Νέα μοντέλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Η Royal Enfield παρουσιάζει την ολοκαίνουρια Classic 350 για τις ευρωπαϊκές αγορές (Video)​

Η αναγέννηση ενός μύθου​

royal-enfield-classic-350-2022-18 (1).jpg
Η ολοκαίνουργια Classic 350 ήρθε για να γράψει ένα ακόμη νέο κεφάλαιο στην παράδοση της Royal Enfield να παράγει αυθεντικές βρετανικές μοτοσυκλέτες μεταπολεμικού στυλ, με ενθουσιώδεις λάτρεις σε όλο τον κόσμο

● Με διαχρονική εμφάνιση και κλασικό μεταπολεμικό στυλ, και παράλληλα με την πιο σύγχρονη τεχνολογία
● Άξιος διάδοχος του μύθου της αρχικής Royal Enfield Classic
● Βασίζεται στον σύγχρονο κινητήρα J-series, με ολοκαίνουριο πλαίσιο για άνετη,ομαλή και απολαυστική κύλιση
● Στην Ελλάδα τον Μάρτιο με 5.390€

royal enfield classic 350 2022 17

Από το 1901, και καθ’ όλη την διάρκεια της 120ετούς ιστορίας της Royal Enfield έχει κερδίσει την αναγνώριση για την αντοχή, την μακροζωία, την διαχρονικότητα και την προσωπικότητα των μοτοσυκλετών της. Έχοντας διατηρήσει την αρχή της κατασκευής απλών, αρμονικών μοτοσυκλετών και συνδυάζοντας την παραδοσιακή δεξιοτεχνία με τη σύγχρονη τεχνολογία, δημιουργεί μοτοσικλέτες με αυθεντικό χαρακτήρα που χαρίζουν μοναδικές συγκινήσεις. Σήμερα, στον 120ο χρόνο συνεχόμενης λειτουργείας της, η Royal Enfield παρουσιάζει την νέα γενιά του πιο θρυλικού της μοντέλου, της Classic, με την κυκλοφορία της ολοκαίνουργιας Royal Enfield Classic 350. Μιας διαχρονικής μοτοσυκλέτας που σχεδιάστηκε για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες, , από μια λευκή κόλλα χαρτί, αλλά κουβαλώντας 120 χρόνια και τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα ανεκτίμητης εμπειρίας.

Η ολοκαίνουργια Classic 350 ήρθε για να γράψει ένα ακόμη νέο κεφάλαιο στην παράδοση της Royal Enfield να παράγει αυθεντικές βρετανικές μοτοσυκλέτες μεταπολεμικού στυλ, με ενθουσιώδεις λάτρεις σε όλο τον κόσμο. Η σχεδιαστική έμπνευση της γκάμας Classic χρονολογείται από το 1948 με την πρωτοποριακή Royal Enfield Model G2, την πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής με ανάρτηση με πίσω ψαλίδι. Τόσο αξιόπιστη όσο και όμορφη, η G2 λειτούργησε ως ισχυρή σχεδιαστική έμπνευση για το εξαιρετικά δημοφιλές Classic 500 που κυκλοφόρησε το 2008. Η Classic 500 συνέχισε να επαναπροσδιορίζει τον χώρο των μεσαίων μοτοσικλετών και ουσιαστικά σήκωσε στις πλάτες της την αναβίωση της Royal Enfield μέχρι το 2020 που σταμάτησε η παραγωγή του αξιόπιστου κινητήρα UCE 500. Σε διάστημα 12 ετών, κατασκευάστηκαν περισσότερα από 3 εκατομμύρια Classic 500, δημιουργώντας τον δικό της θρύλο, και τώρα, η νέα Classic 350 είναι έτοιμη να πάρει την σκυτάλη και να συνεχίσει την παράδοση.

royal enfield classic 350 2022 15


Μιλώντας για την κληρονομιά του Classic και σχολιάζοντας το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Royal Enfield Classic 350, ο Siddhartha Lal, Διευθύνων Σύμβουλος της Eicher Motors Ltd. είπε: «Το Classic του 2008, ήταν μια σύγχρονη και ικανή μοτοσυκλέτα που συμβόλιζε το διαχρονικό μεταπολεμικό στυλ της ακμής της βρετανικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών. Η ελκυστική σχεδιαστική γλώσσα και η απλότητα σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, εκτόξευσαν την δημοτικότητα του Classic σε όλο τον κόσμο, και επαναπροσδιόρισε την κατηγορία των μεσαίων μοτοσικλετών (250-750cc). Έχουμε δώσει μεγάλη προσοχή σε κάθε χαρακτηριστικό της μοτοσικλέτας, από την εκπληκτική της εμφάνιση, την τελειότητα κάθε εξαρτήματος, την αίσθηση κάθε χειριστηρίου, μέχρι την άψογη οδηγική απόλαυση. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ομαλός, με άμεση απόκρισης και ζωντάνια, και έχει αυτό το υπέροχο γρύλισμα στην επιτάχυνση. Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο προσδίδει τεράστια αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση, ακρίβεια στους ελιγμούς και εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα. Ο αναβάτης αισθάνεται την μοτοσυκλέτα υπό έλεγχο ακόμα και στις σφιχτές στροφές. Η μοτοσυκλέτα είναι, αναμφίβολα, κορυφαία στην κατηγορία στην αίσθηση και την απόλαυση κατά την οδήγηση. Σε όλη μας την ιστορία, ήμασταν συνεπείς στον στόχο μας να κατασκευάζουμε διαχρονικές, όμορφες και απολαυστικές στην οδήγηση μοτοσυκλέτες, και το νέο Classic 350 κάνει ακριβώς αυτό. Το ολοκαίνουργιο Classic 350 συνδυάζει αυτή την πεμπτουσία, ρετρό σχεδίαση με μια μοντέρνα και εκλεπτυσμένη εμπειρία οδήγησης. Είμαστε βέβαιοι ότι το ολοκαίνουργιο Classic 350 θα επαναπροσδιορίσει τον χώρο της μεσαίας μοτοσυκλέτας παγκοσμίως ».

royal enfield classic 350 2022 11


H Classic 350 χρησιμοποιεί τον αερο/ελαιόψυκτο κινητήρα 349cc που πρόσφατα λανσαρίστηκε μαζί με το Meteor 350. Είναι ένας υπερσύγχρονος μονοκύλινδρος με πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης, ομαλότατη λειτουργεία και εξαιρετική εμφάνιση. Στην Classic 350 αποδίδει απόλυτα γραμμικά 20.2 bhp στις 6100σ.α.λ και 27Nm ροπής στις 4000σ.α.λ., με το μεγαλύτερο μέρος της να είναι διαθέσιμο από τις πολύ χαμηλές στροφές έως το όριο περιστροφής του κινητήρα.
Ο πρωτεύων άξονας εξισορρόπησης εξαλείφει τους περισσότερους κραδασμούς αφήνοντας αισθητό μόνο τον απολαυστικό βρυχηθμό από την εξάτμιση. Το κιβώτιο είναι 5σχέσεων, με την 5η να είναι πιο μακριά συμβάλλοντας σε ένα ήρεμο χαλαρό ταξίδι στους αυτοκινητόδρομους.

Όλες οι εκδόσεις της Classic 350 που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά θα είναι εφοδιασμένες με δικάναλο ABS και Δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, αλλά και κάθισμα για τον συνεπιβάτη. Η θέση οδήγησης έχει εξελιχθεί με στόχο την απόλυτη άνεση ακόμα και για τα πιο μακρινά ταξίδια, διατηρώντας όμως την χαρακτηριστική γνώριμη αίσθηση των Classic. Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει και μια οθόνη LCD , ενώ μια θύρα USB έχει τοποθετηθεί σε βολική θέση κάτω από το τιμόνι.

Η ολοκαίνουργια Classic 350 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην EICMA 2021 στο Μιλάνο και αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2022, με τιμές από τις 5.390€ έως 5.590€ ανάλογα την έκδοση.

Οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ηarley-Davidson Low Rider S & ST 2022 (Video)​

Με τον Milwaukee Eight 117 των 1.923 κ.εκ.​


Ο κινητήρας Milwaukee Eight 117 των 1.923 κ.εκ. παίρνει τη θέση του 114 των 1.868 κ.εκ.. Η μέγιστη ροπή είναι αυξημένη, νέα είναι η πίσω ανάρτηση και η έκδοση ST είναι διαθέσιμη με πλαϊνές βαλίτσες και Batwing

Αρχές του νέου έτους η Harley-Davidson είχε κυκλοφορήσει ένα teaser 15 δευτερολέπτων με το οποίο μας υποσχόταν ότι στις 26 Γενάρη θα μας έδειχνε ένα μοντέλο “Faster” και “Further”.

Aρκετοί ήταν αυτοί που έτρεξαν να πουν ότι πρόκειται για το Bronx, δηλαδή το streetfighter με τον υγρόψυκτο V2 60μοιρών, με τα 975cc και τα 115hp που παρουσιάστηκε στην Eicma του 2019 ενώ κάποιοι άλλοι (πιο...μετριοπαθείς), ήθελαν ένα bagger με το μοτέρ των 150hp των Panamerica.

2022 harley davidson low rider s st 2


Δύο εβδομάδες όμως μετά και τα δύο στρατόπεδα έπεσαν έξω, αφού ένας dealer της H-D ανακοίνωσε μέσω Instagram ότι πούλησε ένα Low Rider S του 2022, ενώ ένας Γερμανός blogger διέρρευσε φωτογραφίες αλλά και λεπτομέρειες στο διαδίκτυο, ...σχολώντας το πάρτι της παραφιλολογίας από νωρίς.

Κάπως έτσι λοιπόν, έχουμε δύο νέα μοντέλα με κάποιες διαφορές μεταξύ τους, δηλαδή το S και το ST, με την εταιρεία να φέρνει τον φρέσκο 117 Milwaukee-Eight κινητήρα (δηλαδή 1.923cc και 103hp) σε μια νέα κατηγορία μοντέλων της.

2022 harley davidson low rider s st 5


Όπως προδίδει και το όνομα, το νέο Low Rider ST βασίζεται στο Low Rider S, ενώ οι βασικές διαφορές είναι στο μεγάλο φέρινγκ τιμονιού και στις βαλίτσες.

Με έντονη την επιρροή από το FXRT του 1983, το V4 'Project Nova' του 1981 αλλά και όλη την custom κουλτούρα που χτίστηκε γύρω από αυτά τα μοντέλα, αφού τα τελευταία χρόνια πολλοί αναβάτες άρχισαν να φτιάχνουν τις μοτοσυκλέτες τους έχοντας κατά νου ένα κλασικό FXR.

2022 harley davidson low rider s st 14


Πέραν όμως του φέρινγκ και των βαλιτσών (που πρόσθεσαν πόντους τόσο σε αισθητική όσο και σε χρηστικότητα) πολλοί αναβάτες και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού προσπάθησαν να βελτιώσουν τις μοτοσυκλέτες τους βάζοντας καλύτερα φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις ενώ τέλος «σκάλιζαν» τον κινητήρα, αφού η επίδραση των αγώνων King of the Bagger ήταν μεγάλη, ειδικά όταν η εργοστασιακή ομάδα από το Μιλγουόκι άρχιζε να ανεβαίνει στο ψηλώτερο σκαλί.

Κάπως έτσι λοιπόν, αυτό που έκαναν οι θερμόαιμοι Χαρλεάδες με τις σπορ ανησυχίες, το κάνει πια και η μαμά εταιρεία και το νέο Low Rider ST είναι μια απόδειξη για αυτό. Ταυτόχρονα, το νέο Low Rider S ακολουθεί και αυτό μια πιο μοντέρνα οδό, με όχι μόνο μεγαλύτερο κινητήρα αλλα και μεγαλύτερη διαδρομή πίσω ανάρτησης για περισσότερη άνεση και καλύτερη συμπεριφορά.

Τιμές στη χώρα μας καθώς και ημερομηνία άφιξης, αναμένονται σύντομα.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BRABUS1300 R - Ξεπούλησε μέσα σε 2 λεπτά!​


SOLD OUT! Με ένα λιτό ανακοινωθέν, η ΚΤΜ ανακοίνωσε πως και τα 154 κομμάτια του BRABUS 1300 R ξεπούλησαν σε λιγότερο από δύο λεπτά απ' όταν άνοιξε το online σύστημα παραγγελιών!
Για να ακριβολογούμε ο χρόνος που ξεπούλησαν οι 154 μοτοσυκλέτες ήταν 1 λεπτό και 55 δευτερόλεπτα.

77 μαύρα και 77 κόκκινα BRABUS 1300 R, στην τιμή των 39.500 ευρώ έκαστο βρίσκονται τώρα στο στάδιο της οριστικοποίησης των παραγγελιών τους.
Αν τώρα αργήσατε 1-2 λεπτάκια να μπείτε στο σύστημα, και χάσατε την ευκαιρία, υπάρχει μια ακτίνα φωτός ακόμα, καθώς υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο ακύρωσης κάποιας παραγγελίας, οπότε δώστε εσείς το όνομα σας και η ΚΤΜ θα σας ειδοποιήσει αν φανείτε τυχεροί.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Indian Pursuit 2022: Η τουριστική μοτοσυκλέτα στα Αμερικάνικα (Video)​

Με απίστευτες ανέσεις και κορυφαίο εξοπλισμό​

Indian-Pursuit-2022-1.jpgIndian-Pursuit-2022-2.jpgIndian-Pursuit-2022-12.jpg


H Indian παρουσίασε το νέο Pursuit-το κορυφαίο μοντέλο της, το οποίο φέρει μεγάλο φέρινγκ και εισάγει νέα στάνταρ στην κατηγορία

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Έχοντας ως βάση το bagger με το όνομα Challenger που παρουσιάστηκε το 2020 με τον υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα των 1769cc, το Pursuit φέρει μια ψηλή, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ολόκληρα φέρινγκ, μεγαλύτερη και πιο άνετη σέλα αλλά και top case με μαξιλάρι. Άλλες πινελιές πολυτέλειας είναι οι θερμαινόμενες σέλες αλλά και η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση.
Καρδιά του Pursuit είναι ο υγρόψυκτος PowerPlus κινητήρας ο οποίος αποδίδει 121hp και συνεργάζεται με ένα εξάρι κιβώτιο και τρία control modes: Rain, Standard και Sport.
Indian Pursuit 2022 14
Indian-Pursuit-2022-15.jpgIndian-Pursuit-2022-29.jpg
Το φέρινγκ εδράζει στο πλαίσιο, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρονικά, ενώ ο αναβάτης λαμβάνει πληροφορίες από την έγχρωμη TFT οθόνη των 7in η οποία μπορεί να συνδεθεί με Apple Carplay, satvnav και πολλά ακόμα. Ο αποθηκευτικός χώρος, με τη χωρητικότητα των 133 λίτρων θυμιζει αυτοκίνητο πόλης, ενώ ο ενδιαφερόμενος μπορεί να προσθέσει και έξτρα αποθηκευτικό χώρο στο φέρινγκ, για ...μετακομίσεις.
Tα φρένα είναι της Brembo και η μοτοσυκλέτα διαθέτει traction control και cornering ABS.
Φυσικά η λίστα των αξεσουάρ είναι πραγματικά μεγάλη και ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πολλά όπως *****ές βαλίστες, προβολέα με φώτα στροφής, φώτα LED, πιο ψηλό ή πιο χαμηλό τιμόνι, προέκταση φέρινγκ και άλλα.


Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.389
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Δεντυχαιο που ο Μαηκ το έβαλε τσικνοπέμπτη.
Μια ολόκληρη ψησταριά παίρνει μπροστά στο μουτρο Rolling
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Eιναι τοσο άσχημες στην μάπα ή εγώ παραξένεψα? ... facepalm 2
Οι Αμερικανοί έχουν δεκαετίες τώρα δική τους σχολή/οπτική στο πως πρέπει να είναι ένα τουριστικό μηχανάκι ρε Στέλιο.Ξερεις ότι γουστάρουν κι όγκο.
Θα θεωρηθεί ιεροσυλία αν γυρίσουν τώρα..

Θυμάσαι το μούτρο-φωτιστικό σώμα της πρόσφατης Η-D Pan America.

Μετά την χώνεψη του ιδιαίτερου GS1150 που πλέον βρίσκω θελκτικό,μπορώ να πω ότι μου αρέσει και η Ιndian παραπάνω.

Δεν ξέρω αν περνάω κλιμακτήριο γιατρέ μου..
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οι Αμερικανοί έχουν δεκαετίες τώρα δική τους σχολή/οπτική στο πως πρέπει να είναι ένα τουριστικό μηχανάκι ρε Στέλιο.Ξερεις ότι γουστάρουν κι όγκο.
Θα θεωρηθεί ιεροσυλία αν γυρίσουν τώρα..

Θυμάσαι το μούτρο-φωτιστικό σώμα της πρόσφατης Η-D Pan America.

Μετά την χώνεψη του ιδιαίτερου GS1150 που πλέον βρίσκω θελκτικό,μπορώ να πω ότι μου αρέσει και η Ιndian παραπάνω.

Δεν ξέρω αν περνάω κλιμακτήριο γιατρέ μου..

Δεν σχολίασα τον όγκο του ΜητσΩμ .... εξάλλου και τα Harley συμπαθώ και τα Gold Wing , είναι μηχανές με προσωπικοτητα.abcde Nομιζω όμως ότι τέτοιες φάτσες (όπως π.χ.είχε και η Βuell ) τρομάζουν τους .... σικατους Ευρωπαίους πελάτες ....!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

GASGAS: Φουλ επίθεση με νέα μοντέλα δρόμου​

Το Pierer Group επενδύει στην GASGAS​




Η GASGAS αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα πλέον ισχυρά brand name στις off road μοτοσυκλέτες. Μετά τα εξαιρετικά ποθητά και πανέμορφα MX, Enduro, Trial, ετοιμάζεται να παρουσιάσει και πιο «πολιτικές» και καθημερινές μοτοσυκλέτες

Το Pierer Group, η KTM δηλαδή, φαίνεται πως έχει σχέδια για την GASGAS. Θα επενδύσει στην πρώην ισπανική εταιρεία και δεν θα την εξαφανίσει όπως έκανε με την Husaberg. Η νέα εποχή για την μάρκα ξεκινάει με δύο μοτοσυκλέτες 700 κ.εκ. με endurο και supermotard τροχούς. Όπως είναι προφανές, τα δύο αυτά μοντέλα θα βασίζονται στα ΚΤΜ 690 Enduro R και SMC R.
Η ισπανική εταιρεία η οποία έγραψε ιστορία πριν λίγους μήνες όταν έγινε ο έκτος κατασκευαστής που κερδίζει το Ράλλυ Dakar, διανύει μια επιτυχημένη και κερδοφόρα πορεία από το 2019, όταν και εξαγοράστηκε από το Pierer Group.

Να θυμίσουμε ότι ιδρύθηκε το 1985 από τους Narcìs Casas και Josep Pibernat στην πανέμορφη πόλη της Girona η οποία βρίσκεται περίπου 100 χιλιόμετρα από τη Βαρκελώνη και «μισή γκαζιά» από τα Πυρηναία, με το όνομα να σημαίνει το προφανές: «γκάζωσε το, γκάζωσε το». Οι ίδιοι ήταν αντιπρόσωποι της Bultaco από το 1973 έως το 1979, ενώ από το 1979 έως το 1984, των SWM. Το 1985 ξεκίνησαν να κατασκευάζουν τα πρώτα trial, ενώ το 1989 τα πρώτα enduro και motocross.
Αναβάτες οι οποίοι έχουν συνδέσει το όνομα τους με την εταιρεία είναι ο Jordi Tarrés (θείος του Pol Tarres), o Adam Raga, o Paul Edmondson, o Petteri Silván, o Wayne Braybrook, ενώ στις μέρες μας οι Justin Barcia και Sam Sunderland.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Segway-Ninebot GT2: Πανίσχυρο ηλεκτρικό πατίνι για χώμα ή πίστα!​

Με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 3.000 W​




Ένα ηλεκτρικό πατίνι με επιδόσεις… scooter το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε πίστα όσο και σε εκτός δρόμου διαδρομές παρουσίασε η Segway-Ninebot

Κείμενο: Μένιος Κατής​

O λόγος για το GT2 που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα πατίνια που είθισται να φέρουν τροχούς 8 ιντσών και ηλεκτροκινητήρα με ισχύ που δεν ξεπερνά τα 500 W.
Σε αυτήν την περίπτωση η Segway-Ninebot από τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου, κατασκεύασε ένα πανίσχυρο για τα δεδομένα πατίνι με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 3.000 W και τροχούς 11 ιντσών με πέλμα 92 mm. Tην επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα.
Το βάρος του είναι στα 52 κιλά και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μεγάλη μπαταρία του που πλήρως φορτισμένη εγγυάται αυτονομία που φτάνει τα 90 χιλιόμετρα. Το μέγιστο βάρος αναβάτη που μπορεί να μεταφέρει είναι 150 κιλά.
Το πατίνι εξοπλίζεται με δύο πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ενώ διαθέτει και traction control. Κι αν αναρωτιέστε τι χρειάζεται το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης σε ηλεκτρικό πατίνι, η απάντηση έρχεται από τις επιδόσεις που ανακοινώνει η εταιρεία για το GT2: τελική ταχύτητα 70 km/h με τα πρώτα 48 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 4 δευτερόλεπτα!
segway ninebot gt2 2

Στο τιμόνι υπάρχει ενσωματωμένη οθόνη OLED που προσφέρει πληροφορίες για την λειτουργική κατάσταση, τη μπαταρία, την ταχύτητα, το προφίλ οδήγησης. Σημειώστε επίσης ότι το GT2 εφοδιάζεται με φωτιστικά σώματα LED και Cruise control, ενώ συνοδεύεται και από εφαρμογή (App) μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίζει την απόδοση ωσότου συνηθίσει την δύναμή του.
Το Segway GT2 θα είναι διαθέσιμο προς πώληση το τρίτο τρίμηνο του 2022 χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί η τιμή του. Σημειώστε, πάντως, ότι δεν πρόκειται για street-legal πατίνι, με την εταιρεία να στέκεται στο γεγονός πως προορίζεται για χρήση σε πίστα ή σε off-road διαδρομές.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda ST125 DAX 2023 - Επίσημη παρουσίαση, βίντεο και τεχνικά χαρακτηριστικά!​



Μπορεί η Honda να ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει το νέο ST125 DAX στο σαλόνι της Osaka που ξεκινά στις 19 Μαρτίου 2022, όμως πριν από την παρουσίαση εκεί έδωσε στη δημοσιότητα όλες τις λεπτομέρειες για τον απόγονο του θρυλικού Dax, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του και πολλές χορταστικές φωτογραφίες.
Μετά από απουσία 41 ετών, το νέο Dax έρχεται να προστεθεί στα Monkey & MSX125 Grom στη γκάμα των mini-bike της Honda, μοιραζόμενο την ίδια βάση.
Με πρεσαριστό ατσάλινο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι 31 mm και 2 πίσω αμορτισέρ, τροχούς 12 ιντσών και αερόψυκτο διβάλβιδο κινητήρα 125 κ.εκ. απόδοσης 9.25 hp, 4τάχυτο κιβώτιο και ημιαυτόματο συμπλέκτη χωρίς μανέτα, LED φώτα, ψηλό τιμόνι, ψηφιακή LCD οθόνη οργάνων και μεγάλη σέλα για 2 άτομα, το Dax συνοδεύεται με το αυθεντικό στιλ που έκανε τόσο αγαπητό τον πρόγονο του.

Πάνω στο νέο Dax 125 βρίσκουμε και μια τσαχπίνικη ζωγραφιά ενός σκύλου Dachshund, του λεγόμενου και σκύλου-λουκάνικου, που περιγράφει με εύγλωττο τρόπο το design του νέου δικύκλου της Honda, ενώ η προέλευση του ονόματος Dax προέρχεται ακριβώς από το Dachs (hund).
honda dax125 2022 00008

Το νέο Dax 125 θα διατίθεται σε 2 χρώματα:
  • Pearl Nebula Red (κόκκινο)
  • Pearl Cadet Grey (γκρι)
honda dax125 2022 00075
Σημειώστε την απίθανη συμβολική σειρά φωτογραφιών από τη Honda όσον αφορά στο press kit του Dax 125, που κατά τη γνώμη μας μόνο τυχαία δεν είναι. Σε αυτήν, η γιαπωνέζα μάνα (Honda) και ο δυτικός πατέρας (αγορές Ευρώπης και Η.Π.Α. με νοσταλγικές τάσεις) μαζί με το παιδί τους, τον καρπό σύμπραξης Ανατολής και Δύσης - enter the new Dax 125! Πανέξυπνη κίνηση, για την οποία δίνουμε τα συγχαρητήρια μας στο τμήμα marketing της εταιρείας.
Μπορεί τώρα το στιλ του νέου Dax να θυμίζει το παλιό μοντέλο, οι διαστάσεις του Dax 125 του 2023 (η Honda αναφέρεται σε αυτό ως μοντέλο 23, αν και πιθανότατα θα το δούμε στην παραγωγή μέσα στο 2022), δεν έχουν καμία σχέση με το προηγούμενο “νταξάκι”.

honda dax125 2022 00090
Μιλάμε για μεγάλες διαστάσεις που θα βολέψουν δυο άτομα για αξιοπρεπέστατες αστικές μετακινήσεις.
honda dax125 2022 00021

Στα vintage στοιχεία του νέου Dax περιλαμβάνεται ο στρογγυλός προβολέας, η στρογγυλή βάση της ψηφιακής οθόνης, τα μεγάλα στρογγυλά φλας, το χρώμιο σε εξάτμιση-φλας-προβολέα-πίσω φωτιστικό-όργανο-λαβές συνεπιβάτη, και φυσικά στο κάλυμμα του πλαισίου που ενώνει το πίσω με το μπρος μέρος του δικύκλου.
Το μεταξόνιο του Dax 125 βρίσκεται στα 1.020 mm, ενώ το βάρος του γεμάτο με υγρά βρίσκεται στα μόλις 107 κιλά!

honda dax125 2022 00040
Τα χοντρούλικα ελαστικά έχουν μέγεθος 120 mm μπροστά και 130 mm πίσω, ενώ οι αναρτήσεις έχουν αντίστοιχα διαδρομή 100 mm και 120 mm.
Στα φρένα βρίσκουμε έναν δίσκο 220 mm μπροστά κι έναν 190 mm πίσω, με το ABS να είναι μονοκάναλο. Προσέξτε όμως, το φοβερό εδώ είναι πως η Honda αναφέρει πως η λειτουργία του ABS γίνεται μέσω... IMU, προσδίδοντας έτσι αν καταλάβαμε καλά στο Dax 125 λειτουργία Cornering ABS!
honda dax125 2022 00067
Ο Euro 5 κινητήρας προέρχεται από το νέο Super Cub C125, ενώ είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με 2 βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής, και με απόδοση 6.9kW (9.25 hp) @ 7,000rpm και 10.8Nm (1.1 kgm) @ 5,000rpm. Το κιβώτιο των 4 σχέσεων έχει ημιαυτόματο συμπλέκτη σε στιλ παπιού, δίχως μανέτα στο αριστερό γκριπ.

Η Honda αναφέρει πως το νέο Dax 125 μπορεί να κινείται δικάβαλο ακόμα και με ταχύτητα 90 χλμ/ώρα, κάτι που το κάνει κατάλληλο ακόμα και για τον αυτοκινητόδρομο.
honda dax125 2022 00082
Το vintage μακρύ τελικό της εξάτμισης βγαίνει ψηλά στη μια πλευρά της μοτοσυκλέτας, χαρίζοντας αέρα… 1970.
Η ιαπωνική φίρμα κάνει λόγο για κατανάλωση 63.5 χλμ/λίτρο, και για 240 χλμ. αυτονομίας από το ρεζερβουάρ των 3.8 λίτρων, όμως αυτά αφορούν σε εργαστηριακές μετρήσεις WMTC, οπότε κόψτε κάτι για την οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες.
Αναμένουμε τώρα τις επίσημες ανακοινώσεις της Honda για την ημερομηνία έλευσης του Dax 125, και φυσικά για την τιμή του στην Ελλάδα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ HONDA DAX 125
Κινητήρας​
1Κ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 4Τ, 2Β​
Χωρητικότητα​
124cc​
Διάμετρος x Διαδρομή​
50.0 x 63.1mm​
Συμπίεση​
10.0:1​
Μέγιστη ιπποδύναμη​
6.9kW @ 7,000rpm​
Μέγιστη ροπή​
10.8Nm @ 5,000rpm​
Επίπεδο θορύβου​
79.2dB​
Χωρητικότητα λιπαντικού​
1 litre​
Τροφοδοσία​
PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός​
Ρεζερβουάρ​
3.8 litres​
Κατανάλωση​
63.7km/l​
CO2 ρύποι​
35 g/km​
Μπαταρία​
12V 3.5Ah​
Συμπλέκτης​
Υγρός, πολύδισκος ημί-αυτόματος​
Κιβώτιο​
4 σχέσεων, κυκλικό​
Πλαίσιο​
Πρεσαριστό ατσάλινο, ραχοκοκαλιάς​
Διαστάσεις (LxWxH)​
1,760 x 760 x 1,020mm​
Μεταξόνιο​
1,020mm​
Γωνία κάστερ​
24.9°​
Ίχνος​
84mm​
Ύψος σέλας​
775mm​
Ελ. απόσταση από το έδαφος​
180mm​
Ακτίνα στροφής​
2m​
Γεμάτο βάρος​
107kg​
Ανάρτηση εμπρός​
Ανάποδο πιρούνι 31mm, 100mm διαδρομής​
Ανάρτηση πίσω​
2 αμορτισέρ, 120mm διαδρομής​
Τροχός εμπρός​
5μπρατσος χυτός, αλουμινένιος​
Τροχός πίσω​
5μπρατσος χυτός, αλουμινένιος​
Ελαστικό εμπρός​
120/70-12M/C 51L​
Ελαστικό πίσω​
130/70-12M/C 56L​
Φρένο εμπρός​
1Δ 220mm με Cornering ABS​
Φρένο πίσω​
1Δ 190mm​
Τύπος ABS​
Μονοκάναλο ABS​
Όργανα​
LCD​
Προβολέας​
LED​
Πίσω φωτιστικό σώμα​
LED​


Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom