Νέα μοντέλα

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CBR1000RR-R Fireblade SP John McGuinness 100th Start replica​

Συλλεκτικό​


Μια μοτοσυκλέτα αφιερωμένη σε ένα θρύλο των αγώνων. Ένα Fireblade σαν και αυτό που αγωνίστηκε ο John McGuiness στο 100ο του Isle Of Man θα παραχθεί σε 30 μονάδες

Η Honda Μ. Βρετανίας τιμά με αυτόν τον τρόπο των McGuiness και παράλληλα γιορτάζει τα 30 χρόνια του ιαπωνικού superbike, για αυτό και θα παραχθεί μόνο σε 30 μονάδες.
Εκτός από την special βαφή με τις πολλές χρυσές λεπτομέρειες στο φέρινγκ και στις ζάντες, είναι διακοσμημένη με ένα φιλμ με στιγμιοτύπτα της καριέρας του Βρετανού αναβάτη με μοτοσυκλέτες της Honda. Φέρει επίσης bolt-on kit που δημιουργήθηκε από την Honda, το οποίο περιλαμβάνει φτερά και βάση πινακίδας από ανθρακόνημα, ψηλή ζελατίνα φέρινγκ, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, ενώ τα ελαστικά που είναι εφοδιασμένο είναι τα Metzeler Racetec RR.
honda cbr1000rr r fireblade sp john mcguinness 100th tt start 2

Δεν θα μπορούσε να λείπει η υπογραφή του δεύτερου πιο επιτυχημένου αναβάτη του Isle of Man στο ρεζερβουάρ της μοτοσυκλέτας.
Η Honda UK δίνει την ευκαιρία σε όσους την αποκτήσουν, να την παραλάβουν από τον ίδιο τον John McGuinness.
Θα πάρουν επίσης μια μοκέτα για να σταθμεύουν πάνω της το Fireblade SP John McGuinness 100th Start replica, ένα κάλυμμα Honda και έναν διακοσμητικό κρύσταλλο που θα απεικονίζει με τρισδιάστατη χάραξη την μοτοσυκλέτα.
honda cbr1000rr r fireblade sp john mcguinness 100th tt start 7

Παραγγελίες μπορούν να γίνουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργατών της Honda Μ.Βρετανίας, ενώ όλοι μπορούν να την θαυμάσουν στην έκθεση Motorcycle Live που θα διεξαχθεί από τις 19 έως τις 27 Νοεμβρίου στο Μπίρμινχαμ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BSA Scrambler concept στο Motorcycle Live 2022!​

Το δεύτερο μοντέλο της αναγεννημένης BSA​



Μετά την EICMA 2022 όπου συμμετείχε «συστήνοντας» στο ευρύ κοινό το νέο Gold Star, η BSA επιφυλάσσει μια μεγάλη έκπληξη στους επισκέπτες της κορυφαίας έκθεσης μοτοσυκλέτας στη Μεγάλη Βρετανία - το Motorcycle Live 2022 που λαμβάνει χώρα από 19 έως 27 Νοεμβρίου στο Birmingham.

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Εκεί, λοιπόν, στο μεγάλο περίπτερο της Βρετανικής μάρκας, φιγουράρει με καμάρι ένα νέο concept που η εταιρεία ονομάζει Scrambler 650.
Mια μοτοσυκλέτα για την οποία γνωρίζουμε ελάχιστα, αλλά έχει ήδη αρχίσει να συζητιέται.
BSA scrambler concept motorcycle live 4

Το νέο concept της BSA τροφοδοτείται από τον ίδιο τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα 652 κ. εκ. που συναντούμε στο Gold Star και ο οποίος αποδίδει 45 hp @ 6.000 σ.α.λ. και 55 Nm ροπής @ 4.000 σ.α.λ. ενώ πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5.
Δεν γνωρίζουμε αν στην περίπτωση του Scrambler έχει την ίδια απόδοση ή είναι ρυθμισμένος διαφορετικά.
Από κει και πέρα, το Scrambler, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που δημοσιεύει το visordown.com εξοπλίζεται με αναρτήσεις που διαθέτουν μεγάλες διαδρομές, ενώ στο (συμβατικό) πιρούνι υπάρχουν και οι κλασσικές φισούνες. Πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ενώ την σαγηνευτική εικόνα συμπληρώνουν το ψηλό φτερό μπροστά, ο στρογγυλός προβολέας με προστατευτικό κάλυμμα, τα διπλά φαλτσοκομμένα τελικά της εξάτμισης, τα τρακτερωτά λάστιχα, οι ακτινωτοί τροχοί της Excel που είναι μεγαλύτερων διαστάσεων από εκείνους του Gold Star.
BSA scrambler concept motorcycle live 2

Το τιμόνι είναι μεγάλο και ψηλό, η σέλα φλατ και το ρεζερβουάρ σε σχήμα δάκρυ διαθέτει προσεγμένη βαφή και γραφικά, με το λογότυπο της BSA να δεσπόζει στο πλάι. Tην πέδηση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -ένα μπροστά και ένα πίσω-. Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του concept, ούτε επίσης για τις προθέσεις της BSA σχετικά με το αν θα προχωρήσει ή όχι στην παραγωγή του. Το βέβαιο είναι πως το πρωτότυπο αυτό μοντέλο έχει ήδη προκαλέσει αίσθηση. Αν θέλετε τη γνώμη μας, θεωρούμε πως μετά το Gold Star θα αποτελέσει το επόμενο μεγάλο στοίχημα της ιστορικής μάρκας.
BSA scrambler concept motorcycle live 3

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα η BSA ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Peugeot Motocycles, η οποία αναλαμβάνει τη διάθεση της νέας Gold Star -και γενικότερα των μοντέλων της BSA- στην Ευρωπαϊκή αγορά μέσω του εκτεταμένου δικτύου διανομής που έχει δημιουργήσει.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Νέες KTM Adventure – 990, 1290 S, 1290 T, 1290 SMC στα σκαριά​

1000PS-KTM1290SuperAdventureS004.jpg

Ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση φαίνεται πως θα φέρει η επόμενη ημέρα της οικογένειας KTM Adventure.
Ο αυστριακός Τύπος μας προσφέρει μια σειρά από αρκετά καθαρές φωτογραφίες τεσσάρων διαφορετικών μοντέλων Adventure, που περιγράφονται ως μοντέλα 2024.
Αυτό που καθίσταται προφανές από την αρχή είναι πως σχεδιαστικά η φαμίλια των 1290 θα αλλάξει άρδην, και αυτό είναι κάτι που έχουμε δει και σε φωτογραφίες κατασκοπείας των Duke.
1000PS KTM1290SuperAdventureS001
Το νέο μοτίβο προβλέπει κατάργηση των χαρακτηριστικών προβολέων, καθώς στη θέση τους έρχονται δύο κάθετα στοιβαγμένοι προβολείς, ωστόσο σε μια από τις τρεις υλοποιήσεις 1290 που είδαμε στις εικόνες το μπροστινό μέρος διατηρεί τα διπλά τριγωνικά φωτιστικά σώματα σε μια ανανεωμένη διάταξη.
Το άλλο στοιχείο που παρατηρούμε σε όλες τις μοτοσυκλέτες δοκιμών που πιάστηκαν από τον φωτογραφικό φακό είναι η μετακόμιση του δοχείο καυσίμου χαμηλά εκατέρωθεν του κινητήρα, σε στυλ 790/890 Adventure. Φαίνεται πως η εργονομία αυτή άρεσε στην ΚΤΜ, καθώς προσέχουμε τις προεξοχές στα πλαϊνά του κινητήρα σε όλες τις μοτοσυκλέτες των φωτογραφιών αυτών.
1000PS KTM990AdventureMule001
Η σειρά αυτή λοιπόν που δημοσιεύεται από το αυστριακό περιοδικό 1000PS μας παρουσιάζει πρώτα το 990 Adventure, δηλαδή την επιστροφή σε έναν γνώριμο κυβισμό που πιθανότατα θα προκύψει από υπερκυβισμό του 890 – και θα χρησιμοποιηθεί και στις οικογένειες δρόμου, Duke και RC.
Στη συνέχεια έχουμε τρεις εκδόσεις με τον μεγάλο LC8 στα 1290, όπου σύμφωνα με τις πρώτες αναφορές δεν αναμένονται δραστικές αλλαγές στον κινητήρα, αλλά περισσότερο στην εμφάνιση και τον εξοπλισμό.
1000PS KTM1290SuperAdventureT005
Στις εικόνες του αυστριακού περιοδικού αναφέρονται οι εκδόσεις 1290 Adventure S, με χυτές ζάντες, 1290 Adventure Τ με ακτινωτές ζάντες και μια τρίτη ονόματι 1290 Adventure SMC με 17άρες ζάντες και λίγο διαφορετική εμφάνιση.
Δίχως άλλες πληροφορίες στη διάθεσή μας δεν είναι εύκολο να προβούμε σε εικασίες, πάντως μερικά στοιχεία είναι οφθαλμοφανώς εκεί για να προσέξουμε, όπως το κατέβασμα του ρεζερβουάρ καυσίμου χαμηλά, αλλά και τη χρήση μπροστινού ραντάρ και στα τρία δοκιμαζόμενα μοντέλα 1290.
1000PS KTM1290SuperAdventureSMC001
Προφανώς το 2024 θα φέρει πολλά νέα στην ΚΤΜ, ειδικά αν πρόκειται να υποδεχτούμε ολοκαίνουργιες οικογένειες Adventure, Duke και RC.
Θυμίζουμε ότι έχουμε ήδη δει και ανάλογες κινήσεις για την 390 Adventure και την υπό εξέλιξη νέα 390 Enduro.
Πηγή: 1000PS (με αρκετές ακόμη φωτογραφίες)

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BMW μας παρουσιάζει τη νέα R 1250 RS​

Sport touring υψηλών προδιαγραφών​


Η νέα R 1250 RS γίνεται ακόμα πιο καινοτόμα και εκλεπτυσμένη, προσφέροντας την απόλυτη σπορ, δυναμική touring εμπειρία
Για περισσότερα από 40 χρόνια, η συντομογραφία " RS " αποτελεί κατεξοχήν σύμβολο του sports touring σε συνδυασμό με τον κινητήρα boxer της BMW . Η νέα R 1250 RS γίνεται ακόμα πιο καινοτόμα και εκλεπτυσμένη και προσφέρει την απόλυτη σπορ, δυναμική touring εμπειρία.
Σε συνδυασμό με τον κινητήρα boxer, η θρυλική συντομογραφία "RS" της BMW Motorrad είναι συνώνυμη στον κόσμο του sport touring με την σπορ, δυναμική οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους και ταυτόχρονα με την ανώτερη άνεση σε μεγάλες διαδρομές. Η BMW RS ήταν ανέκαθεν μετρ της σπορ οδήγησης, στρίβοντας με κλίσεις και προσφέροντας άνετα ταξίδια για δύο αναβάτες και τις αποσκευές τους. Για να διασφαλίσει ότι αυτό θα συνεχιστεί και στο μέλλον, η BMW Motorrad προσέφερε στη νέα R 1250 RS κάποια νέα, στάνταρ χαρακτηριστικά και προαιρετικά πρόσθετα – κάνοντας το sports-touring ακόμα πιο δυναμικό και ξεκούραστο.
Όπως και πριν, ο θρυλικός 2-κύλινδρος boxer κινητήρας προσφέρει ισχυρή ώθηση. Εξακολουθεί να έχει χωρητικότητα 1.254 cm3 και, ακόμα, σύμφωνα με τις τρέχουσες προδιαγραφές EU5, αποδίδει 100 kW (136 hp). Χάρη στην τεχνολογία BMW ShiftCam για το μεταβλητό χρονισμό και τη βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής, αποδίδει μεγάλη ισχύ σε όλο το φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και εξαιρετικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων.
BMW R1250RS 2023 7

Dynamic Traction Control (DTC) και νέο "ECO" driving mode, στάνταρ . Riding Modes Pro με προεπιλογή riding mode και engine drag torque control (MSR), ως προαιρετικός εξοπλισμός .
Εδώ, το στάνταρ Automatic Stability Control DTC εξασφαλίζει υψηλό επίπεδο οδηγικής ασφάλειας παρέχοντας εξαιρετική πρόσφυση. Το νέο στάνταρ "ECO" riding mode βοηθά τον αναβάτη να ταξιδεύει με όσο το δυνατόν μικρότερη κατανάλωση.
Το ECO riding mode επιτρέπει στον αναβάτη να χρησιμοποιεί την καινοτόμο τεχνολογία κινητήρα BMW Motorrad ShiftCam πρωτίστως με τρόπο ώστε να επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία. Στη λειτουργία ECO, ο αναβάτης ενθαρρύνεται να οδηγεί όσο το δυνατόν πιο οικονομικά, με την καμπύλη ροπής να είναι ήπια και με τη ροπή του κινητήρα να είναι ελαφρώς περιορισμένη. Σε αυτό το mode, η έγχρωμη οθόνη TFT εμφανίζει μία ένδειξη απόδοσης καυσίμου στο άνω τμήμα της. Εάν θέλετε μέγιστη απόδοση – για παράδειγμα για προσπέραση με βαρύ φορτίο ή για οδήγηση σε ανηφορική διαδρομή – από το μπουτόν ride mode μπορεί να επιλεγεί γρήγορα και εύκολα ένα διαφορετικό πρόγραμμα οδήγησης.
Η νέα R 1250 RS Adventure μπορεί να εξοπλίζεται από το εργοστάσιο με το προαιρετικό πρόγραμμα οδήγησης Pro, που παρέχει, μεταξύ άλλων, πρόσθετα riding modes τα οποία διαμορφώνονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία προεπιλογής riding mode, ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος τα riding modes στο σχετικό πλήκτρο. Το engine drag torque control (MSR) είναι ένα ακόμα νέο στοιχείο του Pro riding mode. Μπορεί να χρησιμοποιείται για να αποφεύγονται με ασφάλεια ασταθείς συνθήκες οδήγησης που μπορεί να προκύψουν στο ρολάρισμα ή στο κατέβασμα σχέσης στο κιβώτιο, λόγω υπερβολικής ολίσθησης του πίσω τροχού.
BMW R1250RS 2023 12

BMW Integral ABS Pro (part integral) και Dynamic Brake Control (DBC), στάνταρ .
Ως μία δημοφιλής sports tourer, η R 1250 RS στην τελευταία της εκδοχή διαθέτει το BMW Integral ABS Pro, στάνταρ. Πρόκειται για ένα σύστημα πέδησης που προσφέρει ακόμα περισσότερη ασφάλεια στο φρενάρισμα – ακόμα και κατά την κλίση της μοτοσικλέτας στις στροφές – και λειτουργεί με προνοητικό τρόπο, κατά μία έννοια. Με την επέκταση των προφίλ οδήγησης, θα προστεθούν περισσότερες νέες λειτουργίες. Για παράδειγμα, η λειτουργία ελέγχου του ABS θα προσαρμοστεί περαιτέρω στο αντίστοιχο riding mode. Ως μέρος της επιλογής "Riding Modes Pro", το Dynamic Brake Control (DBC) υποστηρίζει επιπλέον τον αναβάτη κατά τη διάρκεια των ελιγμών πέδησης έκτακτης ανάγκης. Το DBC αυξάνει την ασφάλεια στο φρενάρισμα ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις, αποφεύγοντας την ακούσια ενεργοποίηση του γκαζιού. Μέσω παρέμβασης στον έλεγχο του κινητήρα, η ροπή μειώνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ώστε να αξιοποιηθεί πλήρως η ισχύς πέδησης στον πίσω τροχό. Αυτό διατηρεί τη μοτοσικλέτα σταθερή και μειώνει την απόσταση φρεναρίσματος.

Συνεχιζεται...
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η BMW μας παρουσιάζει τη νέα R 1250 RS​

Sport touring υψηλών προδιαγραφών​


Έγχρωμη οθόνη TFT με Βασική Οθόνη " Sport ", επανασχεδιασμένα φλας LED και εμβληματικά φώτα ημέρας, στάνταρ.
Όπως και πριν, η νέα R 1250 RS διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που περιλαμβάνει ενσωματωμένη πλοήγηση με βέλη και εκτεταμένη συνδεσιμότητα. Η ευανάγνωστη οθόνη με το σαφές μενού πλοήγησης και την ενσωματωμένη φιλοσοφία λειτουργίας θεωρείται κορυφαία στο χώρο των μοτοσυκλετών παραγωγής. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε εξατομικευμένες διατάξεις της οθόνης για διάφορους σκοπούς. Αυτό περιλαμβάνει επίσης το "Sport” Core Screen, που προσφέρει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για την τρέχουσα και μέγιστη γωνία κλίσης, καθώς και για παρεμβάσεις στον έλεγχο – όπως ABS Pro ή DTC. Τα νέα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν επανασχεδιασμένα φλας LED (επίσης για τις ΗΠΑ) και το εμβληματικό φως ημέρας (δεν επιτρέπεται σε όλες τις χώρες, χωρίς τη λειτουργία φώτων ημέρας, το εικονίδιο του φωτός είναι σχεδιασμένο ως φως στάθμευσης).
BMW R1250RS 2023 9

Θύρα USB και Intelligent Emergency Call στάνταρ. Θέρμανση σέλας για αναβάτη και συνεπιβάτη, και τιμόνι Tube που κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ευχάριστο και δυναμικό, διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός.
Η νέα BMW R 1250 RS προσφέρει δύο διαφορετικές ηλεκτρικές παροχές στάνταρ: την προηγούμενη πρίζα 12-volt και μία πρόσθετη θύρα USB-A με παροχή 5-volt. Ο πιο διαδεδομένος αυτός τύπος USB, με νέα ηλεκτρονικά συστήματα φόρτισης, σας επιτρέπει να φορτίζετε ένα smartphone ενώ οδηγείτε, συνδέοντας έναν αντάπτορα καλωδίου. Διατίθεται ρεύμα φόρτισης έως 2.400 mA, που επιτρέπει ταχεία φόρτιση ανάλογα με τον τύπο του smartphone που χρησιμοποιείτε. Το Intelligent Emergency Call είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικό (eCall, δεν διατίθεται σε όλες τις χώρες) για παροχή ταχείας υποστήριξης σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.
Ένα σύστημα θέρμανσης σέλας για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο, αυξάνει σημαντικά την άνεση όταν οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές. Το σύστημα θέρμανσης διατίθεται σε συνδυασμό με δύο ατομικές σέλες και προσφέρεται αποκλειστικά μαζί με θερμαινόμενα γκριπ. Μία νέα φιλοσοφία λειτουργίας έχει αναπτυχθεί για τη σέλα του αναβάτη, που διαθέτει πέντε επίπεδα θέρμανσης. Οι ρυθμίσεις των θερμαινόμενων γκριπ – σε συνδυασμό με τη θέρμανση σέλας που διαθέτει πέντε αντί δύο επίπεδα θέρμανσης – ελέγχονται μέσω ενός μενού. Η θερμαινόμενη σέλα του συνεπιβάτη διαθέτει δύο επίπεδα θέρμανσης και λειτουργεί μέσω ενός διθέσιου διακόπτη που βρίσκεται στο κάτω αριστερό μέρος του πίσω πλαισίου.
Το σωληνωτό τιμόνι διατίθεται τώρα ως νέο, προαιρετικό στοιχείο από το εργοστάσιο και ως γνήσιο αξεσουάρ της BMW Motorrad. Το συγκεκριμένο τιμόνι είναι ελαφρώς πιο φαρδύ και πιο ψηλό από το στάνταρ καθώς και λιγότερο κλειστό. Αυτό σημαίνει ότι εκτός από τις διάφορες σέλες που διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός ή ως γνήσια αξεσουάρ της BMW Motorrad, η εργονομία του τιμονιού της R 1250 RS μπορεί τώρα να προσαρμόζεται ατομικά ώστε να επιτυγχάνεται μία ακόμα πιο ξεκούραστη και όρθια θέση οδήγησης.
Sport touring με στυλ: Η νέα R 1250 RS διαθέτει έναν ελκυστικό βασικό χρωματισμό και τις δύο εκδόσεις Triple Black και Sport . Νέος ειδικός εξοπλισμός για τον συνεπιβάτη.
Στη βασική έκδοση, η νέα BMW R 1250 RS τονίζει τα προηγμένα της sport touring χαρακτηριστικά βαμμένη σε Icegrey μη μεταλλικό χρωματισμό, σε συνδυασμό με μαύρο πλαίσιο. Με τις εκδόσεις Triple Black και Style Sport, που διατίθενται προαιρετικά από το εργοστάσιο, ο πελάτης μπορεί να επιλέγει από δύο ιδιαίτερα εκφραστικές χρωματικές φιλοσοφίες.
BMW R1250RS 2023 3

Έκδοση Sport :
Χρώμα Lightwhite μη μεταλλικό/Racingblue μεταλλικό/Racingred, Lightwhite μη μεταλλικό πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες, μπλε εμπρός σπόιλερ, φιμέ ζελατίνα (όχι για ΗΠΑ), μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη).
Έκδοση Triple Black :
Χρώμα Blackstorm μεταλλικό, agate grey πλαίσιο, χρυσαφί εμπρός/πίσω δαγκάνες, σπόιλερ κινητήρα από ανοξείδωτο ατσάλι, Pure επένδυση ρεζερβουάρ, μονόσελο (εναλλακτικά πακέτο συνεπιβάτη).
To νέο προαιρετικό μονόσελο υπογραμμίζει το σπορ στυλ της νέας R 1250 R και την κάνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαφριά και δυναμική. Η σέλα συνεπιβάτη αντικαθίσταται με ένα βαμμένο πλαστικό κάλυμμα, ενώ τα μαρσπιέ και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη καταργούνται.
Εάν θέλετε να διατηρήσετε την R 1250 R κατάλληλη για χρήση με συνεπιβάτη, το πακέτο συνεπιβάτη διατίθεται ως εναλλακτικό πακέτο με τις εκδόσεις του μοντέλου. Περιέχει όλα τα στοιχεία που καταργούνται από το μονόσελο.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW S 1250 RS :
• Κινητήρας boxer με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων και βύθιση βαλβίδων στην πλευρά της εισαγωγής.
• Δυναμική απόκριση σε όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, εξαιρετικά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία.
• Ισχύς και ροπή: 100 kW (136 hp) στις 7.250 σαλ και 143 Nm στις 6.250 σαλ.
• Dynamic Traction Control DTC, στάνταρ.
• BMW Motorrad ABS Pro
(part integral), στάνταρ.
• Dynamic Brake Control (DBC), στάνταρ.
• Τρία riding modes, στάνταρ.
• “ECO” riding mode για ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση, στάνταρ.
• Riding modes Pro με πρόσθετα προγράμματα και νέα προεπιλογή riding mode, καθώς και engine drag torque control (MSR), ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
• “Sport” Core Screen, στάνταρ.
• Νέα φλας LED και φώτα ημέρας, στάνταρ.
• Ενσωματωμένη ηλεκτρική παροχή και θύρα USB, στάνταρ.
• Θερμαινόμενη σέλα για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη για πιο άνετα ταξίδια, ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
• Σωληνωτό, ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
• Νέος ειδικός εξοπλισμός μονόσελου.
• Intelligent Emergency Call, στάνταρ.
• Ελκυστικό βασικό χρώμα και δύο εκδόσεις μοντέλου Triple Black και Sport ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.
• Εκτεταμένη γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού και γνήσια αξεσουάρ BMW Motorrad.

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Απορια ψαλτου ... ενα στρητ-τουρινγκ μοντελο περισσοτερο ( με ολιγον απο σπορ ) , ομως εδω αραγε γιατι δεν βαζει το περιβοητο μακφερσον Τελελε της και προτιμα το κλασσικο πηρουνι ? cdefghig
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.411
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Απορια ψαλτου ... ενα στρητ-τουρινγκ μοντελο περισσοτερο ( με ολιγον απο σπορ ) , ομως εδω αραγε γιατι δεν βαζει το περιβοητο μακφερσον Τελελε της και προτιμα το κλασσικο πηρουνι ? cdefghig
Μειώνει το μεταξόνιο,απαιραίτητη προϋπόθεση για σπορ.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πολύ ωραίο design τα νέα κτμ
Το νέο 990 σε μαύρο είναι κούκλακι ζωγραφιστο.
Και με όμορφο φανάρι
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 790 Adventure 2023 - Η νέα εισαγωγική πρόταση της οικογένειας, με look α-λα 990 Adventure!​

Euro 5 ανανέωση σε όλους τους τομείς, όχι μόνο αισθητικά

Το 790 Adventure είχε κάνει το ντεμπούτο του το 2018, ενώ το διαδέχθηκε το 890 Adventure το 2021. Τώρα οι Αυστριακοί επαναφέρουν το 790 στο προσκήνιο της On-Off κατηγορίας, με στόχο να αποτελέσει την εισαγωγική και πιο οικονομική μοτοσυκλέτα στα μεσαία Adventure μοντέλα της φίρμας.
Για το 2023, η KTM ανανεώνει το 790 Adventure, με την εταιρεία να είναι υπεύθυνη για το re-design και το φρεσκάρισμα της μοτοσυκλέτας, αναθέτοντας την κατασκευή της στον συνεργάτη της στην Κίνα, τη CFMOTO, κίνηση που θα μειώσει το κόστος παραγωγής και κατά συνέπεια και το κόστος της μοτοσυκλέτας. Τεχνικοί της ΚΤΜ θα επιβλέπουν την παραγωγή στο εργοστάσιο της CFMOTO, ώστε η μοτοσυκλέτα να παράγεται με τα υψηλά στάνταρ που επιθυμεί το Mattighofen.
Η αντίστοιχη κίνηση της ΚΤΜ με τις μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες της, που κατασκευάζονται από την Bajaj στην Ινδία έχει αποδειχθεί απόλυτα επιτυχημένη τόσο σε θέμα κόστους (τουλάχιστον στα αρχικά χρόνια της συνεργασίας), όσο και ποιοτικού ελέγχου με τα 125-250-390 μοντέλα να αποδεικνύονται από τα πλέον αξιόπιστα της εταιρείας σε βάθος χρόνου.

Σίγουρα το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση είναι η πολύ διαφορετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το προηγούμενο 790 Adventure, με σχεδιαστικά γονίδια που αποτίνουν φόρο τιμής στο εμβληματικό 990 Adventure του 2006-2013, ενώ και τα χρώματα (ειδικά το λευκό) θυμίζουν το 990, και ίσως τα προτιμούμε από εκείνα του 890!

Έτσι, το ρεζερβουάρ ακολουθεί τις γραμμές της μοτοσυκλέτες, με μια νέα μάσκα να ομορφαίνει το 790 Adventure και να του χαρίζει πιο όμορφη εμφάνιση. Το φαίρινγκ είναι πιο ανθεκτικό από πριν, επιτρέποντας την προσθήκη διαφόρων βάσεων και συσκευών GPS, ενώ νέα και ψηλότερη είναι η ζελατίνα για καλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Τα πλαστικά έχουν injected molded γραφικά για αντοχή στον χρόνο, αλλά και νέο σχήμα για να προφυλάσσουν το ρεζερβουάρ και τη σέλα από χτυπήματα.

Τα φώτα είναι full LED και στα όργανα βρίσκουμε μια TFT οθόνη 5 ιντσών, με ανασχεδιασμένο menu και συνδεσιμότητα με το KTMConnect App, με δυνατότητες τηλεφωνίας, διαδικτύου και πλοήγησης.
To ρεζερβουάρ των 20 λίτρων χαρίζει αυτονομία που μπορεί να φτάσει και τα 450 χλμ. σύμφωνα με την ΚΤΜ, ενώ οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη μπορούν να αλλαχτούν με άλλες από τα επίσημα αξεσουάρ της φίρμας, απλές ή θερμαινόμενες.
Ο δικύλινδρος εν σειρά LC8c κινητήρας των 790 κ.εκ. συνεχίζει να αποδίδει 95 hp / 8.000 rpm και 8.97 kgm / 6.500 rpm, ενώ έχει επαναρυθμιστεί για τις Euro 5 προδιαγραφές.
Η KTM αναφέρει πως πλέον ο κινητήρας μπορεί να κρατήσει σταθερή ταχύτητα με μεγαλύτερη ευκολία, ενώ σύμφωνα με την ίδια η αύξηση των περιστρεφόμενων μαζών κατά 20% (βαρύτερος στρόφαλος) προσφέρει οφέλη στο κράτημα, δίχως να θυσιάζεται η ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Ανασχεδιασμένη είναι η λειτουργία των σωμάτων ψεκασμού για καλύτερη καύση, ενώ ο αισθητήρας για τα “πειράκια” επιτρέπει τη χρήση βενζίνης με ακόμα λιγότερα οκτάνια από πριν, για να μπορεί κανείς να χρησιμοποιεί βενζίνη χαμηλής ποιότητα στο ταξίδι.

Βελτιωμένο είναι και το Quickshifter+ -που ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό- για ταχύτερες αλλαγές χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη, και νέο το σύστημα της εξάτμισης για τις Euro 5 προδιαγραφές. Τα διαστήματα service παραμένουν αραιά στα 15.000 χλμ..
Ανασχεδιασμένος είναι ο συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση, με νέους δίσκους, ενώ νέο είναι και το φιλτροκούτι. Η μοτοσυκλέτα φέρει IMU 6 αξόνων, για βέλτιστη cornering λειτουργία των Traction Control, ABS, Motor Slip Regulation και Ride Modes. Πλέον τα προγράμματα του ABS αλλάζουν αυτόματα με τα Ride Modes διευκολύνοντας τη ζωή του αναβάτη.
Το νέο 790 Adventure έρχεται με DEMO λειτουργία όλων των προαιρετικών έξτρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με τον αναβάτη να μπορεί να δοκιμάσει όλη τη σουίτα για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα, και να κρίνει μετά ποια θέλει να πληρώσει και να κρατήσει.

Στις αναρτήσεις βρίσκουμε το ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm WP APEX του 2023, με 200 mm διαδρομής, ενώ την ίδια διαδρομή έχει και το πίσω αμορτισέρ που ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση. Οι ακτινωτοί τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω.
Στα φρένα έχουμε 2 δίσκους 320 mm μπροστά με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, και έναν ακόμα δίσκο 260 mm πίσω.
Το CroMo ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρων τμήμα του, ενώ η ΚΤΜ φρόντισε να τοποθετήσει με τέτοιο τρόπο το πίσω αμορτισέρ ώστε να χαμηλώσει όσο μπορεί το ύψος σέλας, που βρίσκεται στα 840 mm. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 199 στεγνά κιλά, και το ελάχιστο ύψος από το έδαφος στα 233 mm.

Φυσικά η ΚΤΜ διαθέτει μια πλήρη σειρά από επίσημα αξεσουάρ για τη νέα της μοτοσυκλέτας, ενώ το 790 Adventure έχει συν τοις άλλοις και αλουμινένια ποδιά στον βασικό του εξοπλισμό και νέα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Scorpion STR με μεγάλα τακούνια, για καλύτερη Offroad συμπεριφορά.

Το 790 Adventure θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2023, σε 2 χρωματισμούς, λευκό και μαύρο, και σε τιμή που όπως γνωρίζουμε θα είναι απόλυτα ανταγωνιστική με τον ιαπωνικό ανταγωνισμό της κατηγορίας (βλ. Honda Transalp, Suzuki V-Strom 800 DE, κ.α.), ώστε να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος -εμπορικά μιλώντας- στην Adventure γκάμα της ΚΤΜ.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 890 / 990 SMT – Μια ακόμη επιστροφή ετοιμάζεται​

b27897960b1861fae07fb0826b65a4c1_XL.jpg

Για πολλοστή φορά διαρρέει φωτογραφία κάποιας νέας ΚΤΜ σε διαδικασία εξέλιξης και αυτή τη φορά είναι μια SMT.
Πριν από λίγες μόλις μέρες είδαμε δει μια σειρά φωτογραφιών που αποκάλυπταν διάφορα μελλοντικά μοντέλα της ΚΤΜ σε δοκιμές στον δρόμο, μεταξύ δε αυτών βρισκόταν και ένα ψηλό 1290 με τροχούς 17 ιντσών.

Το σχετικό ρεπορτάζ μιλούσε για 1290 SMC, σε άλλα ΜΜΕ το είδαμε ως SMT – επίσημα η μοτοσυκλέτα ακόμη δεν υπάρχει, ο καθένας γίνεται νονός της – αλλά η ουσία είναι πως έρχεται κάτι παραπλήσιο στο 990 SMT που γνωρίζαμε και στην Ελλάδα από το 2009 ως το 2013 και μάλλον δε θα είναι μόνο ένα μοντέλο.

Οι νέες φωτογραφίες που δημοσιεύει το γερμανικό Motorrad μας δείχνουν μια ακόμη υλοποίηση που θυμίζει πάρα πολύ το SMT, σε μια μοτοσυκλέτα που δείχνει μικρότερη σε όγκο από τη 1290 SMC/SMT και σαφώς πιο προχωρημένη σε βαθμό εξέλιξης – δείχνει σχεδόν έτοιμη για παραγωγή.
Οι Γερμανοί συνάδελφοι μιλούν για 890 SMT, με προφανή στόχο της ΚΤΜ να τα βάλει με μοτοσυκλέτες αντιπάλων όπως οι BMW F900XR, Yamaha Tracer 9 κ.ο.κ.
KTM 890 SMT Erlkoenig 169Gallery dd027094 1959491
Θα μπορούσε πάντως εξίσου πιθανά να είναι 990 SMT και όχι 890. Έχουμε ήδη δει σε διαφορετικές χρονικές στιγμές φωτογραφίες και σχετικές πληροφορίες για 990 Duke, Adventure και RC, όλα δείχνουν πως η φαμίλια των 890 οδεύει προς μια νέα μεγαλύτερου κυβισμού γενιά, απλά δεν ξέρουμε ακόμη το πότε. Δυστυχώς στις φωτογραφίες αυτές δε φαίνεται το πάνω μέρος των κυλίνδρων, εκεί που εντοπίζονται κυρίως οι οπτικές διαφορές μεταξύ των δύο κινητήρων.

Από την άλλη, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η ΚΤΜ έχει να παρουσιάσει τέσσερεις ακόμη Adventure μοτοσυκλέτες ως τον Ιανουάριο 2023, και αυτή θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μια εξ αυτών.
Αυτό θα εξηγούσε και τη χρήση του τρέχοντος προβολέα της ΚΤΜ, αντί για τους κάθετους προτζέκτορες που πρωταγωνιστούν σε όλα τα κατασκοπικά φιλμάκια, από Duke ως Adventure του μέλλοντος. Ίσως μάλιστα δεν είναι τυχαίο που η μόνη άλλη μοτοσυκλέτα από αυτή τη φουρνιά φωτογραφιών που φορά τον τριγωνικό προβολέα είναι η μεγάλη SMT.

Η ουσία πάντως είναι πως στην ΚΤΜ επικρατεί ένας αναβρασμός νέων μοντέλων και δεν πρόκειται απλώς για φήμες, αφού όλα όσα έχουμε αναφέρει υποστηρίζονται από φωτογραφίες των πρωτοτύπων που δοκιμάζονται στον δρόμο (και τα οποία όλα, κατά μυστηριώδη σύμπτωση, απαθανατίζονται συνήθως αρκετά καθαρά από φωτογραφικούς φακούς που έτυχε να κόβουν βόλτες στη γειτονιά).
Η αυστριακή εταιρεία μεγαλώνει με ταχύτατους ρυθμούς και είναι σαφές ότι σκαρώνει μια ολομέτωπη επίθεση με αρκετά νέα μοντέλα και ολική επανεκκίνηση για κάποιες υπάρχουσες σειρές. Δεν πιστεύω να έχουμε ξεχάσει πως κάπου στην Ασία σιγοψήνεται και μια γκάμα δικύλινδρων 490 με εκπροσώπους σε όλες τις οικογένειες μοντέλων...

Πηγή: Motorrad Online (με περισσότερες φωτογραφίες)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM RC990 – Επιστροφή με το βλέμμα στο παγκόσμιο Supersport;​

141c93b83d228db5387b3a512793fc77_XL.jpg

Η φωτογραφία μιας σπορ μοτοσυκλέτας σε διαδικασία δοκιμής από την ΚΤΜ γεννά φήμες για ενδεχόμενη επιστροφή της RC8.
Η απόπειρα της ΚΤΜ να μπει στον κόσμο των superbikes ξεκίνησε το 2008 με την παρουσίαση της πρώτης γενιάς RC8, μιας σπορ μοτοσυκλέτας χτισμένης γύρω από τον LC8 κινητήρα. Παρότι η εταιρεία ποτέ δεν επένδυσε ουσιαστικά στο WorldSBK, τα απολαυστικότατα RC8 και RC8R έμειναν στην παραγωγή ως και το 2015, μα έκτοτε η ΚΤΜ έστρεψε το ασφάλτινο ενδιαφέρον της περισσότερο στις νέες γενιές Duke.
Όπως βλέπουμε τώρα στη φωτογραφία που δημοσιεύει το γερμανικό περιοδικό Motorrad, οι Αυστριακοί φαίνεται πως θέλουν να μεγαλώσουν τη γκάμα RC τους από τα 125 και 390, και αυτό προφανώς δε θα μπορούσε να συμβεί με το πανάκριβο και εκλεκτικότατο RC 8C.
Erlkoenig KTM RC 990 11 2022 169Gallery 6ac54efb 1958952
Η μοτοσυκλέτα που βλέπουμε στη φωτογραφία περιγράφεται ως RC990, με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που πιστεύεται πως προέρχεται από υπερκυβισμό του LC8c των 890. Δεν είναι η πρώτη φορά που τον συναντάμε, καθώς τουλάχιστον δύο φορές μέσα στο 2022 εμφανίστηκαν φωτογραφίες από την επόμενη γενιά Duke που συνοδεύονταν από την πληροφορία πως πρόκειται για τον νέο 990.
Πολύς καπνός μάλλον υπονοεί πως κάπου υπάρχει η φωτιά, οπότε ας δούμε τι άλλες πληροφορίες συνοδεύουν αυτή τη μοτοσυκλέτα.
Erlkoenig KTM RC 990 11 2022 169Gallery 708f555b 1958958
Όπως είναι εμφανές και από την εικόνα, δεν πρόκειται για κάτι που βρίσκεται κοντά στην παραγωγή, καθώς μοιάζει εξοπλισμένο με διάφορα “προσωρινά” εξαρτήματα – όπως αυτή τη θηριώδη βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη με τις δεκάδες διαφορετικές τρύπες για έδραση του μαρσπιέ. Δεν είναι σαφές πόσο αντιπροσωπευτικό μπορεί να είναι το φέρινγκ του, κουμπώνει πάντως στη νέα σχεδιαστική τάση της ΚΤΜ που φαίνεται πως σύντομα θα αφήσει πίσω τον χαρακτηριστικό της τριγωνικό προβολέα.
Οι πληροφορίες του Motorrad μιλούν για μια απόδοση της τάξης των 130 με 140 ίππων, εντοπίζουν ένα διαφορετικό αλουμινένιο υποπλαίσιο και ψαλίδι σε σχέση με το 990 Duke που είχε φωτογραφηθεί στον δρόμο σε δοκιμές, μια μεγαλύτερη οθόνη TFT και θεωρούν πως η ύπαρξη συνεπιβάτη επιβεβαιώνει πως η ΚΤΜ στη φάση αυτή δοκιμάζει τα χαρακτηριστικά του υποπλαισίου.
Όπως είναι προφανές πραγματική πληροφορία δεν υπάρχει σε αφθονία και απλώς κινούμαστε με την κοινή λογική που λέει πως οι νέοι κανονισμοί του Παγκοσμίου Supersport (WorldSSP) που έχουν ανοίξει την πόρτα σε μοτοσυκλέτες όπως οι Ducati Panigale V2, MV Agusta F3 και Triumph Street Triple RS πρέπει να έχουν βάλει την ΚΤΜ σε σκέψεις.
Ένα RC990 παραγωγής θα ήταν εξαιρετικό για να τρέξει στη νέα εποχή του WorldSSP και οπωσδήποτε θα ήταν προτιμότερο ένα κανονικό μοντέλο παραγωγής με ανθρώπινη τιμή, παρά το συλλεκτικό σπεσιαλάκι RC 8C.

Πηγή: Motorrad Online (με αρκετές ακόμη φωτογραφίες)
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρώτη επαφή με τα Moto Morini Seiemmezzo 6 ½​

Έφτασαν στην χώρα μας​


Δύο πολύ όμορφες μοτοσυκλέτες βρίσκονται εδώ και λίγες ημέρες στην χώρα μας. Τα Moto Morini Seiemmezzo βρίσκονται στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας των ιταλικών μοτοσυκλετών, KSR Hellas
Πήγαμε να παραλάβουμε το scooter της Motron, Ventura 125, και «πέσαμε πάνω» στα Seiemmezzo, που μετά το X-Cape 650 είναι τα ολοκαίνουργια μοντέλα με τα οποία η ιταλική μάρκα μας ξανασυστήνεται. Μόλις είχαν βγει από τις κούτες τους και δεν είχαν ούτε μπαταρία. Δεν τις ακούσαμε να δουλεύουν αλλά τις περιεργαστήκαμε για αρκετή ώρα, πριν «χαθούμε» μέσα στην κίνηση της πόλης με το Ventura 125.
Moto Morini Seiemmezzo 2wo 20

Η έκδοση scrambler έχει ακτινωτούς τροχούς αντί για ζάντες αλουμινίου και ελαφρώς τρακτερωτα ελαστικά, το ψηλότερο και φαρδύτερο τιμόνι οδηγεί σε μια διαφορετική θέση οδήγησης. Υπάρχει μια «υποψία» φέρινγκ πάνω από τον στρογγυλό προβολέα LED και πίσω φτερού, που πάει ασορτί με το ψηλό μπροστινό
Αυτό που σε εντυπωσιάζει και στα δύο είναι τα ωραία χρώματα. Πρωταγωνιστικό ρόλο στην εμφάνιση παίζει και το πρωτότυπης σχεδίασης ρεζερβουάρ.
Βρίθουν από καλόγουστες λεπτομέρειες, όπως τα πλαϊνά number plate με το logo 6 ½ που παραπέμπει στον κυβισμό τους. Το ίδιο υπάρχει ανάγλυφο στις σέλες και των δύο. Στο SCR βλέπουμε μια κλασσικής σχεδίασης σέλα σε καφέ χρώμα με ραβδώσεις, ενώ το STR είναι μαύρη με λευκές ραφές.
Moto Morini Seiemmezzo 2wo 4

Το έμβλημα της Moto Morini υπάρχει επίσης ανάγλυφο στην τάπα του ρεζερβουάρ, στο κάλυμμα της οθόνης στο STR, στο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα και στο δικύλινδρο κινητήρα των 650 κ.εκ.
Το πιρούνι των 43mm της KYB είναι μαύρο στο STR και χρυσό στο SCR. Το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας που ρυθμίζεται σε προφόρτιση, είναι τοποθετημένο στο πλάι και το ελατήριο και στις δυο μοτοσυκλέτες είναι μαύρο.
Τα ελαστικά στο STR είναι τα Michelin Angel ST και στο SCT τα Pirelli MT60RS. Η μπροστινή ζάντα και στα δύο είναι 18 ιντσών (διάσταση ελαστικού 120/70) και η πίσω 17 ιντσών (διάσταση ελαστικού 160/60).
Moto Morini Seiemmezzo 2wo 2

Τα φρένα είναι Brembo, με δύο μεγάλους δίσκους 298 χλστ. με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν ακόμηδιαμέτρου 255 χλστ. με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η CCM αποκαλύπτει το νέο της Cruiser για το 2023 στη NEC​

6557958452ee45347eb444073284cdd8_XL.jpg

Η επιστροφή στο μέλλον συνεχίζεται με δεκάδες νέα μοντέλα που μοιάζουν βγαλμένα από το 1960-1970, αλλά έχουν μίζα και φοράνε δισκόφρενα. Η CCM αποκάλυψε ένα νέο μοντέλο που απευθύνεται σε ζευγάρια που σχεδιάζουν μεγάλες εκδρομές το Σαββατοκύριακο.


Το νέο αυτό μοντέλο έχει σχέδιο cruiser με ψηλό σχετικά τιμόνι και χαμηλή και μακριά σέλα, αλλά τα λάστιχά του είναι διπλής χρήσης και μεγάλων διαστάσεων κάτι που μπορεί να φανεί χρήσιμο σε βατούς χωματόδρομους, αλλά μέχρι εκεί, αφού η γεωμετρία του δεν προδιαθέτει για off-road. Το εμπρός φως είναι τεχνολογίας LED και έχει από ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό.

Με το ντεμπούτο του στην έκθεση Motorcycle Live, το νέο Cruiser θα πωλείται κάτω από £11.985 (περίπου €13,900 με ισοτιμία 9/12/22) και τροφοδοτείται από την υπάρχουσα υγρόψυκτη μονοκύλινδρη μονάδα 600cc που βρίσκεται στα άλλα μοντέλα της εταιρείας από το Bolton, με απόδοση 55 ίππων. Αυτή η μονάδα ισχύος, πλήρης με γυαλιστερό κόκκινο καπάκι κυλινδροκεφαλής και καλύμματα περιβλήματος από ανθρακόνημα, με σωληνωτό πλαίσιο από κράμα χρωμίου και χάλυβα, φινιρισμένο σε μαύρο χρώμα.

ccm-cruiser-02.jpg


Αν και οι πλήρεις λεπτομέρειες παραμένουν κρυφές το πλευρικό προφίλ αποκαλύπτει ένα νέο υποπλαίσιο που προεξέχει περισσότερο από αυτό που βρίσκεται στο Classic Tracker, επιτρέποντας την τοποθέτηση ενός ευρύχωρου κάθισματος αναβάτη και ένα υπερυψωμένο για τον συνεπιβάτη με μπόλικο αφρώδες. Στα 765 χιλιοστά, το ύψος του καθίσματος θα πρέπει να είναι προσβάσιμο για τους περισσότερους – βοηθούμενο από τον στενό μονοκύλινδρο κινητήρα – ενώ η υπερυψωμένη θέση του τιμονιού προσθέτει στην άνεση του αναβάτη.

ccm-cruiser-04.jpg
ccm-cruiser-03.jpg


Ενισχύοντας τις δυνατότητες του Cruiser για μικρά ταξίδια, είναι εφοδιασμένο με ένα ζευγάρι δερμάτινες τσάντες που κλείνουν με πόρπες. Παρέχεται επίσης μια τσάντα τύπου roll που κάθεται πάνω από το πίσω φτερό.

ccm-cruiser-06.jpg


Το Cruiser θα είναι η δεύτερη μοτοσυκλέτα της σειράς που προέρχεται από το CCM Spitfire και περιλαμβάνει αποσκευές στον στάνταρ εξοπλισμό, μετά το RAF Benevolent Fund Spitfire.

Κυλά σε ζάντες Excel με ακτίνες με ελαστικά Kenda διπλής χρήσης, οι ρυθμίσεις των φρένων και της ανάρτησης φαίνεται να είναι οι ίδιες με αυτές του Tracker με μονό αμορτισέρ πίσω και ανάποδο πιρούνι Marzocchi μπροστά, ενώ τα 146 κιλά του σταματούν χάρη στα φρένα της J.Juan με ακτινική δαγκάνα μπροστά.

Πηγή: MCN
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R nine T & BMW R18 100 Years: Γιορτάζοντας τον πρώτο αιώνα (Video)​

Δυο επετειακά μοντέλα που θα παραχθούν σε 1923 μονάδες​



H BMW παρουσίασε τα R nine T και R 18 100 Years, δύο επετειακά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής για την ιστορική επέτειο της πρώτης εκατονταετηρίδας
Τον Δεκέμβριο του 1922 το επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της BMW Max Friz παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα με τετράχρονο, δικύλινδρο κινητήρα boxer. Το πρώτο μοντέλο ήταν το R32 και λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1923. Αυτό σηματοδότησε την αρχή της παραγωγής των μοτοσυκλετών BMW.
Για να γιορτάσει την επέτειο των 100 χρόνων παρουσίασε δύο ειδικές εκδόσεις «100 Years» των R nine T και R 18.
P90488238 highRes bmw r 32 and bmw r 1

Το R nineT 100 Years χρησιμοποιεί τον αερόψυκτος boxer των 109 ίππων και μεγάλη ποικιλία εξαρτημάτων από χρώμιο και της σειράς Option 719.
Το ρεζερβουάρ συνδυάζει μαύρο με χρώμιο και λευκή διπλή ρίγα περιμετρικά του χρωμίου, ενώ φέρει και αντιολισθητικά επένδυση για τα γόνατα με το λογότυπο 100 Years. Χρωμιωμένο είναι και το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη. Τοπ μπροστινό φτερό είναι μαύρο με διπλή λευκή ρίγα. Η σέλα είναι δίχρωμη. Μαύρη στα πλαϊνά και μπορντό στο επάνω μέρος.
P90490881 highRes bmw r ninet 100 year

Όλα τα υπόλοιπα μέρη της μοτοσυκλέτας είναι μαύρα. Πολλά εξαρτήματα Option 719 συμπληρώνουν την premium εμφάνισή του. Οι ζάντες 719 Classic διαθέτουν μαύρα στεφάνια. To πακέτο Option 719 Shadow αποτελείται από ρυθμιζόμενες μανέτες και μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη, δοχεία υγρών φρένου και συμπλέκτη και bar end καθρέφτες. Τα φλας με αυτόματο σύστημα απενεργοποίησης και το πακέτο Comfort που περιλαμβάνει θερμαινόμενα γκριπ, cruise control και προγράμματα οδήγησης Pro συμπληρώνουν τον πλούσιο εξοπλισμό της επετειακής έκδοσης ου R nine T 100 Years.
Όπως και το R nine T έτσι και στο R 18 100 Years η τεχνική βάση παραμένει ίδια σε σύγκριση με την βασική έκδοση της μοτοσυκλέτας. Ο μεγαλύτερος κινητήρας boxer που έχει βγει ποτέ από τα εργοστάσια της BMW Motorrad διαθέτει 1.800 κ.εκ. με ισχύ 91 ίππων.
Όπως και στο R nine T, η μαύρη βαφή συνδυάζεται με τις επιφάνειες χρωμίου και τις διπλές λευκές ρίγες. Το επετειακό cruiser φέρει το έμβλημα των 100 ετών και την σέλα από την γκάμα αξεσουάρ Option 719 σε μαύρο/μπορντό χρώμα με ραβδωτό ανάγλυφο. Το μεγαλύτερο μέρος του κινητήρα, το πλαίσιο, το πιρούνι και το ψαλίδι καθώς και τα στεφάνια των ακτινωτών τροχών είναι μαύρα.
P90488255 highRes bmw r 18 100 years 1

Ο στάνταρ εξοπλισμός συμπληρώνεται από πολλά χρωμιωμένα εξαρτήματα της σειράς αξεσουάρ chrome. Τιμόνι, μανέτες, δοχεία υγρών, καθρέφτες, φλας, καλύμματα κυλίνδρων, δαγκάνες φρένων, το στεφάνι γύρω από τον προβολέα.
Οι εξατμίσεις είναι της Akrapovic. Διαθέτει επίσης το σύστημα Headligt Pro με προσαρμοζόμενο στρεφόμενο φωτισμό, υποβοήθηση οπισθοπορείας που διευκολύνει τους ελιγμούς και το ξεπαρκάρισμα, cruise control και θερμαινόμενα γκριπ.
Τα δύο επετειακά μοντέλα που θα παραχθούν σε 1923 μονάδες.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

120 χρόνια Harley-Davidson με επετειακά μοντέλα​

Περιορισμένης παραγωγής​



Με αφορμή τον εορτασμό για τα 120 χρόνια από την ίδρυσή της, παρουσίασε επετειακές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής
Τα επετειακά μοντέλα που θα ξεχωρίζουν λόγω της βαφής τους και θα φέρουν έξτρα εξοπλισμό είναι
Ultra Limited Anniversary (θα παραχθεί σε 1.300 μονάδες)
Tri Glide Ultra Anniversary (θα παραχθεί σε 1.100 μονάδες)
Street Glide Special Anniversary (θα παραχθεί σε 1.600 μονάδες)
Special Anniversary Road Glide (θα παραχθεί σε 1.600 μονάδες)
Fat Boy 114 Anniversary (θα παραχθεί σε 3.000 μονάδες)
Heritage Classic 114 Anniversary (θα παραχθεί σε 1.700 μονάδες)
2023 harley davidson 120th anniversary models

Ταυτόχρονα παρουσιάστηκε και η τουριστική ναυαρχίδα της H-D, CVO Road Glide Limited Anniversary που θα παραχθεί σε 1.500 μονάδες για όλο τον κόσμο. Όλα τα μοντέλα θα είναι βαμμένα σε Heirloom Red, ένα σκούρο κόκκινο χρώμα που δημιουργήθηκε ειδικά για την επέτειο. Το ρεζερβουάρ είναι διακοσμημένο με δύο περιγράμματα, με χρυσή παχιά ρίγα και μια πιο λεπτή κόκκινη. Στα πλαϊνά του υπάρχει ένα χρυσό φτερό που εμπεριέχει την ονομασία της εταιρείας και τα χρόνια της επετείου. Με ραφές σε κόκκινο και χρυσό χρώμα θα ξεχωρίζουν και οι σέλες των μοτοσυκλέτών.
2023 harley davidson 120th anniversary cvo road glide limited anniversary

Στην περίπτωση του CVO, ολόκληρη την μοτοσυκλέτα, από το φέρινγκ έως τις βαλίτσες, θα διατρέχει ένας αετός, ενώ η σέλα θα είναι επενδυμένη με Alcantara.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Kawasaki Ninja ZX-4R 2023 – Αποκάλυψη Τώρα!​

e22e3e341588e1eed8287620de9e48d3_XL.jpg

Η Kawasaki έδωσε τέλος στο «σήριαλ» του μικρού τετρακύλινδρου supersport μοντέλου, αποκαλύπτοντάς το!
Έχουν περάσει σχεδόν.. 30 χρόνια από το ύστατο πράσινο 400άρι που γεφύρωνε πίστες και δρόμους, το ZXR400 και τώρα ήρθε η ώρα της αναγέννησης του με τη σύγχρονη μορφή της γνωστής οικογενείας των Ninja.
Ο τετρακύλινδρος, υγρόψυκτος, εν σειρά κινητήρας των 399 κ.εκ. αναφέρεται πως αποδίδει κάτι λιγότερο από 80 ίππους -78,9 για την ακρίβεια- με τη βοήθεια του Ram Air, «ουρλιάζοντας» ως τις 15.000 και πλέον στροφές! Το στιβαρό χωροδίκτυωμα από ατσάλι του ZX-25R είναι και το πλαίσιο που φιλοξενεί το πολυαναμενόμενο και προαναφερθέν μηχανικό σύνολο.
zx4r23d.jpg

Όμως τα περιφερειακά αναμένεται να έχουν ανώτερα χαρακτηριστικά, όπως οι αναρτήσεις της Showa (SFF-BP εμπρός ενώ η πίσω ανάρτηση είναι όμοιας συμπεριφοράς με το ZX-10R!). Στα φρένα έχουμε ακτινικές δαγκάνες για τους δυο εμπρός δίσκους στα 290 χλστ.,με το πίσω δισκόφρενο να είναι αντίστοιχα στα 220 χλστ. Στα ελαστικά, οι επιλογές θα είναι μπόλικες καθώς οι διαστάσεις είναι 120/70×17 εμπρός και 160/60×17 πίσω.
zx4r23bc.jpg

Η εμφάνιση φωνάζει ZX από μακριά με τους Ιάπωνες σχεδιαστές να μη βάζουν φωτιά στα μολύβια τους. καθώς όλες οι σχεδιαστικές γραμμές και γραφικά έχουν συντηρητικά θα έλεγε κανείς την ταυτότητα της σειράς. Άπαντα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, με τα γκάτζετ να δίνουν το παρών στην έγχρωμη LCD οθόνη 4,3’’ που επέχει θέση πολυοργάνου με την επιλογή της προβολής της πληροφορίας για πίστα. Το δε πολυόργανο είναι συνεργαζόμενο με την εφαρμογή «Rideology» της Kawasaki, φέρνοντας τις ανέσεις του smartphone όπως το GPS, μπροστά στα μάτια του αναβάτη. Φυσικά δε λείπουν το Traction Control και τα δέοντα Riding Modes, με τις επιλογές Sport, Road, Rain και Rider - κοινώς κατά το δοκούν του αναβάτη.
zx4r23a.jpg

Δυο ακόμα εκδόσεις SE και RR
Το Ninja ZX-4R θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις πλέον της βασικής, SE και RR. Στην SE έχουμε τα αγωνιστικά χρώματα της πράσινης ομάδας στα WSBK, φιμέ ζελατίνα, θύρα USB, προστατευτικά πλαισίου και Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα. Η RR έκδοση έχει επιπλέον τον ίδιο τύπο πίσω ανάρτησης με το ZX-10R, το BFRC-Lite της Showa.
Κερασάκι στην τούρτα του μικρού πυραύλου εδάφους-εδάφους, είναι ενδεικτικά το βάρος της «βαριάς» SE στα 189 κιλά πλήρης υγρών -άρα και των 15 λίτρων καυσίμου του ρεζερβουάρ. Μακάρι το ZX-4R να ήρθε για να μείνει καθώς αναμένεται στην Ευρώπη το φθινόπωρο του 2023 συνιστώντας μια κατηγορία μόνο του. Στο φλέγον θέμα της...τιμής, έχει ανακοινωθεί το κόστος της RR έκδοσης στις Η.Π.Α. στις 9,699 δολλάρια, ήτοι 8.882 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία (01/02/23). Θα έχουν άραγε διαφορά οι απλούστερες εκδόσεις και αν ναι, τι θα λένε τα ταμπελάκια με τις τιμές στα μέρη μας; Μήπως η Kove φέρει μια απρόσμενη -λέγε με 400RR- απάντηση; Ίδωμεν!

Πηγη www.bikeit.gr


abcdeabcdeabcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian: Ο μασκοφόρος «αρχηγός» (Video)​

Νέα έκδοση Sport Chief δια χειρός Ola Stenegard​



Η σειρά Chief αποκτά πέμπτο μέλος. Το Sport Chief είναι γεμάτο premium εξαρτήματα που βελτιώνουν την απόδοση και το στυλ του cruiser
Μετά την βασική έκδοση Chief, το Chief Dark Horse, το Chief Bobber και το Chief Bobber Dark Horse, προστίθεται στην γκάμα το Chief Sport.
Indian Sport Chief 2023 10

H δουλειά του σχεδιαστή Ola Stenegard, που επέστρεψε από την BMW Motorrad που εργαζόταν από το 2003 στην Indian το 2018, φάνηκε το 2021 με τα μοντέλα της σειρά Chief. Και το νέο Sport Chief «φωνάζει» πως είναι μια μοτοσυκλέτα του Σουηδού που εμπνεύστηκε, μεταξύ άλλων την R nine T, την HP2 Sport και την S 1000 RR αλλά πάντα το χόμπι του ήταν να σχεδιάζει και να customάρει Αμερικάνικα cruiser.
Με το Sport Chief διατηρείται το μυώδες Αμερικάνικο στυλ ενός καθαρόαιμου cruiser, που αναβαθμίζεται πλέον με κορυφαία εξαρτήματα που απογειώνουν την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις του, θέτοντας νέα όρια στην κατηγορία.
Indian Sport Chief 2023 3

Το Sport Chief βασίζεται στην βασική έκδοση διαφέρει όμως ως προς το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB με διαδρομή 130 χλστ (ίδια με αυτό της σειράς Challenger) και τα διπλά δισκόφρενα 320 χλστ. με δαγκάνες ακτινικής στήριξης Brembo. Τα δύο αμορτισέρ της Fox διαθέτουν ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου και διαδρομή 100 χλστ, 25 χλστ μεγαλύτερη από αυτήν του Chief. Το ύψος σέλας, που διαθέτει οσφυϊκή στήριξη μέσης είναι στα 686 χλστ.
H γωνία κάστερ είναι 29,5 μοίρες, αντί για 31 του Chief, το ίχνος είναι 111 χλστ. αντί για 131,5 χλστ και το μεταξόνιο είναι αυξάνεται στα 1.640 χλστ, έναν 1.626, με το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας να είναι 15 χλστ. μεγαλύτερο στα 2.301 χλστ.
Indian Sport Chief 2023 11

Το φέρινγκ παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στον σπορ χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Διαθέτει αεραγωγούς και φυμέ ζελατίνα. Το τιμόνο είναι τοποθετημένο ψηλότερα.
Από την βασική έκδοση προέρχονται το πλασίο, το ψαλίδι αλουμινίου, το ρεζερβουάρ των 15,1 λίτρων, το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, τα ψηφιακά όργανα με οθόνη αφής και turn by turn πλοήγηση, τα φώτα LED και ο αερόψυκτος δικύλινδρος κινητήρας V με την ονομασία Thunderstroke που διαθέτει 1.890 κ.εκ. με ροπή 162 Nm στις 3.200 σ.α.λ., ο οποίος διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης του πίσω κυλίνδρου όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με χαμηλές ταχύτητες.
Indian Sport Chief 2023 5

Επιπλέον ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης και cruise control.
To Indian Sport Chief είναι διαθέσιμο σε μαύρο, κόκκινο και γκρι. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 26.900 ευρώ.


Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom