Νέα Suzuki Hayabusa

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Η στιγμη που ψαχνεις views στο Youtube! Stoned Emoticon
Καλύτερα να βγω για καφέ με την πεθερά, παρά τέτοια ταλαιπωρία!!!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki Hayabusa 2021 VIDEO στην Ελλάδα ανοίγοντας φιλτροκούτι​

Στις εγκαταστάσεις της DNA

Το νέο Suzuki Hayabusa 2021 έχει έρθει στην Ελλάδα και το υποδεχόμαστε με ένα σύντομο video κάνοντας πρώτη στάση στο εργοστάσιο της DNA High Perfomance Filters όπου έχουν ξεκινήσει οι εργασίες για το πρώτο φίλτρο της ελληνικής εταιρείας.

Δείτε το VIDEO:


Θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη για τα νέα Hayabusa πριν γίνουν διαθέσιμα για δοκιμή, ώστε να συμπληρώσουν τα πρώτα τους χιλιόμετρα και να είναι έτοιμα για δυναμομέτρηση, μετρήσεις και όλα όσα κάνουμε στο ΜΟΤΟ στις μοτοσυκλέτες που παίρνουμε για δοκιμή,
ξεκινώντας από το ζύγισμα φυσικά. Μία σημαντική διαδικασία για να δούμε και πόσο επηρέασαν οι αλλαγές τον συγκεκριμένο τομέα.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H «κόντρα»: Suzuki Hayabusa 2022 vs Suzuki Hayabusa 2020 (Video)​

Σε πίστα dragster​




Σε μια πίστα dragster (Heathcote Park Raceway) στην πόλη Victoria της Αυστραλίας, η νέα Hayabusa τέθηκε αντιμέτωπη με την «παλιά»
Οι αναβάτες δεν θα μπορούσαν να ήταν τυχαίοι. Στη σέλα της Hayabusa 2020 ήταν ο Maurice Allen 4 φορές πρωταθλητής Αυστραλίας στην κατηγορία Pro Stock και στο μοντέλο του 2022 ο Steve Martin Παγκόσμιος Πρωταθλητής Endurance με συμμετοχές στο WorldSBK και τίτλους στο Πρωτάθλημα Superbike Αυστραλίας.
To νέο Hayabusa ήταν ο νικητής καλύπτοντας το 1/4 του μιλίου (402,336 μέτρα) σε 10:03΄΄ ενώ το απερχόμενο μοντέλο έκανε χρόνο 10:14’’. Η μέγιστη ταχύτητα της Hayabusa τρίτης γενιάς ήταν 233,58 χλμ/ώρα, ενώ της δεύτερης 229,94 χλμ/ώρα.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.344
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki Hayabusa 2021: Πρώτη οδηγική επαφή και μετρήσεις (+video)​



Η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα που μετρήσαμε ποτέ; Ο θρύλος της ταχύτητας ανανεώθηκε και συνεχίζει την πορεία του ονόματος, βαδίζοντας σταθερά στα μονοπάτια των 300χλμ/ώρα. Εμείς περάσαμε μια μέρα μαζί του και του βάλαμε VBOX…​


busa1_1752021.jpg

Τo γεράκι της Suzuki δεν είναι μια απλή sport touring μοτοσυκλέτα, είναι ένας σταθμός στη σύγχρονη ιστορία των δύο τροχών που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. ¶ρρηκτα συνδεδεμένη με τη λέξη ταχύτητα, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1999 ως η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής και έτσι έχει μείνει στο μυαλό των περισσοτέρων μέχρι και σήμερα. Όχι άδικα φυσικά, αφού κατάφερε να σπάσει πρώτη το φράγμα των 300χλμ/ώρα, ένα νούμερο που 22 χρόνια μετά εξακολουθεί να εντυπωσιάζει κάθε λάτρη της ταχύτητας. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η σχεδίασή της, καθώς ξεχώριζε εύκολα από οποιοδήποτε άλλο δίτροχο, έχοντας παράλληλα έναν από τους χαμηλότερους συντελεστές αεροδυναμικής αντίστασης για να διακτινίζεσαι με περίσσια άνεση σε κάθε προορισμό.

Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη σπορ συμπεριφορά που τη χαρακτήριζε συνετέλεσαν ώστε κάθε γενιά του Hayabusa να έχει δεδομένη την εμπορική επιτυχία. Το νέο μοντέλο συνεχίζει ήδη να ανεβάζει το συνολικό νούμερο των πωλήσεων (189.100), αφού παρά τις δύσκολες εποχές που διανύουμε η πρώτη παρτίδα που έφτασε στη χώρα μας ξεπούλησε αμέσως. Ένας από τους τυχερούς ιδιοκτήτες είναι και ο Κώστας Μάντης, (γνωστός στους ιδιοκτήτες Suzuki για το συνεργείο MRC Κ. Μάντης στην οδό Μιχαλακοπούλου 169) ο οποίος μας παραχώρησε την προσωπική του Hayabusa -που μόλις είχε στρώσει- για μία ολόκληρη μέρα, αλλά και για μια δυναμομέτρηση εντός του καταστήματος, ώστε να μας λυθούν όλες οι απορίες για την απόδοσή της.



Τα κυβικά του κινητήρα παρέμειναν στα 1.340 όμως έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές (θα τις αναφέρουμε αναλυτικά στην πλήρη δοκιμή της μοτοσυκλέτας που θα ακολουθήσει), ώστε να εναρμονίζεται με τις Euro 5 προδιαγραφές, έχοντας παράλληλα ομαλότερη και ακόμα πιο ροπάτη απόδοση. Ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, η Suzuki εξόπλισε τη νέα Hayabusa με ένα υπερπλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων το οποίο συνεργάζεται με IMU 6 αξόνων, ενώ όσον αφορά στην εμφάνιση οι καμπύλες έδωσαν τη θέση τους σε αιχμηρές γωνίες, χωρίς όμως να χαθεί το χαρακτηριστικό αεροδυναμικό σχήμα που οι fan έχουν κυριολεκτικά λατρέψει.

Μας κοίταζε λοιπόν ελαφρώς πιο ¨άγρια¨ πριν ανέβουμε στη σέλα της, με το ματ μεταλλικό της χρώμα να λαμπιρίζει στον ήλιο, αλλά γρήγορα διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα στο αστικό περιβάλλον η σχεδόν ηλεκτρική απόδοση του κινητήρα είναι αυτή που έρχεται σε πρώτο πλάνο, συμβάλλοντας στην άνετη μετακίνηση ακόμα και όταν κινείσαι με ταχύτητες πόλης. Η λειτουργία του ψεκασμού είναι αψεγάδιαστη και η απόκριση στο γκάζι πολύ ομαλή ακόμα και στον χάρτη Α που αναδεικνύει πλήρως τις δυνατότητες του κινητήρα. Με τη θέση οδήγησης να είναι τυπική για Hayabusa, ο χρόνος προσαρμογής είναι ελάχιστος. Η σέλα είναι αρκετά *****ή, τα κλιπ ον δεν κουράζουν τα χέρια και το μόνο που χρειάζεται συνήθεια είναι το να καταλαβαίνεις ποια σχέση έχεις στο κιβώτιο… Ο κινητήρας είναι τόσο ελαστικός που η επιτάχυνση είναι σχεδόν ίδια είτε με 1η είτε με 6η ταχύτητα…


Όσον αφορά τις απόλυτες επιδόσεις, η μοτοσυκλέτα διατηρεί στο έπακρο τη φήμη της, όντας ικανή να αναζωπυρώσει τις αντιπαραθέσεις στις καφετέριες, καθώς στις μετρήσεις μας ξεπέρασε αρκετά δυνατότερες και πιο ελαφριές μοτοσυκλέτες. Πραγματικά εκτοξεύεται στην εκκίνηση χωρίς να χρειάζεται συνεχώς τη συμβολή του συστήματος αντισούζας, με αποτέλεσμα τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 2,98 δλ. και τα 0-160 σε 5,28 δλ. ενώ τα για τα πρώτα 200 χλμ/ωρα χρειάζεται μόλις 7,42 δλ. Φυσικά συνεχίζει με την ίδια ευκολία μέχρι να τερματίσει το ανανεωμένο της κοντέρ προσφέροντας ταυτόχρονα κορυφαία προστασία από τον αέρα, ώστε να μπορείς να ταξιδεύεις για ώρες στην τελική της κρυμμένος πίσω από το φέρινγκ.


Καταπίνει λοιπόν κάθε ευθεία αλλά μπορεί να κινηθεί εξίσου γρήγορα και όταν αρχίσουν οι στροφές, βγάζοντας τη σπορ πλευρά του χαρακτήρα της. Το μακρύ μεταξόνιο και το βάρος των 264 κιλών (πλήρης) στερούν φυσικά κάποιους πόντους στην ευελιξία και στις αλλαγές κατεύθυνσης, όμως δεν δυσκολεύεται να γείρει το κορμί της στην είσοδο της στροφής, παραμένοντας ακλόνητη με οποιαδήποτε χιλιόμετρα. Τα ελαστικά S22 της Bridgestone αποδεικνύονται ιδανική επιλογή χαρίζοντας γρήγορο ζέσταμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε μεγάλες κλίσεις, ενώ στις εξόδους μπορείς να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη ροπή του κινητήρα αφού τα απότομα ξεσπάσματα είναι άγνωστη λέξη για αυτόν. Αυτό άλλωστε φάνηκε και στη δυναμομέτρηση με την οποία κλείσαμε μια γεμάτη μέρα με τη νέα Hayabusa πριν την ξαναπάρουμε για πλήρη δοκιμή. Απέδωσε λοιπόν 175,4 ίππους στον τροχό στις 9.618 σ.α.λ οι οποίοι μεταφράζονται σε 191,2 στον στρόφαλο, αλλά και 14,4 κιλά ροπής, ξεπερνώντας ελαφρώς τα νούμερα που ανακοινώνει η Suzuki, έχοντας παράλληλα μεγάλα περιθώρια βελτίωσης, αφού μια πιο ελεύθερη εξάτμιση είναι αρκετή για να αγγίξει τους 200 ίππους.



Επιδόσεις
0-100 : 2,98 δλ.
0-160 : 5,28 δλ.
0-200: 7,42 δλ.
0-250 : 11,98 δλ.
0-400 μέτρα : 10,2 δλ.
100-200 : 4,49 δλ.
60-120 4η : 3,67 δλ.



Πηγη www.mototriti.gr
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Η γωνια καστερ ειναι σωστη στα specs ?..... μικρη μου φαινεται για τοσο βαρος, μικρο σχετικα μεταξονιο και τοσο δυνατο μηχανακι ... :cool:
Όσο μικρότερο μεταξόνιο τόσο πιο νταμάρι στις στροφές, άντε κάνε κανά σχολείο βρε ..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Ποσο ξεπερασμενα μου μοιαζουν πλεον αυτα τα μαστοδοντα ψευδο-σπορτ γιαπωνεζικα 4κυλινδρα μηχανακια λες και ΜΟΝΟΝ τα αλογα για μια ευθεια ειναι η μοτοσυκλετα ..... βεβαια η αγορα απηντησε και θα απαντησει επι των πωλησεων ....!:cool:
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ποσο ξεπερασμενα μου μοιαζουν πλεον αυτα τα μαστοδοντα ψευδο-σπορτ γιαπωνεζικα 4κυλινδρα μηχανακια λες και ΜΟΝΟΝ τα αλογα για μια ευθεια ειναι η μοτοσυκλετα ..... βεβαια η αγορα απηντησε και θα απαντησει επι των πωλησεων ....!:cool:
Πλάκα κάνεις; Σου φαίνονται ξεπερασμένα τα Sport Touring??? Τα SS τότε είναι παλαιολιθικά.. Είπε ο Scooterman... Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth Tooth
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Στέλιο μουουου...
 

Sapiokaravo

well know member
Δημοσιεύσεις
3.610
Ηλικία
54
Περιοχή
Far west
Μοτοσυκλέτα
Ιταλιδα με μεταπτυχιακο.
Όνομα
Χρηστος
Να δουμε το θεμα διαφορετικα. Ποσες πωλησεις εκανε το Gen 1, ποσες το Gen 2
και την πιθανη ανταποκριση του κοσμου στο τωρινο.
Και δεν μιλαω για Ελλαδα οχι οτι δεν μας θελουν, αλλα πως να το κανουμε ειναι πολυ μικρο το ποσοστο το δικο μας για τους Ιαπωνες.
Ετσι θα βγαλουμε καποια συμπερασματα , αν οντως εχει μελλον η συγκεκριμενη κατηγορια παγκοσμιως.
Για sport touring αναφερομαι οχι για touring.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Στέλιο μουουου...

......Το μακρύ μεταξόνιο και το βάρος των 264 κιλών (πλήρης) στερούν φυσικά κάποιους πόντους στην ευελιξία και στις αλλαγές κατεύθυνσης, όμως δεν δυσκολεύεται να γείρει το κορμί της στην είσοδο της στροφής, παραμένοντας ακλόνητη με οποιαδήποτε χιλιόμετρα.........


Ποσο πιο απλα να το πει ο φιλοτιμος journalist .... ενταξει , υπαλληλος ειναι και αυτος και για μια φετα ψωμι με ταχινι παλευει .....! abcdefghgk
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.153
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
......Το μακρύ μεταξόνιο και το βάρος των 264 κιλών (πλήρης) στερούν φυσικά κάποιους πόντους στην ευελιξία και στις αλλαγές κατεύθυνσης, όμως δεν δυσκολεύεται να γείρει το κορμί της στην είσοδο της στροφής, παραμένοντας ακλόνητη με οποιαδήποτε χιλιόμετρα.........


Ποσο πιο απλα να το πει ο φιλοτιμος journalist .... ενταξει , υπαλληλος ειναι και αυτος και για μια φετα ψωμι με ταχινι παλευει .....! abcdefghgk
Κοίτα να δεις..Παλιά λαίλαπα 1440mm μεταξόνιο ...κούναγε, Kafasaki ZZR1400 1460 τραίνο στα 365χλμ/Ω....
Άβυσσος.,
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.265
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Κοίτα να δεις..Παλιά λαίλαπα 1440mm μεταξόνιο ...κούναγε, Kafasaki ZZR1400 1460 τραίνο στα 365χλμ/Ω....
Άβυσσος.,


Αλλο θεμα συζητησεως τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει ενα μηχανακι για να λεγεται SS (super sport) και αλλο θεμα συζητησεως αν ενα μαστοδοντο παει τραινο στα ..... 365 Km/h στην ευθεια ....! cdef

Tι απο τα δυο συζηταμε αφ΄ενος ?

Και αφ΄ετερου ακομη εδω ακομη και τα scooter με πολυ μεγαλο μεταξονιο ισως και καστερ (αναλογικα) δεν θα πανε ποτε τραινο ουτε στα "165 km/h" επειδη τους λειπει το ημισυ του παντος ... για αρχη .....!

Ducati_multistrada_kit_5_W-380x240.jpg
 
N

notakos600

Guest
Αλλο θεμα συζητησεως τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει ενα μηχανακι για να λεγεται SS (super sport) και αλλο θεμα συζητησεως αν ενα μαστοδοντο παει τραινο στα ..... 365 Km/h στην ευθεια ....! cdef

Tι απο τα δυο συζηταμε αφ΄ενος ?

Και αφ΄ετερου ακομη εδω ακομη και τα scooter με πολυ μεγαλο μεταξονιο ισως και καστερ (αναλογικα) δεν θα πανε ποτε τραινο ουτε στα "165 km/h" επειδη τους λειπει το ημισυ του παντος ... για αρχη .....!

View attachment 33196
Μην πάρεις Busa Στέλιο.
Δεν φτάνουν για όλους ρε.
Ένα burnout να κάνει, στο έβαψε μαύρο ματ το SH. Rolling
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Αλλο θεμα συζητησεως τι χαρακτηριστικα πρεπει να εχει ενα μηχανακι για να λεγεται SS (super sport) και αλλο θεμα συζητησεως αν ενα μαστοδοντο παει τραινο στα ..... 365 Km/h στην ευθεια ....! cdef

Tι απο τα δυο συζηταμε αφ΄ενος ?

Και αφ΄ετερου ακομη εδω ακομη και τα scooter με πολυ μεγαλο μεταξονιο ισως και καστερ (αναλογικα) δεν θα πανε ποτε τραινο ουτε στα "165 km/h" επειδη τους λειπει το ημισυ του παντος ... για αρχη .....!

View attachment 33196

Οταν βγηκε το busa , ο σκοπος ηταν να ειναι η ταχυτερη μοτοσυκλετα παραγωγης...
Δεν βγηκε για να χτυπησει τα 750αρια στην πιστα...εχει αλλα μοτορια η σουτζουκι για τετοια χρηση

Οσο και αν μειωσαν μεταξονιο κ καστερ, ειναι 263 κιλα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Όταν βγήκε το Hayabusa ήταν 250+ κιλά.
25 χρόνια μετά, είναι 250+ κιλά με τα ίδια ακριβώς δομικά στοιχεία ( πλαίσιο/ψαλίδι/κινητήρα).
Σαν "άρρωστος" με την Σουζουκαρα, δηλώνω ότι σήμερα θα έδινα τα λεφτα μου σε κάποια άλλη εταιρία η οποία πραγματικά εξελίσσει τις μοτοσικλέτες της.
 
N

notakos600

Guest
Όταν βγήκε το Hayabusa ήταν 250+ κιλά.
25 χρόνια μετά, είναι 250+ κιλά με τα ίδια ακριβώς δομικά στοιχεία ( πλαίσιο/ψαλίδι/κινητήρα).
Σαν "άρρωστος" με την Σουζουκαρα, δηλώνω ότι σήμερα θα έδινα τα λεφτα μου σε κάποια άλλη εταιρία η οποία πραγματικά εξελίσσει τις μοτοσικλέτες της.
Το busa είναι μύθος όμως...
 
Top Bottom