Να γιατι πρεπει να πλενουμε μονοι μας τις μηχανες μας

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
403
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
Ειναι Παρασκευη μεσημερακι χαρουμενος γιατι ξεκιναει απροσμενη 5νθημερη αδεια,τι καλυτερο απο να ετοιμαστεις για μια μικρη γρηγορη βολτουλα μεχρι το Σαραντι!Και λεγοντας προετοιμαστεις δεν εννοω μονο τον αυτονοητο ελεγχο σε πιεσεις,νερα και τυχον διαρροων αλλα και ενα καλλωπισμό στην κουκλα σου ωστε να γυαλιζει στις φωτογραφίες!Ο θεος των μηχανων(και οχι μονο) ομως ειχε αλλα σχεδια...
καθως επλενα την αλυσιδα ανακαλυπτω εναν μικρο τζογο στο πισω γραναζι οπως το κουναγες πανω κατω,εντάξει λεω λιγο ειναι αμ ελα που το κουνησα και αριστερα δεξια και εκει ο τζογος ηταν 1 εκατοστο!!!!
Μετα απο τα αναλογα ΓΑΛΛΙΚΑ (χανω την βολτα μου και αλλα για την τυχη #@#$@^#$#*& μου μεσα)και αφου ηρεμησα και σκεφτηκα λογικα συνειδητοποιω τι θα γινοταν αν πηγαινα την βολτα και σε μια στροφη π.χ. στα Βιλια το σκαγα και πεταγε την αλυσιδα!!!
Γιατι τα λεω ολα αυτα διοτι αν ειχα βρει ραντεβου και την πηγαινα σε πλυντηριο,οσο και εξειδικευμενο,να ηταν αμφιβαλω πολυ οτι θα το έβλεπαν!
Για να μην πει κανεις για επαγγελματισμο και αλλα τετοια σιγουρα ο επαγγελματιας θα πλυνει 10 φορες καλυτερα τπ μωρο μας αλλα σιγουρα μονο εμεις θα δουμε αυτο το κατιτις παραπανω που δεν υπηρχε πριν!
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
καταρχην θα πω ευτηχως που το ειδες κ γλιτωσες ενδεχομενως τπτ χειροτερα
μετα θα πω την προσωπικη μου αποψη κ τπτ παραπανω.
για μενα αυτος ο ελεγχος ειναι μερος των μικρων ''καθημερινων'' ελγχων που οφειλει/ουμε να κανουμε ως χρηστες στις μοτοσυκλετες μας
κ εαν οχι εμεις τοτε ο μηχανικος μας οταν παμε εκει.

ο πλυντηριας δεν εχει καμια υποχρεωση να κοιταζει τζογους κ οτι αλλο.
)αν πεσει κατι στην αντιληψη του καλως εχει)
ειναι διαφορετικη η δουλεια του.
 

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
403
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
δε μιλησα για υποχρεωση του επαγγελματια αν και το συγκεκριμενο ειναι προς συζητηση αλλα για την τυχη μου που επλυνα την μηχανη και το ειδα!οσο για τον μηχανικο ασε πριν 10 μερες ημουν εκει και σε ερωτηση μου τη χρειαζεται η μηχανη για προετοιμασια για μεγαλο ταξιδι ηταν κατι ασχετο τυπου πολλαπλασιαστων
 

Aggelos 1969

well know member
Δημοσιεύσεις
2.482
Ηλικία
54
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Transalp 650
Όνομα
Άγγελος
Περιοχή
Αχαρναί Αττικής
δε μιλησα για υποχρεωση του επαγγελματια αν και το συγκεκριμενο ειναι προς συζητηση αλλα για την τυχη μου που επλυνα την μηχανη και το ειδα!οσο για τον μηχανικο ασε πριν 10 μερες ημουν εκει και σε ερωτηση μου τη χρειαζεται η μηχανη για προετοιμασια για μεγαλο ταξιδι ηταν κατι ασχετο τυπου πολλαπλασιαστων
Γιάννη σύμφωνα με την παροιμία όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Ευτυχώς που το πήρες χαμπάρι γιατί στην καλύτερη να μείνεις στον δρόμο στην χειρότερη να αγοράσεις κανένα χωράφι(εννοώ σαβούρδα) με ότι αυτό συνεπάγεται για σένα και την μοτό σου. Το ρουλεμάν πόσο είπες ότι στοιχίζει στην aprilia; Rolling abcdefghgk
 

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
403
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
Γιάννη σύμφωνα με την παροιμία όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος. Ευτυχώς που το πήρες χαμπάρι γιατί στην καλύτερη να μείνεις στον δρόμο στην χειρότερη να αγοράσεις κανένα χωράφι(εννοώ σαβούρδα) με ότι αυτό συνεπάγεται για σένα και την μοτό σου. Το ρουλεμάν πόσο είπες ότι στοιχίζει στην aprilia; Rolling abcdefghgk
δεν απαντω αν πρωτα δε μου πεις ποσο εχει στο σαρακακη
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Εσείς όλοι δλδ τώρα, έχετε καταλάβει πως μπορεί να κινείτα ενα πίσω γρανάζι, ένα πόντο πάνω-κάτω;

Και ρουλεμάν που λέτε κάποιοι να είναι εντελώς κατεστραμμένο, τα silent block κρατάνε την γραναζιέρα περίπου στην θέση της. Οπως το κάνει κ ο άξονας του τροχού.

Πως γίνεται γρανάζι πίσω να πηγαίνει ένα πόντο πάνω-κάτω; Μόνο πάνω-κάτω πάει; Μπρος-πίσω, δεν πάει;

Οι βίδες στήριξης του γραναζιού στν γραναζιέρα, είναι δλδ οκ;

Και πάνω από όλα, τι σχέση έχει με το πλύσιμο της μοτό, μια τέτοια τόσο μεγάλη φθορά, που προφανώς δεν γίνεται σε μικρό χρόνο; Πως γίνεται να έχει ξεφύγει από τα όριά της τελείως η γραναζιέρα, και ο οδηγός-ιδιοκτήτης να μην νοιώθει τπτ; Εδώ λίγο ξεραίνεται η αλυσίδα επειδή παραμέλησες να την λαδώσεις, και σου κάνει αίσθηση αμέσως, είναι δυνατόν να κουνιέται όλο το σύστημα και να μην έχει νοιώσει ο οδηγός τπτ;
 

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
403
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
1)διαβασε λιγο καλυτερα λιγο πανω κατω,1 ποντο αριστερα δεξια!
2)αν κανεις 3 χλμ την ημερα βαρεια 5 πηγαινε ελα στη δουλεια εγω δεν το καταλαβαινω τωρα αν εισαι προφεσορας αλλαζει το θεμα
3)εχουν κλασει και τα σινεμπλοκ
4)τις βιδες θα τις δω αυριο στο συνεργειο
5)αλλη η ποιοτητα του Aprilia Caponord και αλλη ενος VFR
και τελος εισαι εκτος θεματος δε μιλαμε για το αν το καταλαβα αλλα για το πως και με αφορμη αυτο γιατι πρεπει να πλενουμε μονοι μας την μηχανη μας
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
1)διαβασε λιγο καλυτερα λιγο πανω κατω,1 ποντο αριστερα δεξια!
2)αν κανεις 3 χλμ την ημερα βαρεια 5 πηγαινε ελα στη δουλεια εγω δεν το καταλαβαινω τωρα αν εισαι προφεσορας αλλαζει το θεμα
3)εχουν κλασει και τα σινεμπλοκ
4)τις βιδες θα τις δω αυριο στο συνεργειο
5)αλλη η ποιοτητα του Aprilia Caponord και αλλη ενος VFR
και τελος εισαι εκτος θεματος δε μιλαμε για το αν το καταλαβα αλλα για το πως και με αφορμη αυτο γιατι πρεπει να πλενουμε μονοι μας την μηχανη μας
1) Αριστερά-δεξιά, όπως καθόμαστε στην μηχανή, σημαίνει ότι έμπαινε-έβγαινε η γραναζιέρα, προς και από, το κέντρο του τροχού.
3) silent block -> σάιλεντ μπλοκ.

Τα 2-4-5-καιτελος δεν τα σχολιάζω καν.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εσείς όλοι δλδ τώρα, έχετε καταλάβει πως μπορεί να κινείτα ενα πίσω γρανάζι, ένα πόντο πάνω-κάτω;

Και ρουλεμάν που λέτε κάποιοι να είναι εντελώς κατεστραμμένο, τα silent block κρατάνε την γραναζιέρα περίπου στην θέση της. Οπως το κάνει κ ο άξονας του τροχού.

Πως γίνεται γρανάζι πίσω να πηγαίνει ένα πόντο πάνω-κάτω; Μόνο πάνω-κάτω πάει; Μπρος-πίσω, δεν πάει;

Οι βίδες στήριξης του γραναζιού στν γραναζιέρα, είναι δλδ οκ;

Και πάνω από όλα, τι σχέση έχει με το πλύσιμο της μοτό, μια τέτοια τόσο μεγάλη φθορά, που προφανώς δεν γίνεται σε μικρό χρόνο; Πως γίνεται να έχει ξεφύγει από τα όριά της τελείως η γραναζιέρα, και ο οδηγός-ιδιοκτήτης να μην νοιώθει τπτ; Εδώ λίγο ξεραίνεται η αλυσίδα επειδή παραμέλησες να την λαδώσεις, και σου κάνει αίσθηση αμέσως, είναι δυνατόν να κουνιέται όλο το σύστημα και να μην έχει νοιώσει ο οδηγός τπτ;
Έλα μου ντε

Στάλθηκε από το A90 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

dadrider3

new member
Δημοσιεύσεις
75
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
FJR1300A 2013
Όνομα
Δημήτρης
Η λύση: Παίρνεις μηχανή με άξονα και δεν χάνεις ξανά καμιά βόλτα. Τουλάχιστον όχι για τέτοιο λόγο.
 

dacapo

new member
Δημοσιεύσεις
403
Ηλικία
47
Περιοχή
Αθήνα Λαμπρινή
Όνομα
Γιαννης
Ρε dacapo θα, μας τρελάνεις.... Μας δικαζεις στις στροφές όλα κάτω με μηχανάκι παρταλι...
Δε νιωθει τίποτα ο φουατης
οπως λεει και ο dominic toreto δεν ειναι το οχημα αλλα ο οδηγος Stoned Emoticon


 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ε άμα το λέει ο Ντομινίκ, θα πάω να πάρω το Αχ το Βαχ το Ενα, και θα του δείξω εγώ αυτουνού του άμπαλου με το R1M στο Σούνιο.
 
Top Bottom