Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Adria International Raceway – Χρεοκόπησε η ιταλική πίστα​


a6d896953b0c8d3821378c7760646531_XL.jpg

Με χρέη πολλών εκατομμυρίων ευρώ, το λουκέτο φαντάζει αναπόφευκτο.
Η πίστα Adria International Raceway βρίσκεται στον ιταλικό βορρά, λίγο νοτιότερα της Βενετίας και είναι πολύ δημοφιλής για track days, ενώ φιγουράρει μόνιμα στο καλεντάρι διεθνών πρωταθλημάτων κυρίως καρτ και αυτοκινήτων.

Η πιο πρόσφατη είδηση από την Adria ωστόσο δεν είναι ευχάριστη. Με μια μαύρη τρύπα 53 εκατομμυρίων ευρώ στον προϋπολογισμό της, δεν κατάφερε να αποτρέψει το κλείσιμο από τους πιστωτές της.
Η εταιρεία Bioitalia που διαχειρίζεται την πίστα δηλώνει ως δεν φέρει ευθύνη για την οικονομική κατάσταση και έχει ζητήσει με επίσημο αίτημα προς τον δικαστή που έχει επιληφθεί της διαδικασίας να συνεχίσει τις δραστηριότητές της εκεί, με προγραμματισμένους αγώνες και άλλες διοργανώσεις.

Η απόφαση αναμένεται.

Πηγή: Motoblog.it
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Aegis Rider – Ιδανική γραμμή μέσω αυξημένης πραγματικότητας​


1a73b6cfb6d4decee6d3b04a834135d8_XL.jpg

Ξεχάστε τα απλά head-up display. Αυτή η ελβετική πρόταση έρχεται να αλλάξει την έννοια “ηλεκτρονικό βοήθημα”.
Η Aegis Rider είναι μια εταιρεία που στήθηκε υπό την αιγίδα του ελβετικού πανεπιστημίου ETH Zürich και έχει ως στόχο την εμπορική ανάπτυξη μιας τεχνολογίας που δημιουργήθηκε στους κόλπους του εκπαιδευτικού ιδρύματος.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα σύστημα προβολής πληροφοριών σε γυαλιά (head-up display, HUD) που ξεχωρίζει χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη και τη δυνατότητα να προβάλλει στοιχεία αυξημένης πραγματικότητας (augmented reality, AR).
aegis 1

Έτσι, τα γυαλιά του Aegis Rider δε μένουν στην κλασική μεταφορά πληροφοριών από τα όργανα της μοτοσυκλέτας ή το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη κατευθείαν στο οπτικό του πεδίο, μα προβάλλουν επιπλέον δεδομένα για την ασφάλειά του.
Αυτά προέρχονται από αισθητήρες και κάμερες στο σώμα της μοτοσυκλέτας, τα οποία φιλτράρονται μέσα από την κεντρική μονάδα του συστήματος και ο αναβάτης βλέπει στα γυαλιά του επισημάνσεις σχετικά με κινδύνους ή εμπόδια που πρέπει να λάβει υπόψη του.
Στο βίντεο που έφτιαξαν οι Ελβετοί για να επιδείξουν το σύστημά τους, τα στοιχεία αυτά εμφανίζονται να χρωματίζονται με τρόπο που τα κάνει να ξεχωρίζουν στο οπτικό εύρος του αναβάτη.

aegis 4
Ένα άλλο ενδιαφέρον ταλέντο του Aegis Rider είναι η εύρεση της ασφαλέστερης γραμμής στη στροφή, κάτι που προβάλλεται επίσης στα μάτια του αναβάτη ως ένα στοιχείο αυξημένης πραγματικότητας πάνω στον δρόμο. Η προτεινόμενη τροχιά λαμβάνει υπόψη τα δεδομένα που αντιλαμβάνεται στον δρόμο εκείνη τη στιγμή και προτρέπει με επισημάνσεις τον αναβάτη να διορθώσει την πορεία του, αν αυτή κρίνεται πως δεν είναι η ασφαλέστερη. Επίσης, ένα από τα χαρίσματα της μονάδας τεχνητής νοημοσύνης είναι η ικανότητα να μαθαίνει και να προσαρμόζεται στον τρόπο οδήγησης του αναβάτη.
Τονίζουμε τη λέξη "ασφαλέστερη", καθώς αυτή δεν είναι απαραιτήτως και η ταχύτερη γραμμή. Μάλλον το αντίθετο θα μαντεύαμε.

Προς το παρόν η τεχνολογία αυτή είναι ακόμη σε διαδικασία εξέλιξης, μα όταν θα έχει ολοκληρωθεί για να βγει στην αγορά, θα διαθέτει αρκετές δυνατότητες προσωπικοποίησης, o αναβάτης δηλαδή θα μπορεί μέσω εφαρμογής να ρυθμίσει ποια στοιχεία θέλει να βλέπει στην οθόνη του.
Το πρωτότυπο πρόσθετο με τα γυαλιά του Aegis Rider πάντως δείχνει αρκούντως ογκώδες, κουβαλά αρκετά εξαρτήματα που δείχνουν δύσκολο να ενσωματωθούν στο κράνος και επίσης δείχνει να περιορίζει σημαντικά το οπτικό πεδίο στα πλάγια για τον αναβάτη. Φανταζόμαστε πως όταν θα έρθει η ώρα για εμπορική χρήση θα έχει μικρύνει αρκετά ώστε να μπορεί να μπει σε κάθε τύπου κράνος (και full-face) χωρίς να μοιάζει με παρωπίδες.


Πηγη www.bikeit.gr
Ιστοσελίδα Aegis Rider
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Να πάνε στα Τρίκαλα να το δοκιμάσουν πρώτα ...! eye
Αστα παλιογερε δε τα προλαβαινουμε εμεις αυτα ονειρα θερινης νυκτος ToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Άγγλος εντοπίζει την κλεμμένη μοτοσυκλέτα του στη Ρουμανία (Video)​

Ύστερα από μήνες καταφέρνει να την πάρει στα χέρια του​


O Kelston Chorley, o μοτοσυκλετιστής που εντόπισε πέρσι την κλεμμένη του μοτοσυκλέτα στη Ρουμανία (ένα AJP) κατάφερε πριν λίγο καιρό να την πάρει πίσω στην Αγγλία

Για όσους ακούνε την ιστορία για πρώτη φορά, τον Ιούλιο του 2020 κάποιοι άνοιξαν το γκαράζ του Kelston στην Οξφόρδη και του έκλεψαν ένα ΑJP PR7 (δηλαδή μια Dakar-ισια έκδοση του γνωστού Husqvarna TE630). O ίδιος, δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια και ύστερα από αρκετό καιρό, κάποιος του έγραψε σε μια ομάδα του facebook που έχει να κάνει με κλεμμένες μοτοσυκλέτες ότι μάλλον εντόπισε τη μοτοσυκλέτα του να πωλείται στην Ανατολική Ευρώπη.
Αφού ταξίδεψε στη Ρουμανία το 2021, ο Chorley πήγε στην τοπική αστυνομία και ανέφερε τα γεγονότα. Σε λιγότερο από 24 ώρες, η μοτοσυκλέτα του είχε εντοπιστεί από τους αστυνομικούς και την κατέσχεσαν. Αμέσως μετά, η μοτοσυκλέτα του πήγε σε έναν αντιπρόσωπο της AJP, μέχρι η χρονοβόρα διαδικασία με τις ασφαλιστικές αλλά και τις μεταφορικές να πάρει τον δρόμο της..
Kelston Chorley klemmeni motosykleta 2

Με ένα νέο video που ανέβασε το κανάλι του Fit Bones στο YouTube, ο Chorley εξηγεί όλη την ιστορία: «το να βρω τη μοτοσυκλέτα ήταν ένα πράγμα, αλλά το να καταφέρω να την πάω πίσω στην Αγγλία ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό. Η γραφειοκρατία, οι ασφαλιστικές, το να βεβαιωθείς ότι τα πάντα είναι πλέον στο όνομα σου, να μεταφράσεις όλα αυτά τα έγγραφα από τα ρουμανικά στα αγγλικά ήταν κάτι τρομερά χρονοβόρο», ενώ λίγο μετά συμπλήρωσε «η μοτοσυκλετιστική κοινότητα με στήριξε πάρα πολύ, όπως και η Αστυνομία της Ρουμανίας, όμως θεωρώ ότι τα εργοστάσια αλλά και οι ασφαλιστικές θα πρέπει κάποια στιγμή να κάνουν τη ζωή των κλεφτών λίγο πιο δύσκολη, αφού πολλοί είναι αυτοί οι οποίοι με τον φόβο των κλοπών, δεν αγοράζουν τη μοτοσυκλέτα που θα ήθελαν».


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Omega 1: Ο καινοτόμος κινητήρας των 16 κιλών και των 160 hp! (Video)​

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μοτοσυκλέτες.​




  • =

Mια νεοφυής εταιρεία από τις ΗΠΑ, η Astron Aerospace, παρουσίασε έναν καινοτόμο πανάλαφρο και πανίσχυρο κινητήρα εσωτερικής καύσης με ρότορες που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτοκίνητα, αεροπλάνα, ακόμα ακόμα και σε μοτοσυκλέτες.

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Ο κινητήρας ονομάζεται Omega 1 και είναι ακόμα πιο απλός από τον Wankel. Διαθέτει δύο ξεχωριστούς θαλάμους καύσης μεταξύ των οποίων βρίσκεται ένα προθάλαμος. Δύο άξονες κινούν τους τέσσερις ρότορες με τον έναν να ευθύνεται για την εισαγωγή και τη συμπίεση του μίγματος και τον άλλο για την καύση και την εξαγωγή.
Και όλα αυτά με εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα τριβής, υψηλή απόδοση, με ελάχιστα κινούμενα μέρη (δεν υπάρχουν στρόφαλος, βαλβίδες, έμβολα, παρά μόνο οι ρότορες), χαμηλές απώλειες και απλοποιημένη λίπανση.
engine2

Η πίεση πλήρωσης, σύμφωνα με την εταιρεία, ξεκινά από τα 14 bar και μπορεί να φτάσει έως τα 20 παράγοντας υψηλό έργο με την ίδια ποσότητα καυσίμου. Ο καινοτόμος αυτός κινητήρας έχει ένα εύρος λειτουργίας από 1.000 έως 25.000 στροφές ανά λεπτό, ενώ η συντήρηση θα πρέπει να γίνεται κάθε 100.000 ώρες λειτουργίας.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοινώνει η εταιρεία είναι άκρως εντυπωσιακά καθώς ο Omega 1 ζυγίζει μόλις 15.8 κιλά με την απόδοσή του να είναι 160 hp και 23 kgm ροπής! Οι μικρές του διαστάσεις και τα επίπεδα απόδοσης τον καθιστούν ιδανικό για χρήση σε μοτοσυκλέτες. Μάλιστα, η εταιρεία τονίζει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθούν δύο μοτέρ μαζί όπου σε αυτήν την περίπτωση έχουμε 320 hp και βάρος μόλις 32 κιλά!
Η Astron Aerospace υπόσχεται ανταγωνιστικό κόστος, όπως επίσης χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Όλες αυτές οι ανακοινώσεις βέβαια βασίζονται σε δοκιμές και συμπεράσματα που προκύπτουν από προσομοιώσεις σε Η/Υ καθώς προς το παρόν δεν υπάρχει έτοιμο κάποιο πρωτότυπο του Omega 1 που να έχει δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες...

Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Οτι πατεντα ηταν να ανακαλυφτει για μηχανικους κινητηρες ... βαρια βαρια μεχρι το 1940 ανακαλυφτηκε. Απλως η μεταλλουργια προοδευσε.
Σιγα μην βρουν τωρα κατι παραπανω οι χαρτογιακαδες του cad που .... αμα τυχει και να λερωσουν τα χερια τους τα πλενουν με betadine...!abcdefghgk
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Jetson ONE: Το μέλλον είναι οι εναέριες αστικές μετακινήσεις (Video)​

Κοστολογείται στα 92.000 δολάρια​






H Jetson είναι μια νεοφυής εταιρεία από τη Σουηδία που ιδρύθηκε το 2017 και φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο των αστικών μετακινήσεων μεταφέροντας το πεδίο δράσης από τους δρόμους στον... αέρα

Κείμενο: Μένιος Κατής​

Το πρώτο προϊόν που λανσάρει είναι το ONE ένα αμιγώς ηλεκτρικό VTOL (όχημα που απογειώνεται και προσγειώνεται κάθετα) για το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες. Κοστολογείται στα 92.000 δολάρια και ήδη η παραγωγή του 2022 έχει εξαντληθεί, ενώ για το 2023 απομένουν μόλις τρία αντίτυπα διαθέσιμα!
Τι είναι όμως το Jetson ONE; Ένα μικρών διαστάσεων ιπτάμενο όχημα -σαν ιπτάμενη μοτοσυκλέτα- που μπορεί να πετάξει έως 450 μέτρα πάνω από την επιφάνεια του εδάφους και που χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του (2480mm / 1500mm / 1030mm) μπορεί να παρκάρει οπουδήποτε.
Jetson One 5

Για την χρήση του δεν απαιτείται άδεια πιλότου καθώς ζυγίζει μόλις 86 κιλά, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει περιορίζεται στα 102 km/h.
«Αυτό το πράγμα κάνει τα όνειρα πραγματικότητα», δήλωσε ο συνιδρυτής της Jetson, Peter Ternstrom στο BBC για να προσθέσει: «Είναι απίθανο, το λατρεύω».
Είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο που χρησιμοποιείται σε διαστημικά σκάφη και ανθρακόνημα, ενώ τροφοδοτείται από οχτώ ηλεκτροκινητήρες με τη μέγιστη ισχύς να είναι 88 Kw. Με μια πλήρη φόρτιση η μπαταρία ιόντων λιθίου υπόσχεται πτήση διάρκειας 20 λεπτών. Η διαδικασία φόρτισης διαρκεί μια ώρα σε παροχή 220V και 2 ώρες σε παροχή 110V.
O χειρισμός γίνεται μέσω joystics με τον πιλότο να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο smart phone που λειτουργεί ως πολυόργανο.
Σε επίπεδο ασφάλειας, το Jetson ONE διαθέτει κλωβό ασφαλείας, βαλλιστικό αλεξίπτωτο για έκτακτη ανάγκη, καθώς επίσης και σύστημα LIDAR που ανιχνεύει την απόσταση από το έδαφος και επιβραδύνει αυτόματα μόλις πλησιάσει.
Τέλος, όπως αναφέρει η Jetson, το ONE μπορεί να λειτουργήσει και με τρεις έλικες σε περίπτωση που κάποιος τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω βλάβης, όχι όμως για μεγάλη απόσταση.
Jetson One 6

Το μέλλον της αστικής κινητικότητας είναι στον αέρα!​

Η εναέρια αστική κινητικότητα είναι ένας τομέας στον οποίο δραστηριοποιούνται ήδη αρκετές εταιρείες.
Τα κύρια χαρακτηριστικά των ιπτάμενων οχημάτων που προσδιορίζονται ως «flying cars» (ιπτάμενα αυτοκίνητα), είναι η χρήση ηλεκτροκινητήρων, η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης που εξοπλίζει τη συντριπτική πλειονότητα και η ικανότητά τους για κάθετη προσγείωση και απογείωση.
Στις ανεπτυγμένες χώρες, τα «ιπτάμενα αυτοκίνητα» θα χρησιμοποιούνται ως μέσα μεταφοράς και αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στα μεγάλα αστικά κέντρα. Παράλληλα, θα μπορούν να ανταποκρίνονται με μεγαλύτερη αμεσότητα σε στιγμές κρίσεων όπως για παράδειγμα ατυχήματα ή φυσικές καταστροφές.
Σύμφωνα με έρευνες, το 2040 η αγορά των ιπτάμενων οχημάτων θα φτάσει τα 1.2 τρισεκατομμύρια ευρώ σε παγκόσμια κλίμακα.


Πηγη https://2wo.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αλι , αλι και τρισαλι.
Φαντασου τωρα εκει απανω να συναντιεσαι με τους ιδιους οδηγους που ........ βλεπεις καθε μερα εδω κατω .........! facepalm 2
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αλι , αλι και τρισαλι.
Φαντασου τωρα εκει απανω να συναντιεσαι με τους ιδιους οδηγους που ........ βλεπεις καθε μερα εδω κατω .........! facepalm 2
Ωρε λες να παθουμε τετοιο πραμα ToothToothTooth
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MV Agusta Lucky Explorer: Ξεπερνούν τις 15.000 οι προπαραγγελίες!​

Με 550 και 950 κ.εκ.​





Η MV Agusta μπαίνει στην πλέον εμπορική κατηγορία της Ευρώπης, αυτή των adventure, με το project Lucky Explorer που περιλαμβάνει δύο μοντέλα: το 9.5 και το 5.5, τα οποία παρουσιάστηκαν στην EICMA 2021

Το Lucky Explorer 9.5 είναι το πρώτο μοντέλο που θα τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο σε σειρά των 931 κ.εκ., ο οποίος βασίζεται στον γνωστό κινητήρα 800 κ.εκ. των F3, Brutale, Dragster, Turismo Veloce και Superveloce.
Το Lucky Explorer 5.5 από την άλλη αποτελεί το πρώτο μοντέλο που προκύπτει από τη συνεργασία της Ιταλικής μάρκας με την Qianjiang (σ.σ. ιδιοκτήτρια της Benelli και της QJMotor) και θα τροφοδοτείται από δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 550 κ.εκ.
mvagusta lucky explorer 550 2022 6

Παρότι δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το πότε ακριβώς θα γίνει το εμπορικό λανσάρισμα των δύο μοντέλων, ήδη η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεπερνά την τρέχουσα παραγωγική δυνατότητα της μάρκας, σύμφωνα με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.
«Για τις νέες Lucky Explorer οι οποίες θα κατασκευάζονται εδώ στο Varese έχουμε ήδη λάβει 15.000 προπαραγγελίες κάτι που πρακτικά σημαίνει την παραγωγή δύο ετών. Για όλα μας τα μοντέλα λαμβάνουμε τεράστιο ενδιαφέρον από το κοινό. Οταν με το καλό ξεπεραστούν τα εμπόδια που προκάλεσε η πανδημία θα είμαστε σε θέση να αυξήσουμε σημαντικά τα επίπεδα παραγωγής», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ρώσος σε συνέντευξή του στην Ιταλική εφημερίδα ilSole24ore.
Το 2021 ήταν μια καλή χρονιά για την εταιρεία της Schiranna που σημείωσε 5.000 πωλήσεις με τα έσοδα να ανέρχονται στα 90 εκατομμύρια ευρώ. Ομως αυτό δεν είναι αρκετό για τον Sardarov που θέτει ψηλά τον πήχη τονίζοντας πως απώτερος στόχος είναι η είσοδος της εταιρείας στο χρηματιστήριο.
mvagusta lucky explorer 950 2022 3


«Οι στόχοι μας για το μέλλον, δεδομένων των συνθηκών, είναι φιλόδοξοι: οι ετήσιες πωλήσεις περιμένουμε να φτάσουν τις 9.000 μονάδες δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες για επιστροφή σε μια σταθερότητα μετά από χρόνια ζημιών. Είμαι εδώ για να μείνω και ο στόχος είναι το 2025 να βάλουμε την MV Agusta στο χρηματιστήριο. Να γίνει μια εταιρεία με τζίρο 350 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη προ φόρων τουλάχιστον 50 εκατομμύρια ευρώ και μετοχική σύνθεση που θα περιλαμβάνει και τους υπαλλήλους της. Εδώ έχω βρει σημαντικό εργασιακό ήθος. Βλέπω τεράστιο πάθος και πίστη, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεπερνούν τις προσδοκίες μου».

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ο Sébastien Loeb πρεσβευτής της Indian Motorcycle​

loeb-indian-2.jpg
H Indian Motorcycle με περηφάνια ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον Sébastien Loeb, αδιαφιλονίκητο βασιλιά του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Rally. Ο Αλσατός πρωταθλητής θα καβαλά μια Indian FTR R Carbon, μια μοτοσυκλέτα με πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα.
Πρόσφατα νικητής του πάντα απρόβλεπτου Rallye Monte-Carlo και δεύτερος στο Dakar, στα 47 του χρόνια ο Sébastien Loeb έδειξε για μιαν ακόμη φορά το επίπεδο ανταγωνιστικότητας που διατηρεί μετά από εννιά χρόνια απόλυτης κυριαρχίας στο World Rally Championship, καθώς συνεχίζει να γράφει ρεκόρ και να δοκιμάζει τον εαυτό του σε κάθε μορφής αγωνιστική κλάση: World Touring Car Championship, Pikes Peak, Rallye Cross, Dakar Rally, Xtreme E.

Ο πρωταθλητής δοκιμάζει και ανακαλύπτει νέους κόσμους και κάθε φορά επιδεικνύει τις μοναδικές οδηγικές του αξίες. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό είναι πως ο Loeb ανακάλυψε το πάθος του για τα μηχανοκίνητα σπορ πάνω σε ένα μοτοποδήλατο, λαμβάνοντας μέρος σε τοπικούς αγώνες και δοκιμάζοντας την τύχη του ακόμη και σε κατηγορίες υψηλών ταχυτήτων, αλλά και στο enduro.
Η συνεργασία του με την Indian Motorcycle έρχεται να σφραγίσει αυτήν την επιθυμία του για νέες ανακαλύψεις, καθώς ο Sébastien Loeb είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει πολλές μοτοσυκλέτες, μα τελικά υπέγραψε τη συνεργασία του με την Indian Motorcycle, με την οποία μοιράζεται την αγάπη του για τους αγώνες και την εξερεύνηση των ορίων.
loeb-indian-1.jpg
Για την Indian Motorcycle αυτό μεταφράζεται σε πέντε συνεχόμενα πρωταθλήματα στο Αμερικανικό Flat Track και πολλούς τίτλους στη Γαλλία με τον Wilfried Delestre.
“Είμαστε πανευτυχείς που θα συνεργαστούμε με τον Sébastien Loeb, έναν χαρισματικό οδηγό και ταλαντούχα προσωπικότητα. Κατά τη διάρκεια των συναντήσεών μας ανακάλυψα έναν πραγματικό οπαδό, κυρίως των αυτοκινήτων φυσικά, αλλά και των δίτροχων, ειδικά όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες με χαρακτήρα όπως η FTR. Είμαι πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία αυτή που φαίνεται λίγο αταίριαστη με το παραδοσιακό περιβάλλον του Sébastien. Το χτίσιμο αυτής της σύμπραξης στην Indian FTR είναι ένα φυσικό ταίριασμα, καθώς πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα με μοναδικό στυλ και απόδοση, ακριβώς ό,τι αναζητούσε ο Sébastien για τη μελλοντική του μοτοσυκλέτα,” δήλωσε ο Pierre Audoin, διευθυντής της Indian Motorcycle France.
Το αποτέλεσμα της ιδανικής ισορροπίας μεταξύ στυλ και επιδόσεων, FTR R Carbon, είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα για καθημερινή μετακίνηση στη διάρκεια της εβδομάδας και για ψυχαγωγία το Σαββατοκύριακο. Αναγνωρίσιμη χάρη στις μοναδικές της γραμμές, εκτιμάται από τους μοτοσυκλετιστές για τον σούπερ ροπάτο κινητήρα της, τον σπουδαίο χειρισμό της και την υψηλή τεχνολογία που φέρει σε εξαρτήματα όπως οι αναρτήσεις της Öhlins, τα φρένα της Brembo, το δυναμικό traction control ή ακόμη οι τρεις riding modes. Αθλητικότητα και χαρακτήρας, το ιδανικό πακέτο για έναν εννιάκις παγκόσμιο πρωταθλητή.

“Χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστώ με την Indian, συνήθως με βλέπουν πίσω από ένα τιμόνι αυτοκινήτου παρά μοτοσυκλέτας, αλλά πάντα οδηγούσα αναζητώντας διαφορετικές αισθήσεις. Λατρεύω να καβαλώ μοτοσυκλέτα όποτε έχω την ευκαιρία, είτε στην πίστα ή στον δρόμο, και η FTR έχει όλες τις απαραίτητες αξίες για να προσφέρει διασκέδαση σε οποιονδήποτε ρυθμό κι αν την οδηγείς. Εκτός της ίδιας της μοτοσυκλέτας, το πνεύμα και το σύμπαν της Indian Motorcycle είναι συνώνυμα του ανοικτού δρόμου και της αυθεντικότητας, κάτι που ταιριάζει πολύ καλά,” δήλωσε ο Sébastien Loeb – ο νέος πρεσβευτής της Indian Motorcycle.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ένα Toyota IQ με «καρδιά» Kawasaki​

1.440 Κυβικά 197 ίπποι​




Μια ομάδα φοιτητών πήρε ένα Toyota iQ, μετατρέποντας το σε ένα μικρό GR Yaris με κινητήρα από ZZR 1400

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Όλα ξεκίνησαν με ένα ταπεινό Toyota iQ, τον αντίπαλο του Smart ForTwo από την Ιαπωνία, στο οποίο χωρούσαν – έστω και με το ζόρι – τέσσερα άτομα. Οι «σατανάδες» που ανέλαβαν το project ταίριαξαν τα φωτιστικά σώματα του GR Yaris μπροστά και πίσω, έφτιαξαν custom προφυλακτήρες, «φούσκωσαν» τα φτερά και το καπό, με το τελευταίο να είναι από ανθρακονήματα, και προσάρμοσαν και μια διακριτική αεροτομή. Μια τετράδα λεύκες ζάντες, με το πίσω ζευγάρι να φιλοξενεί σημαντικά φαρδύτερα ελαστικά, ολοκλήρωσαν το παζλ της εξωτερικής εικόνας το IQ.
Στο εσωτερικό υπάρχει ένα ζευγάρι αγωνιστικά bucket καθίσματα, ένα τριάκτινο τιμόνι momo, ένας ειδικά σχεδιασμένος πίνακας οργάνων και μια οθόνη τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα, πιθανώς για δεδομένα τηλεμετρίας. Που χώρεσε ο τετρακύλινδρος του ZZR 1400; Ξηλώθηκαν τα πίσω καθίσματα και για αυτό το λόγο η εξάτμιση βγαίνει από το πλαϊνό παράθυρο.
Toyota IQ Kawasaki ZZR 1400 2

Ο τετρακύλινδρος, 16-βάλβιδος κινητήρας με χωρητικότητα 1.441 cc αποδίδει 208 ίππους και 154 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα, πιθανότατα από το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας..
Οι φοιτητές που το κατασκεύασαν, όπως ήταν φυσικό, τράβηξε πολλά βλέμματα, τόσο στο φετινό Σαλόνι του Τόκυο όσο και στην εκπομπή Tokyo’s Super GT Plus, παρόλο που κανείς δεν γνωρίζει την αναλογία κιλού ανά ίππου, την ιπποδύναμη, την τελική αλλά και τους χρόνους των επιταχύνσεων.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

H Bajaj Auto έγινε η πολυτιμότερη μάρκα στον κόσμο​

894a0467ad9010f4fe67ffbaba8ab7c7_XL.jpg
Η αξία κεφαλαιοποίησης που ανακοίνωσε η Bajaj Auto μετά και τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα του 2021 τη φέρνει στην κορυφή του κόσμου.
Τον Ιανουάριο η Bajaj Auto – μέλος του ευρύτερου Bajaj Group – ανακοίνωσε πως έγινε η πρώτη εταιρεία της Ινδίας με κεφαλαιοποίηση σχεδόν 12 δισεκατομμύρια ευρώ (1 τρις σε ινδικές ρουπίες), ενώ οικονομικοί αναλυτές προσθέτουν πως αυτή είναι μια επίδοση που δεν έχει επιτευχθεί ποτέ ξανά από άλλον κατασκευαστή δικύκλων στον κόσμο.

Η ευτυχής συγκυρία θέλει τη Bajaj να πετυχαίνει αυτό το σημαντικό ρεκόρ στη χρονιά που γιορτάζει τα 75 της χρόνια.
“Η προσήλωση της εταιρείας στις μοτοσυκλέτες και η αδιαφιλονίκητη δέσμευσή της σε στρατηγικές διαφοροποίησης, καθώς και οι παγκόσμιες φιλοδοξίες μας είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν σήμερα τη Bajaj ως την πολυτιμότερη εταιρεία δικύκλων στη Γη. Αυτό μας εμπνέει να εξυπηρετήσουμε ακόμα καλύτερα τους πελάτες μας σε όλον τον κόσμο,” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Rajiv Bajaj, γιος του προσφάτως εκλιπόντος Rahul Bajaj.

H Bajaj συνεργάζεται με την ΚΤΜ στην κατασκευή των μικρών της μοντέλων και παράγει διάφορες μοτοσυκλέτες για τις ΚΤΜ και Husqvarna σε τρία εργοστάσιά της στην Ινδία. Παράλληλα στην κεντρική της μονάδα στην πόλη Pune εξελίσσεται η νέα δικύλινδρη γενιά 490 για την ΚΤΜ.
Επιπλέον, η Bajaj τρέχει και συμφωνία με την Triumph για να παράξει μικρές μοτοσυκλέτες και για λογαριασμό της στην Ινδία.

Πηγη www.bikeit.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.223
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Φευγοντας απο ενα λιμανι της Ινδιας με αυτοκινητο προς αεροδρομιο 6 ωρες ταξιδι ..... 6 ωρες μηχανακια το ενα πισω απο τ΄αλλο κολλητα σαν μυρμηγκια και στις δυο κατευθυνσεις του δρομου , απιστευτη αγορα ....! abcde
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.276
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Φευγοντας απο ενα λιμανι της Ινδιας με αυτοκινητο προς αεροδρομιο 6 ωρες ταξιδι ..... 6 ωρες μηχανακια το ενα πισω απο τ΄αλλο κολλητα σαν μυρμηγκια και στις δυο κατευθυνσεις του δρομου , απιστευτη αγορα ....! abcde
Ε είναι και κάνα ενάμισι δις
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

3.141 χλμ σε 24 ώρες με Harley​

Όχι με κάποιο sport-touring​



Mια Harley-Davidson Sportster S πρόσφατα έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα στην Ινδία η οποία (αποδεδειγμένα) κάλυψε 3.141km μέσα σε 24 ώρες

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος​

Η ομάδα των πέντε αναβατών (μεταξύ των οποίων οι Anushriya Gulati και Vijay Singh που συμμετέχουν στο Εθνικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας) χρησιμοποίησε την πίστα δοκιμών της Hero, ενώ η όλη διαδικασία χρειάστηκε 31 pit stop, για καύσιμα, αλλαγή αναβάτη αλλά και νέα λάστιχα κάθε 1.000km. Kάθε αναβάτης έκανε έξι σέσσιον οδήγησης, με το καθένα να είναι περίπου 100 km, ενώ η μέση ωριαία ταχύτητα για την 24ωρη δοκιμή ήταν λίγο πάνω από 130 km/h στην μήκους 1,8km οβάλ πίστα.
Harley Davidson Sportster S 24 Hours Endurance Test 3

Η Harley-Davidson Sportster S χρησιμοποιεί τον νέο Revolution Max 1250T V-Twin κινητήρα με τους 120hp. «Ήταν μια δυνατή δήλωση για την ποιότητα των μοτοσυκλετών από το Μιλγουόκι, πηγαίνοντας πιο μακριά και πιο γρήγορα από οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα σε αυτή τη χώρα», δήλωσε ο Ravi Avalur, Διευθυντής της Harley-Davidson στην Ινδία.
Η επιλογή της πίστας για μια δοκιμή όπου η H-D θα έδειχνε τις επιδόσεις αλλά και την αξιοπιστία των νέων κινητήρων κάθε άλλο παρά τυχαία είναι, αφού πρόσφατα η αμερικανική βιομηχανία οργάνωσε ένα project όπου μια Pan America έφτασε στο υψηλότερο μη ασφαλτοστρωμένο δρόμο του πλανήτη, κάνοντας προφανή τον νέο αέρα που κυματίζει στο Μιλγουόκι.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.120
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

BMW Group - Προσχωρεί στο project βιώσιμης εξόρυξης λιθίου στη Χιλή​

27704f2d28bda8dd6ce53389e6cfc032_XL.jpg
Η υπεύθυνη διαχείριση φυσικών πόρων είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της δέσμευσης του BMW Group στη βιωσιμότητα. Στο πλαίσιο αυτών των δραστηριοτήτων, η εταιρεία έχει προσχωρήσει στο διατομεακό project “Responsible Lithium Partnership”. Στόχος του project είναι να επιτευχθεί η κατανόηση της υπεύθυνης διαχείρισης φυσικών πόρων σε συνεργασία με τοπικές ομάδες ενδιαφέροντος και να αναπτυχθεί η δημιουργία ενός οράματος για το μέλλον της αλυκής Salar de Atacama στη Χιλή. [Δελτίο Τύπου]
Το “Responsible Lithium Partnership” ξεκίνησε την άνοιξη του 2021 από τις BASF, Mercedes-Benz Group AG, Daimler Truck AG, Fairphone και το Volkswagen Group με προγραμματισμένη διάρκεια δυόμισι ετών. Το project δεν προωθεί την προμήθεια λιθίου ούτε την αγορά ή πώληση ορυκτών πρώτων υλών.

Το BMW Group, ως νέο μέλος, συνεισφέρει με μία επιστημονική μελέτη
Το BMW Group είναι το έκτο μέλος που συμμετέχει στην πρωτοβουλία. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους υποστηρίζει το project είναι ότι μοιράζεται επιστημονικά ευρήματα για τις επιπτώσεις της εξόρυξης λιθίου στα υδάτινα αποθέματα στην αλυκή Salar de Atacama στη Χιλή. Μαζί με την BASF, το BMW Group είχε ήδη αναθέσει μία μελέτη στα Πανεπιστημιακά ιδρύματα University of Alaska Anchorage και University of Massachusetts Amherst με θέμα τις επιπτώσεις της εξόρυξης λιθίου στα ισοζύγια των τοπικών υδάτινων πόρων στη Λατινική Αμερική στα τέλη του 2020.

Στόχος της μελέτης είναι να βελτιωθεί η επιστημονική κατανόηση της σχέσης μεταξύ γλυκού νερού και υδροφορέων άλμης λιθίου, η αξιολόγηση διαφόρων τεχνολογιών, και η απόκτηση της τεχνογνωσίας για την αξιολόγηση βιώσιμης εξόρυξης λιθίου. Η μελέτη προσφέρει μία επιστημονική βάση για μελλοντικές αποφάσεις ως προς την προμήθεια λιθίου.
Το “ Responsible Lithium Partnership ” φέρνει στο τραπέζι τους σχετικούς παίκτες
Ο Γερμανικός Οργανισμός Διεθνούς Συνεργασίας (GIZ) συντονίζει το project, στοχεύοντας στην ανάπτυξη ενός κοινού οράματος για το μέλλον των λεκανών απορροής της Salar de Atacama. Εταιρείες εξόρυξης λιθίου και χαλκού, και εκπρόσωποι του αγροτικού τομέα, του τουρισμού, των τοπικών κοινοτήτων και της κυβέρνησης καλούνται σε μία τοπική πλατφόρμα πολλαπλών ενδιαφερομένων μερών όπου θα αναπτύξουν μέτρα από κοινού. Ένας ακόμα στόχος είναι η δημιουργία ενός κοινού σχεδίου δράσης με σκοπό τη βελτίωση της μακροπρόθεσμης διαχείρισης φυσικών πόρων και την εφαρμογή των πρώτων βημάτων.

Πηγη www.bikeit.gr
 
Top Bottom