Νέα μοντέλα

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
12 λίτρα ρεζερβουάρ, 1 δισκόφρενο μπροστά .... cdefghigi
Δεν βαζανε καλυτερα ένα 18 λίτρο ρεζερβουάρ και έστω ένα διπλό .... ταμπούρο μπροστα για πιο classic λέω ....:cool:
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.615
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
12 λίτρα ρεζερβουάρ, 1 δισκόφρενο μπροστά .... cdefghigi
Δεν βαζανε καλυτερα ένα 18 λίτρο ρεζερβουάρ και έστω ένα διπλό .... ταμπούρο μπροστα για πιο classic λέω ....:cool:
Για το ρεζερβουάρ,συμφωνώ,για το ταμπουρο,δεν νομίζω να φτιάχνει πια καμμία εταιρεία,τόσο μεγάλα,και αν φτιάχνει θα κάνει όσο μισό, μηχανάκι.Ασε που δεν υπάρχουν και καθόλου από τα παλιά Laverda 750sf να βάζαμε από κει.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian FTR Stealth Gray Special Edition 2022​







Συλλεκτική έκδοση του FTR σε πολύ περιορισμένη παραγωγή 150 κομματιών για όλον τον κόσμο.
Το νέο αυτό μοντέλο ουσιαστικά αποτελεί μια αφιέρωση στην κληρονομιά της αμερικανικής εταιρείας, δίχως άλλες αλλαγές στην τεχνική βάση του FTR των 1200 cc.

Χτίζεται πάνω στο πολυτελέστερο FTR S με την έγχρωμη οθόνη αφής 4.3 ιντσών που έχει ενσωματωμένη συνδεσιμότητα, καθώς και το γεμάτο ηλεκτρονικό πακέτο με τρεις ride modes, wheelie control με έλεγχο ανύψωσης του πίσω τροχού, stability control, traction control και cornering ABS.
62a099fc21230

Στην καρδιά του βρίσκουμε τον υγρόψυκτο δικύλινδρο V κινητήρα 1203 cc που κινεί όλη την οικογένεια FTR, με μέγιστη απόδοση ισχύος 123 hp και μέγιστη ροπή 12.2 kgm, ενώ διαθέτει και σύστημα απενεργοποίησης του πίσω κυλίνδρου στο ρελαντί. Tην εξαγωγή αναλαμβάνει η δίκαννη εξάτμιση της Akrapovič, η οποία εδώ έρχεται με το μαύρο φινίρισμα της έκδοσης FTR R Carbon αντί της ασημί του S.
Ο εξοπλισμός του FTR Stealth Gray περιλαμβάνει ακόμη πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, 17ιντσους τροχούς με λάστιχα Metzeler Sportec και ακτινικές Brembo μπροστά.
62a099f66e8b3

Για πληροφορίες σχετικά με τιμή και διαθεσιμότητα η Indian Motorcycle συστήνει να επικοινωνήσετε με τον συνεργάτη του δικτύου της που σας εξυπηρετεί.


Πηγη BIKEIT.GR
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Moto Guzzi: Νέα στοιχεία για το V850X​

Στην Ιταλία ισχυρίζονται πως θα είναι scrambler​




H Moto Guzzi έχει στα σκαριά μια νέα μοτοσυκλέτα την V850X η οποία θα βασίζεται στη γνωστή και μη εξαιρετέα V7, αλλά θα έχει πιο σπορ εμφάνιση

Το σημαντικότερο βέβαια είναι το όνομα του ανθρώπου που κρύβεται πίσω από το V850X. Πρόκειται για τον Miguel Galluzzi, «πατέρα» θρυλικών μοντέλων της παγκόσμιας μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας όπως το Ducati Monster, τα Aprilia RSV4, Tuono, Dorsoduro κ.α.
Στην Ιταλία ισχυρίζονται πως θα είναι το scrambler μοντέλο που θα έρθει να προστεθεί στη γκάμα της μάρκας.
Στις αρχές του 2022 μάλιστα ο Oscar Malugani δημοσίευσε μια κατασκοπευτική φωτογραφία του νέου μοντέλου κατά τη διάρκεια δοκιμών στους δρόμους γύρω από το Mandello del Lario.
Τώρα βλέπουν το φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες σχετικά με το V850X, το οποίο θα έχει μικρότερες διαστάσεις από το V7 (μήκος 2.076 mm ενώ θα είναι κατά 10 mm πιο χαμηλή). Οι ακτινωτοί τροχοί προέρχονται από το V7 Special αλλά διαθέτουν ελαστικά διπλής χρήσης.
Ο κλασσικός εγκάρσιος δικύλινδρος V2 90 μοιρών των 853 κ. εκ. έχει ελαφρώς αυξημένη απόδοση (από 64 σε 66 hp @ 6.700 σ.α.λ.), ενώ διαφορετικό είναι το σύστημα εξάτμισης με τις διπλές απολήξεις που παράγουν αυξημένο ήχο κατά 2 db σε σχέση με εκείνο των V7 Stone και V7 Special.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το βάρος του νέου μοντέλου θα είναι στα 213 κιλά, όπερ σημαίνει πως θα είναι κατά 5 κιλά ελαφρύτερο από το V7 Stone και 10 από το V7 Special.
Το V850X αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην EICMA 2022, ενώ θα υπάρχει και έκδοση με μειωμένη ιπποδύναμη (47 hp) για αναβάτες με άδεια οδήγησης Α2.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H SWM μας παρουσιάζει την σειρά Classics 2022​

Προσιτές και στυλάτες​



Τα νέα μοντέλα της SWM σε 125cc και 500cc βρίσκονται ετοιμοπαράδοτα στα καταστήματα της ΔΕΛΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και σε καταστήματα συνεργατών
Ελαφριές και ευέλικτες μοτοσυκλέτες καθημερινής χρήσης σε κλασσική σχεδίαση, σύγχρονης τεχνολογίας με ABS και στα 125cc.

Outlaw 125 ABS​

SWM Outlaw 125 .abs 22

Κινητήρας: 4χρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες.
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm.
Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός & πίσω με ABS.
Ψηφιακό όργανο πολλαπλών ενδείξεων, θύρα USB.
Βάρος 130 κιλά.
Ιπποδύναμη: 15 Hp.
Τιμή λιανικής: 3.980€
https://swm-motorcycles.it/product/outlaw-125-2/

Ace of Spades 125 ABS​

SWM ACE OF SPADE 125.abs 22 scaled

Κινητήρας: 4χρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με ψεκασμό, 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες.
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm.
Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός & πίσω με ABS.
Ψηφιακό όργανο πολλαπλών ενδείξεων, θύρα USB.
Βάρος 130 κιλά.
Ιπποδύναμη: 15 Hp.
Τιμή λιανικής: 3.980€
https://swm-motorcycles.it/product/ace-of-spades-125/

Six6 500 ABS​

SWM SIX6 500 av

Κινητήρας: 4χρονος, μονοκύλινδρος με ψεκασμό, αερόψυκτος με ψυγείο λαδιού.
Ανάρτηση εμπρός: Ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 mm.
Ανάρτηση πίσω: Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός & πίσω με ABS.
Τροχοί 19” & 17” με ελαστικά Pirelli MT-60.
Αναλογικά όργανα.
Βάρος 148 κιλά.
Ιπποδύναμη: 29 Hp.
Τιμή λιανικής: 5.390€
https://swm-motorcycles.it/product/six6/

Επικοινωνήστε μαζί μας και για test – ride.
ΔΕΛΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ:
Αθήνα, Καλλιρρόης 17, τηλ. 210-9248996
Θεσσαλονίκη, Καραμανλή 27, τηλ. 2311-824700.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM 890 Adventure R 2023 - Πρώτες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής​

Θα παρουσιαστεί επίσημα στο KTM Adventure Rally στο Κολοράντο τον Σεπτέμβριο

Σε φωτογραφίες που διέρρευσαν από συνέδριο των dealer της KTM, βλέπουμε το επερχόμενο 890 Adventure R του 2023, που όπως σας είχαμε γράψει τον Φεβρουάριο του 2022, είχε φωτογραφηθεί σε δοκιμές στον δρόμο και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023 σε τρεις εκδόσεις, τη βασική, την R και μια ασφάλτινη με χυτούς τροχούς 17 ιντσών όπως το παλαιότερο SMT 990.

Η ιδιαίτερη σχεδίαση του ρεζερβουάρ δεν αλλάζει ούτε για το 2023, με τη βενζίνη να βρίσκεται χαμηλά κοντά στα κάρτερ, όμως τώρα τα πλαστικά καλύμματα του ψυγείου ενώνονται με τη μάσκα, βελτιώνοντας αισθητικά την όψη της μοτοσυκλέτας σε σχέση με το μοντέλο του 2022 (φωτό άνω).

Η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη και διαφορετικού σχήματος, ενώ ελαφρώς διαφορετική, ενώ δίχρωμη και ελαφρώς διαφορετική είναι η ποδιά.

Νέα είναι η οθόνη οργάνων, που μπορεί να μην είναι μεγαλύτερη από πριν αλλά απ’ ότι φαίνεται είναι bezel-less, έχει δηλαδή μικρότερη στεφάνη (περιθώριο) γύρω από την οθόνη, κάτι που οδηγεί σε μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια στον ίδιο χώρο.

Το διαφορετικό χρώμα στις “πεταλούδες” ρύθμισης στο πάνω μέρος του πιρουνιού, μαζί με πληροφορίες που έχουμε πως η μοτοσυκλέτα θα είναι σαφώς βελτιωμένη οδηγικά για το 2023 μας κάνει να αναμένουμε διαφορές στις αναρτήσεις, αλλά και σε άλλα σημεία, εκεί όπου οι αλλαγές δεν φαίνονται με μια πρώτη ματιά, με το 890 Adventure R να αποκτά ακόμα πιο δυναμικό Travel Enduro χαρακτήρα.

Στις φωτογραφίες βλέπουμε και μια USB θύρα τοποθετημένη σε σωστή θέση, στο πλάι της οθόνης οργάνων.

Σημειώστε πως στις φωτογραφίες της διαρροής δεν βλέπουμε ούτε την έκδοση “SMT 990”, ούτε όμως και το αναμενόμενο RC 990, μια έκδοση δρόμου που θα ακολουθήσει το RC8C περιορισμένης παραγωγής που ξεπούλησε μόλις κυκλοφόρησε. Από ότι γνωρίζουμε μάλιστα, το RC θα καθυστερήσει να παρουσιαστεί, με τα καλύτερα σενάρια να μιλούν για το 2024.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η ρετρό γοητεία του Royal Enfield Hunter​

Οι πωλήσεις ξεκινούν το Φθινόπωρο​


Παρουσιάστηκε και επίσημα ένα από τα πλέον αναμενόμενα μοντέλα στην σύγχρονη ιστορία της ινδικής εταιρείας, που σίγουρα θα αποτελέσει το νέο best seller της
Όσες φορές έχουμε δημοσιεύσει ένα κλασσικής σχεδίασης roadster, για το οποίο ο κατασκευαστής έχει μειώσει τα κόστη παραγωγής για να είναι προσιτό, πραγματικά γίνεται χαμός. Δυστυχώς όμως στο τέλος του κειμένου ξεκαθαρίζουμε πως είτε το μοντέλο δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, είτε πως είναι άγνωστο αν και πότε θα το δούμε στα μέρη μας. Η Royal Enfield παρουσίασε μια τέτοια μοτοσυκλέτα που όπως ξεκαθαρίζει έρχεται Ευρώπη και θα είναι το πιο προσιτό μοντέλο της.
Στην δοκιμή του Meteor 350 διαβάσατε πως πρόκειται για μοντέλο που κοστίζει από 4.990 ευρώ (Αύγουστος 2022), οπότε με λιγότερα από 5.000 θα μπορείτε να αποκτήσετε και το Hunter που αναμένεται το Φθινόπωρο.
Royal Enfield Hunter 350 2022 2

Το roadster είναι βασισμένο στην πλατφόρμα «J», γύρω από την οποία έχουν κατασκευαστεί τόσο το Meteor όσο και το Classic. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στην γεωμετρία, το βάρος και το μοντέρνο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας, ενώ ο κινητήρας παραμένει ο μονοκύλινδρος, αεροελαιόψυκτος, διβάλβιδος με έναν εκκεντροφόρο, που αποδίδει 20,2 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 2,75 kgm ροπή στις 4.000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο διαθέτει λίγες αλλαγές σε σχέση με τα δύο «αδέλφια», όμως χάρη στις διαφορετικές τιμονόπλακες η γωνία κάστερ «έχειο κλείσει» στις 25 μοίρες. Το μεταξόνιο από τα 1390mm του Classic και τα 1400 mm του Meteor, μειώνεται στα 1370 mm, ενώ το ίχνος είναι 94 mm.
Royal Enfield Hunter 350 2022 13

Το Hunter είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της σειράς 350 που διαθέτει τροχούς 17 ιντσών. Μια επιλογή που δείχνει την επιθυμία της Royal Enfield να δημιουργήσει ένα μοντέρνο roadster με σπορ οδική συμπεριφορά Το Classic φέρει τροχούς 19 και 18 ιντσών για μπροστά και πίσω, ενώ το Meteor 19 και 17 ιντσών. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 181 κιλά με υγρά, 10 λιγότερα από του Meteor με την κατανομή στους δύο άξονες να είναι 48% μπροστά και 52% πίσω. Το ρεζερβουάρ τύπου «δάκρυ» είναι 13 λίτρων και προέρχεται από το Classic 350.
Royal Enfield Hunter 350 2022 9

Οι αναρτήσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για το Hunter 350. Το τηλεσκοπικό πιρούνι, με τις κλασσικές φυσούνες, έχει διάμετρο 41 mm με διαδρομή 130 mm και το ζεύγος των πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο σε προφόρτιση σε 6 θέσεις με διαδρομή 102 mm. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα CEAT Zoom XL, ειδικά εξελιγμένα για το Hunter με διάσταση 110/70 και 140/70.
Royal Enfield Hunter 350 2022 11

Όσον αφορά τον εξοπλισμό , το σύστημα πέδησης αποτελείται από μπροστινό δίσκο 300 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και έναν 270 mm πίσω, δικάναλο ABS, ενώ τα όργανα που συνδυάζουν αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις διαθέτουν στάνταρ υποδοχή USB. Το Hunter μπορεί να εξοπλισθεί με το σύστημα πλοήγησης Tripper turn-by-turn. Ο προβολέας είναι αλογόνου και το πίσω φωτιστικό σώμα LED.
Ως συνήθως η Royal Enfield, έχει έτοιμη μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ για το Hunter.
Royal Enfield Hunter 350 2022 12


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Πρώτες φωτογραφίες Suzuki V-Strom 700 2023: Δοκιμές στο Stelvio​

Στο τελικό στάδιο πριν την παραγωγή

Η ιστορία με την Suzuki να ετοιμάζει μια νέα σειρά μοτοσυκλετών για τη μεσαία κατηγορία κυβισμού με βάση ένα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 700 κυβικών είναι τόσο παλιά που χρειάστηκε να ψάξουμε στα αρχεία μας για να θυμηθούμε πότε ήταν η πρώτη φορά που είδαμε το πρωτότυπο Recursion στην έκθεση της EICMA.
Τότε, πίσω στο 2014 η Suzuki μας υποσχόταν πως ο κινητήρας που θα αντικαθιστούσε τον θρυλικό πλέον V2 κινητήρα 650 του V-Stom 650 και SV 650, θα είχε και turbo!
Τα χρόνια πέρασαν, η Kawasaki έδειξε τον δικό της υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, όμως από την μεριά της Suzuki δεν υπήρξε κάποιο νέο.
Κάποια στιγμή το 2017, το φως της δημοσιότητας είδαν κάποιες πατέντες της Suzuki για μια μοτοσυκλέτα δρόμου με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος όμως δεν είχε turbo.

Λίγο αργότερα επιβεβαιώθηκε πως η ιδέα της χρήσης turbo έμεινε στο ράφι και πως τον δρόμο της παραγωγής θα πάρει τελικά η ατμοσφαιρική έκδοση του δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα που είχαμε δει στο πρωτότυπο Recursion.
Ακολούθησαν και άλλες καταθέσεις πατεντών για διαφορετικού σχεδιασμού πλαίσια με τον νέο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, όπου όλα τους απεικόνιζαν για μοτοσυκλέτα δρόμου.

Τον τελευταίο χρόνο ήταν βέβαιο πως η Suzuki θα σταματήσει τον ακριβό στην κατασκευή V2 κινητήρα των 650 κυβικών και στη θέση του θα κατασκευάζει τον σαφώς φτηνότερο κατασκευάστηκα δικύλινδρο εν σειρά, ακολουθώντας το παράδειγμα της Honda που με τον δικύλινδρο εν σειρά των 500 κυβικών και τον δικύλινδρο εν σειρά των 1100 κυβικών αντικατέστησε όλους τους V2 και V4 κινητήρες που είχε τα προηγούμενα χρόνια στη γκάμα της.





Στις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφορούν με το νέο V-Strom 700 να δοκιμάζεται στη διάσημη τουριστική διαδρομή Stelvio φέτος τον Ιούλιο, βλέπουμε ξεκάθαρα πολλές λεπτομέρειες της νέας μοτοσυκλέτας.
Το upside/down πιρούνι, οι μεγάλοι τροχοί 21” εμπρός και 18” πίσω, καθώς και η αισθητική από το V-Strom 1050 που είναι εμπνευσμένη από τα DR Big, δείχνουν ξεκάθαρα πως η Suzuki θέλει να τονίσει περισσότερο την Off-Road πλευρά της μοτοσυκλέτας και να ανταγωνιστεί τα Yamaha Tenere 700 και Aprilia Tuareg 660.
Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον ψηφιακός και μοιάζει ίδιος με εκείνον που έχουν τα V-Strom 1050 και GSX-S 1000.

Παρά το γεγονός πως ο κινητήρας δεν είναι πλέον V, το πιθανότερο είναι να διατηρηθεί το όνομα V-Strom, αφού και το μικρότερο δικύλινδρο εν σειρά V-Strom 250 και το νέο μονοκύλινδρο V-Strom SX 250 έχουν διατηρήσει το γράμμα “V” στο όνομά τους. Εκτός κι αν η Suzuki θέλει να τονίζει ακόμα περισσότερο τον off-road χαρακτήρα και επαναφέρει τα γράμματα DR, οπότε από DL650 V-Strom που ονομάζεται το σημερινό μοντέλο να έχουμε από εδώ και πέρα το DR 700!






Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.218
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Δικυλινδρο εν σειρα ... για μια εταιρεια που σε αυτα τα κυβικα και κατηγορια εδραιωθηκε απολυτα με τον V κινητηρας της ....!facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Streetfighter V4 Lamborghini – Εντυπωσιακή πρεμιέρα στο Misano​

SFV4_LAMBO_SPIN_00.jpgSFV4_LAMBO_SPIN_22.jpgSFV4_LAMBO_SPIN_35.jpg

Στο Misano παρουσιάστηκε ο καρπός της δεύτερης συνεργασίας των δυο εταιρειών, με το αποτέλεσμα να είναι αναμενόμενα εντυπωσιακό.
Όπως συνέβη και στην πρώτη συνεργασία μεταξύ Lamborghini και Ducati, οι μεν έδωσαν έμπνευση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα των δε. Από το Scion και το Diavel, η σκυτάλη περνάει πλέον στο Huracan και το Streetfighter. Για την ακρίβεια μιλάμε για το Huracan STO, την ναυαρχίδα δηλαδή της σειράς και το «γυμνό Panigale V4».

strf5.jpg

Η παρουσίαση έγινε από τους Mitja Borkert του Centro Stile της Lamborghini και Andrea Ferraresi του Centro Stile της Ducati. Μαγικός αριθμός το νο.63, έτος ίδρυσης της Lambo και 630 τα περιορισμένης έκδοσης Streetfighter V4. 63 και ο αριθμός του Francesco Bagnaia που τράβηξε το σεντόνι της αποκάλυψης.

strf2.jpg

Σχεδιαστικά, το Streetfighter παίρνει όλο το σχεδιαστικό γονιδίωμα του Huracan STO. Επανασχεδιασμένο παντού και με κυρίαρχο υλικό το ανθρακόνημα, βλέπουμε την ουρά να παίρνει τις γραμμές της πίσω αεροτομής και των εισαγωγών αέρα του κινητήρα. Η πίσω ζάντα και το μπουλόνι είναι επίσης σε στυλ STO, με τις λεπτομέρειες του ισχυρότερου των Huracan να φαίνονται στην καρίνα, στις ολούθε διάσπαρτες γρίλιες και στο α λα καπό εμπρός φτερό της μοτοσυκλέτας. Περιττό να πούμε για κοινά χρώματα, τα «Verde Citrea» και «Arancio Dac» με τα επίσης κοινά λογότυπα και γραφικά.
strf6.jpg


Μηχανικά το Streetfighter V4 Lamborghini δεν ξεφεύγει σε κάτι από τη σειρά, με τον κινητήρα των 1.103 κ.εκ. να αποδίδει 208 ίππους και 123Nm ροπής. Το βάρος της –στεγνής- μοτοσυκλέτας είναι στα 178 κιλά, ενώ εντυπωσιακός παραμένει ο εξοπλισμός. Στις αναρτήσεις συναντάμε τις ημιενεργητικές Öhlins Smart EC 2.0 και στα φρένα τα Stylema της Brembo στα 330χλστ. Φυσικά το παρών δίνουν και τα αεροδυναμικά φτερά (winglets).
strf4.jpg

Τέλος, η εν λόγω μοτοσυκλέτα έχει και τα συνοδευτικά της, με τα αντίστοιχου σχεδιασμού μπουφάν, φόρμα και κράνος. Όπως είπαμε, πρόκειται για μόλις 630 αριθμημένες μοτοσυκλέτες παγκοσμίως, οπότε οι ενδιαφερόμενοι σπεύσατε άμεσα στην κοντινότερη αντιπροσωπεία.

strf1.jpg



Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aprilia RSV4 XTrenta: Επετειακή έκδοση με 230 hp και τεχνολογία MotoGP​

«Η πιο ακραία, αποδοτική και αποκλειστική RSV4 που κατασκευάστηκε ποτέ»​







H Aprilia γιορτάζει 30 χρόνια από την κατάκτηση του πρώτου της -από τους 54 συνολικά- τίτλου στα GP, παρουσιάζοντας μια ειδική έκδοση της RSV4 Factory

Την ονομάζει RSV4 XTrenta και είναι «η πιο ακραία, αποδοτική και αποκλειστική RSV4 που κατασκευάστηκε ποτέ», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Αποτελεί δε το τρίτο τέκνο της ειδικής σειράς "Χ" που λανσάρει τα τελευταία χρόνια η Aprilia μετά τα RSV4 X και Tuono X.
aprilia rsv4x trenta 2022 7

H RSV4 XTrenta θα κυκλοφορήσει σε μόλις 100 αντίτυπα και προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για χρήση στην πόιστα. Θα είναι διαθέσιμη από τις 6 Σεπτεμβρίου μόνο online μέσω της ιστοσελίδας factoryworks.aprilia.com με τιμή που διαμορφώνεται στα 50.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Με τεχνολογία MotoGP
H απόδοση της ειδικής αυτής έκδοσης ανέρχεται στους 230 hp (σ.σ. από τους 217 hp της RSV4 Factory), ενώ στον εξοπλισμό της συναντούμε κορυφαία καλούδια που συμβάλλουν στη μείωση του βάρους (σ.σ. μόλις 166 κιλά) και στην καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Η πανέμορφη RSV4 XTrenta έρχεται με τη λιβρέα της μοτοσυκλέτας που κατέκτησε τον τίτλο στα 125cc το 1991 και την οποία είδαμε στην αγωνιστική Aprilia που οδήγησε ο Lorenzo Savadori στο Αυστριακό Grand Prix φέτος.
aprilia rsv4x trenta 2022 8

H Aprilia RSV4 XTrenta εξοπλίζεται με ανθρακονημάτινα φέρινγκ που φέρουν την υπογραφή της PAN Compositi και κατασκευάζονται με την ίδια διαδικασία που χρησιμοποιείται στις αγωνιστικές RS-GP. Το αυτό ισχύει και για την ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της SC-Project με το ανθρακονημάτινο τελικό. Οι βελτιώσεις στο μηχανολογικό κομμάτι δεν σταματούν εδώ, καθώς η RSV4 XTrenta διαθέτει νέο φίλτρο αέρα της Sprint Filter καθώς και νέα ψυγεία της Taleo Tecnoracing.
Η μοτοσυκλέτα διαθέτει νέα αεροδυναμικά πτερύγια τόσο μπροστά όσο και πίσω, στο ουραίο τμήμα, καθώς επίσης και πρωτοποριακά πτερύγια στο κάτω μέρος του ψαλιδιού (under wing).
Η Aprilia αναφέρει πως όλα αυτά τα βοηθήματα συμβάλλουν στην αύξηση κατά 25% του αεροδυναμικού φορτίου και συνάμα στη μείωση κατά 4% της αντίστασης.
Η ECU είναι της Magneti Marelli με ειδική βαθμονόμηση, ενώ η σουίτα ηλεκτρονικών ελέγχεται από το πάνελ κουμπιών της JetPrime.
aprilia rsv4x trenta 2022 5

Οι αναρτήσεις της Ohlins έχουν δεχθεί τροποποιήσεις της Ιταλικής Andreani ενώ το χεράκι τους έχουν βάλει και οι μηχανικοί της Aprilia MotoGP.
Την επιβράδυνση της RSV4 XTrenta αναλαμβάνει η Brembo με την κορυφαία σειρά GP4-MS και δίσκους T-drive διαμέτρου 330mm.
Οι ζάντες μαγνησίου Marchesini M7R GENESI συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας. Έρχονται με λάστιχα slick Pirelli Diablo SBK διαστάσεων 120/70 μπροστά και 200/65 πίσω με γόμες SC-1 μπροστά και SC-X πίσω.
aprilia rsv4x trenta 2022 9


Πηγη https://2wo.gr

Ωρε μανα μου abcdeabcdeabcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brixton Crossfire 500 XC: Πλήρης παρουσίαση και τιμή​

Ο δρόμος σταματά, η βόλτα συνεχίζεται​


Το νέο Crossfire 500 XC από την BRIXTON Motorcycles ήρθε στην Ελλάδα και διατίθεται αποκλειστικά στους επίσημους αντιπροσώπους του δικτύου της KSR HELLAS
Το Crossfire 500 XC αποτελεί ιδανική επιλογή για εκείνους που αναζητούν υψηλή ποιότητα κατασκευής και τον συνδυασμό της off-road οδήγησης με την αστική μετακίνηση.
Τα χαρακτηριστικά και η εμφάνιση του νέου μοντέλου της BRIXTON στη μεσαία κατηγορία κυβισμού, καθιστούν σαφές ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε εκτός δρόμου διαδρομές - και μάλιστα χωρίς να χάνει τη χαρακτηριστική για το Crossfire σπορ οδική συμπεριφορά. Οι νέας σχεδίασης ακτινωτές ζάντες με διαστάσεις εμπρόσθιου τροχού στις 19 ίντσες αντί για 17 και αντίστοιχα πίσω στις 17 ίντσες, σε συνδυασμό με νέα προφίλ ελαστικών από την Pirelli, συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση των προκλήσεων στις εκτός δρόμου εξορμήσεις.
brixton crossfire 500xc 2022 4

Η διαδρομή της ανάρτησης έχει επίσης αυξηθεί κατά 50 mm μπροστά και 130mm πίσω, γεγονός που μεγαλώνει την απόσταση από το έδαφος. Το τιμόνι έχει ανυψωθεί σημαντικά, καθιστώντας την οδήγηση εκτός δρόμου πιο ελεγχόμενη σε όρθια θέση και την οδήγηση στο δρόμο ακόμη πιο άνετη - τα ελαστικά knee pads μαξιλαράκια στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ παρέχουν μεγαλύτερη άνεση πρόσφυσης στον αναβάτη και καλύτερη αίσθηση της μοτοσυκλέτας, εντός και εκτός δρόμου.
Το Crossfire 500 XC κατασκευασμένο με προδιαγραφές Εuro 5 είναι εξοπλισμένο με ένα σύγχρονο χαμηλής κατανάλωσης υδρόψυκτο, δικύλινδρο κινητήρα 35Kw (47,6 PS), που λειτουργεί άριστα και εκτός δρόμου, χάρη στο ομαλό και ευρύ φάσμα ροπής του.
brixton crossfire 500xc 2022 12

Έρχεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, προστατευτική επιφάνεια ψυγείου με το ανάγλυφο Crossfire-X από ανοξείδωτο χάλυβα, πλαϊνές προστατευτικές μπάρες πρόσκρουσης σε μαύρο χρώμα με ειδική επίστρωση μεγάλης αντοχής και προστατευτικό Skid Pad αλουμινίου για επιπλέον προστασία στο κάτω μέρος του κινητήρα !!
Περαιτέρω νέα στοιχεία στο βασικό εξοπλισμό, είναι το υπερυψωμένο μπροστινό φτερό, ο νέος ανεμοθώρακας και ένας καλύτερα προστατευμένος προβολέας LED.
brixton crossfire 500xc 2022 7

Σε ό,τι αφορά τα ελαστικά, το 500 XC βασίζεται στην Pirelli με τα Scorpion Rally STR να δημιουργούν τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων εντός και εκτός δρόμου.
Το ρυθμιζόμενο Upside down εμπρόσθιο πιρούνι και το πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης και επαναφοράς εξακολουθούν να προέρχονται από την KYB/Kayaba αλλά με μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης. Το σύστημα πέδησης
παραμένει ίδιο με αυτό των μοντέλων Crossfire 500-500Χ με δίσκο 320 mm και είναι κατασκευασμένο από τη J.Juan.
brixton crossfire 500xc 2022 2

Το νέο Brixton Crossfire 500 XC σε χρωματισμό Desert Gold είναι τώρα διαθέσιμο στα € 7.395
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Τύπος κινητήρα: Σε σειρά, 2κύλινδρος, 4χρονος, υδρόψυκτος
Μέγ. Ισχύς: 35 kW (47,6 PS) / 8500 rpm**
Μέγ. Ροπή: 43 Nm / 6750 rpm**
Μετάδοση: 6-ταχύτητες
Ανάφλεξη: ECU
Μίζα: Ηλεκτρική μίζα
Κυβισμός: 486 cc
Φρένα εμπρός: Υδραυλικό δισκόφρενο με ABS, δίσκος-Ø320mm
Φρένα πίσω: Υδραυλικό δισκόφρενο με ABS, δίσκος-Ø240mm
Ανάρτηση μπροστινού τροχού: Aνάποδο αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης, με απόσβεση συμπίεσης και απόσβεση επαναφοράς
Ανάρτηση πίσω τροχού: Mονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης, με απόσβεση επαναφοράς
Μπροστινό ελαστικό: 110/80-19
Πίσω ελαστικό: 150/60-17
Ζάντα εμπρός: 2,50x19 (εξωτερικές ακτίνες)
Ζάντα πίσω: 4,25x17 (εξωτερικές ακτίνες)
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας: 195 kg
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος: 355 kg
Μήκος: 2164 mm
Πλάτος: 851 mm
Ύψος: 1203 mm
Ύψος σέλας: 839 mm
Μέγιστη χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου: 13,5 L
Μέγιστη ταχύτητα: 160 km/h
Κατανάλωση καυσίμου*: 4 l/100km**
Εκπομπές CO2*: 92 g/km**

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Mash X-Ride 650 Trail. Back to ‘80s​

9de6129a416a22fe1c2f195b99766253_XL.jpg

Είναι πολλοί αυτοί που θεωρούν cool τις παλιές μοτοσυκλέτες. Αλλά είναι ακόμη περισσότεροι αυτοί που δεν γνωρίζουν να ρυθμίζουν βαλβίδες ή να καθαρίζουν καρμπυρατέρ. Και αυτοί που γνωρίζουν, που είναι λίγοι δεν θέλουν να μπουν σε αυτή την διαδικασία. Για όλους αυτούς οι Γάλλοι δημιούργησαν τον κλώνο του ΧΤ 500.
Mesdames et messieurs, ιδού το Mash X-Ride 650 Trail. Μια εντούρο, ψευδοεντούρο όπως τις αποκαλούσαν τότε, βγαλμένη από τα βάθη της δεκαετίας του ’80 με όλα τα τεχνολογικά προτερήματα και ευκολίες του σήμερα.

Πως θα ήταν το ΧΤ του σήμερα; Με ελλαστικά 90/90 εμπρός και 130/80 πίσω, φυσικά χωμάτινα. Με 280mm δισκόφρενο εμπρός και 240mm πίσω, ABS το οποίο απενεργοποιείται για εκτός δρόμου οδήγηση. To βάρος της X-Ride είναι 180 κιλά και το ύψος της σέλας 88cm. Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος με 644cc και απόδοση 39,3 ίππους. Το κιβώτιο είναι πεντατάχυτο.
Τα πάντα πάνω της θυμίζουν την ΧΤ500, από το μικρό στρογγυλό φανάρι μέχρι το χρώμα που συνδυάζει το άσπρο και το κόκκινο.

Η Mash X-Ride 650 Trail αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο με τιμή €5.899 αλλά η εταιρεία προτίθεται να την δώσει στους πελάτες με έκπτωση €300.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Monster SP 2023: Ελαφρύτερο με αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά και αναρτήσεις (Video)​

Στα καταστήματα μέχρι το τέλος του 2022​


Το Monster SP είναι φτιαγμένο για να προσφέρει βελτιωμένη εμπειρία οδήγησης ακόμη και σε ένα track day
Στο τρίτο επεισόδιο Ducati World Premiere παρουσιάστηκε το Monster SP. Ένα μοντέλο από την «οικογένεια» ορόσημο στην ιστορία του ιταλικού εργοστασίου, με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία του. Περισσότερα από 350.000 «τέρατα» έχουν παραχθεί από το 1993.
MY23 Ducati Monster SP 15 UC426902 Mid

Από την παρουσίασή του στο κοινό και τον τύπο στη διεθνή έκθεση "Intermot" στην Κολωνία το 1992, το μοντέλο της Ducati έφερε μια ριζική αλλαγή στον κόσμο των δύο τροχών, δημιουργώντας μια νέα κατηγορία – τις σπορ naked μοτοσυκλέτες - με φανατικούς θαυμαστές
Η εμφάνισή του «έδειξε το δρόμο» σε πολλούς κατασκευαστές. Γιατί το Monster ήταν ένα από τα πρώτα streetfighter της ιστορίας. Πολλοί από τότε προσπάθησαν να τα μιμηθούν, κανείς ωστόσο δεν τα κατάφερε. Ακόμη και χωρίς το logo στο ρεζερβουάρ δεν γίνετε κάποιος να μπερδευτεί και να μην αναγνωρίσει τα «τέρατα» των Ιταλών. Δεν έχει σημασία αν είναι 600, 800 ή S4. Είναι Monster.
MY23 Ducati Monster SP 82 UC426733 Mid

Οι μεγάλες αλλαγές στο μοντέλο του 2021, ξεσήκωσαν πολλές αντιδράσεις. Η σχεδίασή του και η εγκατάλειψη του πλαισίου τύπου χωροδικτύωμα, σύμφωνα με τους φανατικούς του μοντέλου, έχουν ως αποτέλεσμα την απώλεια του ξεχωριστού χαρακτήρα του.
Σύμφωνα με την Ducati, βασίζεται στην κληρονομιά του Monster 900, του πρώτου γυμνού roadster της σειράς, αλλά εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς. Η λύση του πλαισίου τύπου χωροδικτύωμα εγκαταλείπεται, μετά από 27 χρόνια. Η θέση οδήγησης, έγινε πιο άνετη και ο κινητήρας προσφέρει εξαιρετική ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής.
Το καινούργιο «Τέρας» τροφοδοτείται από τον δικύλινδρο κινητήρα L2, Testastretta 11 ° 937 κ.εκ., με δεσμοδρομικό σύστημα ελέγχου βαλβίδων, συμβατό με τις προδιαγραφές Euro 5. Παρέχει 111 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 9,5 kgm στις 6.500 σ.α.λ.(είναι διαθέσιμο και με 35kW για κατόχους άδεις οδήγησης A2). Χάρη στον μεγαλύτερο κυβισμό, η ροπή είναι βελτιωμένη σε όλες τις στροφές, ειδικά στις χαμηλές και μεσαίες. Εφοδιάζεται με Quick Shifter και το σύστημα εξάτμισης είναι εντελώς νέο.
MY23 Ducati Monster SP 24 UC426309 Mid

Στο νέο Monster SP (Sport Production) έχουν εφαρμοστεί λύσεις που έχουν να κάνουν με την βελτίωση της εμπειρίας οδήγησης. Η νέα πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins σίγουρα θα βοηθήσει σε αυτό. Το πιρούνι (NIX30) είναι ελαφρύτερο κατά 0,6 kg από αυτό της βασικής έκδοσης. Έχει αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος λόγω της μεγαλύτερης διαδρομής κατά 10mm (140 mm αντί για 130 mm), ενώ και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, έχει διαδρομή 150mm αντί για 140mm.
Προς την ίδια κατεύθυνση κινείται και το νέο σύστημα πέδησης , που αποτελείται από δαγκάνες Brembo Stylema με μπροστινούς δίσκους φρένων 320 mm (0,5 kg ελαφρύτεροι από τους στάνταρ) με νέα κέντρα αλουμινίου. Η συνολική μείωση βάρους είναι περίπου 2 κιλά (186 κιλά αντί για 188).
MY23 Ducati Monster SP 5 UC426900 Mid

Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται η τοποθέτηση αμορτισέρ τιμονιού της Sachs , το οποίο αναμένεται να βελτιώσει την σταθερότητα στα πολλά χιλιόμετρα, τα νέα Pirelli Diablo Rosso IV, η μπαταρία ιόντων λιθίου και η εξάτμιση Termignoni με διπλό τελικό.
Τέλος, τα ηλεκτρονικά έχουν νέες ρυθμίσεις, με στόχο τα προγράμματα οδήγησης να αναδείξουν τα νέα εξαρτήματα. Υπάρχει η νέα λειτουργία Wet riding, σχεδιασμένη να προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια σε βρεγμένες επιφάνειες. Το πακέτο ηλεκτρονικών περιλαμβάνει Cornering ABS, Traction Control, Wheelie Control και Launch Control.
Το Monster SP θα φτάσει στις αντιπροσωπείες στο τέλος του έτους με τον μοναδικό χρωματικό συνδυασμό που βλέπετε στις φωτογραφίες (κόκκινο / μαύρο , εμπνευσμένο από το MotoGP).


Πηγη https://2wo.gr
 

bugsbunny

new member
Δημοσιεύσεις
300
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500 DS
Όνομα
George
Top Bottom