Να οι πρωτοι...σιγουρα θα ακολουθησουν κι αλλοι....

Kornillios

new member
Δημοσιεύσεις
70
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Moto Guzzi V100 Mandello S
Όνομα
Βασίλης

Γερμανία: Σκέφτονται απαγόρευση χρήσης των Ι.Χ. τα Σαββατοκύριακα λόγω κλιματικής αλλαγής​

Από Autobahn,οι Γερμανοί κινδυνεύουν να μείνουν με... Auto-Ban



Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας απειλεί να απαγορεύσει την οδήγηση τα Σαββατοκύριακα για την επίτευξη των κλιματικών στόχων, εάν ο κυβερνητικός συνασπισμός δεν περάσει μεταρρυθμίσεις στο νόμο για την προστασία του κλίματος μέχρι τον Ιούλιο.

“Το γεγονός ότι η τροποποίηση δεν έχει ακόμη τεθεί σε ισχύ οδηγεί σε σημαντικές νομικές και πραγματικές αβεβαιότητες”, έγραψε ο φιλελεύθερος πολιτικός Φόλκερ Βίσσινγκ σε επιστολή του προς τους επικεφαλής των κοινοβουλευτικών ομάδων του συνασπισμού, όπως μετέδωσε την Πέμπτη το γερμανικό πρακτορείο BILD. “Αυτό δεν εξυπηρετεί ούτε το κλίμα ούτε τη φήμη της ομοσπονδιακής κυβέρνησης”, ανέφερε.
Η μείωση της κυκλοφορίας για την επίτευξη των κλιματικών στόχων θα ήταν δυνατή μόνο με μέτρα που είναι δύσκολο να επικοινωνηθούν στο κοινό, όπως “ολοκληρωμένες και καθολικές απαγορεύσεις οδήγησης τα Σάββατα και τις Κυριακές”, πρόσθεσε ο Wissing.

Εάν ο συνολικός στόχος δεν επιτευχθεί δύο συνεχόμενα έτη, τότε η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θα αποφασίσει σε ποιον τομέα και με ποια μέτρα θα επιτευχθεί η επιτρεπόμενη συνολική ποσότητα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως το 2030.

Εάν οι σχεδιαζόμενες μεταρρυθμίσεις δεν περάσουν από το κοινοβούλιο έως τις 15 Ιουλίου, προειδοποίησε ο Βίσινγκ, το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και Μεταφορών θα υποχρεωθεί να υποβάλει “άμεσο πρόγραμμα δράσης που θα διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ετήσια επίπεδα εκπομπών του τομέα των μεταφορών” έως το 2030 – το οποίο θα περιλαμβάνει απαγόρευση οδήγησης τα Σαββατοκύριακα.

Πηγη www.zougla.gr

Ωραια πραματα DevilDevil

Αυτή θα είναι η πιο χαζή ρύθμιση που θα νομοθετηθεί...! Με αυτό το τρόπο δεν θα έχει νόημα η αγορά ΙΧ, αφού ένα ΣΚ θα έχουν να το αξιοποιήσουν και δεν θα μπορούν! Να έλεγαν για απαγόρευση χρήσης τις καθημερινές και ειδικά στις working hours, να πω εντάξει έχει μία λογική!
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
324
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Εδώ και πάνω απο 40 χρόνια, στην πρωτεύουσα της Κολομβίας, την Μπογκοτά υπάρχει αυτό που ονομάζουν ciclovia.
Κάθε Κυριακή από τις 07.00 έως τις 14.00 αλλά και όλες τις αργίες, οι περισσότεροι δρόμοι της πρωτεύουσα κλείνουν για όλα τα οχήματα. Οι δρόμοι καταλαμβάνονται απο περιπατητές, ποδηλάτες, skaters, οποιονδήποτε δηλαδή δεν έχει κάποιο βενζινοκίνητο όχημα και θέλει να κάνε βόλτες στην πόλη. Το 2011 ξεκίνησε να το κάνουν στη Λιμα του Περού. Στη Κουαλα Λαμπουρ κάθε πρωτη και τρίτη Κυριακή, στη Τζακαρτα καθε Κυριακή αλλά σε συγκεκριμένους δρόμους. Σ άλλες πόλεις μια-δυο φορές το χρόνο αλλα σε καμία με τόσο συχνή περιοδικότητα αλλά ο κατάλογος αυξάνει.

Ο σκοπός είναι να προωθηθεί η βιώσιμη κινητικότητα, να αποδοθεί ξανά ο δημόσιος χώρος στους ανθρώπους, έστω κάθε Κυριακή. Μπορεί να τρομάζει η σκέψη αλλά θα πρέπει κάποτε να σκεφτόμαστε και τον άλλον και άλλωστε, αν κάποιος θέλει να φύγει απο την πόλη, μπορεί να το κάνει πριν την έναρξη ή να γυρίσει μετά την λήξη της "απαγόρευσης".

Η κυκλοφορία ΙΧ στην πόλη ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ!
(εφόσον βέβαια υπάρχουν οι προυποθέσεις να κινηθείς και μέσα να πας στις δουλειές σου)

Από την άλλη ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας δεν ενδιαφέρεται για την βιώσιμη κινητικότητα αλλά μόνο να μειώσει τον αριθμό των ρύπων που παράγονται, δηλαδή είναι ένας γραφειοκράτης που ενδιαφέρεται να "βγουν τα νούμερα" και να προωθήσει (για "άλλους" λόγους) την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα. Η ιδέα του για απαγόρευση της κυκλοφορίας είναι μια "πολιτική απειλή" προς τους υπόλοιπους που διαφωνούν για τα μέτρα που παίρνει για μειωση ρύπων και δεν νομίζω ποτέ να γίνει πραγματικότητα.

For months, the government coalition of the Social Democrats (SPD), Greens and pro-business FDP has been in negotiations about the amendments but has not yet reached an agreement.
In a push to get his coalition partners to quickly approve the changes, Wissing said the ministry would have to enforce a ban on driving to meet the current law requirements if the amendments do not come into force before mid-July.
(REUTERS: https://www.reuters.com/world/europ...r-fire-weekend-driving-ban-threat-2024-04-12/)


Τώρα εδώ στη μπανανία που ζούμε πιανόμαστε απο μια κλωστή και το κάνουμε τριχιά!

:cool:
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.513
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ξαφνικά όλες οι χώρες ενδιαφέρονται για την φύση, τους ρύπους, την μόλυνση γενικότερα, αλλά κάνουν όλα όσα χρειάζονται για να τα ενισχύουν.

Τουλάχιστον στο ζωικό βασίλειο υπάρχει ιεραρχία και εκεί λειτουργούν όλα υπέρ της φύσης, εμείς οι άνθρωποι έχουμε χάσει την μπάλα, ξαφνικά θυμήθηκαν να περιορίσουν την κυκλοφορία, ελέω ρύπων, αααα ρε κοβιντ που είσαι ??? Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Κάμερες ταχύτητας - Οι πέντε χώρες της Ευρώπης με τις περισσότερες στους δρόμους τους​

Μην ανησυχείτε, η Ελλάδα δεν είναι μέσα σε αυτές
motomagΚάμερες ταχύτητας – Οι πέντε χώρες της Ευρώπης με τις περισσότερες στους δρόμους τους


Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του “SCDB.info”, μίας ιστοσελίδας που εξειδικεύεται στην καταμέτρηση των ραντάρ ταχύτητας σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Γαλλία και το Βέλγιο είναι οι 5 χώρες με τα περισσότερα ραντάρ στο οδικό τους δίκτυο, με τη γείτονα χώρα να βρίσκεται με ξεκάθαρο προβάδισμα στην πρώτη θέση.

Τα τελευταία χρόνια η Ευρωπαϊκή Ένωση δουλεύει όλο και περισσότερο πάνω στη ασφάλεια των μεταφορών, με στόχο μέχρι και το 2050 να μην υπάρχει κανένας θάνατος στην άσφαλτο. Αν και μιλάμε για κάτι που ακούγεται ουτοπικό, η Ε.Ε. δεν παύει να λαμβάνει συνεχώς αυστηρότερα μέτρα, γύρω από τις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., τα οποία επηρεάζουν όλα τα κράτη μέλη της, τα οποία έχουν εγκαταστήσει πλήθος ραντάρ κατά μήκος του οδικού τους δικτύου, καθώς η υπερβολική ταχύτητα είναι ένα από τους παράγοντες που βρίσκονται ψηλά στην λίστα με τις αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων και θανάτων.
Κάμερες ταχύτητας – Οι πέντε χώρες της Ευρώπης με τις περισσότερες στους δρόμους τους

Η Ιταλία βρίσκεται στην πρώτη θέση, με διαφορά από όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, έχοντας συνολικά 11.238 (!) συσκευές ελέγχου ταχύτητας. Ο αριθμός αυτός αποτελεί το 17% του συνόλου τέτοιου είδους συστημάτων που έχουν εγκατασταθεί σε όλη την Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων σταθερών ραντάρ, καμερών και τμηματικών ραντάρ (καταμετρούν τον χρόνο που χρειάστηκε για να διανύσεις ένα συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων). Το συνολικό μήκος του οδικού δικτύου της γείτονος χώρας υπολογίζεται περίπου στα 487.700 χιλιόμετρα, που σημαίνει ότι για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης ο εκάστοτε χρήστης του δρόμου θα διαβεί κατά μέσο όρο από 2,3 σημεία ελέγχου.

Στη δεύτερη θέση με 7.799 ραντάρ βρίσκουμε το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου περιλαμβάνονται η Αγγλία, η Σκωτία, η Ουαλία και η Βόρεια Ιρλανδία. Το σύστημα παρακολούθησης του Η.Β. δεν περιορίζεται μόνο στην καταμέτρηση της ταχύτητας που κινείται το εκάστοτε όχημα, αλλά χρησιμεύει και για άλλες παραβάσεις, όπως η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη και η χρήση κινητού τηλεφώνου. Συνολικά το Η.Β. υπολογίζεται ότι έχει περίπου 422.100 χιλιόμετρα ασφαλτοστρωμένων δρόμων, με τα 396.700 χιλιόμετρα αυτών να ανήκουν στην Μεγάλη Βρετανία. Αυτό συνεπάγεται ότι για κάθε 100 χιλιόμετρα υπάρχουν κατά μέσο όρο 1,84 σημεία ελέγχου.
Κάμερες ταχύτητας – Οι πέντε χώρες της Ευρώπης με τις περισσότερες στους δρόμους τους


Γνωστή για τους αυτοκινητόδρομούς της, που σε πολλά σημεία δεν έχουν κανένα όριο κυκλοφορίας, η Γερμανία έχει συνολικά 4.690 κάμερες ταχύτητας, κυρίως εντός αστικού ιστού, επαρχιακούς δρόμους και τα σημεία των αυτοκινητόδρομων που έχουν όρια. Είναι επίσης η πρώτη χώρα που εφάρμοσε τα τμηματικά ραντάρ, δηλαδή αυτά που χρονομετρούν πόση ώρα έκανες από το ένα σημείο στο άλλο. Στην συνέχεια υπολογίζουν την μέση ωριαία ταχύτητα του οχήματος και αν υπερβαίνει το ανώτατο επιτρεπτό όριο, τότε σου έρχεται η κλήση στο σπίτι. Η Γερμανία έχει ένα από τα πιο εκτενή οδικά δίκτυα, το οποίο υπολογίζεται στα 830.000 χιλιόμετρα, με μόλις 13.192 χιλιόμετρα να ανήκουν στους αυτοκινητόδρομους. Επομένως, ο μέσος όρος είναι μόλις 0,5 σημεία ελέγχου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Με 3.745 ραντάρ στο σύνολο του οδικού της δικτύου η Γαλλία βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Η χώρα των αρωμάτων και των τυριών έχει εντείνει την χρήση τέτοιου είδους συστημάτων καταμέτρησης, έπειτα από μία αύξηση των θανάτων στους δρόμους της, που παρατηρήθηκε στις αρχές του 2000. Τα σταθερά σημεία συμπληρώνουν κινητές μονάδες, οι οποίες βρίσκονται σε διάφορα σημεία, κάνοντας πιο δύσκολη την πρόβλεψη για τους επίδοξους παραβάτες. Η Γαλλία είναι ακόμη μία χώρα με τεράστιο αριθμό δρόμων, οι οποίοι υπολογίζεται ότι πλησιάζουν τα 1,09 εκατομμύρια χιλιόμετρα, με τον μέσο όρο των σημείων ελέγχου να είναι αρκετά χαμηλός στα 0,3 ανά 100 χιλιόμετρα απόστασης.
Κάμερες ταχύτητας – Οι πέντε χώρες της Ευρώπης με τις περισσότερες στους δρόμους τους

Η πρώτη πεντάδα κλείνει με το Βέλγιο με 3.179 ραντάρ, σε μία προσπάθεια να καταπολεμήσει την παράβαση των ορίων ταχύτητας. Τα συστήματα αυτά αποτελούν μέρος μίας ευρύτερης πολιτικής για την οδική ασφάλεια, που περιλαμβάνει εκπαιδευτικές και νομοθετικές μεταρρυθμίσεις. Με 118.414 χιλιόμετρα οδικού δικτύου, το Βέλγιο έχει μεγαλύτερο μέσο όρο ακόμα και από την Ιταλία, υπολογίζοντας ότι ο χρήστης των δρόμων του θα διαβεί από 2,68 σημεία ελέγχου για κάθε 100 χιλιόμετρα διαδρομής.

Με ένα σύνολο 370 ραντάρ σε όλη της την επικράτεια η Ελλάδα βρίσκεται αρκετά πίσω στον τομέα των ελέγχων, ενώ ταυτόχρονα η θέση της σε τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα είναι σταθερά μεταξύ των πρώτων. Έχοντας ένα σύνολο 117.000 χιλιομέτρων σε δρόμους, συμπεριλαμβανομένων και των νησιών, ο μέσος όρος μας βρίσκεται κοντά σε αυτόν της Γαλλίας, με 0,3 σημεία ελέγχου για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Αν και η χρήση ραντάρ είναι ένα αποτελεσματικό μέτρο απέναντι στις παραβάσεις του Κ.Ο.Κ., δεν μπορεί από μόνο του να αυξήσει την ασφάλεια του οδικού δικτύου, καθώς δεν προλαμβάνει κάποιο ατύχημα, απλώς τιμωρεί τον παραβάτη. Οι έλεγχοι μπορούν να λειτουργήσουν μόνο συνδυαστικά με την αυξημένη ευαισθητοποίηση των πολιτών και την εκπαίδευσή τους γύρω από την συμπεριφορά στον δρόμο και τον σεβασμό στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τομείς που σαν χώρα είμαστε αρκετά πίσω, μαζί φυσικά με την επιβολή των νόμων με ελέγχους τόσο από ηλεκτρονικά μέσα όσο και από την αστυνομία.
 
Top Bottom