο και αν προσπαθούσα να αποφεύγω μεγάλες πέτρες. Οδήγησα μέχρι την στροφή της φωτογραφίας και πέρα του οτι είχε άπειρες μέλισσες εκεί πέρα (δεν τις πάω καθόλου) σε μια στάνη πιο κάτω ήτανε κάτι τσοπανόσκυλα που γαβγίζανε το πρώτο δευτερόλεπτο που με είδανε. Αναστροφή και πίσω. Δεν πειράζει...

Την επόμενη φορά με το κατάλληλο μοτό...τουλάχιστον την βόλτα μου την πήγα...




Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω να μπω σε έναν πιο απλό χωματόδρομο για εξάσκηση...επίσης ένας φίλος μου είπε οτι σε χώμα ρίχνεις 10psi λιγότερο απο όσο ορίζει ο κατασκευαστής για να απορροφάνε καλύτερα του κραδασμούς και τις πέτρες τα λάστιχα....δεν έχω κάτι να χάσω αν τα δοκιμάσω αυτά τα 2 πιστεύω.
Άσε την ασφαλτο για λίγο και πήγαινε μόνο χώμα. Αν δεν επιμείνεις δεν θα μάθεις ποτέ. Με πρώτη, δευτερα και συνήθισε την αλλαγή τεραίν.
Δεν υπάρχει "δεν μπορώ".
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
@SHOOTER045 5 @notakos600 Κάποια στιγμή θα επιχειρήσω να μπάινω σε χώματα σιγά σιγά. Υπάρχουνε και σημεία με πολύ πιο απλά χώματα απο αυτό εδω. Έχω διαβάσει άρθρο στο Moto Mag νομίζω που 4 παπάκια γυρίσανε κάτι κατσάβραχα κάτω στην Κρήτη. Ένα Daelim, Kawaaski Kaze-S 115, Honda Wave 110 και Crypton 110. Όλα τέρμα απλά με καρμπυρατέρ (εκτός του Honda που είναι injection). Ίσως επειδή δεν είχα ξαναμπεί σε χώματα ποτέ ξανά να μου φάνηκε κάπως...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το παπί είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να κάνεις τα πρώτα βηματα σε χώμα. Χαμηλό, ελαφρύ και αργό. Στην ανάγκη το παίρνεις και τσουλώντας ή κατεβάζεις πόδια για ισορροπία και αν μείνεις το τσουλάς και πας. Το γκάζι του απο την άλλη δεν πρόκειται να σε φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση στο χώμα.

Αν δεν μπεις τώρα με αυτό να μάθεις, όταν πάρεις το επόμενο θα σου φαίνεται ακόμη πιο δύσκολο.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
@SHOOTER045 5 @notakos600 Κάποια στιγμή θα επιχειρήσω να μπάινω σε χώματα σιγά σιγά. Υπάρχουνε και σημεία με πολύ πιο απλά χώματα απο αυτό εδω. Έχω διαβάσει άρθρο στο Moto Mag νομίζω που 4 παπάκια γυρίσανε κάτι κατσάβραχα κάτω στην Κρήτη. Ένα Daelim, Kawaaski Kaze-S 115, Honda Wave 110 και Crypton 110. Όλα τέρμα απλά με καρμπυρατέρ (εκτός του Honda που είναι injection). Ίσως επειδή δεν είχα ξαναμπεί σε χώματα ποτέ ξανά να μου φάνηκε κάπως...
Όπως το αναφέρεις.. "σιγά σιγά", την επόμενη φορά και ένα βήμα ακόμη...
Έτσι αποκτάς και χτίζεις Αυτοπεποίθηση!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Απο εβδομάδα τότε, ξεκινάω και οδήγηση σε χωματάκι! Τι την πήραμε την κάμερα; Να μην κάνουμε ενδούρο; Τόσο περιορισμένοι είμαστε πχια;

Στο μεταξύ, σήμερα πρωί μιας και έπεσα νωρίς για ύπνο και ξύπνησα κατά τις 7-παρα είπα να μην χάσω την ευκαιρία. Έκανα την διαδρομή που μου χάλασε ο καιρός τις προάλλες. Άγιος Βλάσιος, Άγιος Γεώργιος, Πινακάτες, Βυζίσα, Μηλιές, Κορόπη και ξανά πίσω.




Και πέτυχα και ένα ρυάκι ας το πούμε στον δρόμο! Αυτή τη φορά όμως για να μην φάω καμιά γλίστρα και βρεθώ απέναντι σταμάτησα και το περπάτησα με τα πόδια λίγο να δω μήπως γλιστράει κάπου. Μετά ανέβηκα στο μηχανάκι πάλι και το πέρασα αργά. Είναι και πάνω σε στροφή, είναι τρεχούμενο νερό, δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλές ταρζανιές.


Πήγα και μια βόλτα απο τον σταθμό του Μουτζούρη στης Μηλιές

Και πριν καν καλά καλά προλάβω να μπω σπίτι και να φάω ενα πρωινό με το καλό έρχεται τηλέφωνο...
- Έλα ρε καλημέρα
- Καλημέρα ρε
- Κάνεις τίποτα;
- Οχι
- Ωραία ντύσου και πάμε βόλτα προς το camping στην Συκιά θα έρθει και ο Φάρος μαζί (δεν το λένε Φάρο το παιδί, αλλά αυτό είναι nickname που του έχουμε βγάλει απο 13 χρονών)
- Ναι ρε έλα απο εμένα


Και τελικά πήγαμε μια βόλτα μέχρι την παραλία του camping. Δεν ήξερα καν οτι υπάρχει αυτή η παραλία! Απο εβδομάδα που ακούω για 30κατι βαθμούς έφυγα για βουτίες εκεί πέρα, φαίνεται πολύ ωραίο το νερό εκεί.

Και μετά στάση στα Λεχώνια για να πάρουμε κάτι να φάμε απο έναν φούρνο εκεί πέρα. Ίσως η καλύτερη χορτόπιτα που έχω φάει ποτέ στην ζωή μου.


Σε αυτό το σημείο θα ομολογήσω κάτι για το μηχανάκι. Είναι πράγματι το καλύτερο σχολείο ίσως για μηχανή. Το στήσιμο του θυμίζει όρθιας μοτοσυκλέτας να το πω, ίσως κάτι σαν SM ο τρόπος που κάθεσαι και έχεις τα χέρια στο τιμόνι. Στρίβει καλά, κρατιέται καλά στον δρόμο (Michelin CityPro τα λάστιχα), το μοτεράκι του δεν είναι καν άνω των 20 ίππων να πεις οτι έχει έστω λίγο δυνατό γκάζι, αλλά είναι τέρμα ευχάριστο για διαδρομές εκτός πόλης (δεν μιλάω για ταξίδια) μιας και δεν είναι τόσο μεγάλο για να κινδυνέψεις να σαβουριαστείς. Έχει όσο άνοιγμα θες για να περάσεις καλά. Τα φρένα του ομαλά χωρίς να μπλοκάρουν εύκολα οι ζάντες, εκτός αν θες να κάνεις ακροβατικά στον δρόμο...

Τίμιο και με ψυχή!
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Απο εβδομάδα τότε, ξεκινάω και οδήγηση σε χωματάκι! Τι την πήραμε την κάμερα; Να μην κάνουμε ενδούρο; Τόσο περιορισμένοι είμαστε πχια;

Στο μεταξύ, σήμερα πρωί μιας και έπεσα νωρίς για ύπνο και ξύπνησα κατά τις 7-παρα είπα να μην χάσω την ευκαιρία. Έκανα την διαδρομή που μου χάλασε ο καιρός τις προάλλες. Άγιος Βλάσιος, Άγιος Γεώργιος, Πινακάτες, Βυζίσα, Μηλιές, Κορόπη και ξανά πίσω.




Και πέτυχα και ένα ρυάκι ας το πούμε στον δρόμο! Αυτή τη φορά όμως για να μην φάω καμιά γλίστρα και βρεθώ απέναντι σταμάτησα και το περπάτησα με τα πόδια λίγο να δω μήπως γλιστράει κάπου. Μετά ανέβηκα στο μηχανάκι πάλι και το πέρασα αργά. Είναι και πάνω σε στροφή, είναι τρεχούμενο νερό, δεν χρειάζεται να κάνεις και πολλές ταρζανιές.


Πήγα και μια βόλτα απο τον σταθμό του Μουτζούρη στης Μηλιές

Και πριν καν καλά καλά προλάβω να μπω σπίτι και να φάω ενα πρωινό με το καλό έρχεται τηλέφωνο...
- Έλα ρε καλημέρα
- Καλημέρα ρε
- Κάνεις τίποτα;
- Οχι
- Ωραία ντύσου και πάμε βόλτα προς το camping στην Συκιά θα έρθει και ο Φάρος μαζί (δεν το λένε Φάρο το παιδί, αλλά αυτό είναι nickname που του έχουμε βγάλει απο 13 χρονών)
- Ναι ρε έλα απο εμένα


Και τελικά πήγαμε μια βόλτα μέχρι την παραλία του camping. Δεν ήξερα καν οτι υπάρχει αυτή η παραλία! Απο εβδομάδα που ακούω για 30κατι βαθμούς έφυγα για βουτίες εκεί πέρα, φαίνεται πολύ ωραίο το νερό εκεί.

Και μετά στάση στα Λεχώνια για να πάρουμε κάτι να φάμε απο έναν φούρνο εκεί πέρα. Ίσως η καλύτερη χορτόπιτα που έχω φάει ποτέ στην ζωή μου.


Σε αυτό το σημείο θα ομολογήσω κάτι για το μηχανάκι. Είναι πράγματι το καλύτερο σχολείο ίσως για μηχανή. Το στήσιμο του θυμίζει όρθιας μοτοσυκλέτας να το πω, ίσως κάτι σαν SM ο τρόπος που κάθεσαι και έχεις τα χέρια στο τιμόνι. Στρίβει καλά, κρατιέται καλά στον δρόμο (Michelin CityPro τα λάστιχα), το μοτεράκι του δεν είναι καν άνω των 20 ίππων να πεις οτι έχει έστω λίγο δυνατό γκάζι, αλλά είναι τέρμα ευχάριστο για διαδρομές εκτός πόλης (δεν μιλάω για ταξίδια) μιας και δεν είναι τόσο μεγάλο για να κινδυνέψεις να σαβουριαστείς. Έχει όσο άνοιγμα θες για να περάσεις καλά. Τα φρένα του ομαλά χωρίς να μπλοκάρουν εύκολα οι ζάντες, εκτός αν θες να κάνεις ακροβατικά στον δρόμο...

Τίμιο και με ψυχή!


Εισαι σε καλο δρομο GivingGiving
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Σήμερα πήγαμε βόλτα με τον φίλο @achilleasv στα Χάνια και πιο ψηλά κιόλας


Οι πίστες απο το χιονοδρομικό κέντρο

Τα εργαλεία με θέα τον Παγασητικό!

Μπήκαμε και λίγο χώμα

Πουριανός Σταυρός, σχεδόν στην κορυφή του Πηλίου
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Πρωινή βόλτα στην Κερασιά Πηλίου


Οι πίσω πλαγιές του Πηλίου που βλέπεις απο Βόλο

Βγήκα απο Γλαφυρά και μετά ακολουθεί διαδρομή μέχρι την Κερασιά

Ευθείες, ευθείες, ευθείες! Bike


Η Κερασιά. Απο το ίδιο σημείο φαίνεται και η λίμνη Κάρλα.

Η λίμνη Κάρλα απο απόσταση.

Άφησα το μηχανάκι εκεί πέρα και περπάτησα λίγο μέχρι το πέτρινο γεφυράκι που έχει πιο κάτω.


Και σιγά σιγά πήρα τον δρόμο προς το σπίτι. Πείνασα κιόλας όχι τίποτα άλλο.


Και να θυμάστε...

Οτι γίνεται στα Γλαφυρά, μένει στα Γλαφυρά. Δεν μπλέκεις με τα γρηγορότερα πιστόλια του far west της Μαγνησίας Shot

Πάντως συνειδητοποίησα κάτι στον δρόμο. Στο thread που είχα κάνει με τα V-Strom 250 και GSX-R 250 ο φίλος @Drake Ramore είπε οτι δεν έχει σημασία πόσα άλογα έχει ένα μοτέρ αλλά πως τα βγάζει...αν το Address είναι 125cc και 10 ίπποι και ήδη είναι ευχάριστο το γκάζι του σε τέτοιες διαδρομές σχετικά, τότε το 250αρι της Suzuki με 25 άλογα (δηλαδή 2μιση φορές τα άλογα του Address) θα είναι μια χαρά.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Πρωινή βόλτα στην Κερασιά Πηλίου


Οι πίσω πλαγιές του Πηλίου που βλέπεις απο Βόλο

Βγήκα απο Γλαφυρά και μετά ακολουθεί διαδρομή μέχρι την Κερασιά

Ευθείες, ευθείες, ευθείες! Bike


Η Κερασιά. Απο το ίδιο σημείο φαίνεται και η λίμνη Κάρλα.

Η λίμνη Κάρλα απο απόσταση.

Άφησα το μηχανάκι εκεί πέρα και περπάτησα λίγο μέχρι το πέτρινο γεφυράκι που έχει πιο κάτω.


Και σιγά σιγά πήρα τον δρόμο προς το σπίτι. Πείνασα κιόλας όχι τίποτα άλλο.


Και να θυμάστε...

Οτι γίνεται στα Γλαφυρά, μένει στα Γλαφυρά. Δεν μπλέκεις με τα γρηγορότερα πιστόλια του far west της Μαγνησίας Shot

Πάντως συνειδητοποίησα κάτι στον δρόμο. Στο thread που είχα κάνει με τα V-Strom 250 και GSX-R 250 ο φίλος @Drake Ramore είπε οτι δεν έχει σημασία πόσα άλογα έχει ένα μοτέρ αλλά πως τα βγάζει...αν το Address είναι 125cc και 10 ίπποι και ήδη είναι ευχάριστο το γκάζι του σε τέτοιες διαδρομές σχετικά, τότε το 250αρι της Suzuki με 25 άλογα (δηλαδή 2μιση φορές τα άλογα του Address) θα είναι μια χαρά.

Τα πολλά άλογα θα σου λείψουν μονο στην Εθνική οδό που θα σκέφτεσαι "Τι καλά να είχα 100 άλογα, να κλειδώσω το γκάζι στα 180 και να καταπίνει χλμ μέχρι να τελειώσει η βαρετή εθνική οδός"
Σε οποιονδήποτε άλλον επαρχιακού τύπου δρόμο, δεν θα σου λείψουν.

Εγώ το έχω πει και το ξαναλέω και δεν έχω πρόβλημα να το επαναλαμβάνω. Με μια αξιόπιστη μοτοσυκλέτα 40-50 αλόγων γυρνάς τον κόσμο όλο, είτε από Εθνικό δίκτυο είτε από επαρχιακό. Με 25 άλογα απλά θα ζοριστείς στις βαρετές ευθείες των Εθνικών οδών.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ένα 250αρι για Πήλιο και εδω τριγύρω είναι οτι πρέπει.

Σκέψου οτι με το Address έκανα non-stop μια ευθεία Βόλο μέχρι Λάρισα και δεν κουράστηκα τόσο όσο περίμενα (δεν θα πω το ίδιο για το μηχανάκι), φαντάζομαι με ένα 250αρι θα μου είναι καλύτερα ακόμα και εκεί, για αρχή όμως...μετά ανεβαίνεις σκαλοπάτια σε παραπάνω κυβικά. Δεν θεωρώ σωστό να πας απο τα 125 στα 600 ή στα 750 κατευθείαν. Αν βαθμολογήσω με άριστα το 10 την συνολική εμπειρία που έχω απο μηχανές είναι 3 στα 10 ακόμα και με το ζόρι. Σιγά σιγά...

Επίσης σήμερα στον δρόμο είδα ένα Suzuki GS500F με το φέρινγκ. Το περίμενα πιο μπούγιο. Μαζεμένο σχετικά, όμορφο το μπροστά μέρος και έβγαζε και μπάσο θόρυβο με το μαμά τελικό χωρίς να είναι ενοχλητικός όμως. Μου άρεσε μπορώ να πω.

Επίσης για να μην ανοίγω παραπάνω threads κλπ έχω μια ερώτηση: για ένα Honda CBF250 ένα γενικό σέρβις πόσο θα κοστίζει περίπου; Απο βενζίνη ξέρω οτι είναι οικονομικό όσο δεν πάει.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.318
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Επίσης σήμερα στον δρόμο είδα ένα Suzuki GS500F με το φέρινγκ. Το περίμενα πιο μπούγιο. Μαζεμένο σχετικά, όμορφο το μπροστά μέρος και έβγαζε και μπάσο θόρυβο με το μαμά τελικό χωρίς να είναι ενοχλητικός όμως. Μου άρεσε μπορώ να πω.

Επίσης για να μην ανοίγω παραπάνω threads κλπ έχω μια ερώτηση: για ένα Honda CBF250 ένα γενικό σέρβις πόσο θα κοστίζει περίπου; Απο βενζίνη ξέρω οτι είναι οικονομικό όσο δεν πάει.[/QUOTE]

Suzuki GS500F Καλο και τιμιο μοτερ χωρις προβληματα το εχει φιλος χρονια βενζινα και εφυγες ;)

Honda CBF250 πιστευω τασο απο 80€ εως 120€ αν και ειδικος σε αυτω ειναι stelios62 που εχει το ιδιο μηχανακη
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ο λόγος που ρωτάω είναι ο εξής...

Πάνω κάτω γνωριζομαστε αρκετό καιρό, είναι γνωστό πλέον οτι θέλω μηχανή η αλήθεια είναι. Αλλά πως έχει το πράμα: όταν είσαι φοιτητής και πηγανοέρχεσαι κιόλας (ποιος ο λόγος να νοίκιαζα σπίτι όταν η Λάρισα είναι 1 ώρα το πολύ απο εδω) τα οικονομικά σου δεν είναι και τα καλύτερα (εκτός αν έχεις δέντρο που βγάζει 50αρικα). Μετά τον χειμώνα με περιμένει ζόρι, γιατί θα κάνω το ΤΕΙ 2ο μου σπίτι (χρωστάω κάποια μαθήματα που πρέπει να παρακολουθήσω ξανά) άρα ΣΚ μόνο δουλειά. Παράλληλα θα βγαίνω και εξώ. Καφέδες και τα σχετικά. Δεν μπορώ να παρατήσω φίλους παρεές για να ρίχνω τα λεφτά σε μια μηχανή.

Θέλω δηλαδή μηχανή μεν, αλλά να είναι οικονομική σε βενζίνες, σέρβις και τα σχετικά. Η χρήση τον χειμώνα κυρίως πόλη, ή και καμιά βόλτα το ΣΚ όταν το επιτρέπει ο καιρός. Το φθινόπωρο ΑΝ κάτσει η φάση και πιο τακτικές βόλτες. Σε γενικές γραμμές κάτι οικονομικό, να δώσω δηλαδή το Address να βάλω μια διαφορά και να τσιμπήσω κάτι.

Το GS είναι ωραίο, 47 ίπποι δυνατή μηχανή γενικά αλλά δικύλινδρο 500αρι με καρμπυρατέρ θα μου τα φάει στις βενζίνες όλα...το CBFακι είναι 250αρι μονοκύλινδρο, DOHC βέβαια άρα θα βγάζει καλό γκάζι και παράλληλα απο οτι διαβάζω είναι πολύ οικονομικό και δεν τρώει και εύκολα τα λάστιχα (μεγάλο θετικό αυτό).

Αντίθετα υπάρχει η λύση του να έπαιρνα μηχανή 125 για να μπω σιγά σιγά στον συμπλέκτη και σε διαφορετικό στήσιμο αλλά ποιος ο λόγος να δώσω λεφτά (μια διαφορά θα την βάλεις), για κάτι που βγάζει το πολύ 10 km/h τελικής παραπάνω; Θα μου πεις έχει στήσιμο μοτοσυκλέτας, ναι. Αλλά θέλω να ανέβω κιόλας...

Κάθομαι και χαζομελετάω γενικά το σενάριο του αν έβγαζα ένα καλό ποσό στην άκρη και έπαιρνα μια Α2 μοτό ποιο θα με βόλευε περισσότερο σε έξοδα.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.151
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ο λόγος που ρωτάω είναι ο εξής...

Πάνω κάτω γνωριζομαστε αρκετό καιρό, είναι γνωστό πλέον οτι θέλω μηχανή η αλήθεια είναι. Αλλά πως έχει το πράμα: όταν είσαι φοιτητής και πηγανοέρχεσαι κιόλας (ποιος ο λόγος να νοίκιαζα σπίτι όταν η Λάρισα είναι 1 ώρα το πολύ απο εδω) τα οικονομικά σου δεν είναι και τα καλύτερα (εκτός αν έχεις δέντρο που βγάζει 50αρικα). Μετά τον χειμώνα με περιμένει ζόρι, γιατί θα κάνω το ΤΕΙ 2ο μου σπίτι (χρωστάω κάποια μαθήματα που πρέπει να παρακολουθήσω ξανά) άρα ΣΚ μόνο δουλειά. Παράλληλα θα βγαίνω και εξώ. Καφέδες και τα σχετικά. Δεν μπορώ να παρατήσω φίλους παρεές για να ρίχνω τα λεφτά σε μια μηχανή.

Θέλω δηλαδή μηχανή μεν, αλλά να είναι οικονομική σε βενζίνες, σέρβις και τα σχετικά. Η χρήση τον χειμώνα κυρίως πόλη, ή και καμιά βόλτα το ΣΚ όταν το επιτρέπει ο καιρός. Το φθινόπωρο ΑΝ κάτσει η φάση και πιο τακτικές βόλτες. Σε γενικές γραμμές κάτι οικονομικό, να δώσω δηλαδή το Address να βάλω μια διαφορά και να τσιμπήσω κάτι.

Το GS είναι ωραίο, 47 ίπποι δυνατή μηχανή γενικά αλλά δικύλινδρο 500αρι με καρμπυρατέρ θα μου τα φάει στις βενζίνες όλα...το CBFακι είναι 250αρι μονοκύλινδρο, DOHC βέβαια άρα θα βγάζει καλό γκάζι και παράλληλα απο οτι διαβάζω είναι πολύ οικονομικό και δεν τρώει και εύκολα τα λάστιχα (μεγάλο θετικό αυτό).

Αντίθετα υπάρχει η λύση του να έπαιρνα μηχανή 125 για να μπω σιγά σιγά στον συμπλέκτη και σε διαφορετικό στήσιμο αλλά ποιος ο λόγος να δώσω λεφτά (μια διαφορά θα την βάλεις), για κάτι που βγάζει το πολύ 10 km/h τελικής παραπάνω; Θα μου πεις έχει στήσιμο μοτοσυκλέτας, ναι. Αλλά θέλω να ανέβω κιόλας...

Κάθομαι και χαζομελετάω γενικά το σενάριο του αν έβγαζα ένα καλό ποσό στην άκρη και έπαιρνα μια Α2 μοτό ποιο θα με βόλευε περισσότερο σε έξοδα.
Κάτσε με το παπί και όταν είσαι έτοιμος βλέπεις τι παίρνεις, η αγορά μιας μοτό δεν γίνεται μόνο με νούμερα, τρεις το λάδι τρεις το ξύδι έξι το λαδοξυδο, αν ήταν έτσι όλοι παπιά θα περνάμε....
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.773
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
αν ήταν έτσι όλοι παπιά θα περνάμε....

Τότε πάρτε όλοι παπιά να έχω και παρέα Yesabcdefghgk

Καλά δεν είπα οτι θα γίνει σίγουρα έτσι όπως το λέω, απλά σενάρια σκέφτομαι. Σαφώς και όποτε μπορέσω απο οικονομικής άποψης (δηλαδή να σταθεροποιηθώ σε αυτό) θα κοιτάξω για μεγαλύτερο μοτό. Δεν είναι και κακό να κάνεις όνειρα βέβαια.
 

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Πρωινή βόλτα στην Κερασιά Πηλίου


Οι πίσω πλαγιές του Πηλίου που βλέπεις απο Βόλο

Βγήκα απο Γλαφυρά και μετά ακολουθεί διαδρομή μέχρι την Κερασιά

Ευθείες, ευθείες, ευθείες! Bike


Η Κερασιά. Απο το ίδιο σημείο φαίνεται και η λίμνη Κάρλα.

Η λίμνη Κάρλα απο απόσταση.

Άφησα το μηχανάκι εκεί πέρα και περπάτησα λίγο μέχρι το πέτρινο γεφυράκι που έχει πιο κάτω.


Και σιγά σιγά πήρα τον δρόμο προς το σπίτι. Πείνασα κιόλας όχι τίποτα άλλο.


Και να θυμάστε...

Οτι γίνεται στα Γλαφυρά, μένει στα Γλαφυρά. Δεν μπλέκεις με τα γρηγορότερα πιστόλια του far west της Μαγνησίας Shot

Πάντως συνειδητοποίησα κάτι στον δρόμο. Στο thread που είχα κάνει με τα V-Strom 250 και GSX-R 250 ο φίλος @Drake Ramore είπε οτι δεν έχει σημασία πόσα άλογα έχει ένα μοτέρ αλλά πως τα βγάζει...αν το Address είναι 125cc και 10 ίπποι και ήδη είναι ευχάριστο το γκάζι του σε τέτοιες διαδρομές σχετικά, τότε το 250αρι της Suzuki με 25 άλογα (δηλαδή 2μιση φορές τα άλογα του Address) θα είναι μια χαρά.
Σήμερα πήγαμε βόλτα με τον φίλο @achilleasv στα Χάνια και πιο ψηλά κιόλας


Οι πίστες απο το χιονοδρομικό κέντρο

Τα εργαλεία με θέα τον Παγασητικό!

Μπήκαμε και λίγο χώμα

Πουριανός Σταυρός, σχεδόν στην κορυφή του Πηλίου
GivingGivingGiving
 
Top Bottom