Νεα του κοσμου για τη Μοτοσυκλετα

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Google Maps – Βέλτιστη διαδρομή ανάλογα με τι καύσιμο καις​



Η υπηρεσία Maps της Google θα λαμβάνει υπόψη τον τύπο του οχήματος για να υπολογίσει την αποδοτικότερη διαδρομή ως προς την κατανάλωση καυσίμου.
Η εφαρμογή Google Maps είναι ένα πολύ εύχρηστο δωρεάν εργαλείο που μας προσφέρει βασικές υπηρεσίες πλοήγησης για σχεδόν όλον τον κόσμο κατευθείαν στην οθόνη του τηλεφώνου μας (ή της ταμπλέτας, του υπολογιστή κ.ο.κ.). Στην πορεία η εφαρμογή εμπλουτίζεται διαρκώς με νέα χρηστικά στοιχεία, όπως χάρτες κυκλοφορίας σε ζωντανό χρόνο, σημεία ανεφοδιασμού κ.ά.

Η νέα προσθήκη στην εφαρμογή (προς το παρόν σε beta update στην έκδοση 11.39) προσθέτει την επιλογή τύπου καυσίμου που χρησιμοποιεί το όχημα, ώστε να προτείνει σε κάθε περίπτωση την ιδανική διαδρομή για να ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση.
Οι επιλογές θα είναι μεταξύ βενζίνης, πετρελαίου, ηλεκτρικού και υβριδικού και σε καθένα μπορεί να προκύπτει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στο πώς να φτάσεις στον προορισμό σου.

Έτσι η λογική λέει πως για τους κινητήρες θερμικής καύσης η καλύτερη επιλογή θα έχει αυτοκινητόδρομο, αυτό ακριβώς που θέλει να αποφύγει ένα ηλεκτρικό όχημα.
Το σχετικό δημοσίευμα του 9to5google δεν ξεκαθαρίζει αν αυτή η δυνατότητα θα λαμβάνει υπόψη και τα σχετικά δίκτυα ανεφοδιασμού σε καύσιμο ή όχι, κάτι που θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο με δεδομένη την ένδεια σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων σε μέρη του κόσμου – με την Ελλάδα πρωταγωνίστρια σε αυτή.

Πηγή: 9to5google
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki GSX-R 1000: Φεύγει από την Ευρώπη – Τέλος εποχής!​

Αποχαιρετούμε το θρυλικό GSX-R!

Oι φίλοι και οι λάτρεις των μοτοσυκλετών της Suzuki σίγουρα θα στεναχωρηθούν. Όπως και οι λάτρεις των supersport μοτοσυκλετών γενικότερα, γιατί η απώλεια δεν είναι μικρή. Πρώτα η έξοδος της Suzuki από τα MotoGP, έπειτα από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Endurance και τώρα η πιθανότατη εξαφάνιση της ναυαρχίδας GSX-R 1000 από την Ευρώπη…
Όταν η Suzuki ανακοίνωσε ξαφνικά την αποχώρησή της από την κορυφαία κατηγορία μοτοαθλητισμού στα μέσα της τρέχουσας σεζόν στα MotoGP, όχι μόνο εμείς αλλά ακόμα και οι άνθρωποι της ομάδας εξεπλάγησαν.

Πώς να το φανταστεί κανείς, αφού το 2021 το συμβόλαιο με την διοργανώτρια εταιρία Dorna είχε παραταθεί για άλλα πέντε χρόνια; Στη συνέχεια, η επόμενη θλιβερή είδηση: οι Ιάπωνες αποσύρονται και από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (Endurance), παρά την επιτυχία της Suzuki επί σειρά ετών!

Πέρα από αυτό, η πολυπρωταθλήτρια εργοστασιακή ομάδα, η SERT, ήταν και είναι αυτή τη στιγμή πρωτοπόρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος και πρωταθλήτρια από πέρσι!

Από κει και πέρα ήταν που άρχισαν να καταφθάνουν οι εμπιστευτικές πληροφορίες από τη Suzuki, ότι δηλαδή ο σπορ προσανατολισμός της εταιρίας από τη Hamamatsu θα άρχιζε να μετατοπίζεται.

Ήταν το έτος 1985 όταν η Suzuki παρουσίασε το επαναστατικό GSX-R 750, μια μοτοσυκλέτα ορόσημο, που ανέτρεψε όλη τη φιλοσοφία της βιομηχανίας μοτοσυκλετών ειδικά όσον αφορά τις σπορ κατασκευές, αλλά και όχι μόνο.
Οι 100 ίπποι κινούσαν βάρος μόλις 200 κιλών, ενώ ένα περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο ήταν έτοιμο για χρήση στην πίστα.

Με το πέρασμα των χρόνων το αερο-ελαιόψυκτο GSX-R βελτιώθηκε ξανά και ξανά, ακολουθώντας το δρόμο της τεχνολογικής προόδου και της εξέλιξης.
Το 1986 δίπλα στο 750 ήρθε να προστεθεί το GSXR 1100. Το 1996 ακολούθησε το επόμενο εξελικτικό βήμα με το SRAD, πρώτα με καρμπυρατέρ και από το 1998 με ψεκασμό καυσίμου.
Κι εδώ η Suzuki ανέβασε τον πήχη στην κατασκευή σπορ μοτοσυκλετών λίγο πιο ψηλά, με ένα θηριώδες περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο και πολλά εξαρτήματα από τους αγώνες: το SRAD ήταν ένα σοβαρό όπλο για οδήγηση στην πίστα, αλλά με φιλικές διαθέσεις.

Αλλά το “Gixxer” (όπως είναι το υποκοριστικό του στο εξωτερικό) των 750 κυβικών είχε ένα πρόβλημα, λόγω του ότι η Yamaha έθεσε τα θεμέλια για την κατηγορία superbike των 1000 κυβικών με το R1, το οποίο ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό.
Στη συνέχεια, το 2001 ακολούθησε η απάντηση της Suzuki στο R1 της Yamaha, με το GSX-R 1000 K1 που “καθάριζε” τον ανταγωνισμό του μέσα από τους αγωγούς Ram Air του…
Εκείνη την εποχή απέδιδε τους “τρελούς” 160 ίππους και ζύγιζε μόλις 200 κιλά με γεμάτο ρεζερβουάρ… και τίποτε δεν το σταματούσε.

Ακολούθησαν τα αξέχαστα K5/K6, που λατρεύονται μέχρι και σήμερα από πολλούς φίλους των σπορ μοτοσυκλετών, ενώ το τελευταίο «νέο» GSX-R ήρθε το 2017. Μετά από 37 χρόνια και περισσότερα από ένα εκατομμύριο GSX-R να έχουν πουληθεί παγκοσμίως, τουλάχιστον στην Ευρώπη, δυστυχώς, η ώρα της αποχώρησης έφτασε.
Υπάρχει πάντως μια λογική εξήγηση για την οποία το GSX-R πιθανότατα δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο στην Ευρώπη από το 2023 – κι αυτή λέγεται Euro 5.

Είναι γνωστό ότι όλες οι καινούριες μοτοσυκλέτες της αγοράς από τον Ιανουάριο του 2020 πρέπει να έχουν δυνατότητα έγκρισης Euro 5. Όλα τα “τρέχοντα” μοντέλα GSX-R 1000 (L7, L8, L9, M0, M1) εξακολουθούν να λειτουργούν με προδιαγραφές Euro 4 και η Suzuki δεν θα προχωρήσει στην αναβάθμιση Euro 5 του GSX-R.
Ο επαναπροσδιορισμός της εταιρίας προς μια εταιρική πολιτική εξοικονόμησης πόρων και η ειλημμένη απόφαση για έξοδο από τους αγώνες μοτοσυκλετών μιλούν από μόνα τους.
Το χιλιάρι GSX-R λοιπόν θα έχει την ίδια μοίρα με τα 600 και 750 GSX-R, τα οποία επίσης εξαφανίστηκαν από την ευρωπαϊκή αγορά λόγω των προδιαγραφών εκπομπών ρύπων.

Στις ΗΠΑ και την Ιαπωνία, ωστόσο, θα είναι διαθέσιμα, άρα υπάρχει μια αχτίδα ελπίδας; Θεωρητικά, τουλάχιστον, ναι…
Από το 2024, οι Euro 5+ θα είναι οι νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και η Suzuki θα μπορούσε μέχρι τότε να έχει εξελίξει την superbike της και οι άνθρωποι του Hamamatsu να παρουσιάσουν ένα εντελώς νέο GSX-R. Αλλά, επί του παρόντος, αυτό είναι περισσότερο ευσεβής πόθος παρά πιθανότητα.

Πηγη https://motorbike.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Στα χνάρια της ανεκδιηγητης χονδα που κατάργησε το cbr superblackbird και στη θέση του έβαλε τον κλαυσιγελο vfr .
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Αποσυρεται μια ακομη αυτοκρατορια με αποδεδειγμενο ιστορικο παθος στην εξελιξη της μοτοσυκλετας ....! cdefghigi
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Αποσυρεται μια ακομη αυτοκρατορια με αποδεδειγμενο ιστορικο παθος στην εξελιξη της μοτοσυκλετας ....! cdefghigi
Και απο τα πιο ποθητα μοντελα ειδικα το GSX-R 1000 Yes
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha – Πως εξελίσσει την οδηγική αίσθηση των μοτοσυκλετών της​

1658938177837.png

Με πρωταγωνιστή το νέο MT-10, η Yamaha μας εισάγει την έννοια «Ridability», με σκοπό την βέλτιστη αίσθηση πάνω σε δυο τροχούς.
Όλα συμβαίνουν στην πίστα δοκιμών στο Fukuroi της Ιαπωνίας, όπου από το 1969 ως και σήμερα εξελίσσεται και παρατηρείται το «ridability» των scooter μέχρι και των μοτοσυκλετών-θηρίων του MotoGP της εταιρείας από την Iwata.

Τι είναι όμως αυτό το «Ridability»; Παίζοντας με τις λέξεις, είναι η δυνατότητα του «ιππεύειν» της κάθε μοτοσυκλέτας, της συμπεριφοράς δηλαδή που θα έχει αναλόγως των συνθηκών αλλά και των ενεργειών του αναβάτη σε ένα καθεστώς συνεχούς τροφοδότησης πληροφορίας και αίσθησης από τη μηχανή στον άνθρωπο.
Παράμετροι όπως η αρχική θέση του γκαζιού, η απόκριση του κινητήρα και η αίσθηση πρόσφυσης σε κάθε εύρος στροφών, είναι κομμάτια ενός παζλ που δένει με μηχανολογικό αλλά και ηλεκτρονικό τρόπο.

Η διαδικασία είναι χρονοβόρα και απαιτεί ώρες και χιλιόμετρα εντός της πίστας δοκιμών. Έπειτα οι αναβάτες εξέλιξης μεταφέρουν την άποψη τους στους μηχανικούς οι οποίοι ρυθμίζουν τη μοτοσυκλέτα εκ νέου, παραμετροποιώντας τη στο βέλτιστο και «ρίχνοντας» την ξανά στην πίστα ώστε όταν φτάσει σε εμάς να είναι όσο πιο κοντά στο «τέλειο» γίνεται.
Από άποψη ασφάλειας, αλλά και διασκέδασης, όπως θα δείτε και στο βίντεο.


Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σταματά η Suzuki τις μοτοσυκλέτες; Ο διευθυντής της Suzuki GB ρωτήθηκε σχετικά​



Σε συνέντευξή του ο διευθυντής μοτοσυκλετών της αγγλικής Suzuki εξηγεί τι να περιμένουμε από την Ιαπωνική εταιρεία.
Η πρόσφατη ανακοίνωση αποχώρησης της Suzuki από τα παγκόσμια πρωταθλήματα MotoGP και Endurance προκάλεσε σοκ σε όλον τον κόσμο της Μοτοσυκλέτας, ειδικά από τη στιγμή που αμφότερες αποχωρήσεις έγιναν ξαφνικά, απροειδοποίητα και κόντρα στη λογική δύο ομάδων που πρωταγωνιστούν και είχαν κατακτήσει τίτλους πολύ πρόσφατα.

Προσθέτοντας σε αυτά και τη σταδιακή εξαφάνιση της Suzuki από το WorldSBK, δε χρειάστηκε πολύς καιρός για να αρχίσουν να κυκλοφορούν υπογείως φήμες για αποχώρηση εν συνόλω από τη μοτοσυκλέτα.
Η αγγλική MCN φιλοξένησε πρόσφατα συνέντευξη του διευθυντή μοτοσυκλετών της αγγλικής Suzuki, Paul de Lusignan, στην οποία προφανώς τα παραπάνω θέματα βρέθηκαν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

“Βρίσκομαι στην προνομιούχο θέση να έχω μια οπτική προς το μέλλον, έτσι αισθάνομαι 100% σίγουρος. Όταν βλέπω αυτές τις φήμες μου είναι εύκολο να λέω πως είναι λάθος, γιατί το ξέρω πως είναι λάθος. Θα δείτε μοτοσυκλέτες που θα έρθουν στην αγορά σε κατηγορίες που δε συμμετέχουμε αυτή τη στιγμή.”
Για τον de Lusignan, οι πόροι που εξοικονομούνται από τις κομμένες αγωνιστικές δραστηριότητες θα καθοδηγηθούν προς την ανάπτυξη καινούργιων μοτοσυκλετών.
“Η μετακίνηση της αγοράς από τις σπορ μοτοσυκλέτες προς τις adventure και η δημοφιλία των μεσαίων κυβισμών είναι κάτι που έχουμε αντιληφθεί και θα σχεδιάσουμε μοντέλα που θα απευθύνονται στους πελάτες μας στο μέλλον, σε νέες κατηγορίες,” επανέλαβε ο Άγγλος διευθυντής.

Στη συνέχεια απέφυγε να γίνει πιο συγκεκριμένος για τις νέες αυτές κατηγορίες που ανέφερε, απαντώντας εξίσου γενικόλογα και στο θέμα της ηλεκτροκίνησης, το οποίο προφανώς και θα απασχολήσει τη Suzuki καθώς, “ούτως ή άλλως, η νομοθεσία θα το απαιτήσει”.
Η αλήθεια είναι πως η Suzuki τα τελευταία χρόνια δεν παρουσιάζει πολλά καινούργια μοντέλα και η γκάμα της έχει συρρικνωθεί αρκετά γύρω από λιγοστούς ώριμους κινητήρες που εξελίσσονται και προσαρμόζονται στις προδιαγραφές για πολλά χρόνια. Ωστόσο αυτό παρατηρεί κανείς κοιτώντας την εικόνα των δυτικών αγορών, διότι μια ματιά στην Ασία δείχνει άλλα πράγματα.
Οι θυγατρικές και οι συνεργάτες της Suzuki σε Ινδία και Κίνα παράγουν πολλά μικρά μοντέλα μοτοσυκλετών και σκούτερ, έτσι, κοιτώντας αυτές τις αγορές, η εικόνα δε δείχνει μια εταιρεία που σκέφτεται να τα παρατήσει – κάθε άλλο. Απλούστατα, αυτό που υπονοεί η λογική, και ο de Lusignan εν προκειμένω, είναι πως πιθανότατα αυτό που θα δούμε τα επόμενα χρόνια είναι μια μεταμόρφωση για τη Suzuki, μια νέα γραμμή πλεύσης με μοντέλα που θα απευθύνονται στις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.

Άντε να δούμε επιτέλους κι αυτό το δικύλινδρο 700 με τούρμπο, το Recursion, που παραμένει πρωτότυπο από το 2013, με μια σειρά πατέντες και φήμες να το συνοδεύουν έκτοτε.

Πηγή: MCN
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Honda CB100: Ηλεκτρισμένο κλασικό!​

Παράδειγμα προς μίμηση;

Ηλεκτρικά δεν θέλατε; Πάρτε λοιπόν ένα μηχανάκι “που συνδυάζει και το κλασικό και το μοντέρνο”… όπως λένε και τα διαφημιστικά φυλλάδια των εταιριών, και που κοστίζει κάτι περισσότερο από το τζάμπα
Ένας Εγγλέζος είναι ο δράστης αυτής της περίπτωσης, ο οποίος πήρε ένα μεταχειρισμένο, κλασικό Honda CB100 και με λιγότερα από 2.500 ευρώ το “έφερε στο σήμερα”.

Το πανάλαφρο Honda CB100 – αφού έχει χάσει αρκετά κιλά λόγω της αφαίρεσης του κινητήρα του – καταφέρνει να βγάλει αυτονομία 80 περίπου χιλιομέτρων.

Ο Adam Waldron που το έφτιαξε είναι ένας Βρετανός σχεδιαστής με έδρα το Λονδίνο, και σύμφωνα με τον ιστότοπό του, «σχεδιάζει και κατασκευάζει προϊόντα με έμφαση στη βιωσιμότητα και την επαναχρησιμοποίησή τους».
Ένα από αυτά τα έργα είναι και η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, κι έτσι ο Waldron στηρίχτηκε πάνω σε ένα Honda CB100 που έρχεται από τη δεκαετία του 1980.

Μετά την αφαίρεση του κινητήρα, το επόμενο βήμα ήταν να προμηθευτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα και μια μπαταρία από μια κινέζικη εταιρία, με την μπαταρία όπως βλέπετε να κάθεται στη θέση του συμβατικού κινητήρα.

Επίσης το πίσω φρένο της μοτοσυκλέτας άλλαξε από ταμπούρο σε υδραυλικό δισκόφρενο, μιας και στον πίσω τροχό έπρεπε να μπει ο ηλεκτροκινητήρας, ενώ το μπροστινό φρένο παρέμεινε ως είχε. Το γκάζι εξακολουθεί να βρίσκεται στην ίδια θέση, όπως εξάλλου και τα περισσότερα εξαρτήματα της μοτοσυκλέτας.
Λόγω της απλότητας του συνόλου η αξιοπιστία αναμένεται να είναι καλή, ενώ ο δημιουργός ισχυρίζεται ότι το CB διαθέτει μια πολύ ικανοποιητική αυτονομία για απλή, καθημερινή χρήση.

Η τελική ταχύτητα του “CB100-E” είναι καταγεγραμμένη στα 50 km/h και όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες το μεγαλύτερό του πρόβλημα είναι αισθητικό, αφού από την έλλειψη του κινητήρα δημιουργείται ένα κενό στην περιοχή.
Από την άλλη, θεωρούμε ότι είναι μια πολύ καλή και οικονομική ιδέα, ειδικά όταν υπάρχουν πολλές χιλιάδες παρατημένα παλιά μοντέλα που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν με αυτό τον τρόπο. Αυτό και αν είναι ανακύκλωση και επαναχρησιμοποίηση υλικών!
Ιδού η περίφημη βιωσιμότητα στην πράξη…

Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.271
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το ... γκ@σε και ψοφησε , τοσο ωραιο ιστορικο μηχανακι ο κοκκινοκ*λος ....! facepalm 2

Λες και η υπολοιπη κατασκευαστικη φιλοσοφια του (βαρος , σκελετος , φρενα κ.λ.π.) ενδεικνυται για ... e-bike. abcde
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

InMotion V13 Challenger – Το μονόκυκλο των 140χλμ/ώρα!​



Πολλές φορές οι ηλεκτρικές μορφές της αστικής μικροκινητικότητας κρύβουν εκπλήξεις και η InMotion έχει μια από αυτές.
Ανάμεσα στα ηλεκτρικά scooter, ποδήλατα και πατίνια, υπάρχουν και τα μονόκυκλα. Όπως είναι αναμενόμενο, ο ένας τροχός σημαίνει και ένας «αναβάτης», με τη λέξη να έχει σχετική έννοια. Και πάλι όμως η ισορροπία χρειάζεται.
Το θέμα μας εδώ είναι πως όπως και στα ηλεκτρικά πατίνια έχουμε δει τα νούμερα των επιδόσεων να ξεφεύγουν, έτσι και στα ηλεκτρικά μονόκυκλα οι αριθμοί μπορούν να χάσουν τη «λογική» τους.

Όποια λογική έχει απομείνει δηλαδή στην περίπτωση του V13 Challenger της InMotion. Ο ηλεκτροκινητήρας των 126V, των 4,5kW (6 ίππων!) συνεχούς ισχύος και των 10kW (13,3 ίππων!!) στην κορυφή της απόδοσης του, έχει επίσης εξωφρενική ροπή στα 300Nm! Έτσι, μπορεί να αγγίξει την τελική ταχύτητα της τάξης των 140χλμ/ώρα!
v13b.jpg


Αυτή έστω είναι η ταχύτητα που μπορεί να πιάσει ο τροχός των 22’’ όταν το μονόκυκλο είναι στον αέρα δίχως φορτίο, με την πραγματική τελική να είναι κοντά στα 100χλμ/ώρα. Προφανώς οι αριθμοί είναι εξωφρενικοί για όχημα του ενός τροχού, με την ανάρτηση του V13 να έχει διαδρομή 90χλστ. προς αποφυγήν της απογείωσης στην πρώτη λακκούβα.
Το ιδιαίτερο αυτό όχημα δε στερείται ηλεκτρονικών καλουδιών, όπως η οθόνη που επιτρέπει την επιλογή των προγραμμάτων «οδήγησης» αλλά τις θύρες USB που μπορούν να το μετατρέψουν σε ένα.. powerbank των 50 κιλών και των 4.600 δολαρίων! Για όσο ζήσει ο κάτοχος του δηλαδή!..


Πηγη www.bikeit.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.371
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

InMotion V13 Challenger – Το μονόκυκλο των 140χλμ/ώρα!​



Πολλές φορές οι ηλεκτρικές μορφές της αστικής μικροκινητικότητας κρύβουν εκπλήξεις και η InMotion έχει μια από αυτές.
Ανάμεσα στα ηλεκτρικά scooter, ποδήλατα και πατίνια, υπάρχουν και τα μονόκυκλα. Όπως είναι αναμενόμενο, ο ένας τροχός σημαίνει και ένας «αναβάτης», με τη λέξη να έχει σχετική έννοια. Και πάλι όμως η ισορροπία χρειάζεται.
Το θέμα μας εδώ είναι πως όπως και στα ηλεκτρικά πατίνια έχουμε δει τα νούμερα των επιδόσεων να ξεφεύγουν, έτσι και στα ηλεκτρικά μονόκυκλα οι αριθμοί μπορούν να χάσουν τη «λογική» τους.

Όποια λογική έχει απομείνει δηλαδή στην περίπτωση του V13 Challenger της InMotion. Ο ηλεκτροκινητήρας των 126V, των 4,5kW (6 ίππων!) συνεχούς ισχύος και των 10kW (13,3 ίππων!!) στην κορυφή της απόδοσης του, έχει επίσης εξωφρενική ροπή στα 300Nm! Έτσι, μπορεί να αγγίξει την τελική ταχύτητα της τάξης των 140χλμ/ώρα!
v13b.jpg


Αυτή έστω είναι η ταχύτητα που μπορεί να πιάσει ο τροχός των 22’’ όταν το μονόκυκλο είναι στον αέρα δίχως φορτίο, με την πραγματική τελική να είναι κοντά στα 100χλμ/ώρα. Προφανώς οι αριθμοί είναι εξωφρενικοί για όχημα του ενός τροχού, με την ανάρτηση του V13 να έχει διαδρομή 90χλστ. προς αποφυγήν της απογείωσης στην πρώτη λακκούβα.
Το ιδιαίτερο αυτό όχημα δε στερείται ηλεκτρονικών καλουδιών, όπως η οθόνη που επιτρέπει την επιλογή των προγραμμάτων «οδήγησης» αλλά τις θύρες USB που μπορούν να το μετατρέψουν σε ένα.. powerbank των 50 κιλών και των 4.600 δολαρίων! Για όσο ζήσει ο κάτοχος του δηλαδή!..


Πηγη www.bikeit.gr
Έτσι και σε πεταχτεί γάτα ,το σκ@το θα φτάσει στην κάλτσα σε χρόνο dt
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

TTS Superbusa - Περιορισμένης παραγωγής με υπερσυμπιεστή και 360 hp στον τροχό​

Από τον σχεδιαστή Kar Lee και την TTS Performance

Με τον Kar Lee είχαμε συναντηθεί παλαιότερα, όταν εργαζόταν ως συντάκτης και γραφίστας για το βρετανικό περιοδικό Performance Bikes. Εξαιρετικός designer, και φανατικός μοτοσυκλετιστής, σχεδίασε το Hayabausa που όλοι θα θέλαμε να είχε παρουσιάσει η Suzuki το 2021. Ένα υπερτροφοδοτούμενο κτήνος 360 hp με πολλά σπέσιαλ εξαρτήματα, που με τη βοήθεια της TTS Performance έγινε πραγματικότητα, και θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένη παραγωγή.

Ποιος δεν θυμάται το Hype train που προηγήθηκε της παρουσίασης του Suzuki Hayabusa 3ης γενιάς το 2021; "Θα έχει turbo και τριακόσια άλογα", "όχι, τετρακόσια θα είναι", "θα έχει αεροδυναικά βοηθήματα", "ετοιμαστείτε για μονόμπρατσο ψαλίδι, διαστημική αισθητική, και επιδόσεις από άλλο πλανήτη", κ.ο.κ.. Κι όταν τελικά το Hamamatsu παρουσίασε ένα συντηρητικά βελτιωμένο Hayabusa, με ελαφρώς διαφορετικό κοστούμι και βελτιώσεις κυρίως στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, στα όργανα και στα φρένα, ήταν φυσικό όλοι να αισθανθούμε απογοητευμένοι, ειδικά όταν ο Euro 5 κινητήρας είχε μείνει σχεδόν απαράλλαχτος από την προηγούμενη γενιά.

Enter... the SuperBusa. Μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής χωρίς περιορισμούς στο budget, για λίγους τυχερούς.

Για την ώρα η TTS Performance δεν έχει ανακοινώσει τον κατάλογο των βελτιώσεων που θα φέρει το SuperBusa, με τα στοιχεία που έχουμε προς το παρόν να αφορούν στη νέα βαφή σε στιλ GSX-R, στη μονάδα υπερσυμπιεστή της Rotrex με την οποία η μοτοσυκλέτα μπορεί να φτάσει έως και τους 360 hp στον τροχό (!), στο μακρύτερο μονόμπρατσο ψαλίδι, στις Carbon ζάντες της Rotobox, στα αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα στο φέρινγκ (φτερά), στο κιτ από ergal βίδες, και στην ψηλότερη ζελατίνα.

Η τιμή του Superbusa ανακοινώθηκε στα 35.365 ευρώ, συν τη μοτοσυκλέτα, που στη Βρετανία κοστίζει 20.000 ευρώ, για ένα σύνολο 55.365 ευρώ. Η TTS αναμένεται να κατασκευάσει 40 SuperBusa, οπότε αν ενδιαφέρεστε, επικοινωνήστε με τη βρετανική εταιρεία.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

SuperMotocross World Champhionship - Οι Αμερικανοί ξεκινούν πόλεμο ενάντια στο FIM Supercross​

Και η FIM απαντά πως δεν αναγνωρίζει κανένα άλλο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εκτός από το δικό της

Οι οργανωτές των αμερικάνικων Πρωταθλημάτων Supercross και Motocross συνασπίζονται ενάντια στο νεότευκτο FIM Supercross, δημιουργώντας μια νέα διοργάνωση που θα ονομάζεται… SuperMotocross, κάτι που οδήγησε τη FIM να εκδώσει ανακοίνωση σε έντονους τόνους στην οποία αναφέρει πως δεν αναγνωρίζει κανένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross πλην του δικού της.

Το νέο SuperMotocross Πρωτάθλημα θα είναι ανεξάρτητο από τη FIM, και θα διοργανωθεί από τη Feld Motorsports, που βρίσκεται πίσω από το Monster Energy Supercross και από την MX Sports Pro Racing που διοργανώνει το Πρωτάθλημα Lucas Oil pro Motocross.

Την αρχή στον πόλεμο είχε κάνει η FIM, όταν στις 18 Μαρτίου ανακοίνωσε τη δημιουργία του δικού της αντίπαλου δέος απέναντι στα αμερικάνικα SX&MX "Παγκόσμια" Πρωταθλήματα, με το μοναδικό "εγκεκριμένο από τη FIM" Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross.

Τη σκυτάλη πήραν οι Αμερικανοί στις αρχές Αυγούστου, με τους Feld Motorsports και MX Sports να ανακοινώνουν μια νέα πλατφόρμα Πρωταθλήματος, που περηφανεύεται για "τις πιο εντυπωσιακές αμοιβές των αναβατών της", μοιράζοντας 10 εκατομμύρια δολάρια στους νικητές. Βέβαια οι διοργανωτές του FIM Supercross έχουν κάνει δηλώσεις για αμοιβές 50 εκατομμυρίων δολαρίων, οπότε μάλλον εκείνοι πλειοδοτούν όσον αφορά στις αμοιβές.

Λάβετε υπόψη πως παρόλο που το SuperMotocross θα ονομάζεται “Παγκόσμιο Πρωτάθλημα”, θα διεξάγεται όπως τα νυν αμερικάνικα Πρωταθλήματα SX&MX στις Η.Π.Α. (κλασική πρακτική της χώρας), ενώ το FIM Supercross στόχο έχει να διοργανώνει αγώνες σε όλο τον κόσμο.

Η νέα αμερικάνικη πλατφόρμα αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2023, με τον τελικό να διεξάγεται στις 14 Οκτωβρίου στο Los Angeles Memorial Coliseum stadium στην Καλιφόρνια.

Η μορφή του SuperMotocross θα έχει ως εξής: Τα Πρωταθλήματα Monster Energy AMA Supercross και Lucas Oil Pro Motocross θα διεξάγονται κανονικά σε ετήσια βάση, και θα βραβεύουν τους δικούς τους Πρωταθλητές. Στο τέλος τους, οι κορυφαίοι 22 αναβάτες των 250 κ.εκ. και οι κορυφαίοι 22 αναβάτες των 450 κ.εκ. σε συνδυασμό βαθμολογίας (οι περισσότεροι αναβάτες στις Η.Π.Α. συμμετέχουν και στα δύο Πρωταθλήματα που διεξάγονται το ένα μετά το άλλο), θα αγωνίζονται σε δυο SuperMotocross Playoff γύρους και στον τελικό του Πρωταθλήματος.

Και τα εφτά εργοστάσια (KTM, Husqvarna, GASGAS, Kawasaki, Honda, Yamaha, και Suzuki) που συμμετέχουν στα αμερικάνικα Πρωταθλήματα SX&MX ανακοίνωσαν πως θα συμμετέχουν στο νέο SuperMotocross Πρωτάθλημα με τις αγωνιστικές τους ομάδες.

“Η δημιουργία του Supermotocross World Championship είναι το μεγαλύτερο και πιο θετικό βήμα που συνέβη ποτέ στο άθλημα μας”, ανακοίνωσε ο Roger De Coster, Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος του KTM Group Βόρειας Αμερικής, ενώ σε αντίστοιχα κραυγαλέες υποστηρικτικές δηλώσεις προέβησαν και οι εκπρόσωποι των υπόλοιπων εργοστασίων.

Δεν πρόλαβε να καταλαγιάσει ο θόρυβος μετά την ανακοίνωση για το νέο Πρωτάθλημα που έγινε στις αρχές Αυγούστου, και ήρθε η απάντηση της FIM σε έντονο ύφος.

“Σχετικά με την πρόσφατη εξέλιξη στην αγορά, η FIM, η Παγκόσμια αρχή των αγώνων μοτοσυκλέτας, επιβεβαιώνει πως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM World Supercross παραμένει το μοναδικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supecross που αναγνωρίζεται και έχει την έγκριση της FIM. Ενώ τα AMA Motocross και Supercross Πρωταθλήματα είναι πετυχημένα εγχώρια Πρωταθλήματα, αυτά τα Πρωταθλήματα δεν μπορούν να συνδυαστούν βαθμολογικά για κανένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που έχει την έγκριση της FIM, καθώς τα αποκλειστικά δικαιώματα διοργανωτή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Supercross της FIM έχει η SX Global. Κανένα άλλο εγκεκριμένο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα δεν υπάρχει στο άθλημα του Supercross, και κανένας νικητής άλλου διαγωνισμού δεν θα αναγνωριστεί ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής από τη FIM. Η FIM επέλεξε την SX Global κυρίως χάρη της προσέγγισης της για διεξαγωγή του Πρωταθλήματος σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά και χάρη της μεγάλης εμπειρίας της στους μηχανοκίνητους αγώνες και στους τηλεοπτικούς της συνεργάτες.”

Ο εναρκτήριος γύρος της πιλοτικής σεζόν του FIM World Supercross ξεκινά στις 8 Οκτωβρίου του 2022 στο Εθνικό Στάδιο της Ουαλίας στο Cardiff, ως προπομπός ενός πλήρους αγωνιστικού προγράμματος για το 2023. Για την ώρα, και για το 2022, έχουν ανακοινωθεί μόνο 2 αγώνες, με εκείνον της Αυστραλίας να έπεται τον αρχικό της Ουαλίας.

Αναμένουμε τώρα να δούμε τα επόμενα βήματα του πολέμου των Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων Supercross, για να δούμε ποια διοργάνωση θα επικρατήσει. Θα είναι η αμερικάνικη που θα λέγεται “Παγκόσμια” και θα διεξάγεται αποκλειστικά στις Η.Π.Α. χωρίς την έγκριση της FIM, ή θα ευοδωθεί η προσπάθεια της FIM που επιθυμεί να δει ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supercross με αγώνες σε όλη την υφήλιο;

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Urban Rodeo - 1.800 κατασχέσεις μοτοσυκλετών στη Γαλλία το 2022​

16.000 αστυνομικές επιχειρήσεις και 2.200 συλλήψεις
urban-rodeo-fr-00001.jpg
Όπως αναφέρει το γαλλικό site του ειδικού τύπου Le Repaire des Motards, η γαλλική αστυνομία έχει προχωρήσει σε 16.000 επιχειρήσεις το 2022 εναντίον των λεγόμενων Urban Rodeo, όπου ομάδες αναβατών μοτοσυκλέτας (με προτίμηση σε καθαρόαιμα ΜΧ) επιδίδονται σε σούζες και κόντρες, με έμπνευση από τις αντίστοιχες συγκεντρώσεις στις φτωχογειτονιές των Η.Π.Α...

Σας είχαμε πρόσφατα γράψει για το Urban Rodeo της Γαλλίας, όταν μια μοτοσυκλέτα τραυμάτισε σοβαρά δυο παιδιά, με την κοινή γνώμη και τα ΜΜΜ να συνδέουν τον τραυματισμό με τις συγκεκριμένες ομαδικές βόλτες από αναβάτες χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων που έχουν βρει ως διέξοδο από τα γκέτο και τα ναρκωτικά το stunt-riding και τις κόντρες σε δημόσιους δρόμους, ενώ η πρακτική αυτή μετρά αρκετούς θανάτους, τόσο στις τάξεις των αναβατών που συμμετέχουν όσο και σε παρακείμενους διαβάτες. Μάλιστα την τελευταία εβδομάδα στην πόλη Colmar στα βόρεια της χώρας, αναβάτες που οδηγούσαν επικίνδυνα αντέδρασαν στις παρατηρήσεις ενός 27χρονου, έβγαλαν πιστόλι και τον σκότωσαν.


Το Le Repaire des Motards βασίζεται σε στοιχεία του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης της Γαλλίας, που αναφέρουν πως στις επιχειρήσεις της αστυνομίας έχουν κατασχεθεί 1.800 μοτοσυκλέτες, scooter και ATV μέσα στο 2022, με τους ελέγχους να έχουν εντατικοποιηθεί από τον Αύγουστο, όπου είχαμε και τον τραυματισμό των παιδιών.

Έτσι, την εβδομάδα μετά τις 8 Αυγούστου είχαμε 914 επιχειρήσεις με 338 συλλήψεις, 157 κατασχέσεις και 5.712 προειδοποιήσεις, και την τελευταία εβδομάδα είχαμε 8.613 επιχειρήσεις με 342 κατασχέσεις, 586 συλλήψεις και 9.944 προειδοποιήσεις.

Οι έλεγχοι έγιναν κυρίως στο Παρίσι και στα προάστια του, αλλά και στα βόρεια της Γαλλίας και συγκεκριμένα στο Pas de Calais.

Σημειώστε πως αρκετοί δήμοι στη Γαλλία έχουν την πολιτική να καταστρέφουν τις μοτοσυκλέτες που κατάσχουν για επικίνδυνη οδήγηση.

Είναι σωστό το μέτρο των κατασχέσεων; Θα βοηθούσε ίσως περισσότερο αν το κράτος παρακινούσε τους δράστες σε εναλλακτικές μορφές χρήσης των μοτοσυκλετών τους, όπως σε πίστες ΜΧ; Δεν είμαστε απολύτως σίγουροι, καθώς στο παρελθόν ανάλογες προσπάθειες έχουν πέσει στο κενό -βλ. δωρεάν χρήση της πίστας της Sepang για τους Mat Rempit, τους τοπικούς παράνομους, οι οποίοι όμως προτίμησαν τελικά τη γλύκα της παρανομίας.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Παρίσι: Τέρμα το δωρεάν παρκάρισμα στα δίκυκλα​

parisi_parkarisma_3082022.jpg

Ακόμα μια κίνηση που πλήττει τους χρήστες δικύκλων στο Παρίσι της Γαλλίας, ανακοινώθηκε και επίσημα εδώ και λίγο καιρό: Από την 1η Σεπτεμβρίου, η στάθμευση στην Γαλλική πρωτεύουσα θα χρεώνεται.

Τέλος το τσάμπα παρκάρισμα δικύκλων στο Παρίσι​

Το δίκυκλο είναι συνυφασμένο με την εύκολη και γενικά οικονομική μετακίνηση, ενώ, όπως και στην δική μας πρωτεύουσα και σε πόλεις όπως το Παρίσι, η στάθμευση των δικύκλων είναι γενικότερα δωρεάν. Αυτό θα αλλάξει άρδην από την 1η του Σεπτέμβρη στην Γαλλική πρωτεύουσα, η στάθμευση των δικύκλων θα χρεώνεται.

Πιο συγκεκριμένα, το κόστος στάθμευσης δικύκλου (ανάλογα με την περιοχή της πόλης) θα κυμαίνεται από 2 έως 3,60 ευρώ ανά ώρα στάθμευσης, ενώ σύμφωνα με περισσότερες πηγές, θα υπάρχει υποχρέωση πληρωμής και ετήσιας συνδρομής στάθμευσης, επιπρόσθετα με τις ωριαίες χρεώσεις.

Δωρεάν παρκάρισμα μόνο για τα ηλεκτρικά δίκυκλα​

Τα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα, θα εξαιρούνται από τις νέες χρεώσεις στάθμευσης, αρκεί να πληρούν μια σειρά προϋποθέσεων, μεταξύ των οποίων όμως συμπεριλαμβάνεται και ετήσια συνδρομή στάθμευσης ύψους 22,50 ευρώ.

Στόχος η προώθηση της πράσινης κινητικότητας και η αναδιαμόρφωση του Παρισιού​

Το νέο μέτρο έχει στόχο να προωθήσει τους Παριζιάνους στην μείωση της χρήσης των συμβατικών δικύκλων βενζίνης, σε μια προσπάθεια να μειωθεί η μόλυνση και ο θόρυβος στις πόλεις, αλλά και να δοθεί ευκαιρία για αναδιαμόρφωση του Παρισιού, ώστε να γίνει πιο φιλόξενο σε μέχρι τώρα «εναλλακτικές» λύσεις κινητικότητας. Αναφέρεται συγκεκριμένα, ότι περίπου 140.000 θέσεις στάθμευσης θα αφαιρεθούν, δημιουργώντας χώρο για ποδηλατόδρομους, πάρκα και πεζόδρομους.

Ανάμικτη η αποδοχή των Παριζιάνων​

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των διεθνών μέσων, ο μετασχηματισμός αυτός για το Παρίσι και την στάθμευση στο εσωτερικό του, είναι μια στρατηγική «επιθυμητή από μεγάλο μέρος του πληθυσμού του Παρισιού», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο αντιδήμαρχος της πόλης David Belliard, ενώ βρίσκει ισχυρή υποστήριξη στους κύκλους των ποδηλατών και των πεζών. Αντίθετα, οι δικυκλιστές θεωρούν το μέτρο «ακόμα έναν φόρο» που δεν θα φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γαλλία: Δάνεισε την μοτοσυκλέτα του και καταδικάστηκε σε φυλάκιση​

gallia_anavaths_atyxhma_3182022.jpg

Μια πολύ λυπηρή είδηση, σχετικά με έναν αναβάτη που, χωρίς να το σκεφτεί ιδιαίτερα, έκανε κάτι που λίγο πολύ κάνουμε όλοι, χωρίς να μπορεί να φανταστεί τι θα συνέβαινε…

Μακάβρια κατάληξη σε μία «απλή βόλτα»​

Ο εν λόγω Γάλλος αναβάτης, είναι ένας άνδρας 21 ετών σε σχέση με μία 18χρονη γυναίκα, αμφότεροι λάτρες της μοτοσυκλέτας. Ο νεαρός αναβάτης δεν δίσταζε να δανείζει την μοτοσυκλέτα του (700 κυβικών) στην κοπέλα, παρά το γεγονός ότι η τελευταία δεν είχε στην κατοχή της δίπλωμα. Αυτό έγινε και στις 8 Μαΐου του 2021, όταν ο αναβάτης έδωσε για μια ακόμη φορά την μοτοσυκλέτα στην κοπέλα του, χωρίς όμως να φανταστεί ποτέ τι θα γίνει: Η νεαρή έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας και σκοτώθηκε σε ατύχημα που ακολούθησε. Το συμβάν κατέγραψε στην κάμερα του, φίλος της που ήταν μαζί της με δικό του όχημα.

«Καταπέλτης» η απόφαση του δικαστηρίου​

Ο 21χρονος αναβάτης παρουσιάστηκε μπροστά στο δικαστήριο, με την υπεράσπιση του να τονίζει ότι η οδήγηση της 18χρονης επέφερε το δυστύχημα και όχι η παραχώρηση της μοτοσυκλέτας, από τον σύντροφο της. Όμως το δικαστήριο είχε άλλη γνώμη: Τον καταδίκασε σε φυλάκιση 2 ετών με αναστολή, ενώ του αφαίρεσε το δίπλωμα αλλά και το δικαίωμα να αποκτήσει ξανά, για τα επόμενα 5 έτη. Μπορεί η είδηση αυτή, να αποτελέσει ωμή κλήση αφύπνισης για τους αναβάτες, που πολλές φορές δανείζουν το δίκυκλο τους σε αγαπημένα τους πρόσωπα χωρίς να σκέφτονται τι μπορεί να γίνει;

Πηγη www.mototriti.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fantic - Ετοιμάζει σπορ μοτοσυκλέτες για τον δρόμο​

Και συνεργάζεται με την Mooney VR46 Racing Team στη Moto2

Στις αρχές Αυγούστου του 2022, η Fantic ξεκίνησε συνεργασία με την Mooney VR46 Racing Team στη Moto2, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα πως έχει αποφασίσει να εξελίξει μια γκάμα σπορ μοτοσυκλετών για τον δρόμο!

Η σημαντική αυτή ανακοίνωση έγινε κατά τη σύναψη συμφωνίας των δυο εταιρειών, όπου οι δυο ισχυροί άντρες των δυο πλευρών, ο CEO της Fantic Mariano Roman και ο Διευθυντής VR46 Racing Team, Alessio ‘Uccio’ Salucci έδωσαν τα χέρια.

Με τη νέα αυτή συνεργασία το λογότυπο της Fantic κοσμεί από το GP του Silverstone τις μοτοσυκλέτες και τον τεχνικό ρουχισμό των Celestino Vietti Ramus & Niccolo Antonelli της VR46, ενώ δεν ανακοινώνεται λεπτομερώς η τεχνική πλευρά της συνεργασίας.

Τα σχέδια των δυο πλευρών αφορούν ήδη και το 2023, με τον Claudio Giovanardi, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της Fantic να έχει επιλέξει τον Stefano Bedon ως Team Manager με την Milena Koerner που είναι συντονίστρια των αγωνιστικών Off-Road ομάδων της Fantic, να είναι υπεύθυνη για την τεχνική πλευρά της ομάδας, που θα απορροφήσει την υπάρχουσα δομή της VR46 Racing Team. Τα γραφεία του αγωνιστικού τμήματος θα είναι στις νέες εγκαταστάσεις της Fantic στη Santa Maria di Sala στη Βενετία.

Η συμφωνία των δυο ιταλικών εταιρειών δεν περιορίζεται στον κόσμο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP, αλλά θα επεκταθεί σε διάφορα project και event όπως την αναζήτηση νέων ταλέντων για τους αγώνες, την εκπαίδευση και την εξέλιξη τους.

Το ζουμί για εμάς τώρα, βρίσκεται στην ανακοίνωση της Fantic, που κάνει λόγο για την απόφαση της εταιρείας “να επεκτείνει το know-how της σε έναν νέο τομέα, που θεωρείται από τις κορυφαίες εκφράσεις της μηχανολογίας: την ταχύτητα. Όπως στο Enduro και στο MX, όπου οι Off-Road μοτοσυκλέτες μας εξελίχθηκαν παράλληλα, η Fantic σκοπεύει να εξελίξει μια σειρά μοτοσυκλετών δρόμου που θα έχουν τους αγώνες στο DNA τους: ένας στόχος που είναι σίγουρα στις δυνατότητες αυτής της ιταλικής εταιρείας, που επεκτείνεται χρησιμοποιώντας ιταλικό κεφάλαιο, και που η αποστολή της είναι να βελτιώσει την οικονομία και την απασχόληση σε τοπικό επίπεδο.“

Θα δούμε άραγε μια σειρά μεγάλων Supermoto μοτοσυκλετών από τη Fantic στο άμεσο μέλλον (η εταιρεία έχει ήδη μοντέλα σε 50 και 125 κ.εκ.), ή οι δηλώσεις αφορούν σε Supersport μοτοσυκλέτες; Το πρώτο θα ήταν σίγουρα πιο εύκολο, καθώς η εταιρεία έχει ήδη τη βάση με τα MX / Enduro μοντέλα της, ενώ το δεύτερο θέλει μεγαλύτερο κεφάλαιο, και εκτενέστερη εξέλιξη.

Mariano Roman: “Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συμφωνία με την VR46 Racing Team. Ακολουθούμε ένα σημαντικό μονοπάτι για να δημιουργήσουμε μια πιο ‘αγωνιστικά προσανατολισμένη’ Fantic και αυτό είναι ένα θεμελιώδες βήμα. Οι εταιρείες μας μοιράζονται τις ίδιες αξίες και έχουμε το ίδιο πάθος και όραμα για τους μηχανοκίνητους αγώνες. Επιπλέον έχουμε σημαντική σχέση με τα νέα ταλέντα του χώρου.”

Alessio ‘Uccio’ Salucci: “Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή τη συνεργασία με τη Fantic, μια ιστορική μάρκα του χώρου και μια γνωστή ιταλική εταιρεία, μια επιπρόσθετη πηγή περηφάνειας για τους υποστηρικτές μας. Είναι μια σημαντική στιγμή, και για το μέλλον ολόκληρης της Moto2 δομής μας. Έχουμε διαφορετικές εμπειρίες, που εκτείνονται σε όλες τις κατηγορίες αγώνων μοτοσυκλέτας: στο ένα χέρι η Fantic ανήκει στους ηγέτες της Off-Road σκηνής, και στο άλλο η VR46 Racing Team, που μέσα στα χρόνια έχει γίνει σημείο αναφοράς για τις Moto2 ομάδες. Η συνεργασία μας είναι κρίσιμη και για την ακαδημία VR46 Riders Academy, καθώς θα έχουμε έναν νέο τεχνικό συνεργάτη να μας υποστηρίξει στην αναζήτηση και στην εξέλιξη των νέων ταλέντων.”

Να θυμίσουμε εδώ πως το 2019 Fantic & Yamaha υπέγραψαν συμφωνία συνεργασίας με τους Ιάπωνες να προμηθεύουν τους Ιταλούς με την τεχνολογία των δίχρνονων 125 & 250 Off-Road μοντέλων τους, ώστε να εισέλθει ξανά η Fantic στον χώρο δίχως να χρειάζεται να ξοδέψει πόρους και χρόνο στην εξέλιξη της γκάμας της από το μηδέν. Στη συνέχεια, τον Ιανουάριο του 2021 η Fantic αγόρασε από τη Yamaha το 100% της Motori Minarelli, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τη θέση της, όσον αφορά στους κινητήρες. Κι απ’ ότι φαίνεται τώρα, η Fantic δεν προτίθεται να κάτσει στα Off-Road αυγά της, ούτε και στα διπλής χρήσης μοντέλα της (βλ. Caballero) παρά στοχεύει να ολοκληρώσει τη γκάμα της και με σπορ ασφάλτινα μοντέλα.

Και κάτι ακόμα. Πριν από 17 χρόνια, το 2005, η Fantic είχε προσπαθήσει ξανά να εισέλθει στα ασφάλτινα GP με το R250, ένα δίχρονο 250 για την κατηγορία των 250GP, με αναβάτες τον 17χρονο Gabriele Ferro και τον Πρωταθλητή 125 του 2002, Arnaud Vincent.

Η κατασκευή της δίχρονης δικύλινδρης μοτοσυκλέτας έγινε με τη συνεργασία με το τεχνικό τμήμα της επίσης ιταλικής CRP Technology, ενώ στόχος ήταν η δημιουργία μιας 100% ιταλικής μοτοσυκλέτας, με το μόνο μη-ιταλικό εξάρτημα να είναι τα ελαστικά.

Δυστυχώς τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελε η Fantic, με την εταιρεία να αποσύρεται μετά από μία μόλις χρονιά στους αγώνες, λόγω αμέτρητων μηχανικών προβλημάτων με την R250. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως το 2005 ο Ferro είχε δεκαπέντε DNQ (Did not Qualify) αποτελέσματα σε 16 αγώνες, ενώ ο Arnaud είχε 12 εγκαταλείψεις και ένα DNQ στους ίδιους 16 αγώνες! Καλύτερο αποτέλεσμα ήταν μια 18η θέση, ενώ ο κινητήρας των μοτοσυκλετών έσπασε σχεδόν… πενήντα φορές μέσα στη χρονιά.

Οι καιροί άλλαξαν, και η Fantic έχει δείξει πως έχει ωριμάσει σε τεράστιο βαθμό, τόσο με τις μοτοσυκλέτες παραγωγής της όσο και με τις αγωνιστικές επιδόσεις της, κι έτσι κανείς δεν περιμένει από τους Ιταλούς να επαναλάβουν τα λάθη του παρελθόντος.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανίχνευση μοτοσυκλετών από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα των αυτοκινήτων​

Ανάγκη για βελτίωση των ADAS, ώστε να μειωθούν τα ατυχήματα με μηχανοκίνητα δίκυκλα

Ο αξιόπιστος εντοπισμός μοτοσυκλετών από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα των αυτοκινήτων είναι απαραίτητος για την αποφυγή συγκρούσεων και για τη μείωση των ατυχημάτων που περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες. Μια μελέτη από τον οργανισμό Connected Motorcycle Consortium αναλύει την τρέχουσα κατάσταση στα Προηγμένα Βοηθητικά Συστήματα Οδηγού, από τη σκοπιά του αναβάτη μοτοσυκλέτας και προτείνει μια σειρά μεθόδων για βελτίωση του εντοπισμού των μηχανοκίνητων δικύκλων από τα εν λόγω συστήματα.

Ο οργανισμός Connected Motorcycle Consortium (CMC) αποτελεί μια μη κερδοσκοπική συνεργασία μεταξύ κατασκευαστών, προμηθευτών, ερευνητών και ενώσεων, με στόχο να ενσωματώσουν τις μοτοσυκλέτες και τα scooter στην μελλοντική συνδεδεμένη κινητικότητα.

O CMC ιδρύθηκε από σημαντικούς κατασκευαστές μοτοσυκλέτας, με την αρχή να κάνουν οι Honda, Yamaha, BMW & KTM, για να προσχωρήσουν αργότερα σε αυτόν κι άλλα εργοστάσια όπως η Ducati, η Triumph, η Suzuki, κι η Harley-Davidson.

Ο στόχος του CMC για ενσωμάτωση των μηχανοκίνητων δικύκλων στην συνδεδεμένη κινητικότητα αφορά στην εξέλιξη και στην προώθηση Συνεργατικών Έξυπνων Συστημάτων Μετακίνησης (Cooperative Intelligent Transport Systems ή C-ITS) σε παγκόσμια κλίμακα, με τη Ομοσπονδία των ευρωπαϊκών συνδέσμων μοτοσυκλέτας FEMA να είναι επίσημος υποστηρικτής του οργανισμού.

Τόσο η FEMA όσο και ο CMC πιστεύουν πως τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να συμπεριληφθούν στην εξέλιξη των δοκιμαστικών διαδικασιών του ADAS, τόσο για το μέλλον όσο και αναδρομικά στις υπάρχουσες δοκιμές.

Τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πολλές φορές αγνοούνται, ή οι ταχύτητες και οι αποστάσεις τους δεν υπολογίζονται σωστά από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Τα Προηγμένα Βοηθητικά Συστήματα Οδηγού (Advanced Driver Assistance Systems ή ADAS) υποστηρίζουν τους οδηγούς αυτοκινήτων στην αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων σε πολλά σενάρια οδήγησης και έχουν υψηλές δυνατότητες μείωσης των συγκρούσεων με μηχανοκίνητα δίκυκλα.

Με αφετηρία την παραπάνω θέση, και ανησυχώντας για μια πιθανή αποτυχία εντοπισμού των μηχανοκίνητων δικύκλων, ο CMC διεξήγαγε μια εις βάθος μελέτη της διακριτότητας των μηχανοκίνητων δικύκλων.

Τα αυτόνομα και τα προηγμένα βοηθητικά συστήματα οδηγού ADAS έχουν εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Καθώς οι οδηγοί έχουν συνηθίσει τα ADAS, επαναπαύονται και αναμένεται να δείχνουν ολοένα και λιγότερη προσοχή στον δρόμο.

Τα μηχανοκίνητα δίκυκλα ανήκουν στην κατηγορία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου, και παράλληλα με το μικρό τους μέγεθος απαιτούν μεγάλη προσοχή στο να φαίνονται και να γίνονται αντιληπτά από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.

Κατά συνέπεια, ο αξιόπιστος εντοπισμός των μηχανοκίνητων δικύκλων από αυτοκίνητα εξοπλισμένα με ADAS είναι απολύτως αναγκαίος ώστε να αποφεύγονται οι συγκρούσεις και να μειωθούν τα ατυχήματα με μοτοσυκλέτα.

Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί μείωση στα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Αυτό έχει επιτευχθεί μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών, όπως η μείωση των ορίων ταχύτητας, και η υποχρεωτική χρήση εξοπλισμού ασφαλείας. Τα ADAS έχουν διαδραματίσει τον δικό τους ρόλο στη μείωση των ατυχημάτων. Όμως όσον αφορά στις μοτοσυκλέτες πρέπει να σημειωθεί ο μικρός όγκος τους, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται κατά μέτωπο προς τους αισθητήρες των αυτοκινήτων –κάτι που κάνει δύσκολη την ανίχνευση τους. Ανησυχώντας από αυτή την πρόκληση, ο CMC αποφάσισε να ερευνήσει τον ρόλο και την αποδοτικότητα των ADAS όσον αφορά στον εντοπισμό μοτοσυκλετών και στην αποφυγή ατυχημάτων.

Στην αναφορά του CMC, γίνεται ανάλυση στις δυνατότητες εντοπισμού των μοτοσυκλετών από τα ADAS, καθώς και αξιολόγηση πιθανών μεθόδων για βελτίωση της διακριτότητας των μηχανοκίνητων δικύκλων. Η ανάλυση εστιάζει στην τρέχουσα έρευνα, στα ακαδημαϊκά άρθρα, στις τεχνικές αναφορές και σε άλλες μελέτες που έχουν ήδη ασχοληθεί με τη διακριτότητα των μηχανοκίνητων δικύκλων.

Ένα από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της αναφοράς έχει ως εξής: “Υποθέτουμε πως καθώς οι οδηγοί συνηθίζουμε στα συστήματα ADAS, στηρίζονται περισσότερο στην τεχνολογία και θα γίνουν λιγότερο προσεκτικοί στην οδήγηση. Μια πιθανή συνέπεια της ευρείας εφαρμογής των ADAS πιθανώς να είναι η αύξηση των συγκρούσεων των αυτοκινήτων με μοτοσυκλέτες, την ίδια ώρα που θα παρατηρούμε μείωση των συγκρούσεων αυτοκινήτων με αυτοκίνητα. Οι μελέτες δείχνουν σημαντικό μερίδιο αποτυχιών στην ανίχνευση μηχανοκίνητων δικύκλων από τα ADAS, αλλά δεν θεωρούνται αντιπροσωπευτικές λόγω του μικρού δείγματος δοκιμών και τύπων δικύκλων. Συνεπώς, είναι αναγκαίο να διεξαχθούν ευρύτερες μελέτες στην ανίχνευση μηχανοκίνητων δικύκλων στο μέλλον. Επιπλέον, τα μηχανοκίνητα δίκυκλα πρέπει να συμπεριληφθούν στην μελλοντική εξέλιξη των δοκιμών των ADAS και να ενσωματωθούν αναδρομικά στις ήδη υπάρχουσες.”

Ως απάντηση στην αναφορά του CMC, ο ACEM δήλωσε τα εξής: “Οι αναβάτες μηχανοκίνητων δικύκλων είναι ευάλωτοι χρήστες του δρόμου, που απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου λόγω του σχετικά μικρού όγκου των δικύκλων. Το ζήτημα έχει γίνει ακόμα πιο σημαντικό με την παρουσίαση από τους κατασκευαστές αυτόνομων οχημάτων επιπέδου 3 και 4, με το επίπεδο 3 να μεταθέτει (τουλάχιστον προσωρινά) την ευθύνη του ελέγχου του οχήματος στο ίδιο το όχημα. Οι κατασκευαστές μοτοσυκλέτας ανησυχούν ιδιαίτερα πως αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση ατυχημάτων με την εμπλοκή δικύκλων, καθώς οι οδηγοί αυτοκινήτων θα γίνουν πιο εξαρτημένοι σε ADAS επιπέδων 1 και 2, προσέχοντας λιγότερο τα οχήματα γύρω τους. Οι ειδικοί της βιομηχανίας μοτοσυκλετών ανησυχούν επίσης πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν έχουν την τεχνολογία ώστε να ανιχνεύουν σωστά τις μοτοσυκλέτες. Η αξιόπιστη ανίχνευση των μηχανοκίνητων δικύκλων από τα ADAS των αυτοκινήτων είναι απολύτως απαραίτητη για να αποφύγουμε τις συγκρούσεις αυτοκινήτων-μοτοσυκλετών και να μειώσουμε τον αριθμό των ατυχημάτων με μοτοσυκλέτα. Τα αυτοκίνητα πρέπει να μπορούν να ανιχνεύουν με ακρίβεια τις μανούβρες των μοτοσυκλετών μέσα στην κίνηση, όπως τη διήθηση, την στροφή υπό κλίση και την αλλαγή λωρίδας.

Στις προτάσεις της μελέτης του CMC βρίσκεται η προσθήκη ειδικών επιφανειών στις γωνίες των μοτοσυκλετών (όπως φαίνονται από μπροστά ή πίσω), δηλαδή στα μαρσπιέ και στις άκρες του τιμονιού, όπου θα ανακλάται πιο αποτελεσματικά η δέσμη των ραντάρ των ADAS, η ενσωμάτωση των τεχνολογιών C-ITS με συνδεσιμότητα V2X (Vehicle to Everything), όπου τα οχήματα θα "μιλούν" τόσο μεταξύ τους όσο και μεταξύ των υποδομών του δρόμου, για να ανιχνεύουν τα αυτοκίνητα μια μοτοσυκλέτα ακόμα κι αν αυτή βρίσκεται πίσω από τοίχο / γωνία και δεν φαίνεται, η βελτίωση της λειτουργίας των συστημάτων ADAS (Radar, LIDAR, κάμερες, κ.α.) αλλά και της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης, και η ανάγκη αξιολόγησης και μελέτης της αποδοτικότητας της κάθε τεχνολογίας.

Δείτε και κατεβάστε ΕΔΩ την αναφορά του CMC για τα συστήματα ADAS.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha SR500 του 1981 «κούτα» προς πώληση​

Είναι δύο και είναι ολοκαίνουργια​


Υπάρχουν δύο ολοκαίνουρια Yamaha SR500 του 1981, που δεν έχουν βγει από την εργοστασιακή τους κούτα, προς πώληση. Πώς έμειναν μέχρι σήμερα εκεί;

Το SR500 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1978, ουσιαστικά ως μια έκδοση δρόμου της δημοφιλούς off - road μοτοσικλέτας Yamaha XT500. Χάρη στην προσιτή τιμή του και την ανθεκτικότητά του, το SR500 έγινε δημοφιλές στην Ιαπωνία, την Αυστραλία και την Ευρώπη.

Το 1981 μπορούσες να μπεις σε ένα κατάστημα μοτοσικλετών Yamaha και να αγοράσεις για τον εαυτό σου μια μοτοσυκλέτα δρόμου που κινούνταν από τον ίδιο κινητήρα που είχε βοηθήσει τη Yamaha XT500 να κερδίσει στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ τα δύο προηγούμενα χρόνια (1979 και 1980).
yamaha sr500 new 4

Στα χαρτιά, οι προδιαγραφές του Yamaha SR500 δεν φαίνονται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες, καθώς τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 500 κ.ε. με έναν εκκεντροφόρο, δύο βαλβίδες, καρμπυρατέρ, μία εξάτμιση και ένα κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, έχει συμβατικό πιρούνι και ένα ζευγάρι ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στο πίσω μέρος, προβλέποντας χώρο στη σέλα για συνεπιβάτη.

Παρά τις μέτριες προδιαγραφές ήχου, το SR500 καθώς και το SR400, θα γίνονταν καλτ κλασικά μοντέλα σε Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο.
Το χαμηλό βάρος και η εξαιρετική αξιοπιστία της μοτοσυκλέτας αυτής την έκαναν αγαπητή στους μοτοσικλετιστές και κατασκευαστές custom, δημιουργώντας έτσι μια τεράστια γκάμα ασυνήθιστων μοτοσυκλετών με βάση το SR500, συμπεριλαμβανομένων cafe racers, scramblers, flat trackers και brat.
yamaha sr500 new 5

Αρχικά, το SR500 κυκλοφόρησε το 1978 και πουλήθηκε μέχρι το 1999 όπου και αντικαταστάθηκε από το SR400. Παρόλο που το SR400 τροφοδοτείται από έναν ελαφρώς μικρότερο κινητήρα στα 400cc, τα επίπεδα ισχύος ήταν παρόμοια και από το 2010 και μετά, για να πληροί τους σύγχρονους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, διέθετε ψεκασμό.
Πώς βρέθηκαν σήμερα δύο ολοκαίνουργια SR500 του 1981 σε κούτα;
Ο λόγος που δύο SR500 κατέληξαν να ξεμείνουν σε εργοστασιακές κούτες μέχρι σήμερα και προσφέρει μοναδική ευκαιρία σε δύο άτομα να αγοράσουν ολοκαίνουργια δείγματα ενός από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Yamaha είναι θέμα οικογενειακό.
Αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες αγοράστηκαν ολοκαίνουργιες το 1981 από έναν κύριο από το Harrison Township του Μίσιγκαν. Αγόρασε μία για τον εαυτό του και μία για τον γιο του και τις παρέλαβε σε κούτα, καθώς σχεδίαζε να τις συναρμολογήσει με τον γιο του.
yamaha sr500 new 7

Ο γιος του όμως, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τις μοτοσικλέτες και καθώς ο χρόνος περνούσε, 41 χρόνια αργότερα αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να τις πουλήσει. Οι ενδιαφερόμενοι ας πατήσουν εδώ

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.404
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Σύγκρουση μοτοσυκλέτας με αεροσκάφος Airbus A320​

Σκοτώθηκαν οι δύο επιβάτες της μοτοσυκλέτας​


Ένα παράξενο και τραγικό συμβάν σημειώθηκε το προηγούμενο Σάββατο στο αεροδρόμιο της πρωτεύουσας της Γουινέας, Κονακρί, όταν ένα αεροπλάνο Airbus A320 κατά την προσγείωσή του, συγκρούστηκε με μια μοτοσυκλέτα

Η πτήση της TAP Air Portugal από τη Λισαβόνα προς το Κονακρί, ετοιμαζόταν για προσγείωση με σχετικά μικρή καθυστέρηση απ'ότι είχε προγραμματίσει.
Λίγο μετά την προσγείωση της πτήσης, έγινε αναφορά ότι το αεροπλάνο συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα που βρισκόταν στον αεροδιάδρομο. Δυστυχώς και τα δύο άτομα που επέβαιναν στη μοτοσυκλέτα σκοτώθηκαν.
Η μοτοσυκλέτα μπήκε στον κινητήρα του τζετ κατά τη σύγκρουση, προκαλώντας μεγάλη ζημιά στο αεροπλάνο.
airbus accident motorcycle 5

Δεν είναι σαφές πώς προέκυψε το περιστατικό, αν και τα άτομα που επέβαιναν στη μοτοσικλέτα φέρεται να ήταν μέλος της ομάδας ασφαλείας του αεροδρομίου, υπεύθυνοι για την ασφάλιση και τη συντήρηση της εξωτερικής περίφραξης ασφαλείας των αεροδρομίων, ενώ η μοτοσυκλέτα αποτελούσε μέρος του στόλου της ομάδας εργασίας.
Πώς έγινε μια μοτοσυκλέτα και ένα αεροπλάνο να συγκρουστούν με τέτοιο τρόπο;
Τα αεροδρόμια είναι από τις πιο αυστηρά ελεγχόμενες περιοχές στη γη, τόσο στον αέρα όσο και στο έδαφος. Αυτό εγείρει το ερώτημα πώς θα μπορούσε να συμβεί ένα τέτοιο περιστατικό. Αν προστεθεί σε αυτό, το γεγονός ότι τα αεροπλάνα είναι από τη φύση τους μεγάλα, θορυβώδη και καλά φωτισμένα (ειδικά κατά την προσγείωση και την τροχοδρόμηση), οι συνθήκες γύρω από αυτό το περιστατικό είναι ακόμη πιο ύποπτες. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, είναι βέβαιο ότι θα υπάρξει μια ενδελεχής έρευνα, από την αεροπορική εταιρεία, τον αερομεταφορέα και την αεροπορική αρχή στη Γουινέα.

Πηγη https://2wo.gr
 
Top Bottom