Να οι πρωτοι...σιγουρα θα ακολουθησουν κι αλλοι....

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Δημητρη παρε πχ το ktm ή το multistrada προσοχη δεν αναφερω καθολου τα supersport μηχανακια και προσπαθησε να πας εθνικη και μονο εθνικη με 100χλμ στο πρωτα 50 χλμ θα εχεις κατεβει θα εχουν σπασει τα νευρα σου

Good post
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.408
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ: “ΠΕΤΑΞΕ ΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΣΟΥ” ΛΕΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ​



Όταν οι κυβερνήσεις και οι τοπικοί άρχοντες “το χάνουν”

Ακούγεται σαν κακόγουστο αστείο – ή στην καλύτερη – σαν εξωφρενικό πρωταπριλιάτικο ανέκδοτο: οι άρχοντες της Βαρκελώνης δίνουν κίνητρα σε μοτοσυκλετιστές να αποσύρουν δια παντός την παλιά τους μοτοσυκλέτα και να κερδίσουν τρία χρόνια δωρεάν διαδρομές με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της πόλης!
Ενημερωθήκαμε για το θέμα από την ιστοσελίδα των μαχόμενων Ευρωπαίων μοτοσυκλετιστών της FEMA, που δεν αφήνει κανένα, ούτε το παραμικρό θέμα στη Γηραιά Ήπειρο που αφορά τους δυο τροχούς και τους μοτοσυκλετιστές να παραπέσει ή να μην προβληθεί.

“Παράτα το μηχανάκι και πάρε το λεωφορείο” λέει ο Δήμος Βαρκελώνης. Καλό;

Η Ισπανική Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών μαζί με τη FEMA δήλωσαν την αντίθεσή τους στην εκστρατεία του Δήμου της Βαρκελώνης με ψυχραιμία και με το σλόγκαν «Οι μοτοσυκλέτες δεν είναι το πρόβλημα, αλλά είναι μέρος της λύσης στην αστική μετακίνηση».

Και να φανταστείτε ότι θεωρούσαμε πως τέτοιου είδους παράλογες προτάσεις και καμπάνιες προτείνονται μόνο σε υποανάπτυκτες χώρες της Ευρώπης…
Να που συμβαίνουν και στην Ισπανία, μια από τις κορυφαίες σε πωλήσεις αγορές της Ηπείρου, μια χώρα με τεράστια κουλτούρα στη μοτοσυκλέτα, με θρυλικές κατασκευάστριες εταιρίες, δεκάδες αξιόλογους αναβάτες, τεράστια εμπλοκή σε αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας (MotoGP), όπως και σε κάθε είδους αγώνες με δύο τροχούς!
Η εκστρατεία αυτή του Δήμου της Βαρκελώνης αναφέρεται σε δίτροχα που φτάνουν μέχρι και τις προδιαγραφές Euro3 και έχουν ταξινομηθεί μέχρι το 2006, ή Euro 2 ταξινομημένα μέχρι το έτος 2000, αλλά και παλαιότερα σκούτερ, μοτοποδήλατα, μοτοσυκλέτες.

Ούτε καν τα ηλεκτρικά σκούτερ δεν προτείνουν μετά την απόσυρση παλαιότερων δίτροχων…
Τι είπαν όμως και πώς αντέδρασαν οι άνθρωποι της Ισπανικής Ομοσπονδίας;
Εναντιώθηκαν στην καταστροφή των παλαιότερων μοτοσυκλετών και αυτής της “έξυπνης επιχορήγησης” του Δήμου της Βαρκελώνης που έμοιαζε με μέτρο που σκοπό είχε την προβολή των “προχωρημένων” ιδεών του Δημαρχείου και δεν εστίαζε στη λύση των πραγματικών προβλημάτων μετακίνησης των κατοίκων της πόλης.

Θα μπορούσε να πει κάποιος πως αυτή η εκστρατεία είναι ένα μέτρο κατά της ιδιωτικής μετακίνησης με μοτοσυκλέτες και έχει φυσικά να κάνει και με την ελευθερία της επιλογής του καθενός στο συγκεκριμένο θέμα.
Αυτό γιατί η μόνη λύση που τους προτείνεται με την απόσυρση του παλαιότερου δίτροχού τους δεν είναι η αγορά ενός νέου (για παράδειγμα με ευνοϊκότερους όρους ή χρηματοδότηση) αλλά… το λεωφορείο και η κάρτα απεριόριστων διαδρομών για 3 χρόνια! Πιο λογικό θα ήταν να προτείνουν για παράδειγμα την επιχορήγηση για απόκτηση ενός ηλεκτρικού σκούτερ ή μοτοσυκλέτας ή έστω μια άλλη εναλλακτική λύση.

Και να σκεφτείτε ότι η Βαρκελώνη – πέραν των σημαντικών εταιριών που υπήρξαν γύρω της και στην ευρύτερη περιοχή της Καταλονίας (Montesa, Bultaco, Ossa, Gas Gas, Sanglas, Moto Guzzi Hispania, Ducati, Derbi, κ.λπ.) είναι η πόλη με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες από όλες τις άλλες πόλεις της Ισπανίας!
Αυτό που πρέπει να θυμίζουμε επανειλημμένα εμείς οι φίλοι των μοτοσυκλετών, ειδικά στους εχθρούς των δύο τροχών – που εκφράζουν την δυσαρέσκειά τους με κάθε πρώτη ευκαιρία – είναι πως δεν είναι μόνο η ουσιαστική ευελιξία και η ελεύθερη μετακίνηση που έλκει πολύ κόσμο στα δίτροχα, αλλά και το σχετικά χαμηλό κόστος αγοράς και συντήρησης μιας μοτοσυκλέτας, ενός σκούτερ, ενός παπιού. Πολύ σημαντικοί παράγοντες που κάνουν τα δίτροχα δημοφιλή.
Πώς το λένε λοιπόν το εύστοχο σύνθημα οι φίλοι και συνάδελφοι Ισπανοί, αλλά και οι μοτοσυκλετιστές της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας FEMA; “Μέρος της λύσης είναι η μοτοσυκλέτα – όχι μέρος του προβλήματος”!

Πηγη https://motorbike.gr
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.410
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Το ότι είπε ο Νεάντερνταλ δήμαρχος τους μια μ@λακία δεν σημαίνει ότι είναι νόμος του κράτους και ούτε ότι θα το ασπαστούν οι πολίτες της Μπάρτσα.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Πολυ σωστα! Μονον με το λεωφορειο ή το Ι.Χ στο κεντρο των πολεων. Bcdefghg
Χαρτογιακαδες μιζαδοροι αποφασιζουν ετσι κι αλλοιως .... αμα θελουν και καμμια γλαστρα να τους στειλουμε να βαλουν ....! mountza 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.408
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Το ότι είπε ο Νεάντερνταλ δήμαρχος τους μια μ@λακία δεν σημαίνει ότι είναι νόμος του κράτους και ούτε ότι θα το ασπαστούν οι πολίτες της Μπάρτσα.
Εννοειται Νικ δε παυει να επηρεαζει ομως
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Κατά την ''αποψη'' μιας ελληνίδας πρωηνυπερλαμπρηςαγωνιζόμενης-νυνδημοσιογραφου-νυνμπλογκερ-νυνμαμάςνοικοκυραςδουλαςκαικυρας-χαλιαταεκαναταντολμαδακια-χοληναβγαζωκιοτιθελειαςειναι-ειμαιγουοκκαιφαινομαι, η Αθήνα τις εποχές που είχαν μεγάλη εμπορική κίνηση τα παπάκια και οι μικρές μοτοσυκλέτες ''εμοιαζαν οι δρόμοι με δρόμους πόλης της Ινδίας''.

Τι να πεις από κει και μετά, όταν ακόμα και αυτοί που υποτίθεται ξέρουν, λένε τέτοια...

Μια μέρα άκουγα ραδιόφωνο, και σε μια δημοσιογραφική εκπομπή είχαν καλεσμένο ένα συγκοινωνιολόγο της κυβέρνησης, να πει για το θέμα του δακτυλίου, των ηλεκτρικών, τι σκέφτεται να κάνει η κυβέρνηση για την κίνηση και όλα αυτά τα συναφή θέματα, ε ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ για το δίτροχο, δεν είπε.
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.506
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Εγώ εκείνο που βλέπω είναι ότι σιγά σιγά δεν θα μπορούμε να πάμε πουθενά. Ένα πράγμα σαν τους επικυρηγμενους θα είμαστε. Θα θυμόμαστε τα ταξίδια που έχουμε κάνει παλαιότερα πριν των νεων απαγόρευσεων πχ βλέπε Δολομιτες και θα πέφτουμε σε κατάθλιψη.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Και ενδιαφερομαστε αγωνιωδως για εξευρεση απλων και πρακτικων λυσεων για μειωση ρυπων ειδικα στο κλεινον αστυ ... λεμε τωρα...! abcdefghgk
 

Kapas

new member
Δημοσιεύσεις
289
Ηλικία
34
Περιοχή
Thessaloniki
Μοτοσυκλέτα
Africa twin 750 rd07
Όνομα
Θεόφιλος
Με όριο 100 ουσιαστικά κάθεσαι πίσω από μια νταλίκα μέχρι να φτάσεις εκεί που θες? Εεε δεν θα βγάλουμε και καρκίνο από τα καυσαέρια κύριοι. Μέχρι να τις κάνουν ηλεκτροκίνητες θα προσπερνάω
 

thimiospoul

member
Δημοσιεύσεις
719
Ηλικία
46
Περιοχή
ΚΟΖΑΝΗ
Μοτοσυκλέτα
fz6 s2 2007
Όνομα
ΘΥΜΙΟΣ
Ναι στα όρια (ταχύτητας και γενικότερα) αλλά μην τρελαθουμε κιόλας.Εχω εμπιστοσύνη στην ελληνική κουλτούρα που πριν περάσει στην εφαρμογή θα το κάνει γαργαρα για κάμποσα χρονακια.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.408
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Μείωση ορίων ταχύτητας σε διάσημους αλπικούς αυχένες​

Στο Großglockner και το Gerlospass​




Η αυστριακή αστυνομία, η ÖAMTC (Der Österreichische Automobil-Motorrad-und Touring Club) και η Grohag έχουν εισηγηθεί κάποιες προτάσεις για την οδική ασφάλεια, μεταξύ των οποίων είναι και η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 70km/h στους διάσημους αλπικούς αυχένες Grossglockner και Gerlospass
H μείωση των ορίων ταχύτητας δεν έχει τεθεί ακόμα σε ισχύ, αλλά όλα δείχνουν ότι είναι πολύ πιθανό να συμβεί πριν το καλοκαίρι του 2022, όταν και σιγά σιγά, οι δύο διάσημοι μοτοσυκλετιστικοί (και όχι μόνο) προορισμοί αρχίζουν να γεμίζουν από κόσμο. Η πιθανότητα να μη γίνει κάτι τέτοιο μάλλον είναι μικρή, όμως πολλοί ελπίζουν το όριο τελικά να μειωθεί στα 80km/h, από τα 100km/h που είναι σήμερα.
Φυσικά η επιβολή χαμηλότερων ορίων ταχύτητας δεν έχει μοναδικό στόχο την αύξηση της ασφάλειας αλλά και τη γενικότερη προσέγγιση της χώρας ούτως ώστε οι επισκέπτες να είναι πιο ευαισθητοποιημένοι όταν οδηγούν σε προστατευόμενες περιοχές, όπως το μαγευτικό Εθνικό Πάρκο Hohe Tauern.
Πέραν των ορίων ταχύτητας, νέες σημάνσεις υπενθυμίζουν (ήδη) σε μοτοσυκλετιστές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ιδιαίτερα σε κλειστές στροφές και να μην κινούνται σχεδόν στη μέση του δρόμου (παρόλο που έχουν κάθε δικαίωμα), αφού σε κάποιες περιπτώσεις κάτι τέτοιο δεν είναι ασφαλές, όπως σε μια αριστερή στροφή αν κάποιος βρίσκεται σχεδόν στη διαχωριστική γραμμή, είναι πιθανό να συναντήσει ένα μακρύ αυτοκινούμενο το οποίο για να μπορέσει να στρίψει, αναγκαστικά θα μπει και στο αντίθετο ρεύμα.
Να θυμίσουμε ότι το μοναδικό Γκροσγκλόκνερ είναι το δεύτερο σε επισκεψιμότητα αξιοθέατο της χώρας μετά τα ανάκτορα Σένμπρουν στη Βιέννη (!), ενώ παρόλο που είναι το ψηλότερο βουνό της Αυστρίας, ο μοτοσυκλετιστικός και αυτοκινητιστικός τουρισμός είναι πιο σημαντικός από τον αλπινισμό, αφού κάθε χρόνο έχει πάνω από 900.000 επισκέπτες-κάτι που πολλές φορές φαίνεται, αφού παρόλο που η χάραξη είναι βγαλμένη από μοτοσυκλετιστικά όνειρα, η κίνηση θυμίζει τον ... Κηφισό, απόγευμα Δευτέρας.
Πάντως αν δεν είσαι «ευθειάκιας», τα 80km/h είναι υπεραρκετά για στροφιλίκια όπως το Grossglockner.

Πηγη https://2wo.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Ναι γιατί τότε που πήγα με το ΤΑ650 εξυνα γόνατα... Tooth
Μία χαρά κάνουν. Οποίος θέλει ζόρια ας πάει σε πίστα να ξελαμπηκαρει..
Οι περιοχές αυτές είναι μαγικές κ θέλουν ηρεμία να τις απολαύσεις.
Δεν είναι για κάθε Βαυαρό ουγκανο που θέλει σε ένα ΣΚ να βγάλει γούστα ενός Χειμώνα..

Άμα είσαι 2κβαλος 3βαλιτσος κάτι που αγγίζει το 50% των εκεί επισκεπτών τότε αυτά δεν σε νοιαζουν..
 
Top Bottom