Νέα μοντέλα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οι πρώτες φωτογραφίες του crossover μοντέλου της KTM​

Βασίζεται στο 890 Adventure​




Η KTM ετοιμάζει την απάντηση στην κατηγορία crossover, αξιοποιώντας σε ένα ακόμη μοντέλο τις δυνατότητες του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα LC8c
Το 990 SMT άρεσε σε πολλούς και αρκετοί από αυτούς το απόκτησαν. Μια μοτοσυκλέτα με τροχούς 17 ιντσών, που έμοιαζε με μεγάλο SM, αλλά με δυνατότητες ταξιδιού εξαιτίας της σχεδίασης του φέρινγκ που πρόσφερε προστασία από τον αέρα.
Από τότε έχουν περάσει πολλά χρόνια. Η KTM διαθέτει sport touring μοτοσυκλέτα αλλά σε μια πολύ διαφορετική κατηγορία. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τις ικανότητες του 1290 Super Duke GT με τους 170 ίππους, αλλά είναι μια μοτοσυκλέτα που απευθύνεται σε μικρή μερίδα κοινού.
Η κατηγορία crossover κερδίζει συνεχώς νέους οπαδούς. Οι μοτοσυκλέτες της είναι κατά κύριο λόγο sport touring με όρθια θέση οδήγησης. Οι πιο αντιπροσωπευτικές του είδους είναι τα Tracer της Yamaha, τα Versys της Kawasaki, τα XR της BMW και η νέα Triumph Tiger Sport 660. Σίγουρα όμως θα δούμε και άλλες εταιρείες να μπαίνουν στην κατηγορία και μία από τις πρώτες θα είναι η ΚΤΜ.

Τις τελευταίες ώρες η βρετανική ιστοσελίδα MCN δημοσίευσε κατασκοπικές φωτογραφίες μιας μοτοσυκλέτας με τροχούς 17 ιντσών και όρθια θέση οδήγησης που προς το παρόν μοιάζει αρκετά με το 890 Adventure. Διαθέτει νέας σχεδίασης πλαϊνά πλαστικά, διαφορετικό ρεζερβουάρ και ανασχεδιασμένο ουραίο τμήμα και σέλα. Ο προβολέας είναι ίδιος με του 890 Αdventure με πιο μικρή ζελατίνα, αν και πιστεύουμε πως το μοντέλο παραγωγής θα διαθέτει στο μπροστινό μέρος διαφορετική σχεδίαση.
Οι αναρτήσεις, όπως αναμένεται, διαθέτουν μικρότερες διαδρομές. Ο κινητήρας κατά πάσα πιθανότητα δεν θα έχει διαφορές, με την ιπποδύναμή του να είναι κοντά στους 100 ίππους. Πλήρες αναμένεται να είναι και το ηλεκτρονικό πακέτο, με IMU έξι αξόνων, cornering ABS, traction control, quick shifter, cruise control και προγράμματα οδήγησης προσαρμοσμένα στις ανάγκες των αναβατών της κατηγορίας.
Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφορία για νέο μοντέλο από την KTM, σίγουρα όμως ο Νοέμβριος μας επιφυλάσσει πολλά και σημαντικά νέα.

Πηγη https://2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.274
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Άθλιο.
Με θυμιζει κάτι ξεπουπουλιασμενες κότες που πουλάνε κάτι γύφτοι για αβγα Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati PRO-III - Το πιο εξελιγμένο ηλεκτρικό πατίνι της φίρμας​

ducati-pro-iii-scooter-00010.jpgducati-pro-iii-scooter-00001.jpgducati-pro-iii-scooter-00002.jpg
Η Ducati παρουσίασε το PRO-III, ένα ηλεκτρικό πατίνι κατασκευής MT Distribution, με το μοναδικό χαρακτηριστικό της ανέπαφης εκκίνησης NFC.
Η εταιρεία του Borgo Panigale συνεχίζει να επεκτείνει την γκάμα της στον τομέα της e-Micro Mobility, πάντα όμως με rebadged οχήματα.

Αυτή τη φορά οι Ιταλοί μας παρουσίασαν το PRO-III, το πιο τεχνολογικά προηγμένο πατίνι τους. Το PRO-III έρχεται εξοπλισμένο με NFC τεχνολογία, που επιτρέπει στον αναβάτη να ξεκινήσει το πατίνι ανέπαφα απλώς πλησιάζοντας στην οθόνη οργάνων ένα τσιπάκι / καρτελάκι.
Ο κινητήρας των 350W μπορεί να παράγει 515W (0,7 hp) ως μέγιστη ισχύ, και χάρη στη μεγάλη μπαταρία των 468Wh χαρίζει αυτονομία έως και 50 χιλιομέτρων στο πατίνι.
ducati-pro-iii-scooter-00003.jpgducati-pro-iii-scooter-00006.jpgducati-pro-iii-scooter-00009.jpg
Οι τροοχί είναι 10 ιντσών, με tubeless ελαστικά που έχουν τεχνολογία ώστε να σκάνε δύσκολα.
Στην πέδηση έχουμε δισκόφρενο εμπρός και δισκόφρενο πίσω, ενώ το πατίνι έχει και δυνατά LED φώτα.
Το πλαίσιο από μαγνήσιο χαρίζει μικρό βάρος και δύναμη, ενώ απορροφά καλύτερα και τους κραδασμούς στον δρόμο.

Στα όργανα του πατινιού βρίσκουμε και θύρα USB για να φορτίζετε μικροσυσκευές, ενώ έχουμε και συνδεσιμότητα μέσω του Ducati Urban e-mobility App.
Περισσότερες πληροφορίες για την γκάμα Urban e-Mobility της Ducati μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Πηγη www.bikeit.gr

Στελιο που εισαι.......
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Θα τριζουν τα κοκκαλα του Fabio Τaglioni αλλα πλεον ειναι αργα ....! Tooth
Εδω τελευταια φορα που τον ειδα alive ( τελευταιος πισω με το κοκκινο t-shirt , εγω ....) ....!cdefghi

TAGLIONI sign.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες του πρώτου adventure της μάρκας​

Θα παρουσιαστεί στην EICMA​




Εδώ και καιρό ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta, Timur Sardarov προετοιμάζει το έδαφος για έναν νέο τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 950 κ. εκ. όπως επίσης και για μια μοτοσυκλέτα adventure που έχει στα σκαριά η ιταλική μάρκα

Λίγες μέρες πριν ανοίξει τις πύλες της η EICMA 2021, όπου η εταιρεία από τη Schiranna θα έχει δυναμική παρουσία, εντοπίστηκε στους δρόμους πέριξ των εγκαταστάσεων της MV Agusta ένα καμουφλαρισμένο adventure που παραπέμπει στο θρυλικό Elephant της Cagiva, τα δικαιώματα της οποίας ανήκουν στην MV Agusta.
H μοτοσυκλέτα διαθέτει ακτινωτό τροχό 21 ιντσών μπροστά και οι αναρτήσεις έχουν μεγάλες διαδρομές ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις off-road αποστολές. Το μπροστινό πιρούνι είναι upside-down, διακρίνονται τρία δισκόφρενα -δύο μπροστά που συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες και ένα πίσω.
mv agusta adv 950 2

Στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται η μάσκα με το φωτιστικό σώμα και τη ζελατίνα για την προστασία του οδηγού. Το ρεζερβουάρ είναι μεγάλης χωρητικότητας, η σέλα δύο επιπέδων, ενώ το ουραίο τμήμα καταλήγει σε ένα διακριτικό στρογγυλό φανάρι LED.

Υπάρχουν επίσης χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, σχάρα για την μεταφορά πραγμάτων, ψηλό τιμόνι με «χούφτες» αλλά και ποδιά για την προστασία του κινητήρα.
Στο ατσάλινο πλαίσιο φιλοξενείται ο νέος τρικύλινδρος κινητήρας 950 κ. εκ. που εξελίσσει η MV Agusta για τον οποίο δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες.
Πριν λίγο καιρό στο Swank Rally της Σαρδηνίας συμμετείχε η ομάδα Elefant Lucky Explorer, ενώ στη λίστα με τους εκθέτες της EICMA 2021 εμφανίζεται μεταξύ άλλων ένα Lucky Explorer Project. Όλα αυτά μόνο συμπτώσεις δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.
mv agusta adv 950 3

Υπομονή μέχρι την EICMA 2021 η οποία θα πραγματοποιηθεί από 23 έως 28 Νοεμβρίου στον εκθεσιακό χώρο Fiera Milano.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati Streetfighter V2 2022 - Πιο “ανθρώπινο” και προσιτό από το V4, με βάση το Panigale V2​

1636647553335.jpeg1636647575081.jpeg
Δίπλα στα κτηνώδη Streetfighter V4 & V4S των 200+ ίππων, για το 2022 η Ducati παρουσίασε και τον νέο μικρό αδελφό της οικογένειας, στο ίδιο design, αλλά πιο “ανθρώπινο”, φιλικό και προσιτό τόσο σε τιμή όσο και σε επιδόσεις, με βάση το Panigale V2.
Το Ducati Streetfighter V2 είναι το νέο εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας του Borgo Panigale, με το ίδιο look, αλλά πιο προσγειωμένες επιδόσεις που δεν... τρομοκρατούν τον αναβάτη στον ίδιο βαθμό.
1636647521755.jpeg
Η Ducati κάνει λόγο για μια τολμηρή και ουσιώδη μοτοσυκλέτα, με επιδόσεις που μπορούν να περάσουν πιο εύκολα στον δρόμο, και με πιο παιχνιδιάρικο V2 χαρακτήρα.
Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 178 στεγνά (ή 200 γεμάτα) κιλά, ενώ ο κινητήρας είναι ο Euro 5 V2 Superquadro των 955 κ.εκ. με απόδοση 153 hp / 10.750 rpm και 10,33 kgm / 9.000 rpm.
1636647604198.jpeg
Το design αντλεί έμπνευση από αυτό του Streetfighter V4, με τον χαρακτηριστικό προβολέα με το DRL φωτιστικό σώμα που κατά τη Ducati φέρνει στο μυαλό το χαμόγελο του Joker.
Τα ελάχιστα κομμάτια του κοστουμιού έχουν σχεδιαστεί γύρω από το μηχανικό σύνολο του Panigale V2, με τον κινητήρα να αποτελεί δομικό κομμάτι του πλαισίου.
Όσον αφορά στην εργονομία, η θέση είναι σαφώς πιο όρθια από του Panigale V2, με ένα ίσιο τιμόνι να έχει αντικαταστήσει τα κλιπόν. Η σέλα είναι πιο πλατιά και με περισσότερο αφρώδες υλικό για μεγαλύτερη άνεση, ενώ νέα και πιο εργονομική για κίνηση στον δρόμο είναι η θέση των μαρσπιέ.
1636647617132.jpeg1636647643057.jpeg
Σε σχέση με το Panigale V2, το Streetfighter V2 έχει κοντύτερη τελική μετάδοση με γρανάζια 15/45 αντί για τα 15/43 της Superbike μοτοσυκλέτας, για πιο γεμάτη και ροπάτη αίσθηση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Στο πλαίσιο βρίσκουμε ένα monocoque μπροστινό τμήμα από αλουμίνιο, που εδράζεται στην κυλινδροκεφαλή. Το μονόμπρατσο ψαλίδι, που επίσης συνδέεται στον κινητήρα, είναι 16 mm μακρύτερο από του Panigale V2, για καλύτερη σταθερότητα και πιο γλυκές αντιδράσεις σε καθημερινές συνθήκες.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43 mm Showa BPF, κι ένα μονό αμορτισέρ της Sachs πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.
1636647497945.jpeg
Οι τροχοί είναι πεντάμπρατσοι αλουμινένιοι, και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/60-17.
Νέα είναι τα τακάκια, για πιο γραμμικό δάγκωμα, πιο κατάλληλα για χρήση δρόμου, ενώ κατά τα άλλα το σύστημα πέδησης προέρχεται αυτούσιο από τo Panigale V2, με 2 monobloc τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo M4-32 μπροστά και δίσκους 320 mm, κι έναν δίσκο 245 mm πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων.

Από το Panigale V2 αυτούσιο πέρασε στο Streetfighter V2 και το υπέρ-πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με την IMU μονάδα αδρανειακών μετρήσεων 6 αξόνων, και τα συστήματα ABS Cornering EVO που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση με φρένο, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2, και Engine Brake Control (EBC) EVO.
Τρία είναι τα Riding Modes της μοτοσυκλέτας (Sport, Road, Wet) ενώ στα έξτρα αξεσουάρ υπάρχει τόσο το σύστημα τηλεμετρίας Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) όσο και το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System.
Full LED είναι τα φώτα και τα φλας, ενώ στα όργανα έχουμε μια TFT έγχρωμη οθόνη 4,3 ιντσών, παρόμοια με εκείνη του Streetfighter V4.
Το Streetfighter V2 θα είναι διαθέσιμο στους dealer της Ducati τον Δεκέμβριο του 2021, σε κόκκινο χρώμα με μαύρες ζάντες.
Στα πολλά επίσημα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας συμπεριλαμβάνονται και ένα ζεύγος αεροδυναμικών βοηθημάτων (φτεράκια), για χρήση πίστας.

Πηγη www.bikeit.gr
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex

Ducati Streetfighter V2 2022 - Πιο “ανθρώπινο” και προσιτό από το V4, με βάση το Panigale V2​

View attachment 38911View attachment 38912
Δίπλα στα κτηνώδη Streetfighter V4 & V4S των 200+ ίππων, για το 2022 η Ducati παρουσίασε και τον νέο μικρό αδελφό της οικογένειας, στο ίδιο design, αλλά πιο “ανθρώπινο”, φιλικό και προσιτό τόσο σε τιμή όσο και σε επιδόσεις, με βάση το Panigale V2.
Το Ducati Streetfighter V2 είναι το νέο εισαγωγικό μοντέλο της γκάμας του Borgo Panigale, με το ίδιο look, αλλά πιο προσγειωμένες επιδόσεις που δεν... τρομοκρατούν τον αναβάτη στον ίδιο βαθμό.
View attachment 38910
Η Ducati κάνει λόγο για μια τολμηρή και ουσιώδη μοτοσυκλέτα, με επιδόσεις που μπορούν να περάσουν πιο εύκολα στον δρόμο, και με πιο παιχνιδιάρικο V2 χαρακτήρα.
Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει μόλις 178 στεγνά (ή 200 γεμάτα) κιλά, ενώ ο κινητήρας είναι ο Euro 5 V2 Superquadro των 955 κ.εκ. με απόδοση 153 hp / 10.750 rpm και 10,33 kgm / 9.000 rpm.
View attachment 38913
Το design αντλεί έμπνευση από αυτό του Streetfighter V4, με τον χαρακτηριστικό προβολέα με το DRL φωτιστικό σώμα που κατά τη Ducati φέρνει στο μυαλό το χαμόγελο του Joker.
Τα ελάχιστα κομμάτια του κοστουμιού έχουν σχεδιαστεί γύρω από το μηχανικό σύνολο του Panigale V2, με τον κινητήρα να αποτελεί δομικό κομμάτι του πλαισίου.
Όσον αφορά στην εργονομία, η θέση είναι σαφώς πιο όρθια από του Panigale V2, με ένα ίσιο τιμόνι να έχει αντικαταστήσει τα κλιπόν. Η σέλα είναι πιο πλατιά και με περισσότερο αφρώδες υλικό για μεγαλύτερη άνεση, ενώ νέα και πιο εργονομική για κίνηση στον δρόμο είναι η θέση των μαρσπιέ.
View attachment 38914View attachment 38915
Σε σχέση με το Panigale V2, το Streetfighter V2 έχει κοντύτερη τελική μετάδοση με γρανάζια 15/45 αντί για τα 15/43 της Superbike μοτοσυκλέτας, για πιο γεμάτη και ροπάτη αίσθηση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Στο πλαίσιο βρίσκουμε ένα monocoque μπροστινό τμήμα από αλουμίνιο, που εδράζεται στην κυλινδροκεφαλή. Το μονόμπρατσο ψαλίδι, που επίσης συνδέεται στον κινητήρα, είναι 16 mm μακρύτερο από του Panigale V2, για καλύτερη σταθερότητα και πιο γλυκές αντιδράσεις σε καθημερινές συνθήκες.
Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43 mm Showa BPF, κι ένα μονό αμορτισέρ της Sachs πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.
View attachment 38909
Οι τροχοί είναι πεντάμπρατσοι αλουμινένιοι, και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/60-17.
Νέα είναι τα τακάκια, για πιο γραμμικό δάγκωμα, πιο κατάλληλα για χρήση δρόμου, ενώ κατά τα άλλα το σύστημα πέδησης προέρχεται αυτούσιο από τo Panigale V2, με 2 monobloc τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo M4-32 μπροστά και δίσκους 320 mm, κι έναν δίσκο 245 mm πίσω με δαγκάνα 2 εμβόλων.

Από το Panigale V2 αυτούσιο πέρασε στο Streetfighter V2 και το υπέρ-πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με την IMU μονάδα αδρανειακών μετρήσεων 6 αξόνων, και τα συστήματα ABS Cornering EVO που επιτρέπει την πλαγιολίσθηση με φρένο, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2, και Engine Brake Control (EBC) EVO.
Τρία είναι τα Riding Modes της μοτοσυκλέτας (Sport, Road, Wet) ενώ στα έξτρα αξεσουάρ υπάρχει τόσο το σύστημα τηλεμετρίας Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) όσο και το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System.
Full LED είναι τα φώτα και τα φλας, ενώ στα όργανα έχουμε μια TFT έγχρωμη οθόνη 4,3 ιντσών, παρόμοια με εκείνη του Streetfighter V4.
Το Streetfighter V2 θα είναι διαθέσιμο στους dealer της Ducati τον Δεκέμβριο του 2021, σε κόκκινο χρώμα με μαύρες ζάντες.
Στα πολλά επίσημα αξεσουάρ της μοτοσυκλέτας συμπεριλαμβάνονται και ένα ζεύγος αεροδυναμικών βοηθημάτων (φτεράκια), για χρήση πίστας.

Πηγη www.bikeit.gr
Που φτάσαμε, να θεωρούμε μηχανάκι 950 κυβικα, 180 κιλά και 155 άλογα ήπιο ...

Sent from my A80Pro using Tapatalk
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.221
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... ειναι βαρυ , να κοψουν τον λαιμο τους να το ελαφρυνουν κι΄αλλο .... απαραδεκτο για ducati ....! abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ducati DesertX: Τιμή και ημερομηνία διάθεσης στην Ιταλία​

Από 15.990 ευρώ στην Ιταλία.​






Η Ducati παρουσίασε την Πέμπτη 9/12 το πολυαναμενόμενο DesertX αναμοχλεύοντας μνήμες από θρυλικές εποχές του Rally Dakar.
Το Ιταλικό δικύλινδρο adventure των 950 κ. εκ. διαθέτει wild εμφάνιση που παραπέμπει στον σκληροτράχηλο αγώνα και έναν κινητήρα διαμάντι τον οποίο η εταιρεία του Borgo Panigale έχει χρησιμοποιήσει σε σειρά μοντέλων της, από γυμνά μέχρι super sport.
Σε μια εποχή που τα adventure επανέρχονται στο προσκήνιο και ο ανταγωνισμός φουντώνει προς όφελος φυσικά του καταναλωτή, η Ducati βγάζει άσσο από το μανίκι, ευελπιστώντας να κερδίσει το κοινό.
ducati italia desertx


Για να τα καταφέρει βέβαια, πέρα από ένα αξιόπιστο, ποιοτικό και όμορφο προϊόν, πρέπει να ακολουθήσει και μια συνετή τιμολογιακή πολιτική. Και αυτό απ' ότι φαίνεται θα συμβεί με την περίπτωση του DesertX το οποίο όπως αναφέρει η εταιρεία θα είναι διαθέσιμο στους επίσημους αντιπροσώπους από τον ερχόμενο Μάιο.
Όσο για το φλέγον ζήτημα, αυτό της τιμής δηλαδή, στην επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας στην Ιταλία ξεκινά από τα 15.990 ευρώ.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Brough Superior Nefud – Πολυτέλεια και εκτός δρόμου​

brough-superior-nefud-1.jpgbrough-superior-nefud-2.jpg
Η σύγχρονη αναβίωση της ιστορικής αγγλικής εταιρείας συνεχίζεται με μια έκδοση scrambler αισθητικής και όνομα που στάζει άμμο.
Η έρημος An Nafud, γνωστή και ως Nefud, κυριαρχεί στο βόρειο κομμάτι της Αραβικής Χερσονήσου και ιστορικά αποτέλεσε το πεδίο διεξαγωγής της μάχης της Άκαμπα, ένα κομβικής σημασίας γεγονός της Αραβικής Επανάστασης των αρχών του 20ού αιώνα.

Σε αυτή τη σύρραξη πρωταγωνίστησε ο T.E. Lawrence, ο Άγγλος αξιωματικός που απαθανατίστηκε κινηματογραφικά ως ο Λόρενς της Αραβίας και ο οποίος έμεινε αιωνίως γνωστός και ως φανατικός λάτρης των μοτοσυκλετών που έφτιαχνε ο προσωπικός του φίλος, George Brough.
Το γεγονός πως ο Lawrence σκοτώθηκε μεταπολεμικά σε τροχαίο ατύχημα με τη Brough Superior SS100 του (μια από τις 8 που κατείχε) έχτισε τον μύθο της εταιρείας που θεωρείτο η πιο προηγμένη της εποχής της, με την SS100 να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής που έπιανε τα 100 μίλια ανά ώρα (160 km/h) με ενυπόγραφη εγγύηση του κατασκευαστή!
brough-superior-nefud-3.jpg
Η αρχική εταιρεία του George Brough δεν επιβίωσε του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, ενώ η σύγχρονη Brough Superior αναβίωσε το 2008 όταν ο Άγγλος Mark Upham απέκτησε τα δικαιώματα της εταιρείας. Μη έχοντας την οικονομική δυνατότητα να την ξαναβάλει σε παραγωγή , εξέλιξε μαζί με τη γαλλική Boxer Design του Thierry Henriette έναν ολοκαίνουργιο V2 κινητήρα 997 cc με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 88 μοιρών, απόδοση 102 ίππων και τεχνικά χαρακτηριστικά που βγάζουν μάτια: πλαίσιο από τιτάνιο, αρθρωτό μπροστινό τύπου Fior από αλουμίνιο με αρθρώσεις από τιτάνιο, φρένα της Beringer και εμφάνιση που δεν περνά απαρατήρητη από πουθενά.
Η πρώτη τους μοτοσυκλέτα ονομάστηκε τιμητικά SS100 και παρουσιάστηκε σε πρωτότυπη μορφή το 2013 στην EICMA, μπήκε στην παραγωγή το 2016 και έκτοτε πλαισιώθηκε από διάφορες εκδόσεις που διαφέρουν κυρίως σε εμφάνιση.
Η νέα έκδοση Nefud βασίζεται πάνω στη Brough Superior Lawrence, βαμμένη σε ένα βαθύ χρώμα χαρακτηριστικό της άμμου της συγκεκριμένης ερήμου, τρακτερωτά λάστιχα και εξατμίσεις που βγαίνουν ψηλά από τη δεξιά πλευρά σε τυπική scrambler λογική.
brough-superior-nefud-4.jpg
Προς το παρόν δεν υπάρχει πρόβλεψη για το πότε θα είναι διαθέσιμη η νέα έκδοση, πάντως η τιμή της αναμένεται να είναι ανάλογα απαγορευτική για το ευρύ κοινό όπως και κάθε άλλο μοντέλο στη γκάμα της. Η Lawrence, για παράδειγμα, πάνω στην οποία βασίζεται η Nefud ξεκινά από €66,000…
Η Nefud θα αποτελέσει το έκτο μοντέλο στη σύγχρονη γκάμα της Brough Superior, δίπλα στα SS100, Lawrence, Pendine, Anniversary και AMB 100 (καρπός της συνεργασίας με την Aston Martin).
Ιστοσελίδα Brough Superior / Facebook

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW R nine T Scrambler “Paris-Dakar”: Φόρος τιμής στο R80 G/S​

Με την αύρα της μοτοσυκλέτας του Gaston Rahier που κέρδισε το Dakar το 1985​

bmw-r-ninet-scrambler-paris-dakar-5.jpg

Οι Ελβετοί της VTR customs δημιούργησαν ένα kit που μετατρέπει το R nine T Scrambler στο θρυλικό R80 G/S των αγώνων Rally της δεκαετίας του ‘80

Η σειρά R nine T αποτελείται από μοτοσυκλέτες που μεταφέρουν στη σύγχρονη εποχή την μεγάλη κληρονομιά της BMW σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Η γκάμα αποτελείτε Adventure, café racer, scrambler, roadster και για όλες η γερμανική εταιρεία έχει διαθέσιμη μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ που εξατομικεύουν την μοτοσυκλέτα του κάθε ιδιοκτήτη αναλόγως των γούστων του.

Όλες είναι πανέμορφες μοτοσυκλέτες ακόμα και στην εργοστασιακή τους μορφή, πράγμα που σημαίνει ότι όταν πέσουν στα κατάλληλα χέρια, το αισθητικό αποτέλεσμα «μπορεί να χτυπήσει ταβάνι». Κάτι που στην περίπτωση που εξετάζουμε εδώ, μάλλον έγινε.

bmw-r-ninet-scrambler-paris-dakar-6.jpg

Οι Ελβετοί της VTR customs είναι γνωστοί και «σεσημασμένοι». Τροποποιούν διάφορες μοτοσυκλέτες, δημιουργώντας street tracker με βάση το πανίσχυρο crossover BMW S 1000 XRΜ μέχρι “rat” Vespa GTS300.

Αυτή τη φορά λοιπόν, σειρά έχει μια μοτοσυκλέτα αφιερωμένη στο θρυλικό R80 G/S, τη μοτοσυκλέτα που μάλλον έβαλε στο παιχνίδι τα δικύλινδρα και έστησε όλο αυτό γύρω από την κατηγορία των μεγάλων on-off, όπως την ξέρουμε σήμερα.

Το συγκεκριμένο custom R nine T είναι βαμμένο στον λευκό-κόκκινο χρωματισμό των «τσιγαράδικων» αγωνιστικών της εποχής. Οι Ελβετοί χρησιμοποίησαν το κιτ του ιταλικού οίκο Un1t Garage που περιλαμβάνει ρεζερβουάρ 22,5l (χαρίζοντας αυτονομία πάνω από 400km), νέα σέλα, ψηλό φτερό, number plate, πλαϊνά καπάκια και διαφορετική «ουρά». Οι καθρέφτες και η πινακίδα κυκλοφορίας φέρουν την υπογραφή της Rizoma, ενώ η Kellerman προμηθεύει τα LED.

bmw-r-ninet-scrambler-paris-dakar-7.jpg

Οι ακτινωτές ζάντες βάφτηκαν σε χρυσό χρώμα, τα καλάμια φοράνε φυσούνες ενισχύοντας το ρετρό look, ενώ τα αυτοκόλλητα Marlboro και Playboy είναι οι τελευταίες πινελιές σε μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει αρμονικά την σύγχρονη τεχνολογία με την vintage αισθητική.

Το BMW R NineT Scrambler "Paris-Dakar" κοστίζει 24.000. φυσικά διαθέτει πινακίδα κυκλοφορίας, ενώ μπορεί να επανέλθει στην εργοστασιασή του μορφή γρήγορα και εύκολα αφού δεν υπήρξε κανένα κόψιμο-ράψιμο.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom