Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κάμερες με μέτρηση ήχου - Τα αυτοκίνητα πιο θορυβώδη από τις μοτοσυκλέτες!​

f1c7e28dcab646ca2ecd3960a8da87dc_XL.jpg


Τα πρώτα αποτελέσματα πιλοτικών εφαρμογών συσκευών που ανιχνεύουν θορυβώδη οχήματα σε ευρωπαϊκές πόλεις δεν έβγαλαν ακριβώς τα λαβράκια που περίμεναν.

Εδώ και μερικά χρόνια οι συσκευές απομακρυσμένης ανίχνευσης τροχονομικών παραβάσεων (βλέπε κάμερες τροχαίας) αυγατίζουν και εξελίσσονται, με την τελευταία μόδα να είναι η προσθήκη μικροφώνων σε κάμερες για να εντοπίζουν οχήματα που παράγουν ενοχλητικό θόρυβο, πάνω από το νόμιμο όριο με το οποίο υποτίθεται πως έβγαλαν άδεια και ταξινομήθηκαν.

Τέτοιες ηχητικές κάμερες δοκιμάζονται εδώ και τουλάχιστον δύο χρόνια σε αρκετές χώρες του κόσμου, με τις Γαλλία, Αγγλία και Γερμανία να πρωτοστατούν στην Ε.Ε., ενώ και στις ΗΠΑ δοκιμάζονται τέτοια συστήματα. Η εφαρμογή τους ωστόσο συναντά διάφορα προβλήματα, όπως για παράδειγμα το ότι στην Ε.Ε. διαφορετικά μοντέλα παίρνουν έγκριση τύπου με διαφορετικές τιμές παραγόμενου θορύβου, ενώ ένα άλλο θέμα προκύπτει από την ταυτοποίηση του οχήματος που ενοχλεί όταν αυτό περνά μπροστά από την κάμερα ανάμεσα σε άλλα οχήματα.

Τώρα βγαίνουν στη δημοσιότητα μερικά στοιχεία από τις αγγλικές δοκιμές και συγκεκριμένα τα δεδομένα δύο καμερών με ανιχνευτές ήχου που δοκιμάζονται πιλοτικά στο Sheffield της κεντρικής Αγγλίας και στη Meon Valley στον νότο, κοντά στο Southampton.

Αυτά λοιπόν προκάλεσαν μια μικρή έκπληξη, όταν αποκαλύφθηκε πως στην πρώτη περίπτωση, από τα 51,941 οχήματα που μέτρησε πιάστηκαν 152 οχήματα, εκ των οποίων μόνο ένα ήταν μοτοσυκλέτα, όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
Παρόμοια η εικόνα και από τη δεύτερη δοκιμή, όπου από τα 9,902 οχήματα που μετρήθηκαν βρέθηκαν 751 αυτοκίνητα πάνω από το επιτρεπτό όριο ήχου και μόλις 3 μοτοσυκλέτες.

Αυτό προφανώς απειλεί να καταρρίψει την παραδοσιακή ρητορική που εστιάζει στις θορυβώδεις μοτοσυκλέτες και έχει οδηγήσει σε μεροληπτικά μέτρα, όπως την οριζόντια απαγόρευση κυκλοφορίας (μη ηλεκτρικών) δικύκλων σε κάποιες τουριστικές ζώνες της Γερμανίας και της Αυστρίας την καλοκαιρινή περίοδο, δίχως όμως ανάλογο μέτρο για αυτοκίνητα.

Δεν πρέπει φυσικά να παραβλέπουμε πως, ως στατιστικό δείγμα, τα αυτοκίνητα υπερτερούν σε αριθμό κατά πολύ των δικύκλων, οπότε σε κάποιον βαθμό είναι λογικό να σημειώνονται περισσότερες παραβάσεις τετράτροχων παρά μοτοσυκλετών, μα η μετρηθείσα διαφορά είναι τόσο μεγάλη που προκαλεί εύλογες απορίες για τις “κοινά αποδεκτές παραδοχές” που καλλιεργούνται από τις κυβερνήσεις και τα ΜΜΕ κατά των μοτοσυκλετών.

Αυτήν την εποχή ανάλογα συστήματα δοκιμάζονται στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, όπου δύο τέτοιες συσκευές τέθηκαν σε λειτουργία για τρεις μήνες σε άγνωστες τοποθεσίες – δεν αποκλείεται μάλιστα να είναι φορητές.

Στη Γαλλία, όπου οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει από το 2019, το πλάνο προβλέπει κι άλλες πιλοτικές εφαρμογές σε διάφορες πόλεις.
Μια ακόμη ανάλογη δοκιμή ετοιμάζεται στις ΗΠΑ, όπου θα εξεταστούν ανάλογες κάμερες σε έξι πόλεις (που δεν κατονομάζονται) από τον Ιανουάριο 2023 ως και τον Δεκέμβριο 2027.

Ωστόσο ακόμη αυτές οι συσκευές δεν είναι έτοιμες για ένταξη στις τροχονομικές υπηρεσίες του κόσμου, καθώς τα προαναφερθέντα νομικά προβλήματα θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε ακύρωση των ευρημάτων τους στο δικαστήριο.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM - Δεν θα κατασκευάσει δικύλινδρα μοντέλα 490 κ.εκ.​

Αντίθετα, σχεδιάζει υποκυβισμένα δικύλινδρα στα 690 κ.εκ.
KTM 690 Adventure


Όπως αναφέρει ο ινδικός τύπος, μετά από συνέντευξη του Stefan Pierer, η ΚΤΜ δεν θα προχωρήσει τελικά στην εξέλιξη μιας νέας γκάμας δικύλινδρων εν σειρά μοντέλων στα 490 κ.εκ., αλλά αντίθετα θα υποκυβίσει τα 790 για να παράξει με λιγότερο κόστος εξέλιξης μια νέα και πιο οικονομική δικύλινδρη γκάμα.
Η είδηση προέρχεται από το Autocar India, και αφορά στη σειρά των δικύλινδρων 490 που είχε εμφανιστεί σε παρουσίαση για τους μετόχους του Pierer Group, με την Bajaj να είχε αναφερθεί ως το εργοστάσιο που θα αναλάμβανε την παραγωγή της, δίπλα στα μονοκύλινδρα KTM 390.

Τώρα, ο Pierer δήλωσε στο ινδικό site πως η νέα δικύλινδρη πλατφόρμα 490 μπήκε στο ράφι, για τα καλά μάλιστα. Αξίζει να σημειωθεί πως η πλατφόρμα των 490 έγινε γνωστή μέσω παλαιότερης συνέντευξης του Pierer στον Alan Cathcart, και ήταν μια κίνηση σχεδιασμένη να βοηθήσει την σχέση KTM-Bajaj. Μάλιστα στην αρχή, ακόμα κι οι άνθρωποι της ΚΤΜ έμαθαν για την πλατφόρμα 490 μέσω της συνέντευξης Cathcart. Τελικά κύλησε νερό στο αυλάκι, ο Rahul Bajaj απεβίωσε στις 12 Φεβρουαρίου 2022, και η νέα πλατφόρμα άλλαξε, τόσο στη μορφή και στα κυβικά, όσο και στο εργοστάσιο που θα την υλοποιήσει.
490 scrapped

