ΟΙ ΣΟΥΖΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Τιμή και δόξα στις ακροβασίες

gameofhypew.jpg

Η σούζα ως στοιχείο πολιτισμού! Ποιος θα περίμενε ότι αυτές οι ομάδες μηχανόβιων που στον μέσο άστο φαντάζουν σαν κανίβαλοι, έτοιμοι να παραλύσουν το οδικό δίκτυο και να τρομοκρατήσουν τις πόλεις, κάνουν διάφορες τρελές ιεροτελεστίες με τα μηχανάκια τους κι έχουν σαφείς διάφορες ως προς την τεχνοτροπία που εκτελούν τις ακροβασίες τους; Κείμενο: Παναγιώτης Αγγελάκος

Προσπαθώντας να χαρτογραφήσουμε αυτό το φαινόμενο (όσο είναι δυνατόν, εφόσον πρόκειται για μια κατεξοχήν άναρχη πραγματικότητα), παρατηρούμε ότι υπόκειται σε κανόνες. Παρόμοιους κανόνες με αυτούς που απαιτούν ο χορός, το φαγητό, η τέχνη και κάθε άλλη μορφή έκφρασης, και διαφοροποιούνται από τόπο σε τόπο.



Αλλιώς θα δεις έναν Ινδιάνο να κατεβαίνει τις απότομες κατηφόρες από τις φαβέλες του Sao Paolo “καντήλι” κι αλλιώς κάποιον μέσα στις φτωχογειτονιές του Compton της Αμερική, να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα με τη μια ρόδα σε τέτοιο σημείο που να πιστεύεις ότι τελικά τα μηχανάκια έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε να κινούνται μόνο στη μία ρόδα, κι ότι αυτό είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό από τις εταιρίες!



Πώς όμως ξεκίνησαν όλα; Κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά, το πιθανότερο είναι πως η πρώτη σούζα ήταν απλά ένα τυχαίο γεγονός.

Ίσως προέκυψε από ένα άλμα στο χώμα, στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, μετά από το όποιο η μοτοσυκλέτα προσγειώθηκε με την πίσω ρόδα ή στη διάρκεια ανάβασης μιας απότομης πλάγιας κατά την οποία ο μπροστινός τροχός εξαναγκάστηκε σε ανύψωση. Ή τελικά κάποιος που είχε κάνει σούζα με ποδήλατο το δοκίμασε μετά και με μοτοσυκλέτα. Δεν θα το μάθουμε αυτό ποτέ.



Πολλοί είναι, βέβαια, εκείνοι που θα υποστηρίξουν ότι ο λόγος που προστέθηκε το χρωμόσωμα των stunts στο μοτοσυκλετιστικό DΝΑ είναι ο εντυπωσιασμός του αντίθετου φύλου.

Ασχέτως αν τελικά η δεσποινίς ενέδωσε, ο αναβάτης-ακροβάτης γούσταρε και κάπως έτσι καταλήγουμε στις τέσσερις γεωγραφικά διαχωρισμένες σχολές που καταγράφουμε παρακάτω. Για το καλό της “συζήτησης” προσθέτουμε και την ελληνική σχολή σούζας, η οποία θα μας απασχολήσει σε μελλοντικό άρθρο και θα αναλυθεί διεξοδικότερα.

Βραζιλιάνικη σχολή: Οι Βραζιλιάνοι εκτός από δεινοί μπαλαδόροι και χορευτές είναι και πολύ καλοί σουζέρ. Κοινό τους στοιχείο η σούζα χωρίς γκάζι με πατημένο συμπλέκτη.


Οι απίστευτοι αυτοί “Ινδιάνοι” μόλις σηκώσουν το μηχανάκι και το φέρουν σε σημείο ισορροπίας, πατούν το συμπλέκτη νεκρώνοντας τη μετάδοση κίνησης από το μοτέρ – πηγαίνουν δηλαδή ουσιαστικά χωρίς γκάζι, κερδίζοντας ταυτόχρονα φόρα, αφού έτσι έχουν καταργήσει το φρένο του κινητήρα.

Αμερικάνικη σχολή: Η Αμερική είναι η κατεξοχήν χώρα που παράγει μόδες. Αυτή πάει πρώτη και οι υπόλοιπες ακολουθούν και όπως όλα τα διαμάντια που έχουν παραχθεί, έτσι συμβαίνει και με τις ακροβασίες που συνήθως ξεκινούν από τα γκέτο. Οι τύποι κάνουν απίστευτα πράγματα με οτιδήποτε, από Ηarley μέχρι καθαρόαιμα motocross, όπου εκεί ιδίως δίνουν ρεσιτάλ κάνοντας μοναδικά κόλπα κι αναιρώντας τους νομούς της κλασικής μηχανικής.


Σε μια χώρα οπού οι νομοί είναι αυστηροί και η βία έντονη από την αστυνομία και όχι μόνο, τα αλάνια αυτά δεν διστάζουν στιγμή, κάνοντας πραγματική κατάληψη στους δρόμους. Εδώ να παραθέσουμε και το κεντρικό σύνθημα του κινήματος “Bikes up Guns down” που μας υπενθυμίζει πως η ενασχόληση με το μηχανοκίνητο σπορ είναι ένας τρόπος να κρατηθεί η νεολαία μακριά από ακρότητες.

Ευρωπαϊκή σχολή: Οι Ευρωπαίοι χωρίς να θέλουμε να μειώσουμε τις ικανότητες τους, οι οποίες είναι συχνά καλύτερες των προηγούμενων, παραμένουν ως επί το πλείστον βαρετοί γιατί είναι πολύ “comme il faut”, πολύ εξεζητημένοι και “καθαροί”. Ή εκτός κι αν πρόκειται για πρωτάθλημα Stunt Riding όπως στο βίντεο που ακολουθεί.


Τους λείπει το αλατοπίπερο, η αλητεία που χαρακτηρίζει τους προηγούμενους, όντας εθισμένοι στο να κάνουν τα πράγματα όσο το δυνατό πιο ελεγχόμενα. Ωστόσο πολλές είναι οι περιπτώσεις που θα σε κάνουν να αναρωτηθείς αν όλο αυτό που είδες είναι προϊόν ενός πολύ καλού μοντάζ και λίγες οι περιπτώσεις που θα προκαλέσουν ταχυπαλμίες.

Αραβική Σχολή: Οι τύποι είναι πραγματικοί γητευτές της μοτοσυκλέτας. Εκτελούν κόλπα με απίστευτη άνεση και στυλ, λες και η μοτοσυκλέτα είναι για αυτούς ένα μαγικό χάλι που θα τους ταξιδέψει στην Γη της “ευφορίας- επαγγελίας “.


Μπορείς να τους δεις ξυπόλυτους με τα πόδια πάνω στην σέλα, ενώ κρατούν το τιμόνι με το ένα χέρι και το καλύτερο… πολύ πιθανόν η μπροστινή ρόδα να λείπει!

Ελληνική σχολή: Στη χώρα μας το κεφάλαιο “σούζα” είναι συνυφασμένο με συγκεκριμένες εποχές, μηχανάκια και μέρη. Φουντώνει στην Πανεπιστημιούπολη και στα Λιμανάκια παρελθουσών δεκαετιών, που υπήρξαν παραδοσιακά σημεία συνάντησης και μάλιστα κάποτε από το πρωί.


Οι αγαπημένες σέλες των πρώτων θρυλικών σουζάκηδων ήταν αυτές των XT και ιδιαίτερα των 550. Λες κι ήταν βγαλμένοι από τις γραφικές ταινίες του Γιάννη Δαλιανίδη.

Συνοψίζοντας, οι καγκουριές αναμφισβήτητα αποτελούν ένα τρόπο εκτόνωσης, και πολλές φόρες πληρώνουν βαρύ τίμημα αντικοινωνικότητας, αλλά για τον “δράστη” αντιστοιχούν – έστω και προσωρινά – με χρόνια εμπειρίας στο διαλογισμό και την ψυχανάλυση… μιας και κατά τη διάρκειά τους οι σκέψεις του συμβιβάζονται με το άμεσο παρόν και το σώμα του εκκρίνει όλες αυτές τις ορμόνες που τον κάνουν να λέει “γουστάρωωω…” και να το αισθάνεται μέχρι το μεδούλι!


Ωρε μανα μου αυτα ειναι BikeBikeBike


Πηγη https://motorbike.gr/
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σούζες κι Αγιος ο Θεός!

Το Gazzetta Weekend Journal ανοίγει τσίτα τα γκάζια και θυμίζει τις ηρωϊκές εποχές που η σούζα με τη μηχανή ήταν τρόπος ζωής!

Μαγκιά ή ανοησία; Επιδεξιότητα ή άγνοια κινδύνου; Επιδειξιομανία ή τρόπος ζωής; Οσες λέξεις και να χρησιμοποιήσεις, είναι δύσκολο να χαρακτηρίσεις με ευκολία το κίνημα της σούζας που άνθισε στις τάξεις των μηχανόβιων και έκανε θραύση, ειδικά στη δεκαετία του 1980, όταν αποτέλεσε τρόπο ζωής για πολλούς!

Σούζα το αλογάκι!

Ο ορισμός της σούζας είναι βέβαια, η κίνηση της μηχανής μόνο με τη μία ρόδα για μεγάλη απόσταση. Και μπορεί να ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι, καθώς πέρα από τους χειρισμούς του οδηγού, μετράει και η μοτοσυκλέτα! Οι μηχανές με μεγάλη ιπποδύναμη είναι εύκολο να σηκωθούν, αντιθέτως με τα χαμηλού κυβισμού μηχανάκια που πρέπει να χρησιμοποιήσει ο αναβάτης διάφορα κόλπα για να πετύχει το πολυπόθητο αποτέλεσμα.Πάντως σούζα έχουμε δει ακόμα και με πενηντάρια παπάκια, αποδεικνύοντας ότι εάν θέλει ο αναβάτης, το... αλογάκι θα σουζάρει! Τσίτα το γκάζι με χαμηλή ταχύτητα και ξαφνικά η μηχανή κοιτάει τον ουρανό!




Η εμφάνιση της σούζας

Οσο εξελίσσονταν οι μοτοσυκλέτες, τόσο οι σούζες έμπαιναν στη ζωή των Ελλήνων. Κομβικό χρονικό σημείο, όμως, είναι η δεκαετία του 1980, όταν η σούζα με τη μηχανή ήταν μαγκιά και επίδειξη ανωτερότητας, αλλά και έκρηξη αδρεναλίνης σε μία εποχή που έλειπαν οι δυνατές συγκινήσεις για όσους ήθελαν να ξεφύγουν από τα τετριμμένα. Ασχέτως εάν οι συντηρητικές φωνές εκείνων των χρόνων θεωρούσαν τις σούζες, απλώς αλητεία...



Στην έξαρση του φαινομένου βοήθησε η οικονομική άνθηση της εποχής αλλά και οι ευκολίες για την αγορά με τα πολλά γραμμάτια που μπορούσες να βάλεις, με αποτέλεσμα οι μηχανές enduro μεγάλου κυβισμού, να είναι πλέον πιο προσιτές σε ένα ευρύ κοινό. Ηταν και η τάση των κατασκευαστών να δημιουργούν για την κατηγορία enduro σχετικά ελαφρές μηχανές, με μεγάλη ροπή, με δυνατές πρωτοποριακές αναρτήσεις και με σηκωμένο τον πίσω προφυλακτήρα, που βοήθησε στη νέα μόδα.



Στην κορυφή της λίστας των μοντέλων ήταν το XR της Honda με απίστευτη ροπή που και χωρίς να το θέλεις, άνοιγες το γκάζι και η μηχανή «πετούσε». Ηταν το απόλυτο must για τους σουζάκηδες της εποχής, ειδικά το μοντέλο με τα 600 cc! Η Yamaha είχε την πρόταση της με το YZ αλλά παρότι ήταν σπουδαία μηχανή, στην Ελλάδα δεν ήταν τόσο δημοφιλές μοντέλο.

Aπό κοντά και το XT της Yamaha, αν και ήταν πιο βαρύ και ουσιαστικά αποτελούσε το αντίπαλο δέος του XL της Honda! Ωστόσο και τα δύο, με μεγαλύτερη βέβαια προσπάθεια από τον αναβάτη, μπορούσαν να σηκωθούν στη μία ρόδα, ενώ η αντίστοιχη πρόταση της Kawasaki ήταν το ΚΧ. Σπουδαία μοντέλα enduro για σούζες είχαν και οι KTM και Huqsvarna, αλλά οι αγοραστές εκείνης της εποχής είχαν την προσοχή τους στα ιαπωνικά μοντέλα και όχι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό.



Βέβαια η μεγάλη μαγκιά ήταν η σούζα με τις street μηχανές, που μπορεί να είχαν την κατάλληλη ιπποδύναμη αλλά το ασήκωτο βάρος και η κατασκευή τους δεν ενδεικνύονταν για ηρωϊσμούς. Οι επιδέξιοι, όμως, έκαναν τη διαφορά με τις συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες και φυσικά αποσπούσαν το θαυμασμό όλων.

Σούζα, το απόλυτο must

Οποιος αναβάτης εκείνη την εποχή σεβόταν τον εαυτό του, έπρεπε να σηκώνει τη μηχανή στη μία ρόδα. Ηταν τέτοια η παραζάλη της εποχής για σούζες που οι περισσότεροι πήγαιναν στους αντιπροσώπους με μοναδικό κριτήριο για αγορά μηχανής, το πόσο φιλικό είναι το εργαλείο για σούζες! Κι από τη στιγμή που γινόταν η αγορά, τα γκάζια τερμάτιζαν, κυρίως μπροστά στις καφετέριες για την τέρψη του κοινού, ειδικά του αντίθετου φύλου. Φυσικά υπήρχαν συγκεκριμένα μέρη στην Αθήνα που οι σούζες έδιναν και έπαιρναν, πολλές φορές παράλληλα με τις κόντρες που γίνονταν στα ίδια σημεία με γρήγορα αυτοκίνητα.



Η Συγγρού πάντα ήταν ο ενδεδειγμένος δρόμος, ειδικά εκείνη την εποχή ήταν η μοναδική μεγάλη ευθεία στην Αθήνα δίχως φανάρια. Η παραλιακή μετά τη Βάρκιζα αλλά και ο Σταυρός αποτελούσαν επίσης σημεία ραντεβού των μηχανόβιων, πάντα τις βραδινές ώρες. Για το πρωϊ υπήρχε τα Σαββατοκύριακα, ο χώρος μέσα στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, που εκτός από αλάνα, ήταν προστατευμένη από το πανεπιστημιακό άσυλο και δεν μπορούσαν να γίνουν συλλήψεις. Το ρεπορτάζ της ΕΡΤ στα μέσα της δεκαετίας του '80 είναι πλήρως διαφωτιστικό...


Οι σούζες στην 7η τέχνη

Η τρέλα για τις σούζες ενέπνευσε και τον κινηματογράφο της εποχής. Ταινίες όπως «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα» και «Παπασούζας» ουσιαστικά αποτελούσαν την προσπάθεια της 7ης τέχνης να ακολουθήσει τη μόδα της εποχής. Στον «Παπασούζα», τον οποίο ακολούθησε το σίκουελ, «Ο Παπασούζας Φαντομάς», ο ξεχωριστός Νίκος Παπαναστασίου υποδύεται έναν παπά που θέλοντας να προσελκύσει τους νέους στους κόλπους της εκκλησίας, είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα για να τους κερδίσει και αρχίζει να συχνάζει στα στέκια τους με μία μηχανή για να κάνει μαζί τους κόντρες. Έτσι, ο παπα-Ησύχιος μετονομάζεται σε παπα-Σούζα!


Aκόμα και ο Στάθης Ψάλτης επιχειρεί σούζα στην ταινία Κλεφτρόνι και Τζέντλεμαν του 1987, αλλά καταλήγει πάνω σε ένα δέντρο...


Οι επιδέξιες σούζες θέλουν και καλά... νοσοκομεία!

Καλές οι σούζες, αλλά είχαν και το τίμημα τους. Τα ατυχήματα ήταν συχνά και πολλά και στην καλύτερη ο αναβάτης τη γλύτωνε με γρατζουνιές και ζαλάδες. Ωστόσο τα κατάγματα και οι πιο σοβαροί τραυματισμοί ήταν στην ημερήσια διάταξη, μετά από δυνατές πτώσεις. Και τα συνεργεία, όμως, έκαναν χρυσές δουλειές, είτε με μετατροπές μηχανών για σουζάρουν πιο εύκολα, είτε με επισκευές από μία πτώση...


Τα χρόνια πέρασαν, οι σούζες ποτέ!

Είναι γεγονός ότι το σουξέ που είχαν οι σούζες τη δεκαετία του ΄80 και στις αρχές του ΄90, δεν το είχαν ποτέ ξανά. Το γεγονός ότι τα νέα παιδιά μπορούσαν να αγοράσουν πιο εύκολα αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ως μόδα έκανε τον κύκλο της, οδήγησε σιγά – σιγά σε μία ύφεση της τάσης για... σήκωμα στη μία ρόδα. Βοήθησαν και οι κατασκευαστές σε αυτό, καθώς σταμάτησαν να βγάζουν γρήγορα και ελαφρά enduro και έστρεψαν το κοινό σε πιο μεγάλες και βαριές μηχανές για οδήγηση στην πόλη. Ετσι τα επόμενα χρόνια οι σούζες έπεσαν σε παρακμή και θεωρήθηκαν ανόητη επίδειξη ψευτομαγκιάς από κάποιους γραφικούς μπας κλας τύπους.

Ωστόσο σε πείσμα των καιρών, η σούζα δεν εξαλείφθηκε! Κάπου εκεί έξω, θα ακούσετε τον άγριο ήχο μίας μηχανής με τις στροφές να είναι στο κόκκινο και τον αναβάτη περήφανο να τα δίνει όλα για να κρατήσει σηκωμένη τη μπροστινή ρόδα!

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kevin Schwantz, Ο Βασιλιάς της σούζας​

a21b91ff42cb64af1b0d74f9735e5ff7_XL.jpg

Η Duke Video κυκλοφορεί έναν νέο τίτλο με θέμα το Macau GP του 1988 και για την προώθησή του βασίστηκε στον νικητή εκείνης της χρονιάς.
Για όσους δε γνωρίζετε, το Macau Grand Prix είναι ένας αγώνας road racing που φιλοξενείται στους αστικούς δρόμους του Macau, δηλαδή της αυτόνομης περιοχής στη Νότια Κίνα, δίπλα στο Hong Kong.

Ο αγώνας αυτός γίνεται ακόμη κάθε χρόνο και συγκεντρώνει πολλούς διάσημους αναβάτες με θητεία στο Isle of Man, αλλά παλιότερα, στις πιο "γνήσιες" εποχές της μοτοσυκλέτας, θα συναντούσε κανείς ακόμη και παγκόσμιους πρωταθλητές GP. Όπως ο Kevin Schwantz.
Ο θρυλικός αναβάτης που έγραψε ιστορία με τη Suzuki στα ένδοξα δίχρονα χρόνια των GP χρησιμοποιείται εδώ για το προωθητικό βίντεο του νέου DVD της Duke Video με θέμα το Macau GP του 1988.

Σε αυτόν τον αγώνα μεγάλος νικητής ήταν ο Schwantz και το βιντεάκι εστιάζει στις ατελείωτες σούζες που έκανε στη διάρκεια του αγώνα - όπως συνήθιζε τακτικά στους αγώνες άλλωστε για να κερδίσει το προσωνύμιο Βασιλιάς της Σούζας (Wheelie King).
Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως πολλές από αυτές ήταν αναπόφευκτες σούζες ισχύος (power wheelies) που του χάριζε το RGV500 του. Βρισκόμαστε σε μια εποχή που οι αναβάτες καβαλούσαν αληθινές μοτοσυκλέτες, με κάθε άλλο παρά γραμμική απόδοση, απότομα ξεσπάσματα, ιπποδυνάμεις που συχνά έφερναν στα όριά τους πλαίσια, αναρτήσεις και φρένα της εποχής, χωρίς ίχνος ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Σήμερα, στην εποχή των ρυθμιζόμενων wheelie control, αυτά δε γίνονται...

Απολαύστε τον στο βίντεο που ακολουθεί.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σεμινάριο σούζας μεγάλης μοτοσυκλέτας από τον Rok Bagoros - Αναλυτικό Video​

dbf2bb6b1cf28e28ccc84e9ab237569a_XL.jpg

Δείτε ένα από τα πιο λεπτομερή βίντεο-σεμινάρια για το πώς να κάνει κανείς σούζα που έχουμε παρακολουθήσει, με τον επίσημο Stunt-Rider της ΚΤΜ, Rok Bagoros. Καλύπτει τα πάντα, προτείνοντας τεχνικές, ασκήσεις και συμβουλές για να γίνετε wheelie-masters.

Στο παρελθόν έχουμε δει ανάλογα βίντεο από τους μετρ του αθλήματος, όπως τα βίντεο του Graham Jarvis, ενώ τώρα ο Rok μας παίρνει από το χέρι και μας μαθαίνει βήμα-βήμα τα μυστικά της σούζας με μεγάλη μοτοσυκλέτα δρόμου, σε ένα εξαιρετικό βίντεο.

Απολαύστε τον.

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η ιστορία της σούζας «καντήλι» του Max Biaggi στο Brno το 1998​

Με την Honda NSR 500​




Ένα από τα highlight όλων των εποχών στα GP

Το 1998 ο Max Biaggi έκανε το ντεμπούτο του στην κατηγορία των 500 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλετών, έπειτα από τέσσερις συνεχόμενους τίτλους στα 250 κ. εκ. Αγωνιζόταν με την Marlboro Team Kanemoto έχοντας στη διάθεσή του μια NSR500. Στην πρώτη του χρονιά κατάφερε να πανηγυρίσει νίκες και να τερματίσει στη δεύτερη θέση πίσω από τον τεράστιο Mick Doohan (Repsol Honda). Ωστόσο, το highlight εκείνης της σεζόν ανήκει δικαιωματικά στον Ιταλό.
Ήταν η αξέχαστη σούζα «καντήλι» (ή «λαμπάδα») που έκανε για να πανηγυρίσει τη νίκη του στο Brno της Τσεχίας, αψηφώντας τους νόμους της βαρύτητας, με την NSR500 να... κοιτά στον Θεό! Η μοτοσυκλέτα ήρθε κάθετα με το οδόστρωμα, ενώ κάποια στιγμή οι δύο απολήξεις των εξατμίσεων που βρίσκονταν ενσωματωμένες στην ουρά της, έφτασαν ελάχιστα εκατοστά από το έδαφος!
Όταν ο μπροστινός τροχός προσγειώθηκε, ο Biaggi χτύπησε το ρεζερβουάρ της NSR500 σαν επιβράβευση, ενώ το μπροστινό φέρινγκ υπέστη ζημιά από την σφοδρότητα της προσγείωσης.
«Όλοι θυμούνται εκείνον τον πανηγυρισμό», θα πει χρόνια αργότερα προχωρώντας σε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό το αξέχαστο στιγμιότυπο που θα μπορούσε εύκολα να είχε διαφορετική κατάληξη: «Δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε υπολογισμένη κίνηση. Στο κιβώτιο είχα τετάρτη (σ.σ. ταχύτητα) και η μοτοσυκλέτα χτυπήθηκε από μια ριπή ανέμου. Ευτυχώς αντέδρασα γρήγορα πατώντας με το πόδι μου το φρένο».
Για την ιστορία, πίσω από τον αξέχαστο πανηγυρισμό που αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στιγμιότυπα στην ιστορία του σπορ γενικότερα, κρυβόταν μια γυναίκα. Εκείνο τον καιρό ο «Ρωμαίος Αυτοκράτορας» έβγαινε με την Anna Falchi. Στον αγώνα του Brno, το μοντέλο-παρουσιάστρια-ηθοποιός είχε προσκληθεί από τον Ιταλό αναβάτη για να παρακολουθήσει από κοντά την προσπάθειά του. Και αφού όλα πήγαν καλά για εκείνον, ήθελε να την εντυπωσιάσει και συνάμα να την ευχαριστήσει για την τύχη που του έφερε.
«Ήταν αρκετά ευγενική ώστε να δεχθεί την πρόσκλησή μου να βρεθεί εδώ για να παρακολουθήσει από κοντά τον αγώνα. Και όπως φάνηκε μου έφερε τύχη». Oι δυο τους έγιναν ζευγάρι, με τη σχέση τους να ολοκληρώνεται το 2000.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.328
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Doug Domokos
Μπήκε στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την σουζα μήκους 145 μιλίων (233χλμ !!!!!) που εκανε στο Talladega Speedway.
Ο Νταγκ Ντομoκος είχε πολλά άλλα επιτεύγματα όπως κάνοντας 5 κύκλους με σουζα στην οροφή του Empire State Building σε υψος 457 μετρα !!
Επίσης, κατείχε τα παγκόσμια ρεκόρ για σουζα με οκτώ επιβάτες σε τρίτροχο, και έξι επιβάτες σε ATV.
Κατείχε πολλά ρεκόρ και ήταν διάσημος γνωστός για τις σουζες του.

223717894_10223726895216235_5509642602196423886_n.jpg225714362_10223726880575869_4710612118992493669_n.jpg228798387_10223726891856151_6396533014326541690_n.jpg
 
Top Bottom