Ο κύριος λόγος για την αλλαγή πλεύσης, πέρα από την ολοένα και πιο δυνατή συνεργασία KTM-CFMOTO, ήταν το υψηλό κόστος εξέλιξης του νέου κινητήρα. Έτσι η ΚΤΜ αποφάσισε να υποκυβίσει τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 799 κ.εκ. της σειράς 790, για να δημιουργήσει ένα νέο σύνολο 690 κ.εκ., με απόδοση άνω των 70 hp -που θα πλησιάζει και τους 80. Έτσι θα δημιουργηθεί μια σειρά που θα μπορεί να παλέψει με πιο ευνοϊκούς οικονομικούς όρους με τον ιαπωνικό και ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, όπως τα Yamaha Tenere 700 / MT-07, τα Triumph Tiger Sport / Trident 660, τα νέα Honda Transalp / Hornet 750 & Suzuki V-Strom 800DE / GSX-8S, κ.α.
Αναμένουμε να δούμε τη νέα πλατφόρμα 690 επίσημα μέσα στο 2024, με τη CFMOTO -και όχι τη Bajaj- να αναλαμβάνει την παραγωγή της, ενώ να επισημάνουμε εδώ την ανάγκη για την KTM να βρει τρόπους ώστε να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός στα μονοκύλινδρα 690, ενώ πιστεύουμε πως τα νέα δικύλινδρα 690 θα κυκλοφορήσουν και σε Α2 εκδόσεις.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H CFMOTO ετοιμάζει χιλιάρι V4 με 201 hp​


Σχέδια πατέντας της CFMOTO αποκαλύπτουν πως το επόμενο στάδιο της ανάπτυξής της χτυπά κορυφή και, γιατί όχι, WorldSBK.
Τα σχέδια από μια αίτηση κατοχύρωσης πνευματικών δικαιωμάτων της CFMOTO για έναν νέο κινητήρα διέρρευσαν στον διεθνή Τύπο και είναι όσο πιο πιπεράτα γίνεται. Κατατεθειμένη τον Ιούνιο του 2022, η πατέντα της κινέζικης εταιρείας αφορά έναν κινητήρα V4 με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 75 μοιρών, 1000 κυβικών εκατοστών και με απόδοση 150 kW, δηλαδή ελάχιστα παραπάνω από 201 ίππους.
Από τη σχετική τεχνική περιγραφή της CFMOTO καθίσταται προφανές πως πρόκειται για έναν κινητήρα που θέλει να κοιτάξει στα μάτια οποιαδήποτε σύγχρονη superbike, αλλά έχει ήδη δημιουργήσει αρκετά ερωτήματα σχετικά με το ποιόν του.
CF Moto 1000 RR mit V4 Motor 169Gallery 9ef52b10 1969568
Ο λόγος είναι η στενή συνεργασία της CFMOTO με την ΚΤΜ, αλλά και το γεγονός πως η αυστριακή εταιρεία χρησιμοποιούσε έναν V4 με γωνία κυλίνδρων 75 μοιρών στην αρχική της προσπάθεια στο MotoGP, πριν αλλάξει σε V4 90 μοιρών το 2017.
Εύλογα πολλοί αναρωτιούνται αν αυτός ο κινητήρας μπορεί να είναι μια εκπολιτισμένη παραλλαγή της παλιάς MotoGP μονάδας της ΚΤΜ που αναζητεί τον δρόμο της προς τη μαζική παραγωγή.
CF Moto 1000 RR mit V4 Motor 169Gallery fc37bf2b 1969566
Με τη φόρα πουν έχουν πάρει τελευταία οι κινέζικες μοτοσυκλετιστικές βιομηχανίες, δε θα μας κάνει καμιά εντύπωση αν σε 2-3 χρόνια μια τέτοια μοτοσυκλέτα συμμετέχει στο WorldSBK. Θα ήταν απλώς φυσική εξέλιξη, αλλά και μια νοστιμότατη προσθήκη στον ανταγωνισμό του πρωταθλήματος.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta - Tέλος στην οικονομική της κρίση​

cc05c5ef6ef885b660f815efe7c3e518_XL.jpg

Επιτέλους φως στο τούνελ; Μετά από 7 χρόνια, η ιστορική MV Agusta εξέρχεται από το καθεστώς οικονομικής αναδιάρθρωσης.

Βγαίνει από καθεστώς «συμφωνίας με πιστωτές» η MV Agusta

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στα δίκτυα ενημέρωσης της γειτονικής Ιταλίας, η MV Agusta πέτυχε την διαδικασία οικονομικής αναδιάρθρωσης της, με αποτέλεσμα να μπορεί να βγει από το καθεστώς «επιτήρησης» στο οποίο βρισκόταν τα τελευταία 7 χρόνια.

Η θετική εξέλιξη έχει και την «βούλα» των δικαστηρίων του Varese, έτσι για πρώτη φορά μετά από καιρό, η MV Agusta κοιτάει προς το μέλλον.Αξίζει να σημειωθεί ότι ο νέος επικεφαλής της MV Agusta, ο Ρώσος επιχειρηματίας Timur Sardarov, έχει κάνει μια τεράστια ένεση ρευστότητας στην MV Agusta που φτάνει τα 180 εκατομμύρια ευρώ, τα τελευταία 4 χρόνια, ενώ η MV Agusta πλέον συνεργάζεται και με την KTM.
Sardarov: Κοιτάμε το μέλλον με ανανεωμένη αυτοπεποίθηση

Ο Timur Sardarov δήλωσε για την εξέλιξη αυτή: «Από την άφιξη μου στην MV Agusta, η έξοδος από την συμφωνία με τους πιστωτές ήταν βασικός στόχος της διοίκησης της εταιρείας, τον οποίο πετύχαμε, να ανακάμψουμε σε επίπεδο πελατών και προμηθευτών και να μπορούμε να ξεκινήσουμε ξανά την εταιρεία. (…) Τώρα πρέπει να δούμε το μέλλον με ανανεωμένη αυτοπεποίθηση, την οποία αντλούμε από την επιτυχία των νέων μοντέλων μας».

«Η νέα μας συνεργασία με την KTM μας δίνει ήδη ενέργεια σε όλα τα επίπεδα, από την παραγωγή και την επέκταση των αντιπροσωπειών μας, μέχρι και το παγκοσμίου επιπέδου service στους πελάτες μας. Μετά από σκοτεινά χρόνια επιτέλους δημιουργήσαμε τις συνθήκες που θα επιτρέψουν στην MV Agusta, να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του μοτοσυκλετισμού».

Άρα, μπορούν οι λάτρεις της ιταλικής μοτοσυκλέτας και της MV Agusta να ονειρεύονται ξανά; Μεταξύ μας… ποτέ δεν σταμάτησαν να ονειρεύονται! Εξάλλου, και η MV Agusta δεν σταμάτησε την δημιουργική της διαδικασία, ακόμα και κατά την διάρκεια των «πέτρινων χρόνων» 2016-2022… Για να δούμε λοιπόν, πότε θα κυκλοφορήσουν οι ολότελα νέες MV Agusta, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται φυσικά και τα adventure Lucky Explorer 9.5 και 5.5 (βλ. φωτογραφία).
O επικεφαλής της <a target=
MV Agusta, Timur Sardarov" />

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία - «Μοιράζουν χρήμα» για να αγοράσεις δίκυκλο βενζίνης, επιδότηση έως 2.500 ευρώ​

4bec4f9897e015f894e14cb93c3a0482_XL.jpg


Οι «γείτονες» από δυσμάς επιδοτούνται για να αγοράζουν καινούργιο δίκυκλο, ακόμα και αν δεν είναι ηλεκτρικό. Εμείς;

Στην Ιταλία, ανακοινώθηκε η ανανέωση των μέτρων επιδότησης για την αγορά καινούργιου δικύκλου. Πρόκειται για έναν νέο κύκλο επιδοτήσεων με σκοπό την ανανέωση του στόλου και την διάδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ το κονδύλι για τα δίκυκλα ανέρχεται σε ύψος 40 εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία διαχωρίζονται ως εξής:

-5 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά καινούργιου Euro 5 δικύκλου με κινητήρα βενζίνης, και

-35 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά ηλεκτρικού ή υβριδικού δικύκλου

Ήδη φαίνεται η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την επιδότηση των ηλεκτρικών, που ισχύει στην χώρα μας: Επιδοτούνται και οι αγορές οχημάτων βενζίνης. Είναι σαφές, ότι όλο και περισσότερες αρχές καταλαβαίνουν την λυτρωτική δύναμη των δικύκλων στα αστικά κέντρα, μελετώντας και πραγματοποιώντας τέτοιες ενέργειες.

Πόσο είναι η επιδότηση
Σύμφωνα με όσα ανακοινώνονται στα ιταλικά ΜΜΕ, η επιδότηση αγοράς Euro5 οχήματος φτάνει έως και το 40% επί της τιμής του καινούργιου, αν ο αναβάτης αποφασίσει να προβεί σε απόσυρση του παλιού του δικύκλου, τεχνολογίας Euro0 έως Euro3. Ωστόσο, υπάρχει οριζόντιο όριο στην επιδότηση αυτή, στο ποσόν των 2.500 ευρώ. Αν δεν γίνει απόσυρση, τότε η επιδότηση φτάνει το 5% της τιμής του καινούργιου.

Πόσο διαρκεί το μέτρο

Οι Ιταλοί περιμένουν ότι το κονδύλι των 5 εκατομμυρίων ευρώ… θα κάνει φτερά, αφού με απλά μαθηματικά, υπολογίζεται ότι επαρκεί για την κάλυψη μόλις… 2.000 κομματιών της αγοράς! Και αυτό είναι πρόβλημα, σε μία αγορά που πουλά γύρω στα 20.000 δίκυκλα μηνιαίως. Αλλά, θα πει κανείς, από το τίποτα, καλά και τα λίγα...


Πηγη www.bikeit.gr
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.482
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname

Ιταλία - «Μοιράζουν χρήμα» για να αγοράσεις δίκυκλο βενζίνης, επιδότηση έως 2.500 ευρώ​

View attachment 48772


Οι «γείτονες» από δυσμάς επιδοτούνται για να αγοράζουν καινούργιο δίκυκλο, ακόμα και αν δεν είναι ηλεκτρικό. Εμείς;


Πηγη www.bikeit.gr
Εμείς είμαστε για τον....
Δικο σας
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Εμείς είμαστε για τον.... περδικο για τη ριρικα για τον αυτηνονε εχει πολλες ερμηνειες παλικαρμ Tooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

FEMA – Οι μοτοσυκλέτες αγνοούνται προκλητικά από τους νομοθέτες​

ad92a9a64d4e8cef2b9dbcb62b6dfb43_XL.jpg

Ξεσπαθώνει η FEMA με ένα καταπληκτικό κείμενο του Dolf Willgers, ο οποίος έχει απλά αγανακτήσει με το ότι οι μοτοσυκλέτες δεν περιλαμβάνονται σε κανέναν σχεδιασμό, από καμία σοβαρή αρμόδια αρχή μεταφορών και υποδομών.

Οι αρχές είναι εχθρικές προς τις μοτοσυκλέτες και αυτό το ξέραμε ήδη. Όμως, όπως πάει το πράγμα και με την υποχρέωση για... «πράσινη ανάπτυξη» να παραμορφώνει, σε πολλές περιπτώσεις, την εμφάνιση της πραγματικότητας, η τάση για τις μοτοσυκλέτες φαίνεται ακόμα πιο εχθρική. Η FEMA, η ομοσπονδία των ευρωπαϊκών συλλόγων μοτοσυκλέτας, δημοσίευσε ένα κείμενο-φωτιά πριν λίγες ώρες, το οποίο συνέταξε ο Dolf Willigers και δεν αφήνει σε χλωρό κλαρί κανέναν.

Ο Willigers κατηγορεί ευθέως όλους τους αρμόδιους ότι η μοτοσυκλέτα αγνοείται σκόπιμα και ότι κάποιοι είτε δεν βλέπουν, είτε δεν θέλουν να δούν ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι μέρος του προβλήματος, αλλά της λύσης. Αναφέρει μάλιστα: «οι μοτοσυκλέτες είναι σαν να μην υπάρχουν!» Πραθέτουμε παρακάτω, μερικά τμήματα από το κείμενο. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ανάλογη δημοσίευση της FEMA με ένα κλικ εδώ.

«Είναι σαν να μην υπάρχουμε. Αυτό είναι κρίμα, γιατί οι μοτοσυκλέτες έχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τους άλλους τρόπους μετακίνησης. Με το να αγνοούν τις μοτοσυκλέτες, οι νομοθέτες σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο χάνουν μία ευκαιρία να μειώσουν την μόλυνση, την κυκκλοφοριακή συμφόρηση και τα προβλήματα στάθμευσης.»

«Το καλοκαίρι το 2021 η Ευρωπαϊκή επιτροπή παρουσίασε ένα κείμενο για την βιώσιμη κινητικότητα και οι μοτοσυκλέτες δεν αναφέρονταν πουθενά, ούτε καν τα ηλεκτρικά δίκυκλα. (...) όλοι ακολουθούν το ίδιο mantra: Συγκοινωνίες, περπάτημα, ποδήλατο. Η μόνη εξαίρεση φαίνεται να γίνεται για τα ηλεκτρικά πατίνια, τα οποία εμφανίζονται ως βιώσιμη λύση και περιμένουν οι οδηγοί να εγκαταλείψουν τα αυτοκίνητα τους για αυτά. Δεν έχω δει ούτε έναν οδηγό που να θέλει να το κάνει αυτό».

«Σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις, οι μοτοσυκλέτες πληρώνουν τα ίδια για πάρκινγκ με ένα αυτοκίνητο. Πληρώνουν τα ίδια για να μπούν στην ζώνη ULEZ του Λονδίνου με ένα αυτοκίνητο. Στην Στοκχόλμη υπάρχουν κάθε λογής χρεώσεις για στάθμευση μοτοσυκλετών. Βλέπεις όλα αυτά και αναρωτιέσαι τι συμβαίνει. (...) Δεν θέλουν να δουν την εναλλακτική, ή απλά δεν την βλέπουν;»

«Η FEMA έχει κάνει 4 δοκιμές κινητικότητας από το 2014 μέχρι σήμερα, στις οποίες οι μοτοσυκλέτες συγκρίθηκαν με άλλα μέσα μετακίνησης στην πόλη. Συγκρίναμε τον χρόνο που χρειάζεσαι για να φτάσεις από πόρτα σε πόρτα. Με μία εξαίρεση, λόγω κακής επιλογής δρομολογίου, οι μοτοσυκλέτες ήταν οι γρηγορότερες μακράν.

Το λέμε συχνά και θα το ξαναπούμε και τώρα: Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι το πρόβλημα, είναι η λύση».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Missouri, ΗΠΑ – Τιμωρία σε όσους εμποδίζουν την διήθηση!​

658f22f061636283fc036ae1769d60db_XL.jpg

Κείμενο-βάλσαμο για τους δικυκλιστές της πολιτείας των ΗΠΑ, το οποίο στοχεύει να διευκρινίσει το πότε η διήθηση θα είναι νόμιμη και πότε όχι, αλλά και να περιορίσει τις ορέξεις των τετράτροχων… «σερίφηδων» που κλείνουν επικίνδυνα τις μοτοσυκλέτες στο δρόμο…

Η διήθηση των δικύκλων είναι ένα φαινόμενο παγκόσμιο και… δεν αρέσει σε πάρα πολλούς. Ως αποτέλεσμα, το ζήτημα απασχολεί διαρκώς τα νομοθετικά δρώμενα, στην αναζήτηση για το αν η διήθηση απαγορεύεται ή όχι. Καθώς, για προφανείς λόγους, δεν μπορεί να περιοριστεί ούτε και να σταματήσει, από την μία μέρα στην άλλη, είναι πολλές οι χώρες και οι πολιτείες που περνούν σε ενδιάμεσες λύσεις, προκειμένου να αξιολογήσουν τα δεδομένα ή απλώς να μην προκαλέσουν μεγάλη αναταραχή –κάτι που έχουμε δει να συμβαίνει.

Σύμφωνα με πηγές εξ Αμερικής, η πολιτεία του Missouri τροποποίησε την νομοθεσία της, περί διήθησης, ώστε να διευκρινίσει ακόμα καλύτερα τον ορισμό της διήθησης και πότε αυτή επιτρέπεται ή όχι. Πιο συγκεκριμένα, η πολιτεία διακρίνει μεταξύ των «Lane filtering» και «Lane Splitting». Ως filtering ορίζεται η κίνηση των δικύκλων ανάμεσα σε αργά κινούμενα οχήματα, με ταχύτητες όχι πάνω από 16 χλμ/ώρα πάνω από την ταχύτητα της κίνησης και σε καμία περίπτωση πάνω από 40 χλμ/ώρα. Αυτή η συμπεριφορά επιτρέπεται. Κίνηση σε μεγαλύτερες ταχύτητες θεωρείται «lane splitting» και απαγορεύεται από τον νόμο.

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον αποτελεί ένα σημείο του σχετικού νομικού κειμένου, που προφανώς στοχεύει σε διάφορους… ακτιβιστές των αμερικανικών δρόμων, που εμποδίζουν με τα οχήματα τους την διήθηση των μοτοσυκλετών, παίρνοντας ρόλο vigilante. To κείμενο λέει συγκεκριμένα: «Οποιοσδήποτε χειριστής οχήματος εμποδίζει εσκεμμένα ή επιχειρεί να εμποδίσει χειριστή δικύκλου από το να οδηγεί την μοτοσυκλέτα του όπως επιτρέπεται από το παρόν εδάφιο, είναι ένοχος τροχαίας παράβασης».

Να σημειωθεί κάπου εδώ ότι το νομοσχέδιο είναι σε φάση αξιολόγησης και δεν έχει ψηφιστεί ή ενεργοποιηθεί ακόμα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Motorrad Days και Pure&Crafted Festival – 2 σε 1!​

5ce26ae80d05b9d42fafd310d1e209ba_XL.jpg

To 2023 είναι η χρονιά του 21ου BMW Motorrad Days, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 7 έως τις 9 Ιουλίου εντός και πέριξ του Βερολίνου.
Είναι η δεύτερη χρονιά που η BMW θα πραγματοποιήσει την εκδήλωση στο Βερολίνο, έχοντας πραγματοποιήσει τις προηγούμενες στο Μόναχο. Ένας άλλος σημαντικός αριθμός για τη BMW το 2023 είναι το «100» μιας και οι Βαυαροί γιορτάζουν την 100ή επέτειο τους. Με τα παραπάνω σε συνδυασμό, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η BMW Motorrad θα το γιορτάσει δεόντως και ποικιλοτρόπως, καθώς απευθύνεται σε πολύ διαφορετικούς τύπους αναβατών, με εκδηλώσεις και δραστηριότητες που έχουν προγραμματιστεί να απευθύνονται σε όλες αυτές τις ομάδες — ακόμα και σε παιδιά, καθώς και σε ενήλικες που δεν οδηγούν (ή δεν οδηγούν ακόμη έστω). Οι «μέρες» δε της BMW, θα συμπέσουν και με το Φεστιβάλ Pure & Crafted, με τους επισκέπτες να μπορούν να πηγαινοέρχονται μεταξύ αυτών των εκδηλώσεων, οι οποίες θα συνεχιστούν το ίδιο Σαββατοκύριακο στην ίδια περιοχή.
bmd23c.jpg

Το «μενού» περιλαμβάνει test rides με όλες τις πρόσφατες και κορυφαίες μοτοσυκλέτες και σκούτερ της BMW, με την ειδική επιλογή «Riding Without a Licence», η οποία επιτρέπει στους προσεχώς αναβάτες να κάνουν τη «δοκιμή» τους υπό την επίβλεψη εκπαιδευτή της BMW. Παρουσιάσεις, φαγητό, ποτό και όλα τα συνηθισμένα πράγματα που περιμένεις από ένα φεστιβάλ μοτοσυκλέτας θα είναι εν αφθονία, με μια ειδική έκθεση για την 100η επέτειο να έχει επίσης προγραμματιστεί.
bmd23b.jpg

Επιπλέον, το εργοστάσιο της BMW Motorrad στο Spandau θα προσφέρει ξεναγήσεις, ενώ για τους λάτρεις της περιπέτειας, το Adventure Hub θα πραγματοποιηθεί στην περιοχή -εκτός δρόμου προφανώς- MCC Schenkenhorst με διαθέσιμο κάμπινγκ. Εκεί θα είναι και ο διεθνής προκριματικός γύρος BMW Motorrad GS Trophy 2024 Namibia στις 6-8 Ιουλίου, απευθυνόμενο στους αναβάτες των GS των οποίων η χώρα καταγωγής δεν έχει τη δική της ομάδα International GS Trophy—με τους τρεις κορυφαίους εδώ να ενώνονται για να σχηματίσουν μια Διεθνή Ομάδα για πρώτη φορά στην ιστορία του GS Trophy. Τέλος, περίπου μια ώρα μακριά από το Βερολίνο, θα βρείτε το Spreewaldring, όπου θα μπορείτε να οδηγήσετε τα νέα S 1000 σε μια πίστα μήκους 2,7 χιλιομέτρων με τις επαγγελματικές οδηγίες από τον συνεργάτη της BMW για αυτήν την εκδήλωση , MotoRacingSchool.
Η τιμή εισόδου για το BMW Motorrad Days είναι δωρεάν, με τις ώρες λειτουργίας να είναι από τις 2 μ.μ. έως τη 1 π.μ. την Παρασκευή 7 Ιουλίου, από τις 10 π.μ. έως τη 1 π.μ. το Σάββατο 8 Ιουλίου· και από τις 10 π.μ. έως τις 3 μ.μ. την Κυριακή 9 Ιουλίου 2023. Νωρίς είναι ακόμα, προλαβαίνετε να οργανωθείτε και να πάτε!

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Γαλλία θέλει να ρίξει φως στα ψέματα της ηλεκτροκίνησης​

3f6158b7642b24f0993897661af9500d_XL.jpg

Ένας νέος νόμος που σκοπό έχει να σταματήσει την πρακτική του «Greenwashing», στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η ηλεκτροκίνηση έχει μπει στην ζωή μας ως μια εναλλακτική πραγματικότητα μετακινήσεων, υποσχόμενη τεράστια μείωση, έως και μηδενισμό των ρύπων. Όμως όλοι πλέον γνωρίζουμε, ότι ακόμα και αν τα ηλεκτρικά οχήματα δεν εκπέμπουν ρύπους άμεσα, η διαδικασία κατασκευής τους αλλά και παραγωγής του ηλεκτρισμού για την κίνηση τους, έχουν έως και σημαντικές εκπομπές ρύπων στο περιβάλλον. Άρα, ένα όχημα που δεν βγάζει καυσαέρια κατά την χρήση του αλλά έχει ρυπάνει σημαντικά κατά την κατασκευή του, είναι ακόμα «πράσινο»; Όχι, λέει η Γαλλία, η οποία με νέο νόμο επιθυμεί να σταματήσει την πρακτική του «Greenwashing».

Τι είναι το Greenwashing ή «πράσινο ξέπλυμα»;

Πρόκειται για το σύνολο των πρακτικών, κυρίως στο διαφημιστικό κομμάτι, που επιχειρούν να παρουσιάσουν ένα όχημα ηλεκτρικής κίνησης, ως «ουδέτερο άνθρακα». Αυτό, όπως είπαμε και παραπάνω, δεν αληθεύει σε πολλές περιπτώσεις, όμως δεν είναι λίγες οι εταιρείες που ακολουθούν την τακτική αυτή, ουσιαστικά κάνοντας ψευδή διαφήμιση. Παρουσιάζουν, δηλαδή, οχήματα που «και καλά» δεν ρυπαίνουν, όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Ο νέος νόμος κατά του Greenwashing στην Γαλλία - Πρόστιμο έως 100.000 ευρώ

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η Γαλλία έχει θέσει έναν νέο νόμο κατά του greenwashing σε ισχύ, από την 1η Ιανουαρίου. Όπως αυτός προβλέπει, οι εταιρείες θα απαγορεύεται να διαφημίζουν ηλεκτροκίνητα οχήματα ως «ουδέτερα άνθρακα», αν δεν παρουσιάζουν αναφορά εκπεμπόμενων ρύπων, άμεσων και έμμεσων, που να βεβαιώνει ότι υπάρχει πραγματικό «ισοζύγιο άνθρακα».

Αυτό σημαίνει, ότι οι εταιρείες θα πρέπει να καταδεικνύουν όλους τους τρόπους και τις μεθόδους που επιτυγχάνουν το ισοζύγιο εκπομπών άνθρακα, στις φάσεις της παραγωγής και της επαναφόρτισης του. Αν βεβαιωθεί ότι εταιρεία έκανε ψευδείς ισχυρισμούς, σχετικά με την «καθαρότητα» οχήματος ή οχημάτων της, θα της βεβαιώνεται πρόστιμο έως 100.000 ευρώ!

Πρόκειται για μία κίνηση που θα ικανοποιήσει σίγουρα, τους πιο «σκεπτικιστές» που τονίζουν ότι η ηλεκτρική ενέργεια, δεν είναι τόσο καθαρή όσο φαίνεται. Εμείς, από την άλλη, είμαστε υπέρμαχοι σε οποιαδήποτε εξέλιξη, συμβάλλει στην αποκάλυψη της πραγματικότητας και στην πορεία προς μια πραγματική βελτίωση, του περιβαλλοντικού ζητήματος.

Πηγη www.bikeit.gr
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.483
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής

Eliminator… Τhe Comeback!

Σε λίγες μέρες, μια βδομάδα σχεδόν, η Kawasaki είναι πολύ πιθανό να παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Οσάκα ένα (ή παραπάνω) σπορ cruiser που θα επαναφέρει το θρυλικό όνομα της γιαπωνέζικης εταιρίας σε αυτή την ιδιαίτερη κατηγορία, με εμφάνιση (και όχι μόνο) που θα κάνει θραύση όπως ισχυρίζονται πηγές.

Τι λένε οι φήμες; Ότι σύντομα παρουσιάζονται τα Kawasaki Eliminator 400 και Eliminator 250.

Στις αρχές Μαρτίου 2023, μια μάλλον κατά λάθος ανάρτηση της Kawasaki Motors Thailand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πυροδότησε τις φήμες: ένα, μπορεί και δύο νέα μοντέλα πρόκειται να παρουσιαστούν σε εκθέσεις του Τόκιο και της Μπανγκόκ.



Μέσα στα νέα μοντέλα για το 2023 της Kawasaki υπάρχει περίπτωση να υπάρχει ένα ολοκαίνουργιο Eliminator, ένα ολοκαίνουργιο σπορ cruiser.







Το νέο Eliminator με κινητήρα 250 ή 400 κυβικών (ή και τα δύο) πιθανά να παρουσιαστεί επίσημα για πρώτη φορά στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Οσάκα στην Ιαπωνία στις 17 Μαρτίου 2023, ίσως και λίγο αργότερα στις 22 Μαρτίου, στο σαλόνι της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη.



Στη μυστηριώδη ανάρτηση, που αμέσως μετά εξαφανίστηκε, αχνοφαίνονται 2 μοτοσυκλέτες ή μάλλον οι σιλουέτες τους γιατί είναι σκεπασμένες. Το νέο Kawasaki Eliminator, το οποίο φαίνεται στη μέση της εικόνας teaser, αναμένεται να είναι ένα σπορ μοντέλο cruiser – σύμφωνα με την παράδοση των μοντέλων Eliminator της Kawasaki.





Αν υποθέσουμε πως το νέο μοντέλο θα είναι το Eliminator 400, τότε αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τον υπάρχοντα δικύλινδρο κινητήρα των 399 cc και των 45 ίππων, ταιριάζοντας μια χαρά με την ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης κατηγορίας A2 (μέχρι 48 ίππους).



Με αναμενόμενα χαμηλού ύψους σέλα, που είναι χαρακτηριστική στα cruiser, το Eliminator 400 θα ήταν επίσης μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επιλογή για αρχάριους, καθώς και για χαμηλότερου αναστήματος αναβάτες και των δύο φύλων.

Όσον αφορά την ασιατική αγορά, ένα επίσης δικύλινδρο Eliminator 250 θα ταίριαζε ακόμα καλύτερα.

Aυτή είναι η εύκολη απάντηση στο μυστήριο, γιατί υπάρχει και μια άλλη υποψία, μια ακόμα πληροφορία-φωτιά.



Υπάρχουν εικασίες ότι τα νέα μοντέλα Eliminator ενδέχεται να μην χρησιμοποιούν τους γνωστούς δικύλινδρους σε σειρά, αλλά τους πιο σπορ τετρακύλινδρους σε σειρά των Ninja ZX-25 R και ZX-4 R μοντέλων, με 45 και 80 ίππους αντίστοιχα και ρυθμούς περιστροφής με πενταψήφια νούμερα. Εκεί είναι που έχει να πέσει πολύ γέλιο.

Με αυτό τον τρόπο, η Kawasaki θα έκανε την έκπληξη και θα έπιανε τον ανταγωνισμό στον ύπνο επαναφέροντας μια παλιά μεν κατηγορία, αλλά σερβιρισμένη σαν ολόφρεσκη ιδέα. Για να δούμε, σύντομα θα ξέρουμε.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μπαλί - Απαγορεύει την ενοικίαση δικύκλων σε τουρίστες​

ec5ebb1250b82f76f19330648ed0efd3_XL.jpg

Μπολιτισμένη αντίδραση τύπου «πονάει χέρι-κόψει χέρι». Και αν θέλεις να μετακινηθείς… νοίκιασε αυτοκίνητο!

Το Μπαλί της Ινδονησίας είναι ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς παγκόσμια τα τελευταία χρόνια, με εκατομμύρια τουριστών να το επισκέπτονται. Όμως τόσος κόσμος σε ένα σημείο, φέρνει και αναπόφευκτα ζητήματα προς επίλυση.
Και όπως ξέρουμε πολύ καλά εμείς εδώ στην Ελλάδα, η μετακίνηση τουριστών με δίκυκλο είναι γρίφος για δυνατούς λύτες. Ε, μάλλον κάπως έτσι, το Μπαλί αποφάσισε πως «ό,τι δεν λύνεται, κόβεται» και, ως άλλος Μέγας Αλέξανδρος, σκοπεύει να απαγορεύσει εντελώς την ενοικίαση δικύκλων και scooters σε τουρίστες, εντός του 2023.

Ο Κυβερνήτης του Μπαλί, Wayan Koster, δήλωσε στο BBC ότι αν τελικά το μέτρο αυτό ενεργοποιηθεί, οι τουρίστες θα μπορούν να ενοικιάσουν μόνο αυτοκίνητα, προετοιμασμένα για αυτό το σκοπό. «Θα μπορούν να κάνουν τον τουρισμό τους, χρησιμοποιώντας τα οχήματα που θα έχουν προετοιμάσει τα ταξιδιωτικά γραφεία, χωρίς να τριγυρνούν με μηχανάκια, χωρίς μπλούζες και χωρίς ρούχα, χωρίς κράνη, παραβιάζοντας τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και κυκλοφορώντας χωρίς δίπλωμα» συμπλήρωσε ο κυβερνήτης.

Τους τελευταίους μήνες, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Guardian, έχουν αναφερθεί πολλά ατυχήματα με τουρίστες στο Μπαλί, κάποια από τα οποία οδήγησαν μάλιστα και σε θανάτους. Το πιο πρόσφατο έλαβε χώρα μόλις πριν λίγες ημέρες, με έναν Ρώσο τουρίστα να συλλαμβάνεται για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, μετά από σύγκρουση με κάτοικο της περιοχής. Τον Ιανουάριο, δύο τουρίστες έχασαν την ζωή τους, σε δύο διαφορετικά συμβάντα.

Η αλήθεια είναι, ότι το πρόβλημα της ακατάλληλης ή και ανεξέλεγκτης, θα έλεγε κανείς, χρήσης δικύκλων και οχημάτων από τουρίστες είναι υπαρκτό. Στην Ελλάδα, το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι και η ανοχή σε αυτές τις πρακτικές, προφανώς διαιωνίζεται για να μην χάνονται τα τουριστικά έσοδα. Από την μία, λοιπόν, οι ανησυχίες του κυβερνήτη Koster έχουν μία βάση. Ωστόσο, το μέτρο είναι ιδιαίτερα αυστηρό, αφού μαζί με τα ξερά καίει και τα χλωρά. Εσείς, τι θα κάνατε στην θέση του, άραγε;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιταλία: Επιδοτείται η αγορά μοτοσυκλέτας με συμβατικούς κινητήρες!​

Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα, κύριοι…

Την τεράστια συμβολή των δύο τροχών, ηλεκτροκίνητων ή βενζινοκίνητων, στον τομέα της μετακίνησης αναγνωρίζει η ιταλική κυβέρνηση και γι’ αυτό τους επιδοτεί… έστω και με διακρίσεις και προτίμηση στον ηλεκτρισμό.
Η επιδότηση φτάνει μέχρι και 2.500 ευρώ για την γειτονική μας χώρα για όποιον θέλει να αγοράσει καινούργιο δίκυκλο, ό,τι και να είναι, και όχι απαραίτητα μόνο ηλεκτρικό, όπως γίνεται στην Ελλάδα.
Εντάξει, τώρα, είναι γνωστό ότι εμείς είμαστε σαν λαός πάντοτε πιο έξυπνοι απ’ όλους τους υπόλοιπους… τι να μας πει και η Ιταλία για μοτοσυκλέτα; Σιγά μην έχουν ιδέα οι χαζο-Ιταλιάνοι…

Το πρόγραμμα που τρέχει από την αρχή του χρόνου (όπως και πέρσι) στην Ιταλία αφορά την επιδότηση για αγορά καινούργιου δικύκλου και ο βασικός στόχος είναι η αύξηση πωλήσεων των σκούτερ, μοτοποδηλάτων και μοτοσυκλετών (ώστε να μην αγοράζονται και χρησιμοποιούνται τόσα πολλά ενεργοβόρα αυτοκίνητα), αλλά και η ανανέωση του στόλου των δίτροχων.

Ταυτόχρονα, σε λογικά επίπεδα, υπάρχει και η προσπάθεια για την εξάπλωση της χρήσης των ηλεκτροκίνητων δίτροχων, τρίτροχων και μικρών τετράτροχων.

Το ύψος του κονδυλίου φτάνει τα 40 εκατομμυρία ευρώ, εκ των οποίων τα 5 εκατομμύρια ευρώ θα αφορούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (Euro 5 φυσικά) και τα 35 εκατομμύρια ευρώ την αγορά ηλεκτρικού ή υβριδικού δίτροχου. Όπως βλέπετε, υπάρχει σαφής προώθηση των ηλεκτροκίνητων που προτιμούνται για λόγους ρύπων, αλλά και πάλι κάτι μένει για τους βενζινοκινητήρες.

Energica Experia
Στην Ελλάδα αυτό πιστεύουμε πως δεν θα γίνει ποτέ, ούτε καν σε επίπεδο “ένα προς επτά” (αντιστοιχία βενζινοκίνητων-ηλεκτροκίνητων) και θα προωθούνται μόνο τα δεύτερα.


Τώρα, επιστρέφοντας στην Ιταλία, η επιδότηση της αγοράς ενός καινούργιου σκούτερ/μοτοσυκλέτας προδιαγραφών Euro5 μπορεί να φτάσει μέχρι και το 40% της τιμής του, ειδικά αν ο ενδιαφερόμενος αποσύρει παράλληλα και το παλιό του δίτροχο (αρκεί να είναι προδιαγραφών Euro0, Euro2, Euro3). To μέγιστο της επιδότησης φτάνει το ποσό των 2.500 ευρώ.
Σε περίπτωση που δεν γίνει απόσυρση, η επιδότηση δεν ξεπερνάει το 5% της τιμής του καινούργιου.

Benelli TRK 502X
Παρότι το ποσό των πέντε εκατομμυρίων ευρώ (έναντι των 35 των ηλεκτρικών) είναι μικρό, δεν παύει να είναι καλύτερο από το (ελληνικό) τίποτα, ενώ υπάρχουν προτάσεις να αυξηθεί στο μέλλον.
Βλέπετε, και στην Ιταλία, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, πυκνώνουν διαρκώς οι φωνές, οι βάσιμες διαφωνίες, αντιδράσεις και προβληματισμοί για το πέρασμα από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτροκινητήρες και την πραγματική τους συμβολή στη μείωση των ρύπων.

Πηγη https://motorbike.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο τραπέζι «φόρος ελαστικών» για την μείωση της ρύπανσης​

d4656d1dfc5ed1b7f216517ce258799d_XL.jpg

Λες και τα ελαστικά μοτοσυκλέτας δεν είναι ήδη πανάκριβα.

Μία τρομακτική είδηση που βλέπει το φως της δημοσιότητας από την Μεγάλη Βρετανία, μας κάνει να σκεφτόμαστε: Πόσο εμείς οι απλοί άνθρωποι, οι απλοί αναβάτες μοτοσυκλέτας, θα πληρώνουμε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ την μόλυνση του περιβάλλοντος που προκαλούν άλλοι. Και, συγκεκριμένα, οι κατασκευαστές των μοτοσυκλετών και των ελαστικών μας.

Σύμφωνα με είδηση από την Αγγλία, επί τάπητος έχει πέσει ζήτημα εισαγωγής «φόρου ελαστικών». Με απλά λόγια, αν και οι συζητήσεις είναι ήδη σε εξαιρετικά πρώιμο στάδιο, μιλάμε για ένα καπέλο-χαράτσι, όπως θέλετε πείτε το, στα ελαστικά που εκπέμπουν ρυπογόνα σωματίδια και άλλες ουσίες, στον αέρα. Λόγω της αναπόφευκτης ανάλωσης τους στο οδόστρωμα, τα ελαστικά «εκπέμπουν» αυτές τις ουσίες, κάποιες από τις οποίες είναι ιδιαίτερα επιβλαβείς, όπως ο μόλυβδος ή ο ψευδάργυρος. Ε, πιθανόν όσα ελαστικά εκπέμπουν από ένα όριο και επάνω, θα «φορολογούνται» -αυξάνοντας αναπόφευκτα την τιμή τους.

Παρά το ότι οι εταιρείες ελαστικών, π.χ. η Michelin, κάνουν ήδη έρευνα στα «πράσινα» και βιώσιμα υλικά κατασκευής ελαστικών, η είδηση προκαλεί ανησυχία. Και αυτό, διότι ουσιαστικά αποτελεί «ποινή» στους τελικούς χρήστες, ενώ αναμένεται να επηρεάσει περισσότερο τα φθηνότερα και λιγότερο καθαρά ελαστικά, καταστρέφοντας το πλεονέκτημα τους.

H Βασιλική Λέση Αυτοκίνησης της Μ. Βρετανίας, διαμέσου του επικεφαλής πολιτικής της Nicholas Lyes, δηλώνει την αντίθεση της στο πλάνο, λέγοντας: «Αυτός ο φόρος θα κάνει περισσότερο κακό από ότι καλό, θα προκαλέσει περισσότερους τραυματισμούς και θανάτους στους δρόμους, αφού θα αποτρέψει τους οδηγούς από το να αλλάξουν ελαστικά, ακόμα και αν τα χρειάζονται.

Αν εφαρμοστεί στο επίπεδο του τελικού καταναλωτή, θα φορολογήσει υπερβολικά τα φθηνά ελαστικά, που φθείρονται και εκπέμπουν σωματίδια γρηγορότερα από τα άλλα, στην ατμόσφαιρα. Το να κάνεις τα φθηνά ελαστικά ακριβότερα, αναμφίβολα θα οδηγήσει κάποιους στο να συνεχίσουν να οδηγούν με ακατάλληλα ελαστικά, διακινδυνεύοντας έτσι την οδική ασφάλεια όλων».

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Υποχρεωτική παρακολούθηση όλων των μοτοσυκλετών - Τι συμβαίνει​

a26038af12eeb2dc4af1d4164eb1bc2a_XL.jpg

Προκλητική πρόταση που έχει πέσει στο τραπέζι – Που και γιατί προτείνουν «Μεγάλο Αδελφό» για μοτοσυκλέτες.

Σχεδόν δεν μας εκπλήσσει, το ότι προτείνονται τέτοια πράγματα για τις μοτοσυκλέτες, μιας και οι… διακρίσεις πάνε και έρχονται. Όμως είναι τρομακτικό, το ότι πέφτουν τέτοιες προτάσεις στο τραπέζι της συζήτησης, εν έτει 2023 – στην προκειμένη περίπτωση, μιλάμε για την Ισπανία και πιο συγκεκριμένα, την Βαρκελώνη.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η αύξηση των ατυχημάτων με δίκυκλα στην Βαρκελώνη, την πόλη με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες στην Ισπανία, η πολιτεία θεωρεί ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα. Στην αναζήτηση λύσεων για τον περιορισμό και την αποτροπή των ατυχημάτων με δίκυκλο, δύο εταιρείες κάνουν προτάσεις. Η μία προέρχεται από την Mapit, που κατασκευάζει GPS εντοπιστές και είναι η εξής: Κάθε μοτοσυκλέτα στην Βαρκελώνη να φορέσει, υποχρεωτικά, GPS Tracker.

Αυτός ο Tracker θα συλλέγει ανώνυμα (ναι καλά) δεδομένα όπως το στυλ οδήγησης, το όχημα, τις περιβαλλοντικές συνθήκες, τις διαδρομές και τα τυχόν ατυχήματα της κάθε μοτοσυκλέτας, ενώ θα συνεργάζεται με ειδική εφαρμογή στο κινητό του αναβάτη, εμφανίζοντας του συμβουλές και συστάσεις για την οδήγηση του.

Η έτερη πρόταση, από την Rider Dome, λέει ότι οι μοτοσυκλέτες πρέπει να εξοπλιστούν με κάμερες και αισθητήρες, που θα συνεργάζονται με αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης και θα εντοπίζουν κινδύνους που καραδοκούν γύρω από τον αναβάτη ανά πάσα στιγμή. Κατόπιν, θα του δείχνουν προειδοποιήσεις με φωτεινές ενδείξεις, στους καθρέφτες.

Καλά όλα αυτά, αλλά ο κίνδυνος της διαρκούς παρακολούθησης όλων των μοτοσυκλετών της Βαρκελώνης, είναι υπαρκτός. Δεν είναι δύσκολο, συστήματα σαν αυτά να συνδεθούν με το διαδίκτυο, διοχετεύοντας τόνους πληροφοριών για τον κάθε αναβάτη ξεχωριστά προς πάσα κατεύθυνση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Επικίνδυνο σαμποτάζ με λουκέτα στο δισκόφρενο μοτοσικλετών στην Γερμάνια​

Μια παράξενη είδηση διαβάσαμε και είπαμε να την μοιραστούμε μιας και είναι μια περίεργη πράξη που μπορεί να έχει σοβαρές συνέπιες, οπότε καλό είναι να είμαστε υποψιασμένοι!

Δύο κρούσματα επικίνδυνων “σαμποτάζ” μοτοσυκλετών καταγράφηκαν στην πόλη Έμενε στην Γερμανία, όπου άγνωστοι δράστες έβαλαν λουκέτα στα δισκόφρενα. Η αστυνομία ερευνά και προειδοποιεί τους μοτοσυκλετιστές να ελέγχουν ενδελεχώς τις μοτοσυκλέτες τους για να εντοπίσουν έγκαιρα πιθανές πράξεις δολιοφθοράς προς αποφυγή ατυχημάτων.

Στις 20 Απριλίου 2023, μια 17χρονη μαθήτρια διαπίστωσε ότι ένας άγνωστος δράστης είχε στερεώσει ένα λουκέτο σε μια σχισμή αερισμού στο δίσκο του φρένου της, την ώρα που η μοτοσυκλέτα της μια KTM ήταν σταθμευμένη στο παρκινγκ του λυκείου της.

Το λουκέτο στο δισκόφρενο ανάλογα το μέγεθος και που είναι μπορεί να μην μπλοκάρει από την αρχή την μοτοσυκλέτα και να γυρίσει για λίγο ο τροχός και να μπλοκάρει ξαφνικά και να κλειδώσει τον τροχό ακαριαία κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε πτώση. Ακόμα κι αν δεν συμβεί πτώση, ο δίσκος ή η δαγκάνα του φρένου μπορεί να πάθουν ζημιά η να καταστραφούν. Όταν η νεαρή προσπάθησε να μετακινήσει τη μηχανή της, έπεσε. Ευτυχώς δεν τραυματίστηκε, αλλά η μοτοσικλέτα της υπέστη ζημιές.

Το δεύτερο κρούσμα έγινε στην Boltentorstraße. Εδώ, σε μια Harley-Davidson άγνωστα άτομα, έβαλαν ένα λουκέτο σε μια σχισμή εξαερισμού του δίσκου του φρένου. Όταν ο 50χρονος ιδιοκτήτης θέλησε να φύγει το πρωί της Κυριακής, η μοτοσικλέτα ανατράπηκε. Και σε αυτή την περίπτωση ο αναβάτης δεν τραυματίστηκε και η μοτοσυκλέτα δεν υπέστη ζημιές.

Η αστυνομία στο Έμντεν έχει αναλάβει την έρευνα και στις δύο περιπτώσεις και ελέγχει εάν υπάρχει σχέση μεταξύ των δύο πράξεων. Η Αστυνομική Επιθεώρηση Leer/Emden καλεί όλους τους μοτοσυκλετιστές να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή και να ελέγξουν προσεκτικά τις μοτοσυκλέτες τους πριν ξεκινήσουν μια βόλτα, προκειμένου να ανιχνεύσουν έγκαιρα πιθανές πράξεις δολιοφθοράς και να αποφύγουν ζημιές ή ατυχήματα.

Επίσης συνιστά ότι αν κάποιος βρει κλειδαριά στη δισκόπλακα της μοτοσυκλέτας, καλό θα ήταν να επικοινωνήσει πρώτα με την αστυνομία και να την ενημερώσει για το περιστατικό. Συνιστάται να τραβήξετε φωτογραφίες της κατάστασης για να εξασφαλίσετε στοιχεία για πιθανές ποινικές κατηγορίες.

Πηγη https://bikerspirit.net
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τέλος οι εξατμίσεις που «σπάνε αυτιά» - Υποχρεωτικός o μόνιμος σιγαστήρας​

89a878414f13eb3d1ecdc08f40ddd612_XL.jpg


Ετοιμάζονται αναθεωρήσεις στην νομοθεσία για τις βελτιωτικές εξατμίσεις, που συχνά είναι πολύ πιο θορυβώδεις από ότι επιτρέπει ο νόμος.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ από την γειτονική μας Ιταλία, μέσα στους επόμενους μήνες θα αναθεωρηθεί ξανά, η νομοθεσία για τις βελτιωτικές εξατμίσεις και την τήρηση των ορίων θορύβου από αυτές.

Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει πιο αυστηρή η ανάλογη διάταξη της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, που απαγορεύει την αφαίρεση του σιγαστήρα ή «Db Killer» από τις βελτιωτικές εξατμίσεις που προβλέπουν την χρήση του για να είναι νόμιμες εντός δρόμου, προβλέποντας ότι ο εν λόγω σιγαστήρας δεν θα είναι δυνατόν να αφαιρεθεί, χωρίς την καταστροφή της εξάτμισης, ενώ σε περίπτωση αφαίρεσης του, δεν πρέπει να είναι δυνατή επανατοποθέτηση του – καθιστώντας έτσι την εξάτμιση παράνομη για χρήση εκτός δρόμου.

O θόρυβος από τις εξατμίσεις των μοτοσυκλετών είναι ένα τεράστιο θέμα τα τελευταία χρόνια, που μόνο ζημιά έχει κάνει στους μοτοσυκλετιστές παγκοσμίως. Παρά το ότι μια δυνατή εξάτμιση αποτελεί «φετίχ» για εκατομμύρια αναβάτες, οι παραβατικές συμπεριφορές και οι ακραίες εξατμίσεις… μπουριά, έχουν προσελκύσει την αρνητική προσοχή πάνω στους μοτοσυκλετιστές και, κυριολεκτικά, τους έχουν ήδη κλείσει πόρτες.

Ξέρετε πολύ καλά, ότι η πρόσβαση σε εμβληματικούς ευρωπαϊκούς δρόμους, όπως τις Άλπεις, τους Δολομίτες και αλλού, συζητάται ή έχει ήδη αποκλειστεί για τους μοτοσυκλετιστές, λόγω του προβλήματος του θορύβου –ένα πρόβλημα τόσο για τις τοπικές κοινότητες, όσο και για τα οικοσυστήματα κατά περιπτώσεις.

Σύμφωνα με το ιταλικό ρεπορτάζ, αυτή την στιγμή η νομοθεσία, αν και είναι σαφής περί των ορίων θορύβου και της χρήσης σιγαστήρα, έχει αρκετά «παραθυράκια» που επιτρέπουν την διάθεση εξατμίσεων πάνω από τα όρια θορύβου στην αγορά, με διάφορα τεχνάσματα. Η αναθεώρηση της νομοθεσίας επιδιώκει να περιορίσει αυτό το φαινόμενο, ενώ οι «σοβαροί» κατασκευαστές βελτιωτικών εξατμίσεων αναμένεται να συμμορφωθούν άμεσα.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.420
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Στο έλεος κλεφτών και χάκερ τα ηλεκτρονικά των σύγχρονων, πανάκριβων μοτοσυκλετών;​

c92684dc309984ea842a8f14f0e653d5_XL.jpg

Κι όμως, τα πολύπλοκα και εντυπωσιακά συστήματα CAN Bus μπορούν να ξεκλειδώσουν με την επέμβαση μιας ηλεκτρονικής συσκευής που βρίσκεται κανονικά στο εμπόριο.

Τις τελευταίες ημέρες, έχουν κυκλοφορήσει διεθνώς ιστορίες για κλοπές και πρόκληση ζημιών με σκοπό την κλοπή, σε σύγχρονα αυτοκίνητα, τα οποία φυσικά εξοπλίζονται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά. Κι όμως, ακόμα και τα σημερινά συστήματα ηλεκτρονικών με CAN Bus, μπορούν να «ανοίξουν» εύκολα αν πέσουν στην προσοχή κλεφτών-χάκερς, οι οποίοι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά που, δυστυχώς, είναι ευρέως διαθέσιμα στην αγορά.

Η πατέντα αυτή ονομάζεται «CAN Bus Injector» και εκμεταλλεύεται ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των συστημάτων CAN Bus: Την ύπαρξη μίας μόνο καλωδίωσης για τον έλεγχο όλων των συστημάτων του οχήματος. Ο εγκληματίας μπορεί απλά να συνδέσει την συσκευή σε οποιοδήποτε σημείο της καλωδίωσης μπορεί να βρει πρόσβαση –για παράδειγμα, το βύσμα του εμπρός προβολέα- και να «ψεκάσει» ηλεκτρονικό σήμα στον εγκέφαλο του οχήματος ξεγελώντας τον για την ύπαρξη κλειδιού. Άρα, ενεργοποιώντας τον και επιτρέποντας την… ανώδυνη κλοπή του οχήματος, σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Οι ηλεκτρονικές αυτές συσκευές μπορούν να κρυφτούν, μέσα σε «αθώα» καθημερινά αντικείμενα, όπως π.χ. ένα φορητό ηχείο Bluetooth, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το Motorcycle News, που κάνει το δικό του ρεπορτάζ. Οι μοτοσυκλέτες, χάρη στα πολλά περισσότερα εκτεθειμένα μέρη τους, μπορούν να αποτελέσουν εύκολα θύματα των κλεφτών που χρησιμοποιούν αυτή την μέθοδο: Οι κακοποιοί θα βρουν κάποιο σημείο της καλωδίωσης, θα συνδέσουν τον εξοπλισμό και το δίκυκλο θα κάνει φτερά!

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ του MCN, οι κατασκευαστές μοτοσυκλετών γνωρίζουν ήδη τους κινδύνους από τις νέες μεθόδους παραβίασης των ηλεκτρονικών «στρώσεων» ασφαλείας και μάλιστα, η BMW έχει διαβεβαιώσει την ασφάλεια των δικών της συστημάτων CAN Bus έναντι σε επιθέσεις. Δυστυχώς όμως οι κακοποιοί φαίνεται ότι είναι πάντα, ένα βήμα μπροστά από όλους και ελπίζουμε οι κατασκευαστές, να το έχουν καλά στο «μυαλό» τους, αναπτύσσοντας τις μοτοσυκλέτες τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom